View Full Version : Eleni in Athens $100,000+H

hellas719
Sep 22nd, 2009, 02:21 AM
Eleni should get a seperate thread for herself in Athens:p
I guess she'll get a MD WC and she'll play doubles with Jaz:shrug:

merda2004
Sep 22nd, 2009, 09:26 AM
u can create a seperate thread for eleni in doubles as well!!! lol
then u can make another thread for eleni in athens but for the qualies lol...oh hellas...u do like the sound of ur own voice dont u?lol

Bероника
Sep 22nd, 2009, 06:23 PM
I hope she has some decent result at the home tournament.

Good luck,Eleni :D

hellas719
Sep 23rd, 2009, 03:43 AM
She got a MD WC :woohoo:

merda2004
Sep 23rd, 2009, 09:34 AM
of course and she would!!!

merda2004
Sep 23rd, 2009, 09:37 AM
oh by the way its not only eleni that got a wild card.i read on the internet that georgatou,gerasimou and papamixahl will also get a "free pass" as they called it to the main draw!!!

forever_rafter
Sep 23rd, 2009, 01:23 PM
I would go to Athens if the tourney was a week later. ECH in womens volleyball start on September 25th in Poland...

Dorien.
Sep 23rd, 2009, 07:20 PM
Ooh that's sad you cannot go :sad:

hellas719
Sep 24th, 2009, 02:27 AM
Ula:hug:

hellas719
Sep 24th, 2009, 02:46 AM
Article about the WC:
http://tennisnews.gr/greek-tennis/regional/2805-vogueathensopen2009

hellas719
Sep 25th, 2009, 10:37 PM
Daniilidou returns to the courts where she was idolised

Lena Daniilidou returns to the court where during the Athens Olympics 2004 received the biggest standing ovation of her career so far, to compete in international professional tournament ITF $125.000 Vogue Athens Open 2009, which will be held from the 26th of September until the 4th of October in Olympic Tennis Center in OAKA with FREE ADMITANCE for the spectators. The Greek star as well as Anna Gerasimou, Eirini Georgatou and Despina Papamichail received Wild Cards into the Singles Main Draw (which will feature 20 top-100 athletes) awarded by the organisers (Liberis Publications and H.T.F.).

The participation of the top four Greek athletes adds to the interest in the tournament, which boasts a star studded field of players led by Jelena Dokic from Austaralia with a career high ranking of N. 4 in 2002 and total career prize money of 3 million dollars. Dokic will be joined by the Romanian Iona-Raluca Olaru N. 53 in the World Rankings, the Italian Tathiana Garbin N. 58 in the World Rankings, the German Tatjana Malek N. 66 in the World Rankings, her compatriot Kristna Barrois at N. 67, the Czech Petra Kvitova at N. 72, the Swiss Timea Bacsinszky at N. 73, the Romanian Monica Niculescu at N. 76, the Swiss Stephanie Voegele (N. 77), the Romanian Alexandra Dulgheru N. 78 winner in Warsaw WTA Tour tournament this year and many more...

The tournament shall commence on Sunday 26th of September with the Singles Qualifying matches and will conclude on Sunday 4th of October with the finals. It should be noted that floodlights will be used. The daily shedule shall begin at 14.00 and matches will be played until 21.00. The semifinals will start at 16.00 on Saturday 3rd of October and the finals at 14.00 on Sunday 4th of October.

The organisers have prepared off-court surprises for the tennis fans who will come to the "Vogue Athens Open 2009". Hoping to evolve the tournament into an important means of promotion for our country while at the same time promoting the sport, they have set up in the surrounding area of the courts "Tennis Village" , an interactive exhibition of companies with a main interest in tennis which will present their products and services.

Bероника
Sep 27th, 2009, 03:26 PM
Eleni will face a qualy player.

Here is the draw:

Singles Main Draw

(1)Petra Kvitova (CZE) v Arantxa Parra-Santonja (ESP)
Elena Baltacha (GBR) v Akgul Amanmuradova (UZB)

Rosana De Los Rios (PAR) v (wc)Despina Papamichail (GRE)
(7)Stefanie Voegele (SUI) v Kristina Kucova (SVK)

(3)Alexandra Dulgheru (ROU) v (wc)Anna Gerasimou (GRE)
Kirsten Flipkens (BEL) v Jelena Dokic (AUS)

Q v Q
(6)Polona Hercog (SLO) v Angelique Kerber (GER)

(8)Timea Bacsinszky (SUI) v Q
(wc)Eleni Daniilidou (GRE) v Q

Tsvetana Pironkova (BUL) v (wc)Eirini Georgatou (GRE)
(4)Tatjana Malek (GER) v Ekaterina Bychkova (RUS)

(5)Ioana-Raluca Olaru (ROU) v Julia Schruff (GER)
Maria-Elena Camerin (ITA) v Klara Zakopalova (CZE)

Sandra Zahlavova (CZE) v Kathrin Woerle (GER)
(2)Tathiana Garbin (ITA) v Monica Niculescu (ROU)

Bероника
Sep 27th, 2009, 03:29 PM
and doubles draw:

Doubles MD

(1)Malek/Parra Santonja (GER/ESP) v Bychkova/Rodina (RUS)
H.Birnerova/Zakopalova (CZE) v Karatantcheva/Pironkova (KAZ/BUL)

(4)Kondratieva/Lefevre (RUS/FRA) v (wc)Papamichail/Pavlova (GRE/BUL)
Domachowska/Kerber (POL/GER) v Bacsinszky/Garbin (SUI/ITA)

Daniilidou/Woehr (GRE/GER) v Borwell/Fichman (GBR/CAN)
(3)Klemenschits/Uhlirova (AUT/CZE) v (wc)Gerasimou/K.Kucova (GRE/SVK)

Marosi/Woerle (HUN/GER) v Hercog/Martic (SLO/CRO)
(2)Olaru/Savchuk (ROU/UKR) v (wc)Georgatou/Kvitova (GRE/CZE)

Good luck in both competitions!!

hellas719
Sep 27th, 2009, 03:59 PM
GL Eleni!
I really like the draws!

hellas719
Sep 27th, 2009, 08:06 PM
Ζητούν την υπέρβαση
http://tennis24.gr/images/stories/tennis24/greece/gerasimou/gerasi-georga-daniili09_408.jpg

Μετά τα προκριματικά όπου 11 Ελληνίδες είχαν την ευκαιρία να πάρουν πλούσιες εμπειρίες, σειρά παίρνει το κυρίως ταμπλό στο Vogue Athens Open, οι αγώνες του οποίου ξεκινάνε τη Δευτέρα στο ΟΑΚΑ. Αν εξαιρέσουμε την "τυχερή" Δανιηλίδου, Γερασίμου και Γεωργάτου θα πρέπει να υπερβάλουν εαυτούς για την πρόκριση στο 2ο γύρο.

Η κλήρωση του κυρίως ταμπλό πραγματοποιήθηκε την Κυριακή και έγινε δεκτή με ανάμικτα συναισθήματα από τις τέσσερις Ελληνικές συμμετοχές των Δανιηλίδου, Γερασίμου, Γεωργάτου και την "πιτσιρίκα" μας, Δέσποινα Παπαμιχαήλ.

Η ανεβασμένη το τελευταίο διάστημα και Νο219 στον κόσμο, Λένα Δανιηλίδου στάθηκε πιο τυχερή απ'τις υπόλοιπες καθώς θα περιμένει την αντίπαλό της που θα προκύψει από τους 4 προκριματικούς αγώνες που θα διεξαχθούν το πρωί της Δευτέρας και είναι οι Μάρτιτς-Σάβτσουκ, Ροντίνα-Ντοματσόφσκα, Φίτσμαν-Ντούκε Μαρίνο, Καραντάντσεβα-Μαροσί.

Μια από τις χειρότερες κληρώσεις είχε η Άννα Γερασίμου. Η 21χρονη δευτεραθλήτρια Ελλάδος και Νο245 στον κόσμο, την Τρίτη θα αγωνιστεί κόντρα στο Νο3 του ταμπλό και Νο62 στον κόσμο, Ρουμάνα Αλεξάντρα Ντουλγκέρου για τον 1ο γύρο της διοργάνωσης.

Σε λίγο καλύτερη μοίρα η Ειρήνη Γεωργάτου, πρωταθλήτρια Ελλάδος και Νο284 στον κόσμο η οποία θα αντιμετωπίσει (επίσης την Τρίτη), την Βουλγάρα, Νο105 στην WTA, Τσβετάνα Πιρόνκοβα.

Τέλος η 16χρονη Δέσποινα Παπαμιχαήλ, τη Δευτέρα θα τεθεί αντιμέτωπη με την Παραγουανή, Νο114 στον κόσμο, Ροσάνα Ντε Λος Ρίος.

Bероника
Sep 27th, 2009, 08:25 PM
GL Eleni!
I really like the draws!

I will only like it if she advances through it :p :lol:

hellas719
Sep 27th, 2009, 08:35 PM
:lol:

hellas719
Sep 27th, 2009, 08:36 PM
Eleni plays doubles R1 tomorrow, last on CC, not before 18:15 :bounce:

hellas719
Sep 27th, 2009, 08:37 PM
Eleni updated her blog :D
27/09/2009
Hello everyone!
I am in Athens right now and I'm very happy to compete in the biggest tournament of Greece, starting tomorrow. The venue is the Olympic stadium in Athens...I have great memories of this place and I cannot even describe in words how it feels to come back to the center court and play there...it's just too good!!
Tomorrow will be our first round doubles match with Jasmin. We play against Borwell/ Fishman. It's a tough draw and we are looking forward to an interesting match.
Keep your fingers crossed!
Eleni

hellas719
Sep 27th, 2009, 08:37 PM
:lol: at Fishman :haha:

Bероника
Sep 27th, 2009, 08:39 PM
Ok,I'll cross my fingers Eleni :kiss:

GO GIRLS!!! :D

hellas719
Sep 27th, 2009, 09:16 PM
Στη μάχη οι Ελληνίδες στο κυρίως ταμπλό
http://tennisnews.gr/images/Tournaments/2009/Vogue/vogue-wildcards.jpg
Ήρθε η ώρα για τα ελληνικά σερβίς στο κυρίως ταμπλό του Διεθνούς Επαγγελματικού τουρνουά ΙΤF 125.000 $ Vogue Athens Open 2009, το οποίο διεξάγεται στο Ολυμπιακό Κέντρο Αντισφαίρισης του ΟΑΚΑ με ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΙΣΟΔΟ για το κοινό. Λένα Δανιηλίδου, Άννα Γερασίμου, Ειρήνη Γεωργάτου, Δέσποινα Παπαμιχαήλ αγωνίζονται αύριο (Δευτέρα) στον α΄ γύρο του διπλού ενώ η Παπαμιχαήλ θα δοκιμάσει τις δυνάμεις της και στον α΄ γύρο του απλού. Πρώτη ρίχνεται στη μάχη η μικρότερη της παρέας, η 16χρονη Παπαμιχαήλ, η οποία στις 2 μ.μ στο κεντρικό γήπεδο θα αντιμετωπίσει την Παραγουανή Rosana Del Rios, Νο 114 στην παγκόσμια κατάταξη.

Θα ακολουθήσει στις 15.30 στο ίδιο γήπεδο, ο αγώνας των Γερασίμου , Kucova (Σλοβακία) με τις Klemenschits (Αυστρία), Uhlirova (Τσεχία), Νο 3 του ταμπλό. Στις 16.45 είναι προγραμματισμένο το παιχνίδι των Γεωργάτου, Κvitova (Τσεχία) με τις Olaru (Ρουμανία), Savchuk (Ουκρανία), Νο 2 του ταμπλό και στις 18.15 η αναμέτρηση των Δανιηλίδου, Woehr κόντρα στις Βorwell (Μ. Βρετανία), Fichman (Καναδάς). Την ίδια ώρα (18.15) στο γήπεδο Νο 5 θα γίνει ο αγώνας των Παπαμιχαήλ, Pavlova (Βουλγαρία) με τις Kondratieva (Ρωσία), Lefevre (Γαλλία), Νο 4 του ταμπλό.

«Η καρδιά μου χτυπάει δυνατά» δήλωσε η Λένα Δανιηλίδου σχολιάζοντας την επιστροφή της στο γήπεδο, όπου είχε γνωρίσει την αποθέωση από 5.000 θεατές στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας.

Η βροχή, που «ταλαιπώρησε» το Σάββατο την διοργάνωση, έδωσε τη θέση της σήμερα στη λιακάδα, η οποία «επέτρεψε» να ολοκληρωθεί το πρόγραμμα χωρίς προβλήματα και ο κόσμος που προσήλθε στα γήπεδα παρακολούθησε ενδιαφέρουσες αναμετρήσεις. Επτά τενίστριες έχουν φτάσει, μέσω των προκριματικών, ένα βήμα από την συμμετοχή τους στο κυρίως ταμπλό. Είναι οι Martic, Savchuk, Rodina, Domachowska, Fichman, Duque Marino, Karatantcheva, Marosi.

Τα προκριματικά θα ολοκληρωθούν την Δευτέρα, με την διεξαγωγή των 4 αγώνων του τελικού γύρου.Oι 11 νεαρές Ελληνίδες που συμμετείχαν στα προκριματικά (Ειρήνη Παπαγεωργίου, Ελένη Κωνσταντινίδου, Αφροδίτη Λατινοπούλου, Σοφία Ζένγκου, Πανωρέα Τσεκούρα Βασιλική Δόριζα, Δέσποινα Βογάσαρη, Βασιλική Σιμούλη, Ασημίνα Καπλάνη, Όλγα Σαρλή, Βασιλική Γιαννακάκη), αποχαιρέτισαν το τουρνουά έχοντας αποκομίσει πολύτιμες εμπειρίες. Την καλύτερη εμφάνιση πραγματοποίησαν η 14χρονη Δέσποινα Βογάσαρη και η 16χρονη Ελένη Κωνσταντινίδου, οι οποίες αποκλείστηκαν στον β΄ γύρο από τις Fichman (Καναδάς) και Duque Marino (Κολομβία) με 6-1, 6-2 και 6-2, 6-1 αντίστοιχα.

hellas719
Sep 27th, 2009, 09:49 PM
In the Greek watch thread, Eleni was named August 2009 player of the month :aparty:

Dorien.
Sep 28th, 2009, 06:26 PM
Daniilidou/Woehr (GRE/GER) d. Borwell/Fichman (GBR/CAN) 3-6 ?-? 10-8 :yeah:

Bероника
Sep 28th, 2009, 06:31 PM
:yippee: Well done,girls

hellas719
Sep 28th, 2009, 07:40 PM
:woohoo:

hellas719
Sep 29th, 2009, 12:11 AM
In singles, Eleni drew (Q) Sharon Fichman ;)

hellas719
Sep 29th, 2009, 12:12 AM
Doubles QF vs. (WC) Gerasimou/Kucova :bounce:

hellas719
Sep 29th, 2009, 12:38 AM
I posted articles in the article thread for those of you who read Greek, and there's also a few pics of Eleni and Jaz in the pictures thread:p

hellas719
Sep 29th, 2009, 12:59 AM
5th on CC, not before 19:00;)
I can't believe Garbin vs. Niculescu is after them:o
Eleni should so be in primetime:rolleyes:
Anyways, kick some butt out there, Eleni!:rocker2:

Bероника
Sep 29th, 2009, 09:57 AM
Good luck,Eleni :kiss: please win!

Dorien.
Sep 29th, 2009, 11:09 AM
Well i don't know what she can do against an in form Fichman. I saw them playing against each other in Rosmalen and there Eleni won, so hopefully she can do it again.

schorsch
Sep 29th, 2009, 09:29 PM
26 62 64 :)

hellas719
Sep 29th, 2009, 09:34 PM

forever_rafter
Sep 29th, 2009, 09:36 PM
Well done :)

merda2004
Sep 29th, 2009, 09:48 PM
a win!!!finally!hopefully with the support of the greek fans she will play well!

Bероника
Sep 29th, 2009, 10:05 PM
Good :D :bounce:

hellas719
Sep 30th, 2009, 12:52 AM
Eleni wrote:
29/09/2009
Hi guys!
What a tight evening yesterday. We played our first round of doubles with Jasmin on Center Court. It was such a nice atmosphere...and to play with the lights on...
we had a tough start, lost the first set 6/3 with some close games and decision points...but we knew that we are there and that we can come back any time...
also in the second set we had a late start...after being 2/0 down we won 5 games in a row and we could win the 2nd set 6/3.
The match tie break up to 10 points is always a lottery. especially the last few weeks jasmin and me lost some close matches...you have to be there in every point and stay always
aggressive. we did a great job last night. we were very active from the first point and we were always up. It got again very close in the end but we could finish with a service winner of mine to win 10/8.
I have my singles match tonight not before 7pm.
I'm looking forward to play. I'll keep you up to date!
Eleni

hellas719
Sep 30th, 2009, 12:57 AM
Doubles QF tomorrow last on CC not before 19:00 :bounce:

hellas719
Sep 30th, 2009, 02:30 AM
Στιγμές 2004 και νίκη για τη Λένα

Μεγάλες στιγμές έζησαν οι φίλοι του τένις που βρέθηκαν την Τρίτη το βράδυ στο ΟΑΚΑ. Η ελληνική ψυχή της Λένας Δανιηλίδου "μίλησε" ξανά. Στο ίδιο γήπεδο, όπου είχε συγκινήσει τον κόσμο με την ηρωϊκή προσπάθειά της κόντρα στην Καταρίνα Μαλέεβα στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας, παρότι τραυματισμένη, νίκησε μετά από αγώνα 2 ωρών και 41 λεπτών την Sharon Fichman με 2-6, 6-2, 6-4 και προκρίθηκε στον β΄ γύρο του Vogue Athens Open 2009.

Η Δανιηλίδου έχασε 6-2 το πρώτο σετ, πήρε το επόμενο με το ίδιο σκορ και ρίχτηκε στη μάχη του τρίτου με πολλές δυνάμεις. Στάθηκε όμως άτυχη στο 7ο game όταν σε μια προσπάθεια της κοντά στο φιλέ τραυματίστηκε στον μοιρό κι έπεσε στο έδαφος. Η φυσικοθεραπεύτρια που κλήθηκε στο κορτ της έδεσε το πόδι και η Λένα μετά από δεκάλεπτη διακοπή ξανάρχισε το παιχνίδι. Αν και χωλαίνοντας πήρε το game που σέρβιρε ισοφαρίζοντας 4-4 κι αμέσως μετά έκανε break για να προηγηθεί 5-4. Στη συνέχεια κράτησε το σερβις και έφτασε στη νίκη.

"Μετά τον τραυματισμό έπαιξα με την ψυχή. Είναι φοβερό. Τραυματίστηκα στο ίδιο πόδι που είχα τραυματιστεί στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Αλλά δεν θα το βάλω κάτω..." δήλωσε η Δανιηλίδου.

Ο «ελληνικός εμφύλιος» στο διπλό ξεχωρίζει από το πρόγραμμα της Τετάρτης στο Διεθνές Επαγγελματικό τουρνουά ΙΤF 125.000 $ Vogue Athens Open 2009, το οποίο διεξάγεται στις εγκαταστάσεις του Ολυμπιακού Κέντρου Αντισφαίρισης στο Μαρούσι. Η Λένα Δανιηλίδου με παρτενέρ την Γερμανίδα Jasmin Woehr θ αντιμετωπίσουν την Άννα Γερασίμου και την Σλοβάκα συμπαίκτρια της Kristina Kucova διεκδικώντας μια θέση στα προημιτελικά. Ο αγώνας έχει οριστεί στο κεντρικό γήπεδο και είναι προγραμματισμένος να αρχίσει όχι πριν από τις 19.00.

Το πρόγραμμα, το οποίο θα ξεκινήσει στις 13.00 με τον αγώνα Domachovska (Πολωνία)-Kerber (Γερμανία) στο κεντρικό γήπεδο περιλαμβάνει 4 αγώνες για τον 2ο γύρο του απλού μεταξύ των οποίων κι αυτόν της Αυστραλέζας Dokic με τη Ρωσίδα Rodina, που θα αρχίσει στις 16.30. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει επίσης τέσσερις αναμετρήσεις για τον 2ο γύρο του διπλού

http://tennisnews.gr/images/stories/2009/vogue/lena_daniilidou6_vogue.jpg

http://tennisnews.gr/images/stories/2009/vogue/lena_daniilidou2_vogue.jpg

http://tennisnews.gr/images/stories/2009/vogue/lena_daniilidou4_vogue.jpg

http://tennisnews.gr/images/stories/2009/vogue/lena_daniilidou5_vogue.jpg

hellas719
Sep 30th, 2009, 02:37 AM
Στη μάχη οι "αμαζόνες" μας
http://tennis24.gr/images/stories/tennis24/greece/gerasimou/gerasi-georga-daniili09_408.jpg

Μεγάλες στιγμές αναμένεται να ζήσει σήμερα, κατά την 2η μέρα του Διεθνούς Επαγγελματικού τουρνουά της ΙΤF 100.000€, Vogue Athens Open 2009, το κεντρικό γήπεδο του Ολυμπιακού Κέντρου Αντισφαίρισης καθώς από αυτό θα «παρελάσουν», οι κορυφαίες Ελληνίδες τενίστριες και μαζί τους η σπουδαία Γέλενα Ντόκιτς.

Την αυλαία των αγώνων στο κεντρικό γήπεδο, θ'ανοίξει στις 13.00, η Τσέχα, Νο1 του ταμπλό, Πέτρα Κβίτοβα, η οποία θ'αντιμετωπίσει την Arantxa Parra Santonja (Ισπανία). Θ ακολουθήσει ο αγώνας της Ντόκιτς με την Βελγίδα Κίρστεν Φλίπκενς και στις 15.30 θα ξεκινήσει το παιχνίδι της Ειρήνης Γεωργάτου (No280) με την Βουλγάρα Tsvetana Pironkova (No105).
Στη συνέχεια την σκυτάλη θα πάρει η Άννα Γερασίμου (Νο245) η οποία θα αγωνιστεί με το Νο127 στον κόσμο, Ευγένια Ροντίνα. H Ρωσίδα πήρε την θέση της Ντουλγκέρου (Nο62) η οποία απέσυρε την τελευταία στιγμή την συμμετοχή της στο τουρνουά. Στις 19.00 έχει προγραμματιστεί το παιχνίδι της Λένας Δανιηλίδου (Νο 219) με την Καναδή Σάρον Φίτσμαν (Νο131). Στις 20.30 θα ξεκινήσει το ματς της Ιταλίδας Τατιάνα Γκάρμπιν (No60) με την Ρουμάνα Μόνικα Νικολέσκυ (No80).

Συνολικά 16 αγώνες για τον 1ο γύρο του απλού και του διπλού θα διεξαχθούν σήμερα, στην πιο «γεμάτη» μέχρι τώρα ημέρα του Vogue Athens Open 2009. Υπενθυμίζεται ότι η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη.

Dorien.
Sep 30th, 2009, 07:50 AM
Great win :cool:

That last pic :scared: i hope she is ok?

merda2004
Sep 30th, 2009, 03:21 PM
i guess the injury must be nothing serious. otherwise she would play doubles and jeopardize the singles matches!

hellas719
Oct 1st, 2009, 12:05 AM
Eleni and Jaz beat Gerasimou/Kucova in straight sets so now SF vs. (2) Olaru/Savchuk :bounce:

hellas719
Oct 1st, 2009, 01:56 AM
Λένα vs Άννα στο σημερινό μενού
http://tennisnews.gr/images/Tournaments/2009/Vogue/lena-anna_doubles_vogue.jpg

Ένας «ελληνικός εμφύλιος» στο διπλό ξεχωρίζει από το πρόγραμμα της Τετάρτης στο Διεθνές Επαγγελματικό τουρνουά ΙΤF 125.000 $ Vogue Athens Open 2009, το οποίο διεξάγεται στις εγκαταστάσεις του Ολυμπιακού Κέντρου Αντισφαίρισης στο Μαρούσι. Η Λένα Δανιηλίδου με παρτενέρ την Γερμανίδα Jasmin Woehr θα αντιμετωπίσουν την Άννα Γερασίμου και την Σλοβάκα συμπαίκτρια της Kristina Kucova διεκδικώντας μια θέση στα προημιτελικά. Ο αγώνας έχει οριστεί στο κεντρικό γήπεδο και είναι προγραμματισμένος να αρχίσει όχι πριν από τις 19.00.

Το πρόγραμμα, το οποίο θα ξεκινήσει στις 13.00 με τον αγώνα Domachovska (Πολωνία)-Kerber (Γερμανία) στο κεντρικό γήπεδο περιλαμβάνει 4 αγώνες για τον 2ο γύρο του απλού μεταξύ των οποίων κι αυτόν της Αυστραλέζας Dokic με τη Ρωσίδα Rodina, που θα αρχίσει στις 16.30. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει επίσης τέσσερις αναμετρήσεις για τον 2ο γύρο του διπλού.

hellas719
Oct 1st, 2009, 02:05 AM
Παλικάρι η Δανιηλίδου!!!
http://tennis24.gr/images/stories/tennis24/Players/daniilidou/2009/daniilidou-vogue09-1_408.jpg

Η ελληνική ψυχή της Λένας Δανιηλίδου "μίλησε" ξανά. Στο ίδιο γήπεδο, όπου είχε συγκινήσει τον κόσμο με την ηρωϊκή προσπάθειά της κόντρα στην Καταρίνα Μαλέεβα στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας, νίκησε μετά από αγώνα 2 ωρών και 41 λεπτών, αν και τραυματισμένη, την Sharon Fichman με 2-6, 6-2, 6-4 και προκρίθηκε στον β΄ γύρο του Vogue Athens Open 2009.

Η Δανιηλίδου έχασε 6-2 το πρώτο σετ, πήρε το επόμενο με το ίδιο σκορ και ρίχτηκε στη μάχη του τρίτου με πολλές δυνάμεις. Στάθηκε όμως άτυχη στο 7ο game όταν σε μια προσπάθεια της κοντά στο φιλέ τραυματίστηκε στον προσαγωγό κι έπεσε στο έδαφος. Η φυσικοθεραπεύτρια που κλήθηκε στο κορτ της έδεσε το πόδι και η Λένα μετά από δεκάλεπτη διακοπή ξανάρχισε το παιχνίδι. Αν και χωλαίνοντας πήρε το game που σέρβιρε ισοφαρίζοντας 4-4 κι αμέσως μετά έκανε break για να προηγηθεί 5-4. Στη συνέχεια κράτησε το σερβις και έφτασε στη νίκη.

"Μετά τον τραυματισμό έπαιξα με την ψυχή. Είναι φοβερό. Τραυματίστηκα στο ίδιο πόδι που είχα τραυματιστεί στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Αλλά δεν θα το βάλω κάτω..." δήλωσε η Δανιηλίδου.

Η Λένα Δανιηλίδου στο 2ο γύρο της σπουδαίας γυναικείας διοργάνωσης θα συναντήσει το Νο8 του ταμπλό, Τιμέα Μπαζίντσκι.

hellas719
Oct 1st, 2009, 02:09 AM
Στα ημιτελικά του διπλού η Λένα
http://tennisnews.gr/images/Tournaments/2009/Vogue/daniilidou_woehr_vogue.jpg

H Λένα Δανιηλίδου και η συμπαίκτρια της Jasmin Woehr βγήκαν νικήτριες στον «ελληνικό εμφύλιο» εξασφαλίζοντας μια θέση στα ημιτελικά του Διεθνούς Επαγγελματικού τουρνουά ΙΤF 125.000 $ Vogue Athens Open 2009, το οποίο διεξάγεται στις εγκαταστάσεις του Ολυμπιακού Κέντρου Αντισφαίρισης στο Μαρούσι. Το ελληνογερμανικό ζευγάρι επιβλήθηκε σήμερα 6-2, 6-3 των Άννα Γερασίμου, Kristina Kucova και θ αντιμετωπίσει στα ημιτελικά τις Olaru (Ρουμανία)/ Savchuk (Ουκρανία), Νο 2 του ταμπλό.

«Για μια στιγμή φοβήθηκα. Το πόδι μου όμως είναι πολύ καλύτερα σε σχέση με χτες» δήλωσε η Δανιηλίδου, αναφερόμενη στον τραυματισμό της στον προσαγωγό στον αγώνα με την Fichman. Για το παιχνίδι τόνισε: «Με την Άννα είμαστε φίλες έξω από το κορτ. Στο γήπεδο όμως, ο καθένας παίζει για τον εαυτό του». Για τη συνέχεια δήλωσε: «Ο ημιτελικός είναι ανοιχτός. Εύκολο ματς δεν υπάρχει σε τόσο υψηλό επίπεδο».

Την είσοδό της στα προημιτελικά του απλού θα διεκδικήσει την Πέμπτη η Λένα Δανιηλίδου. Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια αντιμετωπίζει την Ελβετή Timea Bacsinszky, No 78 στον κόσμο, με την οποία δεν έχει αναμετρηθεί ποτέ στο παρελθόν. «Την ξέρω, κάνουμε προπονήσεις μαζί, θα γίνει ωραίο ματς» είπε η Λένα. Ο αγώνας έχει οριστεί στις 16.30 στο κεντρικό γήπεδο. Το πρόγραμμα της Πέμπτης ξεκινάει στις 14.00 και περιλαμβάνει αγώνες για τον 2ο γύρο του απλού καθώς κι έναν αγώνα στα ημιτελικά του διπλού.

Η Petra Kvitova, No1 του ταμπλό, πέρασε ξεκούραστα στις «8» καθώς η αντίπαλός της Elena Baltacha αποσύρθηκε λόγω ασθένειας. Πιο δύσκολα προκρίθηκε η Kristina Kucova, η οποία νίκησε 6-3, 7-5 την Rosana De Los Rios. Ανεβάζοντας την απόδοσή της στο 2ο σετ η Jelena Dokic νίκησε 7-5, 6-2 την Evgeniya Rodina και πέρασε στα προημιτελικά. «Έπαιξα περισσότερο απ όσο έπρεπε παθητικά στο ξεκίνημα του αγώνα» δήλωσε η Αυστραλέζα αναφερόμενη στο προβάδισμα 5-2 που πήρε η Rodina στο 1ο σετ. «Στη συνέχεια περιόρισα τα λάθη κι έφερα το παιχνίδι στα μέτρα μου» πρόσθεσε η Dokic, η οποία αγωνίστηκε με μπανταρισμένο το μηρό. «Δεν είναι τίποτα ανησυχητικό» εξήγησε.

H Angelique Kerber συνεχίζοντας τις εξαιρετικές εμφανίσεις της πέτυχε άλλη μια εύκολη νίκη, 6-1, 6-2 επί της Πολωνέζας Marta Domachowska και προκρίθηκε στα προημιτελικά. «Με την Marta προπονούμαστε μαζί και μένουμε στο ίδιο δωμάτιο. Δεν ήταν τόσο εύκολη η νίκη μου όσο δείχνει το σκορ. Κατάφερα να επιβάλω το παιχνίδι μου και να μείνω συγκεντρωμένη σε όλους τους πόντους» δήλωσε η Γερμανίδα, η οποία στον επόμενο γύρο θ αντιμετωπίσει τη νικήτρια του αγώνα Dokic- Rodina. «Με τη Dokic δεν έχω βρεθεί ποτέ αντίπαλος. Θα παρακολουθήσω το παιχνίδι της με τη Ρόντινα, θα ξεκουραστώ μια μέρα και θα… δούμε» είπε η Kerber.

hellas719
Oct 1st, 2009, 02:25 AM
Ελληνικός εμφύλιος... στο διπλό
http://tennis24.gr/images/stories/tennis24/Players/daniilidou/daniilidou-gerasimoy_408.jpg

Ο «ελληνικός εμφύλιος» στο διπλό ξεχωρίζει από το πρόγραμμα της Τετάρτης στο Διεθνές Επαγγελματικό τουρνουά ΙΤF 125.000$ Vogue Athens Open 2009, το οποίο διεξάγεται στις εγκαταστάσεις του Ολυμπιακού Κέντρου Αντισφαίρισης. Η Λένα Δανιηλίδου με παρτενέρ την Γερμανίδα Jasmin Woehr θ'αντιμετωπίσουν την Άννα Γερασίμου και την Σλοβάκα συμπαίκτρια της Kristina Kucova διεκδικώντας μια θέση στα προημιτελικά.

Ο αγώνας έχει οριστεί στο κεντρικό γήπεδο και είναι προγραμματισμένος να αρχίσει όχι πριν από τις 19.00.

Το πρόγραμμα, το οποίο θα ξεκινήσει στις 13.00 με τον αγώνα Domachovska (Πολωνία)-Kerber (Γερμανία) στο κεντρικό γήπεδο περιλαμβάνει 4 αγώνες για τον 2ο γύρο του απλού μεταξύ των οποίων κι αυτόν της Αυστραλέζας Dokic με τη Ρωσίδα Rodina, που θα αρχίσει στις 16.30. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει επίσης τέσσερις αναμετρήσεις για τον 2ο γύρο του διπλού.

hellas719
Oct 1st, 2009, 02:30 AM
Στα ημιτελικά του διπλού η Λένα
http://tennis24.gr/images/stories/tennis24/Players/daniilidou/2009/daniilidou-woer09_408.jpg

H Λένα Δανιηλίδου και Jasmin Woehr βγήκαν νικήτριες στον «ελληνικό εμφύλιο» απέναντι στις Γερασίμου και Kucova εξασφαλίζοντας μια θέση στα ημιτελικά του Διεθνούς Επαγγελματικού τουρνουά ΙΤF 125.000 $ Vogue Athens Open 2009, το οποίο διεξάγεται στις εγκαταστάσεις του Ολυμπιακού Κέντρου Αντισφαίρισης στο Μαρούσι.

Το ελληνογερμανικό ζευγάρι επιβλήθηκε σήμερα 6-2, 6-3 των Άννα Γερασίμου, Kristina Kucova και θ'αντιμετωπίσει στα ημιτελικά τις Olaru (Ρουμανία)/Savchuk (Ουκρανία), Νο2 του ταμπλό.

«Για μια στιγμή φοβήθηκα. Το πόδι μου όμως είναι πολύ καλύτερα σε σχέση με χτες» δήλωσε η Δανιηλίδου, αναφερόμενη στον τραυματισμό της στον προσαγωγό στον αγώνα με την Fichman. Για το παιχνίδι τόνισε: «Με την Άννα είμαστε φίλες έξω από το κορτ. Στο γήπεδο όμως, ο καθένας παίζει για τον εαυτό του. Ο ημιτελικός είναι ανοιχτός. Εύκολο ματς δεν υπάρχει σε τόσο υψηλό επίπεδο».

Την είσοδό της στα προημιτελικά του απλού θα διεκδικήσει την Πέμπτη η Λένα Δανιηλίδου. Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια αντιμετωπίζει την Ελβετή Timea Bacsinszky, No 78 στον κόσμο, με την οποία δεν έχει αναμετρηθεί ποτέ στο παρελθόν. «Την ξέρω, κάνουμε προπονήσεις μαζί, θα γίνει ωραίο ματς» είπε η Λένα. Ο αγώνας έχει οριστεί στις 16.30 στο κεντρικό γήπεδο. Το πρόγραμμα της Πέμπτης ξεκινάει στις 14.00 και περιλαμβάνει αγώνες για τον 2ο γύρο του απλού καθώς κι έναν αγώνα στα ημιτελικά του διπλού.

Νίκες για Ντόκιτς, Κέρμπερ στο μονό
Η Petra Kvitova, No1 του ταμπλό, πέρασε ξεκούραστα στις «8» καθώς η αντίπαλός της Elena Baltacha αποσύρθηκε λόγω ασθένειας. Πιο δύσκολα προκρίθηκε η Kristina Kucova, η οποία νίκησε 6-3, 7-5 την Rosana De Los Rios.

Ανεβάζοντας την απόδοσή της στο 2ο σετ η Jelena Dokic νίκησε 7-5, 6-2 την Evgeniya Rodina και πέρασε στα προημιτελικά. «Έπαιξα περισσότερο απ όσο έπρεπε παθητικά στο ξεκίνημα του αγώνα» δήλωσε η Αυστραλέζα αναφερόμενη στο προβάδισμα 5-2 που πήρε η Rodina στο 1ο σετ. «Στη συνέχεια περιόρισα τα λάθη κι έφερα το παιχνίδι στα μέτρα μου» πρόσθεσε η Dokic, η οποία αγωνίστηκε με μπανταρισμένο το μηρό. «Δεν είναι τίποτα ανησυχητικό» εξήγησε.

H Angelique Kerber συνεχίζοντας τις εξαιρετικές εμφανίσεις της πέτυχε άλλη μια εύκολη νίκη, 6-1, 6-2 επί της Πολωνέζας Marta Domachowska και προκρίθηκε στα προημιτελικά. «Με την Marta προπονούμαστε μαζί και μένουμε στο ίδιο δωμάτιο. Δεν ήταν τόσο εύκολη η νίκη μου όσο δείχνει το σκορ. Κατάφερα να επιβάλω το παιχνίδι μου και να μείνω συγκεντρωμένη σε όλους τους πόντους» δήλωσε η Γερμανίδα.

merda2004
Oct 1st, 2009, 07:08 AM
glad that eleni is finally making some progress instead of losing in round one but...that new hair cut...2 short!!!!

merda2004
Oct 1st, 2009, 04:47 PM
eleni won against Timea Bacsinszky (SUI)
according to the vogue website she won 7-5, 5-3. which is either a retirement or just a mistake in scoring!

Bероника
Oct 1st, 2009, 06:52 PM
yes,Eleni won :woohoo:

christos
Oct 1st, 2009, 06:54 PM
The match was great today! Bacsinszky was strong but Lena managed to win some amazing points! And her serve was far better today, almost no double faults (she had some aces as well).
More people came today at the Olympic tennis centre and the atmosphere was nice!

hellas719
Oct 1st, 2009, 07:47 PM
Did you get any pics?

hellas719
Oct 1st, 2009, 07:54 PM
Vote for Eleni and the other Greek girls:
http://tennisforum.com/showthread.php?t=392675

CrossCourt~Rally
Oct 1st, 2009, 07:55 PM
Such a big win for Eleni...CONGRATS! :bounce:

hellas719
Oct 1st, 2009, 08:21 PM
Pironkova is Eleni's next opponent ;)

hellas719
Oct 1st, 2009, 09:27 PM
Singles tomorrow 1st on CC, 15:00 start ;)
Doubles tomorrow last on CC, not before 19:30 :bounce:

hellas719
Oct 1st, 2009, 09:49 PM
Τρελαίνει τον κόσμο στο ΟΑΚΑ η Λένα
http://tennisnews.gr/images/stories/2009/vogue/daniilidou14_vogue.jpg

Η παλιά καλή Λένα έκανε και πάλι αίσθηση στο ΟΑΚΑ. Ο κόσμος στο Vogue Athens Open τη χειροκρότησε τρελά! Σήμερα η Λένα Δανιηλίδου επικράτησε της Ελβετίδας, Timea Bacsinszky με 2-0 σετ (7-5, 6-3) και προκρίθηκε στον προημιτελικό γύρο του Διεθνούς Επαγγελματικού τουρνουά ΙΤF 125.000 $ Vogue Athens Open 2009, το οποίο διεξάγεται στις εγκαταστάσεις του Ολυμπιακού Κέντρου Αντισφαίρισης στο Μαρούσι. Αν και η κορυφαία Ελληνίδα τενίστρια είχε δεμένο το αριστερό της πόδι λόγω ενοχλήσεων, κατάφερε να βρει απαντήσεις στο παιχνίδι της αντιπάλου της που βρίσκεται στο Νο 70 στον κόσμο και να πετύχει μία σπουδαία νίκη.

Μετά την πρόκρισή της στον προημιτελικό γύρο, δήλωσε εμφανώς ικανοποιημένη: «Το πιο δύσκολο παιχνίδι είναι πάντα αυτό του πρώτου γύρου. Νομίζω ότι σήμερα έπαιξε πολύ καλά και θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο που ήρθε και με βοήθησε με την παρουσία του. Ελπίζω αύριο να είναι περισσότεροι στις κερκίδες. Να είμαι γερή και θα προσπαθήσω να ανέβω και πάλι ψηλά στην παγκόσμια κατάταξη». Όσο για την αντίπαλό της στον προημιτελικό γύρο, την Tsetana Pironkova, είπε: «Είναι η πρώτη φορά που θα βρεθούμε αντιμέτωπες. Έχουμε κάνει προπονήσεις μαζί. Θα προσπαθήσω για το καλύτερο. Επίσης, θα παίξω με την Jasmin (σσ. Woehr) στον ημιτελικό του διπλού. Θα είναι δύσκολος ο αγώνας. Αλλά με την Γιασμίν παίζουμε χρόνια μαζί και γνωρίζει η μία το παιχνίδι της άλλης».

Η Λένα Δανιηλίδου θα παίξει την Παρασκευή δύο αγώνες. Στις 16.00 θα αντιμετωπίσει την Βουλγάρα, Tsetana Pironkova (Νο 105 στον κόσμο) με στόχο την είσοδο στον ημιτελικό γύρο του απλού. Στις 19.30 μαζί με την Γερμανίδα, Jasmin Woehr θα παίξουν κόντρα στο Νο 2 στο ταμπλό, την Ρουμάνα Ioana-Raluca Olaru και την Ουκρανή, Olga Savchuk διεκδικώντας την είσοδο στον τελικό του διπλού της Κυριακής.

hellas719
Oct 1st, 2009, 10:06 PM
Με δυνατούς αγώνες συνεχίζεται το Vogue Athens Open
http://www.tennisnews.gr/images/stories/2009/vogue/daniilidou_doubles3_vogue.jpg

Η Ιταλίδα, Maria -Elena Camerin, ύστερα από ένα μαραθώνιο αγώνα, που διήρκεσε 2 ώρες και 40 λεπτά, επιβλήθηκε 6-4, 1-6, 6-3 της Ρουμάνας, Iona-Raluca Olaru, Νο 5 του ταμπλό. «Δεν ήμουν σε καλή κατάσταση. Παρόλα αυτά κατάφερα να πετύχω μία σπουδαία νίκη απέναντι σε μία δύσκολη αντίπαλο. Είμαι χαρούμενη γι’ αυτό, όπως και για την επιστροφή μου στην Αθήνα όπου είχα εκπροσωπήσει την Ιταλία στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004», δήλωσε ικανοποιημένη η Ιταλίδα τενίστρια.

Το «εισιτήριο» για τα προημιτελικά εξασφάλισαν επίσης: Η Μonica Niculescu (Ρουμανία), η οποία απέκλεισε εύκολα 6-2, 6-1 την Sandra Zahlavova (Τσεχία) και η Tsvetana Pironkova (Βουλγαρία) η οποία νίκησε 6-4, 6-4 την Ekaterina Bychkova (Ρωσία).

Το πρόγραμμα της Παρασκευής αρχίζει στις 14.00 και περιλαμβάνει τους αγώνες του προημιτελικού γύρου στο μονό και τους ημιτελικούς στο διπλό. Με την ολοκλήρωση του αγώνα της Δανιηλίδου με την Pironkova (αρχίζει στις 16.00), θα ακολουθήσει το παιχνίδι της Dokic κόντρα στην Kreber Οι αγώνες του κεντρικού γηπέδου όπου θα αγωνιστεί η Λένα Δανιηλίδου μεταδίδονται απευθείας απ’ το novasports 4.

hellas719
Oct 1st, 2009, 10:07 PM
^Now Eleni will play at 16:00 Athens time:p

Anyone else really excited for tomorrow?:bounce:

hellas719
Oct 1st, 2009, 10:35 PM
Something from yesterday:p
Ώρα ΟΑΚΑ... 16:30!!!
http://tennis24.gr/images/stories/tennis24/Players/daniilidou/daniilidou-beijing3_408.jpg

Η Λένα Δανιηλίδου ζητάει τη στήριξη ΟΛΩΝ ΜΑΣ στον αποψινό δύσκολο αγώνα για το 2ο γύρο του Vogue Athens Open με αντίπαλο την ταλαντούχα και ιδιαίτερα επικίνδυνη, Τιμέα Μπατσίνζσκι. Ο αγώνας είναι ο δεύτερος προγραμματισμένος στο κεντρικό court των Ολυμπιακών Εγκαταστάσεων στο ΟΑΚΑ και θα ξεκινήσει περίπου στις 16:30.

Ο καιρός είναι ιδανικός στην Αθήνα και δεν υπάρχει τίποτα πιο ωραίο από μια βόλτα σήμερα στο ηλιόλουστο ΟΑΚΑ για τένις υψηλού επιπέδου. Η Λένα Δανιηλίδου, μετά την υπερπροσπάθεια που κατέβαλε απέναντι στην Φίτσμαν στον 1ο γύρο όπου νίκησε 2-1 σετ την Καναδή με ανατροπή του σκορ και παίζοντας τραυματισμένη, σήμερα (16:30) αντιμετωπίζει την 20χρονη Ελβετή, Νο70 στον κόσμο, Τιμέα Μπατσίνζσκι με φόντο την είσοδο στα προημιτελικά της σπουδαιότερης γυναικείας διοργάνωσης στη χώρα μας.

"Την ξέρω, κάνουμε προπονήσεις μαζί, θα γίνει ωραίο ματς" δήλωσε η Λένα, Νο222 στην WTA, η οποία θα συναντηθεί για πρώτη φορά με την Μπατσίνζσκι.

Η Ελβετή φέτος, έφτασε μέχρι το 2ο γύρο στα τρία από τα τέσσερα Grand Slam (Roland Garros, Wimbledon και US Open) και θεωρείται ένα από τα μεγάλα ταλέντα στην χώρα του μεγαλύτερου τενίστα όλων των εποχών, Ρότζερ Φέντερερ.

Το σημερινό πρόγραμμα θα ξεκινήσει στις 14:00 με τον αγώνα Ραλούκα Ολάρου (Νο5)-Έλενα Καμερίν ενώ θα διεξαχθούν άλλοι δύο αγώνες για το 2ο γύρο του θεσμού (Πιρόνκοβα-Μπίτσκοβα, Νικολέσκου-Ζαχλάβοβα).

Is that pic from 2008 OG? Why was Eleni playing with an adidas outfit?:weirdo:

hellas719
Oct 1st, 2009, 10:36 PM
Λένα... δαγκωτό!!!
http://tennis24.gr/images/stories/tennis24/Players/daniilidou/2009/daniilidou-vogue09-2_408.jpg

Λίγες ημέρες πριν τις βουλευτικές εκλογές και η Λένα Δανιηλίδου έβγαλε... αυτοδυναμία. Η 26χρονη Ελληνίδα πρωταθλήτρια, με σπουδαία εμφάνιση και αφού διατήρησε τη ψυχραιμία της στις τελευταίες κρίσιμες μπάλες, επικράτησε 2-0 σετ της Τιμέα Μπατζίνσκι και προκρίθηκε στα προημιτελικά του Vogue Athens Open.

Σε ένα πανέμορφο απόγευμα στις Ολυμπιακές εγκαταστάσεις Αντισφαίρισης στο ΟΑΚΑ, η Λένα Δανιηλίδου έκανε ακόμα πιο όμορφη τη δύση του ηλίου, πετυχαίνοντας μια σπουδαία νίκη κόντρα στο Νο8 του ταμπλό, Τιμέα Μπατζίνσι για το 2ο γύρο του σπουδαίου διεθνούς τουρνουά γυναικών, Vogue Athens Open των 125.000 δολαρίων της ITF.

Η κορυφαία Ελληνίδα τενίστρια, επικράτησε 7-5, 6-3 της 20χρονης Ελβετής, Νο70 στην παγκόσμια κατάταξη και δικαίως κέρδισε το ζεστό χειροκρότημα των διψασμένων για τένις θεατών που βρέθηκαν στις κερκίδες του ΟΑΚΑ, παίρνοντας παράλληλα το εισιτήριο που οδηγεί στις καλύτερες "8" του θεσμού, εκεί όπου θα συναντήσει την εξαιρετική Τσβετάνα Πιρόνκοβα η οποία στον 1ο γύρο είχε αποκλείσει την Ειρήνη Γεωργάτου και σήμερα νίκησε 6-3, 6-4 την Εκατερίνα Μπίτσκοβα.

Στο 1ο σετ η Λένα Δανιηλίδου δικαιώθηκε για την επιλογή της να κυνηγάει επίμονα την αντίπαλό της με την Μπατζίνσκι να παίρνει τρεις φορές το προβάδισμα με break και την Ελληνίδα πρωταθλήτρια να απαντάει ισάριθμες φορές και μάλιστα να σώζει 2 set points της Ελβετής στο 5-4 (40/15).

Η Δανιηλίδου αφού ισοφάρισε σε 5-5 games, στη συνέχεια εκμεταλεύτηκε το 3o set point που είχε στη διάθεσή της, κλείνοντας το εναρκτήριο σετ με break (7-5).

Στο 2ο σετ η Λένα με τη θερμή συμπαράσταση του Ελληνικού κοινού και παίζοντας σπουδαίο τένις, πήρε γρήγορα προβάδισμα με 5-0, έχοντας δύο breaks πάνω (στο 2ο και στο 4o game). Σε εκείνο το σημείο, μάλιστα, η Δανιηλίδου είχε και 3 match points στη διάθεσή της, χωρίς όμως να εκμεταλευτεί κάποιο από αυτά.

Η Μπατζίνσκι αφού έσωσε τα τρία m.p., ανέβηκε ψυχολογικά και πέτυχε το ένα από τα δύο breaks που χρειαζόταν, όμως η Δανιηλίδου ήταν πολύ σκληρή για να πεθάνει... Χωρίς να αφήσει κανένα περιθώριο αντίδρασης, στο 5-3 έκανε ένα εκπληκτικό service game και έφτασε στη νίκη μετά από 1 ώρα και 51 λεπτά.

Η Δανιηλίδου προς το τέλος του 2ου σετ έδειξε να έχει κάποιες ενοχλήσεις στους προσαγωγούς, ωστόσο μετά το ματς καθυσήχασε τους θαυμαστές της: "Αντιμετωπίζω κάποια μικροπροβληματάκια στους προσαγωγούς αλλά ο φυσιοθεραπευτής και ο γιατρός μου κάνουν εξαιρετική δουλειά. Ελπίζω να ξεκουραστώ και να είμαι έτοιμη για αύριο".

"Το πιο δύσκολο παιχνίδι είναι πάντα αυτό του πρώτου γύρου. Νομίζω ότι σήμερα έπαιξε πολύ καλά και θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο που ήρθε και με βοήθησε με την παρουσία του. Ελπίζω αύριο να είναι περισσότεροι στις κερκίδες. Να είμαι γερή και θα προσπαθήσω να ανέβω και πάλι ψηλά στην παγκόσμια κατάταξη" υπογράμμισε η Δανιηλίδου.

Όσο για την αντίπαλό της στον προημιτελικό γύρο, την Πιρονκοβα, είπε: "Είναι η πρώτη φορά που θα βρεθούμε αντιμέτωπες. Έχουμε κάνει προπονήσεις μαζί. Θα προσπαθήσω για το καλύτερο. Επίσης, θα παίξω με την Jasmin (σσ. Woehr) στον ημιτελικό του διπλού. Θα είναι δύσκολος ο αγώνας. Αλλά με την Γιασμίν παίζουμε χρόνια μαζί και γνωρίζει η μία το παιχνίδι της άλλης".

Η Λένα Δανιηλίδου θα παίξει την Παρασκευή δύο αγώνες. Στις 16.00 θα αντιμετωπίσει την Βουλγάρα, Τσβετάνα Πιρόνκοβα (Νο 105 στον κόσμο) με στόχο την είσοδο στον ημιτελικό γύρο του απλού. Στις 19.30 μαζί με την Γερμανίδα, Jasmin Woehr θα παίξουν κόντρα στο Νο2 στο ταμπλό, την Ρουμάνα Ioana-Raluca Olaru και την Ουκρανή, Olga Savchuk διεκδικώντας την είσοδο στον τελικό του διπλού της Κυριακής.

Dorien.
Oct 2nd, 2009, 09:31 AM
I can still not believe she won this after all :sobbing: :hug:

merda2004
Oct 2nd, 2009, 02:36 PM
hey...say ftou ftou ftou lol...dont jinx her lol....

merda2004
Oct 2nd, 2009, 04:37 PM
well...eleni won again!!!
Eleni Daniilidou (WC) (GRE) - Tsvetana Pironkova (BUL)
6-4, 6-7, 6-2

Bероника
Oct 2nd, 2009, 06:09 PM
oh fantastic news :bounce: :hearts:

merda2004
Oct 2nd, 2009, 07:23 PM
yep...fantastic news.
the only thing that worries me is that she will play doubles with jaz(well they must be playing doubles now),
after the injury and after all these long singles matches she should have withdrawn from doubles in order to rest and recover from her singles matches!
she can easily aggravate her injury!anyway...

merda2004
Oct 2nd, 2009, 08:22 PM
they won the doubles as well...
Eleni Daniilidou (WC) (GRE)
Jasmin Woehr (GER)/
Iona Raluca Olaru (ROU)
Olga Savchuk (UKR)
7-6, 7-5

forever_rafter
Oct 2nd, 2009, 09:08 PM
That's brilliant :)
Sorry for off topic but tomorrow Poland play Holland in Womens Volleyball European Championships' semifinal :)

hellas719
Oct 2nd, 2009, 09:39 PM
well...eleni won again!!!
Eleni Daniilidou (WC) (GRE) - Tsvetana Pironkova (BUL)
6-4, 6-7, 6-2

:banana:

hellas719
Oct 2nd, 2009, 09:41 PM
they won the doubles as well...
Eleni Daniilidou (WC) (GRE)
Jasmin Woehr (GER)/
Iona Raluca Olaru (ROU)
Olga Savchuk (UKR)
7-6, 7-5

Eleni :D

hellas719
Oct 2nd, 2009, 09:41 PM
That's brilliant :)
Sorry for off topic but tomorrow Poland play Holland in Womens Volleyball European Championships' semifinal :)

Dawaj Polska! :)

hellas719
Oct 2nd, 2009, 09:43 PM
Eleni plays Camerin in the semis tomorrow, last on CC, 18:00 start :bounce:
I might get to see it :D

hellas719
Oct 2nd, 2009, 09:49 PM
Είναι η πρωταθλήτριά μας!!!
http://tennisnews.gr/images/stories/2009/vogue/daniilidou11_vogue.jpg

Η Λένα Δανιηλίδου καθήλωσε για άλλη μια φορά τον κόσμο στο κεντρικό γήπεδο με την εμφάνιση και νίκη της 6-4, 6-7(1) 6-2 επί της Τsvetana Pironkova. Ο αγώνας διήρκεσε 2 ώρες 44 λεπτά και είχε συναρπαστική εξέλιξη.

Η Pironkova προηγήθηκε 4-2 στο 1ο σετ αλλά η Λένα με επίθεση διαρκείας κέρδισε τα 4 επόμενα games και κατέκτησε το σετ 6-4. Στο 2ο σετ, η Pironkova έφτασε στο 3-5 games αλλά και πάλι η Δανιηλίδου «απάντησε» με ένα σερί κι έφτασε στο 6-5, 30-0 πριν χάσει το σετ 7-1 στο tie break.

Στο 3ο σετ όμως μίλησε πάλι η ψυχή της Δανιηλίδου. «Μάζεψα τα λάθη μου και με τη βοήθεια του κόσμου κέρδισα το παιχνίδι. Είχα ευκαιρίες να νικήσω στα δυο σετ αλλά το σερβίς μου και η κίνησή μου δεν ήταν αυτά που έπρεπε. Δεν είμαι ικανοποιημένη από το τένις που έπαιξα αλλά σημασία έχει το αποτέλεσμα» δήλωσε η Δανιηλίδου.

hellas719
Oct 2nd, 2009, 10:33 PM
Σήκωσέ το!!! Σήκωσέ το!!!
http://tennis24.gr/images/stories/tennis24/Players/daniilidou/2009/daniilidou-vogue09-4_408.jpg

Μια Λένα Δανιηλίδου βγαλμένη από τα ένδοξα χρόνια, τότε που ήταν απόλυτα υγιής και έκανε σπουδαίες πορείες ακόμη και στα Grand Slam, πρόσθεσε ακόμη μια εξαιρετική εμφάνιση στο ΟΑΚΑ και με 2-1 σετ επί της Τσβετάνα Πιρόνκοβα, πήρε το εισιτήριο για τα ημιτελικά του Vogue Athens Open των 125.000 δολαρίων.

Η ευχή όλων και κυρίως των διοργανωτών για ελληνική παρουσία στο Σαββατοκύριακο των τελικών, έγινε πραγματικότητα χάρη στην κορυφαία Ελληνίδα τενίστρια, Λένα Δανιηλίδου. Η 27χρονη Κρητικιά, επικράτησε 6-4, 6-7(1), 6-2 της Τσβετάνα Πιρόνκοβα σε έναν μαραθώνιο και εξαντλητικό προημιτελικό και πήρε το εισιτήριο για τις "4" καλύτερες της σπουδαίας γυναικείας διοργάνωσης.

Η Λένα εντόπισε γρήγορα τις χτυπητές αδυναμίες της Πιρόνκοβα και έκανε ένα πανέξυπνο παιχνίδι, χτυπώντας την 20χρονη Βουλγάρα, εκεί που πονούσε... στο forehand. Το Νο108 της παγκόσμιας κατάταξης έκανε πολλά αβίαστα λάθη με το συγκεκριμένο χτύπημα και γενικά βρέθηκε σε πολύ άσχημη ημέρα, γεγονός που εκμεταλεύτηκε άριστα η Δανιηλίδου η οποία έφτασε στη νίκη μετά από 2 ώρες και 44 λεπτά.

Οι περίπου 600 θεατές που βρέθηκαν στο κεντρικό court των Ολυμπιακών εγκαταστάσεων στο Μαρούσι, παρακολούθησαν ένα συναρπαστικό σε εξέλιξη και διακύμανση του σκορ, παιχνίδι χωρίς ωστόσο οι δύο τενίστριες να προσφέρουν θέαμα υψηλού επιπέδου. Τα πολλά αβίαστα λάθη και ο αργός τρόπος παιχνιδιού και των δύο κοριτσιών ήταν τα κύρια χαρακτηριστικά της αναμέτρησης, ωστόσο δεν έλειψαν και ορισμένοι εντυπωσιακοί winners από τη Λένα Δανιηλίδου τα οποία συνοδεύτηκαν από εκκωφαντικά "c'mon".

Η Πιρόνκοβα προηγήθηκε 4-2 στο 1ο σετ αλλά η Λένα με αντεπίθεση διαρκείας κέρδισε τα 4 επόμενα games και κατέκτησε το σετ 6-4.

Στο 2ο σετ, η Βουλγάρα έφτασε στο 3-5 games αλλά και πάλι η Δανιηλίδου «απάντησε» με ένα σερί κι έφτασε στο 6-5, 30-0 πριν χάσει τελιά το σετ 7-1 στο tie break.

Στο καθοριστικό σετ, η Λένα ξεκίνησε με break στο 4ο game (3-1), αλλά η Πιρόνκοβα απάντησε άμεσα στο επόμενο game (3-2). Μέχρι εκεί όμως καθώς στη συνέχεια η Ελληνίδα πρωταθλήτρια ήταν επιβλητική, χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρασης στην αντίπαλό της, φτάνοντας μάλλον εύκολα στο 6-2.

"Μάζεψα τα λάθη μου και με τη βοήθεια του κόσμου κέρδισα το παιχνίδι. Είχα ευκαιρίες να νικήσω στα δυο σετ αλλά το σερβίς μου και η κίνησή μου δεν ήταν αυτά που έπρεπε. Δεν είμαι ικανοποιημένη από το τένις που έπαιξα αλλά σημασία έχει το αποτέλεσμα/' δήλωσε η Δανιηλίδου.

Αντίπαλος της Δανιηλίδου στον Σαββατιάτικο ημιτελικό (18:00), η Ιταλίδα Μαρία-Έλενα Καμερίν η οποία, σε ένα ματς δίχως τελειωμό, επικράτησε 6-4, 6-7(3), 7-6(3) της Ρουμάνας Μόνικα Νικολέσκου. Ο αγώνας διήρκησε 5 ώρες και 3 λεπτά (!!!)...

hellas719
Oct 3rd, 2009, 06:03 AM
Πανηγυρικά στον τελικό του διπλού η Λένα
http://tennisnews.gr/images/stories/2009/vogue/daniilidou_doubles_vogue.jpg

Στον ημιτελικό του διπλού που ολοκληρώθηκε στις 11 το βράδι της Παρασκευής, η Δανιηλίδου μαζί με την Γερμανίδα, Jasmin Woehr νίκησαν το Νο 2 του ταμπλό, τη Ρουμάνα, Ioana-Raluca Olaru και την Ουκρανή, Olga Savchuk με 7-6 (5), 7-5 σε έναν αγώνα που κράτησε μία ώρα και 43’ λεπτά. Λένα και Jasmin καρδιοχτύπησαν το κοινό του ΟΑΚΑ πολλές φορές με τις διακυμάνσεις στο σκορ. Εϊναι χαρακτηριστικό πως και στα δύο σετ οι αθλήτιρές "μας" πήρα καθοριστικά breaks που θα τους οδηγούσαν στη νίκη, αλλά οι αντίπαλές τους γύρισαν το παιχνίδι την τελευταία στιγμή.

Η εμπειρία όμως της Λένας και της Jasmin μίλησε στα πιο καθοριστικά σημεία και τους έδωσε πανάξια τη νίκη. «Ο στόχος μου ήταν να παίξω το Σαββατοκύριακο για να ευχαριστήσω τους Έλληνες φιλάθλους», τόνισε μετά το τέλος του ημιτελικού στο διπλό η Δανιηλίδου, απονέμοντας τα εύσημα στη συμπαίκτρια της, Jasmin Woehr για τον εξαιρετικό τρόπο που αγωνίστηκε ιδιαίτερα στο δεύτερο σετ.

Η Γερμανίδα είπε απ’ την πλευρά της: «Δεν έχω πολλά να πω. Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι. Είναι φανταστικό να παίζω στο κεντρικό γήπεδο όπου έγιναν οι Ολυμπιακοί Αγώνες. Είναι υπέροχο το συναίσθημα».
Την Κυριακή, αντίπαλοι των Δανιηλίδου-Woehr στον τελικό του διπλού θα είναι οι Bacsinszky (Ελβετία) και Garbin (Ιταλία).

forever_rafter
Oct 3rd, 2009, 07:30 AM
Dawaj Polska! :)

Nice Polish :)

Dorien.
Oct 3rd, 2009, 11:42 AM
That she can do this and finally winning some great matches in her own country is really great :)

hellas719
Oct 3rd, 2009, 03:14 PM
^And hopefully she'll also be successful outside of Greece :)

MalJackson
Oct 3rd, 2009, 03:36 PM
its been a good week for eleni but i think it ends here

camerin has been fighting like mad all week

camerin *2-1

MalJackson
Oct 3rd, 2009, 03:38 PM
camerin 3-1*

hellas719
Oct 3rd, 2009, 03:39 PM
:sad:
Pame!

Dorien.
Oct 3rd, 2009, 04:45 PM
She won the first set 76 :bounce:

Bероника
Oct 3rd, 2009, 04:49 PM
Eleni :yippee: now go get the second!

merda2004
Oct 3rd, 2009, 04:58 PM
yes eleni is 1-0 up
7-6, 0-1.
go to bet365.com and watch the scoring live!!!

Dorien.
Oct 3rd, 2009, 05:15 PM
21 and i need to go off now :( Good luck Eleni! Do it!

merda2004
Oct 3rd, 2009, 06:22 PM
second set tie break!!!

merda2004
Oct 3rd, 2009, 06:34 PM
she won 7-6, 7-6

Bероника
Oct 3rd, 2009, 06:36 PM
into the final :bounce:

merda2004
Oct 3rd, 2009, 07:02 PM
it will be tough match against dokic!!!

forever_rafter
Oct 3rd, 2009, 08:48 PM
Brilliant! Wish I was in Athens ... Pame!

merda2004
Oct 3rd, 2009, 10:14 PM
hey guys....heres a video clip of lena
http://tennisnews.gr/greek-tennis/regional/2871-daniilidou-vogue

hellas719
Oct 4th, 2009, 12:25 AM

hellas719
Oct 4th, 2009, 12:26 AM
hey guys....heres a video clip of lena

That clip:hearts:

hellas719
Oct 4th, 2009, 12:27 AM
Guys, Eleni has really been drawing some larger crowds:D
Around 600 came to her QF, and around 2,000 came to her SF:D
And a few people, including Jaz wore shirts saying "L" "E" "N"
I think it either said ELENI or LENA and the other person/people weren't shown on TV:p

hellas719
Oct 4th, 2009, 02:40 AM
Στη μάχη των ημιτελικών η Λένα
http://tennis24.gr/images/stories/tennis24/Players/daniilidou/2009/daniilidou-dokic09_408.jpg

Δύο σπουδαία παιχνίδια για τα ημιτελικά του απλού, περιλαμβάνει το σημερινό (3/10) πρόγραμμα στο Vogue Athens Open των 125.000 δολαρίων. H Λένα Δανιηλίδου χρειάζεται και τη στήριξη όλων μας για να ξεπεράσει το εμπόδιο της Ιταλίδας, Μαρία-Έλενα Καμερίν (18:00) ενώ λίγο νωρίτερα η Γέλενα Ντόκιτς αγωνίζεται με την Κριστίνα Κούτσοβα.

Mε την συμμετοχή της Λένα Δανιηλίδου και της Jelena Dokic οι ημιτελικοί του Σαββάτου στο απλό στο Vogue Athens Open 2009 αποκτούν ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Η Λένα Δανιηλίδου θα διεκδικήσει, στις 18.00, το εισιτήριο για τον τελικό κόντρα στην Ιταλίδα Maria-Elena Camerin, 27 χρονών, Νο 109 στην παγκόσμια κατάταξη. Η Camerin, η οποία πριν από την Αθήνα είχε ρεκόρ 26 νίκες- 20 ήττες φέτος στα τουρνουά, κέρδισε όλα τα παιχνίδια της στη διοργάνωση, στα τρία σετ. Οι δυο τους δεν έχουν βρεθεί ποτέ αντίπαλες στο παρελθόν.

Στον άλλο ημιτελικό, που θα αρχίσει στις 16.00, θα αναμετρηθούν η Kristina Kucova με την Jelena Dokic. Αυτή θα είναι η πρώτη συνάντηση ανάμεσα στην 26χρονη Σλοβάκα, Νο 120 στον κόσμο και την διάσημη Αυστραλέζα, Νο 80 στον κόσμο (η οποία το 2002 ήταν Νο 4 στην παγκόσμια κατάταξη). Η Kristina Kucova έχει φετινό ρεκόρ 30 νίκες-25 ήττες ενώ η Dokic 13 νίκες- 12 ήττες.

Υπενθυμίζουμε ότι η Δανιηλίδου θα έχει συμμετοχή σε τελικό καθώς την Κυριακή μαζί με την συμπαίκτριά της, Γιασμίν Βόερ θα διεκδικήσουν τον τίτλο στο Διπλό, κόντρα στις Μπατζίνσκι/Γκάρμπιν.

Σάββατο 3/10: Ημιτελικά Athens Vogue Open
16:00 Dokic (Australia) vs Kucova (Cz.Republic)
18:00 Daniilidou (Greece) vs Kamerin (Italy)

hellas719
Oct 4th, 2009, 02:50 AM
Έσπασε και έκλεψε καρδιές η Λένα
http://tennis24.gr/images/stories/tennis24/Players/daniilidou/2009/daniilidou-vogue09-7_408.jpg

Πραγματοποιώντας την καλύτερή της εμφάνιση μέχρι τώρα στο Vogue Athens Open, η Λένα Δανιηλίδου επικράτησε 2-0 σετ της Έλενα Καμερίν σε έναν μαραθώνιο αγώνα που κρίθηκε σε δύο συναρπαστικά tie breaks, με την Ελληνίδα πρωταθλήτρια να παίρνει το εισιτήριο για τον Κυριακάτικο (14:00) τελικό όπου θα συναντήσει την Γέλενα Ντόκιτς.

Ο τελικός που όλοι, ανεξαιρέτως επιθυμούσαμε (και ίσως περισσότερο οι διοργανωτές), είναι πραγματικότητα. Η "ψυχάρα" Λένα Δανιηλίδου θα αντιμετωπίσει την Κυριακή (14:00) το πρώην Νο4 του κόσμου και μεγαλύτερο όνομα του ταμπλό, Γέλενα Ντόκιτς.

Μπροστά σε 2000 διψασμένους για τένις θεατές στο κεντρικό court των Ολυμπιακών εγκαταστάσεων στο ΟΑΚΑ, η Λένα Δανιηλίδου έδωσε και τη ψυχή της στην ημιτελική αναμέτρηση κόντρα στην Ιταλίδα, Μαρία-Έλενα Καμερίν και μετά από 3 ώρες και 16 εξαντλητικά λεπτά (!!!), επικράτησε με 7-6(5), 7-6(4) της 27χρονης αντιπάλου της, παίρνοντας το εισιτήριο για τον μεγάλο τελικό του σπουδαίου τουρνουά της Αθήνας.

Η Λένα έκανε ένα εξαιρετικά αποτελεσματικό παιχνίδι και παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε στο σερβίς της, ευτύχησε να έχει σε μεγάλη ημέρα το forehand της αλλά και το ιδιαίτερα δύσκολο, στο να το αντιμετωπίσεις, backhand slice, στριμώχνοντας αρκετές φορές την Καμερίν. Το μεγαλύτερο, όμως, χαρακτηριστικό της Ελληνίδας ήταν αυτό που έκανε και την τελικη διαφορά...

Η ψυχή με την οποία αγωνίστηκε η Δανιηλίδου και η δύναμη που αντλούσε απ'το ένθερμο κοινό, ειδικά στις τελευταίες κρίσιμες μπαλιές, έγυρε την πλάστιγγα υπέρ της, με την Λένα να σώζει και 5 set points της Ιταλίδας, στο 2ο σετ.

Το 1ο σετ σημαδεύτηκε από τα αμέτρητα breaks που πέτυχαν οι δύο ημιφιναλίστ. Δανιηλίδου και Καμερίν είχαν από τρία breaks, αδυνατώντας να κρατήσουν το σερβίς τους και οδηγήθηκαν στο tie break, εκεί όπου η Λένα μπήκε δυνατά και έκλεισε νικηφόρα το 1ο σετ με 7-5 στη διαδικασία της "παράτασης".

Στο 2ο σετ η Δανιηλίδου ξεκίνησε ιδανικά, πετυχαίνοντας break στο 3ο game (2-1). Η Καμερίν φαινόταν πολύ κουρασμένη και κανείς δεν πίστευε ότι θα μπορέσει να επιστρέψει στη διεκδίκηση του σετ. Κι όμως, η 27χρονη Ιταλίδα, Νο109 στον κόσμο, ανέβασε κατακόρυφα την απόδοσή της, με αποτέλεσμα να πετύχει το break της ισοφάρισης στο 8ο game του σετ (4-4).

Η συνέχεια ήταν... συγκλονιστική. Στο 5-4 υπέρ της, η Καμερίν είχε 2 ευκαιρίες για να κλείσει το σετ και να ισοφαρίσει την Δανιηλίδου, όμως η Λένα με τη βοήθεια του κόσμου, κράτησε το σερβίς της ενώ και στο 6-5 η κορυφαία Ελληνίδα τενίστρια έσωσε άλλα 3 set points της Ιταλίδας, στέλνοντας το σετ στο tie break. Εκεί, με δύο σπουδαίους winners και ορισμένα λάθη της Καμερίν, έφτασε σχετικά εύκολα στο 7-4 και πήρε την μεγάλη πρόκριση στον Κυριακάτικο τελικό.

"Θα μπορούσα να είχα καθαρίσει νωρίτερα το παιχνίδι. Σημασία όμως έχει η νίκη. Ευχαριστώ τον κόσμο που με βοήθησε. Τον θέλω κι αύριο κοντά μου για να πάρω τη μεγάλη νίκη. Παίζω σε δυο τελικούς μέσα στο σπίτι μου. Γι αυτό και είμαι το πιο ευτυχισμένο άτομο αυτή τη στιγμή" δήλωσε η Λένα η οποία στον τελικό θ αντιμετωπίσει την Jelena Dokic. "Είναι σπουδαία αθλήτρια αλλά δεν διακρίνεται για την σταθερότητα της" είπε η Δανιηλίδου η οποία την Κυριακή θα αγωνιστεί και στον τελικό του διπλού όπου με συμπαίκτρια την Γιασμίν Βερ θα αντιμετωπίσουν στις 16:00 τις Μπατζίνσκι/Γκάρμπιν.

Εκτός από τη συμμετοχή της στον τελικό, η Λένα Δανιηλίδου, εξασφάλισε και το πριμ 15.000 ευρώ που είχε προαναγγείλει ως πριμ ο κ. Αντώνης Λυμπέρης, ιδρυτής και πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του Vogue Athens Open 2009, σε όποια Ελληνίδα αθλήτρια κατάφερνε να φτάσει στον τελικό του απλού.

Σάββατο 3/10: Ημιτελικά Vogue Athens Open
Daniilidou (Greece) beat Camerin (Italy) 7-6(5) 7-6(4)
Dokic (Australia) beat Kucova 6-1 6-4

hellas719
Oct 4th, 2009, 02:58 AM
Ημιτελικά σήμερα με Λένα και Dokic
http://tennisnews.gr/images/stories/2009/vogue/daniilidou9_vogue.jpg

Mε την συμμετοχή της Λένα Δανιηλίδου και της Jelena Dokic οι ημιτελικοί του Σαββάτου στο απλό στο Vogue Athens Open 2009 αποκτούν ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Η Λένα Δανιηλίδου θα διεκδικήσει, στις 18.00, το εισιτήριο για τον τελικό κόντρα στην Ιταλίδα Maria-Elena Camerin, 27 χρονών, Νο 109 στην παγκόσμια κατάταξη. Η Camerin, η οποία πριν από την Αθήνα είχε ρεκόρ 26 νίκες- 20 ήττες φέτος στα τουρνουά, κέρδισε όλα τα παιχνίδια της στη διοργάνωση, στα τρία σετ.

Σε ένα ματς, που δεν είχε ….τελειωμό η Ιταλίδα Maria-Elena Camerin νίκησε με 6-4, 6-7(3), 7-6(3) την Ρουμάνα Monica Niculescu για να βρεθεί στο δρόμο της Λένας Δανιηλίδου το Σάββατο στα ημιτελικά. Ο αγώνας, που κράτησε 5 ώρες και 3 λεπτά, ήταν ο μεγαλύτερος σε διάρκεια στην δίχρονη ιστορία του Vogue Athens Open. Οι δυο τενίστριες συνέχισαν τις προσπάθειές τους υπό το φως των προβολέων ενώ η Camerin χρειάστηκε ιατρική βοήθεια προκειμένου να ολοκληρώσει τον αγώνα της. Στον προηγούμενο γύρο, η Camerin είχε αποκλείσει μια ακόμη Ρουμάνα, την Ιona- Raluca Olaru επίσης στα τρία σετ.

Σχετικά με την αντίπαλό της στον ημιτελικό, την Camerin, είπε: «Έχουμε ξαναπαίξει και την είχα νικήσει στο τρίτο σετ. Είναι δυνατή αντίπαλος θα πάει πόντο – πόντο το ματς. Είμαστε επαγγελματίες και πιστέψτε με, αύριο θα είμαστε και οι δύο πανέτοιμες».

Στον άλλο ημιτελικό, που θα αρχίσει στις 16.00, θα αναμετρηθούν η Kristina Kucova με την Jelena Dokic. Αυτή θα είναι η πρώτη συνάντηση ανάμεσα στην 26χρονη Σλοβάκα, Νο 120 στον κόσμο και την διάσημη Αυστραλέζα, Νο 80 στον κόσμο (η οποία το 2002 ήταν Νο 4 στην παγκόσμια κατάταξη). Η Kristina Kucova έχει φετινό ρεκόρ 30 νίκες-25 ήττες ενώ η Dokic 13 νίκες- 12 ήττες

Η Christina Kucova ήταν η πρώτη τενίστρια που εξασφάλισε την συμμετοχή της στα ημιτελικά του Vogue Athens Open 2009. Το κατάφερε χάρη στη νίκη της με 7-6, 6-4 επί της Petra Kvitova, No 1 του ταμπλό. Η 19χρονη Σλοβάκα βρέθηκε να χάνει 5-2 στο 1ο σετ αλλά σταδιακά πήρε την κατάσταση στα χέρια της. Μόλις κέρδισε τον τελευταίο πόντο έτρεξε να χωθεί στην αγκαλιά του προπονητή της. «Η Kvitova ξεκίνησε πολύ καλά, πέτυχε απίστευτους πόντους, γεγονός που με φόβισε λίγο. Στη συνέχεια όμως έκανε μερικά εύκολα λάθη, που μου επέτρεψαν να μειώσω σε 5-4. Από το σημείο αυτό άρχισα να πατάω καλύτερα στο γήπεδο» δήλωσε η Kucova, η οποία πέρσι τέτοια εποχή είχε ηττηθεί από την Kvitova στον γύρο των «16» του τουρνουά του Linz ενώ προηγείτο 6-3, 5-3. «Εδώ έχω την υποστήριξη όλου του κόσμου και νιώθω υπέροχα. Αν συνεχίσω να παίζω έτσι, μπορώ να κατακτήσω το τουρνουά» είπε.

hellas719
Oct 4th, 2009, 03:01 AM

hellas719
Oct 4th, 2009, 03:12 AM
01/10/2009
Hi fans!!
It's the 1st of october and as we say in Greece: have a great month!!
My first round of singles against fichman was very dramatic but had a happy ending for me. The first set and a half i was totally playing her rhythm and i did a lot of unforced errors. In the middle of the second set i started to play my game and started to serve good. I was again down 2/0 in the third set...i played a big game and i knew that i'm totally back at 1/2. In 3/3 i was cramping on my left leg. The physio came on court at the changeover and we decided to tape the leg. In 4/4 i could make a break....and then i served very good in my last service game. The support of my fans and team was really amazing...as it was a very close match with a lot of emotions.
Yesterday was a very easy day...i had to play only my doubles match with Jasmin.
It was very special to play against Anna. We were sharp from the beginning and had only one little down at the beginning of the second set. After being 3/1 down we could win 5 games in a row to close the match 6/2 6/3.
I'm very happy to be back on center court today against Bacsinszky. We know each other well but never played each other...it's a big challenge to compete with her.
Your Eleni

hellas719
Oct 4th, 2009, 03:13 AM
03/10/2009
Good afternoon guys!!!
I had such an exciting week so far...yesterday (friday) was such a busy day with a great end. It sterted with my singles...the level of the match was up and down but i could manage to win the match in 3 sets after a great fight.
Our doubles was also such a close match...After being 3 set points down we could turn the first set around and win 7/4 in the tie break. We played great tennis in the 2nd set and Jasmin served the match out to win 7/5.
I had a great dinner with my parents after the matches, slept sooo good and i had a very easy going morning with some friends.
My match is at 6 pm against Camerin. We know each other and i'm just excited to play my semifinal.
Eleni

hellas719
Oct 4th, 2009, 03:13 AM
03/10/2009
What a day...what a match...I'm just coming from the court...i'm so tired and happy at the same time. There were so many people out there today, clapping and screaming for me. What a nice feeling on this special court in my home country. I don't know much to say.
It took me 3 hours and 15 minutes to win this match against Camerin. We had unbelievable rallies and in the end just a few points decided everything...
i will play the singles and doubles final tomorrow...it's like a big wish that came true.
Eleni

hellas719
Oct 4th, 2009, 03:14 AM
Sorry for being such a postwhore this week:o
It's just exciting to have a tournament in Athens with Eleni doing well:p

hellas719
Oct 4th, 2009, 03:16 AM
singles final-14:00
doubles not before 16:00;)

merda2004
Oct 4th, 2009, 11:30 AM
yes hellas u got the title of being the postwhore of the forum...!!!
hey yesterday as i posted bet365 had the live scoring of elenis match...what happened today?i searched for it but nothing!!!whyyyyyyyyyyyyyyyyyy.anybody from greece with nova satellite to tell us the latest scoring?

Dorien.
Oct 4th, 2009, 11:56 AM
Congrats Eleni, hopefully she can take the title today :)

stupid there is no livescore today :mad:

Bероника
Oct 4th, 2009, 12:02 PM
according to tournament thread she lost first set 2-6 :sobbing: and is 1-1 in second

Dorien.
Oct 4th, 2009, 12:04 PM
Oooh damned :sad: Fight back Leni! You can do it!

Bероника
Oct 4th, 2009, 12:14 PM
Dokic 6-2 3-1. There was a doctor for Eleni on court. They are playing again now.

:sad:

Bероника
Oct 4th, 2009, 12:30 PM
6-2 6-1.

:sad: no dream ending for Eleni.

Dorien.
Oct 4th, 2009, 12:31 PM
She lost 62 61 :hug:

But what can she proud about this week, i think nobody of us thought at the beginning of the week she could play the final here.
This week is one big dream :sobbing: Maybe they can win the doubles later today :)

And next week she will be number 161 again :hearts:

Dorien.
Oct 4th, 2009, 03:59 PM
Daniilidou/Woehr def. Bacsinszky/Garbin 6-2 5-7 10-4 :hearts:

I hope to see a lot of pics and videos :p But i didn't find anything :sad:

forever_rafter
Oct 4th, 2009, 04:52 PM
What a beautiful week for Eleni and for Jaz. And it's a great week for me cause apart from Eleni's amazing performance, Polish womens national team won bronze medal in European Championships in Poland :)

merda2004
Oct 4th, 2009, 05:42 PM
hey ula....it was a wonderful week for eleni thats for sure.as for jaz...she is very lucky that she "is" with eleni!
otherwise...nobody would know who she is!
glad that poland won the bronze medal!

Dorien.
Oct 4th, 2009, 08:00 PM
I'm really looking forward to the day, you will accept Eleni and Jaz ;) And if you think they win doublematches only because of Eleni :help:

Bероника
Oct 4th, 2009, 08:05 PM
Daniilidou/Woehr def. Bacsinszky/Garbin 6-2 5-7 10-4 :hearts:

I hope to see a lot of pics and videos :p But i didn't find anything :sad:

:banana: good news Well done,girls!!!! :D

merda2004
Oct 4th, 2009, 08:32 PM
I'm really looking forward to the day, you will accept Eleni and Jaz ;) And if you think they win doublematches only because of Eleni :help:

haha the very same day u will accept that jaz is elenis downfall!
may i remind u how well eleni did not only in wta tournaments but in GS as well with other doubles partners?lets say anabel???!!!!they reached semis finals in GS!!!i havent seen jaz playing but people told me that she sucks!
and besides that...ifeven she was that good/average she would have had a better ranking!does she dorien???

and the reason that she made the qualies in athens is because of eleni!its so obvious now that u know jaz or must be some kind of friends!
i said it before and i will say it again...a true fan can be happy for their favorite player but at the same time they can speak the truth without holding back.some of u let eleni and jaz get away with murder!

anyway eleni did well so that what matters for now!!!!so for now i am happy!even if jaz is still around!

hellas719
Oct 4th, 2009, 09:28 PM
yes hellas u got the title of being the postwhore of the forum...!!!

I know:help:
At least I'm only like that in the Greek forum:p

hellas719
Oct 4th, 2009, 09:29 PM
Eleni:hug:
Doubles title:yeah:

hellas719
Oct 4th, 2009, 09:30 PM
Oh, and congrats, Ula :)

hellas719
Oct 4th, 2009, 10:39 PM
Now all the articles for one last time:p

hellas719
Oct 4th, 2009, 10:40 PM
Στις 14:00 ψηφίζουμε Λένα!
http://tennisnews.gr/images/Tournaments/2009/Vogue/Daniilidou-semi_vogue.jpg

Μεγάλη μέρα για την Ελλάδα η σημερινή αλλά και για το ελληνικό τένις και τη Λένα Δανιηλίδου η οποία δίνει ελληνικό χρώμα στους φετινούς τελικούς του Vogue Athens Open 2009, που θα γίνουν σήμερα στο κεντρικό γήπεδο του Ολυμπιακού Κέντρου Αντισφαίρισης. Στον τελικό του απλού που θα αρχίσει στις 14.00 η Δανιηλίδου θα αντιμετωπίσει την Jelena Dokic και μισή ώρα μετά τη λήξη του, με παρτενέρ την Jiasmin Woehr, θα αγωνιστούν εναντίον των Timea Bacsinszky, Tathiana Garbin στον τελικό του διπλού. Αυτή θα είναι η 3η φορά που θα αναμετρηθούν Δανιηλίδου και Dokic. Στις δυο προηγούμενες συναντήσεις τους έχουν μοιραστεί τις νίκες.
Η Dokic είχε νικήσει το 2002 με 6-4, 4-6, 6-4 στο τουρνουά του Μπέρμιγχαμ (επιφάνεια grass) ενώ η Δανιηλίδου είχε επικρατήσει με 6-1, 6-3 το 2003 στο τουρνουά του Παρισιού (επιφάνεια carpet).

hellas719
Oct 4th, 2009, 10:50 PM
H Dokic νικήτρια του Vogue Athens Open
http://tennisnews.gr/images/Tournaments/2009/Vogue/Dokic-final_vogue.jpg

Η Jelena Dokic είναι η μεγάλη νικήτρια του Vogue Athens Open 2009 αφού επικράτησε στον μεγάλο τελκό του μονού επί της Λένας Δανιηλίδου. Η Αυστραλέζα με τη νίκη της αυτή με 6-2, 6-1 επέστρεψε στους τίτλους για πρώτη φορά μετά από τον Ιούλιο του 2008 (Γερμανία, ITF 25.000 $). Ο τελικός, τον οποίο παρακολούθησαν 2.000 θεατές, είχε διάρκεια 1 ώρας και 7 λεπτών.

H Dokic επέβαλε από την αρχή το παιχνίδι της και κάνοντας τρία break στο σερβίς της Δανιηλίδου, πήρε το 1ο σετ με 6-2. Η Δανιηλίδου έσωσε 5 set points αλλά λύγισε στο 6ο. Ίδια μορφή είχε και το 2ο σετ. Όταν η Dokic προηγήθηκε 3-1, η Δανιηλίδου ζήτησε ιατρικό τάιμ- άουτ καθώς αντιμετώπιζε πρόβλημα στην αριστερή γάμπα. Με την επανέναρξη του αγώνα, η Λένα έσωσε 5 break points αλλά δεν κατάφερε να κρατήσει το σερβίς της. Στη συνέχεια η Dokic έφτασε εύκολα στην επικράτηση με 6-1.

Η Δανιηλίδου, εμφανώς συγκινημένη, έδωσε συγχαρητήρια στην Dokic για τη νίκη της κι ευχαρίστησε τον κόσμο, που «όλη την εβδομάδα ήταν στο πλευρό μου. Αυτό μου δίνει θάρρος και δύναμη για να συνεχίσω την καριέρα μου» είπε ενώ το κοινό την αποθέωνε γι άλλη μια φορά. Η Dokic χαρακτήρισε «φανταστικό» το τουρνουά. Για τον αγώνα τόνισε: " Έπρεπε να δουλέψω στην τακτική, καθώς η Λένα έχει την τεχνική για να καλύψει όλο το κορτ. Ήμουν από την πρώτη στιγμή συγκεντρωμένη στην κινήσεις μη λησμονώντας ότι ήταν πρώην παίκτρια της πρώτης 15αδας και διαθέτει ποιότητα στο παιχνίδι της».

hellas719
Oct 4th, 2009, 10:55 PM
Η Ντόκιτς ήταν... πιο μέσα στη μόδα
http://tennis24.gr/images/stories/tennis24/Players/daniilidou/2009/daniilidou-dokic09-3_408.jpg

Η Λένα Δανιηλίδου δεν τα κατάφερε απέναντι στην δαιμονισμένη Γέλενα Ντόκιτς. Η 26χρονη Αυστραλέζα, πρώην Νο4 της παγκόσμιας κατάταξης, επικράτησε σχετικά εύκολα με 2-0 σετ της κορυφαίας Ελληνίδας τενίστριας στον τελικό του Vogue Athens Open και κατέκτησε τον τίτλο στο σπουδαίο τουρνουά των 125.000 δολαρίων.

Με σπουδαία εμφάνιση η Γέλενα Ντόκιτς πιστοποίησε την εξαιρετική αγωνιστική κατάσταση στην οποία βρίσκεται και θριάμβευσε στον τελικό του διεθνούς τουρνουά της Αθήνας. Η Αυστραλέζα, Νο80 στην WTA η οποία προσπαθεί να επανέλθει στις υψηλές θέσεις της παγκόσμιας κατάταξης, επικράτησε 6-2, 6-1 της Λένας Δανιηλίδου στον τελικό του Vogue Athens Open και κατέκτησε τον πρώτο της φετινό τίτλο έστω κι αν πρόκειται για τουρνουά της ITF.

1ο ΣΕΤ
Η Ντόκιτς μπήκε αποφασισμένη και με ιδιαίτερες επιθετικές τασεις, θέλοντας να αιφνιδιάσει την αντίπαλό της και τα κατάφερε περίφημα. Η 26χρονη Αυστραλέζα με τρία breaks (σε τρεις προσπάθειες) στο 1ο (1-0), 5ο (3-2) και 7ο game (5-2), κατέκτησε σχετικά εύκολα το 1ο σετ και δεν επηρεάστηκε ούτε όταν η Λένα ισοφάρισε στα breaks στο 4ο game (2-2) αλλά ούτε και από τα 5 set points που έσωσε η Ελληνίδα στο 5-2, πριν τελικά υποκύψει στην 6η προσπάθεια της σπουδαίας Αυστραλής για να πάρει το σετ.
Η Ντόκιτς πίεσε αφόρητα την Ελληνίδα πρωταθλήτρια "μιξάροντας" άψογα το παιχνίδι της με δυνατά σερβίς, πλάγια χτυπήματα, dropshots και ορισμένα εντυπωσιακά passingshots.

H Λένα σ'αυτό το διάστημα αντιμετώπισε αρκετά προβλήματα και στο forehand της που ήταν το βασικό της όπλο στην σπουδαία πορεία που πραγματοποίησε μέχρι τον τελικό του Vogue Athens Open.

2ο ΣΕΤ
Η Ντόκιτς μπήκε εξίσου δυνατά και στο 2ο σετ και στο 3ο game, πήρε κεφάλι στο σκορ με το 4ο break της στον αγώνα. Το 2-1 έγινε 3-1 και σε εκείνο το σημείο η Λένα κάλεσε ιατρικό τάιμ άουτ δείχνοντας να αντιμετωπίζει πρόβλημα στην αριστερή γάμπα. Η Θεσσαλονικιά επανήλθε στο court, όμως η Ντόκιτς δεν παιζόταν... Το 3-1 έγινε γρήγορα 4-1 (με το 2ο break της Αυστραλέζας στο σετ) και το 6-1 ήρθε φυσιολογικά.

Δηλώσεις

Λένα Δανιηλίδου: "Δεν ξέρω από που να ξεκινήσω. Ένα μπράβο σε όλους. Στους χορηγούς που χωρίς αυτούς δεν θα ήμασταν εδώ. Συγχαρητήρια στην Γέλενα που σήμερα έπαιξε εξαιρετικό τένις. Ένα μεγάλο ευχαριστώ και στους φιλάθλους. Όλοι την εβδομάδα ήσασταν δίπλα μου, σας ευχαριστώ όλους. Μου δίνεται συνέχεια δύναμη και θάρρος για να συνεχίσω. Να μείνω μακριά από τραυματισμούς για να είμαι συνέχεια μαζί σας" είπε η Λένα Δανιηλίδου η οποία δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τα δακρυά της από τις εκδηλώσεις αγάπης του κοινού.

Γέλενα Ντόκιτς: "Πρώτα απ'όλα θέλω να συγχαρώ την Ελένη. Ευχαριστώ τους χορηγούς, την ITF και την ομάδα μου... τον προπονητή και το αγόρι μου. Πέρασα υπέροχα αυτή την εβδομάδα σε μια όμορφη πόλη... Σας ευχαριστώ όλους.."

Κυριακή 4/10: Τελικοί Vogue Athens Open
Dokic (Australia) beat Daniilidou (Greece) 6-2 6-1
Daniilidou/Woer beat Batzinsky/Garbin 6-2 5-7 10-4

hellas719
Oct 4th, 2009, 11:03 PM
Tο σήκωσε η Λένα στο Διπλό
http://tennis24.gr/images/stories/tennis24/Players/daniilidou/2009/daniilidou-double-vogue09_4.jpg

Μπορεί στο μονό να μην τα κατάφερε γνωρίζοντας την ήττα απ'την εκπληκτική Γέλενα Ντόκιτς, ωστόσο η Λένα Δανιηλίδου ολοκλήρωσε (σχεδόν) ιδανικά ένα σπουδαίο Vogue Athens Open κατακτώντας τον τίτλο στο διπλό όπου μαζί με την Γιασμίν Βερ, επικράτησαν με 2-1 σετ των Μπαζίνσκι/Γκάρμπιν σε έναν συναρπαστικό τελικό.

Η αυλαία του καλύτερου, κατά γενική ομολογία, ελληνικού τουρνουά που έχει πραγματοποιηθεί ποτέ στη χώρα μας, έπεσε με τον καλύτερο τρόπο... Η Λένα Δανιηλίδου μαζί με την μόνιμη συμπαίκτριά της τα τελευταία χρόνια στο Διπλό, Γιασμίν Βέρ, επικράτησαν 6-2, 5-7, 10-4 των Τιμέα Μπαζίνσκι και Τατιάνα Γκάρμπιν στον συναρπαστικό τελικό με τον οποίον ολοκληρώθηκε το φετινό Vogue Athens Open των 125.000 δολαρίων.

Ο κόσμος έμεινε στο κεντρικό court του ΟΑΚΑ για να χειροκροτήσει τη Λένα Δανιηλίδου η οποία δεν επηρεάστηκε καθόλου ούτε από την ήττα, λίγο νωρίτερα απ΄την Ντόκιτς αλλά ούτε και απ'τον τραυματισμό της στην αριστερή γάμπα. Η 26χρονη Ελληνίδα τενίστρια ήταν πολύ καλή και έχοντας άξια συμπαίκτρια την Βερ, κατάφεραν να κάμψουν την αντίσταση του Ιταλοελβετικού διδύμου, στο match tie break.

Πλέον, η Λένα Δανιηλίδου με την ψυχολογία στα ύψη μετά την εξαιρετική εβδομάδα στην Αθήνα, θα προσπαθήσει να επιστρέψει στο tour της WTA, παίρνοντας μέρος στα προκριματικά του Generali Ladies στο Linz της Αυστρίας την μεθεπόμενη εβδομάδα (12/10). Κάτοχος του τίτλου στο indoor τουρνουά είναι η Άννα Ιβάνοβιτς.

Κυριακή 4/10: Τελικοί Vogue Athens Open
Dokic (Australia) beat Daniilidou (Greece) 6-2 6-1
Daniilidou/Woer beat Batzinsky/Garbin 6-2 5-7 10-4

hellas719
Oct 4th, 2009, 11:10 PM
Tίτλος για τη Λένα στο διπλό
http://tennisnews.gr/images/stories/2009/vogue/daniilidou_doubles2_vogue.jpg

Με το θρίαμβο της Λένας Δανιηλίδου στο διπλό έπεσε η αυλαία του Διεθνούς Επαγγελματικού τουρνουά ΙΤF 125.000 $ Vogue Athens Open 2009, το οποίο διεξήχθη στις εγκαταστάσεις του Ολυμπιακού Κέντρου Αντισφαίρισης στο Μαρούσι. Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια με παρτενέρ την Γερμανίδα Jasmin Woehr νίκησαν στον τελικό τις Timea Bacsinszky (Πολωνία), Τathiana Garbin (Ιταλία) 6-2, 5-7 (10-4) και πήραν τον τίτλο, που ήταν ο πρώτος για το ελληνογερμανικό ζευγάρι τη φετινή σεζόν.

http://tennisnews.gr/images/Tournaments/2009/Vogue/doubles-final.jpg

Αντίθετα το δίδυμο Bacsinszky – Garbin γνώρισε την πρώτη ήττα του σε τρεις τελικούς. Η Δανιηλίδου προσπάθησε να κατακτήσει και τον τίτλο στο απλό αλλά η Jelena Dokic αποδείχτηκε αξεπέραστο εμπόδιο γι αυτήν. Παλεύοντας κόντρα στην Αυστραλέζα (Νο 4 στον κόσμο πριν από 7 χρόνια) και τους τραυματισμούς της η Δανιηλίδου ηττήθηκε με 6-2, 6-1 στον τελικό.

Αμέσως μετά την ολοκλήρωση του τελικού η Λένα Δανιηλίδου πήρε από τα χέρια του κ. Αντώνη Λυμπέρη την επιταγή των 15.000 ευρώ, το πριμ που, είχε υποσχεθεί ο ιδρυτής και πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του Vogue Athens Open 2009, σε όποια Ελληνίδα τενίστρια κατάφερνε να φτάσει μέχρι τον τελικό του απλού, θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να στηρίξει ακόμη πιο πολύ τις προσπάθειές τους, στο τουρνουά.

Tην απονομή των τροπαίων στις φιναλίστ Jelena Dokic και Λένα Δανιηλίδου έκανε ο Δήμαρχος Αμαρουσίου, κ. Γιώργος Πατούλης, ο οποίος είπε μεταξύ άλλων: «Θέλω να εκφράσω τη χαρά μου, που η πόλη του Αμαρουσίου φιλοξένησε ένα τόσο σημαντικό τουρνουά, το οποίο δεν θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί εάν ο Όμιλος Λυμπέρη, η ΕΦΟΑ και το ΟΑΚΑ δεν συνένωναν τις δυνάμεις τους. Με την ευκαιρία κάνω την ευχή οι πύλες των σταδίων ν ανοίγουν πιο συχνά για το κοινό».

Χαιρετισμό κατά την τελετή απονομής απηύθυνε ο πρόεδρος της ΕΦΟΑ, κ. Σπύρος Ζαννιάς: « Έχω πει κατ επανάληψη ότι ο επαγγελματικός πρωταθλητισμός δεν είναι δουλειά μιας ερασιτεχνικής ομοσπονδίας. Εδώ ακριβώς έρχεται η ιδιωτική πρωτοβουλία, εν προκειμένω ο Όμιλος Λυμπέρη, να κάνει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά μια μεγάλη επένδυση. Ευχαριστώ τον κ Αντώνη Λυμπέρη, για το σεβασμό που έδειξε στις ελληνίδες πρωταθλήτριες και για την άψογη συνεργασία μας στα τουρνουά».

Ο γενικός διευθυντής του τουρνουά, κ. Αλέξης Ζητρίδης ευχαρίστησε την ΕΦΟΑ, την διοίκηση του ΟΑΚΑ, τους χορηγούς, που στήριξαν την προσπάθεια καθώς και όλους όσoι εργάστηκαν για την επιτυχία της διοργάνωσης. Ιδιαίτερα όμως τον κ. Αντώνη Λυμπέρη, στον οποίο ανήκει η πρωτοβουλία γι αυτό το τουρνουά και ο οποίος «μας ενέπνευσε και μας εμψύχωσε όλους για να φτάσουμε στο σημερινό αποτέλεσμα».

Ο κ. Ζητρίδης εξήρε την προσπάθεια της Δανιηλίδου λέγοντας: «Σήμερα γιορτάζει το ελληνικό τένις. Στο πρόσωπο της Λένας Δανιηλίδου φάνηκε η ελληνική ψυχή, που ξεπερνάει δυσκολίες, εμπόδια τραυματισμούς, στέκει όρθια και μας κάνει υπερήφανους. Σε μια περίοδο δύσκολη για τη χώρα μας καταφέραμε να κάνουμε μια διοργάνωση που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από εκείνες του εξωτερικού».

Ο κ. Αντώνης Λυμπέρης, στην ομιλία του, ευχαρίστησε «τον κόσμο, που συμπαραστάθηκε όλη την εβδομάδα και ήταν εδώ μαζί μας σε αυτή τη μεγάλη γιορτή, όλες τις αθλήτριες, που ταξίδεψαν από Αυστραλία, Αμερική, Ευρώπη και κυρίως τις Ελληνίδες που έδωσαν την ψυχή τους με κορυφαία τη Λένα Δανιηλίδου».

Ευχαρίστησε ακόμη τους χορηγούς του τουρνουά, την Εθνική Τράπεζα, τον Cosmote, την Peugeot, τον ΕΟΤ, τη ΝΟVA χάρη στην στήριξη των οποίων τα τουρνουά αυτά διαρκώς βελτιώνονται και αναβαθμίζονται, τις εταιρίες που συμμετείχαν στο tennis village και τους συνεργάτες του και κατέληξε λέγοντας: «Και του χρόνου να είμαστε καλά, ραντεβού εδώ στο Vogue Athens Open 2010 αλλά πριν από αυτό, τον Απρίλιο στο Status Athens Open…».