PDA

View Full Version : Hong Kong: Zi Yan (CHN) d. Nicole Vaidisova (CZE) 7-5 6-3


Derek.
Jan 5th, 2007, 08:58 AM
I'm completely disgusted.

I just don't even know what to say.

So many UE's and double-faults.

I guess Yan just had to keep the ball in the court. :shrug:


:mad: :mad: :mad:

gumoll
Jan 5th, 2007, 09:00 AM
I'm completely disgusted.

I just don't even know what to say.

So many UE's and double-faults.

I guess Yan just had to keep the ball in the court. :shrug:


:mad: :mad: :mad:

or play on Nikki FH

once in second Yan won a game after 4 FH UE :o

Geertvg
Jan 5th, 2007, 09:00 AM
Wowza. Now there's a surprise!

Uranus
Jan 5th, 2007, 09:00 AM
Wow!

cypher_88
Jan 5th, 2007, 09:03 AM
congratz yan :)

1star
Jan 5th, 2007, 09:05 AM
Well done Yan;)

Andy.
Jan 5th, 2007, 09:07 AM
Well done Yan, thats a really good result for her

PLP
Jan 5th, 2007, 09:19 AM
:eek:

Nikki, What's up!!

ViennaCalling
Jan 5th, 2007, 09:21 AM
Nikki :help:
Congrats Yan ;)

Ben.
Jan 5th, 2007, 09:24 AM
Nice job Yan :yeah:

Nicole :help: :shrug: really didn't expect this from her :o hope you can do better in Sydney :)

CrossCourt~Rally
Jan 5th, 2007, 09:25 AM
YAN :yeah:

Hachiko
Jan 5th, 2007, 09:27 AM
Woah well done Zi. :yeah:

Ballbasher
Jan 5th, 2007, 09:28 AM
Solid win Yan :D

Viktymise
Jan 5th, 2007, 09:29 AM
Yan played well yesterday against Maria so im not all that suprised, but Nicole needs to pick it up for Aus :scared:

~Cherry*Blossom~
Jan 5th, 2007, 09:30 AM
:woohoo: Yan :bigclap:

ioni
Jan 5th, 2007, 09:31 AM
Nicole :hug: :o

rockstar
Jan 5th, 2007, 09:51 AM
:eek: great job zi yan! :)

Josh.
Jan 5th, 2007, 09:53 AM
way to fucking go yan!! :woohoo:

Slumpsova
Jan 5th, 2007, 09:53 AM
I'm completely disgusted.

I just don't even know what to say.

So many UE's and double-faults.

I guess Yan just had to keep the ball in the court. :shrug:


:mad: :mad: :mad:
i told you so :tape:
didn't see the match but i supposed it was what you said. it seems like Nicole doesn't know how to hit the ball across the net anymore :o (maybe it's b/c she hurts her finger)

this is one of the worse lose since Zi Yan is the lowest ranked player EVER who has beaten her :help:
thank god it's only an exhibition match.

LefandePatty
Jan 5th, 2007, 09:54 AM
Bye bye Nicole. :wavey:

Meelis
Jan 5th, 2007, 09:55 AM
:bolt:

Josh.
Jan 5th, 2007, 10:04 AM
btw does anyone know what time it is in china :angel:

DolceVita
Jan 5th, 2007, 10:05 AM
7:00PM in Beijing

gumoll
Jan 5th, 2007, 10:06 AM
btw does anyone know what time it is in china :angel:

Time for Dementieva vs Sharapova :p

I<3Myskina
Jan 5th, 2007, 10:11 AM
Uhh, Nicole? :help: :wavey:

What happened?

KimC&MariaSNo1's
Jan 5th, 2007, 10:16 AM
I am shocked with Vaidisova lately

Lulu.
Jan 5th, 2007, 10:27 AM
Suprising

hurricanejeanne
Jan 5th, 2007, 10:30 AM
Nicole WTF?
Hopefully it was more of a case of not caring because it's an exhibition.
Pick it up in Sydney.

Neptune
Jan 5th, 2007, 10:35 AM
Nicole,what happens? :sad:


Nicole tryed a serve and volley :eek: and came to the net during the match from the few points I saw!:angel:

Josh.
Jan 5th, 2007, 10:37 AM
Time for Dementieva vs Sharapova :p

thats what i was waiting for.. :D... live scores??

The Dawntreader
Jan 5th, 2007, 10:37 AM
The world number 166 beating the world number 10:tape: :tape:

*Jean*
Jan 5th, 2007, 10:38 AM
What a shame Nicole :lol:

Josh.
Jan 5th, 2007, 10:40 AM
:eek: world number 166, didnt realise she had gone down THAT low

.Andrew.
Jan 5th, 2007, 10:41 AM
Well done, Zi! :yeah: :eek: :bigclap: :rocker:

Nicole :o :help: :tape:

Ferosh
Jan 5th, 2007, 11:16 AM
:spit:

morningglory
Jan 5th, 2007, 11:17 AM
hmmm... :(
first upset of the year for Nicky...

ce
Jan 5th, 2007, 11:53 AM
nikole,i expected you to win this easy:sad:

HAOCHEN-GOAT
Jan 5th, 2007, 11:54 AM
Zi ! congrats ;) :bounce: :woohoo: :banana: :hearts: :rocker2: :worship:

Yan Zi has a lot of tennis

Dexter
Jan 5th, 2007, 11:59 AM
You better pick up you game Nicole! :o

Craigy
Jan 5th, 2007, 12:00 PM
:unsure:

muniu
Jan 5th, 2007, 12:13 PM
It was horrible match.
Nicole made around 50 UE's :o pathetic :help:

soccerjock
Jan 5th, 2007, 12:19 PM
Wow Yan good start to 07!

ayusania
Jan 5th, 2007, 12:31 PM
omgggggggggggggg:eek: nicole lost:crying2: im felling so sad....

-sugi-
Jan 5th, 2007, 12:36 PM
Yan :yeah:

Sharapova's_Boy
Jan 5th, 2007, 12:40 PM
OMFG :tape: :tape: :tape:

This is probably worse than the losses to Golovin and Castano in 2006.

Martian KC
Jan 5th, 2007, 01:59 PM
LOLZ Congrats Zi Yan!

Kim's_fan_4ever
Jan 5th, 2007, 02:00 PM
:tape:

P_Fer
Jan 5th, 2007, 02:26 PM
Nikki what is up with you? Get your act together

Good job Yan!

Jogi
Jan 5th, 2007, 02:36 PM
omg, calm down people, this is just an exibition
I'm sure nicole picks up her game when it matters

jazar
Jan 5th, 2007, 02:40 PM
is nicole's finger injury still troubling her?

andrewC
Jan 5th, 2007, 02:42 PM
Awesome :D forget 2006, Yan, look forward to you doing better in singles again this year. Keep making progress! :banana:

gocanadago
Jan 5th, 2007, 02:44 PM
Nikki :eek: :tape:

Vaidisova
Jan 5th, 2007, 02:45 PM
Nicole:lol: :help:


I'm sure nicole picks up her game when it matters

She better. :tape: :o

http://img501.imageshack.us/img501/7757/343j3ja905he0005no4.jpg
http://img351.imageshack.us/img351/9163/343j3j3205he0005ju4.jpg

http://i10.tinypic.com/2a7va0z.jpg

Ellery
Jan 5th, 2007, 03:01 PM
Zi :banana: :hearts:

Hopefully this will help your confidence, coming into AO :bounce:

The Daviator
Jan 5th, 2007, 03:03 PM
:eek:

Nicole :help:

LDF
Jan 5th, 2007, 03:22 PM
Nicole :o :help:

But well done Yan! :)

Mina Vagante
Jan 5th, 2007, 03:23 PM
:eek: SURPRISING

Harju.
Jan 5th, 2007, 04:26 PM
It's only an exhibition match. People should not make too big deal about it.
She got her match practise that she needed before AO. Good luck at Sydney now, Nikkie :hug:

drake3781
Jan 5th, 2007, 06:07 PM
I'm smiling for Zi; she must be so happy! :D

SzavayFi
Jan 5th, 2007, 06:09 PM
YEEEEESSSS!!!!! The beast has been slayed. :drool:

.david.
Jan 5th, 2007, 11:30 PM
Oh Nicole:tape:
But yeah its just an exibition Match. Nicole please play better at the AO:kiss:

Congrats Zi.

silverwhite
Jan 7th, 2007, 05:31 AM
Zi is ranked lower than she is because she usually gets to the latter stages of the doubles tournaments which clash with singles qualies. :shrug: