PDA

View Full Version : Tennis Galla 2007 - Copenhagen

Bitmap
Feb 21st, 2007, 01:17 PM
Caroline Wozniacki plays Martina Hingis in an EXpo match on April 26 th, in KB-Hallen - Copenhagen.;)

Wozniacki mod Hingis i K.B.-hallen.

I november skulle Caroline Wozniacki i K.B.-hallen have spillet en opvisningskamp mod Venus Williams, der imidlertid måtte melde fra på grund af en skade.
I stedet mødtes de to i en turneringskamp i Memphis natten til i dag.
Situationen er lige omvendt, når Caroline Wozniacki torsdag 26. april skal møde en anden tidligere nummer 1 på verdensranglisten, schweizeren Martina Hingis.
Nummer 292 mod nummer 8 i Seoul
Hende har den danske Wilmbledonjuniormester nemlig allerede mødt i en turneringskamp, da Hingis i september vandt 6-3, 6-2 i en WTA-turnering i Seoul.
Dengang var Wozniacki nummer 292 på verdensranglisten og havde været gennem to kvalifikationskampe for at spille sig frem til en kamp mod Hingis, der som 16-årig i Australien vandt den første af sine i alt fem grandslamtitler.
Svær kamp mod forbilledet
»Det var en rimelig god kamp, med en masse lange dueller. Jeg følte, at jeg var godt med hele kampen igennem. Men det var mere mentalt, at det var svært, for hun har altid været mit store idol, siden jeg startede med at spille tennis. Nu er jeg blevet en erfaring rigere, og ved, at hvis jeg bliver ved med at arbejde hårdt, skal jeg nok blive en rigtig god tennisspiller«, skrev Caroline Wozniacki i september efter kampen mod den nu 26-årige schweizer.
Martin Hingis vendte sidste år tilbage efter mere end tre års pause og har siden vundet tre WTA-turneringer, senest i Tokyo for et par uger siden.
Double som opvarmning
Arrangementet i K.B.-hallen indledes 26. april med en doublekamp mellem Frederik Fetterlein, der netop har fået debut som træner for Wozniacki, og franskmanden Henri Leconte på den ene side mod Mansour Bahrami og Michael Tauson

Bitmap
Feb 21st, 2007, 01:19 PM
Jeg skal derind, så har de bare ik at aflyse-igen

HTE
Feb 27th, 2007, 01:37 PM
Så er min billet landet :bounce:

Paule22
Mar 5th, 2007, 01:30 AM
If someone would do this trip together with me to Copenhagen, i would come, just for some nice Tennis and some København - but unfortunately i dont think somebody will.. :sad:

Jorn
Apr 23rd, 2007, 08:18 PM
Only 3 days to go! :)

Anybody know when Hingis will arrive in Copenhagen?

Jorn
Apr 25th, 2007, 05:49 PM
Hingis has now arrived in Denmark today! (I did fear she may withdraw)

So we have a match on tomorrow! :) Go Caro! :)

match will start at 21:00 CET Thursday

Niunia
Apr 26th, 2007, 10:36 PM
any news :confused:

HTE
Apr 27th, 2007, 10:10 AM
Caro lost a close and quite well played match 6-7 6-3 2-6,
The arena was very hot and Caro looked a bit worn at the end, but it was great fun to watch the match live ;)