PDA

View Full Version : Miami R2: A. Radwanska def. Zahlavova Strycova 6-1, 6-0


saul1333
Mar 25th, 2011, 04:25 PM
Thank you Aga :hearts:

Faced only bp on the last game..saved with an ace :D

Daruma.
Mar 25th, 2011, 04:26 PM
Bagel Queen. :worship:

Hian
Mar 25th, 2011, 04:26 PM
Barbie :tape: No words really.

Landon92
Mar 25th, 2011, 04:27 PM
really well done, Agnieszka.

Bartek
Mar 25th, 2011, 04:27 PM
well done! :)

Mary Cherry.
Mar 25th, 2011, 04:27 PM
Impressive scoreline :bowdown:

Matej
Mar 25th, 2011, 04:28 PM
Yeah, they both play kind of similar tennis, but Aga is a bit better in everything.

Patrick345
Mar 25th, 2011, 04:29 PM
Yeah, they both play kind of similar tennis, but Aga is a bit better in everything.

But just a little bit.

Sabinator.
Mar 25th, 2011, 04:30 PM
Wow :worship:

Matej
Mar 25th, 2011, 04:31 PM
But just a little bit.
Yeah, I think the difference isnīt huge, Aga is certainly no tennis genius or something. :-)

ElusiveChanteuse
Mar 25th, 2011, 04:34 PM
Aga :cheer:

Caipirinha Guy
Mar 25th, 2011, 04:36 PM
WD! :cheer:

Yeah, I think the difference isnīt huge, Aga is certainly no tennis genius or something. :-)

You're seriously so silly and didn't notice an irony? :haha:

Drake1980
Mar 25th, 2011, 04:37 PM
:bounce:
beatdown!

MB.
Mar 25th, 2011, 04:42 PM
Aga :yeah: show them how it's done.

Daruma.
Mar 25th, 2011, 04:45 PM
Yeah, I think the difference isnīt huge, Aga is certainly no tennis genius or something. :-)

WD! :cheer:



You're seriously so silly and didn't notice an irony? :haha:

LOL. :lol:

Corswandt
Mar 25th, 2011, 04:51 PM
Expected result.

doooma6816
Mar 25th, 2011, 04:54 PM
:eek:
What a scoreline...Great Aga, keep winning!;)

Mistress of Evil
Mar 25th, 2011, 04:55 PM
:drool:

Matej
Mar 25th, 2011, 04:56 PM
WD! :cheer:



You're seriously so silly and didn't notice an irony? :haha:

The match was actually considerably closer than the score suggests -- there were plenty of deuces and so on.

Anyway, to offer you another example: in my view, the difference between Wozniacki and Radwanska (with respect to the quality of their game) isnīt that huge either, but Aga might still very well lose 0:6, 0:6 in their next match.

SwingVolley93
Mar 25th, 2011, 05:03 PM
The match was actually considerably closer than the score suggests -- there were plenty of deuces and so on.

Anyway, to offer you another example: in my view, the difference between Wozniacki and Radwanska (with respect to the quality of their game) isnīt that huge either, but Aga might still very well lose 0:6, 0:6 in their next match.

Just be quiet now, please. :kiss:

saul1333
Mar 25th, 2011, 05:04 PM
The match was actually considerably closer than the score suggests -- there were plenty of deuces and so on.

Anyway, to offer you another example: in my view, the difference between Wozniacki and Radwanska (with respect to the quality of their game) isnīt that huge either, but Aga might still very well lose 0:6, 0:6 in their next match.

11 deuces..5 in the one game Barbie won, and only 2 in Aga's service games so much easier for Aga :)

Mynarco
Mar 25th, 2011, 05:08 PM
Bagel Queen :worship:

nevetssllim
Mar 25th, 2011, 05:11 PM
Barbora. :hug:

Steff_forever
Mar 25th, 2011, 05:13 PM
Aga :kiss:
surprising score...

Belmont Lad
Mar 25th, 2011, 05:42 PM
Well done Aga doll! :cheer:

edificio
Mar 25th, 2011, 05:49 PM
Ummmm, yummy breadstick and bagel.

klever58
Mar 25th, 2011, 05:59 PM
yepp, Aga cleaned her toilet :lol:

Sabinator.
Mar 25th, 2011, 06:00 PM
Barbora had left on the wheelbarrow :lol:

AndreConrad
Mar 25th, 2011, 09:32 PM
Congrats Agnieszka :yeah:
I was there in the first row and the difference was pretty big between them. There were only moments when Barbora produced some nice drop shots, other then that she has potential is there but long way to execute on it consistently.

Beny
Mar 25th, 2011, 09:42 PM
Well done Aga!

Cinek
Mar 25th, 2011, 10:27 PM
Aga :hearts:

SwingVolley93
Mar 25th, 2011, 10:30 PM
PLEASE a good score line against Kiri

Bingain
Mar 25th, 2011, 10:47 PM
Aga :cheer::cheer:

What happened to Barb? How can she got bagelled by Aga?

BlueTrees
Mar 26th, 2011, 11:14 AM
Zahlavova Strycova sucks crap against top players. Has she ever had a top 20 win?

volta
Mar 26th, 2011, 11:15 AM
Aga :devil: :hearts:

InsideOut.
Mar 26th, 2011, 11:18 AM
Zahlavova Strycova sucks crap against top players. Has she ever had a top 20 win?

She did beat Kvitova last week :shrug:

Sharapovian
Mar 26th, 2011, 11:18 AM
Good scoreline :yeah:

Onjanae.
Mar 26th, 2011, 11:28 AM
WOW! Go Aga :cheer:

I'd love to have seen this match / video highlights.

nevetssllim
Mar 26th, 2011, 11:34 AM
Zahlavova Strycova sucks crap against top players. Has she ever had a top 20 win?

Pennetta, Petrova, Kvitova. Also beat Hantuchova on grass and Smashnova on clay.

Sombrerero loco
Mar 26th, 2011, 11:45 AM
really well done aga, come on!!

cellophane
Mar 26th, 2011, 01:25 PM
WTF Barbie :tape:

Lachy
Mar 26th, 2011, 01:29 PM
Aga, how many weetbix did you have for breakfast?? :eek: