PDA

View Full Version : Has anybody got the "Chicago" soundtrack?


Sam L
Feb 12th, 2003, 11:06 PM
I've got a few MP3's already but was wondering if the soundtrack was worth it?

I love all the songs from the movie! :hearts:

Big Fat Pink Elephant
Feb 12th, 2003, 11:31 PM
if you love all the songs, then you should get the soundtrack! lol

i got some of the Queen Latifah songs :D
*dl more* :angel:

Tratree
Feb 13th, 2003, 05:29 AM
It's absolutely fabulous. There is an additional song by Queen Latifah and Catherine Zeta-Jones called "Class" that got cut from the movie and a rap rendition of "Cell Block Tango". Highly recommended.

Sam L
Feb 13th, 2003, 09:21 AM
I got it, I'm listening it right now! :D

nasty nick#2
Feb 13th, 2003, 09:32 AM
never heard :confused:

Big Fat Pink Elephant
Feb 13th, 2003, 05:00 PM
lol nick :p

never heard of the movie or the soundtrack??

Chicago - the movie is based on the musical Chicago - a HUGE hit.
the movie has actors like Richard Gere, Renee Zellwegger (sp). Cath. Zeta Jones, Queen Latifah etc.
*cant wait for it to get here*

one of my girls actually went to London and saw the musical :D

*dl*

Big Fat Pink Elephant
Feb 13th, 2003, 05:02 PM
http://chicagosoundtrack.com/

nasty nick#2
Feb 13th, 2003, 05:10 PM
Yeah that was the movies Richard Gere talked about on Letterman, he dances tango right? So the music is good, must be since it's a musical :D

Big Fat Pink Elephant
Feb 13th, 2003, 05:12 PM
:eek: you really haven't heard about it?? they are nominated to soooo many awards, gotten very many too!

:bounce:

nasty nick#2
Feb 13th, 2003, 05:13 PM
Well if that's the movie he talked about i have heard about it :angel: But u know i don't watch that kind of movies normally :D

Big Fat Pink Elephant
Feb 13th, 2003, 05:16 PM
lol you only watch action crap and bad comedies with Jackie Chan :o

nasty nick#2
Feb 13th, 2003, 05:18 PM
Hmm not actually, i like thrillers too and every movie with Robert De Niro, yeah even drama's ;) But i guess you have to convince me to watch some other one's like Chicago too :D

Big Fat Pink Elephant
Feb 13th, 2003, 05:20 PM
i bet you didn't see Moulin Rouge either.... *siiiiiiiigh*

nasty nick#2
Feb 13th, 2003, 05:22 PM
Does watching the trailer count? :p msn? otherwise i'll go again soon.

Big Fat Pink Elephant
Feb 13th, 2003, 05:24 PM
lmao diva!!!! :D lol i can imagine :o

Nick - i gotte eat my dinner now... ttyl!!!!! :)