PDA

View Full Version : WE GOT THE WHALE BACK! told ya so :p


mandy7
Mar 7th, 2007, 07:24 AM
http://img175.imagevenue.com/loc61/th_08707_daniela1_122_61lo.jpg (http://img175.imagevenue.com/img.php?image=08707_daniela1_122_61lo.jpg) http://img101.imagevenue.com/loc222/th_08709_daniela2_122_222lo.jpg (http://img101.imagevenue.com/img.php?image=08709_daniela2_122_222lo.jpg)
http://img168.imagevenue.com/loc5/th_08710_daniela3_122_5lo.jpg (http://img168.imagevenue.com/img.php?image=08710_daniela3_122_5lo.jpg) http://img170.imagevenue.com/loc223/th_08712_daniela4_122_223lo.jpg (http://img170.imagevenue.com/img.php?image=08712_daniela4_122_223lo.jpg)
http://img133.imagevenue.com/loc22/th_08714_daniela6_122_22lo.jpg (http://img133.imagevenue.com/img.php?image=08714_daniela6_122_22lo.jpg) http://img174.imagevenue.com/loc237/th_08719_daniela8_122_237lo.jpg (http://img174.imagevenue.com/img.php?image=08719_daniela8_122_237lo.jpg)

we want the whale back

Brett.
Mar 7th, 2007, 07:34 AM
Very nice pics! ;)

hu2891601
Mar 7th, 2007, 07:39 AM
nice pics! :yeah:

have any other players? ;)

NyCPsU
Mar 7th, 2007, 07:40 AM
WE WANT THE WHALE BACK :rocker2: :inlove:

mandy7
Mar 7th, 2007, 07:41 AM
nice pics! :yeah:

have any other players? ;)
Don't know
and don't really care right now :o

Beefy
Mar 7th, 2007, 08:16 AM
She looks great and she's going to be leaving with the whale :rocker2:

RatedR Superstar
Mar 7th, 2007, 08:49 AM
its been 5 long years...we want the whale back!!!!!!!!!!:armed:

Josh.
Mar 7th, 2007, 08:53 AM
bring home the whale dani :lol: :rocker:

fufuqifuqishahah
Mar 7th, 2007, 09:06 AM
awwwww Hantuyama.....

Drake1980
Mar 7th, 2007, 09:27 AM
Cool!! Where did you get the pics? Did you take them?

go hingis
Mar 7th, 2007, 09:52 AM
Lol. Funny Dani bumps into Ai and her mum (i think) at the airport. Lol after breaking up their doubles pairing and at the first tournament Ai is to partner someone else. Dani's face tells a nice story thru those pics.

RatedR Superstar
Mar 7th, 2007, 10:08 AM
i knew ive seen that sweater before:tape: :lol:

http://img72.imageshack.us/img72/5255/123cf9.png

mandy7
Mar 7th, 2007, 11:08 AM
I KNEW IT! i just knew i saw it somewhere before

rockstar
Mar 7th, 2007, 11:46 AM
i knew ive seen that sweater before:tape: :lol:

http://img72.imageshack.us/img72/5255/123cf9.png

:lol:
we want the whale back! :rocker2:

mc8114
Mar 7th, 2007, 11:47 AM
Rex :rolls:

Daniela looks happy :D
we want the whale back!!! :bounce:

Dan23
Mar 7th, 2007, 12:43 PM
nice Prince bag :p

~Carsten~
Mar 7th, 2007, 12:45 PM
nice thread ;)
great pics thx

Kunal
Mar 7th, 2007, 01:23 PM
haha....its far from a useless thread

strictennis
Mar 7th, 2007, 02:25 PM
http://img175.imagevenue.com/loc61/th_08707_daniela1_122_61lo.jpg (http://img175.imagevenue.com/img.php?image=08707_daniela1_122_61lo.jpg) http://img101.imagevenue.com/loc222/th_08709_daniela2_122_222lo.jpg (http://img101.imagevenue.com/img.php?image=08709_daniela2_122_222lo.jpg)
http://img168.imagevenue.com/loc5/th_08710_daniela3_122_5lo.jpg (http://img168.imagevenue.com/img.php?image=08710_daniela3_122_5lo.jpg) http://img170.imagevenue.com/loc223/th_08712_daniela4_122_223lo.jpg (http://img170.imagevenue.com/img.php?image=08712_daniela4_122_223lo.jpg)
http://img133.imagevenue.com/loc22/th_08714_daniela6_122_22lo.jpg (http://img133.imagevenue.com/img.php?image=08714_daniela6_122_22lo.jpg) http://img174.imagevenue.com/loc237/th_08719_daniela8_122_237lo.jpg (http://img174.imagevenue.com/img.php?image=08719_daniela8_122_237lo.jpg)

we want the whale back

man! sharapova looks like her!

tenn_ace
Mar 7th, 2007, 02:36 PM
LAX :spit: the nastiest one on earth

mandy7
Mar 7th, 2007, 03:32 PM
man! sharapova looks like her!
man you're a blind :weirdo:

Monica_Rules
Mar 7th, 2007, 03:34 PM
LOL Trying to get vcash much?

ChampLindsay
Mar 7th, 2007, 03:36 PM
oh yeah nice pics...!!:worship: :worship: :hearts:

CooCooCachoo
Mar 7th, 2007, 03:40 PM
Did she nick Gagliardi's coach? :eek: I always see that man around Gagliardi wherever she is :shrug:

John.
Mar 7th, 2007, 03:44 PM
Nice pics. Good luck Dani

mc8114
Mar 7th, 2007, 03:54 PM
man! sharapova looks like her!she wishes :p

dangerjenny
Mar 7th, 2007, 04:22 PM
really nice.

NyCPsU
Mar 7th, 2007, 05:54 PM
LAX :spit: the nastiest one on earth

im pretty sure laguardia gives it a run for its money:o

and yea We Want the Whale Back!!!:worship:

SzavayFi
Mar 8th, 2007, 12:52 AM
dani copied me on the tennis bag. but anyways. we do want that effin whale back!!!

mandy7
Mar 8th, 2007, 06:11 AM
LOL Trying to get vcash much?
i actually don't use my vcash, :shrug:, so no.

RND
Mar 8th, 2007, 06:31 AM
i knew ive seen that sweater before:tape: :lol:

http://img72.imageshack.us/img72/5255/123cf9.png
:haha:

Привет
Mar 8th, 2007, 06:50 AM
Danka is the coolest chick on the tour. And it's been said alot, but not near enough, WE WANT THE WHALE BACK!

Bring it to us Dani ;)

NyCPsU
Mar 8th, 2007, 07:00 AM
Danka is the coolest chick on the tour. And it's been said alot, but not near enough, WE WANT THE WHALE BACK!

Bring it to us Dani ;)

:hearts:
post of the night ;)

Tennisation
Mar 8th, 2007, 07:22 AM
forget the whale, Daniela is bringing sexy back:hearts:

lecciones
Mar 8th, 2007, 07:27 AM
i knew ive seen that sweater before:tape: :lol:

http://img72.imageshack.us/img72/5255/123cf9.png
amazing find hahaha. no more cat now!

mandy7
Mar 8th, 2007, 12:24 PM
man! sharapova looks like her!
o......k
2 pictures
taken on the same day
same room
under the same lights

here they come
http://www.sonyericssonwtatour.com/3/global/photogallery/2006/melbourne/f_-01.jpg
maria
http://www.sonyericssonwtatour.com/3/global/photogallery/2006/melbourne/f_-02.jpg
daniela

so, uhm, NO

*abby*
Mar 8th, 2007, 12:36 PM
oh good god!
im sorry but that first picture :tape:
and she gets called the hottest player on tour?
dani looks lovely!
*prepares for badreps haha*

mandy7
Mar 9th, 2007, 07:22 AM
haha, :worship: @ Abby

NyCPsU
Mar 9th, 2007, 07:29 AM
tomorrow is the first step in claiming the whale back for danka :hearts:

good luck against kanepi!! :yippee:

Dan23
Mar 9th, 2007, 07:34 AM
is that bump #5 or bump #6 now? :scratch: :p

mandy7
Mar 9th, 2007, 07:47 AM
is that bump #5 or bump #6 now? :scratch: :p
i didn't see any bumps
but i don't go online when i'm at home
so that's why i reply late
but it's not bumping

and the good reps just keep reminding me of this hread

Привет
Mar 9th, 2007, 07:52 AM
:haha: @ Abby. Dani doesn't look great in her picture either, I don't think anyone can manage to look fantastic after slogging it out on the tennis court, if someone can than I doubt they are human! ;)

mandy7
Mar 9th, 2007, 08:11 AM
:haha: @ Abby. Dani doesn't look great in her picture either, I don't think anyone can manage to look fantastic after slogging it out on the tennis court, if someone can than I doubt they are human! ;)
wtf, Daniela looks great in that pic

Dan23
Mar 9th, 2007, 08:14 AM
whats wrong with either picture? :lol:

If you saw them from miles away they occasionally look similar...obviously not up close tho :p

mandy7
Mar 9th, 2007, 08:19 AM
oh come on dan
you may think she's a goddess and shit
but it's obvious that's not a great pic of maria

Привет
Mar 9th, 2007, 09:10 AM
wtf, Daniela looks great in that pic

She doesn't look bad, but neither does Maria. I know lot's of girls who would kill to look like either of these girls.

And how come you can tell Dan what beauty is? It's in the eye of the beholder :rolls:

Sure there are better pictures of Masha. Maybe one were she's not sitting there looking dumbfounded either about to laugh or about to say something. ;)

mandy7
Mar 9th, 2007, 09:11 AM
your sig says it all :lol:

Привет
Mar 9th, 2007, 09:16 AM
meh.. whatever mate :rolleyes:

Привет
Mar 9th, 2007, 09:17 AM
although I do agree.. that one Slovakian whale must be getting lonely. He needs some company :D

rockstar
Mar 9th, 2007, 09:38 AM
forget the whale, Daniela is bringing sexy back:hearts:

:lol: yes she is ;)

mandy7
Mar 9th, 2007, 09:40 AM
although I do agree.. that one Slovakian whale must be getting lonely. He needs some company :D
i know :awww:
he's tired of playing with this ball
http://www.abc.net.au/reslib/200501/r38367_96272.jpg

NyCPsU
Mar 9th, 2007, 09:43 AM
:lol: at playing with the ball

kittyking
Mar 9th, 2007, 09:52 AM
i know :awww:
he's tired of playing with this ball
http://www.abc.net.au/reslib/200501/r38367_96272.jpg

Omg they would be the cutest couple ever!

Привет
Mar 9th, 2007, 10:03 AM
:unsure: At whoever suggested Danka and Dominik... :unsure: She's almost as tall as him and he's alot older (I think??)

And yes I do agree mandy, the whale must be getting bored with the ball, albeit a diamond encrusted ball! :D Maybe he is a high class whale.. ;)

NyCPsU
Mar 9th, 2007, 10:36 AM
Omg they would be the cutest couple ever!

thats :silly:
and your avatar is scary :scared:

mandy7
Mar 12th, 2007, 12:33 PM
*bump*

LUIS9
Mar 12th, 2007, 02:59 PM
She looks great and she's going to be leaving with the whale :rocker2:

Unfortunately Sharpie has her sight all over keeping her whale at home, she seems pretty vicious too when there aren't bigger fishes to give her some fight.;)

mandy7
Mar 14th, 2007, 06:54 AM
Unfortunately Sharpie has her sight all over keeping her whale at home, she seems pretty vicious too when there aren't bigger fishes to give her some fight.;)
Vera Z disagreed :p
Anyhow

Stage 3 out of 6 completed :D

starin
Mar 14th, 2007, 07:01 AM
Vera Z disagreed :p
Anyhow

Stage 3 out of 6 completed :D

:lol: :lol:

Tennisation
Mar 14th, 2007, 07:02 AM
don't let the Israelis sabotage ur partay :bolt:

mandy7
Mar 14th, 2007, 07:04 AM
don't let the Israelis sabotage ur partay :bolt:
we can only hope Daniela doesn't give them reason to :p

SzavayFi
Mar 14th, 2007, 07:10 AM
Yes yes YESSS! :bowdown: :rocker2: I posted this in the results thread but on my way here I had my dads laptop in my lap the entire way so maybe I could find a wireless network going through some towns. Well doing through Clayton I found one that lasted about 3 minutes. So I hauled ass on the internet and saw that Dani got up a set but was down 3-1. :p fuckin relieved she pulled through. 3 more and the whale is OOOUURRRSS!! :banana:

starin
Mar 14th, 2007, 07:13 AM
Yes yes YESSS! :bowdown: :rocker2: I posted this in the results thread but on my way here I had my dads laptop in my lap the entire way so maybe I could find a wireless network going through some towns. Well doing through Clayton I found one that lasted about 3 minutes. So I hauled ass on the internet and saw that Dani got up a set but was down 3-1. :p fuckin relieved she pulled through. 3 more and the whale is OOOUURRRSS!! :banana:

clayton, CA?

I grew up in WC!

SzavayFi
Mar 14th, 2007, 07:14 AM
clayton, CA?

I grew up in WC!

Oh no, Clayton New Mexico. :p I'm coming from Texas to go skiing.

(we want the whale back. :secret: )

NyCPsU
Mar 15th, 2007, 01:12 AM
2 wins away!!!!!!!!!!!!!

WE WANT THE WHALE BACK! :rocker2:

fufuqifuqishahah
Mar 15th, 2007, 02:26 AM
2 more stages

Josh.
Mar 15th, 2007, 03:36 AM
4 down, 2 to go

but let's focus on Li first...

http://d.yimg.com/us.yimg.com/p/ap/20070315/capt.dfad8bf698ec4d6985aaad7cb3ff92f3.indian_wells _tennis_camt125.jpg
Y..M..C..A

:bowdown:

post of the day.. easily

Josh.
Mar 15th, 2007, 06:44 AM
she can do it..

i have faith

winone23
Mar 15th, 2007, 07:02 AM
I hope Dani does win her whale!

mandy7
Mar 15th, 2007, 08:23 AM
4 down, 2 to go

but let's focus on Li first...

http://d.yimg.com/us.yimg.com/p/ap/20070315/capt.dfad8bf698ec4d6985aaad7cb3ff92f3.indian_wells _tennis_camt125.jpg
Y..M..C..A

jenny161185
Mar 15th, 2007, 01:12 PM
hahah great thread go Dani!

Williams-forever
Mar 15th, 2007, 01:28 PM
The whale should be Danis' :kiss:

mandy7
Mar 15th, 2007, 02:19 PM
I agree!

nsquare
Mar 15th, 2007, 03:56 PM
we want the whale back
come on dani win the whole damned cup

mandy7
Mar 16th, 2007, 09:35 PM
:woohoo:

NyCPsU
Mar 16th, 2007, 09:36 PM
One Win Away!!!!!!!!!!!!!

mandy7
Mar 16th, 2007, 09:37 PM
And we so need that whale :p

Princeza
Mar 16th, 2007, 09:38 PM
well done:yeah:

mc8114
Mar 16th, 2007, 09:38 PM
:cool:

podme danka ;)

rockstar
Mar 16th, 2007, 09:38 PM
:eek:
:woohoo:

LDF
Mar 16th, 2007, 09:41 PM
:banana:

Good luck in the final, Dani! :smooch:

Emina.
Mar 16th, 2007, 09:44 PM
she really deserves that title :D

C'mon Dani win the whole thing!!!

HenryMag.
Mar 16th, 2007, 09:46 PM
One more victory!!

You can do it Dani!!!

Win the whale!!

reckless_kelly
Mar 16th, 2007, 09:58 PM
yeah! :bounce: :rocker2:

Europe rocks
Mar 16th, 2007, 10:03 PM
:woohoo:

Great couple of weeks for Danka, hopefully she can make it one more win :)

WE WANT THE WHALE BACK!

dybbuk
Mar 16th, 2007, 10:10 PM
:bounce: :woohoo:

come on Dani, win it all!!!! :D

IMPOSSIBLE
Mar 16th, 2007, 10:13 PM
I hope Kuznetsova is pushed in a lenghty, tiring 3 set battle

Tennisation
Mar 16th, 2007, 10:15 PM
she won't, Kuzzy will smoke her in straight set like she did in Doha

Brooklyn90
Mar 16th, 2007, 10:23 PM
Win the title :yeah:

winone23
Mar 16th, 2007, 10:38 PM
Go Dani you can do it!!!!!

NyCPsU
Mar 16th, 2007, 10:41 PM
she won't, Kuzzy will smoke her in straight set like she did in Doha

nah this surface is slower
dani will take her in straights like she did in zurich last fall:p

Vincey!
Mar 16th, 2007, 10:42 PM
nah this surface is slower
dani will take her in straights like she did in linz last fall:p

:worship: ...absolutely...Dani will :rocker2:

fatfat
Mar 16th, 2007, 10:43 PM
:worship: ...absolutely...Dani will :rocker2:
yeah :hearts:

mandy7
Mar 16th, 2007, 10:45 PM
http://img111.imagevenue.com/aAfkjfp01fo1i-16999/loc451/80266_danielacelebutopianet5_122_451lo.jpg:hearts: damper

fatfat
Mar 16th, 2007, 10:46 PM
:bounce:

Demska
Mar 16th, 2007, 10:48 PM
Haha, I like her shock absorber. :P

sweetpeas
Mar 16th, 2007, 10:48 PM
They look like twin to me?

Martie
Mar 16th, 2007, 10:53 PM
Go Daniela! :woohoo:

HenryMag.
Mar 16th, 2007, 11:16 PM
Dani vs. Bammer in the final would be very strange...

Привет
Mar 16th, 2007, 11:58 PM
:woohoo: Go Danka!!!

I'm torn about who I want her to play in the final. Bammer would no doubt be an easier rival, but it would be much more special if Danka could win the title over Kuznetsova. :D

Go Daniela! I really want her to win here and bring us that damn whale! :rolls:

RatedR Superstar
Mar 17th, 2007, 03:41 AM
can you guys smell it already?..damn its so close now :bounce:

nouf
Mar 17th, 2007, 03:43 AM
Interview daniela after her victory in press conference:
http://www79.megaupload.com/files/ed2b6da4fd8d9df682885134a187d59b/IW_Interview_Hantuchova_160307_hi.wmv
or http://www.megaupload.com/fr/?d=4MZVBTOD

Hant11
Mar 17th, 2007, 04:01 AM
Interview daniela after her victory in press conference:
http://www79.megaupload.com/files/ed2b6da4fd8d9df682885134a187d59b/IW_Interview_Hantuchova_160307_hi.wmv
or http://www.megaupload.com/fr/?d=4MZVBTOD

:eek:

fufuqifuqishahah
Mar 17th, 2007, 05:17 AM
well done:yeah:

u mean whale done.

keirana332
Mar 17th, 2007, 06:06 AM
u mean whale done.

good call lol

Shvedbarilescu
Mar 17th, 2007, 11:10 AM
Slovakia
March 16, 2007 Whale population 1
March 17, 2007 Whale population 2

kittyking
Mar 17th, 2007, 11:18 AM
This would be such a fairytale if she wins tomorrow!

(I cant believe im saying this, im not even that much of a fan of hers I just think shes beautiful, sexy, cute and saw her in Auckland last year)

mc8114
Mar 17th, 2007, 11:41 PM
it is a fairytale we just won the whale back :bounce:
:woohoo:

shnit.
Mar 17th, 2007, 11:42 PM
We got our whale back.

Demska
Mar 17th, 2007, 11:43 PM
Whale is now back in hantuchova waters!!

So happy for Dani!

Dexter
Mar 17th, 2007, 11:44 PM
Congrats to Daniela & her fans. :yeah:

Ben.
Mar 17th, 2007, 11:45 PM
The Whale Is Back :yeah: in the hands of Dani :D

NyCPsU
Mar 17th, 2007, 11:47 PM
this is just :crazy:

mandy started this we want the whale back talk before the tournament even started :eek: amazing that it played out!

cant explain how happy i am for her right now :sobbing:

Uranus
Mar 17th, 2007, 11:49 PM
We got the whale back baby! :yeah: :woohoo:

shnit.
Mar 17th, 2007, 11:50 PM
this is just :crazy:

mandy started this we want the whale back talk before the tournament even started :eek: amazing that it played out!

cant explain how happy i am for her right now :sobbing:
She actually got it from Ernie's avatar, I remember. Credit to him, and Mandy too.

We want the punch bowl!!!! :lol:

reckless_kelly
Mar 17th, 2007, 11:53 PM
awesome awesome awesome :bounce:

Shvedbarilescu
Mar 17th, 2007, 11:54 PM
This has been an absolutely wonderful classic thread right from it's very beginning. Thread of the year, I'd say. Congradulations go out to Mandy7 for starting it.

And ofcourse HUGE congrats go to Dani for bringing the whale back. She has been great all tournament but today she was even better. Inspirational. Dani showed today the mental strength she is capable of. Time to celebrate :woohoo:

kittyking
Mar 17th, 2007, 11:55 PM
She brought sexy back and the whale back :p

HenryMag.
Mar 18th, 2007, 12:01 AM
Congrats Dani!!

2 whales in 5 years!!

mc8114
Mar 18th, 2007, 12:05 AM
yes credit to mandy and ernie :worship:
i'm really happy too :sobbing:

Frode
Mar 18th, 2007, 01:22 AM
To celebrate that Daniela got the whale back I would like a new wallpaper of her. It's seems i have used all I can find using google or whatever.

Anybody got a good wallpaper?

danielitsa
Mar 18th, 2007, 01:42 AM
mandy7.my dear and sweet mandy7 before the beggining of iw you wrote '' i feel making a useles thread''.no my dear i love you.you make the most usefull thread.mandy i love youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.all credits to youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :yeah: :y:yeah:

RatedR Superstar
Mar 18th, 2007, 02:55 AM
just to be different...WE GOT MOBY DICK BACK!!!! :lol:

NyCPsU
Mar 18th, 2007, 03:00 AM
mandy7.my dear and sweet mandy7 before the beggining of iw you wrote '' i feel making a useles thread''.no my dear i love you.you make the most usefull thread.mandy i love youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.all credits to youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :yeah: :y:yeah:

:eek:
i know who you are i think:p

IceHock
Mar 18th, 2007, 03:17 AM
We got the whale back!!!! :sobbing: :bigcry: :worship:

nouf
Mar 18th, 2007, 03:21 AM
the last game! enjoy fans!
Last game final indian wells on dailymotion:
http://www.dailymotion.com/stefff92/video/x1h0n8_finale-iw2007-hantuchova-kuznetsova

Frode
Mar 18th, 2007, 03:30 AM
the last game! enjoy fans!
Last game final indian wells on dailymotion:
http://www.dailymotion.com/stefff92/video/x1h0n8_finale-iw2007-hantuchova-kuznetsova



Thanks!

LUIS9
Mar 18th, 2007, 03:52 AM
just to be different...WE GOT MOBY DICK BACK!!!! :lol:

Not quite, Moby was white and I fucking hated his story. I hated eighth grade because of having to read it and write a final paper on it. :mad:

RatedR Superstar
Mar 18th, 2007, 03:55 AM
Not quite, Moby was white and I fucking hated his story. I hated eighth grade because of having to read it and write a final paper on it. :mad:

who cares, our moby dick is black :p :lol:

LUIS9
Mar 18th, 2007, 04:08 AM
who cares, our moby dick is black :p :lol:

I bet black Moby is more fun and exciting especially in Daniela's hands. ;)

Andy.
Mar 18th, 2007, 04:09 AM
Congratulations to Daniela and her fans, you have ben thru a lot and this is a great reward.

Oriental_Rain
Mar 18th, 2007, 10:14 AM
:yeah: @ the title thread :worship:

Success is never sweet if you dont find it in your own terms :D
vyborny Danielka :bounce:

MistyGrey
Mar 18th, 2007, 11:08 AM
:bigclap:

mandy7
Mar 18th, 2007, 11:21 AM
i soooooooooo knew it :p

Sara81
Mar 18th, 2007, 11:26 AM
the last game! enjoy fans!
Last game final indian wells on dailymotion:
http://www.dailymotion.com/stefff92/video/x1h0n8_finale-iw2007-hantuchova-kuznetsova

That is so nice to watch!
I am so happy for all Dani fans .. enjoy it! :kiss:

IMPOSSIBLE
Mar 18th, 2007, 11:33 AM
Thanks for Video :)

Sammy 4 eva!!!
Mar 18th, 2007, 11:41 AM
Yay Dani great thread this is so good for her!!

Williams-forever
Mar 18th, 2007, 12:32 PM
Congrats for getting the whale back. Take good care of it:D

Demska
Mar 18th, 2007, 12:49 PM
Thanks for vid!

Uranus
Mar 18th, 2007, 01:22 PM
Thank you for the video! I would have loved to see that match, such a pleasure!
Big congrats to Danka again :)

drummer girl
Mar 18th, 2007, 01:59 PM
We Got The Whale Back! Wooo

keinimod
Nov 17th, 2007, 12:45 AM
bump :angel:

Belated congrats to all the Dani-believers and especially mandy7 for starting this thread.
We got a little extra with that whale too in '07. :hearts:

Next year we'll KEEP the whale, alright ? ;)

mandy7
Nov 18th, 2007, 12:56 PM
haha, i love this thread

esquímaux
Nov 18th, 2007, 01:01 PM
Ai :hearts: