PDA

View Full Version : Petra's Facebook'n'Twitter Thread


bruce goose
Mar 13th, 2013, 08:12 PM
Here it is,for those who are interested

steni
Mar 13th, 2013, 08:15 PM
Here it is,for those who are interested

Very nice! Thanks :yeah:

ShiftyFella
Mar 13th, 2013, 08:27 PM
Maybe it's mushrooms talking but i don't get this thread:lol:


btw, reportedly Petra has account on Weibo but i can't confirm it since i don't have access to it:o

ArcticMoose
Mar 13th, 2013, 08:33 PM
Maybe it's mushrooms talking but i don't get this thread:lol:
:smoke: same here, I just can't:p work this one out too ....:oh:

paulmara
Apr 29th, 2013, 06:01 PM
Am at home for a few days rest before Madrid and look what was waiting for me - thanks BMW cartec group!

This is not Porsche

https://pbs.twimg.com/media/BJB8tQ5CEAEv54j.jpg:large

bruce goose
Apr 29th, 2013, 06:20 PM
This is not Porsche

https://pbs.twimg.com/media/BJB8tQ5CEAEv54j.jpg:largeThanks,Paul;I'm a little drunk right now so I thought that Petra was riding a dark,grayish-blue donkey

Petronius
Apr 29th, 2013, 07:45 PM
This is not Porsche

https://pbs.twimg.com/media/BJB8tQ5CEAEv54j.jpg:large

No pun intended, but this a typically perfect yet boring German limousine for company executives. I hope that Petra drives sth more interesting when the sponsor is not looking, such as

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTE9GPOr0InQHLAfB7cydND2LL-Q3av_Ij0v9OKvIdFQbKlEu4KLA

*Jack*
Apr 30th, 2013, 08:39 AM
No pun intended, but this a typically perfect yet boring German limousine for company executives. I hope that Petra drives sth more interesting when the sponsor is not looking, such as
Why to be so minimalistic? :rolleyes: :lol:
http://auto.indiamart.com/autoblog/wp-content/uploads/2013/03/Bugatti-Veyron-Front-View.jpeg
She might get one after winning more slams and another rising of prize money for winner. :lick:

mac47
Apr 30th, 2013, 10:31 AM
Too bad. I was hoping she would stay true to Skoda.

Petronius
Apr 30th, 2013, 04:08 PM
Why to be so minimalistic? :rolleyes: :lol:

Funny, but there's not enough space for tennis gear. :lol: BTW, as far as I know there's only one person ( "http://auto.idnes.cz/svezeni-s-bugatti-veyron-raketove-zrychleni-za-37-milionu-pmg-/auto_testy.aspx?c=A070717_124431_auto_testy_fdv") in CZ who owns and drives this car.

Petronius
Apr 30th, 2013, 04:25 PM
Too bad. I was hoping she would stay true to Skoda.

She wanted to and her Škoda Superb was a very good car, but Škoda already had big sponsorship deals with Tour de France and Ice-Hockey World Championship. Moreover, most top executives are German so Petra's manager could not play the 'national sentimentality' card.:lol:

Raiden
Apr 30th, 2013, 05:41 PM
No pun intended, but this a typically perfect yet boring German limousine for company executives. I hope that Petra drives sth more interesting when the sponsor is not looking, such as

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTE9GPOr0InQHLAfB7cydND2LL-Q3av_Ij0v9OKvIdFQbKlEu4KLACalling BMW boring? You sissy you. In fact even women find BMW the least boring of cars (they either passionately love it or passionately hate it). The only truly boring German car is Opel and that's actually American.

Oh and BTW your beloved Nissan is the boring one among the Japanese marques. I'll take any Honda machine (even a motorbike) over any Nissan any day!

As punishment for your scandalous anti Beamer/pro Nissan act, I'll post Misa Krajicek's deceleration of loyalty to her new master and her land - and that's not your dear land where her blood sprang from



https://i.minus.com/iBq8dyxfrgggC.png

Petronius
Apr 30th, 2013, 07:18 PM
Calling BMW boring? You sissy you. In fact even women find BMW the least boring of cars (they either passionately love it or passionately hate it). The only truly boring German car is Opel and that's actually American.

Oh and BTW your beloved Nissan is the boring one among the Japanese marques. I'll take any Honda machine (even a motorbike) over any Nissan any day!

As punishment for your scandalous anti Beamer/pro Nissan act, I'll post Misa Krajicek's deceleration of loyalty to her new master and her land - and that's not your dear land where her blood sprang from



https://i.minus.com/iBq8dyxfrgggC.png

I was referring to that particular limousine, as I'd expect Petra to choose sth lighter and sportier instead of this giant designed for fat Bavarians German managers.

And you can keep Michaella, maybe she'll win a big title for Holland like her Czech-speaking brother who owned Sampras :bigwave:

18majors
Apr 30th, 2013, 07:20 PM
I was referring to that particular limousine, as I'd expect Petra to choose sth lighter and sportier instead of this giant designed for fat Bavarians German managers.

And you can keep Michaella, maybe she'll win a big title for Holland like her Czech-speaking brother who owned Sampras :bigwave:

Didn't Sampras finally won the last time they met?

Petronius
Apr 30th, 2013, 07:43 PM
Didn't Sampras finally won the last time they met?

I'm lazy to do a search, but I remember that Krajicek had a 6-4 H2H vs. Sampras and his 1996 victory over Pete on the road to Wimbledon title was Sampras' only singles defeat at Wimbledon between 1993 and 2001!

Petronius
Apr 30th, 2013, 07:47 PM
Oh and BTW congrats to our Dutch posters on their new king. :yeah:

pling
May 10th, 2013, 09:55 PM
@Petra_Kvitova "Thanks for all the great questions for my website! So many to choose, but it's fun :) The site should be ready during grass season :)"

If I had to wade through all those facebook comments I wouldn't be so bloody chipper :(

*Jack*
May 11th, 2013, 09:58 AM
@Petra_Kvitova "Thanks for all the great questions for my website! So many to choose, but it's fun :) The site should be ready during grass season :)"

If I had to wade through all those facebook comments I wouldn't be so bloody chipper :(
She has a time to the grass season, so it's not that bad. ;) And who says that she's gonna read all of them? :lol:

ShiftyFella
May 23rd, 2013, 09:01 PM
Petra Kvitova ‏@Petra_Kvitova
Hey guys! I need your help with the logo design for my new website please. My favourite is A...what do you think?
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/294945_538315826232501_1314451310_n.jpg

paulmara
May 24th, 2013, 10:49 AM
I need your help with the logo design

didn´t she say something like "train harder than ever"

ShiftyFella
May 24th, 2013, 11:00 AM
didn´t she say something like "train harder than ever"
She did say i wouldn't be ready till grass:rolleyes:

steni
May 24th, 2013, 12:12 PM
didn´t she say something like "train harder than ever"

:lol: and you believe her?

paulmara
May 24th, 2013, 02:17 PM
:lol: and you believe her?

No, I´m glad she went shopping in Brno to help Czech economy ... At least it is raining in Brussels. Go Peng !

*Jack*
May 30th, 2013, 10:50 AM
Petra wrote on her facebook page: :)
Waiting for my match with Rybka:) / Cekani na zapas s Rybcou:)
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/600640_541390222591728_2094084035_n.jpg

paulmara
Jun 10th, 2013, 08:58 AM
Coming soon...

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/p480x480/8567_546325545431529_1702992628_n.jpg

paulmara
Jul 6th, 2013, 05:31 PM
Petra

Congratulations to @bartoli_marion! So happy for you! Enjoy the wonderful feeling :)

steni
Jul 6th, 2013, 06:35 PM
Petra

Awww so nice from Petra...

paulmara
Jul 22nd, 2013, 06:24 PM
Petra Kvitova ‏@Petra_Kvitova 4m
Hey guys, have been working really really hard at home in Prostejov! Head to Carlsbad at the end of the week, then Toronto, Cincy, New Haven

well ... We will see

*Jack*
Jul 22nd, 2013, 07:02 PM
well ... We will see
Really looking forward to it! :bounce: Hope we will! :cool:

steni
Jul 22nd, 2013, 07:27 PM
She cant fool me anymore... She always said the same "working hard" blah blah blah :lol:

*Jack*
Jul 22nd, 2013, 09:14 PM
She cant fool me anymore... She always said the same "working hard" blah blah blah :lol:
She said "really really hard", that must mean something. :bounce: :lol:

steni
Jul 23rd, 2013, 02:48 AM
She said "really really hard", that must mean something. :bounce: :lol:

Hey so what happened with Petra and Stepanek in the end? Have you read something about it??

*Jack*
Jul 23rd, 2013, 11:16 AM
Hey so what happened with Petra and Stepanek in the end? Have you read something about it??
Nothing at all, I guess that our tabloid media are too busy with other scandals or the royal baby. :rolleyes: :lol:

Or they maybe let it go because there was no way to prove it is true. :confused:

steni
Jul 23rd, 2013, 02:07 PM
Nothing at all, I guess that our tabloid media are too busy with other scandals or the royal baby. :rolleyes: :lol:

Or they maybe let it go because there was no way to prove it is true. :confused:

and how about real news about her training in Prostejov? or when is she coming to the USA?

Setsuna.
Jul 23rd, 2013, 05:20 PM
Petra is working really really hard?! :speakles:

*Jack*
Jul 23rd, 2013, 09:43 PM
and how about real news about her training in Prostejov? or when is she coming to the USA?
I know only what she said in her tweet or put on her website. :( So basically, I don't know more than you. :rolleyes: :tape:

Petra is working really really hard?! :speakles:
About time, Petra! :drive::rocker::banana::armed::hi5::cheer:

Setsuna.
Jul 24th, 2013, 03:15 AM
Hopefully she keeps working hard consistently not for one or 2 weeks. :p :lol:

*Jack*
Jul 24th, 2013, 08:42 AM
Hopefully she keeps working hard consistently not for one or 2 weeks. :p :lol:
Yeah! :lol: :bounce: :cheer: ... :rolleyes: :( :sad: :help:

mac47
Jul 24th, 2013, 05:01 PM
Promising photo of her hitting the track on her FB. So at least we know she really was working hard for as long as it took to take a photo.

Setsuna.
Jul 24th, 2013, 05:08 PM
She is working hard indeed.

https://pbs.twimg.com/media/BP9BJesCQAEfpz2.jpg:large

:bounce:

*Jack*
Jul 24th, 2013, 05:37 PM
Promising photo of her hitting the track on her FB. So at least we know she really was working hard for as long as it took to take a photo.
:hysteric: :lol:

She is working hard indeed.

https://pbs.twimg.com/media/BP9BJesCQAEfpz2.jpg:large

:bounce:
:bounce: :worship: Maybe, Jagr was right. "When she realizes that she wants to be the best, she will become the best!" :worship: :bounce: :rocker: :cool:

pling
Jul 24th, 2013, 05:58 PM
Hey guys, have been working really really hard at home in Prostejov! Head to Carlsbad at the end of the week, then Toronto, Cincy, New Haven

She is working hard indeed.

Maybe, Jagr was right. "When she realizes that she wants to be the best, she will become the best!" :worship: :bounce: :rocker: :cool:

DP3MFBzMH2o

*Jack*
Jul 24th, 2013, 09:11 PM
DP3MFBzMH2o
:worship: I'm sure that if she was listening to that while running, she will defeat every single opponent! :bounce: :cool: :armed:

mac47
Jul 25th, 2013, 02:25 AM
But seriously, go Petra, go. Eye of the Tiger. Get ripped, and you'll dominate the tour.

*Jack*
Jul 27th, 2013, 04:28 PM
Petra's tweet from Carlsbad: :)
Petra Kvitova ‏@Petra_Kvitova

Good morning from Carlsbad! Having my favourite breakfast, yummy fruit :)

https://pbs.twimg.com/media/BQMMchNCAAES3Hm.jpg:large

* - It's a bit fixed because she made some mistakes there, it is basically a copy of her text from Facebook. ;)

Pimp_Me_Pova
Jul 27th, 2013, 04:35 PM
she really look fitter :eek: i like that.. i hope she will do well at US open series :bounce:

*Jack*
Jul 27th, 2013, 07:11 PM
she really look fitter :eek: i like that.. i hope she will do well at US open series :bounce:
She does :hearts: and me too! ;)

P.S.: I'm seeing many people on Czech tennis fanpages that are saying that when they saw Petra in real live, she seemed to be very thick, :bounce: some of them even think that she needs to gain some weight for more power to her shots. :cool:

*Jack*
Jul 28th, 2013, 10:16 PM
Petra will play doubles with Paszek. :cheer: Hope it can be really good practice indeed. :bounce: :cool:
Petra Kvitová

Playing doubles is always fun and good for match practice. Looking forward to playing with Tamira Paszek this week :)

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1003486_570041023059981_1504984752_n.jpg

ShiftyFella
Jul 29th, 2013, 06:45 PM
Look who I was lucky enough to meet in the fitness centre earlier
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/557864_570441419686608_362697531_n.jpg

Rod:worship: Petra in a gym?:eek:

*Jack*
Jul 29th, 2013, 06:47 PM
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/557864_570441419686608_362697531_n.jpg

Rod:worship: Petra in a gym?:eek:
And my new coach is... :oh: :bounce: :eek:

*Jack*
Aug 1st, 2013, 04:01 PM
Petra has new fitnes coach! :bounce: :)
Petra Kvitová

Hey guys! Excited to say that my new fitness coach is Marek Vseticek and I'm looking forward to starting work with him after the US Open

pling
Aug 1st, 2013, 04:29 PM
Petra has new fitnes coach! :bounce: :)

and crashes through twitter's 140 character limit like a boss :lol:

Excelscior
Aug 1st, 2013, 06:49 PM
Petra has new fitnes coach! :bounce: :)

I think he was Petr Korda, and [GASP] Radek Stepanek's fitness trainer. :eek: :lol: :eek:

This smells like another Cernosek pick (if not Stepanek)?

venusinfurs
Aug 1st, 2013, 07:14 PM
I thought she already had a new fitness coach?

Nevermind, any progress fitness related with Petra is good news

*Jack*
Aug 1st, 2013, 08:03 PM
I think he was Petr Korda, and [GASP] Radek Stepanek's fitness trainer. :eek: :lol: :eek:

This smells like another Cernosek pick (if not Stepanek)?
Petr Korda is former tennis player, grand slam champion and coach of Stepanek, not fitness trainer. ;) :cool:

And I agree I see Cernosek behind this. I hope it is wise decision and that she's not dumping Bajza when his methods started to work. :rolleyes: :bounce:


I thought she already had a new fitness coach?

Nevermind, any progress fitness related with Petra is good news
She needs two, don't you know. ;) :lol:

*Jack*
Aug 3rd, 2013, 12:06 PM
Petra's tweets from yesterday after the tough loss: :( :sad:
Petra Kvitova ‏@Petra_Kvitova 11h
Tennis is hard... But that's why we like it, no? We never know the ending.. I hope a happy ending next time for me :(
Petra Kvitova ‏@Petra_Kvitova 11h
Thanks for all your nice messages and support #pojd

venusinfurs
Aug 4th, 2013, 08:46 AM
"I hope a happy ending next time for me"

Oh Petra :hug:

*Jack*
Aug 4th, 2013, 08:17 PM
Petra is in Toronto and had first practice with Domi and Witchmayer: :)
Petra Kvitová

First practice at the Rogers Cup in Toronto done and dusted. Second coming soon... It's great to be back in Canada!

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/999728_573237096073707_264638572_n.jpg

venusinfurs
Aug 8th, 2013, 11:18 AM
Andy Murray tweet:


"just watched end of bouchard vs kvitova.. good match to watch.. bouchard one for the future for sure... kvitova looks to be playing v well"

*Jack*
Aug 10th, 2013, 10:41 PM
How could anyone be mad on her when she smiles like that. :confused: :eek: :hearts: :drool:
Petra Kvitová
Nothing like retail therapy ;) Flying to Cincy tonight. Thanks for everything The Rogers Cup see you next year!
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/45651_576046412459442_839537198_n.jpg

venusinfurs
Aug 11th, 2013, 01:53 AM
How could anyone be mad on her when she smiles like that. :confused: :eek: :hearts: :drool:

Oh Petra, all is forgiven :hearts: :lol:

steni
Aug 12th, 2013, 01:00 AM
How could anyone be mad on her when she smiles like that. :confused: :eek: :hearts: :drool:

:facepalm: she wont never change... :rolleyes:

Excelscior
Aug 12th, 2013, 03:04 PM
:facepalm: she wont never change... :rolleyes:

I was thinking the same thing. :lol:

But to be quite honest: Who cares if she shops after a bad loss to feel better, as long as she would watch video of the match, work on what she did wrong, and have the proper practices to correct it and get better? :shrug:

Sadly, I think that is not [what's going on]. :sad:

venusinfurs
Aug 12th, 2013, 04:19 PM
I was thinking the same thing. :lol:

But to be quite honest: Who cares if she shops after a bad loss to feel better, as long as she would watch video of the match, work on what she did wrong, and have the proper practices to correct it and get better? :shrug:

Sadly, I think that is not [what's going on]. :sad:

That's because she doesn't think there is anything really wrong, she had a bad nights sleep so didn't have any energy in her legs. :rolleyes:

paulmara
Aug 15th, 2013, 05:12 PM
Petra
So sad to hear that @bartoli_marion is retiring :( Has been a pleasure to know you, my fellow Wimby champ :)

*Jack*
Aug 15th, 2013, 05:41 PM
Petra
So sad to hear that @bartoli_marion is retiring :( Has been a pleasure to know you, my fellow Wimby champ :)
So nice from Petra. :worship: :)

Reply from Marion:
Marion bartoli ‏@bartoli_marion 2hod
@Petra_Kvitova thanks Petra,it was my pleasure too!!! But I will still come and see you on tournaments haha you were so nice all the time

venusinfurs
Aug 16th, 2013, 02:58 PM
Please Petra, no more pictures of you shopping, i can't... :facepalm:

*Jack*
Aug 18th, 2013, 08:59 PM
Petra on her Facebook page: :)
Petra Kvitová
After a loooong journey from Cincy I finally made it to New Haven late last night. Very happy to be back here! Play my first match tomorrow...
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1185152_579939575403459_396020924_n.jpg
Petra Kvitová
Thanks to one of my fans for this great pic :)
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1017019_579943175403099_1113217123_n.jpg

steni
Aug 19th, 2013, 02:28 AM
Petra on her Facebook page: :)

Darn it! I was hoping to see Petra wondering around on Saturday :bigcry: I just saw Petkovic :(

*Jack*
Aug 23rd, 2013, 08:33 AM
From Petra's Facebook page: :)
Petra Kvitová
Three sets again. It's OK if I win them :) Feels good to say I'm in the semifinals, will keep fighting tomorrow...
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/485486_582025125194904_1821667192_n.jpg

venusinfurs
Aug 30th, 2013, 10:42 AM
"It was hot and humid today so was glad to get through in straight sets Thanks for all your nice comments about my outfit, I like it too"



:hearts:

pling
Sep 2nd, 2013, 08:35 PM
In New York for the US Open. Just saw Radek Stepanek and Petra Kvitova hand in hand on the street. OMG are they an item?

:sobbing:

Excelscior
Sep 2nd, 2013, 10:02 PM
:sobbing:

I guess they figured, "who would notice us in such a busy place (Manhattan). :help:

Convinced now Jack (unless you don't believe the author)? :lol: :eek: :lol:

Excelscior
Sep 3rd, 2013, 12:45 AM
PS: I thought she was sick, and seeking medial advice!!?? :oh:

Deestruction
Sep 3rd, 2013, 02:57 AM
Yall are too much. Oh Pling :haha:

*Jack*
Sep 3rd, 2013, 11:30 AM
I guess they figured, "who would notice us in such a busy place (Manhattan). :help:

Convinced now Jack (unless you don't believe the author)? :lol: :eek: :lol:
I've already said that I believe it. ;) You should try to write it down so you don't have to ask me if 'I'm convinced now' every time when somebody brings another prove of their relationship here. :wavey:
Anyway, an ultimate prove will be her attendance in the team box during the Davic Cup semifinal next week in Prague. :cool: :lol:

paulmara
Sep 4th, 2013, 07:28 AM
Safely back in Prostejov now and feeling a bit better. Thanks for all your messages of support as always. I have a training block now and lots of hard work...

This was a nice surprise to come home to!

https://sphotos-b-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/q71/s720x720/1185573_587719707958779_351771715_n.jpg

*Jack*
Sep 6th, 2013, 11:01 PM
From Petra's Facebook page a photo of her new team. :)
Petra Kvitová
Back together with the A team, my new fitness coach Marek and the new dad David :)
https://sphotos-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1233368_588665864530830_2042580055_n.jpg

*Jack*
Oct 4th, 2013, 11:16 AM
Petra Kvitová

The tactical genius behind my win :)

https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1379764_602912066439543_1479272136_n.jpg
:)

mac47
Oct 4th, 2013, 11:47 AM
Such an awesome sense of humor, poking fun simultaneously at the idea of tactics being relevant to such a knock-down, drag-out hitting contest as her match against Li, and at the idea of planning X's and O's for a tennis match.

Deestruction
Oct 4th, 2013, 04:20 PM
:lol:

paulmara
Oct 11th, 2013, 08:18 AM
https://pbs.twimg.com/media/BWQr9TJCEAA5-gF.jpg

https://pbs.twimg.com/media/BV0uni9CIAAtpBG.png

*Jack*
Oct 11th, 2013, 10:51 PM
Petra will play an exhibition event called Necker Cup during the off season. :)
Petra Kvitová

Really looking forward to doing something different this off-season by playing the Necker Cup! It sounds like a lot of fun and I'm sure it will be beautiful, plus it's for a great cause :)
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/536243_606913172706099_1725222574_n.jpg

crescentmoon
Oct 11th, 2013, 10:56 PM
:lol:

:bigwave:

steni
Oct 12th, 2013, 04:26 AM
Petra will play an exhibition event called Necker Cup during the off season. :)

Is she playing the Tennis Extra League thing too?

crescentmoon
Oct 12th, 2013, 09:48 AM
https://pbs.twimg.com/media/BWQr9TJCEAA5-gF.jpg

https://pbs.twimg.com/media/BV0uni9CIAAtpBG.png

The t-shirt is cute

paulmara
Oct 12th, 2013, 05:39 PM
Necker Cup

with VIP Ana

http://www.islandhideaways.com/wire/assets/files/2083/necker-island-1.jpg

paulmara
Oct 14th, 2013, 05:38 PM
https://pbs.twimg.com/media/BWVDOSNCUAAnscY.jpg

pling
Oct 25th, 2013, 08:01 PM
Johooooooooooooooooooo

https://twitter.com/Petra_Kvitova/status/393812787681452033/photo/1

:lol:

mac47
Oct 25th, 2013, 09:34 PM
Can you translate that for me? What's joho?

Hartson
Oct 25th, 2013, 11:31 PM
Can you translate that for me? What's joho?
Probably something like this ))

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=SSbBvKaM6sk#t=10

paulmara
Oct 26th, 2013, 10:50 AM
Can you translate that for me? What's joho?

yeaaaah

paulmara
Oct 30th, 2013, 06:17 PM
https://pbs.twimg.com/media/BXc0OBzCIAAok2T.jpg

Meelis
Nov 11th, 2013, 02:32 PM
Petra Kvitova ‏@Petra_Kvitova

Hi guys! Finally going to find time for #askpetra questions (around 8pm London time tonight). Send me some good ones :)

paulmara
Nov 11th, 2013, 05:07 PM
#askpetra

Jenny 10+ questions

paulmara
Nov 11th, 2013, 05:48 PM
it was supposed to be for fans not haters

http://img824.imageshack.us/img824/148/grq3.jpg

Ewend
Nov 11th, 2013, 07:23 PM
it was supposed to be for fans not haters

http://img824.imageshack.us/img824/148/grq3.jpg

That's so lame :facepalm: and that person can't even spell "could of gotten" :facepalm:
Hope she didn't see it.

pling
Nov 19th, 2013, 09:23 AM
tweet by @christofr_horta: @Petra_Kvitova u just walked in to my chocolate store! Please come back! I couldn't say hi because I was in shock lol

this is miami training session Petra, not sweetie time :oh:

perhaps a present for Radek, and Petra is remaining abstemious :angel:

pling
Nov 19th, 2013, 09:26 AM
‏@Petra_Kvitova: After #askPetra last week, this time I'll be answering your questions on my facebook page at 10am EST tomorrow :) http://goo.gl/gNPvXk


about 4.5 hours from now?

steni
Nov 20th, 2013, 03:23 AM
it was supposed to be for fans not haters

http://img824.imageshack.us/img824/148/grq3.jpg

Oh my gosh :lol:

paulmara
Dec 4th, 2013, 06:29 PM
Do you think I have enough nail polish?

https://pbs.twimg.com/media/Baqd4EpIAAEQ5Pg.jpg:large

venusinfurs
Dec 5th, 2013, 11:10 AM
Oh my gosh :lol:

from a Serena fan... :tape:

pov
Dec 5th, 2013, 04:25 PM
That's so lame :facepalm: and that person can't even spell "could of gotten" :facepalm:
Hope she didn't see it.

It's grammar not spelling.

To me, if they meant as a statement then it's just stupid. PK can easily rope in many guys. If it was meant as a euphemism for "Why would you pick that guy?" then I can see having that thought. But it still sucks to post it to her Twitter.

paulmara
Dec 8th, 2013, 08:28 AM
Hi everyone! #askpetra was fun last time. Shall we do it again at 2pm EST tomorrow? See you here :)

it was a debacle

P3traQueen
Dec 8th, 2013, 10:12 PM
Just wanted to say, #askpetra was fun.

She replied to me twice! :)

paulmara
Dec 13th, 2013, 05:25 PM
https://pbs.twimg.com/media/BbYoNNECQAAe4MX.jpg:large

steni
Dec 13th, 2013, 07:13 PM
https://pbs.twimg.com/media/BbYoNNECQAAe4MX.jpg:large

She said that?

ShiftyFella
Dec 13th, 2013, 11:26 PM
Petra Kvitova ‏@Petra_Kvitova
Work work and more work. Have a nice weekend everyone!
https://pbs.twimg.com/media/BbZ55prCEAAwaZx.jpg:large

Deestruction
Dec 14th, 2013, 12:51 PM
She said that?

You took the words right outta my mouth. :lol:

steni
Dec 15th, 2013, 05:30 AM
You took the words right outta my mouth. :lol:

Hahaha... I love Petra and everything but I honestly doubt she would say something like that hahaha

paulmara
Dec 16th, 2013, 05:33 PM
thanks to Aga Supreme

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/537284_649358228461593_848223259_n.jpg

paulmara
Dec 20th, 2013, 08:28 AM
We finally decorated the Christmas tree! Do you like it?

https://pbs.twimg.com/media/Bb4-9teIQAAyIPg.jpg:large

steni
Dec 20th, 2013, 04:50 PM
https://pbs.twimg.com/media/Bb4-9teIQAAyIPg.jpg:large

Is she still in Florida?

paulmara
Dec 20th, 2013, 04:56 PM
Is she still in Florida?

last day of training camp (day 28)


Sat 21 Christmas for Petra
Sun 22 flight to Australia

steni
Dec 20th, 2013, 06:39 PM
last day of training camp (day 28)

Thank you! Cant wait to see the results of this training camp or vacations with the boyfriend lol

paulmara
Dec 21st, 2013, 07:18 AM
Look what I found today. A very special badge :)

https://pbs.twimg.com/media/Bb9b1t5CEAAzvrq.jpg:large

paulmara
Jan 25th, 2014, 12:20 PM
@Petra_Kvitova

Congratulations to Li Na for her @australianopen title! A great champion and even better person!

*Jack*
Feb 7th, 2014, 01:48 PM
From Petra's Facebook page: :)
Happy to say that I am feeling better and had a good practice today! Leave for Doha tomorrow :)
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1/1656246_678215775575838_179056500_n.jpg

ShiftyFella
Feb 10th, 2014, 02:17 PM
Did something different today...made a cast of my hands to give to a museum here at @QatarTennis...was lots of fun :)
https://pbs.twimg.com/media/BgH0Ys2CUAExyYd.jpg:large

paulmara
Mar 22nd, 2014, 07:02 PM
https://pbs.twimg.com/media/BjWeR7JCQAASGK-.jpg

paulmara
Apr 2nd, 2014, 07:08 PM
https://pbs.twimg.com/media/BkPKx_3CIAANOxp.jpg