PDA

View Full Version : Maria at Wimbledon - Goodbye grass for another year


Pages : [1] 2

watchdogfish
Jun 17th, 2009, 07:14 PM
Time to make a support thread for Wimbledon, our girl definitely needs it :sobbing: :p

So Maria's only had one win at Wimby out of the 5 times she's played there :unsure:

Let's hope she gets a nice draw and turns around her poor run in 2009!

Davai Masha! :rocker2: :cool:

Natash.
Jun 17th, 2009, 07:50 PM
:help:

VIKA?
Jun 17th, 2009, 07:55 PM
I hope she can get a good draw and take at least one set:tape:


good luck:scared:

only_one_maria
Jun 18th, 2009, 02:09 PM
They seem to have stopped calling it The All England Tennis Championships. Just The Championships, Wimbledon now.

Anyway, Maria did make a semi-final last year, even if it was only the mixed doubles. I live in hope!

Rod the Bama
Jun 18th, 2009, 04:13 PM
I`m still holding out for Makiri to get a win, in doubles. Of course i do hope that she`ll be playing mixed doubles with Igor again, which will be their best chance of doing something at the All England Club.

Nikkiri
Jun 19th, 2009, 09:21 AM
I have feeling she is going to draw Wozniacki :tape: her or Venus :haha: and I will gladly jump off a building if she does. :)

kirivanovic
Jun 19th, 2009, 11:02 AM
You're half saved as Venus will play Voegele in the 1st round;)

Nikkiri
Jun 19th, 2009, 11:08 AM
Wozniacki it is then :)

Droolv
Jun 19th, 2009, 11:18 AM
Caroline Wozniacki vs. Kimiko Date Krumm :p

Nikkiri
Jun 19th, 2009, 11:22 AM
Oh okay well hmmm lets guess another. I'll say Sorana then just to piss me off :crying2:

kirivanovic
Jun 19th, 2009, 11:23 AM
And Maria Kirilenko?

Damned, they're as quick as Amanmuradova on a tennis court...

Droolv
Jun 19th, 2009, 11:54 AM
Kvitova first up :scared:

kirivanovic
Jun 19th, 2009, 11:56 AM
1st round against Kvitova and if a miracle happens, 2nd round against...Caro...:D

Ana (if by miracle she can win some matches) could face Venus in the last 16...This draw looks horrible.And Bartoli, as usual, is the luckiest girl on the tour...

Sori/ Vika in the 3rd round

Nikkiri
Jun 19th, 2009, 11:58 AM
I was very close :lol:

Well I don't even expect her to beat Kvitova... *sigh* Kvitova is a ballbasher Kiri is gonna get belted off the court like she always does.

kirivanovic
Jun 19th, 2009, 12:03 PM
Next time, wish Maria to face Cornet or Bremond:lol:

Nikkiri
Jun 19th, 2009, 12:06 PM
They could both beat her on grass too. Cornet already has :tape:

kirivanovic
Jun 19th, 2009, 12:14 PM
Everybody can beat Maria on grass:worship: but Cornet's moonballs are less efficient than before and she's playing as bad as Maria at the moment...and Maria has already beaten Bremond 4 times:hearts::hearts:

But well, Kvitova could have been worse...Maria can win at least 1 set (hum, i wanted to say 6 games:tape:)

TheBoiledEgg
Jun 19th, 2009, 01:37 PM
Masha got to try and win this one
Kvitova's been injured for about 6 weeks

i dont even think she's gonna play vs her

kirivanovic
Jun 19th, 2009, 05:35 PM
Well, Kvitova must play this match and retire then:lol:

I don't wanna see Maria against a lucky loser cos she would be able to lose.

Warrior
Jun 19th, 2009, 07:59 PM
Well, Kvitova must play this match and retire then:lol:

I don't wanna see Maria against a lucky loser cos she would be able to lose.


I was thinking exactly the same thing:lol:

watchdogfish
Jun 19th, 2009, 09:50 PM
Maria could probably beat even a healthy Kvitova but this is Maria....:scared:

At least she didn't get a seed in R1 :shrug:

TheBoiledEgg
Jun 19th, 2009, 09:52 PM
at least she didnt draw a Brit PHEW

Nikkiri
Jun 20th, 2009, 08:28 AM
Well, Kvitova must play this match and retire then:lol:

I don't wanna see Maria against a lucky loser cos she would be able to lose.

This is so sad :bigcry:

Maria make us believe in you again :sobbing:

JimM
Jun 20th, 2009, 03:18 PM
She has been wearing that knee strap since the start of the season. Probably injured pre-season training, which explains why her serve is out the window.

:sad:

Nikkiri
Jun 21st, 2009, 08:17 AM
She has been wearing that knee strap since the start of the season. Probably injured pre-season training, which explains why her serve is out the window.

:sad:

Yeah her serve is definitely no existent. So even if her knee isn't that serious to serve she has to put a lot of extra pressure on it.. which doesn't help. :sad:

VIKA?
Jun 21st, 2009, 09:31 AM
awww Kiri:shrug: I think it's better than nothing, try to take this.

Good luck:kiss::angel:

patre
Jun 21st, 2009, 01:04 PM
com on maria...you can do it...

only_one_maria
Jun 21st, 2009, 01:17 PM
at least she didnt draw a Brit PHEW


Is that a joke? My best hope for Maria was that she would get a British WC.

DAVAJ MKirilenko
Jun 21st, 2009, 08:42 PM
I just got the info that there's a picture on facebook where Sven is training Maria.
Haven't heard about this before, but I really hope she joined the adidas group.

kirivanovic
Jun 21st, 2009, 10:26 PM
Maria will play with Flavia in doubles. Their draw is ok, nothing better cos they could play the Bondarenkos in the 3rd round and then the Williams...

About singles, Masha will play tuesday...At least, she will be on... day 2:lol:

Labamba
Jun 21st, 2009, 10:57 PM
would be nice if Maria made the 2nd round and then proved Stella wrong :D one can dream :lol:

Nikkiri
Jun 22nd, 2009, 04:02 AM
I just got the info that there's a picture on facebook where Sven is training Maria.
Haven't heard about this before, but I really hope she joined the adidas group.

Oh god I hope so.

Nikkiri
Jun 22nd, 2009, 09:08 AM
http://i40.tinypic.com/sdmudu.jpg

Working with Sven :D

VIKA?
Jun 22nd, 2009, 09:27 AM
OMG finally:bounce::bounce:

Dinayer
Jun 22nd, 2009, 10:24 AM
http://i40.tinypic.com/sdmudu.jpg

Working with Sven :D

yay :woohoo:

Droolv
Jun 22nd, 2009, 10:33 AM
Woo finally! :banana:

patre
Jun 22nd, 2009, 10:45 AM
thank god...come on maria you can do it! (L)

kirivanovic
Jun 22nd, 2009, 12:58 PM
:bounce:Maybe she'll win one set:drool:

King Aaron
Jun 22nd, 2009, 05:55 PM
There is a God! :D

VIKA?
Jun 22nd, 2009, 05:56 PM
:bounce:Maybe she'll win one set:drool:

:hearts:

Natash.
Jun 22nd, 2009, 05:58 PM
:spit: It's a miracle. Go Maria. :hearts: She does care!

watchdogfish
Jun 22nd, 2009, 06:21 PM
:bowdown:

Jess_mk.tg
Jun 22nd, 2009, 07:10 PM
Court 15
12:00 Start
Ladies' Singles - 1st Round
Petra Kvitova(CZE) v. Maria Kirilenko(RUS)

Hope she can win a couple of games or a set :awww:
C'Mon Makiri.

DAVAJ MKirilenko
Jun 22nd, 2009, 07:15 PM
I even believe that Sven can make her survive a round.
Common girl, show some fight!

DAVAJ MARIA!!!!

kirivanovic
Jun 22nd, 2009, 11:32 PM
Sven isn't a wizard, he can't make miracles after 2 days:lol:.

But i'd like to share your optimism ;)

We'll "see" tomorrow which Maria we have:rolleyes:

Protoss
Jun 23rd, 2009, 07:20 AM
Maria working with Sven Groenefeld...well that's a surprise. :)

Please try to win a match in singles Maria. :)

Good luck in singles and doubles Maria. :)

VIKA?
Jun 23rd, 2009, 09:08 AM
Good luck Kiri:D win it please:sobbing:

Nikkiri
Jun 23rd, 2009, 10:54 AM
Good luck Maria :yeah:

patre
Jun 23rd, 2009, 11:14 AM
Wish you all the best this tourny.
I really want to see you play Wozniacki that would be awesome.
Stay healthy, find your comfort zone,
and play with a killer instinct.:D

watchdogfish
Jun 23rd, 2009, 11:23 AM
Play your best Maria :hug:

jack daniels
Jun 23rd, 2009, 11:34 AM
Maria will win today :)

only_one_maria
Jun 23rd, 2009, 12:10 PM
Court 15 doesn't have any live coverage. If Maria can get through to the next round at least we might see her on the tv!

Droolv
Jun 23rd, 2009, 12:14 PM
Not the ideal start, broken to love :sobbing:

Droolv
Jun 23rd, 2009, 12:16 PM
0-2 :o

Nikkiri
Jun 23rd, 2009, 12:17 PM
She has no serve... get used to it. :rolleyes:

TheBoiledEgg
Jun 23rd, 2009, 12:18 PM
ouch :( :o
c'mon Masha

patre
Jun 23rd, 2009, 12:20 PM
come on Makiri... :D

Dinayer
Jun 23rd, 2009, 12:23 PM
her serve :tape:

patre
Jun 23rd, 2009, 12:23 PM
1-2...come on,fight...

Nikkiri
Jun 23rd, 2009, 12:24 PM
No bagel :D she's on the board.

Dinayer
Jun 23rd, 2009, 12:27 PM
:yeah:

Droolv
Jun 23rd, 2009, 12:28 PM
A break :eek: 2-2 :bounce:

patre
Jun 23rd, 2009, 12:29 PM
2-2... awww <3

Nikkiri
Jun 23rd, 2009, 12:30 PM
Will probably get broken though :rolleyes:

kirivanovic
Jun 23rd, 2009, 12:32 PM
3-2:eek:

patre
Jun 23rd, 2009, 12:33 PM
yeeeeeeeeeeeeeeeeeessssssssss....3-2 :D

Droolv
Jun 23rd, 2009, 12:33 PM
3-2 :rocker2: Keep it up girl! :)

Dinayer
Jun 23rd, 2009, 12:34 PM
Will probably get broken though :rolleyes:

stay positive, gurl :hug:

Nikkiri
Jun 23rd, 2009, 12:34 PM
stay positive, gurl :hug:

That is impossible with Kiri.

Droolv
Jun 23rd, 2009, 12:36 PM
Please hold again Maria :awww: 3-3

Dinayer
Jun 23rd, 2009, 12:41 PM
That is impossible with Kiri.

I know..:sobbing:

Dinayer
Jun 23rd, 2009, 12:42 PM
4-3 :)

kirivanovic
Jun 23rd, 2009, 12:42 PM
Wow, already 4 games:hearts:,i'm surprised:lol:

Droolv
Jun 23rd, 2009, 12:43 PM
Saves a BP to hold :speakles: 4-3, break here Maria :armed:

kirivanovic
Jun 23rd, 2009, 12:45 PM
I'm watching the next Stella's superstar against Date, Date is so annoying:o

Droolv
Jun 23rd, 2009, 12:46 PM
4-4, please hold :scared:

VIKA?
Jun 23rd, 2009, 12:48 PM
5-4:bounce: easy hold:banana:

break now !

Droolv
Jun 23rd, 2009, 12:49 PM
Wow a hold to love :worship: 5-4, break for the set Maria :rocker2:

kirivanovic
Jun 23rd, 2009, 12:49 PM
A break wouldn't be bad

VIKA?
Jun 23rd, 2009, 12:50 PM
0.30:bigclap:

VIKA?
Jun 23rd, 2009, 12:51 PM
3 SPs:D

Droolv
Jun 23rd, 2009, 12:51 PM
8 points in a row, first set to Maria! :inlove:

watchdogfish
Jun 23rd, 2009, 12:52 PM
Omg a set :speakles:
It's a miracle :sobbing:

CamBWFC
Jun 23rd, 2009, 12:52 PM
:D Yeeeeooooooooo!

Set to Maria :drool:

VIKA?
Jun 23rd, 2009, 12:52 PM
first set for Kiri:woohoo:

TheBoiledEgg
Jun 23rd, 2009, 12:52 PM
6-4 Lil Masha ;) :yeah:

kirivanovic
Jun 23rd, 2009, 12:52 PM
OMG she won a set!!! Sven is a wizard!!!!:worship:

patre
Jun 23rd, 2009, 12:53 PM
yesss...i am so happy...come on maria... :D

Droolv
Jun 23rd, 2009, 12:56 PM
3 love games in a row, Maria holds for 1-0 :yeah:

VIKA?
Jun 23rd, 2009, 12:56 PM
12 points in row:hearts:

only_one_maria
Jun 23rd, 2009, 12:57 PM
Now please don't lose concentration. The match is there for you :bounce:

Dinayer
Jun 23rd, 2009, 12:57 PM
:woohoo:
she won a set!! :sobbing:

kirivanovic
Jun 23rd, 2009, 01:04 PM
Caro has just lost the 1st set against the very annoying Date:o

Maria's serve looks quite good today (for the moment)

VIKA?
Jun 23rd, 2009, 01:04 PM
2-1:d

Zumoq
Jun 23rd, 2009, 01:14 PM
Omg :eek: can Maria really double her career wins at Wimbledon today?

patre
Jun 23rd, 2009, 01:17 PM
4-2... come on!!!
fight fight...

kirivanovic
Jun 23rd, 2009, 01:17 PM
4-2:worship:

kirivanovic
Jun 23rd, 2009, 01:21 PM
Broken back, it would have been too easy for Maria.It wasn't complicated enough:lol:

kirivanovic
Jun 23rd, 2009, 01:26 PM
Maria will serve for the match:)

VIKA?
Jun 23rd, 2009, 01:28 PM
5-3:bounce:

go Kiri:D

Droolv
Jun 23rd, 2009, 01:31 PM
Kiri, Kiri, Kiri :o 5-4 :awww:

TheBoiledEgg
Jun 23rd, 2009, 01:32 PM
Masha choked :sad:

Natash.
Jun 23rd, 2009, 01:34 PM
15-30.

Come on Maria!

Natash.
Jun 23rd, 2009, 01:35 PM
2 SPs 15-40

kirivanovic
Jun 23rd, 2009, 01:35 PM
Oh no,i can't believe it, she won:eek::worship::hearts::)

TheBoiledEgg
Jun 23rd, 2009, 01:35 PM
omg she did it :woohoo:

Natash.
Jun 23rd, 2009, 01:35 PM
Did she win? :eek:

only_one_maria
Jun 23rd, 2009, 01:36 PM
Masha choked :sad:

Not for long.

Hurray :bounce::bounce::bounce::bounce::bounce:

Droolv
Jun 23rd, 2009, 01:37 PM
:woohoo: I'm so happy :sobbing:

Great job Maria, first win at Wimbledon since 2005 :yeah:

Nikkiri
Jun 23rd, 2009, 01:40 PM
:sobbing: Thank god Kiri

Labamba
Jun 23rd, 2009, 01:41 PM
Maria :woohoo:

from BBC: Big crowd of mainly men on 15 for Kirilenko. She's dressed like Cinderella.

:lol:

VIKA?
Jun 23rd, 2009, 01:41 PM
OMG :bounce::banana: she won a match:sobbing::D::woohoo::worship:

thanks Kiri:worship:

kirivanovic
Jun 23rd, 2009, 01:43 PM
That is a miracle, i don't know what Sven told her or tried to learn her but it worked.

Next round probably against Caroline who is now 1 set all (she's playing quite badly).

patre
Jun 23rd, 2009, 01:51 PM
i still can not belive...
yesss...i love you maria
:worship: :woohoo:

Zumoq
Jun 23rd, 2009, 02:05 PM
:bounce: :worship: Very good, Maria! :D

And quite unexpected. I notice that people celebrate the win as if she already won the whole tournament, so I guess I'm not alone. :lol:

only_one_maria
Jun 23rd, 2009, 02:09 PM
Woznizcki won, so I hope Maria can give it a good go on thursday.

Topspin2
Jun 23rd, 2009, 02:16 PM
:worship::worship::worship:

VIKA?
Jun 23rd, 2009, 02:40 PM
now against Wozniacki:scared: well I am just happy now so I don't want to think about her second round match:p

Rod the Bama
Jun 23rd, 2009, 03:42 PM
I can`t believe that Makiri finally won a singles match at Wimbledon. :eek: :sobbing: :worship: I`m really happy for her that this is off of her back. Hopefully this will be a nice confidence boost for Makiri.

DAVAJ MKirilenko
Jun 23rd, 2009, 03:44 PM
Great stuff! Maria wins again a match on grass. Last was Birmingham 2007.
Sven, what did you do to her?
Nothing to lose in the next round and at least she got the 100 points.
Well done girl! I'm happy for you. :yeah:

Jess_mk.tg
Jun 23rd, 2009, 04:37 PM
OMG Mariaa!!! :bigclap:
I cannot believe it :lol:

bruce goose
Jun 23rd, 2009, 05:01 PM
Other people might react with shock but they shouldn't;Makiri was ranked in the Top 20 what?Just a year or so ago?Not to mention that she's a multiple title winner.Sven is sort of known for being a good encourager so that's probably all he did in this short time period.Makiri believing in herself again did the rest:D

King Aaron
Jun 23rd, 2009, 05:10 PM
:speakles: No. Way. :sobbing: You're amazing Maria.

watchdogfish
Jun 23rd, 2009, 09:00 PM
Nothing to say but: :banana: :D

Brian4Canada
Jun 23rd, 2009, 11:24 PM
Looks like Kvitova had a pretty sloppy match with 8 double faults and 38 Unforced Errors, hey but I guess a win is a win and at this stage in the year thats saying a lot. A little disappointed with only 6 net approaches... with an all court game she is going to need to move in much more... but it looks as though she played the big points somewhat well. Now, on to Wozniaki. Realistically speaking here chances are slim. One of two possible scenarios exist for how Maria will get the win.

1. She actually outplays her opponent and gets the victory clean. (5% chance)
Or...
2. Fan/Player sabotage. Based on her court location and friends in the locker room several things will need to happen to secure the victory. Anyone going to be at the match... let me know.

patre
Jun 24th, 2009, 12:01 AM
http://thedoublebagel.wordpress.com/2009/06/13/adidas-names-caroline-wozniacki-their-global-face-for-stella-mccartney-drops-maria-kirilenko/

Adidas names Caroline Wozniacki
their global face for Stella McCartney,
drops Maria Kirilenko :crying2:

Jess_mk.tg
Jun 24th, 2009, 12:34 AM
http://thedoublebagel.wordpress.com/2009/06/13/adidas-names-caroline-wozniacki-their-global-face-for-stella-mccartney-drops-maria-kirilenko/

Adidas names Caroline Wozniacki
their global face for Stella McCartney,
drops Maria Kirilenko :crying2:

No way :crying2:

only_one_maria
Jun 24th, 2009, 02:16 PM
Looks like Kvitova had a pretty sloppy match with 8 double faults and 38 Unforced Errors, hey but I guess a win is a win and at this stage in the year thats saying a lot. A little disappointed with only 6 net approaches... with an all court game she is going to need to move in much more... but it looks as though she played the big points somewhat well. Now, on to Wozniaki. Realistically speaking here chances are slim. One of two possible scenarios exist for how Maria will get the win.

