PDA

View Full Version : **** Maria's Official Social Media Thread ****


Pages : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Marilyn Monheaux
Jan 14th, 2013, 09:22 PM
In good old Siberian Siren fashion of opening threads about anydamnthing... :oh:

https://twitter.com/MariaSharapova


First ever tweet:

Maria Sharapova ‏@MariaSharapova

Your ultimate sugarmama has arrived #myfirsttweet pic.twitter.com/QbC9DRLR

https://pbs.twimg.com/media/BAkNmFDCcAA_kmF.jpg:large


:cheer:

18majors
Jan 14th, 2013, 09:24 PM
Thanks, this is needed.

Cosmic Voices
Jan 14th, 2013, 09:25 PM
40k followers in 11 hours

YAS BITCH :cheer:

heelsrule1988
Jan 14th, 2013, 10:10 PM
It begins. :D

joão.
Jan 14th, 2013, 10:13 PM
:cheer: Woop!

Andy.
Jan 14th, 2013, 10:35 PM
Someone is going to have to guide me thru twitter. Its not that big in Australia and I have no idea how to use it. If someone who uses it a lot wouldnt mind posting or PM-ing me the basics that would be awesome.

Andy.
Jan 14th, 2013, 10:51 PM
None of my friends use it + I think Im just outside that generation (Im 25) that are really into twitter. FB is much bigger IMO anyway for my sort of age group in Australia.

Cosmic Voices
Jan 14th, 2013, 10:52 PM
your 25! i thought you were like my age, or slightly younger (I'm 21)
anyway its weird, i used facebook all the time, and slowly i'm finding that i check twitter first each day because its much more informative. i keep facebook for close family and friends and twitter for the wider world

Trih
Jan 14th, 2013, 10:55 PM
i keep facebook for close family and friends and twitter for the wider world

exactly ^^

Andy.
Jan 14th, 2013, 10:55 PM
your 25! i thought you were like my age, or slightly younger (I'm 21)
anyway its weird, i used facebook all the time, and slowly i'm finding that i check twitter first each day because its much more informative. i keep facebook for close family and friends and twitter for the wider world

:lol: Yep same as Masha. Well I have been posting since 2003 If I was 21 I would have started at 11 :tape:

Im sure I could get how to sign up but what do you do after that?

Cosmic Voices
Jan 14th, 2013, 11:00 PM
:lol: Yep same as Masha. Well I have been posting since 2003 If I was 21 I would have started at 11 :tape:

Im sure I could get how to sign up but what do you do after that?

well some do start out young :oh:
you basically follow people you like, retweet means you can retweet someones comment if you like it. favourite means you favourite the tweet. to include a user in your tweet you put @username and to hashtag you include a # with you tag. you can see whats trending too on the left hand panel which is basically a barometer for the most popular topics being discussed on twitter, whether worldwide or nationally

Andy.
Jan 14th, 2013, 11:09 PM
well some do start out young :oh:
you basically follow people you like, retweet means you can retweet someones comment if you like it. favourite means you favourite the tweet. to include a user in your tweet you put @username and to hashtag you include a # with you tag. you can see whats trending too on the left hand panel which is basically a barometer for the most popular topics being discussed on twitter, whether worldwide or nationally

Thanks :hug: Masha and VB will be the 1st two people I follow :D

Trih
Jan 14th, 2013, 11:12 PM
I used to not understand twitter at all, months before I joined it, then I tried to register and started following (I remember my first follows were Rafa, Vika, Caro and Nole :haha: I just joined for the tennis players) and after that it all become very clear :lol:

Trih
Jan 15th, 2013, 03:04 AM
https://twitter.com/MariaSharapova/following
She started following people... I wonder if someone/something tennis related will ever show up :lol:

peipei
Jan 15th, 2013, 03:15 AM
Maria Sharapova ‏@MariaSharapova
Everyone got dressed in the same closet, wearing yellow on court at aus open.

Trih
Jan 15th, 2013, 03:16 AM
OMG I must resist the urge to reply to her every single tweet. :hysteric:

TrollPova
Jan 15th, 2013, 03:25 AM
love that she's following Chelsea Handler :lol:

AnnieIWillKnow
Jan 15th, 2013, 03:26 AM
Please Maria follow a tennis player, you can't shade everyone at once like this :hysteric:

SilverSlam
Jan 15th, 2013, 03:27 AM
Thanks :hug: Masha and VB will be the 1st two people I follow :D

and me right :oh:

I agree though, I dont use twitter for personal life, Facebook is heaps bigger, I think I know maybe like 3 people from my highschool who would tweet at least once a week. :lol:

lefty24
Jan 15th, 2013, 03:46 AM
Lol of course she follows a couple of chefs and a food magazine. It's just so Maria.

Stonerpova
Jan 15th, 2013, 03:51 AM
Please Maria follow a tennis player, you can't shade everyone at once like this :hysteric:

She can and she will :lol:

Love it :cheer:

Cosmic Voices
Jan 15th, 2013, 11:04 AM
It didn't take her long to throw instant shade in her second tweet :haha:

Marilyn Monheaux
Jan 15th, 2013, 11:13 AM
It didn't take her long to throw instant shade in her second tweet :haha:



That's not shade... :help:

Mashabator
Jan 15th, 2013, 11:17 AM
So happy she got twitter :cheer: everyone follow me :) mines @mashabator

Cosmic Voices
Jan 15th, 2013, 11:28 AM
That's not shade... :help:

why the :help:
i wasn't hating on masha fgs. i just thought 'Everyone got dressed in the same closet' sounded funny :lol:

Cosmic Voices
Jan 15th, 2013, 11:28 AM
So happy she got twitter :cheer: everyone follow me :) mines @mashabator

just followed, because i like your hair :oh:
and probably because your the most tennis-orientated twitter profile i've seen

Mashabator
Jan 15th, 2013, 11:33 AM
just followed, because i like your hair :oh:
and probably because your the most tennis-orientated twitter profile i've seen

thanks :D i just dyed it back brown though cos my dad kept telling me im embarrassing and kept bugging me to change it! i did have it for 2 months though so i was sorta over it :p
And yeah i pretty much only tweet about tennis and random other things :oh:

Cosmic Voices
Jan 15th, 2013, 11:38 AM
thanks :D i just dyed it back brown though cos my dad kept telling me im embarrassing and kept bugging me to change it! i did have it for 2 months though so i was sorta over it :p
And yeah i pretty much only tweet about tennis and random other things :oh:

eugh your dad sucks






no offence :oh:

Mashabator
Jan 15th, 2013, 11:40 AM
eugh your dad sucks






no offence :oh:
I agree he does :oh: but i was also over all the stares and stuff i got from people, i wanted to stop having people stare for a bit too it got so annoying :)

Cosmic Voices
Jan 15th, 2013, 11:41 AM
yeh I can imagine how annoying that would be :lol:
what did the players say when they saw your hair?

Mashabator
Jan 15th, 2013, 11:55 AM
Greta Arn told me twice (two seperate times) that she loved it :hysteric: she was so funny!! no other players said anything about it :)

Marilyn Monheaux
Jan 15th, 2013, 11:59 AM
why the :help:
i wasn't hating on masha fgs. i just thought 'Everyone got dressed in the same closet' sounded funny :lol:



Shade is a glorious thing.

People using shade/shading/throwing shade or even reading when it's simply not the case is a pet peeve of mine. :o

Maria Croft
Jan 15th, 2013, 12:02 PM
That's not shade... :help:

Gasp, don't you know?
These days people find shade in someone saying hello ;)

Cosmic Voices
Jan 15th, 2013, 12:09 PM
Gasp, don't you know?
These days people find shade in someone saying hello ;)

http://media.tumblr.com/tumblr_mdmp70X5PI1qakk4g.gif

Cosmic Voices
Jan 15th, 2013, 12:27 PM
masha has a 1/3 of vika's total twitter followers in just under two days :haha:

Marilyn Monheaux
Jan 15th, 2013, 01:09 PM
...


That wasn't shade, either. :help:

Mashabator
Jan 15th, 2013, 02:14 PM
masha has a 1/3 of vika's total twitter followers in just under two days :haha:

:haha: thats great! get more followers than her in a week please!

C. Drone
Jan 15th, 2013, 02:41 PM
Follows no tennisplayer or reply them. This is almost Galina level of #NoFucksGiven here. :hearts:

Ksenia.
Jan 15th, 2013, 02:48 PM
It would be somewhat awkward if she didn't follow Djokovic back, they seem to be on good terms :oh:. I'd also kinda expect her follow at least some of her minions but oh well :lol:

domon17th
Jan 15th, 2013, 02:51 PM
http://media.tumblr.com/tumblr_mdmp70X5PI1qakk4g.gif

One of SILAS' best gif :worship:

Andy age is no reason for not being on Twitter ;)

I kind of miss her doodles now that she's taking over other social medium. :sad:

JoPova
Jan 15th, 2013, 04:10 PM
masha has a 1/3 of vika's total twitter followers in just under two days :haha:

We need to spread the word! The community will keep on growing! :worship:

JoPova
Jan 15th, 2013, 06:02 PM
Can she reach 60000 before the end of the day? :bowdown:

Cecig
Jan 15th, 2013, 06:18 PM
We need to have a counter that updates the number of followers than she has jajaja

claypova
Jan 16th, 2013, 09:49 AM
her 3rd tweet:

Maria Sharapova ‏@MariaSharapova
Browsing Pre-Fall collections...loving the masculine black and white combos esp Stella McCartneys look 9 pic.twitter.com/kzprWAH2
https://pbs.twimg.com/media/BAubAfGCAAAAnXS.jpg

Please tweet something personal, or about your match, Maria :sobbing:

Andy.
Jan 16th, 2013, 09:51 AM
That is personal isnt it. I would count that as personal? Its telling us what she is doing.

Mashabator
Jan 16th, 2013, 09:51 AM
Stella probs paid her 2 do it :lol:

JoPova
Jan 16th, 2013, 10:40 AM
Yes, Maria! Keep tweeting please! She'll start posting pics of her food soon :hearts:

peipei
Jan 16th, 2013, 10:47 AM
Maria Sharapova ‏@MariaSharapova
My shoes! :) thank you for buying“@lexmelville: So nice, I bought em twice @colehaan #shoeporn #ineedabiggercloset
http://instagr.am/p/UhTRB3wh_Y/ ”

C. Drone
Jan 16th, 2013, 11:36 AM
Maria Sharapova ‏@MariaSharapova
My shoes! :) thank you for buying“@lexmelville: So nice, I bought em twice @colehaan #shoeporn #ineedabiggercloset
http://instagr.am/p/UhTRB3wh_Y/ ”

Gives blessings to her loyal subjects if they literally pay homage to her. :worship:

http://25.media.tumblr.com/tumblr_mcriwyCdWk1r1fcy4o7_r1_250.gif

gc-spurs
Jan 16th, 2013, 11:45 AM
Gives blessings to her loyal subjects if they literally pay homage to her. :worship:

http://25.media.tumblr.com/tumblr_mcriwyCdWk1r1fcy4o7_r1_250.gif

Hahahahhahaha

She got a few of the NZ athletes following her I see.

Mistress of Evil
Jan 16th, 2013, 12:14 PM
Addressing a mortal like that ...

http://25.media.tumblr.com/tumblr_me0csmlopq1qe826to1_250.gif

Such a great & merciful sovereign.

Ksenia.
Jan 16th, 2013, 12:29 PM
:yawn:
Maria, I bet 90% of your followers don't give a damn about fashion :lol:

Craig.
Jan 16th, 2013, 12:39 PM
:yawn:
Maria, I bet 90% of your followers don't give a damn about fashion :lol:

This :sobbing:

Trih
Jan 16th, 2013, 12:46 PM
:yawn:
Maria, I bet 90% of your followers don't give a damn about fashion :lol:

Pretty much :sobbing: but nevermind, I'll be happy whenever she tweets something :hearts:

Cosmic Voices
Jan 16th, 2013, 12:48 PM
:yawn:
Maria, I bet 90% of your followers don't give a damn about fashion :lol:

are you kidding me, SHE GIVES ME LIFE WITH FASHION :hearts:

Trih
Jan 16th, 2013, 12:49 PM
I knew you would say that :lol: and you're not going to be the only one in here to be happy with fashion :lol:

Nina.
Jan 16th, 2013, 12:50 PM
is she even allowed to like Stella since she's working for Adidas as well? :lol:

jameshazza
Jan 16th, 2013, 12:56 PM
I bet Maria's Twitter, if it's updated often will be mostly fashion, a fair bit of tennis, her thoughts on current affairs and some dry humour/one-liners.

Cosmic Voices
Jan 16th, 2013, 01:01 PM
I loved her press conference comment about wanting to rant last night about what some of the commentators were saying...
http://25.media.tumblr.com/tumblr_mbc3jsMD3M1rhb7c5o1_500.gif

Ksenia.
Jan 16th, 2013, 01:44 PM
She reached 60k followers btw :cheer:

WowWow
Jan 16th, 2013, 01:45 PM
So she wants to bitch about things more? Do it, girl! Vent out!

lefty24
Jan 16th, 2013, 01:53 PM
I'm gonna post a pic of my cole Haan heels. Maybe that will get a reply. :p

heelsrule1988
Jan 17th, 2013, 02:42 AM
https://twitter.com/MariaSharapova/status/291751560076206080

So much Sugarpova... so little time.

gc-spurs
Jan 17th, 2013, 11:35 AM
She still has not followed anything tennis related. At least Novak! Or Momma Kim - she doesn't even play anymore!

AnnieIWillKnow
Jan 17th, 2013, 10:37 PM
Tracy Austin just tweeted her something really friendly. She will not get a reply.

jameshazza
Jan 17th, 2013, 10:42 PM
Please reply Maria. :sobbing:
I would be surprised if she's looked at her followers tbh, although it seems more likely to me that it's her's because she hasn't. I mean Max would have followed those people back pronto.

Craig.
Jan 17th, 2013, 10:45 PM
Tracy Austin just tweeted her something really friendly. She will not get a reply.

What did she tweet?

Stonerpova
Jan 17th, 2013, 10:47 PM
What did she tweet?

@MariaSharapova One of your favorite dogs in the world, Shari,says hi & good luck.Do you remember this outfit? #AusOpen pic.twitter.com/ibSLgITX

God, Tracy, such a stan :lol:

Craig.
Jan 17th, 2013, 10:49 PM
@MariaSharapova One of your favorite dogs in the world, Shari,says hi & good luck.Do you remember this outfit? #AusOpen pic.twitter.com/ibSLgITX

God, Tracy, such a stan :lol:

OMG Tracy :haha: That is too fucking funny/cute, I'm dying.

Andy.
Jan 17th, 2013, 10:49 PM
Love Tracey :hearts:

She named her dog after Maria :worship:

Stonerpova
Jan 17th, 2013, 10:51 PM
Love Tracey :hearts:

She named her dog after Maria :worship:

:rolls:

Craig.
Jan 17th, 2013, 10:52 PM
Please reply Maria :hysteric:

Trih
Jan 17th, 2013, 10:52 PM
Love Tracey :hearts:

She named her dog after Maria :worship:

:lol: :haha: :rolls:

that tweet is really sweet :p

JoPova
Jan 17th, 2013, 11:00 PM
That dog is perfection :hearts:

Reptilia
Jan 18th, 2013, 03:49 AM
TRACEY :hysteric:!!!! I love her

slvr1969
Jan 18th, 2013, 09:13 PM
Nole follows Maria Tweets now

TrollPova
Jan 18th, 2013, 09:16 PM
Shari is such a weird dog name.

It's also my sister's name :lol:

Angelpova
Jan 18th, 2013, 09:33 PM
Nole follows Maria Tweets now

:oh: :hearts: :oh:

Trih
Jan 18th, 2013, 10:04 PM
https://twitter.com/MariaSharapova/status/292402637062668289

Maria Sharapova ‏@MariaSharapova
I could be Rip Van Winkle in my next life. "Yawn"


--

I had to google it to understand :sobbing:

AnnieIWillKnow
Jan 18th, 2013, 10:09 PM
^^ I still don't understand it... I found the Wikipedia article but couldn't be bothered to read it :lol:

Trih
Jan 18th, 2013, 10:13 PM
^^ I still don't understand it... I found the Wikipedia article but couldn't be bothered to read it :lol:

It's very simple: the main character of the book fell asleep for 20 years :lol: hence the "Yawn" :lol:

AnnieIWillKnow
Jan 18th, 2013, 10:14 PM
Ahh thanks. I'm so lazy I think could be him as well...

jameshazza
Jan 18th, 2013, 10:16 PM
Maria is actually surprising well read. :lol:

JoPova
Jan 18th, 2013, 10:19 PM
Culturepova :inlove:

lylux
Jan 18th, 2013, 11:18 PM
https://twitter.com/MariaSharapova/status/292402637062668289

Maria Sharapova ‏@MariaSharapova
I could be Rip Van Winkle in my next life. "Yawn"


--

I had to google it to understand :sobbing:

hahahaha me too :lol:

Angelpova
Jan 18th, 2013, 11:46 PM
Rip Van Winkle ? Wow, wikipedia is definitely my best friend ;)

Julian.
Jan 19th, 2013, 01:41 AM
Guess who will be the first tennis players Maria follow? :spit:

Novak Djokovic is the only tennis player she likes at her facebook account :lol:

Julian.
Jan 19th, 2013, 02:42 AM
New tweet :oh:

Maria Sharapova ‏@MariaSharapova
Funky wall, lovely lips. Great street for a photo shoot. pic.twitter.com/OKWpWo96

https://pbs.twimg.com/media/BA8VRkPCQAAva6y.jpg:large

Cosmic Voices
Jan 19th, 2013, 08:14 AM
:cheer:
Can't believe how many followers she has in just a week!

Marilyn Monheaux
Jan 19th, 2013, 08:30 AM
^^I want her to do even better, though. Kobe has almost 900k followers after 2 weeks. :ras:

jameshazza
Jan 19th, 2013, 08:49 AM
She isn't really promoting it though, she needs to do Q&As etc although it did launch during a Slam. And she needs to say something controversial.

JoPova
Jan 19th, 2013, 09:15 AM
Maria has just started following Armani, DailyCandy and Lagerfeld :oh:

slvr1969
Jan 19th, 2013, 09:53 AM
Maria Sharapova (@MariaSharapova) tweeted at 0:40 PM on Sat, Jan 19, 2013:

Did an ice bath this afternoon and still shivering. Oh just the normal routine on the days off. Looking for a warm cuddle buddy..Dolce!! :)

(https://twitter.com/MariaSharapova/status/292582227068456960)


Sent from my GT-N7100 using VerticalSports.Com App

Asanty
Jan 19th, 2013, 10:33 AM
Maria Sharapova (@MariaSharapova) tweeted at 0:40 PM on Sat, Jan 19, 2013:

Did an ice bath this afternoon and still shivering. Oh just the normal routine on the days off. Looking for a warm cuddle buddy..Dolce!! :)

(https://twitter.com/MariaSharapova/status/292582227068456960)


Sent from my GT-N7100 using VerticalSports.Com App

I think her post should look like this:


Did an ice bath this afternoon and still shivering. Oh just the normal routine on the days off. Looking for a warm cuddle buddy..Grigor!! :):lol:

slvr1969
Jan 19th, 2013, 10:46 AM
Grigor is playing Tomb raider at home


Sent from my GT-N7100 using VerticalSports.Com App

Cosmic Voices
Jan 19th, 2013, 11:42 AM
Maria Sharapova (@MariaSharapova) tweeted at 0:40 PM on Sat, Jan 19, 2013:

Did an ice bath this afternoon and still shivering. Oh just the normal routine on the days off. Looking for a warm cuddle buddy..Dolce!! :)

(https://twitter.com/MariaSharapova/status/292582227068456960)


Sent from my GT-N7100 using VerticalSports.Com App

@AAlasfoor10
@MariaSharapova by Dolce,u mean Grigor?


:hysteric:

Break My Rapture
Jan 19th, 2013, 04:13 PM
@MariaSharapova One of your favorite dogs in the world, Shari,says hi & good luck.Do you remember this outfit? #AusOpen pic.twitter.com/ibSLgITX

God, Tracy, such a stan :lol:
:haha: Cannot wait for Wimbledon.

jameshazza
Jan 19th, 2013, 04:56 PM
Where actually is the dog's outfit from?

Julian.
Jan 20th, 2013, 06:47 AM
The tweets frequency is picking up :cheer::oh:

Maria Sharapova ‏@MariaSharapova
Post match cool down. Stretching to get taller. Just what I need! pic.twitter.com/x3gJWsH8

https://pbs.twimg.com/media/BBCFNjGCUAASIco.jpg:large

Charlatan
Jan 20th, 2013, 07:02 AM
@MariaSharapova
Sergiy Stakhovsky just asked me for some Sugarpova, noting he only sees empty bags in the men's locker room bins.

YESSS :hysteric:

Craig.
Jan 20th, 2013, 07:04 AM
OMG I love her :sobbing: She's fucking good at this.

jameshazza
Jan 20th, 2013, 07:05 AM
At least she's creative with the shameless advertising. :lol:

Trih
Jan 20th, 2013, 07:16 AM
She's just perfect :sobbing:

masha122
Jan 20th, 2013, 08:27 AM
is she talking about that douche bag that once was happy cause she lost at whatever tournament

Maria Sharapova ‏@MariaSharapova
Sergiy Stakhovsky just asked me for some Sugarpova, noting he only sees empty bags in the men's locker room bins.

jameshazza
Jan 20th, 2013, 08:47 AM
Do you think will she ever reply to fans occasionally?

slvr1969
Jan 20th, 2013, 08:48 AM
fans will be a never - only the inner circle club members and Nolce :);)

JoPova
Jan 20th, 2013, 09:38 AM
Almost 80000 followers :cheer:

WowWow
Jan 20th, 2013, 11:31 AM
is she talking about that douche bag that once was happy cause she lost at whatever tournament

Maria Sharapova ‏@MariaSharapova
Sergiy Stakhovsky just asked me for some Sugarpova, noting he only sees empty bags in the men's locker room bins.

What does she mean by that? I don't remember the trash talk behind her back. Anyone remember?

Nina.
Jan 20th, 2013, 11:44 AM
He may have tweeted something (in addition to all his "men=I should get more prize money for losing in the first round because I cannot buy a Ferrari") about Masha...don't quite remember if it had something to do with hoping she would use or criticizing a particular behaviour of her. But there was something.
I do remember that Maria did not agree with paying first round losers more money :shrug: don't know if he reacted to that

JoPova
Jan 20th, 2013, 11:50 AM
I think he also tweeted something about being happy for Maria's Wimbledon loss to Lisicki or something similar!

Nina.
Jan 20th, 2013, 11:52 AM
This (http://www.tennisforum.com/showthread.php?t=463121) is the thread about what he tweeted when she lost at Wimbledon :rolleyes:

Maria Croft
Jan 20th, 2013, 01:04 PM
Her tweets are getting better I see :p

AnnieIWillKnow
Jan 20th, 2013, 03:52 PM
Well I certainly hope she didn't give him any.

MM_1257
Jan 20th, 2013, 07:28 PM
She is so PseudoMaria.. :oh: :angel: :drool: Unless she meant what she wrote literally.

jameshazza
Jan 20th, 2013, 07:44 PM
Looking back on his Tweets, so glad she has Twitter. All such tweets can be immediately forwarded from hereon in.

WowWow
Jan 20th, 2013, 07:50 PM
He may have tweeted something (in addition to all his "men=I should get more prize money for losing in the first round because I cannot buy a Ferrari") about Masha...don't quite remember if it had something to do with hoping she would use or criticizing a particular behaviour of her. But there was something.
I do remember that Maria did not agree with paying first round losers more money :shrug: don't know if he reacted to that
:lol:


This (http://www.tennisforum.com/showthread.php?t=463121) is the thread about what he tweeted when she lost at Wimbledon :rolleyes:

Thanks for the find :yeah:


He lost in the 1st round (singles) and he lost in doubles yesterday, too, so he's officially out of the tournament :lol:

http://media.tumblr.com/tumblr_lizqrg8Kwg1qefis1.gif

C. Drone
Jan 20th, 2013, 10:32 PM
is she talking about that douche bag that once was happy cause she lost at whatever tournament

Maria Sharapova ‏@MariaSharapova
Sergiy Stakhovsky just asked me for some Sugarpova, noting he only sees empty bags in the men's locker room bins.
This was amazing.

2 days ago he was joking like Rodionova's how he has to mute the TV because Maria playing...
This (http://www.tennisforum.com/showthread.php?t=463121) is the thread about what he tweeted when she lost at Wimbledon :rolleyes:
cockroach he is.

gc-spurs
Jan 20th, 2013, 10:45 PM
This (http://www.tennisforum.com/showthread.php?t=463121) is the thread about what he tweeted when she lost at Wimbledon :rolleyes:
Ugh. Saw this guy walking to a court last week. Not a single fuck was given, by anyone.

Trih
Jan 20th, 2013, 10:49 PM
He's a non-entity :lol:

Mexicola
Jan 21st, 2013, 12:47 AM
Maria's response is funny, but should she even acknowledge the existence of the Stakhovskys and Rodionovas of the world? They're nobodies desperate to find any attention they can get. And going after the biggest star there is is obviously calculated. Rodionova was giddy with joy when Maria's fans went after her the other day. And I'll bet a tweet from Maria herself mentioning his name was the biggest thrill of Sergiy's life.

Maria should save her snark for worthy players like Agi or Vika. :lol:

WonderFan
Jan 21st, 2013, 01:42 PM
@MariaSharapova
Sergiy Stakhovsky just asked me for some Sugarpova, noting he only sees empty bags in the men's locker room bins.

YESSS :hysteric:

That's literally a mix of trash talk and trash marketing.

C. Drone
Jan 21st, 2013, 04:06 PM
Maria's response is funny, but should she even acknowledge the existence of the Stakhovskys and Rodionovas of the world? They're nobodies desperate to find any attention they can get. And going after the biggest star there is is obviously calculated. Rodionova was giddy with joy when Maria's fans went after her the other day. And I'll bet a tweet from Maria herself mentioning his name was the biggest thrill of Sergiy's life.

Maria should save her snark for worthy players like Agi or Vika. :lol:

http://media.tumblr.com/tumblr_m97c71h5oc1qget4uo6_250.gif

Craig.
Jan 21st, 2013, 07:41 PM
Not enough followers for my liking :o

JoPova
Jan 21st, 2013, 09:37 PM
Not enough followers for my liking :o

True! Her followers list is growing, but not as fast as I thought it would!

Trih
Jan 21st, 2013, 09:43 PM
Give it some time, it's not growing fast but it's growing, and she just wrote 10 tweets :p I bet it took years for (example) Vika to get 158k followers and Maria is already almost at 85k :lol:

jameshazza
Jan 21st, 2013, 09:46 PM
well she's pretty much the same amount of followers at the WTA. :spit:

Craig.
Jan 21st, 2013, 10:57 PM
Give it some time, it's not growing fast but it's growing, and she just wrote 10 tweets :p I bet it took years for (example) Vika to get 158k followers and Maria is already almost at 85k :lol:

Yeah, but she's a nobody.

Kitten63
Jan 21st, 2013, 11:02 PM
Yeah, but she's a nobody.

:lol:

Trih
Jan 21st, 2013, 11:09 PM
Yeah, but she's a nobody.

:lol::hearts:

WowWow
Jan 22nd, 2013, 12:00 AM
She needs controversy to rapidly gain hundreds of thousands followers in such a short time and her image is everything but controversial.
Her tweets are pretty bland.
Also needs to cut back on sugarpova and cole haan tweets...no1curr. Use FB for that shit.
Spice it up, girl.

Julian.
Jan 22nd, 2013, 07:39 AM
Martina Navratilova ‏@Martina
And well done @mariasharapova as she continues to roll,quite impressive form.

Martina is following Masha as well :lol:

Craig.
Jan 22nd, 2013, 11:22 AM
A tweet about Brad Gilbert...really Maria? :lol:

PimpMePova
Jan 22nd, 2013, 11:32 AM
From Maria's twitter
Brad Gilbert wore a baby blue shirt during today's interview. Did someone steal his laundry?

Brad Gilbert ‏@bgtennisnation
@MariaSharapova thats funny but should i have worn yellow like everyone else in the tourney

Maria Sharapova ‏@MariaSharapova
@bgtennisnation No, but you went from mad max to baby gap. That's quite a leap.

Finally her first twitter conversation :hearts: :lol:

Cosmic Voices
Jan 22nd, 2013, 11:37 AM
From Maria's twitter
Brad Gilbert wore a baby blue shirt during today's interview. Did someone steal his laundry?

Brad Gilbert ‏@bgtennisnation
@MariaSharapova thats funny but should i have worn yellow like everyone else in the tourney

Maria Sharapova ‏@MariaSharapova
@bgtennisnation No, but you went from mad max to baby gap. That's quite a leap.

Finally her first twitter conversation :hearts: :lol:

:haha:

Pova fan
Jan 22nd, 2013, 11:37 AM
Good to see her respond, was starting to think she's not reading her @ replies :eek:

slvr1969
Jan 22nd, 2013, 11:48 AM
:( only VIPs get replies

WowWow
Jan 22nd, 2013, 12:33 PM
:( only VIPs get replies

Oh, he's hardly a VIP :lol:

jameshazza
Jan 22nd, 2013, 03:19 PM
Oh, he's hardly a VIP :lol:

I think that's what he meant. :lol:

WHY hasn't she replied to Tracy yet though, maybe she was put off by the blatant ass licking IDK but don't her and Tracy go way back to Lansdorp days?

lupojohn
Jan 22nd, 2013, 03:21 PM
Does she reply to us ordinary folk? And that tweet about being cold and Dolce: did she mean the pomeranian from the commercial?

Ksenia.
Jan 22nd, 2013, 03:43 PM
Does she reply to us ordinary folk? And that tweet about being cold and Dolce: did she mean the pomeranian from the commercial?Dolce is her dog and he is a pomeranian indeed but he wasn't in any commercials, I can recall Maria saying he isn't smart enough for this stuff or something :lol:

lupojohn
Jan 22nd, 2013, 03:51 PM
Dolce is her dog and he is a pomeranian indeed but he wasn't in any commercials, I can recall Maria saying he isn't smart enough for this stuff or something :lol:

I meant the Canon commercials with Maria and a pom named Dolce.

AnnieIWillKnow
Jan 22nd, 2013, 04:13 PM
Yeah, they got a specially trained dog to do it, because not all dogs can 'act' in adverts. Basically, Dolce was played by someone else.

Ksenia.
Jan 22nd, 2013, 04:32 PM
I meant the Canon commercials with Maria and a pom named Dolce.

That's what I was referring to as well. The dog(s?) in the Canon commercials is just a trained dog but Maria does have a pom named Dolce :p

slvr1969
Jan 23rd, 2013, 05:21 AM
Does she reply to us ordinary folk?

Fans are part of the usual bin (ignore bin) unless you bought 100 000 Sugarpovas

Trih
Jan 25th, 2013, 12:04 AM
Maria Sharapova ‏@MariaSharapova
The Aussies sure know how to put up a great tennis event + blonde their blondes, and make some yummy cappuccinos. Can't wait to be back!

https://twitter.com/MariaSharapova/status/294610844778655744



:inlove:

Trih
Jan 25th, 2013, 12:08 AM
Nothing better than a cheer up tweet like that for me now. :awww:
She only needs 700 more to reach 100k, I think she could make it :lol:

Craig.
Jan 25th, 2013, 12:17 AM
She's so cute.

Trih
Jan 25th, 2013, 12:34 AM
What does "blonde their blondes" mean btw? :unsure:

Julian.
Jan 25th, 2013, 12:36 AM
What does "blonde their blondes" mean btw? :unsure:

Wondering the same thing :lol:

Cosmic Voices
Jan 25th, 2013, 12:39 AM
What does "blonde their blondes" mean btw? :unsure:

she might be talking about getting her roots dyed again :lol: - or a reference to coffee that she says just after that

OMFG :hearts:

Novak Djokovic ‏@DjokerNole
@MariaSharapova Welcome to the TwitterLand Sugarpova :-) Have a fun time ..

Julian.
Jan 25th, 2013, 12:45 AM
she might be talking about getting her roots dyed again :lol: - or a reference to coffee that she says just after that

OMFG :hearts:

Novak Djokovic ‏@DjokerNole
@MariaSharapova Welcome to the TwitterLand Sugarpova :-) Have a fun time ..

Maria, please reply and follow Nole!! :hysteric:

Trih
Jan 25th, 2013, 12:46 AM
I never really understood why her hair are so different between the root and the tip... I guess I need some explanation about dyed hair... Isn't she naturally blonde? SMH.

Julian.
Jan 25th, 2013, 12:47 AM
she might be talking about getting her roots dyed again :lol: - or a reference to coffee that she says just after that

OMFG :hearts:

Novak Djokovic ‏@DjokerNole
@MariaSharapova Welcome to the TwitterLand Sugarpova :-) Have a fun time ..

When is the tweet btw? How come I can't find it at Nole's twitter page? :sobbing:

Trih
Jan 25th, 2013, 12:47 AM
And why I wasn't following you on Twitter Chris, lol :facepalm:

Trih
Jan 25th, 2013, 12:48 AM
When is the tweet btw? How come I can't find it at Nole's twitter page? :sobbing:

He JUST replied to her after the blonde/cappuccinos tweet.. :P

Julian.
Jan 25th, 2013, 12:49 AM
He JUST replied to her after the blonde/cappuccinos tweet.. :P

Oh a reply, that's why it doesnt show up on his main twitter page from web :lol:

Julian.
Jan 25th, 2013, 12:52 AM
Some people pressuring Masha to follow Nole at Twitter :oh: Tagging both of them :rolls:

Profusion
Jan 25th, 2013, 01:23 AM
She needs to stop pretending that she doesn't know Nole is on Twitter.

PimpMePova
Jan 25th, 2013, 12:04 PM
She's reached 100k :cheer: Go twitterpova :rocker2:

AnnieIWillKnow
Jan 25th, 2013, 12:15 PM
I assumed "blonde their blondes" is due to the sun making your hair go lighter.

claypova
Jan 25th, 2013, 01:32 PM
finally :hysteric:

Maria Sharapova ‏@MariaSharapova
@DjokerNole Oh Thank you very much..for taking all my candy! :)

http://img27.imageshack.us/img27/140/screenshot20130126at132.png

masha122
Jan 25th, 2013, 01:32 PM
she finaly followed novak on twitter ; thank god lol

Trih
Jan 25th, 2013, 01:33 PM
OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG :eek:
I could bet my house on the fact she'd never follow anyone/anything tennis related and she proved me wrong, yet I'm so glad she did and she followed Nole first :hearts:

Craig.
Jan 25th, 2013, 01:33 PM
YASSSSSSSSSSS :hysteric: SERVE ME LIFE, WOMAN!

PimpMePova
Jan 25th, 2013, 01:38 PM
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!! :hearts: Nolepova's happening!!!!!...OK maybe I'm exaggerating a bit :hysteric: but still can't wait for some twitter conversations

Julian.
Jan 25th, 2013, 01:39 PM
and she replied to him too :rolls:


My effort to make her follow Nole worked :spit:

Julian.
Jan 25th, 2013, 01:41 PM
Nole is the only tennis player Masha follow both at Facebook and Twitter now :oh:

PimpMePova
Jan 25th, 2013, 01:48 PM
@MariaSharapova @djokernole give nole a break, #sugarpova GREAT 4 #recovery #AusOpen tell #maxeisenbud 2send some 2 @andy_murray will you?

I think people are trying to guide her make her follow Andy now :hysteric:

Julian.
Jan 25th, 2013, 01:50 PM
I'm gonna try to make her follow Andy Roddick and vice versa :haha:

They used to date anyway :oh:

PimpMePova
Jan 25th, 2013, 01:52 PM
^ We should make her follow Vika :oh: #BFFs :lol:

Julian.
Jan 25th, 2013, 01:53 PM
and Sarin :hysteric:

Cosmic Voices
Jan 25th, 2013, 02:05 PM
omg :sobbing:


im so happy :hearts:

domon17th
Jan 25th, 2013, 02:06 PM
She's really not going to follow ANYTHING tennis related is she? :lol: Gurllll

Julian is that Justin Bartha? :hearts: Beautiful eyes

Julian.
Jan 25th, 2013, 02:07 PM
She's really not going to follow ANYTHING tennis related is she? :lol: Gurllll

Julian is that Justin Bartha? :love: Beautiful eyes

Yes, Justin Bartha :hearts: He looks like Nole :oh:

Julian.
Jan 25th, 2013, 02:08 PM
She's really not going to follow ANYTHING tennis related is she? :lol: Gurllll


Well, she is following Djokovic now :rolls:

domon17th
Jan 25th, 2013, 02:12 PM
Yes, Justin Bartha :hearts: He looks like Nole :oh:

:unsure: NO Julian, no :o

Well, she is following Djokovic now :rolls:

Pressure from HEAD, not counted :angel:

Julian.
Jan 25th, 2013, 02:14 PM
:unsure: NO Julian, no :o

Please, Justin Bartha and Novak Djokovic do look alike :oh: They have similar facial features and expressions :rolls: Justin is hotter version for sure though :rolls:

I love both of them :inlove:



Pressure from HEAD, not counted :angel:

From fans at twitter too :spit:

PimpMePova
Jan 25th, 2013, 02:23 PM
From fans at twitter too :spit:

definitely from twitter fans:

@DjokerNole @MariaSharapova haha! Masha should follow you Nole! #bffs4lyfe
I am so proud of my hero @DjokerNole - he is an incredible sportsman and person and shows us nolefam respect and love!
@DjokerNole @MariaSharapova My two favorites. Glad you're both on Twitter.

She finally replied/followed him after this tweet :lol:
@DjokerNole @MariaSharapova why is she not following or replying you -___-

Effy
Jan 25th, 2013, 04:00 PM
and Sarin :hysteric:

i would loved that :hearts: :lol:

Ksenia.
Jan 25th, 2013, 04:01 PM
Please, Justin Bartha and Novak Djokovic do look alike :oh: They have similar facial features and expressions :rolls: Justin is hotter version for sure though :rolls:
I just googled the Bartha guy and I think one of us needs to have eyesight checked, that guy and Djokovic have nothing in common :lol:

mc8114
Jan 25th, 2013, 04:54 PM
Djokopova :D

slvr1969
Jan 25th, 2013, 05:03 PM
NolcePova :)

Sent frm - the best phone! SG Note 2

Julian.
Jan 25th, 2013, 08:25 PM
I just googled the Bartha guy and I think one of us needs to have eyesight checked, that guy and Djokovic have nothing in common :lol:

I'm not the only one saying this lol. Many people say they look similar. You can't see them in pictures you have to see them in motion (videos) because it has a lot to do with the facial expression they make :lol:

Most of the similarity comes from their mouth area :rolls:

Kitten63
Jan 25th, 2013, 08:31 PM
I'm not the only one saying this lol. Many people say they look similar. You can't see them in pictures you have to see them in motion (videos) because it has a lot to do with the facial expression they make :lol:

Most of the similarity comes from their mouth area :rolls:

I see it too :lol:

Julian.
Jan 25th, 2013, 08:33 PM
I just googled the Bartha guy and I think one of us needs to have eyesight checked, that guy and Djokovic have nothing in common :lol:

Like this scene for example, you can't see Djokovic there in Justin Bartha? :rolls:

http://25.media.tumblr.com/tumblr_map8wksk9S1qhex7xo1_250.gif http://25.media.tumblr.com/tumblr_map8wksk9S1qhex7xo2_250.gif

http://25.media.tumblr.com/tumblr_map8wksk9S1qhex7xo3_250.gif http://25.media.tumblr.com/tumblr_map8wksk9S1qhex7xo4_250.gif

http://25.media.tumblr.com/tumblr_map8wksk9S1qhex7xo5_250.gif http://25.media.tumblr.com/tumblr_map8wksk9S1qhex7xo6_250.gif

Julian.
Jan 25th, 2013, 08:34 PM
I see it too :lol:

I know I'm not the only one :hi5::rolls:

Marilyn Monheaux
Jan 25th, 2013, 08:35 PM
I don't see it, either...

Cosmic Voices
Jan 25th, 2013, 09:56 PM
he's definitely got nole's face from the nose down

Julian.
Jan 25th, 2013, 10:12 PM
he's definitely got nole's face from the nose down

Exactly :yeah:

marco burini
Jan 25th, 2013, 10:50 PM
Now she is Sharapotwitter !

Julian.
Jan 26th, 2013, 03:15 AM
New tweet

Maria Sharapova ‏@MariaSharapova
Just give it a little time and you will see tennis players sharing images of their x-ray's, mri's and ultra-sounds. 'Sigh'

Craig.
Jan 26th, 2013, 03:16 AM
Who is she shading? :oh:

Julian.
Jan 26th, 2013, 03:17 AM
Her tweets are so sarcastic :haha::sobbing:

Stonerpova
Jan 26th, 2013, 03:18 AM
I. Love. Her.

Cosmic Voices
Jan 26th, 2013, 03:24 AM
she should've hashtagged 'sigh' :lol:
she tweets like a bitchy gay haha

Julian.
Jan 26th, 2013, 03:30 AM
Is it just me or she is starting to abandon her facebook now? :sobbing:

Julian.
Jan 26th, 2013, 04:00 AM
Another one :lol:

Maria Sharapova ‏@MariaSharapova
Missed this Alexander McQueen holiday card before I left. Nice surprise and beautiful image. pic.twitter.com/4iCgKIKw

https://pbs.twimg.com/media/BBgpiWrCQAEvnuO.jpg:large

Trih
Jan 26th, 2013, 04:11 AM
I don't know if she was shading someone, I don't think so because I think it was just a thought about tennis&twitter, but I loved it :lol:
Is it just me or she is starting to abandon her facebook now? :sobbing:
She didn't post on FB as much as she's tweeting, I think she'll keep her usual "rythm" with FB posts, as sooner or later she'll need to write down something longer than 140 characters.. :lol:

Julian.
Jan 26th, 2013, 04:17 AM
Who is she shading? :oh:

I don't know if she was shading someone, I don't think so because I think it was just a thought about tennis&twitter, but I loved it :lol:


Look at the drama at GM right now

http://www.tennisforum.com/showthread.php?t=484242

:hysteric:

Trih
Jan 26th, 2013, 04:20 AM
I knew GM would go crazy about it LOL :haha:
It's so stupid though :spit: people there think that Serena's tweet "I made you." and Maria's last tweet are just shades, I mean, I replied to her "one-shot-multi-shade!" but I was joking... GM as usual take everything dead serious :lol:

Julian.
Jan 26th, 2013, 04:33 AM
Apparently there are so many psychics in this forum :spit:

SilverSlam
Jan 26th, 2013, 05:59 AM
I must be missing something. How is it even related? :rolls:

Then again this is GM. They thought Serena tweeting "I made you" was an insult to Sloane and that she's bitter and pressed. I mean I don't know if she really did unfollow her or something, but seriously. This place I getting unbearable.

JamieOwen3
Jan 26th, 2013, 06:00 AM
When I woke up about 30 minutes ago I was about to post what have I missed on Twitter but took a look down my TL first and saw all the unnecessary fuckery and just tweeted nevermind. The nit picking of every fucking thing these players say is getting beyond ridiculous. When I saw the tweet she sent I knew it would have a GM thread also. Just...

http://i1014.photobucket.com/albums/af264/JamieOwen3/12213635QYPk4Hk2.gif

Julian.
Jan 26th, 2013, 06:36 AM
I must be missing something. How is it even related? :rolls:

Then again this is GM. They thought Serena tweeting "I made you" was an insult to Sloane and that she's bitter and pressed. I mean I don't know if she really did unfollow her or something, but seriously. This place I getting unbearable.

Serena tweeted a pic of her injured ankle a few days ago :lol:

Stonerpova
Jan 26th, 2013, 06:50 AM
PS she followed Novak (aka something tennis related) :eek:

EDIT: it's been discussed already :lol:

Asanty
Jan 26th, 2013, 06:56 AM
Her tweet referring to Rena' ankle:lol::oh: I love this girl

Julian.
Jan 26th, 2013, 06:58 AM
Her tweet referring to Rena' ankle:lol::oh: I love this girl

Nobody knows that for sure duh :sobbing: That tweet can be a defense for Vika's incident :rolls:

Masha doesn't even follow Serena :rolls:

Trih
Jan 26th, 2013, 07:09 AM
Those tweets mean everything and nothing... people are just pressed. :facepalm:

Cosmic Voices
Jan 26th, 2013, 09:49 AM
Nobody knows that for sure duh :sobbing: That tweet can be a defense for Vika's incident :rolls:

Masha doesn't even follow Serena :rolls:


ikr, i was totally thinking that if it were to be shade it would be directed at vika 'extremely injured'
but i don't think she actually meant what we all think

whompee
Jan 26th, 2013, 01:23 PM
Nobody knows that for sure duh :sobbing: That tweet can be a defense for Vika's incident :rolls:

Masha doesn't even follow Serena :rolls:

The pic of Serena's ankle was shown many times on T.V so thats maybe how she saw it.

AnnieIWillKnow
Jan 26th, 2013, 04:08 PM
Don't anger Serena, Maria :hysteric:

JoPova
Jan 26th, 2013, 04:54 PM
Was it really about Serena? :hysteric: I thought she was somehow "supporting" Vika!

AnnieIWillKnow
Jan 26th, 2013, 05:12 PM
Was it really about Serena? :hysteric: I thought she was somehow "supporting" Vika!

I didn't even think of that angle... but it could easily be. It's so ambiguous.

JoPova
Jan 26th, 2013, 05:15 PM
I didn't even think of that angle... but it could easily be. It's so ambiguous.

True! We're all just speculating! Somebody needs to ask her to elaborate a bit more this tweet during one of her press conferences :oh:

stegall
Jan 26th, 2013, 07:51 PM
My first thought was Serena but on second thought yeah the azarenka thing makes much more sense.

Marilyn Monheaux
Jan 26th, 2013, 09:20 PM
Maria would never ever ever support ExtremelyInjured. Never. I'm convinced Maria hates her guts.

dsanders06
Jan 26th, 2013, 09:26 PM
Maria would never ever ever support ExtremelyInjured. Never. I'm convinced Maria hates her guts.

I think she does too, but I think it was more against tennis commentators than in support of Vika. :shrug: I know she mentioned offhand in a press conference about a week ago about how she was listening to some ESPN commentators and was about to tweet complaining about it before she stopped herself.

AnnieIWillKnow
Jan 26th, 2013, 10:34 PM
It could also be related to her collarbone injury as well, as she might have heard what some skeptics were saying.

Trih
Jan 26th, 2013, 11:25 PM
https://twitter.com/MariaSharapova/status/295325506214174720

Maria Sharapova ‏@MariaSharapova
My mediocre baking skills created a Russian Honey Cake. My mom says its average. My dad on the other hand, is being very nice about it.

https://twitter.com/MariaSharapova/status/295325605765976064

https://pbs.twimg.com/media/BBk1EuECEAEho9J.jpg

Trih
Jan 26th, 2013, 11:28 PM
So much life :crying2:

AnnieIWillKnow
Jan 27th, 2013, 12:10 AM
It looks like she's stacked a couple of pancakes and sprinkled chocolate over it :lol:

Cosmic Voices
Jan 27th, 2013, 12:13 AM
WTH even is that
Her attempt at baking equates to her SF match = A MESS :lol:

AnnieIWillKnow
Jan 27th, 2013, 12:21 AM
WTH even is that
Her attempt at baking equates to her SF match = A MESS :lol:

I just Googled 'Russian honey cake' and it is definitely not supposed to look like that :lol:

I think Yuri was being very generous with his assessment

Nina.
Jan 27th, 2013, 01:18 AM
Seriously, whatever that is, it looks awful :lol:

Julian.
Jan 27th, 2013, 01:59 AM
Maria starting to share trivial stuff at Twitter like she should :hearts:

Cecig
Jan 27th, 2013, 03:04 AM
I think Kirilenko doesn't follow Maria anymore

Julian.
Jan 27th, 2013, 03:27 AM
I think Kirilenko doesn't follow anymore to Maria

I wonder why :oh:

jameshazza
Jan 27th, 2013, 04:30 AM
I can't believe she wouldn't follow the other players back. :crying2:

We normally only get a fb update every 3/4 days so I'll only start worrying if the regularity goes waaaaaaaaay down.

JoPova
Jan 27th, 2013, 05:59 AM
That thing she's baked looks disgusting :hysteric:

PimpMePova
Jan 27th, 2013, 08:08 AM
Ok everyone before rushing to judgement lets'compare :angel:
Maria's...whatever it is
https://pbs.twimg.com/media/BBk1EuECEAEho9J.jpg
A russian honey cake
http://www.azcookbook.com/wp-content/uploads/2010/02/honey-cake11.jpg

Yeah it's horrible :lol: better stick to playing tennis Maria

slvr1969
Jan 27th, 2013, 02:15 PM
SexyPova - tried!!! a RussianPovaPizza !!!!:)

Julian.
Jan 27th, 2013, 02:52 PM
In Maria's defense, we have to taste it first to have a complete judgement :haha: At the end of the day, the taste is what what matters the most :spit:

PimpMePova
Jan 27th, 2013, 03:02 PM
I wonder if Maria will congratulate Novak on twitter for his win :oh:

MM_1257
Jan 27th, 2013, 03:52 PM
In Maria's defense, we have to taste it first to have a complete judgement :haha: At the end of the day, the taste is what what matters the most :spit:

yup
she tried.. it was her mum's b-day.. the effort counts, somehow.

AnnieIWillKnow
Jan 27th, 2013, 07:47 PM
Yeah, to be fair it did look like it tasted pretty awesome, it's just the aesthetic quality that's lacking.

I forgot it was her mum's birthday around this time

TrollPova
Jan 27th, 2013, 07:52 PM
dafuq is that monstrosity :hysteric:

It's like she blindly went through every ingredient she possessed and smushed it all together. But I also wouldn't be surprised if it tasted amazing :lol:

PimpMePova
Jan 27th, 2013, 08:08 PM
It looks more to me like this biscuit cake we have that usually children are taught how to make because it's really simple and it doesn't require any baking :lol:
Well Maria...
http://media.tumblr.com/tumblr_mdbaagGdkY1qa60sv.jpg

AnnieIWillKnow
Jan 27th, 2013, 09:08 PM
^^ :lol: someone should tweet that to her!

jameshazza
Jan 27th, 2013, 09:31 PM
I think it looks nice, although I would eat mostly anything. :lol:

Julian.
Jan 27th, 2013, 09:37 PM
I think it looks nice, although I would eat mostly anything. :lol:

I don't think it looks THAT bad either :rolls:

Kitten63
Jan 27th, 2013, 09:38 PM
I think it looks nice, although I would eat mostly anything. :lol:

Same here :lol:

Cosmic Voices
Jan 27th, 2013, 10:04 PM
Everytime I see your avi/sig Julian Im like :hearts:

The New Normal :cheer:

Cecig
Jan 28th, 2013, 04:14 AM
The perks of being a SAG member. Just watched Silver Lining from the comfort of my couch

https://pbs.twimg.com/media/BBq_GGcCcAEYJRb.jpg:large

Stonerpova
Jan 28th, 2013, 04:51 AM
Maria clearly hasn't heard of 1channel :lol:

Trih
Jan 28th, 2013, 05:04 AM
Neither did I :unsure:

first retweet? :oh:


Nina Garcia ‏@ninagarcia
"If you haven't cried, your eyes can't be beautiful" #quote by Sophia Loren
Ritwittato da Maria Sharapova

Marilyn Monheaux
Jan 28th, 2013, 07:11 AM
Forget humblebragging! Maria is straight flexing on twitter. :oh:

slvr1969
Jan 28th, 2013, 08:03 AM
Of the 1000s of tweets - SexyPova - look for Nolce's tweets first!! :)

Sent frm - the best phone! SG Note 2

WowWow
Jan 28th, 2013, 08:16 AM
Why is she a member of SAG?
(Assuming it's her membership she's talking about lol)

gc-spurs
Jan 28th, 2013, 08:47 AM
Forget humblebragging! Maria is straight flexing on twitter. :oh:

Haha right? Like, who needs humblebragging when you can go straight to the point :lol:

Cosmic Voices
Jan 28th, 2013, 10:10 AM
Maria clearly hasn't heard of 1channel :lol:

:lol: