PDA

View Full Version : Beijing R1 : (3)Jelena Jankovic def. Klara Zakopalova 7-5 7-5


M.P
Oct 2nd, 2010, 07:43 AM
JJ :bounce:

Josh.
Oct 2nd, 2010, 07:44 AM
That mustn't have been pretty..

Keadz
Oct 2nd, 2010, 07:46 AM
Klara :o Up 4-2 in both sets. Should have atleast got one.

Tough draw though.

Congrats Jelena :)

JadeFox
Oct 2nd, 2010, 07:46 AM
Jelena actually won her match? Yay! :bounce:

-NAJ-
Oct 2nd, 2010, 07:48 AM
Good win for JJ. Klara is in good form

JJ Expres
Oct 2nd, 2010, 07:49 AM
i just woke up.thx god...

дalex
Oct 2nd, 2010, 07:55 AM
Bombshell!

Cp6uja
Oct 2nd, 2010, 07:55 AM
In 2nd set Jelena Jankovic won 12 points more than Zakopalova (44-32), but almost lose that set (won 7-5). Hour ago K.Bondarenko in 1st set won 13 points more than Chakvetadze and... BAGELED her 6-0 :haha::haha:

young_gunner913
Oct 2nd, 2010, 07:57 AM
Congrats Jaja. I don't know how far you'll have to go for me to write you a song though. Maybe if you tank to Shahar. :angel:

In 2nd set Jelena Jankovic won 12 points more than Zakopalova (44-32), but almost lose that set (won 7-5). Hour ago K.Bondarenko in 1st set won 13 points more than Chakvetadze and... BAGELED her 6-0 :haha::haha:

At least she won. You might wanna keep the gloating to yourself. You know, just in case Marion kicks the shit out of Ana again.

Landon92
Oct 2nd, 2010, 08:00 AM
Win is a win..

Yilongru
Oct 2nd, 2010, 08:05 AM
Not so good,but she win .Next round will be a Q for her,good luck.:wavey:

Joelina
Oct 2nd, 2010, 08:06 AM
JJ :kiss:

Mikey.
Oct 2nd, 2010, 08:36 AM
It was a pretty awful match. :lol: Kookie was hitting so many errors and double faults near the end. It was actually pretty hilare to see Jelena moonballing Kookie to death in the last few games, trying to get a few more UEs.

Pick it up gurk!

MB.
Oct 2nd, 2010, 09:09 AM
Jesus. From the scoreline, it sounds horrible.

JJ...you love to torture your fans.

nevetssllim
Oct 2nd, 2010, 09:11 AM
Klara. :o

дalex
Oct 2nd, 2010, 09:14 AM
Klara. :o

http://i56.tinypic.com/59x5k6.gif

Just Do It
Oct 2nd, 2010, 09:36 AM
Oh, Thank God.

ivanban
Oct 2nd, 2010, 09:44 AM
Impressive from JJ :eek: One embarrassing H2H less now :D

In 2nd set Jelena Jankovic won 12 points more than Zakopalova (44-32), but almost lose that set (won 7-5).

So, by that "logic" if you win match 7:5, 7:5 that means you almost lost it :weirdo:

tennis-insomniac
Oct 2nd, 2010, 09:53 AM
wow JJ keep it up :yeah:

Bruno71
Oct 2nd, 2010, 10:13 AM
Klara. :o

What an embarrassing loss for Klara. Seriously. She should retire if she can't beat JJ in this crappy form.

JackFrost
Oct 2nd, 2010, 10:21 AM
Who is she playing next? Kaia Kanepi? :scared:

sCoTt.ChE.
Oct 2nd, 2010, 10:27 AM
JJ :unsure: Any win is a win...

ElusiveChanteuse
Oct 2nd, 2010, 10:36 AM
JJ :cheer:

Brena
Oct 2nd, 2010, 11:25 AM
What an embarrassing loss for Klara. Seriously. She should retire if she can't beat JJ in this crappy form.

Klara is past her peak and will never win a GS. :o

toxina90
Oct 2nd, 2010, 11:36 AM
Two of my fave bitches bringing out the worst in eachother :drool: :bounce:

ce
Oct 2nd, 2010, 12:03 PM
she won :tape:

Ellery
Oct 2nd, 2010, 12:08 PM
Jelena :rolls:

Bobisa
Oct 2nd, 2010, 12:49 PM
Jelena :cheer:

JovanvoliAnu
Oct 2nd, 2010, 12:53 PM
She must be better at the rest of tournament..AJDE ANA

jimmy_the_greek
Oct 2nd, 2010, 01:34 PM
good to see jelena coming away with the win! question is though how consistent can she be from here on.

Hian
Oct 2nd, 2010, 01:36 PM
Klara :hug:

cn ireland
Oct 2nd, 2010, 02:07 PM
JJ:yeah:

Now please have a good run here;).

Cp6uja
Oct 2nd, 2010, 02:29 PM
Impressive from JJ :eek: One embarrassing H2H less now :D

In 2nd set Jelena Jankovic won 12 points more than Zakopalova (44-32), but almost lose that set (won 7-5). Hour ago K.Bondarenko in 1st set won 13 points more than Chakvetadze and... BAGELED her 6-0 :haha::haha:

So, by that "logic" if you win match 7:5, 7:5 that means you almost lost it :weirdo:Why You so often insist to discuss about things which about You simple have no clue... or at least not thinking at all before sending yours (traditionally rude) posts :confused::confused::confused: And please don't use anymore word "logic" even with quotation marks (and try in communication less to explore yours favorite ":weirdo:" smile)...

What conspiracy you notice in that my remark? There is nothing about Zakopalova, Jankovic, K.Bondarenko or Chakvetadze... simple it's about one extremely rare and bizarre tennis occasion, and nothing else.

Maybe once or twice per year on WTA Tour (out of more than 1000 matches) someone who won 12+ points more than opponent in some set winning that set with such tight 7-5 result! I give also fresh example of Bondarenko/Chakvetadze match where K-Bond won 13 points more than AnnaC which is enough for 6-0 bagel (nothing strange), but for You is obviously too complicate to understand whatabout I talking there - or You actually don't care about that; You simple use yours JJ troll on duty mask here couple times per day, just to be rude, which make You happy for some reason.

tievae
Oct 2nd, 2010, 02:32 PM
Lady JaJa :yeah:

CrossCourt~Rally
Oct 2nd, 2010, 02:56 PM
Well fought JJ :bounce:. The fight for the final 7th and 8th YEC spots is really heating up ;)

Kookie :hug:

Jane Lane
Oct 2nd, 2010, 05:34 PM
What does it say about JJ atm that I was expecting Kookie to win this?
Movin' on JJ :cheer:

ivanban
Oct 3rd, 2010, 08:32 AM
Why You so often insist to discuss about things which about You simple have no clue... or at least not thinking at all before sending yours (traditionally rude) posts :confused::confused::confused: And please don't use anymore word "logic" even with quotation marks (and try in communication less to explore yours favorite ":weirdo:" smile)...

What conspiracy you notice in that my remark? There is nothing about Zakopalova, Jankovic, K.Bondarenko or Chakvetadze... simple it's about one extremely rare and bizarre tennis occasion, and nothing else.

Maybe once or twice per year on WTA Tour (out of more than 1000 matches) someone who won 12+ points more than opponent in some set winning that set with such tight 7-5 result! I give also fresh example of Bondarenko/Chakvetadze match where K-Bond won 13 points more than AnnaC which is enough for 6-0 bagel (nothing strange), but for You is obviously too complicate to understand whatabout I talking there - or You actually don't care about that; You simple use yours JJ troll on duty mask here couple times per day, just to be rude, which make You happy for some reason.

It's amazing how you found anything remotely rude in that post of mine :spit:

So, you still claim that winning a set 7:5 is in fact barely losing a set? :D

Your stat only means that few games were won by JJ to luv and other were very tight :shrug:

It's very amusing how of all people you call others "troll on duty" :haha:

rucolo
Oct 3rd, 2010, 05:34 PM
Well done, Jelena!:bounce:

Finally a win against Zakopalova.:drool:

Now beat Jovanovski!

And Date, take out Dementieva!:p