PDA

View Full Version : Monday OOP.


Pages : 1 [2] 3

Jorn
May 10th, 2010, 12:08 PM
*40-30...

Mynarco
May 10th, 2010, 12:08 PM
40-30

RenaSlam.
May 10th, 2010, 12:09 PM
:tape: Serena

RenaSlam.
May 10th, 2010, 12:09 PM
:tape: Serena

Jorn
May 10th, 2010, 12:09 PM
40-40...

Mynarco
May 10th, 2010, 12:09 PM
Mp

Mynarco
May 10th, 2010, 12:10 PM
Vera is wrongfooted Deuce.

hdfb
May 10th, 2010, 12:10 PM
Saves an MP. Thank goodness.

homogenius
May 10th, 2010, 12:10 PM
Vera D wronfooted
MP saved

RenaSlam.
May 10th, 2010, 12:10 PM
Tape.

RenaSlam.
May 10th, 2010, 12:11 PM
gp

Mynarco
May 10th, 2010, 12:11 PM
A Serenasque forehand winner adv Serena

hdfb
May 10th, 2010, 12:11 PM
Killing the corners. Ad Serena.

Mynarco
May 10th, 2010, 12:11 PM
Ace. 6-6

homogenius
May 10th, 2010, 12:11 PM
almost no first serve in this game but she didn't really exploited it

poulao
May 10th, 2010, 12:12 PM
SW held it together :)

RenaSlam.
May 10th, 2010, 12:12 PM
ACE she holds

Mynarco
May 10th, 2010, 12:12 PM
Dushevina would fold.

Jorn
May 10th, 2010, 12:12 PM
SW vs. Vera D. 6-7, 6-6 tb...

homogenius
May 10th, 2010, 12:12 PM
2nd tie-break

Mynarco
May 10th, 2010, 12:13 PM
:o WILD error Vera 1-0

homogenius
May 10th, 2010, 12:13 PM
serena rightfully targeting Vera D's fh but she'isnt patient enough

Mynarco
May 10th, 2010, 12:13 PM
so close. 1-1

Jorn
May 10th, 2010, 12:13 PM
1-1 in tb...

homogenius
May 10th, 2010, 12:13 PM
that was close.1-1

C. W. Fields
May 10th, 2010, 12:14 PM
I wonder how Serena would have reacted if she was DF wrongfooted on a MP!?

Jorn
May 10th, 2010, 12:14 PM
Vera 2-1 in tb...

homogenius
May 10th, 2010, 12:14 PM
very well played by Dushevina.mini-break

Mynarco
May 10th, 2010, 12:14 PM
Brave dropshot that forced Serena hit it out. Vera 2*-1

Mynarco
May 10th, 2010, 12:15 PM
soft 2nd serve, serena ROS winner 2-2

Jorn
May 10th, 2010, 12:15 PM
2-2 in tb return winner!

homogenius
May 10th, 2010, 12:15 PM
WEAK 2nd serve destroyed 2-2

Mynarco
May 10th, 2010, 12:15 PM
DF :o Serena 3*-2

Jorn
May 10th, 2010, 12:15 PM
df SW 3-2 in tb.

homogenius
May 10th, 2010, 12:15 PM
DF poor girl is choking again

azinna
May 10th, 2010, 12:15 PM
First strong return I've witnessed and Dush crumbles on the next serve....

Mynarco
May 10th, 2010, 12:16 PM
WOW. Dushevina :eek: 3-3

homogenius
May 10th, 2010, 12:16 PM
lol

Jorn
May 10th, 2010, 12:16 PM
3-3 in tb, great rally! :)

homogenius
May 10th, 2010, 12:17 PM
3-3

Adrian.
May 10th, 2010, 12:17 PM
:bowdown:

Slutiana
May 10th, 2010, 12:17 PM
TAPE.


Come on Serena, this isn't funny in the slightest.

hdfb
May 10th, 2010, 12:17 PM
Dushevina is pushing really well.... Getting so many balls back

azinna
May 10th, 2010, 12:17 PM
Idiotic from Serena there. Should have either come in off the DTL or gone with the CC short angle.

Mynarco
May 10th, 2010, 12:18 PM
Vera D attacked Serena's 2nd serve Vera 4*-3

Jorn
May 10th, 2010, 12:18 PM
Vera 4-3 in tb... Now Hold ON!

homogenius
May 10th, 2010, 12:18 PM
mini-break again.to choke or not to choke now

Mynarco
May 10th, 2010, 12:18 PM
UE Vera D 4*-4

Jorn
May 10th, 2010, 12:18 PM
4-4 in tb...

hdfb
May 10th, 2010, 12:18 PM
Gets the mini-break back. Come on Serena!!!!!!

homogenius
May 10th, 2010, 12:18 PM
:tape:

Adrian.
May 10th, 2010, 12:19 PM
4-5:unsure:

Mynarco
May 10th, 2010, 12:19 PM
Serena winner 5*-4.

Jorn
May 10th, 2010, 12:19 PM
4-5 lost both serves :help:

hdfb
May 10th, 2010, 12:19 PM
I was so scared when she came into the net!! Good job Serena, finish her off!

azinna
May 10th, 2010, 12:19 PM
Nice short angle CC kept Dush on the weak D. Good.

Mynarco
May 10th, 2010, 12:19 PM
2 aces and take it to 3rd set please.

Mynarco
May 10th, 2010, 12:20 PM
Winner Serena 6*-4

Adrian.
May 10th, 2010, 12:20 PM
:o

hdfb
May 10th, 2010, 12:20 PM
2 SPs!!

azinna
May 10th, 2010, 12:20 PM
Again that short CC angle set thing sup for Serena.

homogenius
May 10th, 2010, 12:21 PM
good defense from Vera D but a bad choice at the end
SP

tennismaster8820
May 10th, 2010, 12:21 PM
Great two points in a row by Serena! :yeah:

Adrian.
May 10th, 2010, 12:21 PM
wow:bowdown::cheer:

Mynarco
May 10th, 2010, 12:21 PM
Serena's UE 6-5*

poulao
May 10th, 2010, 12:21 PM
The pray bits back :lol:

homogenius
May 10th, 2010, 12:21 PM
and she waited for the SP to attack with her bh again lol
a little too late probably

Adrian.
May 10th, 2010, 12:21 PM
3dt set:help:

Mynarco
May 10th, 2010, 12:21 PM
Vera's UE :o 3rd set

hdfb
May 10th, 2010, 12:22 PM
Gutsy. Do better in the 3rd Rena!

tennismaster8820
May 10th, 2010, 12:22 PM
Congratualtions to Serena!

poulao
May 10th, 2010, 12:22 PM
OMG SW did it ;)

azinna
May 10th, 2010, 12:22 PM
She got the set. But don't like the Hyperventilating Act. She needs to stop with the crying and construct some points.

claypova
May 10th, 2010, 12:23 PM
67(6) 76(5) 00

win it vera :kiss:

homogenius
May 10th, 2010, 12:23 PM
Vera D on suicide watch tonight
So close yet so far...but she was too passive when she got chances to close it out.
Hope for Serena she'll be playing better than that at the FO tho

tennismaster8820
May 10th, 2010, 12:24 PM
:spit: Serena's loudest fan also happy! :lol:

poulao
May 10th, 2010, 12:26 PM
Now we see what they are made of :)

claypova
May 10th, 2010, 12:28 PM
Li Na starts play.

hope she wins! :)

claypova
May 10th, 2010, 12:31 PM
noo 0-30

dont let her break :o

azinna
May 10th, 2010, 12:33 PM
Serena hitting her stride.

(that overhead still showed the rough edges)

poulao
May 10th, 2010, 12:36 PM
Good to see that Vera still is resisting :)

Adrian.
May 10th, 2010, 12:36 PM
2 perfect returns:banana:

claypova
May 10th, 2010, 12:36 PM
break point vera :hearts:

Adrian.
May 10th, 2010, 12:37 PM
again BP:nerner:

Adrian.
May 10th, 2010, 12:39 PM
what a return:hearts:

Jorn
May 10th, 2010, 12:39 PM
3. bp, take it! ;)

Adrian.
May 10th, 2010, 12:40 PM
dushevina has already more winners than in the 2nd set:lol:

re-break:haha:

claypova
May 10th, 2010, 12:40 PM
go Na!

2-0 perfect start :worship:

homogenius
May 10th, 2010, 12:41 PM
Vera D is still fighting, playing mostly with her bh again.
Don't know why Serena's serve is deserting her at times tho :scratch:

Mynarco
May 10th, 2010, 12:42 PM
I thought serena would crush her 6-0 GO SERENA

claypova
May 10th, 2010, 12:42 PM
3-0 to na :kiss:

homogenius
May 10th, 2010, 12:44 PM
retarded dropshot from Vera D.Serena killed it
BP

Jorn
May 10th, 2010, 12:45 PM
MJMS can hit the drops better than Vera... But who can't that... ;)

poulao
May 10th, 2010, 12:45 PM
Uha uha SW looks tired :(

Jorn
May 10th, 2010, 12:45 PM
Ace on bp!

*1-2 40-40...

Adrian.
May 10th, 2010, 12:45 PM
deuce after saving BP with ace #4

adv dush. ;)

Mynarco
May 10th, 2010, 12:46 PM
adv dushevina

Adrian.
May 10th, 2010, 12:46 PM
2-2:p

Mynarco
May 10th, 2010, 12:46 PM
2-2.

homogenius
May 10th, 2010, 12:46 PM
POOR return from serena and 2-2

Jorn
May 10th, 2010, 12:46 PM
7-6, 6-7, 2-2...

Jorn
May 10th, 2010, 12:48 PM
Btw, When was last time Serena played more than 3 hours match against any player or a player not in TOP 40?

Adrian.
May 10th, 2010, 12:49 PM
serena:smash::silly::haha::cuckoo:

Jorn
May 10th, 2010, 12:49 PM
2-2 bp, Bad volley Serena :eek:

Adrian.
May 10th, 2010, 12:49 PM
deuce:lol:

homogenius
May 10th, 2010, 12:51 PM
Vera D close to break again but Serena escapes.

Jorn
May 10th, 2010, 12:51 PM
Williams looks bad, she's tired...She calls for the Trainer...

Mynarco
May 10th, 2010, 12:51 PM
What did serena say? I totally ____ that girl?

claypova
May 10th, 2010, 12:52 PM
6-7 7-6 3-2

please vera. win this match!

claypova
May 10th, 2010, 12:52 PM
yay

5-0

Na is cruising

homogenius
May 10th, 2010, 12:53 PM
medical time out for serena

Mynarco
May 10th, 2010, 12:54 PM
Serena should just let Vera win this match. Injuring herself in Madrid would do no good for her in RG.

poulao
May 10th, 2010, 12:54 PM
It is hurting

claypova
May 10th, 2010, 12:55 PM
bagle for Na :hearts:

Bronx19
May 10th, 2010, 12:57 PM
Williams cheating again. Cant stand the fact she is playing horrible. Wasnt hurt leading 2-0, funny how it all changes once you're broken.

Suck it up dear.

claypova
May 10th, 2010, 12:58 PM
Williams cheating again. Cant stand the fact she is playing horrible. Wasnt hurt leading 2-0, funny how it all changes once you're broken.

Suck it up dear.

if someone's hurt, it doesn't automatically mean they're cheating.

maybe she began to feel her injury at 2-0?

Slutiana
May 10th, 2010, 12:59 PM
SERENA. :o


Could anyone tell me the scores of all the other matches?

poulao
May 10th, 2010, 12:59 PM
Williams cheating again. Cant stand the fact she is playing horrible. Wasnt hurt leading 2-0, funny how it all changes once you're broken.

Suck it up dear.

She dos'n like it hurting to day :)

SVK
May 10th, 2010, 01:00 PM
Ruano Pascual - Parra Santonja 3:6, 2:1*

Cirstea - Pennetta 1:6, 6:1, 0:2*

Li - Garcia Vidagany 6:0, 1:0*

Jorn
May 10th, 2010, 01:00 PM
Flavia vs Sorana 6-1, 1-6, 0-0... in 2 first sets.

claypova
May 10th, 2010, 01:02 PM
Na leads 6-0 2-0

:bounce:

Bronx19
May 10th, 2010, 01:02 PM
maybe she began to feel her injury at 2-0?

LOL.

I bet she did. It was a great little act. The half heart limp which seems to come and go depending on whether its during the point or after it.

claypova
May 10th, 2010, 01:03 PM
play resumes for vera vs. serena

76 67 23 30-0:)

Mynarco
May 10th, 2010, 01:05 PM
Dushevina's forehand :o

Jorn
May 10th, 2010, 01:05 PM
3-2* 40-40 from 40-15...

homogenius
May 10th, 2010, 01:06 PM
from 40-15 to BP for Serena
nerves...

claypova
May 10th, 2010, 01:06 PM
Na leads her match 6-0 3-0 :lol:

claypova
May 10th, 2010, 01:06 PM
break point for serena :sad:

Bronx19
May 10th, 2010, 01:07 PM
I hope Williams does win.

I want to back against her next.

mashasabinefan1
May 10th, 2010, 01:07 PM
serena :lol::lol:

claypova
May 10th, 2010, 01:07 PM
:unsure:

6-7 7-6 4-2.

homogenius
May 10th, 2010, 01:07 PM
Wrong side on the approach, can't get the lob and broken lol
Serena's screams :o

lestat111
May 10th, 2010, 01:08 PM
cheater.

MAGIKARPETTA
May 10th, 2010, 01:08 PM
what a scream Serena!

claypova
May 10th, 2010, 01:08 PM
well done beatrice. finally got a game off Na,

6-0 3-1 :lol:

azinna
May 10th, 2010, 01:08 PM
Lovely short angle, girl.

homogenius
May 10th, 2010, 01:10 PM
Desperaterena back on court, screaming after each point won lol

claypova
May 10th, 2010, 01:10 PM
6-7 7-6 5-2 :bigcry:

almost the 3 hour mark.

azinna
May 10th, 2010, 01:11 PM
Break here

Jorn
May 10th, 2010, 01:13 PM
Sam - Gisela moved onto C6...

claypova
May 10th, 2010, 01:13 PM
30-0 :yeah:

azinna
May 10th, 2010, 01:13 PM
Super wild stuff from Serena.

But I guess it'll be good for her to practice serving for matches on clay...

homogenius
May 10th, 2010, 01:15 PM
from 40-0 to deuce
Vera D :help:

Noctis
May 10th, 2010, 01:15 PM
lol serena

Noctis
May 10th, 2010, 01:16 PM
come on serena

Jorn
May 10th, 2010, 01:17 PM
Sw *5-3 0-30....

azinna
May 10th, 2010, 01:17 PM
What was that...and that...and that?

...and that?

Jorn
May 10th, 2010, 01:17 PM
0-40 was that a DF? ;)

TennisGuy21
May 10th, 2010, 01:18 PM
Wow Serena..

homogenius
May 10th, 2010, 01:19 PM
Serena gifted that game

Jorn
May 10th, 2010, 01:21 PM
5-4* 30-30 2 bad and 2 good shots...

Steff_forever
May 10th, 2010, 01:21 PM
gp Vera :hug:

Jorn
May 10th, 2010, 01:22 PM
a DROP 5-5 :eek: :)

gumoll
May 10th, 2010, 01:22 PM
davaj Vera!!!

Steff_forever
May 10th, 2010, 01:22 PM
what a classy cross bh stop winner :smooch: 5 all :D

homogenius
May 10th, 2010, 01:22 PM
great dropshot 5-5

Steff_forever
May 10th, 2010, 01:23 PM
Df
00-15 :)

Jorn
May 10th, 2010, 01:23 PM
Serena now so tired she can't serve...well... ;)

azinna
May 10th, 2010, 01:24 PM
Serena's turned into a UE and DF machine here...
...good shot there.

Steff_forever
May 10th, 2010, 01:24 PM
ace saves her again ...

gumoll
May 10th, 2010, 01:25 PM
in one match three sets 6-1, maybe here we will see three TBs :lol: :rolls:

-3h- :lol:

Steff_forever
May 10th, 2010, 01:25 PM
bh netted, 30-30

davai Vera !

Jorn
May 10th, 2010, 01:26 PM
Serena will have to win 7-5 or lose in the tb?

Steff_forever
May 10th, 2010, 01:26 PM
let's see if Vera can hold her nerves,
she needs that 1st pt now

Steff_forever
May 10th, 2010, 01:27 PM
2nd serve :mad:

Steff_forever
May 10th, 2010, 01:28 PM
yessssss 15-00
UE by tired Rena

Steff_forever
May 10th, 2010, 01:29 PM
nice little lob

Jorn
May 10th, 2010, 01:29 PM
*5-6 30-0...

Steff_forever
May 10th, 2010, 01:30 PM
40-00 :bounce:

Jorn
May 10th, 2010, 01:30 PM
40-0...

homogenius
May 10th, 2010, 01:30 PM
3rd tie-break coming

Steff_forever
May 10th, 2010, 01:30 PM
damn, don't let this 40-00 slip away again

Steff_forever
May 10th, 2010, 01:30 PM
tbrk :D

come on Vera !!!!

Jorn
May 10th, 2010, 01:31 PM
SW hit a drop tri in the net 6-6 TB...

Steff_forever
May 10th, 2010, 01:31 PM
DF 0-1°°
:smooch:

Jorn
May 10th, 2010, 01:31 PM
Vera 1-0... on df

Steff_forever
May 10th, 2010, 01:32 PM
return UE
0-2°

Jorn
May 10th, 2010, 01:32 PM
2-0 return miss in the net...

Jorn
May 10th, 2010, 01:33 PM
Vera 3-0...

Steff_forever
May 10th, 2010, 01:33 PM
3-0°°

:D wow, well done here Vera !!!

azinna
May 10th, 2010, 01:33 PM
Serena playing like a crazy woman

poulao
May 10th, 2010, 01:33 PM
Vera is playing well :) :lol:

Jorn
May 10th, 2010, 01:33 PM
Vera 4-0.

Steff_forever
May 10th, 2010, 01:33 PM
4-0°

:bounce: :yesssss :yeah:

Steff_forever
May 10th, 2010, 01:34 PM
at least Rena really fights for her life now

Jorn
May 10th, 2010, 01:34 PM
4-1 in tb... well played.

homogenius
May 10th, 2010, 01:34 PM
vera d to afraid to finish it at the net

Jorn
May 10th, 2010, 01:35 PM
4-2 in tb...

Steff_forever
May 10th, 2010, 01:35 PM
reminds me of JJ tbrk, upside down

jrollaneres25
May 10th, 2010, 01:35 PM
Stream?

Steff_forever
May 10th, 2010, 01:36 PM
Vera loses both serves :banghead:

Jorn
May 10th, 2010, 01:36 PM
4-3* in tb lose her serves...

fightserena!!!
May 10th, 2010, 01:36 PM
Serena...wtf? I just logged on and wow, she's all over the shop! :(

poulao
May 10th, 2010, 01:36 PM
Back on serve 3-4

Steff_forever
May 10th, 2010, 01:36 PM
4-4

Rome mirrored, really

Steff_forever
May 10th, 2010, 01:37 PM
5-4
5 pts in a row for Rena

Steff_forever
May 10th, 2010, 01:37 PM
2 mps Serena

omg Vera

jrollaneres25
May 10th, 2010, 01:37 PM
wow

Jorn
May 10th, 2010, 01:37 PM
SW 5-4 serve on the line miss hop...6-4 2 mps SW

Mynarco
May 10th, 2010, 01:38 PM
Suicide Watch for Vera D

TennisGuy21
May 10th, 2010, 01:38 PM
come on serena!

Wiggly
May 10th, 2010, 01:38 PM
What a choke. :tape:

Jorn
May 10th, 2010, 01:38 PM
a miss :eek: 1 mps left.

Steff_forever
May 10th, 2010, 01:38 PM
°6-5

:lol: Serena

jrollaneres25
May 10th, 2010, 01:39 PM
Ugh! I wanna See!! :lol:

Steff_forever
May 10th, 2010, 01:39 PM
with an ace she gets it done

Vera :sad:

jrollaneres25
May 10th, 2010, 01:39 PM
Stream anyone?

Jorn
May 10th, 2010, 01:39 PM
ace! 3:30 hours match :eek:

poulao
May 10th, 2010, 01:39 PM
SW did it in the end :lol:
Vera :hug::hug:

Steff_forever
May 10th, 2010, 01:40 PM
next Russian coming :yeah:

homogenius
May 10th, 2010, 01:40 PM
BAD CHOKE from vera D.All this fight for nothing :tape:
I wonder if serena will play her next match or withdraw

Wiggly
May 10th, 2010, 01:40 PM
The handshake + the scream right before. :lol:

Jorn
May 10th, 2010, 01:41 PM
Stream anyone?
Next Streaming Match Caro vs Petra at 17:15 or when it starts...

jrollaneres25
May 10th, 2010, 01:42 PM
Aren't Vee and Rena Playing doubles? I read it on Twitter :lol:

kwilliams
May 10th, 2010, 01:56 PM
^ There's nothing on the oop on the first page about them playing doubles.

Jorn
May 10th, 2010, 02:01 PM
Venus plays a late match tonight, so they don't play in doubles today, but they plays other day if SW can play.

Jorn
May 10th, 2010, 02:03 PM
Dulko vs Stosur 5-5...


Go Gisela! :)

Jorn
May 10th, 2010, 02:13 PM
Dulko vs Stosur 6-7, 0-0...

aussiestatman
May 10th, 2010, 02:40 PM
go sammy

Jorn
May 10th, 2010, 02:46 PM
Dulko vs Stosur 6-7, 4-4...

fouc
May 10th, 2010, 02:50 PM
no break of serves in dulko vs stosur :eek:

Jorn
May 10th, 2010, 02:50 PM
Dulko vs Stosur 6-7, 5-4...

Jorn
May 10th, 2010, 02:53 PM
Dulko vs Stosur 6-7, *5-5 0-30...

Jorn
May 10th, 2010, 02:58 PM
Dulko vs Stosur 6-7, 5-6*

Adrian.
May 10th, 2010, 03:01 PM
stosur def. dulko 76 75:)

claypova
May 10th, 2010, 03:08 PM
:woohoo:

go sammy!

saul1333
May 10th, 2010, 03:50 PM
Aga/Kiri - Dushevina/Makarova

1-0*

saul1333
May 10th, 2010, 03:54 PM
Aga/Kiri - Dushevina/Makarova

2*-0

saul1333
May 10th, 2010, 03:59 PM
Aga/Kiri - Dushevina/Makarova

2-1*

Jorn
May 10th, 2010, 04:03 PM
Go MashAga! :)


Can Vera D. still run... ;)

saul1333
May 10th, 2010, 04:03 PM
Aga/Kiri - Dushevina/Makarova

2*-2

saul1333
May 10th, 2010, 04:09 PM
Aga/Kiri - Dushevina/Makarova

3-2*

came back from 0-40 :)

saul1333
May 10th, 2010, 04:13 PM
Aga/Kiri - Dushevina/Makarova

3*-3

saul1333
May 10th, 2010, 04:17 PM
Aga/Kiri - Dushevina/Makarova

4-3*

saul1333
May 10th, 2010, 04:23 PM
Aga/Kiri - Dushevina/Makarova

5*-3

saul1333
May 10th, 2010, 04:26 PM
Aga/Kiri - Dushevina/Makarova

6-3, 0-0* :D

Jorn
May 10th, 2010, 04:28 PM
In other results small country Denmark beat Big USA in Ice Hochey! :eek: :eek: :)

saul1333
May 10th, 2010, 04:34 PM
^ :scared: :lol:

Aga/Kiri - Dushevina/Makarova

6-3, 1*-0

saul1333
May 10th, 2010, 04:35 PM
Aga/Kiri - Dushevina/Makarova

6-3, 2-0*

saul1333
May 10th, 2010, 04:38 PM
Aga/Kiri - Dushevina/Makarova

6-3, 3*-0

Jorn
May 10th, 2010, 04:41 PM
One mens set before Caro's match, Venus will be late if they don't move the match... (But move it where...)

Mens tennis sucks when we waits for the girls ;)

saul1333
May 10th, 2010, 04:42 PM
Aga/Kiri - Dushevina/Makarova

6-3, 4-0*

Jorn
May 10th, 2010, 04:43 PM
MashAga 4-0 :)

saul1333
May 10th, 2010, 04:44 PM
Aga/Kiri - Dushevina/Makarova

6-3, 5*-0

saul1333
May 10th, 2010, 04:49 PM
Aga/Kiri - Dushevina/Makarova

6-3, 5-1*

Masha df to get broken :(

saul1333
May 10th, 2010, 04:51 PM
Aga/Kiri - Dushevina/Makarova

6-3, 5*-2

saul1333
May 10th, 2010, 04:57 PM
Aga serves it out :D

6-3, 6-2 :bounce:

Jorn
May 10th, 2010, 05:02 PM
:)

jrollaneres25
May 10th, 2010, 05:18 PM
Gosh, when is Venus playing? :zzz:

Direwolf
May 10th, 2010, 05:32 PM
When will VeeWoz play??

Bennetteau finished a few mins ago
and the time is...
well... past the scheduled time