PDA

View Full Version : WTA Stanford -Mission: Win the tourney


Pages : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

gc-spurs
Jul 28th, 2010, 02:13 AM
"Do you want me to serve or do you want me to break you?" :happy:

right on :yeah:

JamieOwen3
Jul 28th, 2010, 02:13 AM
demi why you do dis to me? demi why? *the exorcist* :lol:

first point goes to zheng of shit she's in trouble already :lol:

lefty24
Jul 28th, 2010, 02:14 AM
Match just started. Zheng wins the firs point. Tied up at 15-15.

Sp!ffy
Jul 28th, 2010, 02:14 AM
15-15 :)

Vartan
Jul 28th, 2010, 02:14 AM
It started! :cheer:

lefty24
Jul 28th, 2010, 02:15 AM
30-30

Vartan
Jul 28th, 2010, 02:15 AM
30-30!

Eduardo Oliveira
Jul 28th, 2010, 02:15 AM
30 all

Craig.
Jul 28th, 2010, 02:15 AM
BP :woohoo:

swim4life227
Jul 28th, 2010, 02:15 AM
Is there seriously not a feed? This was one of the match ups I really wanted to see out of the first round (other than Kimiko/Safina hotness). Hopefully Sharapova makes it to the QFs because I want to see her match with Elena.

Vartan
Jul 28th, 2010, 02:15 AM
Bp!

Sp!ffy
Jul 28th, 2010, 02:15 AM
BP! Take it! :cheer:

lefty24
Jul 28th, 2010, 02:15 AM
40-30!! Break her Maria!!! Come on!

JamieOwen3
Jul 28th, 2010, 02:16 AM
i feel like a douche :lol: im watchin live scores at 3:15am :haha:

oh shit break point

Vartan
Jul 28th, 2010, 02:16 AM
Deuce :(

Sp!ffy
Jul 28th, 2010, 02:16 AM
Is there seriously not a feed? This was one of the match ups I really wanted to see out of the first round (other than Kimiko/Safina hotness). Hopefully Sharapova makes it to the QFs because I want to see her match with Elena.

I don't think there will be a feed until Friday :sobbing:

madmax
Jul 28th, 2010, 02:16 AM
sooo...any stream, maybe?

lefty24
Jul 28th, 2010, 02:16 AM
deuce :(

Vartan
Jul 28th, 2010, 02:16 AM
i feel like a douche :lol: im watchin live scores at 3:15am :haha:

oh shit break point

How come? :lol:

Craig.
Jul 28th, 2010, 02:16 AM
Ugh.

Sp!ffy
Jul 28th, 2010, 02:16 AM
i feel like a douche :lol: im watchin live scores at 3:15am :haha:

oh shit break point

That's how I feel during the European Wimbledon/RG season. :p

Adv. Zheng :(

Vartan
Jul 28th, 2010, 02:17 AM
Maria is going for Federer's BP conversion ratio :sobbing:

istase2000
Jul 28th, 2010, 02:17 AM
i feel like a douche :lol: im watchin live scores at 3:15am :haha:

oh shit break point

:rolls:

perseus2006
Jul 28th, 2010, 02:17 AM
Pova surges to a breakpoint - fails.

Gamepoint - wins it!

gc-spurs
Jul 28th, 2010, 02:17 AM
guts *0-1

JamieOwen3
Jul 28th, 2010, 02:17 AM
How come? :lol:


because that speech that was delivered earlier too empowering and we as masha fans had to do this :haha:

Eduardo Oliveira
Jul 28th, 2010, 02:17 AM
:smash:

lefty24
Jul 28th, 2010, 02:17 AM
Jie takes the first game. Hold maria.

Rafito.
Jul 28th, 2010, 02:18 AM
Damn!

Sp!ffy
Jul 28th, 2010, 02:18 AM
Blah. 0-1

Eduardo Oliveira
Jul 28th, 2010, 02:18 AM
Goo..
Hold !

Craig.
Jul 28th, 2010, 02:18 AM
Df!!!!!!!

Reptilia
Jul 28th, 2010, 02:18 AM
still cant convert BP. hold!

JamieOwen3
Jul 28th, 2010, 02:19 AM
are u shitting me? DF already

Sp!ffy
Jul 28th, 2010, 02:19 AM
First service point and it's a DF.

Oh Maria..

Eduardo Oliveira
Jul 28th, 2010, 02:19 AM
:o DF

Reptilia
Jul 28th, 2010, 02:19 AM
:o

lefty24
Jul 28th, 2010, 02:19 AM
15-15

Craig.
Jul 28th, 2010, 02:20 AM
2 GPs.

Jacey
Jul 28th, 2010, 02:20 AM
40-15

istase2000
Jul 28th, 2010, 02:20 AM
follows it up with 3 first serves at least :lol:

Eduardo Oliveira
Jul 28th, 2010, 02:20 AM
2GPs

lefty24
Jul 28th, 2010, 02:20 AM
Yes!! 40-15!! Take it maria

JamieOwen3
Jul 28th, 2010, 02:20 AM
well this is going to be eventful ;)

Craig.
Jul 28th, 2010, 02:21 AM
1-1 :d

Eduardo Oliveira
Jul 28th, 2010, 02:21 AM
break now :D :p

lefty24
Jul 28th, 2010, 02:21 AM
Maria holds. 1-1

Jacey
Jul 28th, 2010, 02:22 AM
30-0

lefty24
Jul 28th, 2010, 02:22 AM
30-0

Eduardo Oliveira
Jul 28th, 2010, 02:22 AM
30 0

istase2000
Jul 28th, 2010, 02:22 AM
break her masha!

Eduardo Oliveira
Jul 28th, 2010, 02:22 AM
Jie DF :D

perseus2006
Jul 28th, 2010, 02:23 AM
Point is too long at 30-0. It's pova's... 30-15

lefty24
Jul 28th, 2010, 02:23 AM
40-15. You can still break her Maria

Edit: 40-30. way to fight back

JamieOwen3
Jul 28th, 2010, 02:24 AM
small people should have more DF's than someone like Maria shouldn't they? or is it just me? :lol: and darn it 2-1

perseus2006
Jul 28th, 2010, 02:24 AM
Not in a good position to break at 40-15

better at 40-30

didn't do it

Reptilia
Jul 28th, 2010, 02:24 AM
She should be able to break Zheng easily:o

madmax
Jul 28th, 2010, 02:24 AM
for some reason this feisty chinese always plays her best against Maria...oh well, at least Pova is serving well nowadays

Eduardo Oliveira
Jul 28th, 2010, 02:25 AM
:sobbing: 1-2

lefty24
Jul 28th, 2010, 02:26 AM
15-0

crux
Jul 28th, 2010, 02:26 AM
come on maria

JamieOwen3
Jul 28th, 2010, 02:26 AM
male and female cheerleaders ready?lets cheer maria

M :cheer: A :cheer: R :cheer: I :cheer: A

:lol:

lefty24
Jul 28th, 2010, 02:27 AM
15-30 :(

Eduardo Oliveira
Jul 28th, 2010, 02:28 AM
30 30

Jacey
Jul 28th, 2010, 02:28 AM
1st ace

lefty24
Jul 28th, 2010, 02:28 AM
and suddenly it's 40-30

2-2

Eduardo Oliveira
Jul 28th, 2010, 02:29 AM
Gp!

istase2000
Jul 28th, 2010, 02:29 AM
and suddenly 2-2 :bounce:
:cheer: :cheer:

JamieOwen3
Jul 28th, 2010, 02:30 AM
M :cheer: A :cheer: R :cheer: I :cheer: A

Eduardo Oliveira
Jul 28th, 2010, 02:30 AM
2-2 :d

perseus2006
Jul 28th, 2010, 02:30 AM
Pova serves 1-2. 15-0, 15-15, 15-30,

gamepoint on an Ace

takes it! 2-2

Craig.
Jul 28th, 2010, 02:31 AM
Kay, this is fucking ridiculous :rolls:

JamieOwen3
Jul 28th, 2010, 02:31 AM
ahh i wish i could hear that ferocity lets hope some mutha twita uploads some live play footage on youtube later

lefty24
Jul 28th, 2010, 02:32 AM
tied it up 30-30. Let's go masha

Jacey
Jul 28th, 2010, 02:32 AM
pics of the match up but can't really tell what Maria is wearing

JamieOwen3
Jul 28th, 2010, 02:33 AM
break the beyotch

Eduardo Oliveira
Jul 28th, 2010, 02:33 AM
Omg Gp ;;;

JamieOwen3
Jul 28th, 2010, 02:34 AM
when i say break it doesn't mean make 2 errors :tears:

Craig.
Jul 28th, 2010, 02:34 AM
Ffs :weirdo:

I'm sure it's all Maria making brainless errors.

markspot
Jul 28th, 2010, 02:34 AM
so no live stream?

Eduardo Oliveira
Jul 28th, 2010, 02:34 AM
2-3 ;;;

Reptilia
Jul 28th, 2010, 02:34 AM
I can't take this live score shit!

JamieOwen3
Jul 28th, 2010, 02:34 AM
M :cheer: A :cheer: R :cheer: I :cheer: A

Still lets cheer :lol:

Eduardo Oliveira
Jul 28th, 2010, 02:35 AM
so many errors :sobbing:

Craig.
Jul 28th, 2010, 02:36 AM
2nd ace!

lefty24
Jul 28th, 2010, 02:36 AM
40-0 and second ace! :D

JamieOwen3
Jul 28th, 2010, 02:36 AM
oooooh ace number 2 :hearts: that i like to see

Reptilia
Jul 28th, 2010, 02:37 AM
Ace :)

Eduardo Oliveira
Jul 28th, 2010, 02:37 AM
2 Gp

perseus2006
Jul 28th, 2010, 02:37 AM
This is a better game. She has a chance to hold at 40-0

40-15

Eduardo Oliveira
Jul 28th, 2010, 02:37 AM
3-3.. she is serving well :p

lefty24
Jul 28th, 2010, 02:38 AM
3-3. Maria seems to be serving well. Not that I can see. :(

JamieOwen3
Jul 28th, 2010, 02:38 AM
oh how i love staring a a screen with a bunch of numbers on it

lefty24
Jul 28th, 2010, 02:39 AM
15-0

Sp!ffy
Jul 28th, 2010, 02:39 AM
It seems like this is a good quality match :lol:

Craig.
Jul 28th, 2010, 02:39 AM
30-0 to 15-0? :unsure: Or have I gone blind?

Craig.
Jul 28th, 2010, 02:39 AM
Never mind. Come on Maria :weirdo:

Eduardo Oliveira
Jul 28th, 2010, 02:40 AM
40-0 :eek:

Jacey
Jul 28th, 2010, 02:40 AM
wtf is JZ serving out of this world or what?!?

madmax
Jul 28th, 2010, 02:40 AM
is Jie serving like Serena or is it Maria spraying balls everywhere?

perseus2006
Jul 28th, 2010, 02:41 AM
Time to get serious and get ahead in this seventh game.

15-0 that's not the way
30-0 even worse
40-0 that's really bad, really

Pova to serve 3-4

lefty24
Jul 28th, 2010, 02:41 AM
4-3. I don't want a tie breaker masha!

Craig.
Jul 28th, 2010, 02:41 AM
is Jie serving like Serena or is it Maria spraying balls everywhere?

The latter.

istase2000
Jul 28th, 2010, 02:42 AM
The latter.
how do you know :sad:

Eduardo Oliveira
Jul 28th, 2010, 02:42 AM
:sobbing:

Craig.
Jul 28th, 2010, 02:42 AM
how do you know :sad:

I'm guessing :sobbing:

Reptilia
Jul 28th, 2010, 02:42 AM
Maria pretty much has no return :o

perseus2006
Jul 28th, 2010, 02:43 AM
Losing the last game to love was a bad idea. There are any number of better scenarios.

JamieOwen3
Jul 28th, 2010, 02:43 AM
isn't jie something like 4ft 2 or something?

Eduardo Oliveira
Jul 28th, 2010, 02:43 AM
30 0

istase2000
Jul 28th, 2010, 02:44 AM
isn't jie something like 4ft 2 or something?

she's 5ft 4 lol

Reptilia
Jul 28th, 2010, 02:44 AM
isn't jie something like 4ft 2 or something?

4ft 2 is so small :lol: Prob 5ft 2

lefty24
Jul 28th, 2010, 02:44 AM
40-0. Take that Jay-z

tied 4-4

madmax
Jul 28th, 2010, 02:45 AM
Maria pretty much has no return :o

she's all serve nowadays:lol:Oh well, at least she could click one return game, you know...

perseus2006
Jul 28th, 2010, 02:45 AM
can Pova hold? 15-0 good, 30-0 better, 40-0 she has a chance to hold... and does: 4-4

Eduardo Oliveira
Jul 28th, 2010, 02:45 AM
4-4 break

istase2000
Jul 28th, 2010, 02:45 AM
she holds to love :cheer:

JamieOwen3
Jul 28th, 2010, 02:45 AM
she's 5ft 4 lol


oh shiiit :lol: sorry to anyone who was offended i HONESTLY didn't know :lol:

Eduardo Oliveira
Jul 28th, 2010, 02:46 AM
isn't jie something like 4ft 2 or something?

:lol:

Craig.
Jul 28th, 2010, 02:46 AM
0-30!!!

Lucas_Arg
Jul 28th, 2010, 02:46 AM
When her serve is crap she returns like hell.
When she serves well she can't return a ball to save her life.
Get your shit together MaShA!!!!!!!!

lefty24
Jul 28th, 2010, 02:46 AM
30-0. That's my girl

Edit- oops 0-30
0-40!!!

Jacey
Jul 28th, 2010, 02:47 AM
0-30 Maria is trying to break away

Reptilia
Jul 28th, 2010, 02:47 AM
she's all serve nowadays:lol:Oh well, at least she could click one return game, you know...

She needs to rip a few crosscourt like against serena:angel:

Reptilia
Jul 28th, 2010, 02:47 AM
:woohoo:

madmax
Jul 28th, 2010, 02:47 AM
good time to break...smart girl our Masha:banana:

Vartan
Jul 28th, 2010, 02:47 AM
:cheer:

Eduardo Oliveira
Jul 28th, 2010, 02:47 AM
0 40 :p

istase2000
Jul 28th, 2010, 02:48 AM
oh shiiit :lol: sorry to anyone who was offended i HONESTLY didn't know :lol:
haha no one is offended i think
but 4'2 is reallllyyyy short

and suddenly 0-40 :hearts:

JamieOwen3
Jul 28th, 2010, 02:48 AM
5-4 :bounce: ive just screamed THAT'S THE WAY really loud not a good idea 3:46am

lefty24
Jul 28th, 2010, 02:48 AM
She broke with two love games in a row!! I love you masha!

Lucas_Arg
Jul 28th, 2010, 02:48 AM
Well done. Now if you cant close this set out...................................

perseus2006
Jul 28th, 2010, 02:48 AM
Jie at 4-4: 0-15 for the break, 0-30 more for the break, 0-40 for the break... and oes it

Pova serves 5-4 for the set!!!

istase2000
Jul 28th, 2010, 02:48 AM
5-4 :bounce: ive just screamed THAT'S THE WAY really loud not a good idea 3:46am
:cheer: :cheer:

Lucas_Arg
Jul 28th, 2010, 02:49 AM
What is lovely Masha wearing?

Eduardo Oliveira
Jul 28th, 2010, 02:49 AM
5-4 :woohoo:

JamieOwen3
Jul 28th, 2010, 02:50 AM
lets serve this shiz out :cheer:

Eduardo Oliveira
Jul 28th, 2010, 02:50 AM
15 0 :d

perseus2006
Jul 28th, 2010, 02:50 AM
Feel the force Pova. Your fans are with you. Beat the crap out o Jie, Please

JamieOwen3
Jul 28th, 2010, 02:50 AM
:tennis:

istase2000
Jul 28th, 2010, 02:51 AM
another love game???

Lucas_Arg
Jul 28th, 2010, 02:51 AM
11 points in a roooooooooooooooooooooooooooooooooow

Eduardo Oliveira
Jul 28th, 2010, 02:51 AM
3 Sp1

Vartan
Jul 28th, 2010, 02:51 AM
3ple SP!

Vartan
Jul 28th, 2010, 02:52 AM
2ble SP.

Lucas_Arg
Jul 28th, 2010, 02:52 AM
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Lucas_Arg
Jul 28th, 2010, 02:52 AM
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeessss ssssssssssss

JamieOwen3
Jul 28th, 2010, 02:52 AM
is it just me or did her level pick up another notch? we can say that without even watching her these days :lol: 6-4

perseus2006
Jul 28th, 2010, 02:52 AM
for the set: 15-0, 30-0,

3 set points she's got a real chance here
2 set points she's still in a strong position

and takes the set!!!

lefty24
Jul 28th, 2010, 02:52 AM
She takes the set!! 6-4!!

istase2000
Jul 28th, 2010, 02:53 AM
first set taken :kiss:
:cheer: :cheer: :cheer:
let's make it easier in the 2nd set

Rafito.
Jul 28th, 2010, 02:53 AM
:woohoo:

Eduardo Oliveira
Jul 28th, 2010, 02:53 AM
6-4 :bounce:
diference 9 points :D

Vartan
Jul 28th, 2010, 02:53 AM
Ajde!

JamieOwen3
Jul 28th, 2010, 02:53 AM
:banana: no injury no upset lets fuc*ing go! :woohoo: lets really pick it up now maria

Lucas_Arg
Jul 28th, 2010, 02:54 AM
One more set and she gets not only her top 40 but her top 30 wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin
Explode GM. Explodeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

perseus2006
Jul 28th, 2010, 02:54 AM
Well that was lovely, aren't you all glad you took the opportunity to share that set's drama?

~MashyOwnThemAll
Jul 28th, 2010, 02:55 AM
:tennis:

:tennis: < :tennis::tennis:

Not bad this 64

JamieOwen3
Jul 28th, 2010, 02:55 AM
GM can kiss my ass!

lefty24
Jul 28th, 2010, 02:55 AM
Does anyone have any pics of the match so far?

JamieOwen3
Jul 28th, 2010, 02:56 AM
and yes i am happy i stayed up i won't be if it goes down hill but anyway it's NOT going to :fiery: lets go

perseus2006
Jul 28th, 2010, 02:56 AM
The last three games were dominated by MashaFierce.

Eduardo Oliveira
Jul 28th, 2010, 02:57 AM
30 0

Eduardo Oliveira
Jul 28th, 2010, 02:58 AM
0-1

istase2000
Jul 28th, 2010, 02:58 AM
jie just won 4/4 second serve pts in that game
wth

lefty24
Jul 28th, 2010, 02:58 AM
First game of second set goes to JZ

perseus2006
Jul 28th, 2010, 02:59 AM
jie serves 6-4 0-0: 15-0, 30-0, 40-0 not quite the start I had hoped for.

1-0 for Jie on 4 consequtive secend serves

Sp!ffy
Jul 28th, 2010, 02:59 AM
I didn't expect this set to go to 4-4.

Lucas_Arg
Jul 28th, 2010, 02:59 AM
I love aces!

slamchamp
Jul 28th, 2010, 02:59 AM
masha aint punishing jie's serves..oh well

Jacey
Jul 28th, 2010, 03:00 AM
Per Twitter post:

FortyDeuceTwits: Quality play from both

Reptilia
Jul 28th, 2010, 03:00 AM
Per Twitter post:

FortyDeuceTwits: Quality play from both

:worship:

Eduardo Oliveira
Jul 28th, 2010, 03:00 AM
3 Gp

Craig.
Jul 28th, 2010, 03:00 AM
Per Twitter post:

FortyDeuceTwits: Quality play from both

Link?

Sp!ffy
Jul 28th, 2010, 03:00 AM
Oh wow wtf. I went to the store for like half an hour and came back and my live score was frozen at 4-4. Sooo glad she won the 1st set. :cheer:

Reptilia
Jul 28th, 2010, 03:01 AM
she is apparently wearing white!

Jacey
Jul 28th, 2010, 03:01 AM
and Masha's outfit is white

perseus2006
Jul 28th, 2010, 03:02 AM
another ace for 30-0

three gamepoints
two gamepoints Pova has a chance if she raises her level

1-1

lefty24
Jul 28th, 2010, 03:02 AM
There seems to be a lot of long rallies in this match.

madmax
Jul 28th, 2010, 03:02 AM
so apparently Jie decided to show up against Masha...how unpredictable of her:haha:

istase2000
Jul 28th, 2010, 03:02 AM
http://tweetphoto.com/35306467
doesn't look all white though

perseus2006
Jul 28th, 2010, 03:05 AM
Neither girl can win points on the return side?!?

3 gamepoints for Jie
2 gamepoints

2-1

Eduardo Oliveira
Jul 28th, 2010, 03:05 AM
1-2;; Goo

Lucas_Arg
Jul 28th, 2010, 03:05 AM
Why can't she hammer those weak second serves??????????? Is Jie being goatrena?

~MashyOwnThemAll
Jul 28th, 2010, 03:07 AM
so apparently Jie decided to show up against Masha...how unpredictable of her:haha:

:haha: :haha: now no injury and many free point. ;)

perseus2006
Jul 28th, 2010, 03:08 AM
Not a good group of games to start the second. I Expect Pova to do well on the return game but so far Jie has 8/9 points on her serve, 6/7 on second serve. What the hell is that?

~MashyOwnThemAll
Jul 28th, 2010, 03:08 AM
Why can't she hammer those weak second serves??????????? Is Jie being goatrena?

return : fail :sobbing:

Jacey
Jul 28th, 2010, 03:09 AM
Twitter:

FortyDeuceTwits: According to the official stats, Masha and Jie have 1 UFE each. We've played 13 games. Good stuff

lefty24
Jul 28th, 2010, 03:10 AM
According to the official stats, Masha and Jie have 1 UFE each. We've played 13 games. Good stuff. #botw10-FortyDeuceTwits

I guess they are both playing really well. :D

Lucas_Arg
Jul 28th, 2010, 03:10 AM
Could she be wearing this?

https://a248.e.akamai.net/f/248/9086/10h/origin-d3.scene7.com/is/image/Golfsmith/305686_im_GRY____0_gsi?hei=405&wid=375&op_sharpen=1

~MashyOwnThemAll
Jul 28th, 2010, 03:10 AM
Twitter:

FortyDeuceTwits: According to the official stats, Masha and Jie have 1 UFE each. We've played 13 games. Good stuff

:eek: :eek: can't believe!:eek:

Lucas_Arg
Jul 28th, 2010, 03:10 AM
According to the official stats, Masha and Jie have 1 UFE each. We've played 13 games. Good stuff. #botw10-FortyDeuceTwits

I guess they are both playing really well. :D

Masha 1 UFE? Impossible

Reptilia
Jul 28th, 2010, 03:10 AM
According to the official stats, Masha and Jie have 1 UFE each. We've played 13 games. Good stuff. #botw10-FortyDeuceTwits

I guess they are both playing really well. :D

the DF? that has to be wrong :lol:

lefty24
Jul 28th, 2010, 03:11 AM
40-30. Come one Maria.

Oh no Deuce. :(

istase2000
Jul 28th, 2010, 03:11 AM
the DF? that has to be wrong :lol:

:rolls:
that's unbelievable if it's true

Jacey
Jul 28th, 2010, 03:11 AM
wtf how did it get to deuce

JamieOwen3
Jul 28th, 2010, 03:12 AM
from 40-0 to deuce :eek:

Lucas_Arg
Jul 28th, 2010, 03:12 AM
Oh no...

lefty24
Jul 28th, 2010, 03:12 AM
Ad zheng!! Hold Maria!!!

istase2000
Jul 28th, 2010, 03:12 AM
save it!

Eduardo Oliveira
Jul 28th, 2010, 03:12 AM
BP :samsh:

JamieOwen3
Jul 28th, 2010, 03:12 AM
WTF? :mad:

Lucas_Arg
Jul 28th, 2010, 03:12 AM
Close this game!

lefty24
Jul 28th, 2010, 03:12 AM
thank god. Back to deuce

Eduardo Oliveira
Jul 28th, 2010, 03:12 AM
deuce

JamieOwen3
Jul 28th, 2010, 03:13 AM
lets go maria put this little annoying 1st round match in the can

Craig.
Jul 28th, 2010, 03:14 AM
Come On!!!!!!!!!

madmax
Jul 28th, 2010, 03:14 AM
so Zheng is busy sucking whole year and the moment she plays Maria her level raises up by 3 notches? Unbelievable...

Eduardo Oliveira
Jul 28th, 2010, 03:14 AM
thank God!!!
2-2

istase2000
Jul 28th, 2010, 03:14 AM
:rocker2: way to go masha

perseus2006
Jul 28th, 2010, 03:14 AM
Pova 3 gamepoints

2 gamepoints fight for it Pova, you can do it.

1 gamepoint fight off the second set slump!!!

40-40 what a mess

breakpoint on a DF!

40-40 maybe...

gamepoint #4 it would be a good idea to end it here...

and she does 2-2 but that was unbearably difficult. Even I'm sweating

Lucas_Arg
Jul 28th, 2010, 03:15 AM
so Zheng is busy sucking whole year and the moment she plays Maria her level raises up by 3 notches? Unbelievable...

Which is good. I'm done with Maria beating all those pretenders, it's time to send an in form player to her hoooooooooooooouse!

JamieOwen3
Jul 28th, 2010, 03:15 AM
it down right pisses me off that people are shit all year and when maria plays them they bring this supershit out and it's like WTF? who the hell is this player?

lefty24
Jul 28th, 2010, 03:16 AM
0-30! That's what zheng gets for having a break point

JamieOwen3
Jul 28th, 2010, 03:16 AM
3 Bp :D

~MashyOwnThemAll
Jul 28th, 2010, 03:16 AM
so Zheng is busy sucking whole year and the moment she plays Maria her level raises up by 3 notches? Unbelievable...

not only zheng.. Everybody. Almost everybody!!
Stupid bitches

istase2000
Jul 28th, 2010, 03:16 AM
0-40 again
take it pova!

Eduardo Oliveira
Jul 28th, 2010, 03:16 AM
0 40 :p

JamieOwen3
Jul 28th, 2010, 03:17 AM
yessssssssssssssss

istase2000
Jul 28th, 2010, 03:17 AM
not only zheng.. Everybody. Almost everybody!!
Stupid bitches

maria's magic :lol:
anyway, she's gonna kick their asses from now on whether they play well or not

lefty24
Jul 28th, 2010, 03:17 AM
She broke!! I love how when she breaks she wins it 0-40

perseus2006
Jul 28th, 2010, 03:17 AM
Pova surges ahead on Jie's serve: 0-15, 0-30 go MashaFierce,

3 breakpoints best just to take one now!

3-2 Pova

JamieOwen3
Jul 28th, 2010, 03:17 AM
sucka mutha fucka wooooww

istase2000
Jul 28th, 2010, 03:17 AM
to those who stayed because of the grand speech
totally worth it so far huh? :worship:

Eduardo Oliveira
Jul 28th, 2010, 03:18 AM
3-2 Great Masha!!

madmax
Jul 28th, 2010, 03:18 AM
time to put that annoying little thing to bed...close this shit Masha:banana:

JamieOwen3
Jul 28th, 2010, 03:18 AM
to those who stayed because of the grand speech
totally worth it so far huh? :worship:

enjoyed every moment so far apart from starting with a DF :lol: it's been one hell of a match that ive not seen a one bit of :haha:

lefty24
Jul 28th, 2010, 03:19 AM
Twitter:
How's Masha playing, Stanford?

@FortyDeuceTwits: @thedoublebagel really really well.

Yayy!!

Lucas_Arg
Jul 28th, 2010, 03:19 AM
It's funny how Maria wins or loses ALL the points on Jie's serve.

Vartan
Jul 28th, 2010, 03:19 AM
to those who stayed because of the grand speech
totally worth it so far huh? :worship:

Is there a livestreem? :lol:

istase2000
Jul 28th, 2010, 03:20 AM
enjoyed every moment apart from starting with a DF :lol: it's been one hell of a match that ive not seen a one bit of :haha:
yes, it's been quite smooth sailing since that first pt
and the 40-0 choke in 2nd set
remember before when she was down 4-0 before waking up
and had break pt every game
we have it much better now :lol:
such a pity it wasn't televised... would love to see masha making 1 u/e in 13 games :hearts:

~MashyOwnThemAll
Jul 28th, 2010, 03:20 AM
maria's magic :lol:
anyway, she's gonna kick their asses from now on whether they play well or not

MariaLand :)

yes, from now MashaTime?!? :hearts:

Reptilia
Jul 28th, 2010, 03:20 AM
Twitter:
How's Masha playing, Stanford?

@FortyDeuceTwits: @thedoublebagel really really well.

Yayy!!

Good to hear! :D

Vartan
Jul 28th, 2010, 03:20 AM
And what speech?

lefty24
Jul 28th, 2010, 03:20 AM
This guy has pics of Masha.
http://twitter.com/shibataism

JamieOwen3
Jul 28th, 2010, 03:20 AM
no live stream i wont care if she wins :lol:

Jacey
Jul 28th, 2010, 03:21 AM
Masha dress not white....but mint green.

Per FortyDeuceTwits via twitter

Lucas_Arg
Jul 28th, 2010, 03:21 AM
omg her outfit SUCKS!

Vartan
Jul 28th, 2010, 03:22 AM
Hold! :sobbing:

JamieOwen3
Jul 28th, 2010, 03:22 AM
http://tweetphoto.com/35309114

lefty24
Jul 28th, 2010, 03:22 AM
oh no. Zheng has a break point

Edit: back to deuce. You almost gave me a heart attack.

slamchamp
Jul 28th, 2010, 03:22 AM
yay dfaultpova showed up!:banana:

Lucas_Arg
Jul 28th, 2010, 03:22 AM
what? Maria your serve is crap again!

~MashyOwnThemAll
Jul 28th, 2010, 03:22 AM
Twitter:
How's Masha playing, Stanford?

@FortyDeuceTwits: @thedoublebagel really really well.

Yayy!!

oooh :hearts: thats we love! :inlove:

Eduardo Oliveira
Jul 28th, 2010, 03:22 AM
:o df

Vartan
Jul 28th, 2010, 03:22 AM
Deuce :cheer:

istase2000
Jul 28th, 2010, 03:23 AM
:rolleyes:
save it masha!

slamchamp
Jul 28th, 2010, 03:23 AM
you can totally see how the dfs are all in maria's head cause they come all in a row

Lucas_Arg
Jul 28th, 2010, 03:23 AM
oh no...
break her again!

JamieOwen3
Jul 28th, 2010, 03:24 AM
:bigcry: