PDA

View Full Version : Aga?


SwingVolley93
Aug 15th, 2011, 07:06 AM
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/292610_237320666306002_142206735817396_663843_5386 101_n.jpg
:eek::eek::eek::eek::sad::help:

Ivanovic2008
Aug 15th, 2011, 07:07 AM
:help:

Brad[le]y.
Aug 15th, 2011, 07:12 AM
You really killed yourself out there girl :spit:

Misty
Aug 15th, 2011, 07:16 AM
OMG, Aga:eek:
Why the hell didn't you withdraw from Toronto:(

Otlichno
Aug 15th, 2011, 07:30 AM
For Gods sake! :help:

Jeff
Aug 15th, 2011, 07:43 AM
Deng :lol:

She looks burnt, too.

Langers
Aug 15th, 2011, 07:45 AM
She'd just been sexting, look at that devilish grin.

ElusiveChanteuse
Aug 15th, 2011, 07:47 AM
Poor Aga, sacrificing herself so much to prove her dad wrong.:hug: :awww:

A'DAM
Aug 15th, 2011, 08:03 AM
Damn sport is really healthy hahahahahah

doooma6816
Aug 15th, 2011, 08:11 AM
she's out of Cincy.

SoBizarre
Aug 15th, 2011, 08:24 AM
she's out of Cincy.

Maybe she'll get well for USO...

Wert.
Aug 15th, 2011, 09:34 AM
Oh :sad:

Take some rest and recover :help:

Kworb
Aug 15th, 2011, 09:39 AM
She has two weeks to recover, it's plenty of time.

Galsen
Aug 15th, 2011, 11:12 AM
damn Aga :sad:

Mistress of Evil
Aug 15th, 2011, 11:19 AM
Gosh, if she keeps it up her body will fall apart in a less than a year :spit:

VeeJJ
Aug 15th, 2011, 11:19 AM
Stupid bitch

LCS
Aug 15th, 2011, 12:27 PM
Stupid bitch

This coming from a JJ fan. :hysteric: You all should keep your mouths' shut when talking about overplaying.

fouc
Aug 15th, 2011, 12:44 PM
^^
especially given that this has-been has played more tournaments than Aga, both in the last 12 months, and this year :oh:

hectopascal
Aug 15th, 2011, 01:13 PM
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/292610_237320666306002_142206735817396_663843_5386 101_n.jpg
:eek::eek::eek::eek::sad::help:

She's got tape over her pad as well. Best to not leave spotting on the court :worship:

Yellow Moon
Aug 15th, 2011, 05:57 PM
duct tape fetish?

hurricanejeanne
Aug 15th, 2011, 06:06 PM
She's gonna be sore and stiff as hell by the Open.

fouc
Aug 15th, 2011, 06:13 PM
She's gonna be sore and stiff as hell by the Open.

yep because when they're not playing tournaments, these girls just lie in front of the tv

SwingVolley93
Aug 15th, 2011, 06:16 PM
yep because when they're not playing tournaments, these girls just lie in front of the tv

:lol:

Morrissey
Aug 15th, 2011, 08:09 PM
I am glad she pulled out of the event she needs to rest her shoulder and get ready for the US OPEN.