PDA

View Full Version : Vraag voor Belgen (expeditie robinson)

Zamboni
Oct 2nd, 2002, 05:43 PM
:wavey:

Weet er iemand welke aflevering van expeditie robinson deel 3 de laatste is die in BelgiŽ is uitgezonden? Wij krijgen zondag aflevering 3 te zien, maar vorig jaar liepen jullie voor op ons, en k vroeg me af of dat nu weer was.

per4ever
Oct 2nd, 2002, 05:44 PM
vraagje voor Tine dus ;)

2ace2
Oct 2nd, 2002, 05:52 PM
Wij kregen maandag aflevering 2 te zien. Dus wij lopen 1 dag achter dit jaar!
:D

Zamboni
Oct 2nd, 2002, 05:54 PM
ah bedankt :)

Nou kan k tegen t einde niet aan jullie vragen wat r allemaal gaat gebeuren :( ;)

2ace2
Oct 2nd, 2002, 05:57 PM
Amai, en ze hebbe der een paar ferm Belgische krengen tussengestopt dit jaar!
lol

Zamboni
Oct 2nd, 2002, 05:59 PM
Nie alleen Belgische krengen :rolleyes:

Vrouwen onder elkaar he ;)
Die Nolleke is echt n ramp!

carot
Oct 2nd, 2002, 07:18 PM
pfff roos van acker is dan misschien heter, ik vond dťsirť naessens toch beter

gentenaire
Oct 2nd, 2002, 07:20 PM
'k Heb er nog geen enkele aflevering van gezien :sad:

Zamboni
Oct 2nd, 2002, 07:41 PM
lol@carot!

Is dat Roos die eerst bij TMF zat?

2ace2
Oct 2nd, 2002, 07:43 PM
Ja, die Nolleke denkt da ze daar de baas is. De tofste vind ik eigelijk Lydia en Deborah van de vrouwe.

2ace2
Oct 2nd, 2002, 07:43 PM
En ja, dat is Roos die bij TMF zat! :D

Zamboni
Oct 2nd, 2002, 07:45 PM
:bounce: Woei, ik ken Belse tv-mensen (da krijg je als je altijd Belse muziekprogrammas kijkt ;))

Mercury Rising
Oct 2nd, 2002, 07:46 PM
Originally posted by adnil
lol@carot!

Is dat Roos die eerst bij TMF zat?
Idd, en nu presenteert ze nog altijd op TMF, "De Afrekening", op TV en radio (Studio Brussel).
And I :hearts: her, so don't you talk bad about her little carot :fiery:

The Crow
Oct 3rd, 2002, 12:54 PM
Eigenlijk vond ik Desire heel goed, maar Roos doet het ook niet slecht.

Amaai die vrouwen :eek: Enkel die stewardess (Christina of zo) staat me nog wel aan. Die Nolleke :fiery: :mad: O en die Jacobien, nog erger :fiery: Eigenlijk spijtig dat de mannen iemand moesten wegstemmen.

Zamboni
Dec 2nd, 2002, 05:14 PM
Ondertussen nog 4 mensen over....wie denken jullie dat er gaat winnen???

Kheb nog geen idee, maar kzal ook niets zeggen omdat jullie de "spannende" aflevering met 3 mensen eruit nog moeten zien ;) (2 is wel duidelijk denk, maar wie zal de 3e zijn....)

carot
Dec 2nd, 2002, 05:25 PM
neeeeeeeeee twee is duidelijk? deborah :sad: :drool: :hearts:

gentenaire
Dec 2nd, 2002, 05:26 PM
nog niks vertellen, wij zien het straks!

Ik vrees dat ze er Olivier nu gaan uitstemmen omdat hij de grootste concurrent is. Er moeten er tenslotte 3 uit nu!

The Crow
Dec 2nd, 2002, 05:27 PM
:kijkt niet maar naar deze thread vooraleer ER gedaan is:

carot
Dec 2nd, 2002, 05:27 PM
als olivier en deborah eruit liggen, dan is da voor mij gedaan zenne pff wie schiet er dan nog over van goei?

The Crow
Dec 2nd, 2002, 05:28 PM
:breekt belofte: Christina tiens :drool:

carot
ah ja christina moet dan maar winne :D

carot
ma deborahken :sad:

ceetje
Dec 2nd, 2002, 05:33 PM
Lydiake :sad: :sad: , ze mag er nie uitliggen :sad:

carot
Dec 2nd, 2002, 05:34 PM
Twee meisjes op het strand
ze lezen modebladen
ze kijken in het rond
ze dromen van een prins

twee meisjes op het strand
ze lezen modebladen
ze kijken in het rond
ze dromen van een prins

ze zoeken in hun tas
ze wijzen naar de foto's
ze schudden met hun haar
ze praten met een vriend

twee meisjes op een plank
gedragen door de golven
het branden van de zon
de wijzers houden op

de dag brengt ouderdom
de nacht brengt vreemde uren
de deken is zo zwaar
een bladzijde slaat om

lmao :D:sad:

Zamboni
Dec 2nd, 2002, 05:35 PM
*zegt niks*

Nouja, behalve dan dat de 4 tofsten over zijn :bounce: (volges mij dan ;))

carot
Dec 2nd, 2002, 05:39 PM
Originally posted by adnil
*zegt niks*

Nouja, behalve dan dat de 4 tofsten over zijn :bounce: (volges mij dan ;))

oei *vraagt zich af of linda's smaak wel te betrouwen valt* ;)

gentenaire
Dec 2nd, 2002, 05:40 PM
die Christina kan ik nie meer af!

Loes moet winnen!

2ace2
Dec 2nd, 2002, 05:51 PM
Ik vind da ofwel Lydia of Deborah moet winnen. Die weten tenminste wat plezier maken is. De rest wilt constant maar werken en kunnen niet eens plezier maken. Dus ik heb de manier waarop Lydia en Deborah het spel spelen liever, en daarom wil ik dat een van hen wint. Dat zijn tenminste sympathieke mensen. Olivier valt ook nog mee. Maar Loes is een ouw zaag een heeft overal commentaar op. Kristina is zo achterbaks als wat. Luc moet niet veel zeiken want hij doet ook zelf niks. En Derek haat ik nog het meeste van al, die denkt da hij de baas is, da stom ei!

carot
Dec 2nd, 2002, 05:52 PM
deborah :hearts:

ik heb het wel eigenlijk een beke voor deborah ;)

Zamboni
Dec 2nd, 2002, 06:03 PM
*heeft niet dezelfde smaak als Bart* :o

Lydia en Deborah, BITCHES

Ok, kijk de uitzending maar ;)

carot
Dec 2nd, 2002, 06:04 PM
nog e goe uur linda en dan begint het ;)

gentenaire
Dec 2nd, 2002, 06:10 PM
Lydia en Deborah zijn zo associaal als iets! Deborah vorige week over het feit dat zij altijd langer liggen te slapen "we kunnen toch moeilijk met 6 ontbijt maken? Dus blijven we gewoon liggen in plaats van daar zo rond te lopen"

Hallo, je kan toch een beetje afwisselen. De ene dag maken persoon 1 en 2 het ontbijt klaar en kan de rest wat uitslapen, de andere dag doet iemand anders het zodat personen 1 en 2 eens langer kunnen blijven liggen. Je kan toch tenminste jezelf eens aanbieden om iets te doen ipv constant te profiteren van de anderen.

Van mij mag winnen: Loes, Olivier, Derek. Die drie hebben al genoeg bewezen dat ze echte Robinsons zijn.

gentenaire
Dec 2nd, 2002, 08:03 PM
Deborah en Lydia zijn echt wel kleine kinders die denken da ze groot zijn, die denken da iedereen denkt "zo en zo maak ik me populair".
Rijst wegnemen, hoe grappig, ha ha.

Elske
Dec 2nd, 2002, 08:10 PM
argh derek, lydia en deborah zijn gewoonweg onuitstaanbaar! voor mij mag Loes winnen

carot
Dec 2nd, 2002, 08:27 PM
deborah :drool:

dees is toch wel echt een saaaaaaie groep ze, kwil nu niks zeggen maar stelt u voor da lydia en deborah daar ni meer bij zitte...boooring :p

luc is popiejopie (lmfao :D)

carot
Dec 2nd, 2002, 08:28 PM
da olivier ma wint, das den enige die ik kan uitstaan van die vier overblijvers lol

per4ever
Dec 2nd, 2002, 08:29 PM
voor mij mogen ze allemaal winnen..ik ken ze toch nie :o

carot
Dec 2nd, 2002, 08:30 PM
ewel dees jaar miste niks K :sad:

ceetje
Dec 2nd, 2002, 08:31 PM
Lydia :drool: ,kga ze missen :sad:

ma nuj moet christina winnen,in ieder geval derek nie :fiery:

Josh
Ah 't was toch grappig hoe ze Derek nadeden. :D

carot
alles behalve derek, azonen eikel :mad:

Josh
Dec 2nd, 2002, 08:38 PM
Ja seg, azo nen ambetante...

De rijst is vochtig geworden, die vod was zo nat blah blah....

carot
Dec 2nd, 2002, 08:41 PM
dieje is ook popiejopie he josh? :D

ja de rijst was vochtig van diejen doek natuurlijk, da ze water in dieje pot hadde gedaan en hoe da ze da zouden droog krijgen da hadde ze nog ni door, azooooooon eikels dees jaar lol

go olli :bounce:

gentenaire
Dec 2nd, 2002, 08:55 PM
Go Loes, go Loes! En go Olivier!! :bounce:

gentenaire
Dec 2nd, 2002, 08:56 PM
maar die meiskes wisten toch al dat ze nie meer van die rijst gingen moeten eten dus da kon hun weinig schelen.

gentenaire
Dec 2nd, 2002, 08:57 PM
oh en Kristina moet er uit!!

"ik maak echt nie graag mensen zwart he, maar...."
"ik roddel dus echt nie graag, he, maar dedie...."

carot
Dec 2nd, 2002, 08:59 PM
kem just hetzelfde gezegd van christina lmao, azon hypocriete, ma bon ze zijn daar allemaal vree hypocriet, buiten olli dan :bounce:

gentenaire
Dec 2nd, 2002, 09:05 PM
Ik ben nu eens op de website aan het kijken. Blijkbaar heeft Deborah nog op Lydia gestemd bij de eerste eilandraad en Lydia wou toen Deborah eruit! LOL!

carot
Dec 2nd, 2002, 09:09 PM
och kom tine, ge hebt iets tegen de williams sisters en nu kiesde er deborah uit, coincidence? i don't think so ;)

gentenaire
Dec 2nd, 2002, 09:11 PM
Originally posted by carot
deborah :drool:

dees is toch wel echt een saaaaaaie groep ze, kwil nu niks zeggen maar stelt u voor da lydia en deborah daar ni meer bij zitte...boooring :p

Ge komt da wel te boven, Koen. Hoezeer het vertrek van Walter me geraakt heeft...
.
.
.
(momentje, efkes zakdoekske pakken)
.
.
..
'k ben toch blijven kijken;)

carot
Dec 2nd, 2002, 09:13 PM
walter...raymond...nolleke :drool:

zemme gewoon de interessante karakters er al uit gekegeld misschien lig het daaraan, ma den overschot vind ik bucht, olli das daar den enige die ik het gun robinson te worre, en die het dan ook zou verdiene

Josh
Dec 2nd, 2002, 09:16 PM
OMG Nolleke da was zo'n teef :o

Mijntje vond ik nog een coole, spijtig da die al zo vlug naar huis moest.

GO OLIVIER! :bounce:

carot
Dec 2nd, 2002, 09:17 PM
was da ni Nijntje?

carot
Dec 2nd, 2002, 09:17 PM
of is da da konijn? van de joris?

carot
Dec 2nd, 2002, 09:18 PM
ma nolleke had er inderdaad het eerst moete uitligge, en *ijntje nog ni zo snel

gentenaire
Dec 2nd, 2002, 09:20 PM
'k heb de eerste aflevering gemist dus 'k heb die Mijntje nooit meegemaakt. 't Enigste wat ik daarvan weet is dat die een ..uhm...interessante bikini heeft ;)

Josh
Dec 2nd, 2002, 09:21 PM
Lol, neje, 'k geloof da't Mijntje was.

tfannis
Dec 2nd, 2002, 09:23 PM
Olivierke moet winnen :D ...al blijft Meintje nog altijd mijn eerste keus

Loes mag absoluut ni winnen...azo een trut :( ...en Derek ook ni...die is van nen toffe gast in een onverdraaglijke zeiktante gemetamorfeerd (als da al een juist woord is;))...en Kristina ook ni, want das een schijnheilige....

carot
Dec 2nd, 2002, 09:23 PM
Originally posted by Beggin' Beguine
'k heb de eerste aflevering gemist dus 'k heb die Mijntje nooit meegemaakt. 't Enigste wat ik daarvan weet is dat die een ..uhm...interessante bikini heeft ;)

da ziede elkes keer opnieuw lol :o

ma da leek mij nog een toffe, da was een boerin zeker?

gentenaire
Dec 2nd, 2002, 09:24 PM
Loes is geen trut!! :p

carot
tzijn allemaal POPIEJOPIES lotte :D

tfannis
Originally posted by carot
tzijn allemaal POPIEJOPIES lotte :D

Amen

tfannis
Dec 2nd, 2002, 09:25 PM
;)

buiten olivier dan ;)

maar Loes zeker en vast :angel: :p

carot
Dec 2nd, 2002, 09:29 PM
Originally posted by tfannis
buiten olivier dan ;)

:cool:

per4ever
Dec 2nd, 2002, 09:30 PM
Elske en Tine zeggen da Loes mag winnen..dus GO LOES!!!!!!!

