PDA

View Full Version : Stanford Q1 Highlight: Angelique Kerber vs. Brie Whitehead


GoDominique
Jul 21st, 2007, 02:55 AM
Vote!

wtatennisballer
Jul 21st, 2007, 03:03 AM
:tape:

Willam
Jul 21st, 2007, 03:18 AM
:( Poor Brie! Gooo Whitehead! :D

tennisbuddy12
Jul 21st, 2007, 03:20 AM
If Brie took her chances she had in Cincy, she would have won 2-4 games.....I hope she wins 1 game but she will likely win 0

RJWCapriati
Jul 21st, 2007, 03:26 AM
Unfortunately......it will be 0 & 0

Cat's Pajamas
Jul 21st, 2007, 03:31 AM
Why do people care? :o


I mean Brie seems like a cute and sweet girl but she seriously needs to grow up and live as a civilian, get a job or something. :shrug:

Mana
Jul 21st, 2007, 03:44 AM
Kerber is class, shes gonna kill Brie.

IanRadi
Jul 21st, 2007, 03:50 AM
Can someone let the Qualifying's link, please? Or tell me where did you see it.

Kerber is class, shes gonna kill Brie.

No, Kerber doesn't have class, she just play tennis! Brie doesn't. Anyways, Angelique will win 6-1 6-0 or something like that.

Drake1980
Jul 21st, 2007, 03:51 AM
:lol::tape:

danieln1
Jul 21st, 2007, 11:07 AM
Kerber wins 0 and 0...

jamatthews
Jul 21st, 2007, 11:10 AM
1 game for Brie...she's in great form and she really has to keep up with Priska Schaefer who's taken at least 2 games in each of her last 3 Tour Qualifying matches...:eek:

Dexter
Jul 21st, 2007, 11:11 AM
Poor Angie, she has no chance. :sad:

Louis Cyphre
Jul 21st, 2007, 11:11 AM
Cmon Brie :woohoo:

JackFrost
Jul 21st, 2007, 11:12 AM
Kerber is a german player. Against german players you have always a chance to win.
Or at least win three games. :)

Petkorazzi
Jul 21st, 2007, 11:12 AM
Poor Angie, she has no chance. :sad:

:rolls:

Just Do It
Jul 21st, 2007, 11:13 AM
Too bad Brie and Alex are not playin each other , I thin there is a chance if both win 2 matches, which is not likely to happen :tape:

.:sk:.
Jul 21st, 2007, 11:27 AM
0 :lol:

Effy
Jul 21st, 2007, 11:38 AM
0-6 0-6 :awww:

Highlandman
Jul 21st, 2007, 12:00 PM
Except Angelique has tons of DF or Unforced Errors, she should win 6-0,6-0 in ca. 30 (or less) minutes. Angelique is hitting the ball so hard, I doubt Brie can see them :shrug:

Darop.
Jul 21st, 2007, 12:29 PM
Brie should slam a ball at some (non-existant) fan and get disqualified, that way she'll have an excuse for losing! :D

Demska
Jul 21st, 2007, 12:30 PM
If she wins more than 10 points I'd be happy.

-sugi-
Jul 21st, 2007, 12:34 PM
:tape:

shrOOf
Jul 21st, 2007, 12:58 PM
:haha: Angelique KILL HER!!! :rocker:

Viktymise
Jul 21st, 2007, 01:26 PM
Should be over in about 30 mins

Viktymise
Jul 21st, 2007, 01:27 PM
Brie should slam a ball at some (non-existant) fan and get disqualified, that way she'll have an excuse for losing! :D

And she'd become an overnight superstar :hearts:

Viktymise
Jul 21st, 2007, 01:29 PM
Too bad Brie and Alex are not playin each other , I thin there is a chance if both win 2 matches, which is not likely to happen :tape:

Alex would kill Brie :o At least Alex got a set of Tatishvilli :tape:

Highlandman
Jul 21st, 2007, 01:42 PM
Alex would kill Brie :o At least Alex got a set of Tatishvilli :tape:

Haha yes and Alexandra still won other matches and sets against decent players :lol:

Highlandman
Jul 21st, 2007, 01:46 PM
If Brie does one game, she did better than Olga Poutchkova :lol: :lol: - with one game she would same level with Angelika Roesch (Okay, was in 2004 :lol:) :unsure: :lol:

cellophane
Jul 21st, 2007, 01:51 PM
Alex would kill Brie :o At least Alex got a set of Tatishvilli :tape:

Nah. Brie def. Alex 0-6, 7-6(39), 1-0, ret.

mankind
Jul 21st, 2007, 01:52 PM
If Kerber loses a game I will be so disappointed in her.

Elwin.
Jul 21st, 2007, 02:04 PM
6-0/6-0 for Kerber.

brie :lol:

MatchpointPRT
Jul 21st, 2007, 02:32 PM
I think Brie will finally reveal her talent and beat Kerber... eheh

égalité
Jul 21st, 2007, 03:16 PM
Oh god, this is going to be an historic beatdown. :tape:

This has to be the best player she's played, right?

Derek.
Jul 21st, 2007, 04:22 PM
Brie will struggle to win points. :sobbing:

Derek.
Jul 21st, 2007, 04:23 PM
Oh god, this is going to be an historic beatdown. :tape:

This has to be the best player she's played, right?


Or Olaru.

Cp6uja
Jul 21st, 2007, 05:19 PM
This poll sucks. Brie not played against some #1000 where question is she won single game or not is interesting.

Now Brie played against TOP150 player and poll question must be:

How many points Brie will reach against Kerber?

o 0 ]]]]]]]] 11%
o 1 ]]]]]]]]]]]]]] 21%
o 2 ]]]]]]]]]]]]]]]]]] 27%
o 3 ]]]]]]]]]]]]] 19%
o 4 ]]]]]]]]]] 14%
o 5+ ]]]]]] 8%



Also when Angelique played against Brie she is not KERBER - she is KERBEROS.

http://www.amosink.com/Publication/Cerberus.jpg

LCS
Jul 21st, 2007, 05:55 PM
OH Brie....how unlucky...:(

Viktymise
Jul 21st, 2007, 05:57 PM
There is gonna be a good few really lob sided results in the 1st round of qualies in Stanford. Already Kutuzova nearly double bagelled uber journeywoman grant, and considering the form Vika's been in :tape:

Dexter
Jul 21st, 2007, 06:46 PM
Brie's won a game already (Angie got broken :o).

Just Do It
Jul 21st, 2007, 06:51 PM
:unsure:

Geertvg
Jul 21st, 2007, 06:53 PM
BRIE!!! :woohoo: Come on!

Hurley
Jul 21st, 2007, 06:54 PM
I know we can't have live scoring threads in here, but come on:

Whitehead leads Kerber *3-2

I mean...we have to make an exception this once, right?

Dexter
Jul 21st, 2007, 06:55 PM
I know we can't have live scoring threads in here, but come on:

Whitehead leads Kerber *3-2

I mean...we have to make an exception this once, right?My jaw hit the floor when I saw this... this SB has to be stuffed. :lol:

GoDominique
Jul 21st, 2007, 06:56 PM
Most definitely a mistake. Stats don't make any sense and score hasn't moved in quite a while.

Hurley
Jul 21st, 2007, 06:57 PM
Did Kerber not make it to Stanford? IS DIAMOND JACKSON BACK FOR MORE?!?!?!

Geertvg
Jul 21st, 2007, 06:57 PM
*death* ROFLMAO!! Angelique must have gone out partying yesterday and must be TOTALLY wasted out there!!! :lol:

Carsten
Jul 21st, 2007, 06:57 PM
I know we can't have live scoring threads in here, but come on:

Whitehead leads Kerber *3-2

I mean...we have to make an exception this once, right?

that can't be right, look at the stats... both have 100% on fist serve and kerber only won 33%... :lol: that's almost impossible at least vs. Brie... as impossible as brie having 100% on 1st serve in general :lol:

GoDominique
Jul 21st, 2007, 06:57 PM
Not sure. The match is only scheduled to begin in 3 minutes anyway. :p

Just Do It
Jul 21st, 2007, 06:58 PM
Damn Brie leads 3-2

It looks Kerber is injured and is taking a medical time out :shrug:

THERE IS NO OTHER EXPLANATION !

GoDominique
Jul 21st, 2007, 07:00 PM
Damn Brie leads 3-2

It looks Kerber is injured and is taking a medical time out :shrug:
No. But it looks you are a naive fool. :) Wait, we knew that already.

Geertvg
Jul 21st, 2007, 07:01 PM
Kerber will retire or sth. Hungover :sad:

Just Do It
Jul 21st, 2007, 07:02 PM
No. But it looks you are a naive fool. Wait, we knew that already.

I am just a true fan who believe :sobbing:

Demska
Jul 21st, 2007, 07:03 PM
WTF?!

Where is bagel Brie???

She has 2 games already?!

Demska
Jul 21st, 2007, 07:04 PM
*00 :silly:

Dexter
Jul 21st, 2007, 07:04 PM
As I thought, the SB was stuffed... 0-0. :lol:

Demska
Jul 21st, 2007, 07:05 PM
I really thought Brie lead *32 :lol:

Damn :(

Just Do It
Jul 21st, 2007, 07:05 PM
These were the best 5 minutes on this board for me :angel:

Cp6uja
Jul 21st, 2007, 07:05 PM
Whitehead leads Kerber *3-2

Whitehead won 3 points.
Kerber won 2 sets.
But what * means? :confused:

Geertvg
Jul 21st, 2007, 07:06 PM
Dammit. Kerber will show up sober. It's all lost now... Come on Brie, get a ball in... Or make it even 2! :yeah:

JackFrost
Jul 21st, 2007, 07:07 PM
Kerber is a german player. Against german players you have always a chance to win.
Or at least win to three games. :)

Like I said... :lol:

JackFrost
Jul 21st, 2007, 07:09 PM
Whitehead won 3 points.
Kerber won 2 sets.
But what * means? :confused:

I dont understand nothing anymore? :help:
Who has won how much games now?

Tennis-Chick
Jul 21st, 2007, 07:09 PM
* = Brie serving.

C'mon Brie prove the haters wrong!! :D

Tennis-Chick
Jul 21st, 2007, 07:10 PM
I dont understand nothing anymore? :help:
Who has won how much games now?

I think the sb was messing with us :o
It's says 0-0 now

Just Do It
Jul 21st, 2007, 07:10 PM
They are warming now :lol:

Demska
Jul 21st, 2007, 07:12 PM
What a rally to last 21mins :eek:

JAMESYBABY!
Jul 21st, 2007, 07:14 PM
broken to 15 good start brie

Hurley
Jul 21st, 2007, 07:15 PM
Looks like Brie actually did win the first point of the match :aparty:

Geertvg
Jul 21st, 2007, 07:15 PM
Awww. She didn't win her service game :sad: The ace machine is not on today maybe?

JAMESYBABY!
Jul 21st, 2007, 07:15 PM
2/0 well quckly

JAMESYBABY!
Jul 21st, 2007, 07:15 PM
3/0 well quickly

Just Do It
Jul 21st, 2007, 07:16 PM
3-0 Kerber :haha:

JAMESYBABY!
Jul 21st, 2007, 07:16 PM
in 31 seconds dont think so lol

.Andrew.
Jul 21st, 2007, 07:16 PM
Angie will win. 60 60.

Demska
Jul 21st, 2007, 07:16 PM
2 points from Brie!!

JAMESYBABY!
Jul 21st, 2007, 07:16 PM
2/0 but brie has gt 2 points

Just Do It
Jul 21st, 2007, 07:17 PM
2-0 now :confused:

Just Do It
Jul 21st, 2007, 07:18 PM
2-0 in 35 minutes :confused:

JAMESYBABY!
Jul 21st, 2007, 07:20 PM
3/0 but 4 points lmao

JAMESYBABY!
Jul 21st, 2007, 07:22 PM
brie 3/0 but... 15/30

JAMESYBABY!
Jul 21st, 2007, 07:24 PM
0/4 brie

Geertvg
Jul 21st, 2007, 07:24 PM
Aw. Brie. Fight!

itzhak
Jul 21st, 2007, 07:25 PM
This is bad joke...

Just Do It
Jul 21st, 2007, 07:26 PM
She had 0-30 but choked :(

JAMESYBABY!
Jul 21st, 2007, 07:27 PM
gp brie

Muffin the Mule
Jul 21st, 2007, 07:27 PM
AAAAAAAARRRRGGGGGGHHHHH Brie had game point!

Just Do It
Jul 21st, 2007, 07:29 PM
gp wasted

Geertvg
Jul 21st, 2007, 07:31 PM
She has won 10 points already. 11 even! She's on! :bounce:

Cp6uja
Jul 21st, 2007, 07:32 PM
gp brieShould Angelique Retire?

Muffin the Mule
Jul 21st, 2007, 07:32 PM
Just noticed on Court 11 - Ines Janbakhsh (GBR) vs Anastasia Rodionova... who the hell?!

Geertvg
Jul 21st, 2007, 07:36 PM
Janbakhshshdshsh :)

GoDominique
Jul 21st, 2007, 07:37 PM
Just noticed on Court 11 - Ines Janbakhsh (GBR) vs Anastasia Rodionova... who the hell?!
Well that's Stanford qualifying for ya! Only ones missing are the likes of Nancy and Dewonder. :(

Muffin the Mule
Jul 21st, 2007, 07:38 PM
WOW break point for Brie!

auntie janie
Jul 21st, 2007, 07:39 PM
Live Score Threads Not Allowed In Gm

Bruno71
Jul 21st, 2007, 07:44 PM
I should've headed down to Palo Alto with a camera...it's Brie!!!!!!!! I wonder if anyone did.

zveeen
Jul 21st, 2007, 07:49 PM
poor Brie

Just Do It
Jul 21st, 2007, 07:50 PM
I should've headed down to Palo Alto with a camera...it's Brie!!!!!!!! I wonder if anyone did.

You live near and you didint go ? :speakles:

Geertvg
Jul 21st, 2007, 07:51 PM
Well. She almost won 2 games!!! :bounce:

Cp6uja
Jul 21st, 2007, 07:52 PM
Live Score Threads Not Allowed In GmBrie is WTAworld :angel: .

No rules against her!

auntie janie
Jul 21st, 2007, 07:52 PM
poor Brie

Why? It's just another ordinary double-bagel for her. It's not like she's not used to them. :cuckoo:

*Jean*
Jul 21st, 2007, 07:52 PM
Okay, she's done :lol:

Bruno71
Jul 21st, 2007, 07:53 PM
You live near and you didint go ? :speakles:

Right...I had forgotten that Brie would probably be there.

Geertvg
Jul 21st, 2007, 07:53 PM
Brie is never done :p

Just Do It
Jul 21st, 2007, 07:53 PM
Best match in her career :worship:

Just Do It
Jul 21st, 2007, 07:54 PM
Right...I had forgotten that Brie would probably be there.

:smash:

GoDominique
Jul 21st, 2007, 07:55 PM
19 points and two game-points isn't even that bad.

Just Do It
Jul 21st, 2007, 07:58 PM
19 points and two game-points isn't even that bad.

20 points and one bp chance :rolls:

Bruno71
Jul 21st, 2007, 07:59 PM
:smash:

:banghead:

Adrian.
Jul 27th, 2011, 09:27 AM
Oh Brie :hysteric: