PDA

View Full Version : USA vs BELGUIM


Pages : [1] 2

DD
Jan 3rd, 2003, 01:03 AM
The time has come for the rackets to do the talking.

those watching can post the scores here.

Serena vs Kim


:D

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 03:35 AM
James v. Xavier is on...1-1...gooooo James!!!

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 03:37 AM
let's crank it James!!! 2-1 James!!!

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 03:38 AM
break break break!!!

Elleke
Jan 3rd, 2003, 03:39 AM
thanks for the scores!

Elleke
Jan 3rd, 2003, 03:42 AM
still 1-2?

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 03:44 AM
sorry...it's 2-2...deuce on James's serve

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 03:44 AM
Xavier wastes 2 break points...James holds for 3-2

Elleke
Jan 3rd, 2003, 03:44 AM
:D

Elleke
Jan 3rd, 2003, 03:45 AM
damn XaXa ..

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 03:46 AM
40-0 Xavier

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 03:48 AM
3-3 on serve...no breaks thus far...this could go for a while...go James!!!!

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 03:48 AM
damn....0-30 on James's serve

Elleke
Jan 3rd, 2003, 03:48 AM
go xavier :p

rein
Jan 3rd, 2003, 03:49 AM
3-3 30 - 30

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 03:49 AM
30-all

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 03:49 AM
bp Xavier

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 03:50 AM
deuce...woohoo...hold James!!

Elleke
Jan 3rd, 2003, 03:50 AM
break!! please

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 03:51 AM
no...another bp for Xman

Elleke
Jan 3rd, 2003, 03:51 AM
oh no not the same thing like against robredo he!! always losing breakpoints :mad:

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 03:52 AM
deuce again!!!

Elleke
Jan 3rd, 2003, 03:52 AM
:D take this one please!!

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 03:52 AM
yes!!! game James 4-3

Elleke
Jan 3rd, 2003, 03:52 AM
:fiery:

Elleke
Jan 3rd, 2003, 03:53 AM
xavier :rolleyes:

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 03:54 AM
30-0 Xavier

rein
Jan 3rd, 2003, 03:54 AM
love game malisse

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 03:55 AM
4-all...on serve still!! Break James!!!

aisha
Jan 3rd, 2003, 03:55 AM
Go James! Hehe!

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 03:55 AM
woohoo...30-0 James

Elleke
Jan 3rd, 2003, 03:55 AM
:D

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 03:56 AM
30-all...come on James!!

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 03:57 AM
another bp to Xavier

Elleke
Jan 3rd, 2003, 03:57 AM
come on XaXa!!!!

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 03:57 AM
Deuce...good going James!!!

Elleke
Jan 3rd, 2003, 03:57 AM
please break now!! don't waste another bp!!!

Elleke
Jan 3rd, 2003, 03:58 AM
XAVIERRRR :rolleyes:

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 03:58 AM
Deuce again after James had a game point!! BP Xavier

Elleke
Jan 3rd, 2003, 03:58 AM
please take this bp!! :kiss:

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 03:59 AM
another one wasted...deuce

Elleke
Jan 3rd, 2003, 03:59 AM
:rolleyes::rolleyes: so many bps! all wasted :(

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:00 AM
deuce again after James had game point...another game point

Elleke
Jan 3rd, 2003, 04:00 AM
please BREAK!

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:01 AM
whew...james holds for 5-4...break now James!!!

aisha
Jan 3rd, 2003, 04:01 AM
Damn, Damn, Damn James! It's that backhand, huh?

aisha
Jan 3rd, 2003, 04:02 AM
Yes! Go on James!

Elleke
Jan 3rd, 2003, 04:02 AM
:rolleyes: XAVIER stop wasting all those bps :o he had almost in every game bps he? and still no break :sad: you better hold here Xavier!

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:02 AM
15-0 Xavier to serve...30-0

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:03 AM
40-0

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:04 AM
Xavier holds for 5-all....come on James!!!

Elleke
Jan 3rd, 2003, 04:04 AM
:D

lin
Jan 3rd, 2003, 04:04 AM
Go James !!

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:05 AM
15-all...James on serve

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:05 AM
30-15

Elleke
Jan 3rd, 2003, 04:05 AM
no TB pleaseee

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:06 AM
30 all...hold James

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:06 AM
James holds for 6-5

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:07 AM
let's break now...take the set James!!!

Elleke
Jan 3rd, 2003, 04:07 AM
pff

Elleke
Jan 3rd, 2003, 04:07 AM
I still can't believe xavier wasted sooo many bps!

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:08 AM
15-0 Xavier

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:08 AM
30-0

Elleke
Jan 3rd, 2003, 04:09 AM
please hold!!!

Hawk
Jan 3rd, 2003, 04:09 AM
I'm starting to think Xavier has issues with break points lol

In all his matches he's had soo many and converted very few...

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:09 AM
40-15...and Xavier holds...tiebreak!!!

Elleke
Jan 3rd, 2003, 04:10 AM
oh no looks like a long game :(

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:10 AM
1-0 Xavier

Elleke
Jan 3rd, 2003, 04:10 AM
ok TB!! :D
lol @ hawk

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:11 AM
2-0 Xavier

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:11 AM
3-0 Xavier

Elleke
Jan 3rd, 2003, 04:11 AM
who started serving in the TB?

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:12 AM
4-0 Xavier...james you piss me off so bad!!! 4-1

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:12 AM
James started

Joseosu19
Jan 3rd, 2003, 04:12 AM
Go USA

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:13 AM
4-2

aisha
Jan 3rd, 2003, 04:13 AM
Dammit James! :mad:

Elleke
Jan 3rd, 2003, 04:13 AM
okay thanks :)
c'mon xaxa only three points pleaseeee

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:14 AM
4-3

Elleke
Jan 3rd, 2003, 04:14 AM
:mad:

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:14 AM
damn...5-3

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:14 AM
come on...5-4

Elleke
Jan 3rd, 2003, 04:15 AM
:fiery: please xaxa two points..

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:15 AM
fuck...6-4...setpoint Xavier

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:16 AM
6-5

aisha
Jan 3rd, 2003, 04:16 AM
Darn! Shoot!

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:16 AM
yes...6-all

Elleke
Jan 3rd, 2003, 04:16 AM
xavier please !!!!!! aarrghhh!!

aisha
Jan 3rd, 2003, 04:17 AM
Get on the comeback trail James!

Elleke
Jan 3rd, 2003, 04:17 AM
npoooo! wtf xavier what are you doing!! focus!

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:17 AM
Damn...7-6 Xavier...setpoint again

aisha
Jan 3rd, 2003, 04:17 AM
My comp. is so slow but woo hoo James! :)

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:18 AM
first set to Xavier 7-6 (6)

Elleke
Jan 3rd, 2003, 04:18 AM
YES!

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:18 AM
damn...James pick it up and win the next two!!!

Hawk
Jan 3rd, 2003, 04:18 AM
Woo Hoo! :D Keep it going Xavier!

Elleke
Jan 3rd, 2003, 04:19 AM
wow James was really coming back in the tb he .. but yesyesyess!

lin
Jan 3rd, 2003, 04:19 AM
:( fight back James !!

auah5
Jan 3rd, 2003, 04:19 AM
Yes!!!! GO GO GO XAVIER>>> =)
You have to WIN.....
WIN!!!! =|
come on malissssee!!

Hawk
Jan 3rd, 2003, 04:19 AM
Aww come on bonkers wouldn't it be more fun if it was decided in the mixed doubles ;)

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:20 AM
Xavier to serve...30-0

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:20 AM
40-15...Hawk...I would hate that...it might kill me!!!

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:21 AM
1-0 Xavier...second set

auah5
Jan 3rd, 2003, 04:21 AM
Yes.. 1-0 !! come xavieeerrrr

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:21 AM
15-0 James

Hawk
Jan 3rd, 2003, 04:21 AM
Haha I know what ya mean..being a sports fan is so stressful!!

Elleke
Jan 3rd, 2003, 04:22 AM
lets hope xavier wins this set the bp

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:22 AM
30-15

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:23 AM
30-all

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:23 AM
bp Xavier

Elleke
Jan 3rd, 2003, 04:24 AM
yes take it break!!

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:24 AM
whew....deuce...James sure is struggling to hold serve

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:24 AM
another bp

Elleke
Jan 3rd, 2003, 04:24 AM
I think xavier needs to learn how to win bps :rolleyes:

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:25 AM
deuce again

aisha
Jan 3rd, 2003, 04:25 AM
Come on James! Get it back!

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:25 AM
ad James

Penguin
Jan 3rd, 2003, 04:26 AM
ugh Xavier: focus on those bp's!

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:26 AM
and he holds...finally...1-all...Xman to serve

Hawk
Jan 3rd, 2003, 04:26 AM
I'm starting to think he's allergic to break points!! :eek:

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:26 AM
15-0

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:27 AM
30-0 he seems to be having little trouble on serve...40-0

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:28 AM
spoke too soon 40-30

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:28 AM
he holds...2-1 Xavier second set

Hawk
Jan 3rd, 2003, 04:28 AM
Xavier seems to be playing really well in this match..compared to his previous matches. Maybe he's more motivated cause it's do or die now!

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:29 AM
yeah...motivated and pissing me off!!! Damnit James

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:30 AM
15-0 James

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:30 AM
15-all

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:31 AM
30-15

Elleke
Jan 3rd, 2003, 04:31 AM
mmm how many bps will he waste in this game..

gorecki
Jan 3rd, 2003, 04:31 AM
X-Man... :bounce:

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:31 AM
40-15

Elleke
Jan 3rd, 2003, 04:32 AM
noo!! not an easy hold for james pleasee!

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:32 AM
James holds 2-all second set

Elleke
Jan 3rd, 2003, 04:32 AM
wow no bps :sad:

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:32 AM
30-0 Xman

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:33 AM
40-0

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:34 AM
Xavier holds...he leads 3-2 in the second

Elleke
Jan 3rd, 2003, 04:34 AM
guess kim promised him a lot of jelly beans

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:35 AM
15-0 James

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:36 AM
15-all

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:36 AM
30-all...pick it up James

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:36 AM
fuck!!!! bp Xavier

Penguin
Jan 3rd, 2003, 04:37 AM
bp again

Elleke
Jan 3rd, 2003, 04:37 AM
:D and now omg please let him win it

Hawk
Jan 3rd, 2003, 04:37 AM
Yay he finally converted one!! :bounce: :bounce:

Penguin
Jan 3rd, 2003, 04:37 AM
omg xavier actually converts a break point :eek: :p

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:37 AM
James is broken...Xavier leads 4-2 in the second

aisha
Jan 3rd, 2003, 04:38 AM
Suck it up James! Jeez! I know you have a powerful forehand but don't get too excited. (I assume) :embarrassed:

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:38 AM
fucking hell!!! damnit James...i sense impending doom for James...fight James

Hawk
Jan 3rd, 2003, 04:39 AM
Now hold serve Xavier!!

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:39 AM
30-15

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:39 AM
40-15

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:40 AM
fight James...40-30

Elleke
Jan 3rd, 2003, 04:40 AM
xavier :eek:

gorecki
Jan 3rd, 2003, 04:40 AM
Come on X-Man!

A live doubles should be interesting!!! :bounce:

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:40 AM
damn damn damn...5-2 Xavier

Hawk
Jan 3rd, 2003, 04:40 AM
yessss Xavier 5-2*

Elleke
Jan 3rd, 2003, 04:41 AM
:D:D:D

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:41 AM
this looks about done...James *runs away crying in a corner*

DD
Jan 3rd, 2003, 04:41 AM
JAMES BLAKE IS FINISH

I HOPE THEY WILL WIN THE DOUBLES MATCH.

Penguin
Jan 3rd, 2003, 04:41 AM
is rein still here? will vrt show the doubles match? :please:

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:42 AM
15-0 James

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:42 AM
15-all...james can't hold serve to save his fucking life...15-30

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:43 AM
30-all

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:43 AM
40-30... i could be wrong

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:44 AM
deuce

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:44 AM
match point Xavier

Penguin
Jan 3rd, 2003, 04:45 AM
weeeee :bounce:

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:45 AM
Xavier wins 7-6(6) 6-2

Elleke
Jan 3rd, 2003, 04:45 AM
c'mon xavier break! 7-6 6-2 sounds so much better than 7-6 6-3

Hawk
Jan 3rd, 2003, 04:45 AM
YES!! Xavier won!! 7-6(8), 6-2 :bounce: :bounce:

This is set up for a great doubles match!! GO BELGIUM!!

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:46 AM
shit James....you could have fought harder...damn...go take the mixed doubles will ya...good win Xavier

Elleke
Jan 3rd, 2003, 04:46 AM
ow yeah yesss!!
thanks bonkers for the scores :kiss:

Hawk
Jan 3rd, 2003, 04:46 AM
We're still in it!! lol I talk like i'm belgian :o

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:47 AM
any time elke...I'm sooooooo off to bed now...se you people around!!! Will learn the fate of the Americans later!!!

Penguin
Jan 3rd, 2003, 04:47 AM
lmao@hawk, we'll adopt you :D

Jordan.
Jan 3rd, 2003, 04:47 AM
James :sad: :sad: :sad:

lin
Jan 3rd, 2003, 04:48 AM
James :sad: :( :(

Hawk
Jan 3rd, 2003, 04:48 AM
Originally posted by Penguin
lmao@hawk, we'll adopt you :D

:bounce: Yay :bounce:

I feel loved :angel:

Shuji Shuriken
Jan 3rd, 2003, 04:48 AM
gooooooo Team USA!!! Take this thing!!!

rein
Jan 3rd, 2003, 04:48 AM
we're still here, sorry, the doubles will not shown live

Elleke
Jan 3rd, 2003, 04:48 AM
haha hawk :D
omg I can laugh again wohoowww!

Elleke
Jan 3rd, 2003, 04:49 AM
rein, als belgie in de finale geraakt, wordt het dan live uitgezonde weet ge daar soms iet van?

Penguin
Jan 3rd, 2003, 04:50 AM
Originally posted by rein
we're still here, sorry, the doubles will not shown live

:sad:

*hurries off to the television set anyway, hoping La Deux might show it*

rein
Jan 3rd, 2003, 04:50 AM
wij zijn dus de longen uit ons lijf aan het schreeuwen hier op de vrt - redactie, moge BelgiŽ met vereende krachten winnen

gorecki
Jan 3rd, 2003, 04:50 AM
anyone know when the doubles will take place? another 60minutes? less? more?

rein
Jan 3rd, 2003, 04:51 AM
waarschijnlijk niet, wij oefenen weliswaar druk uit, maar helaas kent niemand ons hier, als ze in de finale zitten zullen wij het ook niet kunnen volgen, want ik denk niet dat we elke keer meemogen

Elleke
Jan 3rd, 2003, 04:53 AM
ah ok :)

rein
Jan 3rd, 2003, 04:56 AM
on the screen appears that the match wil take place at 8.10 gtm, i hope this is a joke, but i fear it isn't

DD
Jan 3rd, 2003, 04:56 AM
how bad

i had hoped to see the doubles match becoz it will be very intresting.

Penguin
Jan 3rd, 2003, 04:57 AM
oeioei, moet ik nu nog een uur wakker blijven :o

DD
Jan 3rd, 2003, 04:57 AM
OMG

i cant wait that long

Hawk
Jan 3rd, 2003, 05:04 AM
Wait where do you see the doubles to start at 8:10 :confused:

BK4ever
Jan 3rd, 2003, 05:05 AM
Damn James :fiery:

actually...I really don't care about this tourney...as long as serena won...i'm all good ;)

rein
Jan 3rd, 2003, 05:06 AM
at a screen at the sport - redaction of the belgian tv VRT, like I said, we all hope it's a terrible mistake

rein
Jan 3rd, 2003, 05:11 AM
there is a lot of movement at this time, so maybe?!

rein
Jan 3rd, 2003, 05:12 AM
it starts!!!!!!! hiep hoi

Penguin
Jan 3rd, 2003, 05:15 AM
:bounce:

gorecki
Jan 3rd, 2003, 05:15 AM
Go Team Belgium!

It's going to be tough against Serena/James but you can do it! :D

rein
Jan 3rd, 2003, 05:16 AM
is anyone watching this as well, otherwise we can give you the scores.

Penguin
Jan 3rd, 2003, 05:17 AM
yeah, give us scores :D we just have a real-time score-board, but thats it...

rein
Jan 3rd, 2003, 05:18 AM
they are warming up, the belgian team seems very relaxed and is making fun a lot

Penguin
Jan 3rd, 2003, 05:20 AM
good to know kim is relaxed, she plays better then :D

rein
Jan 3rd, 2003, 05:20 AM
lets hope so, they're starting the match, let the best win!

Penguin
Jan 3rd, 2003, 05:21 AM
lol rein, i think you scared everyone away by telling us the match wouldnt start untill 8.15 :o

Penguin
Jan 3rd, 2003, 05:21 AM
im getting private coverage now :D

DD
Jan 3rd, 2003, 05:21 AM
who is serving first?Serena?

Elleke
Jan 3rd, 2003, 05:22 AM
elaba :wavey: I'm back :p

Penguin
Jan 3rd, 2003, 05:23 AM
:wavey: welcome back everyone ;)

rein
Jan 3rd, 2003, 05:23 AM
blake is serving first.

good return from Kim 0-15
same for serena 15-15
ball is out for james 15-30
serena with agressive shot, made kim jump over the adv.boards 30-30
40-30
game U.S 1-0

gorecki
Jan 3rd, 2003, 05:23 AM
Go Team Belgium!

It's going to be tough against Serena/James but you can do it! :bounce:

rein
Jan 3rd, 2003, 05:23 AM
it is really serena that is being impressive.

Penguin
Jan 3rd, 2003, 05:24 AM
thx for the scores rein! :thumbs up:

rein
Jan 3rd, 2003, 05:24 AM
bel - usa
15 - 30

Elleke
Jan 3rd, 2003, 05:24 AM
who's serving for belgium?

rein
Jan 3rd, 2003, 05:25 AM
bel - usa
40 - 30

rein
Jan 3rd, 2003, 05:25 AM
malisse is serving

rein
Jan 3rd, 2003, 05:25 AM
1 - 1

Hawk
Jan 3rd, 2003, 05:26 AM
haha Serena is making Kim do hurdles :D

Elleke
Jan 3rd, 2003, 05:26 AM
okay thanks :)
yaaay!

DD
Jan 3rd, 2003, 05:27 AM
Hawk

haha Serena is making Kim do hurdles

???????????????

Penguin
Jan 3rd, 2003, 05:28 AM
DD:

Originally posted by rein

serena with agressive shot, made kim jump over the adv.boards

Hawk
Jan 3rd, 2003, 05:28 AM
rein said Serena hit an aggessive shot that made Kim jump over the adv. boards

DD
Jan 3rd, 2003, 05:28 AM
understood

Penguin
Jan 3rd, 2003, 05:29 AM
break point belgium :bounce:

rein
Jan 3rd, 2003, 05:29 AM
serena is serving now. Can she keep it up?
super lob from kim, nice point she totally lobbed james 0-15
serena misses easy volley 0-30
kim made a big unforced error 15-30
serena hits kim in the face with ball 30-30
xavier smashes 30-40 breakpoint
james misses game belgium 2-1

Hawk
Jan 3rd, 2003, 05:29 AM
They broke! :bounce:

rein
Jan 3rd, 2003, 05:30 AM
kim is givind xavier jellybeans again

Penguin
Jan 3rd, 2003, 05:30 AM
Originally posted by rein

serena hits kim in the face with ball 30-30


:eek: poor kimmie :sad:

Hawk
Jan 3rd, 2003, 05:30 AM
Ouch! Is Kim alright?

rein
Jan 3rd, 2003, 05:31 AM
kim serves

Elleke
Jan 3rd, 2003, 05:31 AM
serena hits kim in the face with ball
omg
yes :) way to go belgium!

Hawk
Jan 3rd, 2003, 05:31 AM
Those jelly beans worked like a charm last time ;)

gorecki
Jan 3rd, 2003, 05:31 AM
:D @ team Belgium! ;)

rein
Jan 3rd, 2003, 05:32 AM
30 - 0
go kimmie, di it again and yes! 40 - 0
very good serve
game belgium

Elleke
Jan 3rd, 2003, 05:32 AM
haha kim, xavier and the jelly beans :D they are so funny!

Penguin
Jan 3rd, 2003, 05:32 AM
i know im running ahead of things, but can you imagine if Belgium should win the Hopman Cup, it would be because of Jelly Beans :o

Hawk
Jan 3rd, 2003, 05:34 AM
Whatever works! :D Go Jelly Beans!!

rein
Jan 3rd, 2003, 05:34 AM
an easy game for USA at start 30-15 put xavier is making some nice winners 30-30
kim misses in the net 40-30
same for xavier game usa . belgium up 3-2

rein
Jan 3rd, 2003, 05:36 AM
well kim wasn't really hit right in the face, it was more on her shoulder, she was covering her face with her arms. She was lucky I guess, LOL

Penguin
Jan 3rd, 2003, 05:36 AM
come on Team Jelly Beans, hold on to that break! :D

rein
Jan 3rd, 2003, 05:37 AM
nice point of kimmie 15 - 0
30-0 thank you malisse
40-0 kim and malisse are having fun!
game belgium

gorecki
Jan 3rd, 2003, 05:37 AM
Yeah! Go Team Belgium! :bounce:

Hawk
Jan 3rd, 2003, 05:37 AM
haha Team Jelly Bean..I like it! :D

rein
Jan 3rd, 2003, 05:37 AM
venus serves

DD
Jan 3rd, 2003, 05:37 AM
why are the Belgians having easy holds

Elleke
Jan 3rd, 2003, 05:38 AM
:D! are James and Serena more serious?

Penguin
Jan 3rd, 2003, 05:38 AM
Originally posted by rein
venus serves

:eek: looks like Serena called in some reinforcements :confused:

Elleke
Jan 3rd, 2003, 05:39 AM
wow venus ? :p