1. She actually outplays her opponent and gets the victory clean. (5% chance)
Or...
2. Fan/Player sabotage. Based on her court location and friends in the locker room several things will need to happen to secure the victory. Anyone going to be at the match... let me know.

'Fan/Player sabotage' What's does that mean?

I think I remember seeing Sharapova watching Kiri's 1st round match last year. I doubt it made much difference.

Protoss
Jun 24th, 2009, 02:52 PM
Maria/Flavia down 2-4 in the 1st set. :( Come on Maria/Flavia. Break Maria/Flavia.

Nikkiri
Jun 24th, 2009, 02:57 PM
They must be playing pretty bad :haha:

Rod the Bama
Jun 24th, 2009, 03:04 PM
Makiri and Flavia just lost the first set 3-6. :sad: Come on ladies. :( Y`all need to get it going. You can do it.

Protoss
Jun 24th, 2009, 03:15 PM
Argh...Maria/Flavia just broken for 1-2 2nd set. :( Come Maria/Flavia. Break Maria/Flavia.

Protoss
Jun 24th, 2009, 03:35 PM
Maria/Flavia break for 3-3 2nd set. :) Hold Maria/Flavia.

Protoss
Jun 24th, 2009, 03:36 PM
Maria/Flavia holds for 4-3 2nd set. :) Break Maria/Flavia.

Protoss
Jun 24th, 2009, 03:44 PM
Maria/Flavia hold for 5-4 2nd set. :) Break for the set Maria/Flavia.

Protoss
Jun 24th, 2009, 03:48 PM
Kanepi/Senoglu hold for 5-5 2nd set. :( Hold Maria/Flavia.

Protoss
Jun 24th, 2009, 03:52 PM
Maria/Flavia hold for 6-5 2nd set. :) Break Maria/Flavia.

Protoss
Jun 24th, 2009, 03:58 PM
Kanepi/Senoglu hold for 6-6 2nd set. :( Please win the 2nd set tiebreak Maria/Flavia.

Protoss
Jun 24th, 2009, 03:59 PM
Oh geez...Maria/Flavia down 2 minibreaks at 1-4 in the 2nd set tiebreak, they were down 0-4. :(

Protoss
Jun 24th, 2009, 04:00 PM
Crap...Maria/Flavia now down 1-6 in the 2nd set tiebreak. :rolleyes: Fight Maria/Flavia.

Protoss
Jun 24th, 2009, 04:03 PM
Maria/Flavia lost the 2nd set tiebreak 4-7. :( The match was 1 hour 39 minutes long.

Rod the Bama
Jun 24th, 2009, 04:04 PM
GSM Makiri and Flavia loses it 3-6, 6-7(4). What a big disappointment there, especially since they fought back from down 1-6 in the tiebreaker. :sad: It`s very ironic that Makiri and Flavia finally get wins in singles at Wimbledon, but get knocked out early in doubles.

Nikkiri
Jun 24th, 2009, 04:07 PM
Maria is focusing on singles obviously... :silly:

King Aaron
Jun 24th, 2009, 04:22 PM
Maria is focusing on singles obviously... :silly:
Your avatar. :sobbing:

:spit: @ them losing doubles though. I guess for Maria, she can't have it both ways.

watchdogfish
Jun 24th, 2009, 04:24 PM
Doubles was her best chance of going deep in the draw :(

Will she play mixed this year?

Nikkiri
Jun 24th, 2009, 04:27 PM
Her website says she will play mixed with Igor :D

watchdogfish
Jun 24th, 2009, 04:45 PM
Excellent :D

No shitty draw please :angel:

watchdogfish
Jun 24th, 2009, 06:32 PM
What on earth? Maria's on Centre Court tomorrow! :eek:
Reigning champ Venus relegated to Court 1 and world number 1 Dinara is on Court 2 :lol:

http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/schedule/schedule11.html

Natash.
Jun 24th, 2009, 06:40 PM
Her website says she will play mixed with Igor :D

Against Ram/Chakvetadze :spit: :haha: :devil:

DAVAJ MKirilenko
Jun 24th, 2009, 07:52 PM
Who ever thought that Maria would do better in singles than in doubles? (without the mixed)

Tomorrow on CC. Really surprising. I hope she can do at least better than against Dementieva last week.

I also wonder what will be written about this match. The McCartney line.

Maria on CC at Wimbledon. What was even the last time she played on a TV court?
Good luck tomorrow and show some fight.

DAVAJ MARIA!!!!

Nikkiri
Jun 24th, 2009, 08:15 PM
Oh finally we will get to see kiri on tv. Hopefully she will give it a good effort.

kirivanovic
Jun 24th, 2009, 10:00 PM
I hope to see that. With the channels here, we never know,so i'm already praying:worship:

Too bad for the doubles, i didn't expect them to lose so early, i think i'm not so good with my predictions for this Wimbledon :lol:

Igor rocks:woohoo:, too bad that i couldn't see his match but i saw the match of his next opponent and Iggy will have a real chance even if Seppi (if he wins tomorrow) is very talented.

Labamba
Jun 24th, 2009, 11:47 PM
Centre Court :eek: :banana:

be brave Maria :angel: none of that passive stuff tomorrow please

Droolv
Jun 25th, 2009, 12:28 AM
Centre court :unsure: Please don't embarass yourself Maria :tears:

Zumoq
Jun 25th, 2009, 12:34 AM
You don't have to be even remotely interested in tennis to enjoy a match like Caro vs. Kiri. ;) :hearts:

Still, who expected Maria to appear on Centre Court at Wimbledon? I really hope that Maria can take this chance and play at her best tomorrow. :bounce:

Show them who really deserves to wear a designer dress, girl!

-- Z.

bad_angel_109
Jun 25th, 2009, 12:32 PM
holy shit :eek: i just realized (viz the wimby site) who maria's next opponent is :sobbing: hate to say it, but im thinking caro will win this match quite easily. i was quiet surprised and excited to see maria playing on centre court....to then (hopefully not) lose to wozniacki :bigcry:

only_one_maria
Jun 25th, 2009, 01:21 PM
Maria to grace the Centre Court.

I could hardly believe it when they showed the OOP on tv last night and Makiri was on Centre. I was thinking court 2 possibly. Still, the stuffed blazers at Wimbledon have come good. Just hope she doesn't put too much pressure on herself.

Have to say I can see Hewitt/Del Potro going on for ages and a ginormous wait for Maria to take the court. Just to add, Hewitt needs only 3 more games to win the match. Maria could be on in 20minutes.

Dinayer
Jun 25th, 2009, 03:53 PM
livestream:
http://eafangames.com/tv.php?channel=355

channel 2 :D

patre
Jun 25th, 2009, 04:11 PM
0-2:sad:

kirivanovic
Jun 25th, 2009, 04:14 PM
As i said, tv sucks here...

So,i'm watching it with this stream in spanish :

http://atdhe.net/7633/watch-wimbledon

Caro is playing really well, a lot better than in her 1st round.

only_one_maria
Jun 25th, 2009, 04:16 PM
Maria is challenging Caro's serve, but she isn't trying to hit winners. Just waiting for her opponent to make mistakes.

kirivanovic
Jun 25th, 2009, 04:18 PM
Well, she isn't trying to adapt to grass,she's playing like if she was on clay, even if the court is awful,she's still more or less on grass.

Already 4-0...

Natash.
Jun 25th, 2009, 04:19 PM
Exactly only_one_maria. :o Her shots are sitting up for even Caro to attack. :lol: Spinning that forehand too much. She gets pretty angles but that's it.

Dav.
Jun 25th, 2009, 04:22 PM
Oh Masha. :sad:

I wish I could watch it but ESPN hasn't even acknowledged the match. :o

Brian4Canada
Jun 25th, 2009, 04:22 PM
leaving the ball way to short. If she insists on rallying with the Woz she is going to need to hit the ball deeper.

scheele
Jun 25th, 2009, 04:25 PM
Its live online on the bbc. c'mon maria!!

Slutiana
Jun 25th, 2009, 04:27 PM
leaving the ball way to short. If she insists on rallying with the Woz she is going to need to hit the ball deeper.
EXACTLY. IF she could just keep it deep, it would be fine and 2-3 right now.

SERVE AND VOLLEY! :inlove:

TheBoiledEgg
Jun 25th, 2009, 04:27 PM
Lil Masha :help: :( :sad:

Natash.
Jun 25th, 2009, 04:29 PM
Ugh what happened to her game? :o

TheBoiledEgg
Jun 25th, 2009, 04:30 PM
pls win a game at least :bigcry:

she's making Pushniacki looking like a big hitter :sobbing:

Slutiana
Jun 25th, 2009, 04:30 PM
Well that was fucking horrible, but at least in the last two points she was much more aggresive. Bathroom break. Cmon Kiri. And STFU Virginia, I lost all respect for her as she said that Woz hits the ball hard. :weirdo:

Slutiana
Jun 25th, 2009, 04:31 PM
pls win a game at least :bigcry:

she's making Pushniacki looking like a big hitter :sobbing:
:hysteric: Second set, lets hope Kiri can play better.

kirivanovic
Jun 25th, 2009, 04:32 PM
Caro is playing well,nothing to see with the 1st round where she was playing really bad.And Maria isn't trying to change something,she's playing like a robot.

Well,avoid a double bagel Maria,that's all i can say:help:

Natash.
Jun 25th, 2009, 04:35 PM
Her footwork looks awful now too :help: She needs to relax.

only_one_maria
Jun 25th, 2009, 04:36 PM
2 GPs.

HowardH
Jun 25th, 2009, 04:40 PM
This service game is so big, she has to hold to establish a foothold in the second set.

Slutiana
Jun 25th, 2009, 04:42 PM
She's S&Ving on the wrong shots. :o Cmon Kiri. FUCK.

Natash.
Jun 25th, 2009, 04:44 PM
She is brain dead. I swear to god :o

Slutiana
Jun 25th, 2009, 04:44 PM
FUCK. :o

TheBoiledEgg
Jun 25th, 2009, 04:45 PM
odds 50-1 for Masha :sobbing:

try to win 1 game :bigcry:

Nikkiri
Jun 25th, 2009, 04:45 PM
I just want to cry my eyes out for her. :sad: she doesn't deserve to be humiliated like this.

Natash.
Jun 25th, 2009, 04:46 PM
She has no idea on shot selection. It used to be bad but not this bad.

This has to be nerves. She's never played on this court before. :sad:

Slutiana
Jun 25th, 2009, 04:46 PM
:hysteric: Has she even hit one winner yet.

Natash.
Jun 25th, 2009, 04:47 PM
:hysteric: Has she even hit one winner yet.

She hit a really pretty lob in the first set. :sobbing:

kirivanovic
Jun 25th, 2009, 04:48 PM
Caro is even trying serve and volley :lol:

VIKA?
Jun 25th, 2009, 04:48 PM
:hysteric: Has she even hit one winner yet.

she made 4.

but OMG what a result:sad:

Slutiana
Jun 25th, 2009, 04:48 PM
oh yeah and that S & V. :hysteric:. Shes got such a lovely game, she could be so much better than Woz. Cmon Kiri, :hysteric:

kirivanovic
Jun 25th, 2009, 04:49 PM
She hit a really pretty lob in the first set. :sobbing:

Oh yes it was a nice one, she would have lobbed Karlovic with that one:worship:

Jess_mk.tg
Jun 25th, 2009, 04:49 PM
I wanna cry, poor Maria :sad:

Natash.
Jun 25th, 2009, 04:49 PM
:spit: at her reaction to winning a game.

Zumoq
Jun 25th, 2009, 04:50 PM
Poor Maria :sad:

Natash.
Jun 25th, 2009, 04:50 PM
Raluca now Kiri. :help: :sobbing:

TheBoiledEgg
Jun 25th, 2009, 04:50 PM
omg she did it :kiss:

Slutiana
Jun 25th, 2009, 04:51 PM
Where's her BH DTL Gone? Nooooo, :hysteric: one of my favourite tennis shots, Kiri's bh DTL... CMON KIRI. 1-3.

Natash.
Jun 25th, 2009, 04:52 PM
Oh yeah :hearts: :drool:

Slutiana
Jun 25th, 2009, 04:53 PM
COME ON KIRI. Amazing volley.

HowardH
Jun 25th, 2009, 04:54 PM
This is her chance, she has to take it

Slutiana
Jun 25th, 2009, 04:54 PM
Virginia Wade, DIE.

Cmon Kiri, take it to deuce.

VIKA?
Jun 25th, 2009, 04:55 PM
go Kiri go:hearts:

Natash.
Jun 25th, 2009, 04:55 PM
More aggression on return. Good :D

Slutiana
Jun 25th, 2009, 04:56 PM
Cmon Kiri. :hysteric:

VIKA?
Jun 25th, 2009, 04:56 PM
4-1:o

she had a BP:sobbing:

HowardH
Jun 25th, 2009, 04:56 PM
No, if she had taken that game everything would have changed so quickly, now it's so hard for her

Jess_mk.tg
Jun 25th, 2009, 04:58 PM
YES! 4-2 C'mon Maria!!!!!

HowardH
Jun 25th, 2009, 04:59 PM
That game was the little window that Caro left open, the commentators keep talking like Caro is totally dominant but if Kiri had won that game it would have been a real fight again. Now Kiri needs to hold, good start, then she has to break back.

kirivanovic
Jun 25th, 2009, 04:59 PM
Well, good luck Caroline for the rest of your tournament...

Maria won a match,we didn't expect that,so it's not so bad.

TheBoiledEgg
Jun 25th, 2009, 04:59 PM
a love hold :hearts:

VIKA?
Jun 25th, 2009, 04:59 PM
4-2 with an amazing smash:hearts:

Natash.
Jun 25th, 2009, 05:00 PM
Much more like it now. That's the Makiri.

HowardH
Jun 25th, 2009, 05:01 PM
The momentum has already shifted, finally the commentators notice.

Jess_mk.tg
Jun 25th, 2009, 05:01 PM
More agressive now!
4-3

VIKA?
Jun 25th, 2009, 05:01 PM
0-40:d

only_one_maria
Jun 25th, 2009, 05:02 PM
That's a bit better.

Natash.
Jun 25th, 2009, 05:02 PM
:spit: Maria showing Caro how to really slice. :drool:

TheBoiledEgg
Jun 25th, 2009, 05:03 PM
c'mon now Lil Masha ;) :kiss:
hold now.............

Slutiana
Jun 25th, 2009, 05:03 PM
I just shouted my lungs out.

Zumoq
Jun 25th, 2009, 05:03 PM
Wtf? :bounce:

HowardH
Jun 25th, 2009, 05:03 PM
There we go. That momentum shift was beginning to become obvious in the last 2 or 3 games. Must hold now to put pressure on Caro.

VIKA?
Jun 25th, 2009, 05:04 PM
:woohoo:

go Kiri:D

livestream please:sad:

HowardH
Jun 25th, 2009, 05:05 PM
Maria this is not the time to hit those fhs long...

VIKA?
Jun 25th, 2009, 05:07 PM
0-40:weirdo:

kirivanovic
Jun 25th, 2009, 05:07 PM
http://atdhe.net/7656/watch-wimbledon-wozniacki-vs-kirilenko

others on atdhe.net

VIKA?
Jun 25th, 2009, 05:07 PM
OMG Caro:fiery:

HowardH
Jun 25th, 2009, 05:08 PM
Wow, well done, this isn't over yet.

Natash.
Jun 25th, 2009, 05:08 PM
Angrykiri :drool:

VIKA?
Jun 25th, 2009, 05:08 PM
deuce:bounce: hold please hold!

HowardH
Jun 25th, 2009, 05:09 PM
You gotta be kidding me. Challenge, then the netcord...

HowardH
Jun 25th, 2009, 05:10 PM
C'mon Maria fight! This is seriously not over but you must hold now...

HowardH
Jun 25th, 2009, 05:10 PM
That's it! Now it's all on. Put some pressure on and break, I must admit that if Caro holds Kiri is in a tough spot.

VIKA?
Jun 25th, 2009, 05:10 PM
I love the way she's playing now:hearts:

thanks for the livestream:D

VIKA?
Jun 25th, 2009, 05:11 PM
4 all:hearts:

Zumoq
Jun 25th, 2009, 05:11 PM
4-4 Well fought, Maria! :D :worship:

Natash.
Jun 25th, 2009, 05:11 PM
Brilliant.

kirivanovic
Jun 25th, 2009, 05:11 PM
Masha awoke a bit late but she's fighting now:eek:

4 all:drool:

Jess_mk.tg
Jun 25th, 2009, 05:11 PM
MARIAAAA!!!!! haha :)
4-4

Natash.
Jun 25th, 2009, 05:13 PM
Now or never Maria. :scared: This is where you must hold :lol:

HowardH
Jun 25th, 2009, 05:13 PM
Oh come on Maria, Caro is resorting to her game plan A under pressure, just making no errors, you have to make your attacks go in.

Natash.
Jun 25th, 2009, 05:13 PM
3 errors from Kiri. :o Come on!

TheBoiledEgg
Jun 25th, 2009, 05:13 PM
if only the crowd was there at start :shrug:

bad game at 4-4 :fiery: :(

Nikkiri
Jun 25th, 2009, 05:14 PM
Well whatever happens you have to admire her fight. :hug:

HowardH
Jun 25th, 2009, 05:14 PM
Difficult service game coming up. Maria needs to stay ahead to avoid the pressure.

VIKA?
Jun 25th, 2009, 05:14 PM
4-5 hold please!

Natash.
Jun 25th, 2009, 05:14 PM
Well whatever happens you have to admire her fight. :hug:

Definitely. :p

kirivanovic
Jun 25th, 2009, 05:15 PM
If she had played like that since the beginning of the match, it would have been a different story. Will be tough to hold now...

HowardH
Jun 25th, 2009, 05:17 PM
Caro has tightened up, she is becoming so passive, seriously Maria you have to take advantage by making those shots. Oh damn now Caro has decided to attack.

TheBoiledEgg
Jun 25th, 2009, 05:18 PM
at least she made a match of it in 2nd

Lil Masha :hug:

VIKA?
Jun 25th, 2009, 05:18 PM
oh:sad::bigcry::sobbing:

I am dissapointed, but at least she fought and she won a match:hug::)

Jess_mk.tg
Jun 25th, 2009, 05:19 PM
Wozniacki :fiery:

Jess_mk.tg
Jun 25th, 2009, 05:19 PM
Good job anyway Maria!! :kiss::kiss:

HowardH
Jun 25th, 2009, 05:20 PM
Maria :sad: :hug: Good fightback. I didn't think Caro played that amazingly, a lot of points were on Maria's racquet near the end, but in the end Kiri just couldn't quite survive the 4-5 game. Who knows what would have happened if she had reached a tiebreak.