PDA

View Full Version : Elena Dementieva in a Chocolate Factory


samsam4087
Apr 26th, 2007, 02:49 PM
Elena Dementieva in a Chocolate Factory


http://www.youtube.com/watch?v=z-s58KffLz0

Jose Benitez
Apr 26th, 2007, 04:47 PM
Thank you. :D :yeah:

Dementinator
Apr 26th, 2007, 05:37 PM
I wouldnt like to be the one to try take back that mega bar of chocolate of her...she would tear em apart if they tried :lol:

Rafael Mourinho
Apr 26th, 2007, 05:41 PM
Thank you. :D :yeah:

Hashim.
Apr 26th, 2007, 05:45 PM
i had this pic...btw thanks..:yeah:

Rafael Mourinho
Apr 26th, 2007, 05:47 PM
i had this pic...btw thanks..:yeah:

OMG I would love melt chocolate and smooth it all over and around Elena body and then :lick: it all off again. :hearts: :D

MS_FP
Apr 26th, 2007, 05:48 PM
"She took time out of her busy schedule to live out every child's dream..." :haha:

goldenlox
Apr 26th, 2007, 10:22 PM
Nadia did it this year. It's an annual promotion at that tournament.