PDA

View Full Version : Mister Tf 2012 : Nominations Please !


Pages : [1] 2 3

debby
Jan 18th, 2012, 09:34 PM
MISTER TF 2012 : Nominations, please!

http://img861.imageshack.us/img861/7537/mrtennisforumlogosmall.png

Welcome to the inaugural Mister TF competition! :cheer:

The concept is self-explanatory, so here are some details and guidelines ;)


SCHEDULE

1. Nominations

2. Preparation time for candidates

3. Voting

4. Award ceremony



NOMINATIONS - GUIDELINES :

- Posters must have at least 500 posts to be eligible to nominate

- Each poster can nominate up to 10 candidates

- All candidates that receive 3 or more nominations are eligible for the contest; they will then be asked to accept/decline their nomination

- Seeding will be done based on the number of nominations received. In case of a tie, the managers will decide :angel:

- Closing date for nominations: 29th January midnight (GMT)

- (optional) Try to choose a girl since every guy is a potential candidate/competitor.


VOTING - GUIDELINES :

- A separate thread will be started for voting

- Posters must have at least 500 posts to be eligible to vote

- Each round of voting will take place within a 24-hour window, with a few hours between each round. At the end of the each round, the contestant who receives the greater number of votes wins. In the event of a tie, the contestant that reached that number first wins.

- Voters are not allowed to edit their posts anymore after 5 minutes.



WHAT DOES A CONTESTANT HAVE TO DO?

- Accept the nomination (we will PM you)

- (Optional) Select a publicist who will help to campaign and rally for votes + announce the publicist in this thread

- Submit a write-up with photos (at least two). Be creative!



OTHER INFORMATION

- What defines Mr. TF? There's no fixed criteria. TF posters should decide for themselves if they are looking for someone with brains, brawn, personality, humour, talent, etc. :shrug:

- Format : Round-Robin, with a Qualifying round. Details to be fixed based on the number of contestants.

- Refer to the MTF version of the contest for a general idea

http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=194052
http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=194592

- Although this is TF, please try your best to be respectful at all times. :o The purpose of this contest is for everyone to have fun so let's focus on that! :bounce:



CONTACT (PM)

silverwhite (http://www.tennisforum.com/private.php?do=newpm&u=19035)
debby (http://www.tennisforum.com/member.php?u=60239)



* Credit (logo and banners) : Sasja :cheer:

debby
Jan 18th, 2012, 09:34 PM
http://img525.imageshack.us/img525/5206/mrtennisforumcontestant.png


LIST OF NOMINEES

X Nominations

Poster A (Publicist : )

...

KEY
Accepted
Declined

debby
Jan 18th, 2012, 09:34 PM
http://img714.imageshack.us/img714/6469/mrtennisforumprizes.png


....

debby
Jan 18th, 2012, 09:34 PM
http://img716.imageshack.us/img716/2596/mrtennisforumresults.png


.....

debby
Jan 18th, 2012, 09:34 PM
reserved #4

debby
Jan 18th, 2012, 09:34 PM
reserved #5

silverwhite
Jan 18th, 2012, 09:37 PM
:cheer:

Dominic
Jan 19th, 2012, 03:19 AM
Oh are we trying that again?

silverwhite
Jan 19th, 2012, 08:53 AM
It's in the right hands this time ;)

Adrian.
Jan 19th, 2012, 10:31 AM
It's in the right hands this time ;)

http://i46.tinypic.com/4kcg1z.gif

Barrie_Dude
Jan 19th, 2012, 03:29 PM
:facepalm:

Keegan
Jan 19th, 2012, 03:57 PM
Didn't the last one fail without even starting? Interesting to see how this one goes.

The80sMoviesFan
Jan 19th, 2012, 06:51 PM
:facepalm:

You're just jealous because I'm gonna win.....:p

Ooooo....I hope there's a 'Best Beer Gut' category...

AjdeNate!
Jan 19th, 2012, 06:53 PM
Didn't I win this once? ;)

silverwhite
Jan 19th, 2012, 06:54 PM
Didn't I win this once? ;)

Receipts??

Are you Athenaeum (sp?) ? :lol:

Fantasy Hero
Jan 19th, 2012, 09:04 PM
*subscribes*

debby
Jan 19th, 2012, 09:42 PM
Didn't the last one fail without even starting? Interesting to see how this one goes.

We already wrote the thread. We just need to finalize it.

Julian.
Jan 20th, 2012, 08:04 AM
Didn't I win this once? ;)

No, you won Popularity Contest. This contest is about looks, not popularity. :lol:

SwingVolley93
Jan 20th, 2012, 08:41 AM
Whats this?

Yoncé
Jan 20th, 2012, 10:14 AM
Whats this?

A fantastic opportunity to kick start your modelling career :oh:

Just Do It
Jan 20th, 2012, 10:17 AM
It will fail :sad:

silverwhite
Jan 20th, 2012, 10:23 AM
Whats this?

A fantastic opportunity to kick start your modelling career :oh:

:hysteric:

It will fail :sad:

We have at least two people that have expressed interest in participating. If no one else joins, then we'll just have one match :haha:

Julian.
Jan 20th, 2012, 11:02 AM
We have at least two people that have expressed interest in participating. If no one else joins, then we'll just have one match :haha:

Who? :spit:

silverwhite
Jan 20th, 2012, 11:03 AM
Who? :spit:

You and Matthias :inlove:

Julian.
Jan 20th, 2012, 11:04 AM
You and Matthias :inlove:

I'm not participating. Thanks :lol:

silverwhite
Jan 20th, 2012, 11:06 AM
I'm not participating. Thanks :lol:

I was just joking. It's two other people whose names I won't reveal :oh:

Why don't you want to participate? :sad:

Julian.
Jan 20th, 2012, 11:09 AM
^ I don't like to be judged by my looks :p I also withdrew during Adrian's failed contest a few years ago. :lol:

silverwhite
Jan 20th, 2012, 11:13 AM
It's not just based on looks. There are other considerations. For example, Goldenoldie on MTF (60+ years old) won a few matches because people liked his personality ;)

I hope you reconsider, dear :awww:

matthias
Jan 20th, 2012, 12:17 PM
can i enter my Dog?

silverwhite
Jan 20th, 2012, 12:21 PM
can i enter my Dog?

You can enter and post photos of you with Paul :p

Dominic
Jan 20th, 2012, 02:38 PM
I wanna partcipte :bounce:

silverwhite
Jan 20th, 2012, 02:50 PM
I wanna partcipte :bounce:

Cool :cheer:

We'll finalise details with regards to the format, nominations, etc. in a few days but in the meantime, you can refer to the MTF version to get an idea :lol:

http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=194052
http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=194592

debby
Jan 20th, 2012, 02:59 PM
^ I don't like to be judged by my looks :p I also withdrew during Adrian's failed contest a few years ago. :lol:

You know you are going to win, sweetie. :lol: that's why you don't wanna participate :rolls:

- you are hawt
- everyone loves you
- you are a sharapova stan

silverwhite
Jan 20th, 2012, 03:03 PM
You know you are going to win, sweetie. :lol: that's why you don't wanna participate :rolls:

- you are hawt
- everyone loves you
- you are a sharapova stan

So kind of him :awww:

Let's try to convince him anyway :bounce:

Julian.
Jan 20th, 2012, 03:15 PM
What does being a Sharapova fan have to do with winning this contest? :spit:

debby
Jan 20th, 2012, 03:20 PM
What does being a Sharapova fan have to do with winning this contest? :spit:

Sharapova stans have invaded TF. :oh: I am like Astérix, I will resist them till my death.

Julian.
Jan 20th, 2012, 03:24 PM
and btw, not everyone loves me :haha: where do you even get that idea from? :spit:

silverwhite
Jan 20th, 2012, 03:26 PM
and btw, not everyone loves me :haha: where do you even get that idea from? :spit:

Not everyone, but a large percentage of posters do. How else did you get 2nd place in the Pop Contest? :oh:

Julian.
Jan 20th, 2012, 03:28 PM
By luck and brigade conspiracy of course :spit::oh::haha:

silverwhite
Jan 20th, 2012, 03:30 PM
By luck

and brigade conspiracy of course :spit::oh::haha:

So humble :awww:

We're not that powerful... yet :devil:

AjdeNate!
Jan 20th, 2012, 03:36 PM
No, you won Popularity Contest. This contest is about looks, not popularity. :lol:

Don't hate. :p Being popular is way more important than being hot.

Julian.
Jan 20th, 2012, 03:39 PM
Don't hate. :p Being popular is way more important than being hot.

I don't hate :p

I was just stating the fact :lol:

debby
Jan 20th, 2012, 03:46 PM
Don't hate. :p Being popular is way more important than being hot.

True, if you are popular but ugly, less people are jealous of you, so less likely to be backstabbed. :oh:

AjdeNate!
Jan 20th, 2012, 03:47 PM
True, if you are popular but ugly, less people are jealous of you, so less likely to be backstabbed. :oh:

I'd rather have 18 million Twitter followers than be seen as shallow and needy.



:lol:

debby
Jan 20th, 2012, 03:54 PM
I'd rather have 18 million Twitter followers than be seen as shallow and needy.



:lol:

Most of these followers love you for shallow reasons :awww:

ps : i am not popular nor beautiful :oh: :haha:

AjdeNate!
Jan 20th, 2012, 04:07 PM
Most of these followers love you for shallow reasons :awww:

ps : i am not popular nor beautiful :oh: :haha:

Smart and funny are way cooler. ;)

silverwhite
Jan 20th, 2012, 04:10 PM
Don't hate. :p Being popular is way more important than being hot.

Actually, this contest is about the whole package (looks, intelligence, personality, etc.), although different voters will have different criteria :p

delicatecutter
Jan 20th, 2012, 05:39 PM
Is there an age limit?

ElusiveChanteuse
Jan 20th, 2012, 05:59 PM
Yes, 25 and below so sorry to say you're not qualified, Wally.:hug: Maybe there'll be the Mister Grandpa TF and you'll definitely be delighted with it.:D

silverwhite
Jan 20th, 2012, 06:22 PM
Don't listen to Imperfect Cheater. There's no age limit. A 60-plus-year-old poster on MTF won a few matches there :cool:

FedererBulgaria
Jan 20th, 2012, 06:23 PM
lol here too ..nice :) it was a great contest at MTF

silverwhite
Jan 20th, 2012, 06:26 PM
lol here too ..nice :P

You should take part here too :hearts:

FedererBulgaria
Jan 20th, 2012, 06:31 PM
You should take part here too :hearts:

i should be nominate :bounce:

silverwhite
Jan 20th, 2012, 06:32 PM
I'll nominate you :oh:

FedererBulgaria
Jan 20th, 2012, 06:33 PM
then..i will take part :D

silverwhite
Jan 20th, 2012, 06:35 PM
:cheer:

Barrie_Dude
Jan 20th, 2012, 07:57 PM
You're just jealous because I'm gonna win.....:p

Ooooo....I hope there's a 'Best Beer Gut' category...
No, I am repulsed because you want to win! :rolleyes:

Oh, and I know I have the best beer gut....... I have had far more pratice than you! ;)

Michael*
Jan 20th, 2012, 10:50 PM
i like to enter the competition

silverwhite
Jan 20th, 2012, 10:53 PM
More information will be released within the next day. Stay tuned ;)

silverwhite
Jan 22nd, 2012, 03:04 PM
Details have been more or less finalised. Just waiting for Debby to confirm. Then the contest can begin :cheer:

Ryan
Jan 22nd, 2012, 03:14 PM
Play nice people, don't make me close the thread. :armed:

Keegan
Jan 22nd, 2012, 04:13 PM
I wonder if wanting to participate makes me arrogant, sad, or neither...:confused:

silverwhite
Jan 22nd, 2012, 04:20 PM
Where is Debby? We need to get this show on the road :sobbing:

Play nice people, don't make me close the thread. :armed:

Want to participate? :oh:

I wonder if wanting to participate makes me arrogant, sad, or neither...:confused:

Neither. It just means that you want to have some fun, which is the whole point :cheer:

Keegan
Jan 22nd, 2012, 04:43 PM
Neither. It just means that you want to have some fun, which is the whole point :cheer:

I guess. Go on then, if it's still up.

Mr.Sharapova
Jan 22nd, 2012, 05:40 PM
Can I participate :angel:.

silverwhite
Jan 22nd, 2012, 05:44 PM
I guess. Go on then, if it's still up.

Can I participate :angel:.

While we wait on Debby, I'll give you guys a sneak peek :oh:



NOMINATIONS - GUIDELINES :

- Posters must have at least 500 posts to be eligible to nominate

- Each poster can nominate up to 10 candidates

- All candidates that receive 3 or more nominations are eligible for the contest; they will then be asked to accept/decline their nomination

- Seeding will be done based on the number of nominations received. In case of a tie, the managers will decide :angel:

- Closing date for nominations: 29th January midnight (GMT)

debby
Jan 22nd, 2012, 06:03 PM
Ok, let the show begin ! :devil:

http://www.tennisforum.com/showpost.php?p=20781209&postcount=1

silverwhite
Jan 22nd, 2012, 06:06 PM
:cheer:

Mais t'as oublié de supprimer la première ligne :oh:

debby
Jan 22nd, 2012, 06:11 PM
:cheer:

Mais t'as oublié de supprimer la première ligne :oh:

Nope ça fait bien aussi de le rappeler dans l'OP :oh:

silverwhite
Jan 22nd, 2012, 06:12 PM
Nope ça fait bien aussi de le rappeler dans l'OP :oh:

Bon, d'accord :oh:

Soliloque
Jan 22nd, 2012, 06:16 PM
Sombrereroloco :oh:

matthias
Jan 22nd, 2012, 06:17 PM
Fantasy Hero
and
GoDokic!

debby
Jan 22nd, 2012, 06:33 PM
matthias
Fantasy Hero
Sphronty
Julian
godokic!
sombrero loco
jupiterlover
FedererBulgaria
Andiyan
Miloti

Soliloque
Jan 22nd, 2012, 06:36 PM
Andiyan
Keegan
Rerun
GoDokic!
Miloti

Kairi
Jan 22nd, 2012, 06:37 PM
Keegan
Debby...
JupiterLover
S.Loco

silverwhite
Jan 22nd, 2012, 06:44 PM
1. Andiyan - he's not going to take part but whatever :ras:
2. cswab22 - should have gone further in Mr MTF
3. Fantasy Hero - :singer: Santa Claus is coming to town
4. FedererBulgaria - another one who was robbed in Mr MTF
5. Inger67 - cute and one half of TF's Love Story of the Year Decade :awww:
6. Julian. - my TF hubby :hearts:
7. matthias - 1 word : Paul :oh:
8. Otlichno - the man with the golden pipes :cool:
9. Rerun - classic good looks [/shallow]
10. Sphrontanascier - 2 words : childhood photos

Soliloque
Jan 22nd, 2012, 06:46 PM
1. Andiyan - he's not going to take part but whatever :ras:
2. cswab22 - should have gone further in Mr MTF
3. Fantasy Hero - :singer: Santa Claus is coming to town
4. FedererBulgaria - another one who was robbed in Mr MTF
5. Inger67 - cute and one half of TF's Love Story of the Year Decade :awww:
6. Julian. - my TF hubby :hearts:
7. matthias - 1 word : Paul :oh:
8. Otlichno - the man with the golden pipes :cool:
9. Rerun - classic good looks [/shallow]
10. Sphrontanascier - 2 words : childhood photos

Did you met the right child ?

silverwhite
Jan 22nd, 2012, 06:48 PM
Did you met the right child ?

I sure did. Too bad he's all grown up now

Soliloque
Jan 22nd, 2012, 06:49 PM
I sure did. Too bad he's all grown up now

Touché

Fantasy Hero
Jan 22nd, 2012, 06:50 PM
:hysteric: @Santa

Adrian.
Jan 22nd, 2012, 06:52 PM
Keegan
Debby...
JupiterLover
S.Loco

:spit:

silverwhite
Jan 22nd, 2012, 06:57 PM
LIST OF NOMINEES

3 Nominations

Andiyan
cswab22 (JupiterLover)
Fantasy Hero
GoDokic!
Sombrerero loco

-------------------------------------

2 Nominations

FedererBulgaria
Julian.
Keegan
matthias
Miloti
Rerun
Sphrontanascier


1 Nomination

Inger67
Otlichno

debby
Jan 22nd, 2012, 06:57 PM
Keegan
Debby...
JupiterLover
S.Loco

:oh: :lol:

silverwhite
Jan 22nd, 2012, 07:03 PM
5 people have qualified already :eek: PMs will go out to them shortly :cool:

In the meantime, those who still want to nominate them should continue to do so because the number of nominations will affect their seeding ;)

Dominic
Jan 22nd, 2012, 07:32 PM
Wow thanks everyone! Anyone wants to be my publicist?

silverwhite
Jan 22nd, 2012, 07:33 PM
And we have our first confirmed candidate.... GoDokic! :cool:

LIST OF NOMINEES

3 Nominations

Andiyan
cswab22 (JupiterLover)
Fantasy Hero
GoDokic!
Sombrerero loco

-------------------------------------

2 Nominations

FedererBulgaria
Julian.
Keegan
matthias
Miloti
Rerun
Sphrontanascier


1 Nomination

Inger67
Otlichno


KEY
Accepted
Declined
Awaiting reply

Dominic
Jan 22nd, 2012, 07:34 PM
Inger67
Adrian
Michael!
matthias
Ryan

Fantasy Hero
Jan 22nd, 2012, 07:44 PM
Matthias (Paul)
Sphronty
Inger67
DragonFlame
Igralec
Cucumber_Conny
Keegan
Mashabator
Miloti
Boreas

silverwhite
Jan 22nd, 2012, 07:45 PM
Only 10 nominations, Gaspa :oh:

Fantasy Hero
Jan 22nd, 2012, 07:47 PM
fixed

silverwhite
Jan 22nd, 2012, 07:56 PM
Some clarifications about the (optional) publicist

1. It's better to pick a girl because guys are potential candidates/competitors ;)

2. An example of what a publicist can do: :worship:

http://www.menstennisforums.com/showpost.php?p=11621773&postcount=1013
http://www.menstennisforums.com/showpost.php?p=11624323&postcount=1119

Sombrerero loco
Jan 22nd, 2012, 08:00 PM
lol who wants me in?maybe just because of the drama last time :oh:

anyway im going with:
cucumber_conny
madu
wales1994 or similar
juanes

silverwhite
Jan 22nd, 2012, 08:18 PM
Why? Are you scared of silvercheater? :oh:

Sombrerero loco
Jan 22nd, 2012, 08:22 PM
i havent decide yet if im in or out :oh:
i dont think you are a cheater like imperfect though. i mean its impossible being so cheater, not even mjms could :oh:
anyway, i really wanna see madu in.so please vote for him :lol:

Otlichno
Jan 22nd, 2012, 10:24 PM
GoDokic
FantasyHero
Matthias
Andiyan
Julian
Sphrontanascier
SilverWhite
AlexSydney
DragonFlame
Imperfect Angel

FedererBulgaria
Jan 22nd, 2012, 11:03 PM
Interesting Go_Go TF :bounce:

Dominic
Jan 23rd, 2012, 12:22 AM
i havent decide yet if im in or out :oh:
i dont think you are a cheater like imperfect though. i mean its impossible being so cheater, not even mjms could :oh:
anyway, i really wanna see madu in.so please vote for him :lol:

do it do it do it :cheer:

silverwhite
Jan 23rd, 2012, 03:51 AM
cswab22 accepts :cheer:

And PMs going out to our newly-qualified candidates: matthias, Sphrontanascier; Inger67, Julian., Keegan and Miloti :cheer:

LIST OF NOMINEES (after Otlichno)

5 Nominations

matthias


4 Nominations

Andiyan
GoDokic!
Fantasy Hero
Sphrontanascier


3 Nominations

cswab22 (JupiterLover)
Inger67
Julian.
Keegan
Miloti
Sombrerero loco

-------------------------------------

2 Nominations

FedererBulgaria
Cucumber_Conny
DragonFlame
Rerun


1 Nomination

Adrian
AlexSydney
Boreas
igralec33
Imperfect Angel
Juanes
MaDu
Mashabator
Michael!
Otlichno
Ryan
silverwhite
wales1994


KEY
Accepted
Declined
Awaiting reply

silverwhite
Jan 23rd, 2012, 03:58 AM
BTW, any girls out there want to volunteer to be a publicist? :oh:

Mattographer
Jan 23rd, 2012, 04:49 AM
Andiyan
DragonFlame

That's all.

Shadowcat
Jan 23rd, 2012, 05:45 AM
Yes, 25 and below so sorry to say you're not qualified, Wally.:hug: Maybe there'll be the Mister Grandpa TF and you'll definitely be delighted with it.:D

:haha: :haha: :haha:

Shadowcat
Jan 23rd, 2012, 05:46 AM
I nominate my husband. :)

Shadowcat
Jan 23rd, 2012, 05:47 AM
I will nominate other guys here soon. :)

silverwhite
Jan 23rd, 2012, 06:44 AM
3 contestants confirmed so far but all of them are still looking for a publicist. Come on, girls! Volunteer please :lol:

LIST OF NOMINEES

5 Nominations

Andiyan
matthias


4 Nominations
cswab22 (JupiterLover)
GoDokic!
Fantasy Hero
Sphrontanascier


3 Nominations
DragonFlame
Inger67
Julian.
Keegan
Miloti
Sombrerero loco

-------------------------------------

2 Nominations

FedererBulgaria
Cucumber_Conny
Rerun


1 Nomination

Adrian
AlexSydney
Boreas
igralec33
Imperfect Angel
Juanes
MaDu
Mashabator
Michael!
Otlichno
Ryan
silverwhite
wales1994


KEY
Accepted
Declined
Awaiting reply

SwingVolley93
Jan 23rd, 2012, 07:01 AM
What about me :sobbing:

silverwhite
Jan 23rd, 2012, 07:11 AM
Begging for nominations isn't against the rules :oh:

matthias
Jan 23rd, 2012, 07:24 AM
SwingVolley93

matthias
Jan 23rd, 2012, 07:25 AM
do i need a publicist?

silverwhite
Jan 23rd, 2012, 07:27 AM
Are you confirming your participation? :D

Publicists are optional :p

matthias
Jan 23rd, 2012, 07:35 AM
is someone around who wants to be my Publicist?

Julian.
Jan 23rd, 2012, 07:36 AM
is someone around who wants to be my Publicist?

Me? :oh:

matthias
Jan 23rd, 2012, 07:37 AM
Me? :oh:

:worship::worship::worship:
welcome in my Team

silverwhite
Jan 23rd, 2012, 07:39 AM
Me? :oh:

No problem. You can be a contestant and someone else's publicist at the same time if you want :angel:

silverwhite
Jan 23rd, 2012, 07:43 AM
:cheer:


LIST OF NOMINEES

5 Nominations

Andiyan
matthias [publicist: Julian.]


4 Nominations
cswab22 (JupiterLover)
GoDokic!
Fantasy Hero
Sphrontanascier


3 Nominations
DragonFlame
Inger67
Julian.
Keegan
Miloti
Sombrerero loco

-------------------------------------

2 Nominations

FedererBulgaria
Cucumber_Conny
Rerun


1 Nomination

Adrian
AlexSydney
Boreas
igralec33
Imperfect Angel
Juanes
MaDu
Mashabator
Michael!
Otlichno
Ryan
silverwhite
wales1994


KEY
Accepted
Declined
Awaiting reply

matthias
Jan 23rd, 2012, 07:46 AM
i will also nominate FedererBulgaria
and AlexSydney
and Julian.

Shadowcat
Jan 23rd, 2012, 07:47 AM
You can nominate anyone right?

Then I also nominate Barrie_Dude

Shafanovic.
Jan 23rd, 2012, 10:16 AM
I nominate

Mashabator
Marionette

Six Feet Under
Jan 23rd, 2012, 10:17 AM
Whats this?

A fantastic opportunity to kick start your modelling career :oh:

:bowdown:

I nominate SwingVolley. just for the lols

AlexSydney, Mashabator, Lachy, Quinn Fabray, Soshified also have my nomiations if they wish to compete. They're all amazing, so they should dominate.

Yoncé
Jan 23rd, 2012, 10:24 AM
I nominate SwingVolley :secret: On behalf of a Calvin Klein rep

DragonFlame
Jan 23rd, 2012, 10:37 AM
What´s this, my hubby didn´t even nominate me. :ras: You should be ashamed of yourself! :(

DragonFlame
Jan 23rd, 2012, 10:39 AM
DragonFlame



DragonFlame



DragonFlame

That's all.

:hearts: Love ya!

silverwhite
Jan 23rd, 2012, 10:41 AM
Leo, hope you're feeling better :hug:

So do you accept? :D

DragonFlame
Jan 23rd, 2012, 10:48 AM
I'm not sure if i'll compete btw, i'll let you know. :angel: :p

Here are my nominees:

SilverWhite
AlexSydney
Otlichno
Fantasy Hero
Matthias
Sphrontanascier
Julian.
Andiyan
Imperfect Angel
Mashabator

:wavey:

And Silver if you're not eligable since you're an organiser i'll leave 1 nomination open for later.

