PDA

View Full Version : It Was Soooo Windy


Tennisation
Jul 5th, 2008, 04:19 PM
.................................................. I was soooooooooooooooooo scared that Venus' wig was gonna fall off :scared:

Miss Amor
Jul 5th, 2008, 04:20 PM
lol..atleast u r better than langers or langlers w/e his name is...

Uranium
Jul 5th, 2008, 04:46 PM
wig and weaves are different.
weaves are sew onto your head and can't fall off:p

tennnisfannn
Jul 5th, 2008, 04:54 PM
.................................................. I was soooooooooooooooooo scared that Venus' wig was gonna fall off :scared:
For most of us the Venus Rose Waterdish was shining so brightly in Venus' arms to be bothered with minute details like hair, but then again that's just some of us;)

hacberto
Jul 5th, 2008, 05:05 PM
yeah it was very windy

guapogreg08
Jul 5th, 2008, 05:46 PM
i dunno whats up with her hair. i thought it was a weave but then i saw her scratch her head during a press conference and like THE WHOLE THING MOVED. it was kinda creepy

Tennisation
Jul 5th, 2008, 05:49 PM
i dunno whats up with her hair. i thought it was a weave but then i saw her scratch her head during a press conference and like THE WHOLE THING MOVED. it was kinda creepy:haha:

Melly Flew Us
Jul 5th, 2008, 05:58 PM
:haha:
i'm glad you're feeling better. must have burned quite a bit.