PDA

View Full Version : Jelena Jankovic Interview For RG


Noctis
Jun 1st, 2008, 03:16 PM
Favourite film

Somethingís Gotta Give

Favourite singer or group

Justin Timberlake.

What do you prefer to read?

At the moment itís my school books as Iím revising for my university exams which I have to take soon.

Favourite website

My own - www.jelenajankovic.net

Favourite city

Belgrade of course, and then Rome.

Craziest dream


I was being chased by someone who wanted to kill me. I was so scared that I woke up and I was exhausted when I opened my eyes (laughs).

Best win

I canít answer that (slightly annoyed). Theyíre all greatÖ

Worst defeat

The same. Each one hurts.

Favourite food

Steak and vegetables.

Which actress should play you?

Julia Roberts.

First kiss

(Embarrassed). At 13.

I can see she hate doing interviews:lol:

iheartjelenaj
Jun 1st, 2008, 03:20 PM
How recent is this interview/info? B/c her that's not her official website. It's been jj-jelenajankovic.com since the beginning of '08. Justine Timberlake :rolleyes:

Noctis
Jun 1st, 2008, 03:22 PM
Its from RG 2008 one on one with Jelena

Mikey.
Jun 1st, 2008, 03:28 PM
Yeah I read this just now. I'm very impressed that she is able to keep up a professional sporting career and also study at university at the same time. :)

InsideOut.
Jun 1st, 2008, 03:31 PM
Yeah I read this just now. I'm very impressed that she is able to keep up a professional sporting career and also study at university at the same time. :)

Ana also studies university at the same time; she's studying finance.

Sean.
Jun 1st, 2008, 03:34 PM
Ana also studies university at the same time; she's studying finance.

I thought it was psychology?

Vaidisova Ruled
Jun 1st, 2008, 03:51 PM
Ana also studies university at the same time; she's studying finance.

I thought it was psychology?

LOL

Noctis
Jun 1st, 2008, 03:53 PM
Lmao Psychology

Rofl I Can't Stop Laughthing

Mikey.
Jun 1st, 2008, 03:56 PM
Ana also studies university at the same time; she's studying finance.

Oh ok, cool thanks, but wasn't this thread about Jelena's interview. :scratch:

Optima
Jun 1st, 2008, 03:57 PM
Anna C is studying psychology.

hankqq
Jun 1st, 2008, 03:59 PM
Jelena you can't like Timberlake! :tape: :help: I expected better from you.

She is a smart girl-it's nice to see that she takes education seriously.

Willam
Jun 1st, 2008, 04:06 PM
first kiss at 13 :haha: