PDA

View Full Version : Anyone still miss the Sanex Board?


Mattographer
Feb 2nd, 2002, 06:45 PM
I don't miss the Sanex Board anymore because WTAworld.com is the BEST!! :D

Brαm
Feb 2nd, 2002, 07:04 PM
Sometimes yeah. The non-tennis section wasn't dominated by a select group of posters there...

I do love the players forums, the admin's decisions etc.

veryborednow
Feb 2nd, 2002, 07:06 PM
nope, cos i couldn't post on the sanex board for some reason. I was the ultimate lurker on it, and not by choice :sad:

Zamboni
Feb 2nd, 2002, 07:07 PM
I kinda agree with Bram.
The Sanex board was different, and I do miss some things of it. Especially the domination of non-tennis here annoys me sometimes ;)
But the player forums are cool (but in a way not, cos you're kinda separating the fans), and the admins are doing a great job!

I think I would post on both if it would return.

irma
Feb 2nd, 2002, 07:19 PM
I am used to this board now but I guess when the other board will come back I post there too, I post everwhere;)

Princess Fiona
Feb 2nd, 2002, 07:27 PM
No, I don't miss it. But we need that Nena thread here. :D *cough* ANYONE?!! ;)

Mark Spruce
Feb 2nd, 2002, 07:44 PM
What was the reason that the WTA board stopped ??

regards

Mark

saki
Feb 2nd, 2002, 08:30 PM
I like it here a lot, but I did prefer non-tennis on the other board.

Maajken
Feb 2nd, 2002, 08:46 PM
This one is loads better, but i do miss the sanex one sometimes

carot
Feb 2nd, 2002, 08:49 PM
I prefer it here *cough* yes i mean that :D

btw, on sanex non-tennis was dominated by CHOCO lol

per4ever
Feb 2nd, 2002, 08:50 PM
and non-tennis is dominated by the belgians here ;) isn't that much better?

I don't miss the Sanex one very much...

TS
Feb 2nd, 2002, 08:58 PM
no

Julie
Feb 2nd, 2002, 10:17 PM
You leave those eternal threads alone, poe - you hear me :p :p

But seriously - no-one is banned from posting in non-tennis are they :o (and poe - dont get any ideas there :p again ;) ) So those people who claim it is dominated by a select :) few have only themselves to blame, if thats how they feel, they know how to change it.

Just my 2p's worth ;)

:wavey:

Oh and i love it here - but hey when's the :lick: smilie coming back - huh??? :sad:

Hurricane Lily
Feb 2nd, 2002, 10:20 PM
eeehehheheh i love those non tennis threads! :sad: the choco joint!:sad:

Hurricane Lily
Feb 2nd, 2002, 10:34 PM
Poe, can we bring back the joint? I still have that logo! :o

Jordan.
Feb 2nd, 2002, 11:25 PM
I was never here to post on the Sanex board...
This one is great though!

Josh
Feb 2nd, 2002, 11:29 PM
I miss Jurgie's intelligent posts on Sanex. I really do....:p

Mercury Rising
Feb 2nd, 2002, 11:37 PM
Originally posted by Josh
I miss Jurgie's intelligent posts on Sanex. I really do....:p

Yeah, me too, I really do... :p

Josh
Feb 2nd, 2002, 11:45 PM
Originally posted by Noodles


Yeah, me too, I really do... :p

Don't we all? :D

Mercury Rising
Feb 3rd, 2002, 12:02 AM
Originally posted by Josh


Don't we all? :D

Ofcourse, it's like saying that grass is green and snow is white, you know... :cool:

Julie
Feb 3rd, 2002, 12:05 AM
Originally posted by Josh


Don't we all? :D

Who was jurgie then :p :p :p

Josh
Feb 3rd, 2002, 12:05 AM
I'm glad we understand eachother. ;)

Josh
Feb 3rd, 2002, 12:06 AM
Oh hi Miss Julie :wavey:

Jurgie was the most intelligent poster on the Sanex boards....wonder where he is now...:rolleyes: ;)

per4ever
Feb 3rd, 2002, 12:09 AM
yeah where's Jurgie..we miss the politics in here :p

Julie
Feb 3rd, 2002, 12:11 AM
Originally posted by Josh
Jurgie was the most intelligent poster on the Sanex boards....wonder where he is now...:rolleyes: ;)

Yeah - theres nobody like that here, is there ;) :Kiss: <font size=1> except for me and maeike obviously ;) </font>

Julie
Feb 3rd, 2002, 12:12 AM
:confused: why doesnt that work anymore - pfffft

Did you break it, like you did msn josh :p:p

per4ever
Feb 3rd, 2002, 12:14 AM
http://www.wtaworld.com/showthread.php?s=&threadid=8321

Maajken
Feb 3rd, 2002, 12:17 AM
Ah Julie, my partner in intelligence crime ;)

Jorn
Feb 3rd, 2002, 01:07 PM
I think we old posters miss Sanex alittle. ;)

I don't miss it much, but userly check if it back, when I visit the wta site. But here we have it good :) (As someone said in other thread)

btw, This board has change much since I join, at that time here was only few posters about 20... ;)