PDA

View Full Version : Anyone is going?

Highlandman
Jun 10th, 2007, 08:30 AM
Ok, there are still few months, but with time people who are planning to go will know it, or? :p :cool:

I'm probably there on one Q-day and maybe on wednesday :)

shrOOf
Jun 10th, 2007, 12:59 PM
I'll be there on quali days

Kai
Jun 13th, 2007, 01:51 PM
I will be there for the whole tournament :D

Highlandman
Jun 13th, 2007, 02:33 PM
Haha nice, I think there will come some people :)

So we can all talk a bit :lol: :p

Paule22
Jun 16th, 2007, 01:29 AM
Wenn nichts dazwischen kommt.

Fairuz9
Jun 30th, 2007, 02:49 PM
I want to .. but i don't now if i really go ..

Does anyone knows how works with the tickets ?
i was never in a tennis championship .. :rolleyes:

And i really wanna go to this one .. :angel:

Kai
Jun 30th, 2007, 05:39 PM
I want to .. but i don't now if i really go ..

Does anyone knows how works with the tickets ?
i was never in a tennis championship .. :rolleyes:

And i really wanna go to this one .. :angel:

you can buy your tickets online (go to the tournament website), but you can also buy all your tickets on the first day you are going (they have enough tickets, i did this last year too)

:wavey: :D

Fairuz9
Jun 30th, 2007, 08:43 PM
you can buy your tickets online (go to the tournament website), but you can also buy all your tickets on the first day you are going (they have enough tickets, i did this last year too)

:wavey: :D

Thanxx ;)

I think is better to buy on the first day like u did .. and how much is approximately ?

.:sk:.
Jul 10th, 2007, 06:29 PM
I'll probably be there on Saturday (semifinals day):D

Paule22
Jul 13th, 2007, 10:01 PM
My flight and hostel is booked. 2nd, 3rd, 4th October :bounce:

Paule22
Jul 24th, 2007, 12:45 AM
Sagt mal, ich fliege erst am Dienstag nach Stuttgart - muss ich dann für die 3 Tage vorher Tickets besorgen? Oder reicht es noch am Dienstag?

Als ich vor 2 Jahren in Filderstadt war, war ich nur zum Quali-Wochenende da, da war es natürlich kein Problem. Und wie pingelig sind die Ordner da? Kann ich mich hinsetzen wo ein freier Platz ist, oder muss ich auf meinen Sitzplatz?

Und noch eine Frage, wie ist das Licht in der Halle? Ist es mindestens genauso hell wie in Filderstadt? Das fragt meine Kamera :)

Kai
Jul 24th, 2007, 07:17 AM
Sagt mal, ich fliege erst am Dienstag nach Stuttgart - muss ich dann für die 3 Tage vorher Tickets besorgen? Oder reicht es noch am Dienstag?

Als ich vor 2 Jahren in Filderstadt war, war ich nur zum Quali-Wochenende da, da war es natürlich kein Problem. Und wie pingelig sind die Ordner da? Kann ich mich hinsetzen wo ein freier Platz ist, oder muss ich auf meinen Sitzplatz?

Und noch eine Frage, wie ist das Licht in der Halle? Ist es mindestens genauso hell wie in Filderstadt? Das fragt meine Kamera :)

hmmm also letztes mal waren waren manche tage schon fast ausgebucht .... und du musst auf deinen sitzplatz, du hast keine chance bei den ordnern .... bei der qualie ist freie sitzplatzwahl aber im md musst du dich da hin setzen, wie es auf deiner karte steht ....ich würde dir auch empfehlen erste kategorie zu nehmen, weil die zweite doch schon weit oben ist .... und das licht .... ich fand es eigentlich sehr gut aber keine ahnung wie es im vergleich zu filderstadt ist, weil ich da noch nie war ....

Highlandman
Jul 24th, 2007, 11:02 AM
I really hope so much that Venus plays :p If not I'll just go on one Q-day (Already said :p)

Fairuz9
Jul 24th, 2007, 03:42 PM
Jankovic will not play .. :sad: :sad:
so bad .. i think i will not go =/

Does anyone knows who is gonna play ? or has any idea ??

Highlandman
Jul 25th, 2007, 11:47 AM
Jankovic will not play .. :sad: :sad:
so bad .. i think i will not go =/

Does anyone knows who is gonna play ? or has any idea ??

How do you know she won't play?

No, they tournament will announce it in two weeks I think. They want the Williams to play, but IF they will, you never know.

Fairuz9
Aug 2nd, 2007, 01:39 AM
How do you know she won't play?

No, they tournament will announce it in two weeks I think. They want the Williams to play, but IF they will, you never know.

Because she'll play another one . i forgot the name now .. but she anouce that she'll play this other one .. =/

But now she's on Sony Ericsson Championships .. maybe i can go .. :rolleyes:

Aug 18th, 2007, 04:35 PM
Wie sieht's denn mit Parkplätzen an der Porsche Arena aus? Sind die kostenlos? Werde am Halbfinaltag dort sein. :D

Highlandman
Aug 18th, 2007, 07:18 PM
Kommt drauf an wo du packst :p Wir hatten letztes Jahr nichts gezahlt ;) Aber dauert lange bis man was findet, v.a auch wegen Cannstädter Wasen ;) Auch wenn Porsche-Cup-Gäste Vorrang haben bei beaufsichtigten Plätzen :D

Aug 19th, 2007, 09:08 AM
Kommt drauf an wo du packst :p Wir hatten letztes Jahr nichts gezahlt ;) Aber dauert lange bis man was findet, v.a auch wegen Cannstädter Wasen ;) Auch wenn Porsche-Cup-Gäste Vorrang haben bei beaufsichtigten Plätzen :D

Cool, danke für die Info! :wavey:

Nervenbuendel
Aug 22nd, 2007, 12:42 AM
Also die Preise für die Qualifikationsrunde sind ja sensationell günstig (zumindest waren sie das lt. Website 2006) - fünf Euro Eintritt für hochklassiges Frauentennis (+ deutsche Grazien)da kann man wirklich nicht meckern. :eek:

Letztes Jahr sollen 35 000 (!) Zuschauer die Spiele gesehen haben, ein geradezu unglaublicher Zuspruch - vielleicht ist doch was dran an der Aussage, daß dies das beste Frauen-Hallentennisturnier der Welt sei. Die eher mürrische Petrova sieht das wohl genauso, sie strahlt immer wie ein Honigkuchenpferd auf den Vids der wirklich außergewöhnlich gut gemachten Website.

Also ich habe mich itzo dazu entschlossen, das Qualiwochenende zu besuchen. :woohoo:

Highlandman
Aug 22nd, 2007, 09:13 AM
Also die Preise für die Qualifikationsrunde sind ja sensationell günstig (zumindest waren sie das lt. Website 2006) - fünf Euro Eintritt für hochklassiges Frauentennis (+ deutsche Grazien)da kann man wirklich nicht meckern. :eek:

Letztes Jahr sollen 35 000 (!) Zuschauer die Spiele gesehen haben, ein geradezu unglaublicher Zuspruch - vielleicht ist doch was dran an der Aussage, daß dies das beste Frauen-Hallentennisturnier der Welt sei. Die eher mürrische Petrova sieht das wohl genauso, sie strahlt immer wie ein Honigkuchenpferd auf den Vids der wirklich außergewöhnlich gut gemachten Website.

Also ich habe mich itzo dazu entschlossen, das Qualiwochenende zu besuchen. :woohoo:

An der Quali bin ich auch, wobei wohl nur Q-Samstag.

Russianboy
Aug 22nd, 2007, 08:22 PM
I will be there every day :p
If I dont get the Player guest pass I have a other opportunity to go there :) my club is going to cheer for a player.
Hope to see some of you there :wavey:

Russianboy
Aug 22nd, 2007, 08:24 PM
Wie sieht's denn mit Parkplätzen an der Porsche Arena aus? Sind die kostenlos? Werde am Halbfinaltag dort sein. :D

direkt neben der arena is n großes parkhaus..

Paule22
Sep 5th, 2007, 11:28 PM
I hope I will get my tickets tomorrow!!! :) Tuesday - Thursday!!!

Fairuz9
Sep 6th, 2007, 02:37 AM
I hope I will get my tickets tomorrow!!! :) Tuesday - Thursday!!!

Are you in Stuttgart ?
Or you will buy on internet ?

------------------

Does anyone know a hotel around the Arena ??

Paule22
Sep 6th, 2007, 11:53 AM
I bought the tickets via phone yesterday, because then you only have to pay for postage once. so you save 5 euros for every day.

Today they were already in my mail :)

Farina Elia Fan
Sep 6th, 2007, 11:59 AM
any brit update???

Fairuz9
Sep 6th, 2007, 05:54 PM
I bought the tickets via phone yesterday, because then you only have to pay for postage once. so you save 5 euros for every day.

Today they were already in my mail :)

Thaks for the answer ;)

ghosts
Sep 16th, 2007, 06:36 AM
I'll also be there on the first two quali days ;)

Janine*OnTheTour
Sep 19th, 2007, 07:22 PM
I will go at least Saturday-Wednesday, if Lucie Safarova comes further I will stay longer...

Esther
Sep 21st, 2007, 06:05 PM
I´m there ballgirl. And i have from a friend a player lougen "ticket". I´m so exited. I hope Maria will come!!!

Esther
Sep 21st, 2007, 06:05 PM
I´m there ballgirl. And i have from a friend a player lougen "ticket". I´m so exited. I hope Maria will come!!! :p :)

Fairuz9
Sep 22nd, 2007, 05:57 PM
Luck you :)

Schade dass du viel laufen muss :p

Esther
Sep 22nd, 2007, 06:06 PM
Ach, da mach ich das gerne. :) :) Und denke werde auch so ein bisschen Zeit haben.

shrOOf
Sep 22nd, 2007, 06:12 PM
I will be there on Q days :banana:

Russianboy
Sep 22nd, 2007, 07:39 PM
I get the player's guest pass for sure yeahhhhh :woohoo:

omg I am so excited. I need to give Nadia Petrova some stuff from the us open... my friend is a friend of her and he sends the stuff to me in a week. omg and she knows it already that I will give her these things. :eek:

Fairuz9
Sep 22nd, 2007, 09:39 PM
I get the player's guest pass for sure yeahhhhh :woohoo:

omg I am so excited. I need to give Nadia Petrova some stuff from the us open... my friend is a friend of her and he sends the stuff to me in a week. omg and she knows it already that I will give her these things. :eek:

Can I go with you ?? :p

:lol: :lol:

Fairuz9
Sep 22nd, 2007, 09:40 PM
Ach, da mach ich das gerne. :) :) Und denke werde auch so ein bisschen Zeit haben.

Hast du letzte jahr auch gemacht ?

Russianboy
Sep 23rd, 2007, 05:46 PM
Can I go with you ?? :p

:lol: :lol:

if it's allowed no problem lol

btw ich spreche deutsch lol

Fairuz9
Sep 23rd, 2007, 06:44 PM
if it's allowed no problem lol

btw ich spreche deutsch lol

:lol:
okay .. dann geh ich mit, wenn das geht :p
Am welchen tag gehst du ?
bist du die ganze woche dabei ?

ich weiß noch nicht ob ich geh oder nicht :sad:

Russianboy
Sep 23rd, 2007, 07:59 PM
:lol:
okay .. dann geh ich mit, wenn das geht :p
Am welchen tag gehst du ?
bist du die ganze woche dabei ?

ich weiß noch nicht ob ich geh oder nicht :sad:

hahaha ok, ja werde jeden tag dort sein ;)
sach dann halt ma bescheid lol

Fairuz9
Sep 23rd, 2007, 08:31 PM
hahaha ok, ja werde jeden tag dort sein ;)
sach dann halt ma bescheid lol

hhahaha . hey . ich meine in ernst .. :rolleyes:
ich sage dir dann .. ob ich komme oder nicht ;)

Seb.F
Sep 25th, 2007, 06:37 AM
Does anyone tip for good accommodation in the area? Best near the Porshce Arena? If someone will have,please send me a private mesage... Thanks

Esther
Sep 25th, 2007, 10:57 AM
Hast du letzte jahr auch gemacht ?

Nee, das erste mal dabei. :) Das ist extrem schwer... Also Ballmädel zu sein. :eek:

Janine*OnTheTour
Sep 25th, 2007, 10:59 AM
Nee, das erste mal dabei. :) Das ist extrem schwer... Also Ballmädel zu sein. :eek:

warum extrem schwer?
Ich bin selber Ball"kind" in Düsseldorf (world team cup), Miami (sony ericsson Open) und Indian Wells hab ich gemacht. Davis Cup und US Open. Also schweres find ich da jetzt nicht dran... Eher sehr viel Spaß...

Esther
Sep 25th, 2007, 11:10 AM
Naja, also ich finds schwer. Aber ich machs halt auch das erste mal. Denke man muß erst mal rein kommen, dann wirs leichter. :)

Janine*OnTheTour
Sep 25th, 2007, 11:23 AM
Naja, also ich finds schwer. Aber ich machs halt auch das erste mal. Denke man muß erst mal rein kommen, dann wirs leichter. :)

dieses Jahr zum ersten Mal???

Jo am anfang ist ungewohnt... aber bei den Damen ists generell leichter als bei den Herren... Ich machs schon seit 5 Jahren...

Fairuz9
Sep 25th, 2007, 08:43 PM
warum extrem schwer?
Ich bin selber Ball"kind" in Düsseldorf (world team cup), Miami (sony ericsson Open) und Indian Wells hab ich gemacht. Davis Cup und US Open. Also schweres find ich da jetzt nicht dran... Eher sehr viel Spaß...

wow .. cool ..
und wie alt bist du ?
wieso machst du überall ? ist das dein wahl oder wie ?
:wavey:

Fairuz9
Sep 25th, 2007, 08:45 PM
Ahh .. viel glück und erfolg Esther ;)

Esther
Sep 25th, 2007, 08:49 PM
Ahh .. viel glück und erfolg Esther ;)

Danke werd ich brauche... Also lacht nicht wenn mal jemand hinfliegt oke? :D :p :p

Janine*OnTheTour
Sep 25th, 2007, 08:50 PM
wow .. cool ..
und wie alt bist du ?
wieso machst du überall ? ist das dein wahl oder wie ?

jetzt bin ich 19. In Düsseldorf bin ich bereits Linienrichter, in Miami und US Open haben die ältere Ball"kinder" bzw us Open sogar erst ab 16 bis 25. Und Miami für Die nightsessions auch bis 25.

Ja es ist meine Wahl, es macht Spaß und man kommt "kostenlos" rum um die Welt...

Fairuz9
Sep 25th, 2007, 09:05 PM
jetzt bin ich 19. In Düsseldorf bin ich bereits Linienrichter, in Miami und US Open haben die ältere Ball"kinder" bzw us Open sogar erst ab 16 bis 25. Und Miami für Die nightsessions auch bis 25.

Ja es ist meine Wahl, es macht Spaß und man kommt "kostenlos" rum um die Welt...

echt cool :D
Das würde ich auch gern machen .. ;)
und wie ist mit den Spilers ? Sind sie arrogant mit den Ballkinder ?

Russianboy
Sep 28th, 2007, 03:14 PM
today I've been at the porsche arena :D i met olga savchuk and tomek iwanski, her trainer.. we went to the hotel, to the computers, tom and olga had to do sth lol i also saw karin knapp in the hotel.

then Olga wanted to go to a small shop. hahaha she was watching for some shoes lol. after that we went to the porsche arena and they showed me where I have to go and so on...when we arrived at the accredenitals room Vakulenko was standing next to me. she was there also for her credential... after that tom and olga had to leave. I was for a while in the hall and was looking around hahah at the screen u can see all players.. and also sharapova :hearts: she was standign in the middle :bounce:
yeah, while walking through the area. I saw rezai, radwanska, srebotnik, bychkova... and görges had training at this time..

Blackbeat
Sep 28th, 2007, 03:32 PM
if Serena playing, maybe ill arrive an tuesday evening in stuttgart...

zveeen
Sep 28th, 2007, 04:53 PM
I will be there on wednesday! :)

Petkorazzi
Sep 28th, 2007, 05:00 PM
Wow, many ppl going :bolt: