PDA

View Full Version : Serena's US Open Outfit


Knizzle
Jul 31st, 2003, 08:06 AM
Is she wearing the black and white outfit with the black cap/visor that she has on in the USA Network Promo?? She looked good in it.

F-R-E-A-K
Jul 31st, 2003, 08:14 AM
any pics of that!? i havent seen that!?

Becool
Jul 31st, 2003, 08:27 AM
yes pics pleese!

Knizzle
Jul 31st, 2003, 08:48 AM
yes pics pleese!

I wish I knew where to find pics. Maybe I'll check the USA website's US Open page.

Chance
Aug 2nd, 2003, 01:20 PM
was this what you saw?

http://av.tennis-warehouse.com/ProductImages/PWSDC.JPG

:sad:

E. Blackadder
Aug 2nd, 2003, 01:38 PM
let's change the title into Myskina's US Open outfit ;) :(

decemberlove
Aug 2nd, 2003, 01:58 PM
myskina is no longer with puma... shes a nike soldier now :sad:

Berlin_Calling
Aug 2nd, 2003, 01:59 PM
let's change the title into Myskina's US Open outfit ;) :(

Too bad Myskina is with Nike now, Bram. :sad:

And Panova isn't playing so who is gonna where this? :unsure:

Berlin_Calling
Aug 2nd, 2003, 01:59 PM
oops, im slow :o

decemberlove
Aug 2nd, 2003, 02:14 PM
heres the separate tops
http://store.puma.com/product_images/detail/50062102.jpg
http://store.puma.com/product_images/detail/50062101.jpg

decemberlove
Aug 2nd, 2003, 02:20 PM
http://av.tennis-warehouse.com/ProductImages/PWSPS.JPG

fried_beans
Aug 2nd, 2003, 03:03 PM
http://www.recsupply.com/myweb/images/aquatrek2.jpg

Serena's new US Open outfit :( :confused:

Havok
Aug 2nd, 2003, 03:06 PM
LMFAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, you had me on the floor with this one

Oasiatic
Aug 2nd, 2003, 03:11 PM
Lmao@Fried_beans.

AjdeNate!
Aug 2nd, 2003, 03:12 PM
OMG!!!!!!!!!! No you didnt!!!!!!!!!!!!

:lol:

selesfan
Aug 2nd, 2003, 03:13 PM
http://www.recsupply.com/myweb/images/aquatrek2.jpg

Serena's new US Open outfit :( :confused:

:lol: Unfortunately, this will be her outfit this year.

MartinaI
Aug 2nd, 2003, 03:21 PM
http://av.tennis-warehouse.com/ProductImages/PWSPS.JPG

AAARGH! Pleated skirts! 80s hell or what! :o

decemberlove
Aug 2nd, 2003, 03:35 PM
AAARGH! Pleated skirts! 80s hell or what! :o

pleated skirts are EVERYWHERE this fall. i mean everywhere. go to a trendy clothing store and youll see atleast five different pleated skirts.

jbone_0307
Aug 2nd, 2003, 04:20 PM
http://www.recsupply.com/myweb/images/aquatrek2.jpg

Serena's new US Open outfit :( :confused:


OMG Fried Beans that is hilarious!!!!!!!! ahahahahahaha :) :) :) :0

DA FOREHAND
Aug 2nd, 2003, 04:26 PM
:lol: Unfortunately, this will be her outfit this year.

I'm a bit miffed that a Seles fan would laugh at a thing such as this, would it be funny if someone posted Monica's 95 Open outfit as a kevlar vest, w/built in metal detector?

CoryAnnAvants#1
Aug 2nd, 2003, 04:44 PM
OMG Wrong Wrong Wrong!!!! But so funny ;)

decemberlove
Aug 2nd, 2003, 04:49 PM
I'm a bit miffed that a Seles fan would laugh at a thing such as this, would it be funny if someone posted Monica's 95 Open outfit as a kevlar vest, w/built in metal detector?

its called a sense of humor, love. get some.

DA FOREHAND
Aug 2nd, 2003, 04:53 PM
So a career threatning injury is funny?
Did you hear the one about the tennis player who was stabbed in the back?

NOT FUNNY!

decemberlove
Aug 2nd, 2003, 05:26 PM
nobody is laughing at the injury

:see your sig:

i believe selesfan is a serena fan, anyway

i have to deal with stupid comments made about annas injuries all the time. its life, get over it.

Glenn
Aug 2nd, 2003, 07:18 PM
http://www.recsupply.com/myweb/images/aquatrek2.jpg

Serena's new US Open outfit :( :confused:
LMFAO! That's hilarious! :worship:

King Satan
Aug 2nd, 2003, 07:21 PM
lmfao!!! that was great!! :D

Glenn
Aug 2nd, 2003, 07:22 PM
http://av.tennis-warehouse.com/ProductImages/PWSPS.JPG
OMG, I love these.
Especially the black and white one. :drool:

Glenn
Aug 2nd, 2003, 07:26 PM
Julie Halard-Decugis style all over again! :D

http://www.tenniscorner.net/players/pictures/WTA/HAJ001.jpg

Knizzle
Aug 2nd, 2003, 07:29 PM
http://www.recsupply.com/myweb/images/aquatrek2.jpg

Serena's new US Open outfit :( :confused:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Low blow!! Low blow!! You will be disqualified from the fight for this one. LOL!!

starr
Aug 2nd, 2003, 07:36 PM
I don't think Serena will be wearing pleats. It's not the right look for her body.

But pleats are timeless. They just keep coming back in style every twenty years or so.

This would be a great look for Myskina. Too bad she went to Nike.

CoryAnnAvants#1
Aug 2nd, 2003, 07:38 PM
Myskina has an absolutely beautiful figure, but I saw a picture of her wearing the blue shower curtain from Nike and OMG it looks heinous on her! What was she thinking?....

starr
Aug 2nd, 2003, 07:45 PM
You are right. It's a tragedy.

That lt. blue Nike thing is the worst thing ever. Well, not worse than the catsuit, but it's a close call. ;)

Glenn
Aug 2nd, 2003, 10:27 PM
You are right. It's a tragedy.

That lt. blue Nike thing is the worst thing ever. Well, not worse than the catsuit, but it's a close call. ;)
I agree, Nike is the worst ever.
Puma, Reebok and Adidas are nice, too bad those first 2 have little player deals.

SJW
Aug 2nd, 2003, 10:32 PM
i agree that Puma Reebok and Adidas are nice :) i love the tennis apparel all 3 make. im glad Serena is the only one really on Puma....they have a great relationship :D i think Reebok is one of the best sporting labels full stop, and Adidas is just :worship:

:o @ the skirts and fried_beans. i didnt find that funny, call me a party pooper or whatever...

decemberlove
Aug 2nd, 2003, 11:01 PM
isnt that being kinda selfish saying youre glad serena is the only one with puma? i hope puma gets someone soon. they have such nice designs.

fried_beans
Aug 2nd, 2003, 11:10 PM
Okay party pooper (Sweets) but who says I was trying to be funny...Hence my sad faces.

SJW
Aug 3rd, 2003, 01:53 PM
isnt that being kinda selfish saying youre glad serena is the only one with puma? i hope puma gets someone soon. they have such nice designs.

pffffffft ok. i didnt mean i dont want anybody else on puma....im just glad puma isnt like Nike

i hope they get a few top players too.....they DO have such nice designs

sylvain
Aug 3rd, 2003, 02:10 PM
Is it due to the horrible puma skirt that Serena withdraw for th U.S. Open. To my mind she would not like to wear that. ;)
Only Halard can wear that.... :devil:

Halardfan
Aug 4th, 2003, 09:25 PM
Julie would look good in anything.

And, indeed, in nothing. :drool:

Er...sorry. :o

Cam'ron Giles
Aug 4th, 2003, 09:36 PM
For all of you fucking retards laughing...How about I post a BIG ASS cheeseburger and call it Monica's US Open outfit..or a knife?

Glenn
Aug 4th, 2003, 10:14 PM
For all of you fucking retards laughing...How about I post a BIG ASS cheeseburger and call it Monica's US Open outfit..or a knife?
How can Monica Seles WEAR a cheeseburger? :confused:
OK, you're just not funny and fried_beans is... :)