PDA

View Full Version : DeMol3

Pages : [1] 2

carot
Jan 19th, 2003, 07:14 PM
Het kan interessant zijn een mol tretje te hemme ;)

...en nu te zeggen wie we denke dat de mol is om dan later da gemakkelijk trug te vinne en beschaamd te zijn :o

Aflevering 1:

Volgens mij is de mol Shadia, op de voet gevolgd door mijn verdachte nummer twee: Corry

Zeker niet: Bruno

Tine had een schoon rťsumeken gemaakt van de eerste aflevering da ze hier zeker mag kopiŽren :angel:

carot
Jan 19th, 2003, 07:20 PM
Noot: Op voorhand zou ik gezegd hebben dat de mol een jonge gast giing zijn. Bij Mol1 was het een vrouw van middelbare leeftijd, bij Mol2 een oudere man, dus nu dacht ik iemand jong, en omdat het niet vrouw-man-vrouw zou zijn, dacht ik aan een jonge gast - als ge nu nog volgt, proficiat, want kzen men eigen kwijtgeraakt :D

...op basis daarvan is de mol natuurlijk Stijn, maar ik vond dat hij zich op geen enkele wijze verdacht heeft gemaakt. :o

gentenaire
Jan 19th, 2003, 07:22 PM
Mijn gedacht over de eerste molaflevering:

opdrachten weer supergoe gevonden. Da met da slapen is eigenlijk heel slim.

kandidaten:

Nicole: mol: kon eerste proef doen mislukken, heeft niet geslapen
kwam als allereerste kandidaat in beeld
geen mol: is teveel in beeld geweest, en een mol houdt zich best eerst wat op de achtergrond

Sandra: mol: heeft eerste proef ferm doen mislukken
geen mol: zie Nicole, is te duidelijk, ligt er te dik op

Inge: mol: geen reden te bedenken, dus daarom misschien juist wel
geen mol: werkte goed mee aan de tekenproef, ook andere proeven goed meegewerkt

Bruno: mol: touw, zo nen jonge gast moet dat toch durven.
Hij vond Sandra verdacht gemakkelijk. Sandra had geen rugzak op, dus zo gemakkelijk is het niet iemand te vinden die je nog nooit gezien hebt.
geen mol:

Shadia: mol: koker die ze opendoet
geen mol: heeft goed geslapen, is nochtans een proef die ge gemakkelijk kunt doen mislukken
mol: maar misschien heeft ze de gegevens verwisseld en was het eigenlijk Walter die 25 minuten sliep

Walter: mol: nie slapen
geen mol: liep samen met Shadia in het begin, dat zie ik de mol niet doen, die zorgt dat ie niet gemakkelijk gevangen wordt

Corry: mol: 10 punten, waarom gebruikte ze de knopen van da touw nie om haar voeten op te zetten?
geen mol: te dik op

Stijn: mol: da raadsel is een klassieker, wie kent da nu nie? Als student krijgt ge toch van die mails toegestuurd zeker?
geen mol:...

Marc: mol: rustige mainstream persoon
geen mol: heeft proef met klimmen over muur zeer slim opgelost

gentenaire
Jan 19th, 2003, 07:25 PM
nog enkele opmerkingen:

ik denk dat de mol bij de klimmers/schieters zit omdat:

- daar het meeste punten konden gewonnen worden
- daar niet alleen hun punten van afhingen maar ook die van de slapers

Het gaat dus tussen Sandra, Corry en Marc.

Ik zou zeggen: Marc! Als hij eerst op dat idee van dat klimmen was gekomen, dan hadden ze allen samen kunnen schieten en de slapers slechts 1 keer wakker gehouden, nu hebben ze dat in twee keer gedaan!

carot
Jan 19th, 2003, 07:26 PM
Hij vond Sandra verdacht gemakkelijk. Sandra had geen rugzak op, dus zo gemakkelijk is het niet iemand te vinden die je nog nooit gezien hebt.

hmmm daar had ik ni op gelet :o das inderdaad wel verdacht... de mol is den enige die de andere kandidaten gezien heeft, en das natuurlijk iets da ge moeilijk kunt verstoppe

da zou mijn eerste gedacht al serieus in de war sturen :angel::o

carot
Jan 19th, 2003, 07:29 PM
Originally posted by Beggin' Beguine
Ik zou zeggen: Marc! Als hij eerst op dat idee van dat klimmen was gekomen, dan hadden ze allen samen kunnen schieten en de slapers slechts 1 keer wakker gehouden, nu hebben ze dat in twee keer gedaan!

dieje marc leek mij eerlijk gezegd ni snugger genoeg om de mol te zijn :o wa was dieje zijn beroep nu weer?

corry zat ook bij de klimmers en da was inderdaad wel het kernonderdeel van dieje opdracht, en misschien wist cory da op da moment de slaapopdracht mislukt was? of geven ze geen informatie vrij aan de mol? da weet ik ni meer lol

edit: wist ze da de slaapopdracht aant lukken was en da ze hen moest wakker schieten bedoel ik ;)

ceetje
Jan 19th, 2003, 07:31 PM
Originally posted by carot

corry zat ook bij de klimmers en da was inderdaad wel het kernonderdeel van dieje opdracht, en misschien wist cory da op da moment de slaapopdracht mislukt was? of geven ze geen informatie vrij aan de mol? da weet ik ni meer lol
ik peis ook dat corry is :D of te wel nicole

carot
Jan 19th, 2003, 07:32 PM
ik hoop dat die nicole aka nathalie ;) de volgende is die em moet bolle, azo een ambetant mens :mad:

Elske
Jan 19th, 2003, 07:32 PM
seg gulle analyseert da nogal jong :eek:

awel ik zeg dat et inge is...vrouwelijke intuitie, meer moete daar nie achter zoeken :D

gentenaire
Jan 19th, 2003, 07:33 PM
mijn volgende verdachte is Shadia

carot
Jan 19th, 2003, 07:33 PM
inge vond ik nog wel een lieveke :D

carot
Jan 19th, 2003, 07:34 PM
mijn volgende verdachte is Shadia

aha! we hebben dezelfde verdachten! (ik zal dan toch al ni als enigste afgaan als het misloopt :o:p)

ceetje
Jan 19th, 2003, 07:35 PM
manee shadia ga winnen :hearts:

Elske
Jan 19th, 2003, 07:36 PM
ma ik peis da ge al ewa leeftijd moet hebben omda azo vol te houden, allez die moeten toch een lange tijd een ferme facade voorhouden enzo...ik peis da ge da nie kunt als ge 25 ofzo zijt...dus voor mij vallen Shadia en :hearts: Stijn :hearts: af

gentenaire
Jan 19th, 2003, 07:36 PM
Inge draagt geen horloge op die brug!

Josh
Jan 19th, 2003, 07:37 PM
De mol zat bij de slapers

carot
Jan 19th, 2003, 07:37 PM
Inge draagt geen horloge op die brug!

gij hebt da opgenomen ofwa? :o

ceetje
Jan 19th, 2003, 07:38 PM
inge vond ik nog wel een lieveke :D
ik ook sjoe :D

Elske
Jan 19th, 2003, 07:38 PM
ma allez, als inge geen horloge droeg zullen de anderen da ook wel gezien hebben zeker!

carot
Jan 19th, 2003, 07:39 PM
Originally posted by Josh

waarom? omdat de mol altijd int donker zit? :p

gentenaire
Jan 19th, 2003, 07:41 PM

Shadia :)

Josh
Jan 19th, 2003, 07:44 PM
De mol gaf zichzelf 6 punten bij de 2de opdracht.

gentenaire
Jan 19th, 2003, 07:45 PM
De mol gaf zichzelf 6 punten bij de 2de opdracht.

Shadia dus:)

Shadia dronk ook genen whiskey!

carot
Jan 19th, 2003, 07:47 PM
huh? vanwaar komde gijle daar nu allemaal mee lol :p enlighten meeeeuuuuuuuuuh! :D

tfannis
Jan 19th, 2003, 07:50 PM
Shit...en ik die dacht da kik de enige ging zijn die Shadia als mol opgemerkt had :o

Shadia dus :cool:

gentenaire
Jan 19th, 2003, 07:50 PM
't is toch duidelijk da Shadia geen 25 minuten heeft geslapen! Die zou dan maar 5 minuten wakker geweest zijn.

tfannis
Jan 19th, 2003, 07:52 PM
Ahja en Inge is mijn tweede verdachte, maar das eigenlijk nergens voor nodig ;) 1 verdachte volstaat :D

ceetje
Jan 19th, 2003, 07:52 PM
't is toch duidelijk da Shadia geen 25 minuten heeft geslapen! Die zou dan maar 5 minuten wakker geweest zijn.
ze kregen toch een uur tijd voor een half uurke te slapen :confused:

carot
Jan 19th, 2003, 07:56 PM
ja ze hadden een uur dacht ik ook

gentenaire
Jan 19th, 2003, 07:58 PM
ge hebt gelijk, ze kregen een uur de tijd

tfannis
Jan 19th, 2003, 08:01 PM
Het jammerlijke aan de mol is da ge ni moet zoeken via hun daden maar da ge moet zoeken via de montage :rolleyes: De vorige twee keer kwam de mol in de eerste afleveringen bijna ni voor :o Of toch ni opvallend

fleemke≥
Jan 19th, 2003, 08:02 PM
k weet ni of het iet is he .. maar het begon als volgt 'de mol koos 3 mensen voor de eerste proef'. Als alles nu logisch zou zijn zouden Inge, Nicole en die ander (Sandra?) geen molleke mogen zijn :p:p

gentenaire
Jan 19th, 2003, 08:03 PM
anderzijds is het wel zo dat alcohol u niet in een diepe slaap brengt. Ge denkt da ge gemakkelijker in slaap valt, maar eigenlijk slaapt ge niet zo vast, die REM slaap bereikt ge nie of zo, heb ik me ooit laten vertellen. Gezien Shadia de enige is die geen whiskey dronk kan dat verklaren waarom zij wel veel geslapen heeft. En dat idee kwam van Nicole, en Nicole was de eerste kandidaat die in beeld kwam tijdens deze mol.

Josh
Jan 19th, 2003, 08:03 PM
Jamaar de mol kon ook zichzelf kiezen hť. ;)

gentenaire
Jan 19th, 2003, 08:04 PM
Originally posted by fleemke≤
k weet ni of het iet is he .. maar het begon als volgt 'de mol koos 3 mensen voor de eerste proef'. Als alles nu logisch zou zijn zouden Inge, Nicole en die ander (Sandra?) geen molleke mogen zijn :p:p

waarom? Die kan toch gemakkelijk zichzelf kiezen?

fleemke≥
Jan 19th, 2003, 08:05 PM
waarom? Die kan toch gemakkelijk zichzelf kiezen?

Daarom dat er stond .. 'Als alles nu logisch ZOU ZIJN' :rolleyes::p

Josh
Jan 19th, 2003, 08:05 PM
Maar de REM slaap treedt pas op na +/- anderhalf uur slaap dus geen van de drie kan die fase op zo ne korte tijd bereikt hebben.

Josh
Jan 19th, 2003, 08:07 PM
Weet er iemand nog de volledige puntenverdeling bij de 2de proef?

gentenaire
Jan 19th, 2003, 08:07 PM
mijn conclusie na 1 aflevering is dat het nog veel te vroeg is om te weten wie de mol is;)

gentenaire
Jan 19th, 2003, 08:12 PM
Weet er iemand nog de volledige puntenverdeling bij de 2de proef?

ga ik nu eens zeggen zie:

10 punten: Corry
8: Nicole
7: Walter
6: Shadia
5: Sandra
4: Marc
3: Inge
2: Stijn
1: Bruno
0: Christophe

Nicole wou slapen omdat ze die nacht niet had geslapen. Dan zegt ze later dat ze te goed uitgeslapen was. De mol heeft de meeste punten aan de slapers gegeven (die wist ook wel dat Christophe en Shadia zouden wisselen).

Nicole is mijn nieuwe hoofdverdachte.

Josh
Jan 19th, 2003, 08:12 PM
OMG 'k heb hier juist nen gouden tip gevonden :o

In den auto speelde de radio een liedje van NICOLE en Hugo (GOeiemorgen morgen) en Hugo was de vorige mol.......dus....Nicole?

fleemke≥
Jan 19th, 2003, 08:15 PM
Wa mij stoorde :p allez t kan ook zo gemonteerd zijn he .. ma Bruno moest naar Sandra gaan bij eerste opdracht om walky talky te halen en had enkel plan maar Sandra is beginnen lopen want der kwamen ineens 3 stippen. En toch vond hij haar ... puur toeval, goe gemonteerd? :p

fleemke≥
Jan 19th, 2003, 08:16 PM

In den auto speelde de radio een liedje van NICOLE en Hugo (GOeiemorgen morgen) en Hugo was de vorige mol.......dus....Nicole?

:eek::eek: :D

arn
Ik heb ook een tip ;) ;)

De mol is geen bosaap!!!!

Bewijs daarvoor; In het begin brachten ze de mol van opzij in beeld via een schaduw waar je duidelijk zag dat de mol haar op zijn/haar armen had, maar niet zo veel (0.5 cm of zo) dat warrig stond

Dus iedereen met veel haar op zijn armen of helemaal geen valt af! (Nu natuurlijk nog iedereen zijn armen inspecteren ;) )

Inge en Sandra zijn geen mol omdat ze die namen maar niet konden onthouden en de mol kende iedereen al. En ze leken dit niet te spelen.

Josh
Jamaar Bruno zal wel de cameraploeg gezien hebben die bij haar stond.

arn
Jan 19th, 2003, 08:17 PM

Wow, als dat zou kloppen!!!

gentenaire
Jan 19th, 2003, 08:19 PM
(Jurgen, zit gij ook op da forum of wa?)

Josh
Jan 19th, 2003, 08:19 PM
ja :D

arn
Jan 19th, 2003, 08:20 PM

Walter: mol: nie slapen
geen mol: liep samen met Shadia in het begin, dat zie ik de mol niet doen, die zorgt dat ie niet gemakkelijk gevangen wordt

Dat is niet waar Tine! Die liepen toevallig iets achter elkaar, die liepen niet samen. Al is het dan wel verdacht dat die Shania niet opmerkte

gentenaire
Jan 19th, 2003, 08:21 PM
welke username? En zat ge daar bij de vorige versies van de mol ook al op?

Josh
Jan 19th, 2003, 08:23 PM
Ik heb nog nooit iets gepost lol, ik lees alleen maar. ;)

fleemke≥
Jan 19th, 2003, 08:23 PM

Dan is het nog toeval he er zijn zoveel kleine straatjes daar .. maar het kan :D

lol

fleemke≥
Jan 19th, 2003, 08:25 PM
Seg met uwe Nicole en Hugo he :p:p Under the Bridge speelde ze ook en Corry??? heeft met een bootje onder bruggetjes gevaren :D

jaja ik weet het ik zoek het ver :p:p

@Arn die harige armen heb ik ook gezien :p

gentenaire
Jan 19th, 2003, 08:25 PM

daar zegt ge iets :o Daar had ik nog nie aan gedacht.

arn
Jan 19th, 2003, 08:26 PM
lol, die zullen zich wel wat discreet hebben opgesteld, anders is het alleen maar zoeken naar een cameraploeg (en die dragen altijd zo een plushe ding hoog in de lucht dus dat valt wel op

fleemke≥
Jan 19th, 2003, 08:27 PM
Originally posted by arn
lol, die zullen zich wel wat discreet hebben opgesteld, anders is het alleen maar zoeken naar een cameraploeg (en die dragen altijd zo een plushe ding hoor in de lucht dus dat valt wel op

pluche ding = perche ;)

gentenaire
Jan 19th, 2003, 08:27 PM
volgens mij is die Nicole en Hugo een enorme tip, da's iets typisch voor hun!

Josh
Jan 19th, 2003, 08:28 PM
In de eerste reeks van de mol moeten ze allemaal bungeespringen en de mol (Magda) heeft toen zitten inpraten op dienen ene die nie durfde te springen (naam vergeten :o) door te zeggen dat hij hem niets te verwijten had en zo en dat het allemaal niet erg was. Stijn deed juist hetzelfde met Bruno terwijl al de anderen toch maar probeerden hem te overtuigen het toch te doen.

gentenaire
Jan 19th, 2003, 08:30 PM
die heeft toen zitten inpraten op Guy en da's nu een koppel;)

arn
Alles wijst naar Nicole met dat ligt er zooooooo dik op

Ik ga voor Marc en als tweede Bruno

Maar eigenlijk is het nog veel te vroeg ;)

Josh
Ah...wilt ge daarmee zeggen dat Bruno en Stijn......? ;)

fleemke≥
Jan 19th, 2003, 08:31 PM
maar als de zin 'de mol kiest 3 namen' een misleidingske was (hoogstwaarschijnlijk t ligt er anders te dik op) dan hebben we al 2 dingen die naar nicole wijzen he :o:o:o

arn
Jan 19th, 2003, 08:32 PM
Het is iets voor hen maar hebben ze verlede jaar niet iets soortgelijk gedaan??? Daarom dat iedereen daar nu op let, dat weten zij ook wel!

Ik bedoel ivm het liedje

Elke
Jan 19th, 2003, 08:33 PM
Ok, kheb et gezien, ma kmoet toch nog es dringend opnieuw kijken...., kheb nog niks gezien...
Maar amai gij hier allemaal..:eek:, zijn wij maar allemaal amateurkes hier thuis...
*gaat seffes opnieuw kijken met pen en papier*

gentenaire
Jan 19th, 2003, 08:33 PM
Ah...wilt ge daarmee zeggen dat Bruno en Stijn......? ;)

LMAO!

arn
Jan 19th, 2003, 08:34 PM
lol @ Jurgen!!!

gentenaire
Jan 19th, 2003, 08:34 PM
vroeger hield de mol zich altijd in 't begin wa op de achtergrond. 't Is dus nie stom om het nu eens anders aan te pakken. Nu denkt iedereen dat het er bij Nicole te dik opligt. Later zal die wel verzwakken en zal iedereen zijn aandacht op anderen beginnen vestigen.

Josh
Jan 19th, 2003, 08:35 PM
Heeft er iemand kunnen liplezen toen al de kandidaten by Michiel gingen? D'er zal wel niks interessants getoond zijn maar ge kunt nooit weten...

arn
Jan 19th, 2003, 08:36 PM
Ok, ik zal de volgende aflevering Nicole haar armen in het oog houden! ;) ;) ;)

Josh
Jan 19th, 2003, 08:36 PM
Seg en da kompas in't water was ook wel verdacht zenne. :rolleyes:

gentenaire
Jan 19th, 2003, 08:37 PM
maar 't kan natuurlijk zijn da ze da bewust doen om ons te misleiden. Die weten dat hun afleveringen tot in de puntjes worden geanalyseerd, die weten dat als ze er valse tips instoppen iemand die wel zal vinden.

arn
Jan 19th, 2003, 08:38 PM
Ja, maar was het ook zij niet die vroeg aan iemand of die ook van Limburg kwam?? (helemaal in het begin) Een mol zou dat al weten

gentenaire
zeg verdorie, alles is godverdomme verdacht ;) 't Is nog te vroeg om dat te weten eigenlijk.

Maar ik ben toch blij dat den ambetantsten deruit is.

fleemke≥
Seg en da kompas in't water was ook wel verdacht zenne. :rolleyes:

en dan nog alleen da gooien was al kei dom :eek: EN ze had haar papieren op het plan gelegd waardoor ze sommige stippen mss ni ging zien (zei Bruno)

arn
Jan 19th, 2003, 08:39 PM
we hebben ze! ;) ;) jk

gentenaire
Jan 19th, 2003, 08:41 PM
Originally posted by arn
Ja, maar was het ook zij niet die vroeg aan iemand of die ook van Limburg kwam?? (helemaal in het begin) Een mol zou dat al weten

een mol kan zich van de domme houden,he!

Maar waar was Inge's horloge?

Josh
Jan 19th, 2003, 08:43 PM
Misschien onder haar mouw? Ik heb bij Shadia ook geen horloge gezien.

arn
Jan 19th, 2003, 08:43 PM
Ik heb daar niet op gelet. Misschien droeg ze dat aan de rechterkant omdat ze misschien linkshandig is???

En je moet dat niet dragen om je hartslag te meten, je kan dat ook in je zak steken. (wat een normaal mens wel niet doet)

arn
Jan 19th, 2003, 08:45 PM
Bij Shadia vond ik het raar dat haar hartslag zo laag was terwijl ze daarvoor zo angstig reageerde op die grote hoogte. Ze hebben haar bij die proef ook niet lang in beeld gebracht

gentenaire
Jan 19th, 2003, 08:47 PM
en Shadia was aan't roken voor de proef, naar 't schijnt duwt da uw hartslag naar omhoog

Josh
Jan 19th, 2003, 08:49 PM
Maar haar horloge heeft nie eens gepiept.

gentenaire
Jan 19th, 2003, 09:00 PM
tja!

ik ga slapen, hoeveel uur precies weet ik niet, wat mijn hartslag zal zijn als ik lig te slapen weet ik evenmin!

arn
Jan 19th, 2003, 09:02 PM
slaapwel Tine, vergeet niet om van uwe whiskey te nippen ;)

The Crow
Jan 20th, 2003, 10:32 AM
Hum gedurende de eerste aflevering had ik een zware verdachte, Spijtig genoeg viel dienen al direct af in de eerste aflevering :o ;)

'k Heb dus geen flauw idee ;)

gentenaire
Jan 20th, 2003, 10:35 AM
ocharme Joris!
Wa vond ge dat die verdacht deed? Da op da touw was gewoon een mislukte machopoging;)

The Crow
Jan 20th, 2003, 10:56 AM
Ja, maar op dat koord was die altijd maar tegen diene laatste aan 't zeggen, "ge moet het niet doen eh" (en er waren nog wel een paar kleine dingen) Anyway, op zoek naar nen nieuwen kandidaat ;)

gentenaire
Jan 20th, 2003, 11:01 AM
de mol in nicole! en da rijmt nog ook!

The Crow
Jan 20th, 2003, 11:02 AM
De mol IN Nicole??? :eek: allee, 't is ne man dus ;)

gentenaire
Jan 20th, 2003, 11:05 AM
LOL

'k Ben nog theorieŽn aan't bedenken waaruit dan zou blijken da Shadia de mol, maar 't is nog te vroeg, der moeten nog wa afleveringen komen om te kijken of da klopt of nie.

Katrien
Jan 20th, 2003, 11:30 AM
*nieuwsgierig naar Tine's theorie*

gentenaire
Jan 20th, 2003, 11:36 AM
De introductie was op dag 19. 19e letter van het alfabet is de 's'. Als dus de volgende aflevering op dag 8 zou ingeleid worden (de 'h' dus), dan zou ik dat toch verdacht vinden;)

jaja, ik zoek het altijd ver;)

The Crow
Jan 20th, 2003, 11:37 AM
Maar in de vorige de mol bleek dat je het ver moest zoeken ook ;)

gentenaire
Jan 20th, 2003, 11:41 AM
ja, vandaar dus.

Maar eigenlijk moet ge met zo'n theorieŽn wachten tot er al wat meer afleveringen geweest zijn. Dan pas kunt ge patronen beginnen herkennen.

The Crow
Jan 20th, 2003, 11:43 AM
Ja maar dat Michiel de inleiding startte op dag 19 moet toch idd iets willen zeggen (of 't zou moeten zijn dat dat de laatste dag was??)

tfannis
Jan 20th, 2003, 11:44 AM
De introductie was op dag 19. 19e letter van het alfabet is de 's'. Als dus de volgende aflevering op dag 8 zou ingeleid worden (de 'h' dus), dan zou ik dat toch verdacht vinden;)

jaja, ik zoek het altijd ver;)

da zal dan zoiets worden als..."8 mensen en 1 mol"...

Als dat het geval zou zijn dan is er geen twijfel maar mogelijk ;)

Katrien
Jan 20th, 2003, 11:59 AM
Hopelijk hebben ze toch niet te veel proeven overgenomen van de Hollandse Mol.
Toen gisteren die proef met dat "koordwandelen" begon, riep thuis iedereen in koor: "Da's hetzelfde als vorige keer". Maar dat klopte dus niet. Vorig jaar hebben ze diezelfde proef in Nederland gedaan.

The Crow
Jan 20th, 2003, 12:41 PM
Chance dak nie naar den Hollandse mol gekeken heb dan ;)

Maajken
Jan 20th, 2003, 01:19 PM
omg azo die aflevering analyseren lol :eek::eek:

volgens mij is't ofwel nicole ofwel stijn

marc is wel opvallend onopvallend en die sandra is denk ik nie slim genoeg om de mol te kunnen zijn :o

inge lijkt mij ook verdacht ma kweet nog nie just waarom :D

The Crow
Jan 20th, 2003, 01:27 PM
Die Sandra gaat de "Belle" worden van deze De Mol

gentenaire
Jan 20th, 2003, 01:32 PM
Ik had krak hetzelfde gedacht over Sandra, Joris!

The Crow
Jan 20th, 2003, 01:35 PM
Eerst was er Belle, dan Niki, nu is er Sandra. Er zit effectief een patroon in ;)

gentenaire
Jan 20th, 2003, 01:38 PM
'k Herinner me nog die proef met Nikki die die code die geschreven stond op 't douchegordijn maar niet vond. Iedere keer dat ze naar die badkamer liep, in die douche keek, zaten wij thuis te schreeuwen ;)

Ik vrees dat ik niet de geduldigste persoon ben, ik was al lang uitgevlogen tegen Sandra ;) En 't ziet er nochtans zo'n lieveken uit. Stoute ik!

Maajken
Jan 20th, 2003, 01:39 PM
*heeft eerste 2 afleveringen van de mol niet gezien* :o:o

The Crow
Jan 20th, 2003, 01:39 PM
Als ze 35 keer Nathalie tegen mij zou gezegd hebben, zou het ook op mijn zenuwen beginnen werken hebben ze ;)

gentenaire
Jan 20th, 2003, 01:55 PM
euh, 't was nogmaar de eerste aflevering, Maeike (of bedoelt ge series?)

En 't was nie da Nathalie gedoe, maar da constant verkeerd lopen, ik zou me daaraan doodergeren.

The Crow
Jan 20th, 2003, 02:04 PM
Jamaarja, als ge daar nu slecht in zijt :confused: *spreekt helemaal niet uit eigen ervaring * ;)

Maajken
Jan 20th, 2003, 02:05 PM
ja ik bedoelde series ;)

die sandra kon geen kaart lezen jong, die deed daar echt nie om volgens mij...

gentenaire
Jan 20th, 2003, 02:16 PM
Originally posted by The Crow
Jamaarja, als ge daar nu slecht in zijt :confused: *spreekt helemaal niet uit eigen ervaring * ;)

ewel, ik ben slecht in het geduldig zijn. Die Sandra doet niks verkeerd, is een lieveke, maar ik zou er mij aan ergeren omda ik zo'n stoem ongeduldig kieken ben;)

The Crow
Jan 20th, 2003, 02:19 PM
Aaaawwww :kiss: (note to self: ga nooit in de weg staan van Tine!)

Brαm
Jan 20th, 2003, 05:59 PM
Van een analyse gesproken :eek: :eek: :eek:

Ik kan Nicole nie af en die Christophe kon ik ook nie af. Blij dat hij al buitengeshot is :D :devil:

Mijn mol-verdachte is da nerdje met zijn brilleke, die ook de schietproef deed. Waarom? Geen idee... Mannelijke intuÔtie ofzo :rolleyes:
Hoe heet die gast nu ook al weer? :o

Elske
Jan 20th, 2003, 06:08 PM
da was Bruno :D

ik blijf erbij dat et inge is ze :cool:

gentenaire
Jan 20th, 2003, 06:12 PM
Bruno deed wel de schietproef niet, he, die tekende.

Brαm
Jan 20th, 2003, 06:19 PM
Nee nie Bruno, da ventje met zijn klakse was 't die 'k bedoelde.

ahem

Wacht, k kijk wel eens op de site om te zien wie 't is.

The Crow
Jan 20th, 2003, 06:21 PM
Marc dus, Bram

gentenaire
Jan 20th, 2003, 06:21 PM
aan de schietproef heeft alleen Walter meegedaan en die zou ik nu toch geen 'ventje' noemen.

The Crow
Jan 20th, 2003, 06:23 PM
Ok, 'k denk dak hier ook wa namen aan 't wisselen ben? Walter is dat dienen ouderen niet, die de slaapproef meegedaan heeft? :confused:

Brαm
Jan 20th, 2003, 06:26 PM
oh kay... 't is Marc

Brαm
Jan 20th, 2003, 06:29 PM
Hmmm Marc schoot volgens mij :confused:

The Crow
Jan 20th, 2003, 06:38 PM
Yep Marc - ofte dienen met zijn klaksken - schoot idd.

Brαm
Jan 20th, 2003, 06:45 PM
Oh en mijn favo's zijn Inge, Shadia & Stijn :)

gentenaire
Jan 20th, 2003, 06:45 PM
jaja, sorry, 't is Marc

Elske
Jan 20th, 2003, 07:02 PM
pfff al die namen

mijne favo is :hearts: stijn :hearts:

Elske
Jan 25th, 2003, 05:40 PM
dit heb ik juist toegestuurd gekregen
wel wa vergezocht ze als get mij vraagt :rolleyes:

fleemke≥
Jan 26th, 2003, 06:58 PM
Bye Bye Nicole :D

carot
Jan 26th, 2003, 07:02 PM
shadia :hearts:

redelijke aflevering, en nog maar eens het bewijs da ge ondanks de superkandidaat te zijn die in alles uitblinkt, toch nog ne grote arroganten eikel kunt zijn :)

fleemke≥
Jan 26th, 2003, 07:06 PM
de 'nicole en hugo' tip was dus gene tip :D lol en ik weet nog minder wie de mol is dan vorige week :D

Elke
Jan 26th, 2003, 07:07 PM
Tis Corry,!!!! Kweet et bijna zeker!!
Die heeft met die spiegelkes zitten foefelen in dat gebouw, wist niet wat ze wou.
En hield zich (natuurlijk:o) afzijdig bij die hele vrijstellingstoestand. (en volgens mij zou die verstuikte enkel wel es doorgestoken kaart kunnen zijn, is het zo allemaal wel bedoeld...:o)

carot
Jan 26th, 2003, 07:08 PM
zou wel es kunne van dieje voet, toevallig twintig dagen in de plaaster? ;)

Maajken
Jan 26th, 2003, 07:09 PM
hmmm daar gaat mijn hoofdverdachte lol :o

't is Marc volgens mij...azo nen irritante zak :mad:

carot
Jan 26th, 2003, 07:11 PM
Originally posted by Superschacht Maeike
Marc ...azo nen irritante zak :mad:

ditto!

gentenaire
Jan 26th, 2003, 07:12 PM
'k Vond Inge dit keer irritant! Zo smerig dat ze die vrijstelling nie gunnen en ondertussen weer zoveel geld kwijt!! Hoeveel geld heeft die Inge nu al nie verkwist?

tfannis
Jan 26th, 2003, 07:13 PM
Ik blijf bij mijn eerste verdachte :cool:

Shadia :)

Of zoals Walter het zegt: Shedaaja :o

fleemke≥
Jan 26th, 2003, 07:14 PM
ah ma ik zou da ook doen zunne :o die vrijstelling afkopen :o:o

carot
Jan 26th, 2003, 07:15 PM
die inge heeft wel e knap snoetje ma is inderdaad e smerig spel aant spele geweest, echter wel iets te duidelijk om de mol te zijn ;)

carot
Jan 26th, 2003, 07:15 PM
allez fleem das toch smerig

Maajken
Jan 26th, 2003, 07:16 PM
kweenie ik had die ander de vrijstelling gegund peis ik...maja nie iedereen is zo goed van hart als ik he :cool: *cough*

tfannis
Jan 26th, 2003, 07:16 PM
Aja en nog altijd mijn zelfde back up verdachte Inge :bounce:

gentenaire
Jan 26th, 2003, 07:17 PM
ik moet die aflevering nog eens bekijken, om te zien waar ze fout gegaan zijn bij de bom proef. Ik was te veel bezig met het oplossen van da som 15 vierkant.

fleemke≥
maar allez nu :o Ge moet voor uw eigen spelen he ... ni voor de groep lol ik zou daar ook ni goe in zijn en mezelf wss wegcijferen maar als je wil winnen moet je aan jezelf denken! Lol en ineens ga je ook wa verdachtmakingen maken he ....

gentenaire
ik vind Bruno het meest verdacht maar ik zou het niet tof zijn moest hij het zijn

carot
Jan 26th, 2003, 07:18 PM
zadde de leeftijd van walter (?) fout tine, gewoon e jaar misrekend zei bruno

gentenaire
Jan 26th, 2003, 07:18 PM
ja maar, op den duur is er niks te winnen, he!

carot
Jan 26th, 2003, 07:19 PM
bruno heeft volgens mij toch niet de menselijke capaciteiten om de mol te zijn, maar het zou wel tof zijn want kvind het nen toffe en dan zit em er tot teind in :D

gentenaire
Jan 26th, 2003, 07:21 PM
da'k het nie tof zou vinden heeft niks met Bruno's karakter te maken, maar wel met het feit dat de hints van Woestijnvis uit dan te duidelijk zouden zijn. 'k Hoop dat die hints die ze erin stoppen afleidingsmaneuvers zijn, anders is de fun eraf.

Elske
Jan 26th, 2003, 07:26 PM
mijn vrouwelijke intuitie zegt nog altijd INGE! :D

tfannis
Jan 26th, 2003, 07:31 PM
Originally posted by Elske
mijn vrouwelijke intuitie zegt nog altijd INGE! :D En is die vrouwelijke intuitie in het verleden altijd al just geweest? :D

gentenaire
Jan 26th, 2003, 07:32 PM
Bruno is striptekenaar, in een tijdschriftje waar hij voor werkt is een prentje verschenen van een mol die over zo'n touwbrug loopt.

Verder heeft Bruno banden met Woestijnvis (zat al in panel van Schalke Ruiters). Een Mol wordt opgeroepen, dat is niet iemand die zich gewoon komt aanbieden om mee te doen en gevraagd wordt om mol te spelen.

Vandaar dat ik het dus niet zo tof zou vinden moest Bruno de mol zijn.

Trouwens, als ge in de eerste aflevering, de volgorde dat de kandidaten (bollen) bekijkt, dan blijkt dat alfabetisch te zijn op Bruno na, als ge zijn naam door De Mol vervangt is het wel alfabetisch.

Elske
Jan 26th, 2003, 07:37 PM
Originally posted by tfannis
En is die vrouwelijke intuitie in het verleden altijd al just geweest? :D

erm kweetnie tis precies den eerste keer dak da als verklaring voor iets gebruik

tfannis
Jan 26th, 2003, 07:40 PM
Bruno is striptekenaar, in een tijdschriftje waar hij voor werkt is een prentje verschenen van een mol die over zo'n touwbrug loopt.

Verder heeft Bruno banden met Woestijnvis (zat al in panel van Schalke Ruiters). Een Mol wordt opgeroepen, dat is niet iemand die zich gewoon komt aanbieden om mee te doen en gevraagd wordt om mol te spelen.

Vandaar dat ik het dus niet zo tof zou vinden moest Bruno de mol zijn.

Trouwens, als ge in de eerste aflevering, de volgorde dat de kandidaten (bollen) bekijkt, dan blijkt dat alfabetisch te zijn op Bruno na, als ge zijn naam door De Mol vervangt is het wel alfabetisch.

:o omg da zou wel erg zijn ja :o

Vooral da laatste :(

fleemke≥
Jan 26th, 2003, 07:49 PM
ma als we nu alle opvallende tips opschrijven, schiet er dan ni 1 over of zo .. da is de mol dan mss? :confused:

gentenaire
Jan 26th, 2003, 08:07 PM
heb nu net gezien dat het Bruno is die zegt dat Walter van 1950 is

tfannis
Jan 26th, 2003, 08:22 PM
heb nu net gezien dat het Bruno is die zegt dat Walter van 1950 is

:o

Nah.....toch Shadia ;)

gentenaire
Jan 26th, 2003, 08:25 PM
heb nu nog eens de volgorde dat die bollen opkomen bekeken en het is als volgt:

groen: Christophe
roze: Corry
oranje: Marc
Blauw: Bruno
rood: Shadia
bruin: Stijn
geel: Walter

vervang Bruno door Mol en het is alfabetisch.

Bruno is de mol, tot de volgende keer!

carot
Jan 26th, 2003, 08:26 PM
hey das wel gemakkelijk, nu moete we ni meer kijke ;)

Maajken
Jan 26th, 2003, 08:27 PM
ja bedankt tine voor de spanning eruit te halen :p ;)

gentenaire
Jan 26th, 2003, 08:33 PM
diep in hartje hoop ik dus dat Bruno er de volgende keer uitligt

Cersei
Jan 26th, 2003, 10:50 PM
leuk om al die theorietjes te lezen :p

ik ben ook ferm op jacht.'k heb verschillende verdachten.maar eigenlijk vooral Shadia

gentenaire
Jan 27th, 2003, 08:40 AM
kitty_fantastico (Lenie), ik ken u nog van het vorige mol-forum ;)

per4ever
Jan 27th, 2003, 08:41 AM
den theorie van Tine zit jammer genoeg goe in mekaar

maar ik hoop da Shadia er nog lang in zit :drool: :hearts:

The Crow
Jan 27th, 2003, 10:38 AM
Volgens mij is 't Marc of Corry. Maar 'k moet zeggen dat Tine's theorie van Bruno idd (te?) goed in elkaar zit :sad:

Cersei
Jan 27th, 2003, 12:01 PM
ja ik ben weer ferm bezig met de mollenvangst

Marc kan het ook zijn.
en dat Corry zo toevallig haar voet verstuikt...hmmm :rolleyes:

Cersei
Jan 27th, 2003, 12:15 PM
ik heb just iets gemerkt op de site van de mol.(of ik word gewoon paranoid.)maar vanboven staan alle kandidaten.en het figuurke van Marc beweegt soms

per4ever
Jan 27th, 2003, 12:18 PM
jama degene die links van hem staat beweegt ook

Cersei
Jan 27th, 2003, 12:20 PM
ja kheb het ook just gezien, maar waarom just die 2?;)

per4ever
Jan 27th, 2003, 12:26 PM
omdat da schoon staat op de site vrees ik :o

net het videoke van Shadia bekeken...ze is nog altijd mijne mol lol

per4ever
Jan 27th, 2003, 12:44 PM
oh enkele links:
http://www.demol3.be
http://www.wieisdemol.be
http://groups.msn.com/DeMol
http://chat.msn.com/chatroom.msnw?

gentenaire
Jan 27th, 2003, 12:50 PM
en toch is het Bruno;)

Brαm
Jan 27th, 2003, 04:28 PM
Wow, Tine, sterk! ;)

gentenaire
Jan 27th, 2003, 04:39 PM
't is wel ik nie die da ontdekt heeft, he! 'k Heb da op die forums gelezen en dan zelf eens gecheckt.

fleemke≥
Jan 29th, 2003, 06:10 PM
De mol is een man
Ik heb wat zitten rekenen. Tijdens de eerste aflevering moest de mol punten geven aan de kandidaten toen ze een proef moesten doen. Opvallend was dat de mol in het totaal 32 punten gaf aan de vrouwen en 14 aan de mannen. Ik vermoed dat daar een typisch mannelijke gedachte achter zat; de mol dacht dat de vrouwen het slecht gingen doen. De mol zou dus wel eens een man kunnen. Toen ik de mol was, heb ik ongeveer dezelfde tactiek toegepast. We moesten met een stiertje vechten en ik heb de vrouwen de arena in gepraat. Een misrekening, want ze slaagden in hun opdracht. Marie-Rose, de slagersvrouw, zag daar volgens mij niet eens een stiertje staan, maar een pak worsten en koteletten.

Walter wilde koste wat kost een vrijstelling. Vrijstellingen blijven een moeilijk geval. Ik heb er als mol vorige keer ook ťťn gehad door twee medekandidaten neer te schieten. Daar heb ik veel miserie mee gehad. Mijn vrienden hadden toen meteen door dat ik de mol was. Ze wisten dat ik zoiets nooit zou doen in het echte leven. Ik mik op het ogenblik op Marc en Bruno. Bruno heeft de proef met de bom laten mislukken door de leeftijd van Walter fout in te tikken. Marc is een spilfiguur, dat hebben de testen bewezen. Maar ondertussen hou ik ook Chadia en Corry in de gaten. Corry zit nu in het gips en mag toch blijven. Dat soort situaties hebben we tijdens onze mol ook besproken. De groep mag op zo'n moment beslissen of ze een gekwetste persoon mee op sleeptouw nemen of niet. Bewijzen doet het dus niks.

Hugo

gentenaire
Jan 29th, 2003, 06:29 PM
'k heb da ook gelezen, Fleem! De mol is Bruno maar ik wil er naast zitten, ik hoop da'k ongelijk heb, 'k hoop da Bruno er sebiet uitligt. Laat mij ongelijk hebben, alsjeblieft!!!

fleemke≥
Jan 29th, 2003, 07:16 PM
Als dat is dan hadden ze geen creativiteit genoeg om aflevering 3 te maken en hadden ze het beter ni gedaan ... dus ik blijf hopen dat ze ons te slim af zijn ;)

Cersei
Jan 29th, 2003, 07:50 PM
als Bruno de mol zou zijn dan zou'k diep teleurgesteld zijn zenne.die tekening,de schalkse ruiters,... tis allemaal zo opvallend.misschien is't gewoon afleiding ;)

The Crow
Jan 30th, 2003, 11:28 AM
Kan mij niet bommen of hij de mol is of niet, maar den Bruno moet er wel in blijven eh

per4ever
Jan 30th, 2003, 11:51 AM
GO SHADIA :D

per4ever
Feb 2nd, 2003, 06:57 PM
't is nog altijd Shadiake volgens mij :D

carot
Feb 2nd, 2003, 06:58 PM
mwouwhahahaaha da was toch overduidelijk dat da bruno ni ging zijn, tlag er veel te dik op, just lijk nu me inge :rolleyes:

corry = de mol :p

carot
Feb 2nd, 2003, 06:59 PM
Originally posted by per4ever
't is nog altijd Shadiake volgens mij :D

nah, kpeis et ni meer, ze zat veel te veel te wippen me haar been tijdens de beslissing, als mol ziijde ni zo nerveus

gentenaire
Feb 2nd, 2003, 07:02 PM
yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesssss ssssssssssss!!!!!!!!!!! ben nog nooit zo content geweest da'k ernaast zit!! Echt waar!!! Ik hoopte da Bruno er ging uitliggen!!!!! Wooohooooo :bounce:

IK ZAT ER NAAST, IK ZAT ER NAAST :bounce: :bounce:

carot
Feb 2nd, 2003, 07:04 PM
pfff tine :p bruna was een van de weinige toffe in die groep :mad:

Josh
Feb 2nd, 2003, 07:05 PM
Marc is nen dikken eikel, hopelijk ligt em er volgende keer uit. :mad:

carot
Feb 2nd, 2003, 07:05 PM
btw, waar halen die het vandaan heel den tijd te stoefen over een prachtige groepssfeer? zemme nog nooit een positieve beslissing genoemen voor de groep lmao

per4ever
Feb 2nd, 2003, 07:06 PM
nah, kpeis et ni meer, ze zat veel te veel te wippen me haar been tijdens de beslissing, als mol ziijde ni zo nerveus
als mol moete kunnen acteren...dus zo iets moet ook wel lukke

gentenaire
Feb 2nd, 2003, 07:08 PM
Ik heb niks tegen Bruno, echt niet, dat heb ik al eerder gezegd, ik wou gewoon niet dat hij de mol was, da's alles. En ik vreesde dat hij de mol wel was, was er ferm van overtuigd. 'k Ben echt content da'k ernaast zat.

per4ever
Feb 2nd, 2003, 07:09 PM
De mannen van De Mol doen weer goe werk blijkbaar ;)

gentenaire
Feb 2nd, 2003, 07:10 PM
'k moet nu wel nog den tweeden helft van dees aflevering bekijken. 'k Wou Panorama namenlijk nie missen.

gentenaire
Feb 2nd, 2003, 07:33 PM
nu heeft Inge zich wel heeeeeeeeeel verdacht gemaakt!! Wie antwoordt er nu Quebec?

per4ever
Feb 2nd, 2003, 07:42 PM
das echt nie verdacht ze Tine..iemand die er totaal geen gedacht van heeft van aardrijkskunde die gaat er gewoon iets uitflappen.

Elke
Feb 2nd, 2003, 07:44 PM
Hoofdstad van Australie= Quebec!:eek::eek: Halleluia!!
Kdenk nog altijd dat het Corry is, ma kheb geen nieuw bewijzen gevonden...
Maar ik had die toegang tot de 5e aflevering nie gepakt, kdenk da ge dan teveel mist.

per4ever
Feb 2nd, 2003, 07:59 PM
Shadia is nog altijd mijn kandidaat mol... licenciate Informatica en nie kunnen rekenen...HEEEEEEEEEEL RAAR, aangezien ik die richting ook doe, en dat alleen maar wiskunde is ;)

gentenaire
Feb 2nd, 2003, 08:41 PM
ik kan me inbeelden da sommige nie weten dat het Canberra is, maar Quebec!!!!

Cersei
Feb 2nd, 2003, 09:16 PM
wheee ik had een donkerbruin gevoel dat Bruno eruit ging liggen lol...

ik heb 3 mollen:
1.Inge
2.Shadia (ik hoop toch dat ze ver geraakt :angel: )
3.mark

per4ever
Feb 2nd, 2003, 09:21 PM
goeie smaak kitty :angel:

gentenaire
Feb 2nd, 2003, 10:08 PM
da zijn ook mijn drie mollen, Lenie.

Waarom Inge verdacht is:

de manier waarop Michiel naar Inge keek na de brug proef.
hoofdstad van Canada
vrijstelling afkopen
zat zo goed altijd op de goeie plaats om geld te verliezen
Eerste proef: dat ge als mol drie vrouwen uitkiest is normaal, maar dan zou je toch Corry bij die proef verwachten. De mol kiest de kandidaten uit, kent ze goed, je zou dan toch verwachten dat Corry, Sandra en Nicole een slechter team zouden vormen dan Inge, Sandra en Nicole. Inge is een pak slimmer dan Corry.

Waarom Shadia verdacht is:

zat bij slaapproef waar meeste geld te verdienen viel
zat ook bij bomproef
opente koker
kan rekenraadsel niet oplossen hoewel ze informaticus is

gentenaire
Feb 2nd, 2003, 10:10 PM
ah ja, Stijn is ook nog wa verdacht

en Marc zat aan het stuur wat het gemakkelijker maakt die aanrijding te ensceneren.

Cersei
Feb 2nd, 2003, 10:15 PM
inderdaad Tine ;)

*Inge was de eerste om die vrijstelling af te kopen,
*ook de eerste om die 2000Ä te houden en nie voor de groep te kiezen.
*de eerste die wordt achtergelaten vandaag bij die laatste proef en dan zo'n verkeerd antwoord
*ze was haren koker vorige week kwijt en dan vindt ze die toevallig terug

*Mark heeft ook al geprobeerd om bij "de mol2" mee te doen.allez ik vind dat toch verdacht

en Shadia is gewoon verdacht ;)

gentenaire
Feb 2nd, 2003, 10:27 PM
ja, en vroeg Marc nie aan Shadia "blijft gij hier?" en Shadia knikte van ja. Ik dacht dus da Shadia daar zou blijven, maar 't bleek dan toch Inge te zijn maar ze hebben nie getoond hoe dat beslist is.

Cersei
Feb 2nd, 2003, 10:43 PM
ik dacht dat ook...chance da'k de afleveringen opneem ;) ik ga nog es kijken

Jodie
Feb 2nd, 2003, 11:22 PM
ja, en vroeg Marc nie aan Shadia "blijft gij hier?" en Shadia knikte van ja. Ik dacht dus da Shadia daar zou blijven, maar 't bleek dan toch Inge te zijn maar ze hebben nie getoond hoe dat beslist is.

En Shadia wou al dr rugzak afdoen.. Ik d8 ook da ze bleef :confused:

Btw, hoofdstad van Canada is Ottawa... Dit volledig terzijde..

De eerste 2 afl. heb ik niet gezien..
Maar voor vandaag was mijn mol Inge..
Gewoon verdacht... En Shadia is de 2e..

per4ever
Feb 3rd, 2003, 06:13 AM
idd!! Shadia deed haar rugzak af, en toen zeiden ze 'en Inge blijft'.
In elk geval, volgens mij zou de mol zo lang mogelijk bij de groep willen blijven om toch maar verkeerde antwoorden te geven/bevestigen.

gentenaire
Feb 3rd, 2003, 07:09 AM
De vraag was wat de hoofdstad van AustraliŽ was. Misschien heeft Inge Canberra met Quebec verwisseld omdat het een heel klein beetje op mekaar lijkt?

Ik vind wel dat Inge een beetje te duidelijk de proeven saboteert. Vergeet niet dat gewone kandidaten willen dat anderen denken dat hij/zij de mol is.

Dominiek de vorige keer ging ook zo te werk.

De vorige keer was ik ervan overtuigd dat Hugo de mol was omdat hij de opdrachten deed mislukken op een manier dat alleen de mol kan. Iedereen kan verkeerde antwoorden geven, kan de verkeerde keuzes maken. Bij Hugo de vorige keer zat er die opdracht waarbij 1 persoon moest gezocht worden, wie die persoon was werd beslist door een papierke te trekken en toen mocht Hugo als eerste trekken en trok het uiterst linkse papiertje en had hij het papiertje met het kruis op. Dit kan alleen de mol.

Nu heb ik er nog zo geen opdracht weten tussenzitten dus het blijft speculeren.

Inge ligt er te dik op, ik blijf bij Marc. Hij zat tenslotte achter het stuur van dienen auto wat voor wv toch wel wat veiliger is.

gentenaire
Feb 3rd, 2003, 09:22 AM
Er is mij nu nog iets opgevallen bij da ongeluk! Vlak voor de botsing doet Inge haar gordel aan! Corry zei iets van 'zet ne keer al uw pinkers op', dan doet Inge haar gordel aan BAM!

gentenaire
Feb 3rd, 2003, 09:54 AM
Het is Inge die zegt dat ze Corry niet moeten meenemen "ziet dat ge ze 4 km de verkeerde weg opstuurt!"

Het was toch slimmer geweest ze wel mee te nemen: was het de verkeerde weg: Corry achterlaten, was het de juiste weg, dan hadden ze toch al mee. Dus in geen enkel geval zou Corry onnodig 4 km meegesleurd worden. Door zelf als eerste achter te blijven, kan ze het op het einde nog ferm in het honderd doen lopen.

Het is ook Inge die de hele tijd zegt "als je ze afkoopt, en ze lossen het raadsel op, dan heb je ze voor niks afgekocht." Ze stuurt weer de groep.

'k Vind eigenlijk dat vooral dat aandoen van de gordel haar enorm verdacht maakt! Waarom doet iemand plotseling midden de rit de gordel aan?

Elske
Feb 3rd, 2003, 10:21 AM
ah kijk se, ik heb een superintuitie :cool: Inge is de mol :D

Mercury Rising
Feb 3rd, 2003, 03:44 PM
Inge is veel te verdacht, als zij het is zou een verschrikkelijk slechte Mol zijn. Volgens mij is het Marc.

En da van die hoofdstad, ik vond da ook een ongelooflijk dom antwoord, maar mijn zus van 17 en broer van 19 zaten erbij en die hadden ook geen idee wat het zou kunnen zijn. Mijn zus zo: "Ik zou niks zeggen, kzou het nie weten. Ik weet nie eens waarda AustraliŽ ligt." Ik heb pas moeten uitleggen waar GB ligt en da da nie naast de VS ligt en zo van die dinges. Eigelijk nie te geloven hoe weinig sommige mensen weten van aardrijkskunde.

per4ever
Feb 3rd, 2003, 03:51 PM
Idd Kristof!!!!!!!

Inge valt teveel op..

Cersei
Feb 3rd, 2003, 08:11 PM

Dominiek de vorige keer ging ook zo te werk.

LOL!! daar lag ik dus echt soms dubbel van :o
met die schapen :o

ze zouden dat eigenlijk nog es mogen heruitzenden :D

The Crow
Feb 7th, 2003, 07:38 PM
Nog maar juist de aflevering gezien. Bruno :sad:

En Marc is de mol zenne. Geen twijfel mogelijk! (alhoewel ik dat in de vorige serie van Nikki ook zei :o) En over Inge dat ze als eerste die 2000 hield? 't Zal wel zijn tiens, dat zou ik zelf ook gedaan hebben. Moesten die andere kiekens maar hunne koker niet geopend hebben.

Maajken
Feb 9th, 2003, 03:50 PM
Ik dacht ook dat Marc de mol was...maar voor de afvalling zegt Bruno dat hij juist Marc verdachtte en als hij dan een beetje consequent tewerk gaat, vult hij de vragen in in de veronderstelling dat Marc de mol is, niet? Maar Bruno ligt er uiteindelijk wel uit...

carot
Feb 9th, 2003, 03:55 PM
Ik dacht ook dat Marc de mol was...maar voor de afvalling zegt Bruno dat hij juist Marc verdachtte en als hij dan een beetje consequent tewerk gaat, vult hij de vragen in in de veronderstelling dat Marc de mol is, niet? Maar Bruno ligt er uiteindelijk wel uit...

das heel gemakkelijk om da zo te monteren he maeike, veel mensen lijken te vergeten da het woestijnvis is die kiest welke beelden ze ons laten zien

Maajken
Feb 9th, 2003, 04:00 PM
kweetet, ma tis ma nen theorie lijk nen anderen he ;)

ik hoop da marc de mol nie is want ik kan diejen arrogante kwast nie af :mad:

carot
Feb 9th, 2003, 04:13 PM
ik hoop da marc de mol nie is want ik kan diejen arrogante kwast nie af :mad:

ditto :mad:

shadia daarentegen :hearts:

carot
Feb 9th, 2003, 06:48 PM
zwakke aflevering met alweer een wel erg hoog BB gehalte. wat mij ook al stoorde aan ER dees seizoen doet demol nu nog eens na. de makers maar kappen op BB ma ze steken er wel een grote dosis BB in zenne... :rolleyes:

corry-inge incident, mark die het "ne keer in de groep zou gooien"...*zucht*

en dan da met die auto's da hadde ze bij BB dees jaar ook gedaan, ze kopiejere na de raadsel nu ook al de opdrachten van BB

ma kem shadia toch frans hore spreke :hearts:

mijn verdachte blijft corry bdw

The Crow
Feb 10th, 2003, 09:07 AM
Marc blijft topverdachte. 'k Moet je gelijk geven over BB-gehalte. De bedoeling is ne mol te vangen, wat kan mij dat schelen dat die mensen elkaar niet afkunnen :mad: ;)

Btw wel content dat "I'm the man" Walter eruitligt :D :D

gentenaire
Feb 10th, 2003, 09:35 AM
Ik heb het nog altijd niet uitgemaakt of het nu Marc of Inge is. Ze zijn beiden even verdacht.
't Was toch wel te peizen dat 921 niet het dichtste bij 927 zou liggen. Trouwens, WV zelf is ook verkeerd. Ik kan 927 maken met die getallen, wa beter is dan hun 926.

(10*10)+(6/2)=103
103*(8+1)=927

Josh
Feb 10th, 2003, 09:38 AM
Jamaar de vraag was : Welk is het dichtsbijzijnde getal bij 927 dat kan gevormd worden met deze cijfers?

Waarom gaan ze anders 927 opgeven als ze niet zouden weten dat je dat getal wel kan bereiken met de gegeven cijfers?

gentenaire
Feb 10th, 2003, 09:40 AM
derop is nog altijd het dichtsbijzijnd, he. Door het woord 'dichtsbijzijnd' te kiezen zorgt ge er ervoor dat er verschillende mogelijkheden zijn. Als ze gewoon zouden vragen, vorm 927 met die getallen, wa moeten ze dan intikken in dienen computer?

Cersei
Feb 10th, 2003, 09:41 AM
ben eigenlijk blij dat Walter eruit ligt :o

kben niet veel wijzer geworden door de aflevering. ze hebben allemaal wel iets verdacht gedaan, maar ik begin Sandra te verdenken.

The Crow
Feb 10th, 2003, 09:41 AM
Euh is het dichtstbijzijnde getal bij 927 niet 927 zelf?

Josh
Feb 10th, 2003, 09:43 AM
Volgens mij wisten ze dat 927 kon gevormd worden met die cijfers. Waarom zouden ze anders dat getal opgeven als referentie? De betekenis van "dichtsbijzijnde" is volgens mij van belang.

The Crow
Feb 10th, 2003, 09:47 AM
Tja, idd. Euh en dichtstbijzijnde is dat niet met 2 t's? :confused:

Josh
Feb 10th, 2003, 09:58 AM
Uh huh :o

per4ever
Feb 10th, 2003, 10:30 AM
Shadia :hearts:

ze blijft mijn molleke :drool:

Cersei
Feb 10th, 2003, 11:06 AM
Originally posted by per4ever
Shadia :hearts:

tis toch een schattige, eh? ;) vooral al ze nog half slaapt :hearts:

carot
Feb 10th, 2003, 12:09 PM
Originally posted by kitty_fantastico

nee nee, vooral als ze frans spreekt :drool:

per4ever
Feb 10th, 2003, 12:10 PM
Originally posted by kitty_fantastico

ja!! der zijn zoveel meiskes die er nie uitzien als ze uit hun bed komen..ma Shadia zag er nog fantastisch uit :hearts:

gentenaire
Feb 10th, 2003, 12:23 PM
allez, 'k hoop voor jullie dat ze er nog lang in blijft. 'k Vind 't ook wel een tof meiske, hoor.

fleemke≥
Feb 10th, 2003, 04:15 PM
Nog steeds is de volgorde zodanig dat het alfabetisch wordt als je Shadia vervangt door De Mol en Inge door Winnaar ;)

gentenaire
Feb 10th, 2003, 04:23 PM
welke volgorde, Evi?

fleemke≥
Feb 10th, 2003, 04:30 PM
welke volgorde, Evi?

De intro(ductiefilmkes)

gentenaire
Feb 10th, 2003, 05:26 PM
maar ze gaan toch geen twee keer dezelfde tip in hun serie steken? Da zou pas dom zijn.

fleemke≥
Feb 10th, 2003, 05:31 PM
tja ik zeg ni dat het ne tip is he :D lol

gentenaire
Feb 13th, 2003, 12:37 PM
Trouwens, woestijnvis heeft effectief fout gerekend. (10*10 +(6/2))*(8+1)=927 is dus juist . Het was helemaal geen strikvraag over dichtst (of dichts ;) )

http://www.cornelia-k.com/mol/vraagvanmijaanmichielvialeen.mp3

per4ever
Feb 13th, 2003, 12:42 PM
tja ze zijn daar blijkbaar ook nie goe in rekenen :o

Shedevil
Feb 13th, 2003, 06:41 PM
allez manne; da gelle denkt da mark demol is? Volgens mij ni zenne: 1) hij was gekozen als superkandidaat=supermol en da is veeeel te opvallend 2) diene zijn conditie is medunkt ni al te best, oe kunt ge dan deftig sabbotere?(as ge snel moet zijn bv) en
3) sooorry, ma ik kan zijne kop ni af.
inge of shadia(die is zo stil...)

gentenaire
Feb 13th, 2003, 07:56 PM
'k Vind net da superkandidaat = mol nen goeien zet is.

Waarom het Marc is:

Massa's referenties naar Marc in VenetiŽ
Als een kandidaat afvalt is Marc altijd als eerste (en vaak enige) die de kandidaat een schouderklop geeft, Marc zit altijd vlak bij de afvaller, ofwel erachter, ofwel ernaast. Ze zeggen wie afvalt en BAF, schouderklopke van Marc.
Marc is blijkbaar vaak als eerste op (te vinden in't zwembad), goed voor een mol.
Op 't einde, als ze de vraagskes moeten beantwoorden over de mol, op't moment dat de vraag "Wie is de mol" verschijnt, wordt altijd Marc getoond.

Cersei
Feb 13th, 2003, 08:59 PM
awel ik vind Marc niet meer zo verdacht...Shadia en Sandra wel :)

gentenaire
Feb 14th, 2003, 06:32 AM
en toch is het Marc :p

per4ever
Feb 14th, 2003, 06:45 AM
aangezien da Tine vorige keer der compleet neffest zat zal da nu ook wel zo zijn :angel:

gentenaire
Feb 14th, 2003, 07:23 AM
vorige serie was ik er ook rond deze aflevering van overtuigd dat het Hugo was en toen was ik wel juist.

Let op mijn woorden! Nu zondag, als de vraag "Wie is de mol" verschijnt, dan zult ge Marc zien me een uitlegske. Als de volgende afvaller een rood scherm te zien krijgt, krijgt ie direct een klopke van Marc. Let er maar op nu zondag.

The Crow
Feb 14th, 2003, 11:44 AM
Tine heeft natuurlijk (zoals altijd) gelijk ;)

gentenaire
Feb 16th, 2003, 06:53 PM
dedju, het klopt nie dees afleveringen! De smeerlappen van WV, constant valse tips geven!

Maajken
Feb 16th, 2003, 06:56 PM
't is nog altijd marc volgens mij

Elske
Feb 16th, 2003, 07:13 PM
Inge zit er nog altijd in en is nog altijd mijn hoofdverdachte :bounce:

kben content da Corry deruit is, khad et nie echt voor haar...en elke seconde heb ik meer sympatie voor Sandra..coole madam! :D

gentenaire
Feb 16th, 2003, 07:49 PM
nu begint Stijn verdacht te worden voor mij

Josh
Feb 16th, 2003, 07:52 PM
Inge heeft 5 jaar paardgereden en dan begint ze daar te roepen : Help mij, help mij....ik kan niet paardrijden? :confused:

Ŗcoene
Feb 16th, 2003, 08:06 PM
Shadia is al de hele tijd mijn hoofdverdachte, maar nu twijfel ik.
Corry verdacht in de twee vorige afleveringen Shadia en nu ligt ze er uit, ze kan natuurlijk ook van gedacht veranderd zijn.

Ŗcoene
Feb 16th, 2003, 08:06 PM
Waarom vind je Stijn verdacht Tine?

gentenaire
Feb 16th, 2003, 08:32 PM
Shadia verdenkt blijkbaar Marc. Ik zou toch mijn hoofdverdachte tegenover mezelf plaatsen en er geen punten op zetten.

Josh
Feb 16th, 2003, 08:34 PM
Ik denk dat Corry op Inge heeft gestemd en vermits ze er dus uit ligt zal het Inge wel niet zijn zeker. Hoewel ze zichzelf wreed verdacht probeert te maken.