DragonFlame
Jan 23rd, 2012, 10:49 AM
Leo, hope you're feeling better :hug:

So do you accept? :D

I don't feel better yet. I have exams and i've still not gotten that match out of my mind. :(

Shadowcat
Jan 23rd, 2012, 10:50 AM
Santana_Lopez
Lachy
Kev.

silverwhite
Jan 23rd, 2012, 10:54 AM
And Silver if you're not eligable since you're an organiser i'll leave 1 nomination open for later.

I'm eligible but I refuse to participate :angel:

I don't feel better yet. I have exams and i've still not gotten that match out of my mind. :(

:hug:

Some disgusting results today from my point of view :o

DragonFlame
Jan 23rd, 2012, 10:59 AM
Some disgusting results today from my point of view :o

I know!:( Wanted to see serena-masha...

Only kei giving me life today. :)

AdeyC
Jan 23rd, 2012, 11:11 AM
I nominate cswab22 (JupiterLover)

silverwhite
Jan 23rd, 2012, 11:13 AM
I know!:( Wanted to see serena-masha...

Only kei giving me life today. :)

Yeah. Sarin and Coke didn't win a single set between them (best set was 4-6). Petra took out Ajde as expected and Kei's match was a pleasant surprise :D

But we can talk about this in our thread. Let's not derail this one :rolls:

Shadowcat
Jan 23rd, 2012, 11:16 AM
McPie

FedererBulgaria
Jan 23rd, 2012, 11:21 AM
U can be unpopular and still must have a chance so one more nomination pls :awww:

matthias
Jan 23rd, 2012, 11:24 AM
U can be unpopular and still must have a chance so one more nomination pls :awww:

you already have 3 nominees

matthias
Jan 23rd, 2012, 11:24 AM
i will also nominate DragonFlame

(how many have i already nominated?)

FedererBulgaria
Jan 23rd, 2012, 11:25 AM
you already have 3 nominees

ohh thanks :hug:

matthias
Jan 23rd, 2012, 11:26 AM
okay, i nominated 7 guys so far

Yoncé
Jan 23rd, 2012, 11:28 AM
FedererBulgaria

silverwhite
Jan 23rd, 2012, 11:32 AM
4 more have qualified: AlexSydney, FedererBulgaria, Mashabator and... SwingVolley93 :oh:

Edit: and FedererBulgaria has committed :cheer:


LIST OF NOMINEES

6 Nominations

Andiyan
matthias [publicist: Julian.]


5 Nominations

cswab22 (JupiterLover)
Fantasy Hero
Julian.
Sphrontanascier


4 Nominations

AlexSydney
DragonFlame
FedererBulgaria
GoDokic!


3 Nominations

Inger67
Keegan
Mashabator
Miloti
Sombrerero loco
SwingVolley93

-------------------------------------

2 Nominations

Cucumber_Conny
Imperfect Angel
Lachy
Otlichno
Rerun
silverwhite


1 Nomination

Adrian
Barrie_Dude
Boreas
igralec33
Juanes
Kev.
MaDu
Marionette
McPie
Michael!
Quinn Fabray
Ryan
Santana Lopez
soshified
wales1994


KEY
Accepted
Declined
Awaiting reply

DragonFlame
Jan 23rd, 2012, 11:54 AM
You made some mistakes with the nominees, for example: Our lovely nathan(Mashabator) already has at least 3 nominees. :cheer:

DragonFlame
Jan 23rd, 2012, 11:55 AM
Oh wait, just noticed you doubleposted him. ;) (he's at both 1 and 3 nominees)

Fantasy Hero
Jan 23rd, 2012, 11:57 AM
do i have to confirm here or thorugh PM?

silverwhite
Jan 23rd, 2012, 11:59 AM
Forgot to delete the original entry. Thanks :oh:

silverwhite
Jan 23rd, 2012, 11:59 AM
do i have to confirm here or thorugh PM?

Either. Are you a private or public person? :oh:

delicatecutter
Jan 23rd, 2012, 12:06 PM
I nominate:

MaDu
Rafito
Mashabator

McPie
Jan 23rd, 2012, 12:10 PM
nominated :p

WTAtennisfan15
Michael!
Sander.

:haha:

Soliloque
Jan 23rd, 2012, 12:56 PM
What´s this, my hubby didn´t even nominate me. :ras: You should be ashamed of yourself! :(

I still have some votes :shrug: I'm waiting to see who's willing to do it.

So, I add :

DragonFlame
Madu (Don't know who it is but I'm curious about it for some unknown reasons)

silverwhite
Jan 23rd, 2012, 12:58 PM
Madu (Don't know who it is but I'm curious about it for some unknown reasons)

Liar. He's the one that posted a shirtless pic of himself in the Sexy Male Models thread ;)

matthias
Jan 23rd, 2012, 12:59 PM
He's the one that posted a shirtless pic of himself in the Sexy Male Models thread ;)

i can post short-less pictures if you want :hehehe:

no, i don´t want this thread to be closed

DragonFlame
Jan 23rd, 2012, 01:01 PM
Liar. He's the one that posted a shirtless pic of himself in the Sexy Male Models thread ;)

receipts.

Soliloque
Jan 23rd, 2012, 01:02 PM
Liar. He's the one that posted a shirtless pic of himself in the Sexy Male Models thread ;)

I'm not a liar :shrug: I haven't seen it. I would not have voted for him if I had seen it previously.

silverwhite
Jan 23rd, 2012, 01:02 PM
i can post short-less pictures if you want :hehehe:

no, i don´t want this thread to be closed

You can post shirtless pictures in your intro ;)

:secret: For the shortless ones, there's always PM

DragonFlame
Jan 23rd, 2012, 01:03 PM
So, I add :

DragonFlame



:hug:

Not sure if i will do it. :rolls:

silverwhite
Jan 23rd, 2012, 01:03 PM
receipts.

Don't be lazy :ras:

I'm not a liar :shrug: I haven't seen it. I would not have voted for him if I had seen it previously.

Sometimes it's hard to tell if you're being sarcastic or not. I mean, "unknown reasons" sounded fishy to me :ras:

You frequent that thread so I assumed you'd seen it :o

delicatecutter
Jan 23rd, 2012, 02:43 PM
This is basically the Brigade chat thread competition. Lovely.

silverwhite
Jan 23rd, 2012, 02:54 PM
This is basically the Brigade chat thread competition. Lovely.

So far, out of 5 confirmed candidates, only 2 post in our thread regularly :scratch: Frank won't accept. Bruno and Julian probably won't. Leo hasn't decided. :shrug:

I'm trying to promote this contest by putting it in my sig. If you want to help, you could do the same instead of complaining ;)

TeamUla
Jan 23rd, 2012, 03:03 PM
deleted

DragonFlame
Jan 23rd, 2012, 03:04 PM
This is basically the Brigade chat thread competition. Lovely.

Do you need another nomination? :) Everyone can join in, the mashabators are making their move. Help promote it.

silverwhite
Jan 23rd, 2012, 03:19 PM
deleted

I wonder what you posted :angel:

silverwhite
Jan 23rd, 2012, 03:22 PM
Do you need another nomination? :) Everyone can join in, the mashabators are making their move. Help promote it.

Exactly. Everyone who wants to can just copy my sig and use it :cheer:

silverwhite
Jan 23rd, 2012, 08:29 PM
MaDu has qualified :cheer:

LIST OF NOMINEES

6 Nominations

Andiyan
matthias [publicist: Julian.]


5 Nominations

cswab22 (JupiterLover)
DragonFlame
Fantasy Hero [publicist: dentine]
Julian.
Sphrontanascier


4 Nominations

AlexSydney
FedererBulgaria
GoDokic!
Mashabator


3 Nominations

Inger67
Keegan
MaDu
Miloti
Sombrerero loco
SwingVolley93

-------------------------------------

2 Nominations

Cucumber_Conny
Imperfect Angel
Lachy
Michael!
Otlichno
Rerun
silverwhite


1 Nomination

Adrian
Barrie_Dude
Boreas
igralec33
Juanes
Kev.
Marionette
McPie
Quinn Fabray
Rafito.
Ryan
Sander.
Santana Lopez
soshified
wales1994
WTAtennisfan15


KEY
Accepted
Declined
Awaiting reply

TeamUla
Jan 23rd, 2012, 08:32 PM
who nominated me? :oh: :eek:

Sombrerero loco
Jan 23rd, 2012, 08:33 PM
madu is a divo.hopefully he gets IN
madu, i wanna be your publicist if you want to :)

debby
Jan 23rd, 2012, 08:33 PM
Read back :oh: Do you want to take part in that contest? :D

FedererBulgaria
Jan 23rd, 2012, 08:34 PM
Nominate all with 2 nom.

Cucumber_Conny
Imperfect Angel
Lachy
Michael!
Otlichno
Rerun
silverwhite

Sombrerero loco
Jan 23rd, 2012, 08:35 PM
who nominated me? :oh: :eek:

i was the first to vote for you :)

Adrian.
Jan 23rd, 2012, 08:35 PM
Specter :oh:

TeamUla
Jan 23rd, 2012, 08:40 PM
:lol: Hector, you're the devil!
what is this publicist thing?

FedererBulgaria
Jan 23rd, 2012, 08:41 PM
:lol: Hector, you're the devil!
what is this publicist thing?
Welcome :angel:

Sombrerero loco
Jan 23rd, 2012, 08:42 PM
:lol: Hector, you're the devil!
what is this publicist thing?

:lol: i know
its kind of supporting someone.you need one to take part in here
i wanna be your publicist =D

TeamUla
Jan 23rd, 2012, 08:43 PM
I nominate
sombrero loco
Juanes
andiyan
rerun

TeamUla
Jan 23rd, 2012, 08:43 PM
ok, hector. whatever :spit: ;)

Sombrerero loco
Jan 23rd, 2012, 08:48 PM
ok guys please keep voting for madu so he gets into the seeds :oh:

silverwhite
Jan 23rd, 2012, 08:49 PM
Sombrerero: so are you taking part yourself? It's possible to do both ;)

MaDu: do you accept him as your publicist? :rolls:

Sombrerero loco
Jan 23rd, 2012, 08:49 PM
ok, hector. whatever :spit: ;)

you can be mine too :p
i cant choose all the spanish armada to be my publicist :angel:

TeamUla
Jan 23rd, 2012, 08:50 PM
i don't know.
who can I accept as my publicist?

debby
Jan 23rd, 2012, 08:50 PM
I would like to be a publicist but I am the co runner with Silver so...
Some might think it's gonna be cheated or whatever because it's two members of the Brigade :lol: Well lemme say it won't be the case.
During the pop contest, it was not even cheating, it was voting at the most important time. And here, we are organizing it, we don't want it to be a fail, a cheated contest or something...

Anyway you can see the nominations, and who will vote who....

so if that helps to convince you to take part into that context, then yay ! :cheer:

Sombrerero loco
Jan 23rd, 2012, 08:51 PM
im in if madu is too.it might be funny :haha:
imperfect cheater not ruling the contest right?

silverwhite
Jan 23rd, 2012, 08:52 PM
i don't know.
who can I accept as my publicist?

Anyone :shrug:

silverwhite
Jan 23rd, 2012, 08:52 PM
im in if madu is too.it might be funny :haha:
imperfect cheater not ruling the contest right?

No, but silvercheater is :shrug:

Sombrerero loco
Jan 23rd, 2012, 08:52 PM
i don't know.
who can I accept as my publicist?

you dont want me :sad:

TeamUla
Jan 23rd, 2012, 08:53 PM
:hysteric:

SwingVolley93
Jan 23rd, 2012, 08:53 PM
I need a publicist :wavey:
:sobbing:
Should we post some pictures? :confused:

Sombrerero loco
Jan 23rd, 2012, 08:54 PM
No, but silvercheater is :shrug:

you cant be so cheater as he was anyway :devil:

TeamUla
Jan 23rd, 2012, 08:54 PM
I need a publicist :wavey:
:sobbing:
Should we post some pictures? :confused:

Post one now! I wanna know how do you look like.

Sombrerero loco
Jan 23rd, 2012, 08:55 PM
:hysteric:

you cruel guy make me torn :sad: :lol:

silverwhite
Jan 23rd, 2012, 08:56 PM
I need a publicist :wavey:
:sobbing:
Should we post some pictures? :confused:

The only thing that is compulsory is the write-up and photos for your intro. Other than that, you're free to do any sort of campaigning you want :shrug:

you cant be so cheater as he was anyway :devil:

Want to try me? :devil:

Soliloque
Jan 23rd, 2012, 08:56 PM
I so want to be a publicist.

Sombrerero loco
Jan 23rd, 2012, 08:57 PM
Post one now! I wanna know how do you look like.

kimaduslut :oh:

FedererBulgaria
Jan 23rd, 2012, 08:58 PM
I need a publicist too

silverwhite
Jan 23rd, 2012, 09:00 PM
Everyone needs a publicist :hysteric:

I think you guys need to take the initiative and ask around. Maybe some are too shy to volunteer :angel:

Sombrerero loco
Jan 23rd, 2012, 09:03 PM
i wanted to be madu´s one and he doesnt want me in :facepalm: so pathetic from me :lol:

TeamUla
Jan 23rd, 2012, 09:07 PM
you know, I don't know :sad: should I accept him?

Sombrerero loco
Jan 23rd, 2012, 09:09 PM
i thought we were friends :facepalm: thats why i wanted it.whatever

silverwhite
Jan 23rd, 2012, 09:13 PM
Drama already? :scared:

Sombrerero: you should focus on your own campaign instead of helping others :cool:

Sombrerero loco
Jan 23rd, 2012, 09:19 PM
i care about that guy besides this contest.so sad he is not the same, could have been good friends :)

TeamUla
Jan 23rd, 2012, 09:23 PM
well, I don't know if we can have publicists among the people that start in this contest. Is that legal?

silverwhite
Jan 23rd, 2012, 09:34 PM
It is legal ;)

SwingVolley93
Jan 23rd, 2012, 09:49 PM
The only thing that is compulsory is the write-up and photos for your intro. Other than that, you're free to do any sort of campaigning you want :shrug:
What we have to write stuff? :lol:



Post one now! I wanna know how do you look like.

http://i58.photobucket.com/albums/g247/kenity/407760_10150512280544262_593674261_9079659_4705377 99_n.jpg
http://i58.photobucket.com/albums/g247/kenity/294388_271641819520778_100000248865097_1049566_366 632529_n.jpg
http://i58.photobucket.com/albums/g247/kenity/386523_10150418297949262_593674261_8709098_3842933 80_n.jpg

Barktra
Jan 24th, 2012, 01:20 AM
I nominate

Srodgers
Adrian
Kev.
delicatecutter ;)
new balls please
Mr.Brightside
Sanatana Lopez
Frightening

Barktra
Jan 24th, 2012, 01:24 AM
I hope Jules accepts my plea for her to be my publicist :scared:

silverwhite
Jan 24th, 2012, 02:20 AM
You have to plead? She's your wife :oh:

Dominic
Jan 24th, 2012, 03:42 AM
I need a publicist to :sobbing: and being seen as the evil bitch of TF there is no way I can get one :lol:

silverwhite
Jan 24th, 2012, 03:56 AM
You're not going to find one amongst my fellow Sarin fans, that's for sure :oh:

Yoncé
Jan 24th, 2012, 04:03 AM
I wanna be a publicist and I don't care who for

~{X}~
Jan 24th, 2012, 04:27 AM
http://i58.photobucket.com/albums/g247/kenity/407760_10150512280544262_593674261_9079659_4705377 99_n.jpg
http://i58.photobucket.com/albums/g247/kenity/294388_271641819520778_100000248865097_1049566_366 632529_n.jpg
http://i58.photobucket.com/albums/g247/kenity/386523_10150418297949262_593674261_8709098_3842933 80_n.jpg

That last pic, just delish. ;)

Dominic
Jan 24th, 2012, 04:38 AM
I wanna be a publicist and I don't care who for

What a great team we would make :oh:

silverwhite
Jan 24th, 2012, 04:41 AM
renasaurus, do you confirm? :oh:

silverwhite
Jan 24th, 2012, 04:49 AM
MaDu and SwingVolley93 have confirmed, which brings our current total to 8 contestants :cheer:

And 6 more candidates have qualified ;)


LIST OF NOMINEES

7 Nominations

Andiyan


6 Nominations

matthias [publicist: Julian.]


5 Nominations

cswab22 (JupiterLover)
DragonFlame
Fantasy Hero [publicist: dentine]
Julian.
Sphrontanascier


4 Nominations

AlexSydney
FedererBulgaria
GoDokic!
Mashabator
Rerun
Sombrerero loco


3 Nominations

Cucumber_Conny
Imperfect Angel
Inger67
Keegan
Lachy
MaDu
Michael!
Miloti
Otlichno
silverwhite
SwingVolley93


-------------------------------------

2 Nominations

Adrian
Juanes
Kev.
Santana Lopez


1 Nomination

Barrie_Dude
Boreas
delicatecutter
Frightening.
igralec33
Marionette
McPie
Mr Brightside
New_balls_please
Quinn Fabray
Rafito.
Ryan
Sander.
soshified
Specter
Srodgers
wales1994
WTAtennisfan15


KEY
Accepted
Declined
Awaiting reply

Dominic
Jan 24th, 2012, 04:54 AM
renasaurus, do you confirm? :oh:

I was very much kidding ;)

Yoncé
Jan 24th, 2012, 04:55 AM
What a great team we would make :oh:

Oh yah for sure

silverwhite
Jan 24th, 2012, 04:57 AM
OK then. So we have two volunteers available to be publicists : Sphrontanascier and renasaurus (both guys :spit: ). Contestants, make your move :cheer:

Inger67
Jan 24th, 2012, 05:02 AM
5. Inger67 - cute and one half of TF's Love Story of the Year Decade :awww:


Inger67



Inger67


Thanks Guys! :) :cheer:

I'll nominate:

New_Balls_Please - Although I'm not sure he'll accept :lol:
Uranium
GoDokic!
Fantasy Hero
Kev.
Adrian
Srodgers
delicatecutter

SwingVolley93
Jan 24th, 2012, 05:07 AM
Vote for me and I'll make your wildest dreams come true :kiss:

silverwhite
Jan 24th, 2012, 05:10 AM
Cory, so are you taking part? :angel:

silverwhite
Jan 24th, 2012, 05:11 AM
Vote for me and I'll make your wildest dreams come true :kiss:

I dream of Aga falling out of the top 10 :oh:









Jk of course ;)

Inger67
Jan 24th, 2012, 05:16 AM
Cory, so are you taking part? :angel:

You know me by name? :lol: and yes I will! Do we just wait until later to do the write up and pics and stuff?

SwingVolley93
Jan 24th, 2012, 05:19 AM
I dream of Aga falling out of the top 10 :oh:









Jk of course ;)

http://i58.photobucket.com/albums/g247/kenity/qodn4j.gif

Dominic
Jan 24th, 2012, 05:19 AM
What happened to Sphrontanascier's desires of being a contestant :sobbing:

silverwhite
Jan 24th, 2012, 05:23 AM
You know me by name? :lol:

and yes I will!

Do we just wait until later to do the write up and pics and stuff?

Pics of yourself thread :oh:

:cheer:

You'll be given a few days after nominations close but you can start earlier if you like, of course :p

http://i58.photobucket.com/albums/g247/kenity/qodn4j.gif

You said you would make our wildest dreams come true. Already going back on your promises :angel:

What happened to Sphrontanascier's desires of being a contestant :sobbing:

I tried convincing him but he claims he's too kind to snatch wigs :sobbing:

Why? You want him to take part too? :oh:

Dominic
Jan 24th, 2012, 05:27 AM
Why? You want him to take part too? :oh:

Of course!

silverwhite
Jan 24th, 2012, 05:31 AM
I already threatened to do a write-up for him and insert his current avatar. I might really carry out the threat :shrug:

Inger67
Jan 24th, 2012, 05:38 AM
Pics of yourself thread :oh:

:cheer:

You'll be given a few days after nominations close but you can start earlier if you like, of course :p


Oh, right! :angel:

Sounds good, I would have nominated you too, but I saw you declined already. :sad:

silverwhite
Jan 24th, 2012, 05:44 AM
But you don't really know me, and I've never posted a pic here ;) Your attempted bribery isn't working :devil:

ElusiveChanteuse
Jan 24th, 2012, 05:51 AM
Nomination:
silverwhite

ElusiveChanteuse
Jan 24th, 2012, 05:52 AM
and I declined and refuse to join. Thank you.

Shadowcat
Jan 24th, 2012, 05:59 AM
I hope Jules accepts my plea for her to be my publicist :scared:

Of course I will be your publicist hubby. :kiss: I just don't know what I am really suppose to do as one. :lol:

Shadowcat
Jan 24th, 2012, 06:00 AM
You have to plead? She's your wife :oh:

:spit:

Cody is just being a gentleman. ;)

Shadowcat
Jan 24th, 2012, 06:01 AM
and I declined and refuse to join. Thank you.

:speakles:

Shadowcat
Jan 24th, 2012, 06:01 AM
silver why did you decline too? You don't want to show your picture right? :oh:

Julian.
Jan 24th, 2012, 06:02 AM
Nomination:
silverwhite

I don't know why but this cracks me up :spit:

Such an obvious hidden agenda :rolls:

Inger67
Jan 24th, 2012, 06:05 AM
But you don't really know me, and I've never posted a pic here ;) Your attempted bribery isn't working :devil:

You got me :o

Honestly, I just nominated the people that nominated me because that's my personality. And you should get rewarded for all your hard work.

Is that better? ;) :cheer:

silverwhite
Jan 24th, 2012, 06:10 AM
You got me :o

Honestly, I just nominated the people that nominated me because that's my personality. And you should get rewarded for all your hard work.

Is that better? ;) :cheer:

YAS Good to know but I'm an objective organiser :cool:

Dominic
Jan 24th, 2012, 06:23 AM
silverwhite I think you should show the example and do it too :)

silverwhite
Jan 24th, 2012, 06:25 AM
silver why did you decline too? You don't want to show your picture right? :oh:

silverwhite I think you should show the example and do it too :)

As an organiser, I have to be objective. Don't want to be called silvercheater :angel:

If you want examples, there are plenty on MTF. I can find the links for you :cool:

Shadowcat
Jan 24th, 2012, 06:27 AM
What examples? :scratch:

Dominic
Jan 24th, 2012, 06:34 AM
If you want examples, there are plenty on MTF. I can find the links for you :cool:

Huh I don't think you understood what I meant :lol: I meant as someone who encourages ppl to participate, it would be cool if you actually participated yourself ;)

silverwhite
Jan 24th, 2012, 06:41 AM
Huh I don't think you understood what I meant :lol: I meant as someone who encourages ppl to participate, it would be cool if you actually participated yourself ;)

I did, but I was trying to avoid answering directly ;)

Well, objectivity >>> setting an example :cool:

Mr.Sharapova
Jan 24th, 2012, 08:30 AM
I need a publicist.

Just Do It
Jan 24th, 2012, 09:12 AM
I need a publicist.

:oh:

Mr.Sharapova
Jan 24th, 2012, 09:41 AM
:oh:

Is that an offer I'm hearing :oh:.

FedererBulgaria
Jan 24th, 2012, 09:42 AM
i need too :lol:

gulzhan
Jan 24th, 2012, 09:57 AM
Julian
cswab22

gulzhan
Jan 24th, 2012, 09:58 AM
I mean, those were my nominations :)

Shadowcat
Jan 24th, 2012, 09:58 AM
I didn't realised how popular my husband is :lol:

Just Do It
Jan 24th, 2012, 10:27 AM
Is that an offer I'm hearing :oh:.

A Serb representing an Albanian from Kosovo, interesting :oh:

Mr.Sharapova
Jan 24th, 2012, 11:17 AM
A Serb representing an Albanian from Kosovo, interesting :oh:

You didn't answer my question :oh:.

silverwhite
Jan 24th, 2012, 01:28 PM
Inger67 and Keegan have confirmed :cheer:

And Imperfect Cheater has declined :rocker2:

Also, Adrian and Kev. have made the cut :cool:


LIST OF NOMINEES

7 Nominations

Andiyan


6 Nominations

cswab22 (JupiterLover) [publicist: Shadowcat]
Fantasy Hero [publicist: dentine]
Julian.
matthias [publicist: Julian.]


5 Nominations

DragonFlame
GoDokic!
Sphrontanascier


4 Nominations

AlexSydney
FedererBulgaria
Mashabator
Rerun
silverwhite
Sombrerero loco


3 Nominations

Adrian
Cucumber_Conny
Imperfect Angel
Inger67
Keegan
Kev.
Lachy
MaDu
Michael!
Miloti
Otlichno
SwingVolley93


-------------------------------------

2 Nominations

delicatecutter
Juanes
New_balls_please
Santana Lopez
Srodgers


1 Nomination

Barrie_Dude
Boreas
Frightening.
igralec33
Marionette
McPie
Mr Brightside
Quinn Fabray
Rafito.
Ryan
Sander.
soshified
Specter
Uranium
wales1994
WTAtennisfan15


KEY
Accepted
Declined
Awaiting reply

delicatecutter
Jan 24th, 2012, 01:51 PM
Thanks Cody and Cory. :lol:

Mr.Sharapova
Jan 24th, 2012, 02:02 PM
delicatecutter
Juanes
New_balls_please
Santana Lopez
Srodgers

Let them in the race :angel:.

Vartan
Jan 24th, 2012, 02:49 PM
Caralenko

delicatecutter
Jan 24th, 2012, 02:50 PM
Vartan