Josh
Dec 2nd, 2002, 09:31 PM
Loes wordt volgende week weggestemd; ze kreeg nu ook al twee stemmen.

gentenaire
Dec 2nd, 2002, 09:32 PM
allez, ik kruip erin met warme dromen van Walter en Olivier (hoewel ik niet wat te denken van't feit dat 'm da naam van zijn ex-lief nie meer weet: 1) wilt da zeggen dat 'm lieven nogal lichtekes opneemt? 2) wilt da zeggen dat 'm nie meer weet omdat 'm nog op zoek is naar de enige echte ware en dat 'm nie beseft da ik dan ben )

gentenaire
Dec 2nd, 2002, 09:33 PM
Loes kreeg een stem van Luc en van Derek, denk ik. Luc is weg, blijft maar 1 iemand over die op haar had gestemd. Op Kristina konden ze nu niet stemmen.

carot
Dec 2nd, 2002, 09:36 PM
derek-christina-olivier is echt e kliekske, vanaf de mengeling van de kampen was da duidelijk da zij een goei kans hadde op de finale, zeker omda derek me ze groot bakkes iedereen geintimideerd heeft

carot
Dec 2nd, 2002, 09:37 PM
allez, ik kruip erin met warme dromen van Walter en Olivier (hoewel ik niet wat te denken van't feit dat 'm da naam van zijn ex-lief nie meer weet: 1) wilt da zeggen dat 'm lieven nogal lichtekes opneemt? 2) wilt da zeggen dat 'm nie meer weet omdat 'm nog op zoek is naar de enige echte ware en dat 'm nie beseft da ik dan ben )

duidelijk twee he tine ;)

Zamboni
Dec 3rd, 2002, 09:26 AM
Lydia en Deborah zijn zo associaal als iets! Deborah vorige week over het feit dat zij altijd langer liggen te slapen "we kunnen toch moeilijk met 6 ontbijt maken? Dus blijven we gewoon liggen in plaats van daar zo rond te lopen"

Hallo, je kan toch een beetje afwisselen. De ene dag maken persoon 1 en 2 het ontbijt klaar en kan de rest wat uitslapen, de andere dag doet iemand anders het zodat personen 1 en 2 eens langer kunnen blijven liggen. Je kan toch tenminste jezelf eens aanbieden om iets te doen ipv constant te profiteren van de anderen.

Van mij mag winnen: Loes, Olivier, Derek. Die drie hebben al genoeg bewezen dat ze echte Robinsons zijn.

Me jou kan k prate :bounce:

Zamboni
Dec 3rd, 2002, 09:29 AM
Ik denk ook dat ze volgende week Loes eruit stemmen :(

Dan hoop k toch dat Derek of Olivier wint, da zijn echte Robinsons, die tenminste ook een aantal keer op voedselexpeditie zijn geweest!

gentenaire
Dec 3rd, 2002, 09:32 AM
Ik denk niet dat Kristina op Loes gaat stemmen. Ik zie haar eerder op Derek stemmen. Loes zie ik ook op Derek stemmen. Dan heeft hij twee stemmen en als Derek en Olivier op Loes stemmen heeft zij er ook twee. 'k Weet niet hoe het dan beslist zal worden.

The Crow
Dec 3rd, 2002, 09:51 AM
OMFG, sinds vorige week was ik al een beken fan geworden van Lydia en Deborah maar deze week ben ik er helemaal fan van!! Lydia en Deborah rock!!!!! Hat kamp efkes lekker op stelten zetten, I love it!! En die andere maar "dat zijn geen Robinsons bla bla bla" Boring!!!! Voor mij zijn Lydia en Deborah de winnaars van dit jaar!

En nu gaan we allemaal de uitroeptekens in mijn post tellen ;)

The Crow
Dec 3rd, 2002, 09:53 AM
O en van de overblijvers mag iedereen winnen behalve Loes. A zo'n trut! :p@Tine. Kristina mag winnen wegens haar looks ;) Ollie en Derek zijn duidelijk de 2 beste dit jaar. Derek vind ik wel nen grappige kerel, alhoewel hij een beetje naar het irritante aan het afglijden is ;)

Zamboni
Dec 3rd, 2002, 09:54 AM
14, Joris :angel:

Tine, ik weet nie hoor, maar Kristina heeft toch ook als eerste Derek gekozen bij de vorming van Noord en Zuid. Ze moest toen iemand kiezen uit het mannenkamp, en ze koos eerst Derek, en daarna kozen hun Olivier, dus k betwijfel of ze nu op Derek zou stemmen.

btw, heeft er iemand ooit de reclame voor de cd gezien? Mijn zus en ik vroegen ons af of degene op het hoesje de winnaar was (kheb de reclame 1 keer gezien). In dat geval zou het Kristina zijn, maar kgeloof toch niet dat die gaat winnen.

En kiezen de afvallers weer de winnaar?

gentenaire
Dec 3rd, 2002, 10:04 AM
kamp op stelten zetten? Niks doen = kamp op stelten zetten?
Loes wist dat zij die rijst genomen hadden, ze wist ook dat ze die niet zouden weg gegooid hebben. 'k Moet toegeven, toen ik zag dat ze water in die pot aan 't doen waren dacht ik toch ook van 'domme geiten!!! Denkt eens na over wa ge doet' Ooit al eens rijst in een vochtige pot gedaan? Gewoon met een doekske drogen is nie voldoende. Die pot moet gans kunnen uitdrogen en in da vochtig weer is da nie vanzelfsprekend.
Die twee zien overal complotten in, die denken da iedereen bij de anderen zitten te slijmen om verder te geraken in het spel, terwijl die gewoon bij de anderen zitten omdat ze er goed mee overeenkomen!

Zamboni
Dec 3rd, 2002, 10:12 AM
Mee eens, Tine. Derek is ook al de hele expeditie bezig met de rijstvoorraad, om te zorgen dat ze er tot het eind mee uit zouden komen, en op deze manier gaan die twee mutsen dat mooi even dwarsbomen. En dan nog wel op het moment dat ze er zelf geen last meer van hebben, lekker egoÔstisch! Ze klaagden de hele tijd over honger, terwijl ze niets uitvoerden, wat denk je wat voor honger de rest nu zal hebben wanneer de rijst bederft?! Een geintje is leuk, maar maak desnoods de kommen kapot ofzo, maar niet de voedselvoorraad :rolleyes:

The Crow
Dec 3rd, 2002, 10:20 AM
Ochja, dat is nu eenmaal een stunt van een paar jonge meisjes eh ;) Misschien zou ik er ook niet hebben mee kunnen lachen, maar 't maakte toch wel goeie tv moet ik zeggen ;)
Maar eigenlijk heb ik het gewoon over de attitude van die meisjes. Gewoon relaxt... En terbij, het was toch al duidelijk dat die andere 5 nen serieuze kliek vormden eh... Het werkt een beetje langs 2 kanten eh: D en L staken niet veel uit omdat de anderen het meestal sowieso deden en omdat het enige wat ze mochten doen waarschijnlijk toch maar eens wat rode vruchten snijden was... 't Was wel duidelijk dat de 5 hen toch maar gewoon als domme tieners zagen...

Whatever, in het begin was ik helemaal voor kamp noord ('t was toch noord), omdat ze zo een hechte kliek vormden, maar eigenlijk zijn dat nu toch maar boring mensen zenne... Eigenlijk vind ik het heel spijtig dat Keo weg moest, want dat was veruit de grappigsten in die bende...

Josh
Dec 3rd, 2002, 11:23 AM
Ik denk dat Kristina, Olivier en Derek volgende week op Loes zullen stemmen en dan zullen de mannen Kristine wegstemmen en Olivier wordt dan verkozen tot Robinson. :bounce:

Zamboni
Dec 3rd, 2002, 11:24 AM
Ja, Keo was grappig! (en onverstaanbaar :o)

Je hebt natuurlijk wel gelijk dat t n wisselwerking was, maar als Jacobien er dan bij ging zitten om wat te doen, was t ook weer niet goed bij L en D, dus t was wel n onoplosbare situatie eigenlijk!

gentenaire
Dec 3rd, 2002, 11:36 AM
Da's waar. Jacobien probeerde wel samen te werken met de rest van de groep. Was zij op het laatste moment niet bij iedereen gaan zeggen "ik zou het toch wel heel erg jammer vinden moest ik er nu uitgaan, ik vind dat ik toch een goede Robinson ben" enz. dan hadden ze er haar misschien niet uitgestemd.

carot
Dec 3rd, 2002, 11:39 AM
tine? hebde gij dieje laatste post getypt? :o ;)

Zamboni
Dec 3rd, 2002, 11:40 AM
*ziet een dt-fout in Tine's post*

carot
Dec 3rd, 2002, 11:40 AM
oh ja, leest joris zijn posts en gebt mijn mening ;)

fleemke≥
Dec 3rd, 2002, 11:46 AM
awel ik vond Debo en Lydia toffe menskes .. tot gisteren ... Hun discussie sloeg op niks (hun argumenten) en die rijst ... nu ja op zich was eht wel tijd voor een grapke maar ... grapkes met eten daar was gene goede zet mij dunkt!
Olivier mag winnen van mij :)

gentenaire
Dec 3rd, 2002, 11:50 AM
Ik hou van goede grappen maar ik vond da nu nie echt grappig eigenlijk. Zelfs al vindt ge da nie erg dat die rijst voor de grap verstoppen, dan nog is 't nie echt grappig.

't Is da Fleem, hun argumenten kloppen van geen kanten, ze denken dat ze de rest doorhebben maar da is nie zo.

Oliver of Loes moeten winnen, Kristina zeker nie, Derek eventueel. 'k Vind Derek wel grappig eigenlijk.

Zamboni
Dec 3rd, 2002, 11:58 AM
Derek is ok vind ik, alleen toen met dat bed sloeg ie nogal door! Verder kan ie mssn zeurderig overkomen, maar als t aan Lydia en Deborah had gelegen waren ze hetzelfde met de rijst omgegaan als op Uma!

Ik vond t ook vervelend dat ze zich de hele tijd maar afzonderden en lol maakten. Natuurlijk moet je ook lol maken op dat eiland, maar t is geen vakantie, en als je zo met zn 2en gaat zitten, daar heb je ook alleen maar jezelf mee.

Kristina is ook nog vrij achterbaks soms!

Josh
Dec 3rd, 2002, 12:03 PM
Een ding is toch wel duidelijk geworden, nl dat een groep vrouwen onmogelijk samen kan overleven. :D

Er was totaal geen organisatie in het vrouwenkamp, ze hadden geen eten, geen kamp, ze deden niets anders dan bekvechten, ze konden niet koken lmao. Vrouwen zijn echt hulpeloos zonder mannen. :p

carot
Dec 3rd, 2002, 12:05 PM
het probleem is dat D&L iets teveel lol hadden, maar die andere kliek die heeft nog nooit van het woord lol gehoord, laat staan het in de praktijk toegepast

op het vrouwekamp daar zonge ze 's avonds liekes enzo, allez da was nog tof in da opzicht (in andere opzichten iets minder ;))

seffes gaak BB nog interessanter moete vinne dan ER :o ;)

Zamboni
Dec 3rd, 2002, 12:12 PM
Vrouwen onder elkaar he ;) Haat en Nijd!

Twas geen kwestie van geen eten kunnen vinden, meer van denken dat je op vakantie gaat en roekeloos met de rijstvoorraad omgaan!

gentenaire
Dec 3rd, 2002, 12:17 PM
Die andere kunnen ook lol maken, alleen mag het niet ten koste gaan van de rest.
Ik kan niet tegen mensen die aan de kant zitten toe te kijken terwijl de rest werkt. Als gij daar zit te werken terwijl der daar twee plezier zitten te maken, dan gaat ge daar toch ook nie tegen zeggen "goed zo meiskes, jullie weten tenminste wa plezier is" ? Als die meiskes zouden meewerken zouden die andere wa meer tijd hebben om ook ne keer plezier te maken.

En Josh, correctie, der was inderdaad geen organisatie in dat vrouwenkamp, had ik daar gezeten, 't was anders geweest;)

fleemke≥
Dec 3rd, 2002, 12:19 PM
Ik vond da vrouwenkamp een SERIEUZE belediging voor het vrouwelijke geslacht :fiery:
Nu ja ik zeg ni da ik beter ben maar ik zou het alleszinds anders hebben aangepakt :) Ik had Nol al meteen een lap rond der oren gegeven ;)

gentenaire
Dec 3rd, 2002, 12:23 PM
ooh, dan hadden we een heus haartrekgevecht kunnen krijgen!! Beeldt u in wa voor televisie da zou geven!!

Josh
Dec 3rd, 2002, 12:25 PM
Bovendien stemden de vrouwen dan meteen Mijntje weg, de enige die iets deed. :rolleyes:

Vrouwen en survival, een combinatie die niet werkt. :D

gentenaire
Dec 3rd, 2002, 12:30 PM
Maar van die supersurvivalmensen, daar moet ik het ook nie van hebben, zoals Raymond en zo. Het is en blijft een spel natuurlijk. Ge moet overleven, maar ge weet ook dat als ge ziek wordt ge der zo uit kunt. Ge moet het gewoon zoveel weken zien uit te houden, ge moet leren omgaan met het beetje eten dat ge hebt en proberen veel voedsel te verzamelen, maar ge moet nu ook weer nie overdrijven.

gentenaire
Dec 3rd, 2002, 12:31 PM
en 't viel me ook op dat de mannen beter waren in het oplossen van visuele puzzles (da vierkant vormen) terwijl de vrouwen beter zaken konden onthouden.

The Crow
Dec 3rd, 2002, 12:47 PM
Raymond was toch gene super survival mens?? Richard van vorig jaar ja, a zo ne freak :eek: :eek:

The Crow
Dec 3rd, 2002, 12:48 PM
O en over die laatste opdracht gisteren (met Loes en Christina en die Griekse tekens): ik was eigenlijk vrij zeker dat ze het alle 2 volledig juist hadden en dan komt Roos af dat ze maar 4 op 6 hadden :confused:

Zamboni
Dec 3rd, 2002, 12:52 PM
Nee, ze hadden dingen omgedraaid, er waren 2 blokken die een kwartslag hadden moeten draaien om juist te liggen.

O die Richard! Vreselijk :fiery: Ik mocht hem echt nie, t enige wat ie had gedaan was houthakken :rolleyes: Hij had totaal geen sociale vaardigheden! Doe dan maar Karin, de eerste winnares, die was toch beter dan Richard!

The Crow
Dec 3rd, 2002, 12:54 PM
A zo, 'k dacht dat ze enkel op de goeie plaats moesten liggen :o ;)

gentenaire
Dec 3rd, 2002, 02:02 PM
Joris, ik vroeg me da ook af! Ik dacht ook dat ze het alletwee juist hadden, wist niet dat ze nog eens exact goed moesten liggen ook.

The Crow
Dec 3rd, 2002, 02:38 PM
Misschien was Linda haar uitleg wel goed, maar misschien heeft Roos het zelf niet goed onthouden ;)

carot
Dec 3rd, 2002, 03:09 PM
linda haar uitleg was goe, gelle hebt gewoon e slecht geheuge ;)

The Crow
Dec 3rd, 2002, 03:17 PM
Pffft, 'k zal uw Deborah nog eens verdedigen :rolleyes:

carot
Dec 3rd, 2002, 03:20 PM
:kiss: go christina ;)

The Crow
Dec 3rd, 2002, 03:32 PM
Allee, 't is goe. Alhoewel dak zelf niet echt nie meer voor christina supporter ;) Alhoewel haar "ik maak nie graag mensen zwart maar ..." zinnen wel vrij legendarisch beginnen worden. ;)

carot
Dec 3rd, 2002, 03:33 PM
das just lol, zeeft er wel elke aflevering zo eentje ;)

gentenaire
Dec 3rd, 2002, 03:38 PM
Moesten Deb en Lyd dat nagebootst hebben van Kristina, dan zou ik wel durven zeggen dat ze ze goed door hebben.

The Crow
Dec 3rd, 2002, 03:40 PM
Jamaar Christina zegt dat altijd enkel tegen de camera's als er niemand anders bij is ;) Soit, 't blijft toch een beze :drool: ;)

carot
Dec 3rd, 2002, 03:43 PM
beze...:sad: ...deborahken ... :hearts:

carot
Dec 3rd, 2002, 03:43 PM
hoe lang duurt da tine eer de wonde geheeld is? ;)

gentenaire
Dec 3rd, 2002, 03:56 PM
De wonde heelt nooit echt compleet :sad: Het blijft een groot gemis. Iedere keer als je de aftiteling ziet, verschijnen die puppy-oogjes weer ;)

carot
Dec 3rd, 2002, 03:59 PM
*zucht* :sad:

gentenaire
Dec 9th, 2002, 06:58 PM
not 10 minuutjes

carot
Dec 9th, 2002, 08:07 PM
bo bo bo bo bo booooooooooooring

en zo voorspelbaar sjeezes

deborah :sad:

tfannis
Dec 9th, 2002, 08:14 PM
Allright!! :bounce: :bounce: :bounce: Loes :wavey: ..hier heb ik al ongeveer elke aflevering op zitten wachten ;) ...alleen Annelies was een nog erger geval :o

Gooooooooooooooooooo Olivier :D :kiss: :drool: :angel:

gentenaire
Dec 9th, 2002, 08:28 PM
Loes was een lief mens!!

The Crow
Dec 10th, 2002, 09:25 AM
Bye bye Loesje :wavey: :D Maar Annelies was toch een geestige, Lotte :p

En Kristina en Derek hebben hun kans verkeken om Ollie eruit te bonjouren. Als Ollie bij de laatste 2 zit, kan hij gewoon niet verliezen. Zo goes als iedereen zal voor hem stemmen.

carot
Dec 10th, 2002, 09:26 AM
ollie ollie :bounce:

gentenaire
Dec 10th, 2002, 09:28 AM
Goooo Ollie!!

The Crow
Dec 10th, 2002, 09:39 AM
Euh Go Kristina dan maar zeker? :p

Zamboni
Dec 10th, 2002, 09:57 AM
Tmaakt me nu eigenlijk weinig uit wie r wint. Ze verdienen t alledrie wel, maar Olivier en Derek toch wel wat meer dan Kristina,

gentenaire
Dec 10th, 2002, 10:37 AM
Dat vind ik ook, Linda. Ik hoop dat Derek en Olivier de finale mogen spelen.

The Crow
Dec 10th, 2002, 10:38 AM
Ik hoop op Derek tegen Kristina (kwestie van een toch ietwat spannende finale te hebben).

Zamboni
Dec 10th, 2002, 11:38 AM
Ik vraag me af op wie de vrouwen van noord zullen stemmen! Ze mogen ze geen van drieŽn :rolleyes:

Zamboni
Dec 10th, 2002, 11:39 AM
uhm...van zuid bedoel k natuurlijk!

carot
Dec 10th, 2002, 11:40 AM
deborah en lydia zullen wel op ollie stemme denk ik

gentenaire
Dec 10th, 2002, 11:40 AM
bwa, ik denk dat ze Olivier wel afkunnen. 'k Zie Zuid wel en masse op Olivier stemmen.

Zamboni
Dec 10th, 2002, 11:42 AM
Jakobien stemt zeker op Olivier

gentenaire
Dec 10th, 2002, 11:53 AM
Op Kristina zie ik ze niet stemmen ;)

The Crow
Dec 10th, 2002, 12:17 PM
Dat is't juist wat ik 'k bedoel: als Ollie bij de laatste 2 zit, wint ie gegarandeerd, want zo goed als gans Zuid stemt op hem.

gentenaire
Dec 10th, 2002, 01:01 PM
Dan heeft de terechte winnaar tenminste gewonnen.

carot
Dec 10th, 2002, 01:03 PM
voilŗ, goe gezegd tine!

fleemke≥
Dec 10th, 2002, 01:10 PM
go olivier :D:D:bounce:

carot
Dec 10th, 2002, 01:11 PM
go fleem :bounce:

fleemke≥
Dec 10th, 2002, 01:18 PM
:cool:

Zamboni
Dec 15th, 2002, 05:06 PM
Vanavond de finale :bounce:

gentenaire
Dec 15th, 2002, 05:32 PM
hier in BelgiŽ nog niet, dus nog niks zeggen. Wij zien het morgen pas.

~*Alma*~
Dec 15th, 2002, 05:57 PM
waa deze thread heb ik gemist :o
naja dan maar een beetje laat... Go Kristina! :D :bounce:

gentenaire
Dec 17th, 2002, 09:40 AM
Jammer dat Ollie niet gewonnen heeft :sad:

Maar Derek verdient het ook wel.

Voor de laatste discussies --> FC

carot
Dec 17th, 2002, 09:42 AM
de gemoederen laaien hoog op ;)

emo-postings! :D

The Crow
Dec 17th, 2002, 09:48 AM
:mad: Dikke vinger!! :mad:

gentenaire
Dec 17th, 2002, 09:57 AM
Blaaah

gentenaire
Dec 23rd, 2002, 07:55 PM
Keo lijkt me echt wel een smeerlapke. Waar heeft ie da gehoord van da complot? Hij zou dan de enigste zijn die da gehoord heeft. En hij heeft dus alle afvallers tegen Olivier opgezet.

gentenaire
Dec 23rd, 2002, 08:29 PM
'k Denk nie dat er een complot was. Als ge de afleveringen ziet, dan zijn alle afvallers gewoon logisch, gezien de omstandigheden. Zoals Derek zei, daar moesten helemaal geen afspraken gemaakt worden.

The Crow
Dec 24th, 2002, 11:25 AM
't Zou mij heel sterk verbazen dat Keo het allemaal verzint hoor Tine :rolleyes: Zoals altijd zal de waarheid wel ergens in het midden liggen.

Go Keo! :p

carot
Dec 24th, 2002, 12:01 PM
ik vind eigenlijk wel een gepast einde aan de reeks, door het achterbaks gekonkelfoes van Keo nadat (!) hij eruit was gestemd krijgt dees achterbaks seizoen van ER ne "verdiende" winnaar lmao

het was schoon om te zien hoe roos eigenlijk bijna letterlijk zei da olivier het meer verdiend had en ook gewoonweg had moeten winne ware het niet da ze een grove fout hadden begaan door die afvallers *samen* op een eiland te zette. bij zo'n achterbakse groep lijk dees jaar kunde dan natuurlijk probleme verwachte lol, ze zoude de mense die moete stemme beter hunne stem laten uitbrenge direct als ze weggestemd worre of zo.

Glenn
Dec 24th, 2002, 12:05 PM
Grappisgte moment was dat Lydia en Deborah Derek nadeden:

"Oh nee, er zit waaaater in.... nu moet ik hem helemaal schoonveeeeegen.... vuile trutten"

WAHHAHAHA hilarisch!

The Crow
Dec 24th, 2002, 12:06 PM
Zijt ger nog altijd nie over carotjen :p

Maar eigenlijk heb je wel gelijk. Achteraf is er blijkbaar nog veel gebeurd en verteld en dat is niet fair. Toch blijf ik Derek een verdiendere (is dat een woord?) winnaar vinden dan onze gladde pr-guy.

Soit, de laatste aflevering was een heel dwaze aflevering. Strontvervelend gewoon :(

carot
Dec 24th, 2002, 12:18 PM
ja, ik had mij er iets veel beters en interessanters van voorgesteld, azo dwaas pfff :mad:

carot
Dec 24th, 2002, 12:19 PM
Originally posted by The Crow
Zijt ger nog altijd nie over carotjen :p

da ga zijn lijk het erste seizoen, iedereen gaat olivier herinnere just lijk als me eva (who the fuck is carine? ;))

The Crow
Dec 24th, 2002, 12:20 PM
Pfffft Nie op Karin kappen eh :mad: :fiery: Enne Ollie was wel de Karin van de eerste reeks eh (en Derek de Eva) qua karakter :p

carot
Dec 24th, 2002, 12:22 PM
da was geen kritiek naar karin ze joris :kiss:

en ja qua karakter was derek wel meer eva dan olivier ma bon da was nu wak wou zegge ook ni :p

The Crow
Dec 24th, 2002, 01:09 PM
Ollie, who the fuck is Ollie :p