PDA

View Full Version : Dirrty baby Christina Aguilera


Josh
Dec 20th, 2002, 07:59 PM
http://www.madblast.com/funflash/swf/dirty_baby.swf

Brαm
Dec 20th, 2002, 08:26 PM
Heehee!! Too funny :D

carot
Dec 20th, 2002, 08:28 PM
omg lmfao :D *crying* :D

Hurricane Lily
Dec 20th, 2002, 08:40 PM
lmao@ carot! :D that's soooo cute!

carot
Dec 20th, 2002, 08:41 PM
it's josh who posted it dear ;) but i know you like me better :kiss:

Hurricane Lily
Dec 20th, 2002, 08:45 PM
i know that! dodohead! i'm lmaoing at you cuz youre crying! :p

King Satan
Dec 20th, 2002, 08:48 PM
funny :)

carot
Dec 20th, 2002, 08:49 PM
Originally posted by Hurricane Lily
dodohead!

i'm not extinct u know nitwit! :p

*oh no, there goes our last female!* :D:D

Hurricane Lily
Dec 20th, 2002, 08:52 PM
lmao what a funny movie!

Ma. Estefania
Dec 20th, 2002, 09:33 PM
Ja ja!
That was pretty funny!!!
Je je, specially the baby's movements, je je!
Thanks!

~*Alma*~
Dec 20th, 2002, 09:43 PM
rotflmao!!!!! :D

Hagar
Dec 20th, 2002, 09:47 PM
:D

ghosts
Dec 20th, 2002, 11:42 PM
xexe!!1 :D

Big Fat Pink Elephant
Dec 21st, 2002, 12:08 AM
omg!!!!!!!!!! :D lmao!!!!!!!!!! :bounce: so cute!

TatiAnnahølic
Dec 21st, 2002, 11:33 AM
lol

King Aaron
Dec 21st, 2002, 02:19 PM
it's so cute!!! :D :)

AjdeNate!
Dec 21st, 2002, 03:07 PM
Wow, better than the original!!!!!!!!

Harju.
Dec 21st, 2002, 03:17 PM
lmao