PDA

View Full Version : Kleybanova is a big girl :eek:


RenaSlam.
Jun 19th, 2008, 03:31 PM
She needs to lose at least 15-20 :help:

She makes Bartoli look thin :o

Dawson.
Jun 19th, 2008, 03:35 PM
she was even bigger at this years aussie open :eek:

Darop.
Jun 19th, 2008, 03:39 PM
Uhm... pics?

FORZA SARITA
Jun 19th, 2008, 03:40 PM
she's not big as Bartoli:p

RenaSlam.
Jun 19th, 2008, 03:42 PM
I'm watching on TTC.

wtatourfan
Jun 19th, 2008, 04:36 PM
pics????

jimbo mack
Jun 19th, 2008, 04:36 PM
evidence?

~Cherry*Blossom~
Jun 19th, 2008, 04:39 PM
She reminds of a bigger version (height and body wise) of Kim Clijsters. Her game is nothing like hers though.

kinglear
Jun 19th, 2008, 04:40 PM
http://www.nancarrow-webdesk.com/warehouse/storage2/2008-w06/img.113606_t.jpg

There she is. I had seen this pic before and I never knew her name, but I had a feeling this was who you were talking about. haha :lol:

Dawson.
Jun 19th, 2008, 04:42 PM
she's not big as Bartoli:p

you obviously didnt see the match :lol:

bartoli is broad, but sideways on looked quite slim (compared to last year)
Kleybanova is broad, wide and tall

waterlily_021989
Jun 19th, 2008, 04:43 PM
http://www.nancarrow-webdesk.com/warehouse/storage2/2008-w06/img.113606_t.jpg

There she is. I had seen this pic before and I never knew her name, but I had a feeling this was who you were talking about. haha :lol:

:eek:

Mikey.
Jun 19th, 2008, 04:44 PM
http://www.nancarrow-webdesk.com/warehouse/storage2/2008-w06/img.113606_t.jpg

There she is. I had seen this pic before and I never knew her name, but I had a feeling this was who you were talking about. haha :lol:

Oh my :eek:

Poor girl. :hug: Don't hate on her people.

Jodie
Jun 19th, 2008, 04:46 PM
Oh hurray, it's Alisa's turn to be picked on..

bwahahahahaha
Jun 19th, 2008, 04:47 PM
http://www.nancarrow-webdesk.com/warehouse/storage2/2008-w06/img.113606_t.jpg

There she is. I had seen this pic before and I never knew her name, but I had a feeling this was who you were talking about. haha :lol:

:speakles:

esquímaux
Jun 19th, 2008, 04:47 PM
Klebby you're lookin' like a house babe....!!! I'd imagine she has no qualms putting pace on the ball once she gets all that weight moving forward?? Just a thought ;)

Pebbles
Jun 19th, 2008, 04:52 PM
She is no bigger than Sophie Lefevre :o

ClaudiaZ-S
Jun 19th, 2008, 04:52 PM
No public use :rolls:

delicatecutter
Jun 19th, 2008, 04:53 PM
Wow, she looks so cute in her pic on wtatour.com!

:help:

~Cherry*Blossom~
Jun 19th, 2008, 04:53 PM
She has lost a lot of weight since that pic was taken!

Maryamator
Jun 19th, 2008, 05:02 PM
http://d.yimg.com/a/p/sp/getty/43/fullj.5d3214f39d8726b6f4b6cc08c905c00d/5d3214f39d8726b6f4b6cc08c905c00d-getty-tennis-wta-gbr-eastbourne.jpg
http://d.yimg.com/a/p/sp/getty/95/fullj.91f11504e49559cfb7572bac99ed3cee/91f11504e49559cfb7572bac99ed3cee-getty-tennis-wta-gbr-eastbourne.jpg
here a pic of her from eastbourne, it doesnt do her much justice though. i dont get why people are overreacting. because frankly as long as u get the job done it doesnt matter if ur skinny or not.

roastie
Jun 19th, 2008, 05:14 PM
I saw her yesterday and she is not as big as those pictures or the TV screen show. She's solid and could do with losing a few lbs, but NO WAY is she as big as those photo's portray.

It looks like she needs toning up and I am sure once she starts playing more she will lose more weight, but really, she's not as bad as the photo's or TV portray.

I tell you who looks extremely fit and toned now and never used to be .... Casey Dellaqua. She has a very toned and fit body and looked great in her navy dress.

Mikey.
Jun 19th, 2008, 05:17 PM
I saw her yesterday and she is not as big as those pictures or the TV screen show. She's solid and could do with losing a few lbs, but NO WAY is she as big as those photo's portray.

It looks like she needs toning up and I am sure once she starts playing more she will lose more weight, but really, she's not as bad as the photo's or TV portray.

I tell you who looks extremely fit and toned now and never used to be .... Casey Dellaqua. She has a very toned and fit body and looked great in her navy dress.

:worship::hearts:

Williams-forever
Jun 19th, 2008, 06:05 PM
I hope there was some WeightWatchers out in the stands today...they would be much more useful than tennis-watchers...:lol:

Bulgaria
Jun 19th, 2008, 06:08 PM
How does she manage to run for the ball? :eek:

AndreConrad
Jun 19th, 2008, 06:12 PM
She doesn't look that big on the recent pictures... maybe she could lose a little :shrug:

wtatourfan
Jun 19th, 2008, 06:17 PM
She looks huge in the first picture.

But this one on top looks pretty nice!

Mikey.
Jun 19th, 2008, 06:17 PM
She doesn't look that big on the recent pictures... maybe she could loose a little :shrug:

Lose ;)

AndreConrad
Jun 19th, 2008, 06:28 PM
Lose ;)
I was thinking that her clothes will be loose when she loses weight ;)

-Sonic-
Jun 19th, 2008, 06:57 PM
much bigger than Marion in person.

but yeah, as long as she gets the job done. just wish people would lay off Marion more.

Poor her, told to be photographed with that damn cake, and then it all took off from there :(

*Jean*
Jun 19th, 2008, 07:06 PM
She lost weight, and actually when she serves you can see her belly, and she's not fat, she's just wide :lol:

Aravanecaravan
Jun 19th, 2008, 07:13 PM
Not passing judgment, but in Miami I saw her in person playing both Vaidisova and Zvonareva and it struck me that she looked pretty heavy for a tennis player. Obviously, she pounded Vaidisova, and that was on a court that was broiling, so she didn't appear to be too handicapped by her conditioning.

And it isn't a beauty contest--it's a tennis match. If she's effective on the court, it's really nobody's busniness.

I think some people just like to laugh and ridicule because it gives them something to feel "superior" about.

And as someone who's made some Serena's Butt jokes, I include myself in that, so I'm sorry for that. It's not nice though. Or relevant. It's tennis, not Vogue.

JujulCactus
Jun 19th, 2008, 07:17 PM
I don't find Alisa BIG !! :confused:

sharapovarulz1
Jun 19th, 2008, 07:20 PM
Leave her alone peeps!

mirzalover
Jun 19th, 2008, 07:26 PM
She looked big as hell on The Tennis Channel.

416_Man
Jun 19th, 2008, 07:45 PM
She needs to lose at least 15-20 :help:

She makes Bartoli look thin :o

LOL Coming from a Serena fan.

tenn_ace
Jun 19th, 2008, 08:01 PM
the thread is coming from S.Williams fan... bwahahahaha

Kutuzova
Jun 19th, 2008, 08:02 PM
she has a ton of talent..that is all that matters..she is going to be a big time player in the next few years..so get used to seeing alot of her.

Drake1980
Jun 19th, 2008, 08:07 PM
meh, she's not that big and she's playing great tennis lately so........:shrug:

Il Primo!
Jun 19th, 2008, 08:12 PM
I still don't get how PRO ATHLETES manage to look obese?!

Aravanecaravan
Jun 19th, 2008, 08:15 PM
I still don't get how PRO ATHLETES manage to look obese?!

Ask most any pro golfer.

elise1986
Jun 19th, 2008, 08:16 PM
omg, i wonder what she would weigh if she didn't do sports :help:

$uricate
Jun 19th, 2008, 08:20 PM
I still don't get how PRO ATHLETES manage to look obese?!

Me neither, but somehow Alisa managed it.

The Kaz
Jun 19th, 2008, 09:34 PM
I still don't get how PRO ATHLETES manage to look obese?!

:rolleyes:

spriwi
Jun 19th, 2008, 10:03 PM
http://www.nancarrow-webdesk.com/warehouse/storage2/2008-w06/img.113606_t.jpg

There she is. I had seen this pic before and I never knew her name, but I had a feeling this was who you were talking about. haha :lol:

:drool:


:help::tape::eek:

Vespertine69
Jun 19th, 2008, 10:22 PM
She's probably not in ideal athletic shape, but who should care aside from her? I'm sure she'll lose weight if she wants to, but can't see why it concerns anyone else.

Poova
Jun 19th, 2008, 10:32 PM
She's only just emerged on the WTA in the last few months, and it hasn't been an issue for her so far at the very least. She looked pretty slow today admittedly, but as she moves up to the top of the ranks perhaps she'll get in better shape. :shrug:

Remember that Lindsay used to be pretty chunky, for example. ;)

lynxy
Jun 19th, 2008, 11:44 PM
I still don't get how PRO ATHLETES manage to look obese?!
It's really simple... you hit the ball in such a way your opponent has to do all the running :D