PDA

View Full Version : Hopman Cup: Dulko (ARG) def. Jankovic (SRB) 6-7 (10) 2-0 ret.


.:sk:.
Jan 3rd, 2008, 09:34 AM
JJ :hug:

Gise :D

Huntress555
Jan 3rd, 2008, 09:35 AM
Aww, Poor Jelena :sad:

She did well to go out there and take the first set :worship:

empressionist
Jan 3rd, 2008, 09:36 AM
Jelena why are you doing this to yourself??

Demska
Jan 3rd, 2008, 09:39 AM
Why is she fucking playing when she retired against Golovin :smash:

Sydney, AO etc. are more important that some patriotic shit.

Sleepwalker64
Jan 3rd, 2008, 09:40 AM
Jelena why are you doing this to yourself??

Good question...I really don't know. What's the use of this torture

Fergie
Jan 3rd, 2008, 09:42 AM
Gise :yeah:

Get well soon Jelena :hug:

Geoffrey91
Jan 3rd, 2008, 09:44 AM
France will go into final I think.

Jakeev
Jan 3rd, 2008, 09:44 AM
Yeah I don't get it either. Jankovic should probably skip Sydney too and get some rest.........yeah right like she will do that.....

SvetaPleaseWin.
Jan 3rd, 2008, 09:46 AM
why is JJ continuing to play when the AO is coming up

I could understand it if there were a month or 2 two before the next slam but this is just stupid

take a break

rada
Jan 3rd, 2008, 09:50 AM
jelena wtf?? couldn't serbia get a supp to play?

Ben.
Jan 3rd, 2008, 09:52 AM
jelena :sad: :hug: hopefully she'll be okay for the AO.

LefandePatty
Jan 3rd, 2008, 09:53 AM
wtf again ? :o

anon57
Jan 3rd, 2008, 09:56 AM
I can understand her being patriotic and wanting to play for her country but she already retired hurt against Golovin. She wasn't 100% ok for mixed doubled which she played anyway, and now she's retired again why is she still playing, isn't in possible to get a substitute to play and if not maybe I still think she should consider her health for the rest of her year and withdraw.

Mikey.
Jan 3rd, 2008, 09:58 AM
Poor Jelena! Get some rest and get better soon!

Hope she's 100% by AO time.

rada
Jan 3rd, 2008, 10:01 AM
You know if novak wins and they don't play the mixed i think they still go into the final if so what will they do?

Helaena
Jan 3rd, 2008, 10:19 AM
jelena :hug: see, you thought it was good playing week in week out, when obviously, it has been tried and tested that it will only end up to injuries....get some rest, do not risk your health or you'll get worse...:kiss:

*Jean*
Jan 3rd, 2008, 10:26 AM
Janka :help:

A'DAM
Jan 3rd, 2008, 10:37 AM
I just dont understand Jelena ...

.:sk:.
Jan 3rd, 2008, 10:45 AM
http://d.yimg.com/eur.yimg.com/ng/sp/ap_photo/20080103/all/l2929232.jpg

rada
Jan 3rd, 2008, 10:48 AM
wow she doesn't look good at all, serbia should have called someone to take her place days ago really stupid

IanRadi
Jan 3rd, 2008, 11:10 AM
I'm not surprised with the first set scoreline. Gisela is very dangerous when she's on fire (or her forehand). Unfortunately Jelena continues having troubles with her body.

Gisela :D
Jelena :hug:

miss_molik
Jan 3rd, 2008, 11:15 AM
oh dear. Hope she's ok for the rest of the summer

hwanmig
Jan 3rd, 2008, 11:18 AM
WTF:o Jankovic just keeps breaking her own record.

Imperfect Angel
Jan 3rd, 2008, 11:23 AM
:unsure:
I don't know what to say.

And where's Ana when we need her?:p

.:sk:.
Jan 3rd, 2008, 11:36 AM
JJ plays the mixed...

rada
Jan 3rd, 2008, 11:40 AM
JJ plays the mixed...

is she going to play?

Slutiana
Jan 3rd, 2008, 11:41 AM
I like Jelena but there's no point of playing the dubs. 1. She could make it worse. 2. She would have to play again the next day if they win. Can't se her beating serena and then serena/fish. Again, shes playing too much.

Kampi
Jan 3rd, 2008, 11:46 AM
Maybe it was the plan to retire after winning one set but this all makes absolutely no sense anymore.:rolleyes: Jelena, please stop playing, before you seriously endanger the bigger tasks ahead of you.:mad:

ViennaCalling
Jan 3rd, 2008, 11:51 AM
Jelena :help: WTF is wrong with you?

If you are injured, then don't play for god's sake :ignore:

I like Jeca, but that is too much :help: She's really dumb at the moment ... retiring, playing mixed dubs, retiring, playing mixed dubs ... :weirdo:

Karolina_Sprem
Jan 3rd, 2008, 11:53 AM
That girl is playing dangerously with her body.
Her body will crack down one day...

DragonFlame
Jan 3rd, 2008, 11:58 AM
That girl is playing dangerously with her body.
Her body will crack down one day...

not one day, next week if she doesn't watch out:o

Huntress555
Jan 3rd, 2008, 11:58 AM
Hm I wonder why she is playing.

Maybe she figured she'd skip the singles to rest up and she had faith in Novak to win his singles, and she doesnt have to do as much in the doubles.

I'm sure if it gets as bad as the singles she'll pull out! I hope anyways, she has to be fit and ready for AO!

rada
Jan 3rd, 2008, 11:58 AM
well if they win they make the final for sure but why is she doing this omg

SM
Jan 3rd, 2008, 12:04 PM
why dont they give ivanovic a call to fly over for the final?? shes in sydney at the moment its just a 4 hour plane trip!! silly organisers, silly jelena..

Experimentee
Jan 3rd, 2008, 12:06 PM
She is playing mixed for the 2nd time after retiring from singles :haha:

©@®eLess
Jan 3rd, 2008, 12:06 PM
Ana is in Hong Kong. BTW watching mixed...Novak and Gisela playing really bitchy. Gisela keeps hitting balls at Jelena, and Novak hitting bombs to Gisela. Someone's gonna get injured.

Experimentee
Jan 3rd, 2008, 12:10 PM
why dont they give ivanovic a call to fly over for the final?? shes in sydney at the moment its just a 4 hour plane trip!! silly organisers, silly jelena..

They cant call Ivanovic over when Jankovic hasn't withdrawn yet and shows she still wants to play. Jelena is stupid to keep playing despite being hampered by injury. It is like how she is determined to play every single week and fly all over the world :rolleyes:

Slutiana
Jan 3rd, 2008, 12:12 PM
Ana is in Hong Kong. BTW watching mixed...Novak and Gisela playing really bitchy. Gisela keeps hitting balls at Jelena, and Novak hitting bombs to Gisela. Someone's gonna get injured.
sounds interesting.. *runs over to that serbian livestream thingy*

©@®eLess
Jan 3rd, 2008, 12:13 PM
she doesnt have to move that much in doubles, but she has to play singles match so she would be eligible to play doubles. She cant just say...i just wana play doubles... Anyway congrats to USA for the title already...

FrenchY52
Jan 3rd, 2008, 12:15 PM
Dulko is so bad :tape:

Slumpsova
Jan 3rd, 2008, 12:16 PM
ugh, who told her to play? :help:
she should fire whoever at her camp for letting her in the court. or maybe she should fire herself. this is so stupid.

©@®eLess
Jan 3rd, 2008, 12:16 PM
classic stuff...jelena stands at one place and just goes for the body. Novak with great returns...

Slumpsova
Jan 3rd, 2008, 12:18 PM
she doesnt have to move that much in doubles, but she has to play singles match so she would be eligible to play doubles. She cant just say...i just wana play doubles... Anyway congrats to USA for the title already...
OMG why does she care about this Hopman Crap that much? :help:
just let it go and rest for her own sake! :rolleyes:

s_j
Jan 3rd, 2008, 12:20 PM
Hopefully Jelena is fit enough for AO!

Slutiana
Jan 3rd, 2008, 12:23 PM
I can't even watch it :(.
Dulko and Chela must be sooooooooooooooooo bad

Pureracket
Jan 3rd, 2008, 01:20 PM
I'm hoping JJ is being her usual dramatic self and is actually "ok." That pic didn't look good, though.

Dexter
Jan 3rd, 2008, 02:32 PM
No offense, but for me she's stupid if she keeps on playing. :o

Michael!
Jan 3rd, 2008, 02:35 PM
No offense, but for me she's stupid if she keeps on playing. :o

That´s right. Wtf is she doing?! Make no sense at all!:confused:

P_Fer
Jan 3rd, 2008, 03:20 PM
Jelena :sad: hope its not serious

At least Gise won one match, even if its by retirement:help:

IanRadi
Jan 3rd, 2008, 03:31 PM
If Jelena keeps playing means that injury won't get worse.

Just Do It
Jan 3rd, 2008, 03:36 PM
Jelena played for her country :awww:

I am so proud, Jelena :hug: