PDA

View Full Version : Sunday OOP + Scores


Pages : 1 2 3 4 [5]

BuTtErFrEnA
Jan 20th, 2008, 05:44 AM
i bet nicole took a bathroom break :rolleyes: omg she does that in a big match whenever she loses a first set :rolleyes:

Mrs. Peel
Jan 20th, 2008, 05:44 AM
Serena looked gorgeous during that shot instructional! Her playing is impressive again.

BuTtErFrEnA
Jan 20th, 2008, 05:44 AM
nicole did it first...serena played copy cat lol

BuTtErFrEnA
Jan 20th, 2008, 05:45 AM
40-15

2moretogo
Jan 20th, 2008, 05:46 AM
nicole did it first...serena played copy cat lol

:lol: baby sister habits are hard to break, even when it isn't your sister. :lol:

BuTtErFrEnA
Jan 20th, 2008, 05:47 AM
LOL LOL!!
1-0 nicole lol

2moretogo
Jan 20th, 2008, 05:47 AM
15-all serena

DownTheLine21
Jan 20th, 2008, 05:47 AM
Serena is playing really well.

BuTtErFrEnA
Jan 20th, 2008, 05:48 AM
nice return...30-all

2moretogo
Jan 20th, 2008, 05:48 AM
30-15, nicole is error prone at the moment.

return winner nicole 30-all.

BuTtErFrEnA
Jan 20th, 2008, 05:49 AM
40-30

2moretogo
Jan 20th, 2008, 05:49 AM
Serena's first serve has gone missing, it is ok though, nicole does not want to rally at the moment. 40-30

BuTtErFrEnA
Jan 20th, 2008, 05:49 AM
deuce...come on rena

BuTtErFrEnA
Jan 20th, 2008, 05:50 AM
service winner...gp

BuTtErFrEnA
Jan 20th, 2008, 05:50 AM
1-all

2moretogo
Jan 20th, 2008, 05:50 AM
Duece, nicole is taking that 2d serve up the line everytime.

Adv.Serena she finally gets a first serve in and draws the error.

Another first serve and she holds.

2moretogo
Jan 20th, 2008, 05:50 AM
1-all.

Serena return error. 15-0

BuTtErFrEnA
Jan 20th, 2008, 05:51 AM
15-0

svetaisthebest
Jan 20th, 2008, 05:51 AM
Nicole 15-0

BuTtErFrEnA
Jan 20th, 2008, 05:51 AM
15-all

2moretogo
Jan 20th, 2008, 05:52 AM
Nicole nets another fh 15-all she's frustrated

BuTtErFrEnA
Jan 20th, 2008, 05:52 AM
2-1...rena needs to clean up her returning

BuTtErFrEnA
Jan 20th, 2008, 05:52 AM
o0o tried going for it..30-15

BuTtErFrEnA
Jan 20th, 2008, 05:52 AM
40-15

2moretogo
Jan 20th, 2008, 05:52 AM
Serena just missed the fh winner, it didn't need to be that good. 30-15.

Return long 40-15

2moretogo
Jan 20th, 2008, 05:53 AM
Good body serve from Nicole and she holds for 2-1

BuTtErFrEnA
Jan 20th, 2008, 05:53 AM
2-1

BuTtErFrEnA
Jan 20th, 2008, 05:54 AM
30-0

BuTtErFrEnA
Jan 20th, 2008, 05:54 AM
30-0..

BuTtErFrEnA
Jan 20th, 2008, 05:54 AM
imo rena's dress would be as short as nicole's if she didn't have on the biker shorts...or even shorter cause of her huge behind

BuTtErFrEnA
Jan 20th, 2008, 05:54 AM
15-0..

BuTtErFrEnA
Jan 20th, 2008, 05:55 AM
ace...40-0

2moretogo
Jan 20th, 2008, 05:55 AM
Nicole nets another return 30-0... she screams in anguish..

ace 40-0

BuTtErFrEnA
Jan 20th, 2008, 05:55 AM
ugly error...2-all

2moretogo
Jan 20th, 2008, 05:56 AM
Serena holds 2-all.

Let's break Ree...

BuTtErFrEnA
Jan 20th, 2008, 05:57 AM
0-15

2moretogo
Jan 20th, 2008, 05:57 AM
What a passing shot from Serena, but she's pissed about the line call earlier in the point. 0-15

BuTtErFrEnA
Jan 20th, 2008, 05:57 AM
0-30

2moretogo
Jan 20th, 2008, 05:57 AM
What'd I say about the Vaidasova 2d serve... she dfs 0-30, and dfs again for 0-40

BuTtErFrEnA
Jan 20th, 2008, 05:57 AM
i know...i love the way she huffed after she won the point..."that wasn't out?"

BuTtErFrEnA
Jan 20th, 2008, 05:57 AM
0-40...2 dfs

BuTtErFrEnA
Jan 20th, 2008, 05:58 AM
ace...
challenge..
rena's right
3-2

hablo
Jan 20th, 2008, 05:59 AM
Serena. :yeah:

2moretogo
Jan 20th, 2008, 05:59 AM
Nicole frames a bh after Serena gets good deep balls into play. Serena breaks @ love for 3-2

BuTtErFrEnA
Jan 20th, 2008, 05:59 AM
hmm i guess she's now rattled

BuTtErFrEnA
Jan 20th, 2008, 06:00 AM
15-0

2moretogo
Jan 20th, 2008, 06:00 AM
WHAT a miss by Nicole, Pam Shriver is eating her words right now.

BuTtErFrEnA
Jan 20th, 2008, 06:07 AM
website playing the fool :o

BuTtErFrEnA
Jan 20th, 2008, 06:08 AM
pam shriver always eats her words lol :lol:

Dexter
Jan 20th, 2008, 06:18 AM
Pojdme Nicole!!! :bounce:

2moretogo
Jan 20th, 2008, 06:19 AM
help!!!

BuTtErFrEnA
Jan 20th, 2008, 06:19 AM
what does that one mean dexter?

2moretogo
Jan 20th, 2008, 06:19 AM
finally i can post again, bp for serena!!!

BuTtErFrEnA
Jan 20th, 2008, 06:19 AM
what is wrong with this site??

BuTtErFrEnA
Jan 20th, 2008, 06:20 AM
5-4 rena serves for the match!

2moretogo
Jan 20th, 2008, 06:20 AM
now what did i say about nicole's second serve under pressure? df.. great way to hang in there, now serve for the match serena!!!

BuTtErFrEnA
Jan 20th, 2008, 06:21 AM
come on...15-0

2moretogo
Jan 20th, 2008, 06:21 AM
Serena needs 1st serves...

2moretogo
Jan 20th, 2008, 06:22 AM
there we go...

BuTtErFrEnA
Jan 20th, 2008, 06:22 AM
ace!! 40-0

2moretogo
Jan 20th, 2008, 06:22 AM
triple match point....

stefi62
Jan 20th, 2008, 06:44 AM
Cara-Paul 0-1*

stefi62
Jan 20th, 2008, 06:48 AM
Cara-Paul 0*-2

stefi62
Jan 20th, 2008, 06:51 AM
Cara-Paul 1-2*

stefi62
Jan 20th, 2008, 06:59 AM
Cara-Paul 3-2* :bounce:

stefi62
Jan 20th, 2008, 07:03 AM
Cara-Paul 3*-3

stefi62
Jan 20th, 2008, 07:07 AM
Cara-Paul 4-3*

stefi62
Jan 20th, 2008, 07:44 AM
Cara-Paul 7-6 / 3*-0

stefi62
Jan 20th, 2008, 07:45 AM
Jankovic-Dellacqua to start soon. Casey serving first

stefi62
Jan 20th, 2008, 07:45 AM
Cara-Paul 4-0*

Steff_forever
Jan 20th, 2008, 07:47 AM
gotta hold, Jelena !!!

stefi62
Jan 20th, 2008, 07:48 AM
Dellacqua 1-0*

Cara-Paul 4*-1

stefi62
Jan 20th, 2008, 07:51 AM
Casey 1*-1

stefi62
Jan 20th, 2008, 07:52 AM
Cara-Paul 5-1*

stefi62
Jan 20th, 2008, 07:56 AM
Casey 1-2*

stefi62
Jan 20th, 2008, 07:56 AM
Cara-Paul 7-6 / 5*-2

Sagacious
Jan 20th, 2008, 07:56 AM
Game Jankovic

Steff_forever
Jan 20th, 2008, 07:56 AM
yesssss, now hold again, let her feel the pressure...

Sagacious
Jan 20th, 2008, 07:59 AM
Jankovic leads 3-1

stefi62
Jan 20th, 2008, 07:59 AM
Casey 1*-3

stefi62
Jan 20th, 2008, 08:00 AM
GSM Black-Hanley 7-6 (5) / 6-2

Well done guys!

Steff_forever
Jan 20th, 2008, 08:10 AM
serve the set out, Jeca :smooch:

and get rid of that 3rd set feeling... ;)

Steff_forever
Jan 20th, 2008, 08:12 AM
pfffffff

rbrk for Casey *3-5

break again and take the set, Jeca !

Steff_forever
Jan 20th, 2008, 08:19 AM
take that sp, pls...

Steff_forever
Jan 20th, 2008, 08:19 AM
Deuce :o

Steff_forever
Jan 20th, 2008, 08:21 AM
:banghead:

Jeca the next victim :help:

Pasta-Na
Jan 20th, 2008, 08:22 AM
enough upsets!

Pasta-Na
Jan 20th, 2008, 08:22 AM
omg jj...

Pasta-Na
Jan 20th, 2008, 08:22 AM
break back, jj!

Pasta-Na
Jan 20th, 2008, 08:23 AM
saved, deuce!

Steff_forever
Jan 20th, 2008, 08:25 AM
pls take the rbrk

5-5 Adv-40*

Steff_forever
Jan 20th, 2008, 08:25 AM
yesssss, *6-5


SO AGAIN: SERVE THE DAMN SET OUT !

Pasta-Na
Jan 20th, 2008, 08:28 AM
serb fans vs homcrowd fans... must be very noisy there :haha: :lol:

Pasta-Na
Jan 20th, 2008, 08:30 AM
jj broken 6 all... tb.

Pasta-Na
Jan 20th, 2008, 08:30 AM
jj had a mini-break.

Pasta-Na
Jan 20th, 2008, 08:30 AM
shit, everyhing can be happened on this new surface :lol:

Pasta-Na
Jan 20th, 2008, 08:31 AM
dell 2 all :eek:

Pasta-Na
Jan 20th, 2008, 08:32 AM
jj 3*-2

Chance
Jan 20th, 2008, 08:34 AM
wow Casey is playing great! Jelena is playing reactive tennis

Pasta-Na
Jan 20th, 2008, 08:36 AM
jj won the first set 7-6 :D

Steff_forever
Jan 20th, 2008, 08:38 AM
pfew, Jeca takes the tbrk 7-6(3) 50min


now pls focus and don't let her come back again (1st :bs: after 5-2)

Pasta-Na
Jan 20th, 2008, 08:40 AM
30*-40 jj :help: