PDA

View Full Version : Rosmalen Final: (Q)Tammy Tanasugarn def (3)Dinara Safina 7-5 6-3


FORZA SARITA
Jun 21st, 2008, 01:11 PM
:worship:

Nacho
Jun 21st, 2008, 01:12 PM
impressive

Sylvester
Jun 21st, 2008, 01:12 PM
:woohoo::woohoo::woohoo::woohoo::woohoo::woohoo: :woohoo::woohoo::woohoo::woohoo::woohoo::woohoo: :woohoo::woohoo:


OMG I'm so happy!!!!!

Uranium
Jun 21st, 2008, 01:12 PM
wow, amazing week for Tammy
Safina:tape:, she loves her grass:rolls:

SoClose
Jun 21st, 2008, 01:12 PM
Well done Tammy. :)

FedererBulgaria
Jun 21st, 2008, 01:12 PM
Really impressive!

XaDavK_Kapri
Jun 21st, 2008, 01:12 PM
Omg she did it ! :bounce: 2nd career title and 1st since 2003 ! I'm so happy for her :kiss: Go Tammy, kick ass in Wimbledon :p

Dexter
Jun 21st, 2008, 01:13 PM
Congrats Tamarine! Inspiring performance by the veteran. :yeah:
Dinara... :( Very frustrating... should've won that one. :(

InsideOut.
Jun 21st, 2008, 01:13 PM
:bounce::bounce::bounce: TAMMY!!!! WELL DONE!!!! 2nd career title

Dina :hug: better luck next time, wasted 5 or 6 break points in the last game from 0-40 and then a few times advantage.

Tammy wasted two match points at 5-3 and I started getting scared about Dina's comebacks from 3-5 down but third time lucky for Tammy and woohoo!!!! :worship:

TheBoiledEgg
Jun 21st, 2008, 01:13 PM
Oafette :( :(
served for set and played her usual braindead game :mad:

tobi
Jun 21st, 2008, 01:13 PM
Well done Tammy :hatoff:

Came back from 0-40 and saved 5 BPs in the last game.

What a week :yeah:

kittyking
Jun 21st, 2008, 01:13 PM
Incredible win!

Dinara 1/12 Break Points :rolls:

Nicky_608
Jun 21st, 2008, 01:13 PM
Tammy :worship::worship:

^bibi^
Jun 21st, 2008, 01:13 PM
Tamariiiiiiiiiiiine :hearts::hearts::hearts::hearts::hearts::hearts:

AndreConrad
Jun 21st, 2008, 01:13 PM
Congrats Tammy :yeah:

QuicKyMonSter
Jun 21st, 2008, 01:13 PM
This is just awesome. I really didn't expect her to win. I'm really happy though :D.

RND
Jun 21st, 2008, 01:14 PM
This is unbelievable for Tammy,at 31!!!I almost burst out crying when she got that 3rd MP and screaming! :D

Thai legend,Tamarine Tanasugarn. :worship:

Dina. :hug: Too many BPs wated.

tennis-jack
Jun 21st, 2008, 01:14 PM
Very well done tanasugarn brilliant win!

Cp6uja
Jun 21st, 2008, 01:14 PM
How on earth Dinara lose her career first grasscourt final??? All seems perfect for her since start of this match and she plays like in her career best matches: she give opponent to win 1st set and to lead 5-2 in 2nd and to have MP at 5-3... but still lose at end :confused: :confused: :confused:

Dave.
Jun 21st, 2008, 01:15 PM
Tammy :yeah: Good to see her still toughing it out and winning titles. She loves the grass that's for sure.

Dawson.
Jun 21st, 2008, 01:15 PM
:eek: :haha: :devil:

Ballbasher
Jun 21st, 2008, 01:15 PM
Huge win for her! :worship:
She deserves a title on grass a lot ;) :D
First Qualifier to win a tournament since Llagostera-Vives in Bogotá I think!

lilimi
Jun 21st, 2008, 01:15 PM
wow from tamarine, she's really a grass court specialist. dinara didn't made the best choice. she should have played a clay court game, with balls bouncing high. instead she played like she had 6ft player against her :o. well, good tournament nevertheless.

Milli
Jun 21st, 2008, 01:16 PM
Brilliant :bounce::worship:

pan
Jun 21st, 2008, 01:16 PM
great win TAMMY! you're gorgeous! congraz!! :)

slavicpower
Jun 21st, 2008, 01:16 PM
Wow Unbelievable Win

Dave.
Jun 21st, 2008, 01:16 PM
How on earth Dinara lose her career first grasscourt final??? All seems perfect for her since start of this match and she plays like in her career best matches: she give opponent to win 1st set and to lead 5-2 in 2nd and to have MP at 5-3... but still lose at end :confused: :confused: :confused:

Dinara already made a grasscourt final before this.

InsideOut.
Jun 21st, 2008, 01:17 PM
OMG Dina won less games than Kimiko did in the Gifu final against Tammy! :haha::haha:

eck
Jun 21st, 2008, 01:17 PM
Dinara :help:

drewsmile
Jun 21st, 2008, 01:18 PM
on top of the world now!!!!

Cp6uja
Jun 21st, 2008, 01:18 PM
Dinara already made a grasscourt final before this.That is not the point ;)

Hachiko
Jun 21st, 2008, 01:18 PM
Woah, great for her. I thought her game was kind of going downhill until this week. Impressive!

lilimi
Jun 21st, 2008, 01:19 PM
How on earth Dinara lose her career first grasscourt final??? All seems perfect for her since start of this match and she plays like in her career best matches: she give opponent to win 1st set and to lead 5-2 in 2nd and to have MP at 5-3... but still lose at end :confused: :confused: :confused:

she just wasn't the best player today. that's tennis and that's life. tamarine is a grass specialist, dinara made bad choices...the result is logical. i'm just afraid dinara's back is hurting...:unsure: she made a lot of unforced errors today and yesterday i noticed she often stretched her back at the end of the match.

drewsmile
Jun 21st, 2008, 01:19 PM
on top of the world now love u forever

Rising Sun
Jun 21st, 2008, 01:19 PM
I'm so ecstatic for Tammy! :sobbing: :bounce:

So proud of her for fighting, and proving her doubters wrong. :yeah:

i_kiemao
Jun 21st, 2008, 01:20 PM
Tammy :worship:

New
Jun 21st, 2008, 01:21 PM
Go Tammy!:bounce:

Ace_S
Jun 21st, 2008, 01:21 PM
:woohoo::woohoo::woohoo::woohoo:
Tammy is a champion. I can't believe it. I am so happy.

Congratulations Tammy.:worship:

iPatty
Jun 21st, 2008, 01:21 PM
It's alright Dinara, you'll be off this stuff soon. :hug:
Congrats to Tammy, she really gets down low for her shots and it pays off. :worship:

disco_rage
Jun 21st, 2008, 01:22 PM
Wow. This result has been the best result for me all season. No other result made me smile as much. Well Tammy.. finally another title! Brill.

morbidangle
Jun 21st, 2008, 01:23 PM
:woohoo::woohoo: Tammy! :worship:

goldenlox
Jun 21st, 2008, 01:24 PM
People were acting like this final was over before it started.
Dinara lost 2 finals in a row. The one before this, she might never get another chance at

janko
Jun 21st, 2008, 01:25 PM
Incredible and well deserved win for Tammy, she's one of the best on grass, maybe she could go further and make it to the QF in Wimbly after all these 4th rounds, she could follow the steps of another asian star, Yayuk Basuki!!

Absolutely no shame for Dinara to loose against her

And I agree with Pockit2006 that this success is one of the best so far this year, the kind of victory that makes you really happy for a player!

olivero
Jun 21st, 2008, 01:26 PM
impressive win Tamarine!:worship:

Dinara :hug: get ready for Wimbly!

dropshot13th
Jun 21st, 2008, 01:26 PM
congrats :kiss: tammy :worship:
i'm so proud of you

Chance
Jun 21st, 2008, 01:27 PM
wow. Good to see veterans doing well.
Good job Tammy!
Hope Dinara's back is ok.

tim2502
Jun 21st, 2008, 01:27 PM
OMG :eek:
Tammy!!!!!!

Chan can beat Dinara ,too. :lol:

Equus
Jun 21st, 2008, 01:29 PM
TamTam !! :D

She plays really good on grass :eek:

E.Dementieva_FAN
Jun 21st, 2008, 01:30 PM
Tammy :woohoo: Thank God that you could beat this b*tch. :angel:

hdfb
Jun 21st, 2008, 01:30 PM
:woohoo: This is definitely one of her top ten career highlights. You deserve a big pat on the back Tammy!

дalex
Jun 21st, 2008, 01:30 PM
:speakles:
Tamarine Tanasugarn is such a grascourt powerhouse!
Congrats on winning the title! :bigclap:

Buitenzorg
Jun 21st, 2008, 01:31 PM
Congrats Tammy :bounce: you are the one to watch at the Wimbledon!

you are a Dark horse! ;)

marisa
Jun 21st, 2008, 01:32 PM
Congratulation !!!
What a great week for Tammy !

skanky~skanketta
Jun 21st, 2008, 01:32 PM
I'm absolutely thrilled for Tammy! The best part is not that won the title, but won it on grass, which is her fave surface! Not to mention beating all those higher ranked girls. The Bondarenko sisters, Krajicek, Safina and Harkleroad are no pushovers!

CONGRATS!!!

Slumpsova
Jun 21st, 2008, 01:37 PM
How on earth Dinara lose her career first grasscourt final??? All seems perfect for her since start of this match and she plays like in her career best matches: she give opponent to win 1st set and to lead 5-2 in 2nd and to have MP at 5-3... but still lose at end :confused: :confused: :confused:
she lost her mantra after she couldn't let Kuznetsova had MP against her at Paris :p

serena williams
Jun 21st, 2008, 01:38 PM
So proud of you Tammy...way to go deeper than 4th round in wimbledon


Congrats :woohoo:

Noctis
Jun 21st, 2008, 01:40 PM
Tammy :woohoo: Thank God that you could beat this b*tch. :angel:

;) She Beat The Pants of Your Bitch 3 times in a row:lol:

azmad_88
Jun 21st, 2008, 01:41 PM
wow tammy

Slumpsova
Jun 21st, 2008, 01:42 PM
i cried like a baby after this match :o Tammy fought her ass off to win this damn title and she did pretty amazing the whole match :D :yeah:

Dinara was a bit cold at the hand shake but who cares? she lost :devil:

Andy.
Jun 21st, 2008, 01:42 PM
Well done Tami. I always had a soft spot for her.

frenchie
Jun 21st, 2008, 01:42 PM
What does it say about Lucic who took Tammy to 6/4 in the third???

ewbangkok
Jun 21st, 2008, 01:45 PM
superb win!

Ellery
Jun 21st, 2008, 01:46 PM
Wow Tammy :hearts: Good stuff :yeah:

Ballbasher
Jun 21st, 2008, 01:47 PM
Just noticed Miki had a good fight against the later champion in quallies :p

Scotso
Jun 21st, 2008, 01:47 PM
What a sad state the women's tour is in. :o

*Jool*
Jun 21st, 2008, 01:47 PM
AWESOME ! :worship:
huge congratulations to Tamarine :yeah:

jirobkk
Jun 21st, 2008, 01:50 PM
The dream comes true. Tammy has to wait 8 years when she lost the final to Lisa Raymond in Birmingham 2000.

You made Thai people proud.

:hearts: Grass Court Queen :hearts:

Hashim.
Jun 21st, 2008, 01:50 PM
wow:eek::yeah:

Dinara:hug:

Summer_Snow
Jun 21st, 2008, 01:55 PM
I almost cried for Tammy at the end!!!!

She really deserves this title on grass :D


Agree with K.Jiro, you make Thai people proud of you :worship:

Sexysova
Jun 21st, 2008, 01:57 PM
wow, she could be pretty dangerous in Wimbledon, where is she in the draw? :unsure:

Just Do It
Jun 21st, 2008, 01:58 PM
Great match, I am so happyfor Thai :yeah:

wateva
Jun 21st, 2008, 02:01 PM
wow!!!
really great win for such a nice girl!!! :)
any pics of her holding the trophy?? :):):)

Cilla
Jun 21st, 2008, 02:01 PM
Wow, what a week for Tami :eek:

Nicky_608
Jun 21st, 2008, 02:04 PM
http://www.pantip.com/cafe/supachalasai/topic/S6726548/S6726548-45.jpg

Nicky_608
Jun 21st, 2008, 02:05 PM
http://www.pantip.com/cafe/supachalasai/topic/S6726548/S6726548-49.jpg

http://www.pantip.com/cafe/supachalasai/topic/S6726548/S6726548-48.jpg

Rocketta
Jun 21st, 2008, 02:06 PM
wow, Congrats Tamerine! :yeah:

wateva
Jun 21st, 2008, 02:06 PM
http://d.yimg.com/a/p/sp/getty/50/fullj.2c307ec4866063694069038d251c3087/2c307ec4866063694069038d251c3087-getty-tennis-ordina-open-finals.jpg

bwahahahahaha
Jun 21st, 2008, 02:07 PM
Tamarine :clap2:

What a hideous trophy :tape:

TiK-Tee
Jun 21st, 2008, 02:07 PM
WoooooooW Tammy :bounce:

Ace_S
Jun 21st, 2008, 02:07 PM
Tammy's pictures.

njnetswill
Jun 21st, 2008, 02:11 PM
It is simply bizarre how much better of a player Tammy is on grass than other surfaces. Especially clay. :tape:

What exactly about Tammy's game fits grass so well? Does the surface make that big of a difference? :eek:

:worship:

shirley
Jun 21st, 2008, 02:13 PM
Congrats Tamerine.

polishprodigy
Jun 21st, 2008, 02:16 PM
Wow, an awesome win and run for Tammy. Congrats to her! A qualifier who beats quality players to take the title!

I hope she reaches the QF at Wimbledon for the first time in her career ;)

cellophane
Jun 21st, 2008, 02:22 PM
Wow. :eek:

Michaelz
Jun 21st, 2008, 02:24 PM
tammy:):worship::eek:

justine schnyder
Jun 21st, 2008, 02:24 PM
:speakles:

Nicky2002
Jun 21st, 2008, 02:30 PM
I'm so happy and proud of her. :hearts:
You are my star, Tammy. :worship:

LCS
Jun 21st, 2008, 02:32 PM
:eek: :worship:

Mateo Mathieu
Jun 21st, 2008, 02:35 PM
Tamarine :worship: I'm happy that she won a title on her favourite surface! :D

xcrtbckhnd
Jun 21st, 2008, 02:36 PM
Congrats to Tamarine and her fans - such a nice girl, and a great grass player - this is a really pleasant surprise!!!

Wannabeknowitall
Jun 21st, 2008, 02:38 PM
What an amazing tourni.

Tammy is one of the last grass court specialist left on tour.

ShockSpin
Jun 21st, 2008, 02:44 PM
Wow, Tammy
So proud of you
you're so great!

danieln1
Jun 21st, 2008, 02:46 PM
Tamarine!

pov
Jun 21st, 2008, 02:55 PM
Yet another example that being taller and stronger(Safina) does not mean that a player DFs less. Safina had 6 DFS to Tanasugarn's 1 and had a much higher winning percentage on her second serve.

JujulCactus
Jun 21st, 2008, 02:59 PM
Tammy :yeah:

Libertango
Jun 21st, 2008, 03:01 PM
:eek:
WOW, well done Tammy!! never thought I'd see you win another title, ever again!

TennisFanForever
Jun 21st, 2008, 03:05 PM
Tamarine :eek::eek::eek::eek::eek::woohoo::woohoo::woohoo:

unbelievable. She played some 15 matches in 2 weeks :bowdown:

alfonsojose
Jun 21st, 2008, 03:10 PM
Incredible and well deserved win for Tammy, she's one of the best on grass, maybe she could go further and make it to the QF in Wimbly after all these 4th rounds, she could follow the steps of another asian star, Yayuk Basuki!!

Absolutely no shame for Dinara to loose against her

And I agree with Pockit2006 that this success is one of the best so far this year, the kind of victory that makes you really happy for a player!

Happy for Tammy, but Safina :help: get a brain ASAP :lol:

Kim's_fan_4ever
Jun 21st, 2008, 03:11 PM
Oh my Dinara, this was a terrible display of UEs :help: Don't let this happen again in such important matches...
Congrats Tamarine.

alfonsojose
Jun 21st, 2008, 03:15 PM
Tamarine :clap2:

What a hideous trophy :tape:
:haha: Yes. It looks :scared: when she kisses it :help:

matthieu_tennis
Jun 21st, 2008, 03:16 PM
Yes :) I'm so happy for tammy :) she is such a great grass player. It is an inspiring victory.

alfonsojose
Jun 21st, 2008, 03:19 PM
What a sad state the women's tour is in. :o

:help: :(

austennis
Jun 21st, 2008, 03:22 PM
wow impressive a goood win the the vetran hope she can beat her 4th round best at wimby

meb
Jun 21st, 2008, 03:26 PM
Congratulations Tamarine!

ViennaCalling
Jun 21st, 2008, 03:36 PM
Tammy :hearts:

Congrats :bounce:

sharapovarulz1
Jun 21st, 2008, 03:37 PM
Dinara :hug:

Tammy well done :)

Renalicious
Jun 21st, 2008, 03:39 PM
Lol I kind of expected it. Sooner or later Dinara would crack on the grass.

vettipooh
Jun 21st, 2008, 03:42 PM
What a win for Tammy! :woohoo: It's been a long wait! Congrats on 2nd career title.

Paul.
Jun 21st, 2008, 03:42 PM
What a brilliant win. It's always nice to see this kind of thing on the tour :)

Dinara :hug:

A final on grass is more than good for her anyway :lol:

sammy01
Jun 21st, 2008, 04:01 PM
am i the only one that thought safina looked very ordinary on the grass, she seemed so uncomfortable bending for low balls, if it comes down to linds against safina at wimbledon my monies on linds as she plays flat like tammy but does it way better.

well done tammy the smile on her face was priceless!

Vut
Jun 21st, 2008, 04:07 PM
At the age of 31, I don't expect Tammy to win another WTA title... but this week is amazing!!
Dream come true!!! you won the WTA tour on grass!! Congratulation and hope to do well in Wimbledon!!!

I just upload full match on Dailymotion:
http://www.dailymotion.com/playlists/iamvut

Emina.
Jun 21st, 2008, 04:09 PM
great :yeah:

Elwin.
Jun 21st, 2008, 04:17 PM
Tammy :rocker: :worship:

Mileen
Jun 21st, 2008, 04:33 PM
:bounce::bounce: Tammy, you did it!! I'm so happy for you! :worship::worship:

dylan24
Jun 21st, 2008, 04:36 PM
stupid safina
wtf was that.

CrossCourt~Rally
Jun 21st, 2008, 04:58 PM
OMG, I AM SOOOO HAPPY FOR TAMMY! She so deserved a grass title after such a solid career! :kiss::kiss::bounce:

jirobkk
Jun 21st, 2008, 05:02 PM
Yet another example that being taller and stronger(Safina) does not mean that a player DFs less. Safina had 6 DFS to Tanasugarn's 1 and had a much higher winning percentage on her second serve.

Tammy saved eleven of 12 break points held against Safina, especially saving 5 break points in the final game. Tammy also won three of the 6 break points(50%) she held, whereas Safina converted only one of her 12 break points(8%).

well done tammy

égalité
Jun 21st, 2008, 05:06 PM
:barf:

cn ireland
Jun 21st, 2008, 05:07 PM
Congratulations Tanasugarn:). An impressive tournament victory after coming through qualies. Well done!

Optima
Jun 21st, 2008, 05:08 PM
How on earth Dinara lose her career first grasscourt final??? All seems perfect for her since start of this match and she plays like in her career best matches: she give opponent to win 1st set and to lead 5-2 in 2nd and to have MP at 5-3... but still lose at end :confused: :confused: :confused:


Sometimes trends, should be-s, and stats just don't work out. :sad:

The Daviator
Jun 21st, 2008, 05:14 PM
OMG :eek: Well done Tammy! :woohoo:

lukehingis
Jun 21st, 2008, 05:25 PM
Congrats, Tammy! Well deserved! Couldn't have happened to a nicer person!!!

cheo23
Jun 21st, 2008, 05:26 PM
IS tammy playing wimbledon???

jbeacinu
Jun 21st, 2008, 05:30 PM
oh boy :o

-sugi-
Jun 21st, 2008, 05:42 PM
:woohoo:
I'm so happy :D.
Tammy :yeah:

kwilliams
Jun 21st, 2008, 05:57 PM
Well done to Tanasugarn. Her 2nd career title at the tender age of 31!

Dodoboy.
Jun 21st, 2008, 05:59 PM
Great Great win!

Oh i am so happy for Tammy!

So sweet :hug:

Safina :ras:
J/K :hug: This should have been easy for you.

Dodoboy.
Jun 21st, 2008, 06:00 PM
This HAS got to be the slowest grass-court EVER!!

hablo
Jun 21st, 2008, 06:01 PM
Sad for Safina. :hug:

But very happy for Tanasugarn. :yeah:
Especially considering some of the disses she had to endure this week, on this board.

gmak
Jun 21st, 2008, 06:01 PM
dinara :lol: :o you beat lena for this? :( :mad:
served for the first set and then :help:

well, 3rd final in a row is not bad i guess :shrug:

ElusiveChanteuse
Jun 21st, 2008, 06:15 PM
Perhaps Safina doesn't like the hideous trophy so she just lost it.:p J/k.:p

Tammy :worship:
Safina :hug:Perhaps losing this will be a blessing in disguise.
(Win Berlin, lost Roland Garros final; Lost Rosmalen final, win Wimbledon???) :devil:

WhatTheDeuce
Jun 21st, 2008, 06:16 PM
Wow, congrats. :eek:

LindsayRulz
Jun 21st, 2008, 06:21 PM
Didn't expect that one :eek: Congrats Tammy :yeah:

partbrit
Jun 21st, 2008, 06:48 PM
I would have been very happy for Dinara, but this is just fabulous. I hope she makes another good Wimbledon run!

Infiniti2001
Jun 21st, 2008, 06:51 PM
Wow! This is awesome for Tammy who had all but disappeared :worship: Better luck next time Dinara :hug:

starin
Jun 21st, 2008, 06:55 PM
Tammy :worship:
Grass Court Princes!!!

Mrs. Peel
Jun 21st, 2008, 06:58 PM
Tammy!!! :eek: When she beat Bondarenko, I knew something was up! Welcome back, woman!

spiritedenergy
Jun 21st, 2008, 07:19 PM
:lol: Dinara what happened?

Lindsayfanumber1
Jun 21st, 2008, 07:21 PM
:yeah:
She really deserved this! :)

wtatourfan
Jun 21st, 2008, 07:45 PM
Incredible week and incredible win!

That´s what makes tennis fun. You never know the winner!!

Congrats Tammy!

I´m in shock, though!

Kai
Jun 21st, 2008, 08:44 PM
Tammy :bolt: :banana:

PatM04
Jun 21st, 2008, 10:36 PM
Congratulations to Tammy!!!

SIN DIOS NI LEY
Jun 21st, 2008, 10:51 PM
:woohoo:

You made my day Tammy :worship:

Congrats

_AlbA_
Jun 21st, 2008, 10:54 PM
:lol: Dinara what happened?

:sad::cuckoo::shrug:

Europe rocks
Jun 21st, 2008, 11:01 PM
Well done Tammy :kiss:

Coffee&TV
Jun 21st, 2008, 11:17 PM
Oh no! Catfina :sobbing:

DennisPostedThis
Jun 21st, 2008, 11:58 PM
Surprising result, it is nice to see somene as nice as Tammy do well though.

Pasta-Na
Jun 22nd, 2008, 01:04 AM
omg, tuna must be super happy now :lol:

Sund7101
Jun 22nd, 2008, 04:40 AM
Yes, I've always liked Tammy!!!

Great to see that her year is turning around, good luck at Wimby! :worship:

Al
Jun 22nd, 2008, 06:23 AM
So proud of you :kiss::bounce:

drake3781
Jun 22nd, 2008, 06:26 AM
Way to go, Tammy!!! :hug:

Beat
Jun 22nd, 2008, 10:55 AM
that's a nice story and amazing week for tanasugarn.

Gallofa
Jun 22nd, 2008, 11:41 AM
Excellent :D Well done, Tanasugarn!!! :lol:

She has always been a force on grass. I am delighted for her. :D

Stephieva
Jun 22nd, 2008, 01:57 PM
OMFG Tammy...
This will motivate her to play longer :D
So happy!!!!!!!

Hantuchov
Jun 22nd, 2008, 03:42 PM
Well done, Tammy !!! :worship: :yeah:

What a great surprise, especially as a qualifier. ;) :D

Keep it up !! :bounce:

Aerien
Jun 22nd, 2008, 06:27 PM
Congratulations to Tammy for not only winning a grass court title at last but for also finally being able to leave the "Our First and Only Singles Title Came From Hyderabad" Club that she used to share membership with Nicole Pratt and Sania Mirza. :)

Direwolf
Jun 22nd, 2008, 06:34 PM
wow.. tammy...
congrats after how many years!!!

go go go at Wimbledon...

sad that theres only 4 weeks of grass!!

LefandePatty
Jun 22nd, 2008, 07:27 PM
Tammy ! :bowdown:

Chai
Jun 23rd, 2008, 05:24 AM
great performance
I'm so glad :yippee:

crazillo
Jun 23rd, 2008, 09:29 AM
Wow Tammy deserves that! Hope that keeps her motivated for a little longer!! :D

RandomShot
Jun 23rd, 2008, 09:31 AM
What an amazing week for her, congrats :)