PDA

View Full Version : Thread for de Hollanders!

Pages : [1] 2 3 4

Martian Mel
Jan 30th, 2002, 02:26 AM
Hey dit is ons plekkie waar we onze eigen taal kunnen spreken!

Ik zal me ff voorstellen

Melissa,18 jaar woon in Nijverdal en ben de grootste Vrouwelijke Nederlandse fan van Martina Hingis.En dat bedoel ik niet qua lengte!

Ik hou van trance maar ik vind Andre Hazes ook gaaf!

Mn club is AFC AJAX en dat zal altijd zo blijven!

per4ever
Jan 30th, 2002, 02:34 AM
zijn er hier zoveel nederlanders als belgen?? :rolleyes:

hey Melissa, leuk om te zien dat er nog vrouwelijke voetbalsupporters op dit board zitten :D

Martian Mel
Jan 30th, 2002, 02:44 AM
Hey per4ever :wavey:

Ja ik ben zeker gek van voetbal maar niet zo gek als van tennis (martina Hingis)

ga je naar dat toernooi in Antwerpen???Ik zou er eerst alleen heengaan als Martina zou komen maar aangezien die niet komt zul je mij daar ook niet zien!;)

per4ever
Jan 30th, 2002, 02:53 AM
ik ga naar Antwerpen ja..met de mensen uit de Vlaamse Connectie..de vlamingen van dit board dus..

Ik ben Justine Henin fan..en Anderlecht fan :D

irma
Jan 30th, 2002, 02:55 AM
Hi :wavey:

gentenaire
Jan 30th, 2002, 02:59 AM
Jamaar K, gij zit hier in den verkeerden droad, jongn, kere 'n keer zere were nar den Vlomsen droad.

Maajken
Jan 30th, 2002, 03:00 AM
Tes nen euverluëper

gentenaire
Jan 30th, 2002, 03:03 AM
ja, wa hadde gepeist van nen Andurlegtr? Vrie Vloms es da nietn, he.

Maajken
Jan 30th, 2002, 03:05 AM
Nent

per4ever
Jan 30th, 2002, 03:10 AM
ge zijt hier de nederlandsen thread aan het verzieken e..en mijn broer ze lief is een nederlandse dus ik moet contacten houden e :p

gentenaire
Jan 30th, 2002, 03:12 AM
welksen Vlomming begist er nu te scrieven in droaden veu Ollandrs? Ek begriepe da nie, we.

irma
Jan 30th, 2002, 03:18 AM
Ik hou van Erben, Hij is zo schattig en hij heeft mentaliteit :hearts: :hearts: :hearts:

DutchieGirl
Jan 30th, 2002, 06:56 AM
pff... my thread dies, and now there is a new one! ;)

Hoi iemand! :D Ik begrijp je, maar ik kan niet beantwoord in Nederlands! hehehehe

Martian Mel
Jan 30th, 2002, 12:11 PM
Nou kijkt er iemand al naar de big party van zaterdag uit???Ik vind het wel grappig maar tis nie zo dat ik er mijn bed voor uitga!
Ik vind Maxima trouwens wel tof,wat vinden jullie van haar???

Groetjes Melissa

gentenaire
Jan 30th, 2002, 12:15 PM
Ik moet dat opnemen voor mijn moeder ;)

Chris
Jan 30th, 2002, 12:38 PM
LOL! Maxima is wel een leuke vrouw, alleen ik snap niet wat ze in Willem-Alexander ziet.:o ;)

Maajken
Jan 30th, 2002, 12:41 PM
Allez Willem Alexander :drool: ;)

Ze noemen het daar toch nie echt "the big party"? lol

per4ever
Jan 30th, 2002, 04:42 PM
Maxima is ook geen misse..die prinsen van tegenwoordig hebben wel smaak ze..

carot
Jan 30th, 2002, 04:44 PM
nouw (lol) maxima is in elk geval beter dan ons trezebees :d

Maajken
Jan 30th, 2002, 04:46 PM
lol ebt kij ook iet teken ons matield? :p

per4ever
Jan 30th, 2002, 04:48 PM
maar Mathilde is toch ook een schoontje..ze ziet er ook heel lief uit ;)

Maxima is wel al wa ouder e..maar ja Koentje en oudere vrouwen da ga goe samen..

carot
Jan 30th, 2002, 04:52 PM
matilde schoon??? :kots:

matilde is de nieuwe fabiola jong, iets wa ons land best kan missen "als kiespijn" (we zen hier in de hollandsen tret he? ;))

per4ever
Jan 30th, 2002, 04:59 PM
Originally posted by carot
matilde schoon??? :kots:

wa is er mis met da meiske?

Maajken
Nee jong, carotje valt op kinderen :p

En Maxima das nog een spontaan vriendelijk meisken, wa ge van ons stijf, fake smilende mathilde nie kunt zeggen

irma
Ik ben een beetje Maxima moe, ik snap best dat iedereen het een grote gebeurtenis vindt, maar het is een beetje teveel op het moment!

per4ever
Jan 30th, 2002, 05:01 PM
Originally posted by Angelica
En Maxima das nog een spontaan vriendelijk meisken, wa ge van ons stijf, fake smilende mathilde nie kunt zeggen

das wel juist..ik vind Maxima wel veel sympathieker..maar daarom is Mathilde toch geen lelijke zekers?

carot
Jan 30th, 2002, 05:01 PM
ik kan da goe begrijpen irmake, die maxima hem ik ms ene keer gezien terwijl dak heel den tijd op dieje smoel van matilde moe zien, kzou maxima ook beu geraken moeste ze dieje kop hier elke vijf minuten op den tv smijten

gentenaire
Jan 30th, 2002, 05:14 PM
ik snap ook wel niet wat ze in Willem Alexander ziet, maar kom.

DutchieGirl
Jan 30th, 2002, 05:45 PM
*snik snik*

Zamboni
Jan 30th, 2002, 05:53 PM
Zo...k heb t 3 keer moeten laden voordat k m had...maar ok, eindelijk een Nederlandse thread!!

Ik zal me ook even voorstellen...
Ik ben Linda en k ben 16 en k woon in Etten-Leur vlakbij Breda dus en ook vlakbij Belgie!

Ik ga zaterdag zeker kijken! Ik ben ook wel Maxima-moe, maar toch, t is wel leuk om te zien. Maxima is wel tof ja, en Willem-Alexander toch ook wel?!
Ik kan me herinneren dat we de Maxima-Mathilde discussie op t oude forum ook een keer gehad hebben...

Enne....heeft er iemand van de Nederlanders hier ook nog msn? Ik wel, en als ik op de computer zit ben ik daar ook altijd! Mijn adres is lindahahaha@hotmail.com

Martian Mel
Jan 31st, 2002, 12:12 AM
Hey Linda!Ik heb je in mn msnlijstje gezet!:wavey:

Ik spreek je vast wel een keer!;)

Zamboni
Jan 31st, 2002, 12:28 AM
ok...ik heb jou dus ook toegevoegd! (nee echt?!;))

Trouwens nog over Maxima en Mathilde, iedereen zegt dat Mathilde een betere prinses/koningin is omdat ze rustiger is. Onzin vind ik!!!!

gentenaire
Jan 31st, 2002, 12:43 AM
Mathilde zegt veel minder omdat ze simpelweg niet weet wat ze moet zeggen.

irma
Jan 31st, 2002, 12:52 AM
Ik hoorde op tv een psycholoog zeggen dat over twee jaar Maxima net zo rustig is als Mathilde vanwege het keurslijf waar ze in zit, maar was Mathilde dan zo druk voordat ze met Flip trouwde?

gentenaire
Jan 31st, 2002, 01:00 AM
Erg druk is Mathilde nooit geweest. Ze droeg wel een nogal diep uitgesneden kleed op haar verlovingsfeest, maar dat is alles. Ik denk dat ze gewoon het huisvrouw typetje is. Die wou gewoon trouwen en kindjes krijgen, denk ik.

Maajken
Jan 31st, 2002, 01:07 AM
Ik denk dat Mathilde "thuis" nie veel te zeggen heeft, daar is ze veel te bedeesd voor. Druk zal ze wel nooit geweest zijn, ze durft amper haar mond open te doen en ik weet niet wa jullie daarvan denken maar als ge fotos ziet van Mathilde en Filip met hunne kleine, dan durven ze der amper aan komen. Da arm dutske wordt duidelijk compleet alleen door een kindermeisken opgevoed :rolleyes:

gentenaire
Jan 31st, 2002, 01:11 AM
Dat denk ik niet, Maeike. Ik denk dat Mathildeke wel veel met haar dochter bezig is.
Trouwens, ge kunt niet zeggen dat ze alles verbergen voor de pers. Ze hebben toch al veel foto's van dienen kleinen getoond.
En ik zou eerlijkgezegd ook niet weten hoe te gedragen met al die camera's rond mij.

irma
Jan 31st, 2002, 01:16 AM
In de story stond dat ze een postanale depressie had(heeft). Misschien is dat de reden waarom ze de ketting bij de doop van Elisabeth amper om durfde te doen.

Martian Mel
Jan 31st, 2002, 01:24 AM
Hey wat is dit nu?:eek: Ik maak een thread voor Hollanders en wat gebeurt er?De Vlamingen nemen het over en beginnen over het belgisch Koningshuis!:o

Maakt nie uit hoor!;)
We zullen zien wat er van Maxima en Alex terecht komt!Mij interesseerd het eigenlijk niet zoveel.

GO MARTI!:hearts:

gentenaire
Jan 31st, 2002, 02:46 AM
Ik moet dringend naar de kapper, denk ik. Anders lees ik de story nooit;)

Maajken
Jan 31st, 2002, 02:49 AM
lol Tine, direct naar de Kir Royal sectie dan ;)

per4ever
Jan 31st, 2002, 02:50 AM
Originally posted by irma
In de story stond dat ze een postanale depressie had(heeft). Misschien is dat de reden waarom ze de ketting bij de doop van Elisabeth amper om durfde te doen.

uhh..vraagje...wat is een post-anale depressie???? LMAO!!!!

gentenaire
Jan 31st, 2002, 02:53 AM
LOL! Da was me nog niet opgevallen! Ik las wat Irma bedoelde.

Maajken
Jan 31st, 2002, 02:54 AM
omg :o lmao

gentenaire
Jan 31st, 2002, 02:59 AM
ma eigenlijk, post-anaal kan ook. Da's de depressie da Mathilda heeft overgehouden aan dienen ene keer dat ze hun huwelijk voltrokken hebben;)

per4ever
Jan 31st, 2002, 03:01 AM
:o:o:o:o:o...hou het hier een beke proper e zeg... :rolleyes:

Maajken
Jan 31st, 2002, 03:02 AM
omg :angel:

Denkt ge echt dat zet al gedaan hebben? Volgens mij is elizabethje een proefbuisbabyke

per4ever
Jan 31st, 2002, 03:04 AM
Zou de Filip de handleiding wel gevolgd hebben?

Maajken
Jan 31st, 2002, 03:07 AM
Handleiding? Kama sutra bedoelt ge?

per4ever
Jan 31st, 2002, 03:08 AM
hij zal dan toch nie in't nederlands mogen zijn, want Mathilde gaat vanalles verkeerd gedaan hebben dan :o

gentenaire
Jan 31st, 2002, 03:12 AM
ewel ja, vandaar dat trauma, hij zat in 't verkeerde gat;)

Maajken
Jan 31st, 2002, 03:15 AM
Tine!! omg :o

Ze zouden beter de paginas uit die handleiding scheuren en op tplafond boven hun bed plakken, voor moesten zet vergeten tijdens den act

gentenaire
Jan 31st, 2002, 03:21 AM
precies of die kunnen da zien als het licht uit is, Maeike :rolleyes:

per4ever
Jan 31st, 2002, 03:24 AM
OMG :o TINE!!!! waar zitte gij weer met uw gedachten..:o

irma
Jan 31st, 2002, 03:27 AM
zit niet over mijn nederlands te lachen, wij kunnen het ook niet helpen dat onze scholen niet zo goed zijn die van jullie(dat moet wel sinds we niet met 10 voor taal nog met het nationale dictee kunnen winnen) ;) :rolleyes: ;)

Chris
Jan 31st, 2002, 08:03 PM
LOL @ tien voor taal!
Wij Hollanders verliezen altijd......:rolleyes:

Zamboni
Jan 31st, 2002, 10:01 PM
En ik maar denken dat er hier ineens veel actieve Nederlanders waren...zijn het de Belgen weer! ;)

Ik ben wel benieuwd zaterdag, een sleep van 30 meter! :eek: En hoe wou ze daar ooit mee gaan lopen zeg?!

En die opmerkingen over Filip en Mathilde, volgens mij wil niemand nou echt de details weten!!!!

PS irma het is noch kunnen winnen, niet nog ;)

gentenaire
Jan 31st, 2002, 10:09 PM
De laatste twee keer dat ik naar Tien voor taal keek wonnen de Nederlanders.

Chris
Feb 1st, 2002, 12:01 AM
Oh dus we kunnen wel winnen! zo af en toe.

Zamboni
Feb 1st, 2002, 12:44 AM
ja, we winnen tegenwoordig vaker :)

Maar of dat nou de maatstaf is voor hoe we de taal beheersen betwijfel ik hoor. Belgen hebben misschien in zulke spelletjes wel een betere taalbeheersig, maar in het dagelijkse taalgebruik ligt het toch aan de omgeving waar je woont denk ik (dialect etc), en niet per se aan Nederland of Belgie.

irma
Feb 1st, 2002, 12:55 AM
en of je op school netjes je taalopdrachten maakte, in plaats van poppetjes te tekenen;)

Maajken
Feb 1st, 2002, 01:21 AM
Deze week in Tien voor Taal was het K3 die voor Vlaanderen speelde en die wonnen zelfs. Wat wilt da nie zeggen? :p

Zamboni
Feb 1st, 2002, 01:25 AM
ooh irma ;) tsk tsk ;)
ik werk altijd heel netjes :angel:
nee serieus, ik vind Nederlands leuk. Vooral teksten schrijven, ik heb mn schoolexamen Betoog schrijven gewoon met plezier zitten maken, en volgens mn docente viel t r nog aan af te lezen ook :)

angelica, de liedjes die je zingt hebben volgens mij niet echt met je intelligentie te maken...

irma
Feb 1st, 2002, 02:09 AM
Mijn leraar op de mavo zei dat mijn opstel tijdens de examens het domste was dat hij ooit gelezen had. Hij wou me een onvoldoende geven maar dat kon hij niet doen omdat ik me aan de regels had gehouden, ik geloof dat ik op de havo uit onzekerheid niet meer voor een opstel gekozen heb, maar dat weet ik niet meer zeker:rolleyes:

gentenaire
Feb 1st, 2002, 03:11 AM
Maeike, ze passen de moeilijkheid van de vragen aan aan de kandidaten. Ze zullen nooit Belgische journalisten tegen Nederlandse zangers zetten of zo. Ze zorgen dat het niveau van de spelers aan beide kanten ongeveer gelijk is. K3 krijgt gemakkelijkere vragen dan nieuwslezers bijvoorbeeld.

Maajken
Feb 1st, 2002, 03:14 AM
Ah ik dacht het wel. Alhoewel die Karen speelde wel een heel goede finale, alles juist en nog 30 sec over.

gentenaire
Feb 1st, 2002, 03:26 AM
Die een is toch onderwijzeres? Dan zou die toch goed moeten kunnen schrijven, ze moet het tenslotte kleine mannen aanleren.

Martian Mel
Feb 1st, 2002, 03:27 AM
Een sleep van 30 meter?:eek:

Dat is toch nie echt zo of wel??Nou ja ik denk dat Maxima er wel mooi uit zal zien en Alex?Nou ja die kan er in mijn ogen toch niet goed uitzien want ik vind het een beetje een kneus.:p

Ik kijk alweer uit naar morgen!Dan begint eurosport met het uitzenden van the toray pan pacific open!

GO MARTI!:kiss:

Chris
Feb 1st, 2002, 03:54 AM
Melissa! Hoe durf je over je eigen prins!!!
Hoewel het is niet erg, ik denk dat ik zaterdag maar eens lang ga uitslapen!!

Martian Mel
Feb 1st, 2002, 04:01 AM
Me too Chris!Lijkt wel of ik nog steeds een ''jetlag'' heb van het ''nachttennis'' kijken. Smorgens en smiddags ben ik moe , s'avonds word ik pas echt wakker en snachts kan ik niet slapen!

Nou ja ik ga in ieder geval lekker uitslapen en dan zie ik vanzelf nog wel wat van de bruiloft.

GO MARTI!

Chris
Feb 1st, 2002, 04:22 AM
Als het op die bruiloft aankomt, heb ik maar al te graag een ''jetlag''!;)

DutchieGirl
Feb 1st, 2002, 08:16 AM
Originally posted by adnil

Enne....heeft er iemand van de Nederlanders hier ook nog msn? Ik wel, en als ik op de computer zit ben ik daar ook altijd! Mijn adres is lindahahaha@hotmail.com

Ik ben geen Nederlandse... wil je met me niet praten nu? *snik snik* hehe

irma
Feb 1st, 2002, 03:13 PM
Ik denk dat Willem wel een gezellige jongen is:D

Zamboni
Feb 1st, 2002, 05:42 PM
Sarah, met jou wil ik wel praten hoor ;) Allen je bent er nooit als ik er ben!!!!

Ik ben geloof ik echt de enige die het huwelijk gaat kijken! Op school ging ook al iedereen werken en uitslapen en in ieder geval niet kijken!
Willem-Alexander zal wel in uniform zijn he? :( Een gezellige jongen is t volgens mij wel, en humor heeft ie ook nog!

Chris
Feb 1st, 2002, 07:00 PM
Linda! Je gaat toch niet de hele dag kijken of wel?

irma
Feb 1st, 2002, 07:03 PM
Ik wel hoor, ik kijk nu al:D :rolleyes: :cool:

Zamboni
Feb 1st, 2002, 07:18 PM
Uhm...nou de hele dag niet. Ze beginnen om 8 uur en dan slaap ik toch echt nog!!! Maar de live-uitzending van 10 tot 2 zal k denk k wel helemaal kijken ja. Ach, iets beters heb ik toch niet te doen ;)
Oh, en vanavond het feest ;) Misschien, als t n beetje leuk is, e er is niks leukers ;)

Het leukste vind ik trouwens als iedereen de kerk binnenkomt, lekker mensen kijken ;) (en afkraken :))

Lach me allemaal maar uit, ik vind t leuk om te zien en ik ga gewoon kijken!! :angel:

Chris
Feb 1st, 2002, 09:06 PM
Ik moet er niet aan denken om er te veel naar te kijken.
Ik kan het woord ''huwelijk'' al bijna niet meer aanhoren!!!

Hoewel ik voor hen natuurlijk hoop dat het een mooie dag wordt.

Zamboni
Feb 1st, 2002, 09:24 PM
ik heb ook wel een overdosis huwelijk en Maxima gehad, maar ja na zaterdag zal het ver over zijn hoor.
En ik wil het toch wel zien :)

Elske
Feb 1st, 2002, 09:26 PM
Ik ga de hele dag naar het huwelijk kijken, ik vind da leuk :)
Maxima vind ik een toffe madam, veel beter dan ons Mathildeke. Willem-Alexander vind ik trouwens ook wel tof. Het nederlands Koningshuis heeft tenminste persoonlijkheden, wij hebben maar een hoopje stijve harken die gewoon glimlachen naar het volk en es mooi zwaaien

irma
Feb 1st, 2002, 09:32 PM
Ik ben dan wel maxima moe, maar ik wil weten wat ze aan heeft en wie er allemaal zijn. ik ben gewoon te nieuwsgierig om niet te kijken:cool:

Chris
Feb 1st, 2002, 09:34 PM
Ik wil denk ik ook wel iets zien, maar toch niet meer als 30 minuten of zo!

gentenaire
Feb 1st, 2002, 09:47 PM
Ik moet het zelfs opnemen voor mijn moeder die het anders allemaal zou missen.

Zamboni
Feb 1st, 2002, 10:15 PM
Kijk, met teddy, en Tine's moeder valt te praten ;)

Nee ik denk dat er heel veel mensen toch wel gaan kijken, ook al zeggen ze van niet!

per4ever
Feb 1st, 2002, 11:15 PM
ik ga nie kijken..dat interesseert me totaal niet...

The Crow
Feb 1st, 2002, 11:25 PM
Is da vantweekend misschien? En heb ik da goe gezien dat den VRT dat ook gaat uitzenden? :eek:

Chris
Feb 1st, 2002, 11:30 PM
Gaan sommige van onze zuiderburen zelfs kijken!!??

Ik hoef onze trouwerij al niet echt of niet veel van te zien laat staan die van een ander land!!

The Crow
Feb 1st, 2002, 11:32 PM
Volledig mee eens Chris. 'k Vrees dat we er morgen niet gaan ontsnappen als we onze televisie openzetten (Belgische, Nederlandse, Duitse televisie) :rolleyes:

Sorry eh Linda ;)

per4ever
Feb 1st, 2002, 11:35 PM
ge zijt gij nie verplicht om te kijken e Joris...

Chris
Feb 1st, 2002, 11:37 PM
Ik ben van plan om morgen lang uit te slapen.:rolleyes:

The Crow
Feb 1st, 2002, 11:37 PM
Pffft ga ik ook niet doen, K, maar sowieso ga je via nieuws etc er toch niet kunnen aan ontsnappen

per4ever
Feb 1st, 2002, 11:40 PM
ik kijk nie naar't nieuws...:p

The Crow
Feb 1st, 2002, 11:41 PM
Al zappend dan.... Moeilijken! :fiery:

irma
Feb 1st, 2002, 11:45 PM
huur een video of dvd :cool:

Chris
Feb 1st, 2002, 11:47 PM
Anders wil ik 't wel opnemen voor je!;)

Martian Mel
Feb 2nd, 2002, 01:41 AM
Nou ik moet je wel zeggen dat feest in de Arena zag er wel gezellig uit!Ik kan er morgen denk ik wel makkelijk aan ontsnappen.Ik blijf vannacht lekker lang in de irish pub:D en dan ga ik gewoon lang uitslapen.Zodra ik beneden kom zet ik hem op eurosport!:p

Alhoewel ik denk niet dat mijn moeder het daar mee eens zal zijn:(

Maajken
Feb 2nd, 2002, 01:43 AM
Bij ons zenden ze het zelfs op VTM én VRT uit :eek:. Ik zal zeker nie kijken, tis trouwens het WK veldrijden.

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 01:46 AM
Ik denk dat ik wel af en toe zo eens ga kijken. Al is het maar om de kleren te keuren.

per4ever
Feb 2nd, 2002, 01:46 AM
WK Veldrijden..KOM AAN NIJSKE!!!!!!!!!!!!!!

Maajken
Feb 2nd, 2002, 01:50 AM
Oh Svenneke :drool:

Chris
Feb 2nd, 2002, 01:54 AM
Had Richard Groenendaal niet laatst een fan geslagen of zoiets??

Maajken
Feb 2nd, 2002, 02:06 AM
Jup en daar moet hij nog altijd een sanctie voor krijgen. Hij is deze week trouwens terug in opspraak gekomen omdat hij "oorlogstaal" gebruikt had tegen de belgen lol

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 02:10 AM
'k ga eens da interview moeten lezen in den Humo.

Ik vind da veldrijden anders niet zo interessant.

Maajken
Feb 2nd, 2002, 02:13 AM
Dat is ook nie zo interessant, de belgen winnen toch altijd. Ik kijk alleen maar voor Sven Nijs lol

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 02:15 AM
de laatste keer had Richard toch gewonnen?

Chris
Feb 2nd, 2002, 02:16 AM
Wat had hij gezegd dan???

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 02:24 AM
'k Vind veldrijden soms wel grappig zunne. Als ze in het nieuws beginnen over "wielrennen" en tonen ze mannen van top tot teen in de modder, fiets op de rug ...aan 't lopen. En ____komt als eerste door de bocht (je ziet al die bruine figuurtjes de bocht omlopen)...en ___ gaat als eerste over de hindernis (mannekes springen over de hindernis, fiets nog steeds op de rug)....die mannen lopen soms meer dan fietsen!

Maajken
Feb 2nd, 2002, 02:31 AM
De laatste keer heeft Richard inderdaad gewonnen, maar dat zien we door de vingers he ;)

Ik weet nie juist meer wat hij gezegd had. Het stond op VRT teletekst maar het is er precies al af. Hij zou de oorlog verklaard hebben aan de belgen en ze zouden knuppels en zo meebrengen desnoods (lol). Dat zal natuurlijk wel met een korrel zout genomen moeten worden, maar toch de UCI is van plan om hem ook daarvoor een sanctie te geven.

Chris
Feb 2nd, 2002, 02:37 AM
Oorlog!!?? Knuppels!!??
Zeker niet zo'n sportieve verliezaar dan!?

Flappie
Feb 2nd, 2002, 02:59 AM
Hai!:wavey:
Mmm, er zijn toch meer Nederlanders dan ik dacht! Nouja dan kan ik er ook nog wel bij!

Ik zal me ff voorstellen: Ik ben Elisabeth, 16 jaar en woon in Hattem (ja, het is echt een STAD!:p )

Ik ben een HUGE fan van de enige echte Martina Hingis!:cool: SMARTINA RULEZZZZZZ!!!!

Als je verder nog wat wil weten over moi, dan hoor ik t graag!

Om nog maar ff verder te gaan over Maxima: Ik snap dus NIET dat die Willem-Alexander haar heeft kunnen krijgen! LUCKY BASTARD! haha...

Oh ja, sorry hoor, maar ik krijg altijd kippevel als ik Vlaams hoor...:angel:

Maajken
Feb 2nd, 2002, 03:02 AM
slap@EZ vlaams rulez :p

Ge moet toch toegeven dat Willem Alexander een hoge aaibaarheidsfactor heeft. Ik vind da echt een schoon koppel :)

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 03:12 AM
Vlaanderen boven!! ;)

Bwa, Willem Alexander heeft toch niet de aaibaarheid waar ik op val. Als het dan een Nederlander moet zijn, geef me dan maar Pieter Van den Hoogenband.

Maajken
Feb 2nd, 2002, 03:15 AM
Mja, tis nu ook nie direct mijn type maar hij ziet er toch knuffelbaar uit lol. Ik vind da zo het prototype nederlander :D

Flappie
Feb 2nd, 2002, 03:16 AM
Pieter vd Hoogeband?:drool: Daar wil ik wel mee chillen in het bubbelbad!:D :D :D

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 03:17 AM
Te laat Elisabeth, ik was eerst!! :p

Maajken
Feb 2nd, 2002, 03:19 AM
lmao. Pieter VDH, daar wordt veel op gedroold denk ik, dieje ziet er altij al zo nat uit ;)

Flappie
Feb 2nd, 2002, 03:19 AM
:D@Tine!!!

irma
Feb 2nd, 2002, 03:21 AM
Het schijnt dat Nederland vol zit met Martina fans :)

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 03:21 AM
Zwemmers hebben gewoon een prachtlijf!

Flappie
Feb 2nd, 2002, 03:24 AM
Het schijnt dat Nederland vol zit met Martina fans

Ja, ik weet ook niet hoe dat komt! Zeker een bepaalde aantrekkingskracht ofzo...:p

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 03:26 AM
Ja, het was me ook wel al opgevallen dat de meerderheid van de Nederlands Martina-fans zijn.

Chris
Feb 2nd, 2002, 03:44 AM
We zijn een verstandig volkje, tenminste op dat gebied!

irma
Feb 2nd, 2002, 03:50 AM
behalve ik dan(en m`n moeder) :p

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 03:51 AM
Van wie is jouw moeder fan, Irma?

Ik vind dat jij zeer goede smaak hebt, Irma;)

irma
Feb 2nd, 2002, 03:56 AM
Dank je ;)
Mijn moeder wil altijd dat Monica wint, dat is gekomen doordat ik het altijd over Steffi had en daar werd ze een beetje moe van :angel: , en ze heeft echt een ontzettende hekel aan Martina, ik denk al vanaf de eerste keer dat ze haar op tv zag. vraag me niet waarom!

Flappie
Feb 2nd, 2002, 04:04 AM
Misschien ligt t er aan dat het moeders zijn ofzo! Ik bedoel, tegen wie Martina dan ook speelt, mn ma wil altijd dat haar tegenstanster wint!:mad: :fiery:

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 04:22 AM
Mijn vader zijn lievelingsspeelster was altijd Aranxta Sanchez omdat die dikkere benen heeft (zijn uitleg!), maar ook Sabine Appelmans omdat ze altijd zo vrolijk was.

jomar
Feb 2nd, 2002, 02:33 PM
hey guys!!!!

Jaz curious....what's the difference between Holland and The Netherlands???? I believe this is only one but how did you have two names.:confused:

per4ever
Feb 2nd, 2002, 02:35 PM
they are used as synonyms Jomar..but The Netherlands is the real name..and isn't Holland a province or so?? I don't know where it comes from...

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 02:35 PM
ooooh Maxima moet wenen!! Ze moet oppassen dat haar mascara niet uitloopt (mijn moeder had geen mascara op als mijn broer trouwde, ze durdfe niet).

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 02:36 PM
Yup, Holland is only one part of the Netherlands. The country is The Netherlands, not Holland. But people often call The Netherlands Holland because it's easier.

per4ever
Feb 2nd, 2002, 02:37 PM
't is toch een knap meisken vind ik..Maxima ziet er echt zo'n heel vlotte uit, heel sympathiek...'k vraag mij af hoe die Prins Willem-Alexander is..

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 02:37 PM
hehe, ze moeten het trouwboekje tekenen. In plaats dat Maxima en Willem Alexander opstaan schuiven ze tafel tot bij hun! LOL

per4ever
Feb 2nd, 2002, 02:38 PM
ja de luxe van een koninklijk huwelijk zeker...

'k vind da toch geen doen met zo ne sleep ze..hedde ge zien hoe ze da ding in dienen auto moesten foefelen?? Willem-Alexander kon er maar just bij.

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 02:48 PM
Maar 't is toch geen 30 meter zoals gezegd, he. En Mathilde had ook nen enormen sleep.

Elske
Feb 2nd, 2002, 02:53 PM
Mathilde haar sleep bedekte de helft van de kerk;), ik vind maxima's kleed wel mooi

per4ever
Feb 2nd, 2002, 03:05 PM
't kleed is mooi..maar wa verwachtte natuurlijk..

de smile van geluk op haar gezicht is toch nog schoner ze..

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 03:07 PM
ze zijn nog aan 't stofzuigen!

Ja, 't is een schoon kleed. Ik vond da kleed van Mathilde ook wel schoon, zunne. Hoe komt het dat het niet ontworpen is door een Nederlands ontwerper?

Ik weet nog dat ze niet tevreden waren dat Leontien haar trouwkleed ontworpen werd door Natan uit Brussel.

irma
Feb 2nd, 2002, 03:11 PM
Ik vind de jurk ook mooi! <P>about the holland-netherlands thing, I think that just grew that way because north and south holland were always seen as the most important provincie(?), but we here in Gelderland have the most beautiful environment, never let you tell any different :cool:

per4ever
Feb 2nd, 2002, 03:11 PM
Leontien???? wie is da nu weer??

irma
Feb 2nd, 2002, 03:14 PM
Die is getrouwd met Tijntje en zwanger.

Elske
Leontien is de vrouw van Prins Constantijn, een broer van willem-alexander
geesh, wa heeft mathilde aan?? :eek:

gentenaire
Filpke ook met oranje band!
Blijkbaar hadden Flip en Mathilde Elisabethje mee gisteren. Ge ziet, da kind wordt toch niet door een nanny opgevoed zunne.

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 03:16 PM
Mathilde ziet er nogal Russisch uit, maar ik vind het niet lelijk. 't Is nie gemakkelijk iets schoons te vinden voor zo in de winter.

Ik vond het kleed dat Mathilde gisteren aan had zeer mooi.

Ik meende dat Leontien nog niet zo lang geleden getrouwd is. Was die al zwanger toen die trouwde?

Elske
Ze hebben deze morgen beelden getoond van Filip en Mathilde die door Amsterdam wandelden met Elisabethje, superschattig :)

per4ever
'k peis da ook nie Tine..Mathilde ziet er mij een goeie moeder uit..die gaat Elisabeth zelf willen opvoeden.

irma
Feb 2nd, 2002, 03:19 PM
Ik heb Albert van Monaco nog niet gezien, ik denk dat Bee hem echt uitgesloten heeft, omdat ze hem een clown vindt :o

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 03:19 PM
Oh, hebben ze dat op de Nederlandse TV getoond? Ik heb dat niet gezien. Ze houden Elisabeth alleszins niet verborgen voor de pers.

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 03:21 PM
Ik vind nog altijd dat de ouders van Maxima hier hadden moeten bij zijn. Ocharme die moeder, het trouwfeest van uw eigen dochter moeten missen!

Of die vader nu wel of niet van die zaken afwist, laat hem toch de rol van vader uitvoeren!

irma
Tijntje en Leontien zijn vorig jaar in mei getrouwd, en ze krijgen een kind in juni.

Chris
Gelderland is the best!!:bounce:

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 03:22 PM
Marilène is mooi gekleed.

per4ever
Feb 2nd, 2002, 03:23 PM
Originally posted by teddy
Ze hebben deze morgen beelden getoond van Filip en Mathilde die door Amsterdam wandelden met Elisabethje, superschattig :)

da heb ik dus weer nie gezien he..dedju..'k weet eigenlijk nie waarom er zoveel mensen iets hebben tegen Mathilde..'k vind da die er heel lief uitziet, zo een stil meiske maar toch wel sympathiek. Maxima is wel jovialer.

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 03:23 PM
ooh, die bruidskindjes, hoe schattig!

irma
Feb 2nd, 2002, 03:24 PM
Ik hoorde dat iemand op tv zei dat wij onze kansen verspeeld hebben door in 78 in argentinie te gaan voetballen, ik ben het met die stelling eens.

Elske
Feb 2nd, 2002, 03:24 PM
pff ik vind da ook nie juist dat die ouders er niet mogen zijn. Volgens de eindredactrice van Royalty zitten de ouders van Maxima nu in België. Ik denk dat ik die beelden op VTM gezien heb, ik zit constant te zappen tussen Ned2, VRT en VTM dus ik weet het eigenlijk niet goed..

per4ever
Feb 2nd, 2002, 03:26 PM
die ouders moesten er natuurlijk bij zijn..'t huwelijk van uw dochter moeten missen...ik denk da die ouders der wel enorm mee inzitten :sad:

Elske
Feb 2nd, 2002, 03:27 PM
da heb ik dus weer nie gezien he..dedju..'k weet eigenlijk nie waarom er zoveel mensen iets hebben tegen Mathilde..'k vind da die er heel lief uitziet, zo een stil meiske maar toch wel sympathiek. Maxima is wel jovialer.

tja..tis zoals deze morgen werd gezegd op VTM. Maxima is een ster, Mathilde is een prinsesje. sommigen hebben het nu eenmaal meer voor opvallende persoonlijkheden

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 03:27 PM
'k zit ook de hele tijd te zappen, en ik moet ondertussen nog opnemen ook

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 03:29 PM
Ze hebben ongelooflijk veel geluk met het weer! Wat is de kans om zo'n schone lentedag te hebben op 2 februari?

per4ever
Feb 2nd, 2002, 03:32 PM
Originally posted by Tine
Ze hebben ongelooflijk veel geluk met het weer! Wat is de kans om zo'n schone lentedag te hebben op 2 februari?

die kans is vrij klein..

en Elske ge hebt wel gelijk ze..maar ik vind zo'n prinsesje ook wel tof.. allez..ik vind nie da Mathilde een aire heeft e..ze doet nie alsof ze meer is dan een ander. Ze heeft gewoon een ander karakter dan Maxima, maar ik vind ze beiden wel tof.

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 03:34 PM
Filpke is zelf nen vrij verlegen jongen, we konden moeilijk verwachten dat die met zo'n exhuberant ding ging afkomen. Mathilde is sympathiek, maar ze mag wel wat Nederlands leren, vind ik.

irma
Feb 2nd, 2002, 03:39 PM
Misschien heeft ze geen talenknobbel!

per4ever
Feb 2nd, 2002, 03:39 PM
maar da komt wel, 't is door da te gebruiken da ge da leert e.. Filip is normaal ook franstalig, en die spreekt toch perfect nederlands. Maar die heeft ook al heel wa meer nederlands moeten spreken natuurlijk.. en kan Paola eigenlijk nederlands???

'k vind da die prinsen ne goeie smaak hebben..

jomar
Feb 2nd, 2002, 03:41 PM
thanks for your answers Per & Tine.;)

REgards to Maxima, i like her.hehehe and how was the wedding????:kiss: :angel:

Elske
Filip perfect nederlands??? yeah right!
paola is even erg als Mathilde
tis echt een schande, een argentijnse kan beter nederlands dan een belgische...

gentenaire
't Is natuurlijk wel zo dat gezien Willem Alexander Nederlands spreekt, Maxima meer reden heeft tot het leren van die taal en dus ook meer hulp krijgt.

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 03:42 PM
Nog een geluk dat Fabi er niet bij is, da's weer een vogelnestje minder.

per4ever
Feb 2nd, 2002, 03:43 PM
Originally posted by teddy
Filip perfect nederlands??? yeah right!

Filip zijn nederlands is toch nie slecht ze..da van Laurent en zelfs van Albert is slechter..

Elske
Feb 2nd, 2002, 03:44 PM
Tis beter dan het nederlands van Laurent en Albert idd, ma da van Laurent en Albert is ook nie goe eh ;)

per4ever
Feb 2nd, 2002, 03:47 PM
Originally posted by Tine
Nog een geluk dat Fabi er niet bij is, da's weer een vogelnestje minder.

lmao...zitten er ginder al veel vogelnestjes misschien? ;)

irma
Feb 2nd, 2002, 03:49 PM
Maxima moest wel Nederlands leren, omdat hier niemand een andere taal spreekt(tenminste niet officieel).

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 03:53 PM
Maxima heeft trouwens Nederlans in Brussel geleerd.
Mathilde zou toch wat meer moeite mogen doen. Flip zijn Nederlands is verre van perfect, maar zijn uitspraak is helemaal niet slecht, vind ik. 't Is altijd daar da mee gelachen wordt, maar ik vind zijn uitspraak net zeer goed.

Chris
Feb 2nd, 2002, 03:54 PM
Je moet er maar wat voor over hebben om''Prinses van Oranje Nassau'' te worden!

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 03:58 PM
Ik denk niet dat ik dat graag zou willen worden. Alles wat je doet wordt gevolgd :eek:

Maajken
Feb 2nd, 2002, 03:59 PM
Filip? Goe nederlands? lmao. Als ge die bezig hoort dan valt het op dat hij gewoon zit te vertalen uit het frans.

Geef nu toe, een intervieuw geven gelijk Maxima en WA zullen de ons nooit doen, want ze kunnen zelf genen deftige zin formuleren int nederlands

irma
Feb 2nd, 2002, 04:02 PM
Ik zou het ook niet graag willen, je mag niet eens een kus geven na het jawoord. ik ben nooit getrouwd geweest tot nu toe, maar dat lijkt me toch wel een hoogtepunt die ik niet zou willen missen als ik ooit zou gaan trouwen.

per4ever
Feb 2nd, 2002, 04:03 PM
ge overdrijft toch een beke ze Maeike..ik heb Filip al verscheidene keren horen babbelen in 't nederlands, zijn zinstructuur is nie altijd perfect..maar hij heeft een goede woordenschat denk ik, en zijn uitspraak is ook goed. (zeker voor een franstaligen)

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 04:13 PM
Ik denk dat Flip en Mathil gewoon geen interview in 't Nederlands durven geven omdat als ze iets verkeerd zouden zeggen, daar voor de rest van hun leven mee zou worden gelachen. Van een buitenlandse worden fouten meer aanvaard.
Maar toch, Mathilde mag toch eens naar Maxima kijken en zien hoe goed zij Nederlands heeft geleerd.

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 04:28 PM
Bij den trouw van Flip en Mathilde was er ook gejuich tot binnen in de kerk te horen als ze hun ja-woord gaven.

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 04:34 PM
en voilà, onze noorderburen hebben er een prinses bij! Proficiat.

per4ever
Feb 2nd, 2002, 04:36 PM
Proficiat Maxima en Willem-Alexander!!!!!!!! :D

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 04:38 PM
Amai, welke mascara heeft die?

irma
Feb 2nd, 2002, 04:39 PM
gefeliciteerd Willem en Maxima :D

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 04:42 PM
Als ik Willem-Alexander daar nu zo zie zitten...die zou er beter uitzien als hij zijn haar wat zou veranderen. Korter vooraan, een beetje bakkebaarden, gewoon een modernere snit i.p.v. da plechtige communiekopke.

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 04:45 PM
Ik ben allesbehalve religieus, maar het Ave Maria doet me toch wel altijd iets. 'k Vind dat toch ongelooflijk schoon. En da Argentijns lieke van daarnet was ook wel mooi. Maxima heeft goed gekozen.

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 04:45 PM
Hou oud zijn zij eigenlijk?

per4ever
Feb 2nd, 2002, 04:47 PM
hetgeen nu gezongen wordt is da Ave Maria???

irma
Feb 2nd, 2002, 04:48 PM
Willem is 34 en Maxima 30.

per4ever
Feb 2nd, 2002, 04:49 PM
'k vind da Maxima er wel al ouder uitziet dan 30...of ligt da aan mij?? :rolleyes:

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 04:53 PM
zie eens naar die verliefde blikken!

per4ever
Feb 2nd, 2002, 04:54 PM
liefde is toch schoon e..*zucht*

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 04:58 PM
*zucht* Ik wil ook trouwen!!

per4ever
Feb 2nd, 2002, 05:04 PM
*zucht* wie nie....

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 05:04 PM
Allez, kus ne keer!!

per4ever
Feb 2nd, 2002, 05:05 PM
mag da wel van de 'protocol'?

Elske
Feb 2nd, 2002, 05:06 PM
Over een half uurke (13u30) is het de balkonscene, dan zullen ze wel kussen ;)

irma
Feb 2nd, 2002, 05:06 PM
dat mag pas op het balkon

Ik wil ook een man :hearts: :hearts: :hearts:

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 05:07 PM
hehe, daar is een met een Belgische vlag aan 't zwaaien!

per4ever
Feb 2nd, 2002, 05:08 PM
ok...13.30u: kijken naar Maxima en Willem-Alexander ;)

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 05:10 PM
de paarden die de koets trekken zijn wa hitsig.

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 05:31 PM
Heb je dat spandoek gezien? "Kus de kikker, Maxima!"

Elske
Feb 2nd, 2002, 05:35 PM
niet gezien nee, nu bijna de balkonscene... :D

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 05:41 PM
aaaah, daar is de kus, zie!!

irma
Feb 2nd, 2002, 05:44 PM
Dat was een innige zoen:kiss:

per4ever
Feb 2nd, 2002, 05:44 PM
ZELFS TWEE KEER!!!!! 't was toch al beter dan Filip en Mathilde:rolleyes:

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 05:45 PM
en nu is't gedaan!

Elske
Feb 2nd, 2002, 05:50 PM
ooooh twas zo mooi :D ik wil ook trouweeeuuu!!! mm eerst een goe liefke zoeken zeker...:rolleyes:

per4ever
Feb 2nd, 2002, 05:52 PM
'k ga da ook doen, Elske...*zucht* 't is toch schoon e...

~*Alma*~
Feb 2nd, 2002, 05:54 PM
hi Everybody!!!!!

ben de grootste Vrouwelijke Nederlandse fan van Martina Hingis.En dat bedoel ik niet qua lengte!

Ik denk dat je er een concurent bij hebt!!! :D :D
ik ben ook een HUGE Hingis fan.
Ik ben al fan van haar sinds 1999
Weet iemand hier of ze naar de Ordina Open in Den Bosch komt??? Ik ben van plan er heen te gaan maar aangezien ze er vorig jaar ok niet was (en ik wel).............

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 05:55 PM
Allez, dus binnenkort kunnen we hier nog enkele huwlijken vieren;)

Zamboni
Feb 2nd, 2002, 06:04 PM
omg, k heb heel wat gemist zeg!!!
Mar ja, we hebben nu eenmaal geen computer bij de tv staan ;)
Ik vond t n heel mooi huwelijk, goed geregeld, goed geregisseerd enzo. En een hele mooie jurk zeg! Die sleep was wel mooi hoor ook al was ie zo lang!
Filip en Mathilde keken vreselijk chagrijnig zeg toen ze de kerk binnenkwamen!!!!!

Dan nog voor alle Nederlanders hier: schaam je! T pèrd heet geen Leontien maar Laurentien!

En het zal wel aan de moeders liggen dat ze geen Martina-fans zijn! Ik ben ook fan en mn moeder vind r maar n verwend nest!

irma
Feb 2nd, 2002, 06:07 PM
o ja leontien is die van Marco Borsato;)

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 06:09 PM
't Pèrd! LOL

Zamboni
Feb 2nd, 2002, 06:13 PM
lol irma ja ;)

Tine, heb je r ooit gezien? T is echt n pèrd!

Trouwens, het feest gisteren was ook best tof he! Echt allerlei stijlen! En Loes Luca deed t goed.

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 06:16 PM
Ja, ze heeft er wel iets van. 'k Vond het gewoon grappig dat je Leontien een grotere belediging vindt dan Pèrd;)

Zamboni
Feb 2nd, 2002, 06:19 PM
Nou, Leontien vond ik geen belediging hoor!
K vond t vreemd dat de Nederlanders je niet verbeterd hadden, t is tenslotte onze prinses ;) (niet dat we daar blij mee zijn, maar ja je kan niet alles hebben!)

Zamboni
Feb 2nd, 2002, 06:21 PM
trouwens, zag je hoe enthousiast het publiek reageerde op Nelson Mandela (en Kofi Annan)?
Geweldig!!!!

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 06:26 PM
Laurentien lijkt me anders wel een sympathiek meiske.

Zamboni
Feb 2nd, 2002, 06:30 PM
:eek: :eek: :eek:
Ik weet niet of ze sympathiek is, maar op mij komt ze over als een tut!

Flappie
Feb 2nd, 2002, 06:36 PM
JEMIG! Die Maxima en Willem-A staan de godganse tijd KLEF te doen!:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Zamboni
Feb 2nd, 2002, 06:41 PM
ahh dat viel best mee!
Ze zijn gewoon verliefd ;)

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 06:41 PM
klef te doen?

Zamboni
Feb 2nd, 2002, 06:50 PM
ja volgens elizabeth wel ;)
volgens mij niet ;)

irma
Feb 2nd, 2002, 07:05 PM
bij flip en mathilde zat iedereen te klagen dat ze zo koel tegen elkaar waren, nu hebben we Willem en Maxima die het tegenovergestelde zijn, is het weer niet goed, mensen zijn ook nooit tevreden ;) :rolleyes: ;)

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 07:08 PM
Irma, da's weer, 't is nooit goe. Flipke en Mathil hadden toch ook nen kus mogen geven, zunne.

Zamboni
Feb 2nd, 2002, 07:08 PM
ja, inderdaad, het is ook nooit goed!
Ik vond het juist zo leuk dat ze zo duidelijk verliefd zijn.

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 07:12 PM
Nu kunnen we allemaal beginnen speculeren over wanneer ze nu zwanger zal zijn;)

irma
Feb 2nd, 2002, 07:16 PM
Dat begint morgen!

irma
Feb 2nd, 2002, 07:16 PM
De story heeft het artikel al klaar

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 07:25 PM
teehee!!

Da kleed verbergde het anders wel goed, he;)

Zamboni
Feb 2nd, 2002, 07:27 PM
Vast wel ;)
Volgens mijn moeder is ze al lang getest op vruchtbaarheid (en hij natuurlijk ook), en als ze niet vruchtbaar was geweest hadden ze niet mogen trouwen :eek:

gentenaire
Feb 2nd, 2002, 07:32 PM
Precies of dat kan niet geregeld worden?

Martian Mel
Feb 2nd, 2002, 10:20 PM
Weet iemand hier of ze naar de Ordina Open in Den Bosch komt??? Ik ben van plan er heen te gaan maar aangezien ze er vorig jaar ok niet was (en ik wel).............

Nou ik denk het niet.Ik had voor vorig jaar ookal kaarten gekocht maar toen ik hoorde dat Martina niet kwam heb ik ze verkocht.
Gelukkig heb ik Martina het daar daarvoor wel gezien!:kiss:

Nee ik denk dat Martina in eastbourne gaat spelen:sad:
Maar ja we zien wel!Keep your fingers crossed!

BTW een leuke foto voor alle maxima en alexfans ;)

http://web.planet.nl/news/foto/oranjepuntnl/balkon/zoen471180anp.jpg

per4ever
Feb 2nd, 2002, 10:37 PM
*zucht *

merci voor de foto!!!!!!!!

Elske
Feb 2nd, 2002, 10:53 PM
http://image.planetinternet.be/nieuws/200202/60370_1.jpg
http://www.omroep.nl/nos/specials/bruiloft/afbeeldingen_redactie/228/balkon_naarbuiten%20copy.jpg
http://www.omroep.nl/nos/specials/bruiloft/afbeeldingen_redactie/228/balkon_zwaaien2%20copy.jpg
http://www.omroep.nl/nos/specials/bruiloft/afbeeldingen_redactie/228/balkon_zoen2%20copy.jpg
http://www.omroep.nl/nos/specials/bruiloft/afbeeldingen_redactie/228/balkon_zoen3%20copy.jpg
http://www.omroep.nl/nos/specials/bruiloft/afbeeldingen_redactie/228/balkon_zoen1%20copy.jpg

aaah twas zo romantisch :D

Flappie
Feb 2nd, 2002, 11:01 PM
ahhh, wat SCHATTIG allemaal... :kots:

:p

per4ever
Feb 2nd, 2002, 11:12 PM
merci elske!!!!!! ooooohhhhhh zo romantisch e...:D

Chris
Feb 2nd, 2002, 11:18 PM
Je kan ook nergens meer kijken of.........
Wij hebben hier net een speciale krant totaal aan het huwelijk gewijd ontvangen!

Mercury Rising
Feb 3rd, 2002, 12:14 AM
Yippie, het is me gelukt om geen seconde van dit prachtigs te zien. Veel te mooie dag om te verknoeien aan zoiets.
Is het nog iemand gelukt?

Chris
Feb 3rd, 2002, 12:17 AM
Geen schijn van kans hier!
Misschien had ik toch maar de hele dag in bed moeten blijven liggen!:rolleyes:

~*Alma*~
Feb 3rd, 2002, 01:27 AM
Zelfs IK heb het een stukje gezien!!!! en ik kan je verzekeren, dat is een wonder!!! maarja, daarna ging ik gelukkig weg ok een cdtje te kopen..............:rolleyes:

per4ever
Feb 3rd, 2002, 01:37 AM
die kus was toch schoon zeker ;)

Elske
Feb 3rd, 2002, 01:40 AM
pff ge weet niet wat ge gemist hebt, twas mooi!!!!! :D ik heb er echt van genoten, bijna even veel als bij het huwelijk van Mathilde en Flipke :)

Maajken
Feb 3rd, 2002, 01:46 AM
Die twee zagen er tenminste echt verliefd uit en zo ne schone kus awwwwwwww :)

irma
Feb 3rd, 2002, 01:53 AM
en nu gaan ze naar Salt Lake City

gentenaire
Feb 3rd, 2002, 02:20 AM
De Belgen hier zijn precies meer geïnteresseerd in dit huwelijk dan de Nederlanders!

per4ever
Feb 3rd, 2002, 02:23 AM
de Belgen zijn gevoeliger en romantischer aangelegd zeker ;)

gentenaire
Feb 3rd, 2002, 02:45 AM
Mijn ouders zijn nu naar de video aan het kijken, naar alles wat ik dus heb opgenomen. Ik heb geen zin om dat nog een tweede keer te bekijken.

Chris
Feb 3rd, 2002, 02:46 AM
Ik heb het al 3 of 4 keer gezien, terwijl ik 1 keer toch echt genoeg vond.hoewel oke misschien wou ik het wel twee keer zien.