PDA

View Full Version : Paris and Pattaya City news


iGOAT
Jan 3rd, 2009, 01:04 AM
Sorry if this has been posted, but I found it interesting...

According to the list I saw for Pattaya City, Dokic is 23rd alternate and Date-Krumm is 28th. I also heard Dokic is a Paris alternate. I found this very interesting, because both girls only really played challengers most of last year, so it's good they plan to play some qualies this year! :bounce:

iGOAT
Jan 3rd, 2009, 05:48 AM
no one cares? :unsure:

Golovinjured.
Jan 3rd, 2009, 05:50 AM
I read it, I just didn't know what to say. :shrug:

iGOAT
Jan 3rd, 2009, 05:52 AM
I read it, I just didn't know what to say. :shrug:
:lol: okay. IDK just found it good and people were wondering about Jelena especially if she was gonna try and play tournaments outside of Australia and play qualifying so it looks like it...:D

iGOAT
Jan 3rd, 2009, 05:53 AM
btw they're alternates for the main draw, which means they're in qualifying ;)

martinafan
Jan 3rd, 2009, 05:57 AM
hope jelena plays pattaya - much better for her to get as many matches as possible and work her way back into form and higher rankings...

Golovinjured.
Jan 3rd, 2009, 05:58 AM
Yeah it is good, and thanks. But, things like this you should be posting in Dokic's forum, under the relevent thread ('Jelena's schedule').
It's not worth a thread in GM, that's what makes people hate fanbases.

iGOAT
Jan 3rd, 2009, 06:04 AM
hope jelena plays pattaya - much better for her to get as many matches as possible and work her way back into form and higher rankings...
I agree

iGOAT
Jan 3rd, 2009, 06:04 AM
Yeah it is good, and thanks. But, things like this you should be posting in Dokic's forum, under the relevent thread ('Jelena's schedule').
It's not worth a thread in GM, that's what makes people hate fanbases.
OK i kinda don'y really use player forums :unsure: but thanks :D

Golovinjured.
Jan 3rd, 2009, 06:06 AM
OK i kinda don'y really use player forums :unsure: but thanks :D

You should, Dokic fans are a very cool bunch. :cool:

iGOAT
Jan 3rd, 2009, 06:11 AM
You should, Dokic fans are a very cool bunch. :cool:
duh, we're noth in that category :cool: