PDA

View Full Version : Will you pay $ 1,000,000 to spend 24-hours with your fave player?


ZeroSOFInfinity
Dec 18th, 2006, 02:44 AM
The $ 1,000,000 package includes:-

a meet-and-greet session.
a practice session together before playing a tennis match (singles and doubles).
a tour of your fave's home.
a lunch prepared by your fave.
a photo session.
a dinner in a 5-star luxurious hotel, or a personal yatch.
a ride in a limo to a nightclub (with free drinks on the house), and
a souvenier of your choice.Will you pay for that? :wavey:

Wannabeknowitall
Dec 18th, 2006, 02:54 AM
Lindsay has enough money and I would be crazy to be with Lindsay 24 hours.
She's a person where two hours is the perfect amount of time before she gets moody.
I was hoping that Lindsay would be like Serena & Venus and do something for charity.
I remember there being an auction years ago where the highest bidder got to play with either one of the sisters or both.
I can't remember what the highest bidder paid though.

Does anyone know?

I would pay 10,000 for two hours to hit around and get a couple of lessons from Lindsay.

!<blocparty>!
Dec 18th, 2006, 02:54 AM
If I had a million $$$'s to throw away, naturally.

Otherwise, no fucking way. :scratch:

alwayshingis
Dec 18th, 2006, 03:00 AM
umm no. Anyone who says differently is severely challenged.

crazyroberto6767
Dec 18th, 2006, 03:01 AM
Yes...if the souvenier was her house or bank account :angel:

Kenny
Dec 18th, 2006, 03:06 AM
Heck no!

Black Mamba.
Dec 18th, 2006, 03:06 AM
No

Sally Struthers
Dec 18th, 2006, 03:06 AM
are you insane? No way! I am not paying a million bucks to meet ANYONE!

Mother_Marjorie
Dec 18th, 2006, 03:13 AM
are you insane? No way! I am not paying a million bucks to meet ANYONE!

:worship: :worship: :worship:

Martian Stacey
Dec 18th, 2006, 03:21 AM
No of course not. If I had that kind of money I would spend it on other things - a nice house for example ;)

DutchieGirl
Dec 18th, 2006, 03:22 AM
No - because if I asked her nicely, she'd probably do some of those things on the list for free. :lol:

selyoink
Dec 18th, 2006, 03:32 AM
Certainly not.

RJWCapriati
Dec 18th, 2006, 03:52 AM
I would.....though we would have to play tennis together for at least 6 hours!!!

vogus
Dec 18th, 2006, 03:55 AM
if i put out a million dollars, i'm going to have sex with my fave all night long. Who would pay that kind of money just for lunch and souvenirs?

Ben.
Dec 18th, 2006, 04:10 AM
no, i'd buy nicer things with 1 million ya no :)

drake3781
Dec 18th, 2006, 04:10 AM
Ha ha, for some reason I thought the title said $1,000, and I thought, "Sure, one thousand is about what it is worth to me."

( I hadn't considered the other goodies like the hotel, etc.)

One million? No f*cking way. If I had one million, I would use it to conserve endangered animals' habitats, not for luxury for myself.

GrassGOAT
Dec 18th, 2006, 04:24 AM
I can think of better things to do with a million dollars :p

Wannabeknowitall
Dec 18th, 2006, 04:28 AM
if i put out a million dollars, i'm going to have sex with my fave all night long. Who would pay that kind of money just for lunch and souvenirs?

For a million dollars, I want an orgy with a couple of my faves all night long. :tape:

vogus
Dec 18th, 2006, 04:43 AM
For a million dollars, I want an orgy with a couple of my faves all night long. :tape:


i didn't know you like women. :p

vogus
Dec 18th, 2006, 04:46 AM
Hey guys, I'm going to do this. How do I though?


you just transfer the money to my bank account and i'll take care of it. PM me and i'll give you the details.

Wannabeknowitall
Dec 18th, 2006, 05:12 AM
i didn't know you like women. :p

Well the rules never said it had to be a female fan favorite.

If it's a male favorite I would choose, Nadal, Safin, Olivier Rochus, Blake, Roddick, Guadio, Baghdatis, Tursonov, Verdasco, and Berdych. :tape:

maddogz48
Dec 18th, 2006, 05:17 AM
Fu*k No.

For $1,000,000 the player would have to so much things for me including sucking my dick & fu*king me all day long and even then I would not get my $1,000,000 worth.

FLL
Dec 18th, 2006, 05:28 AM
I'd go with Anna Kournikova and I'd pay a million for my souvenir ;) I'd share my bed with her if you know what I mean :lol:

Just kidding.. With a million I'd a lot more stuff then with my fav!!

CrossCourt~Rally
Dec 18th, 2006, 06:01 AM
Sure...if i was OPRAH and had that kind of $$$ to throw around ! :lol:

CrossCourt~Rally
Dec 18th, 2006, 06:02 AM
Fu*k No.

For $1,000,000 the player would have to so much things for me including sucking my dick & fu*king me all day long and even then I would not get my $1,000,000 worth.


:scared: :bolt:

drake3781
Dec 18th, 2006, 06:17 AM
if i put out a million dollars, i'm going to have sex with my fave all night long. Who would pay that kind of money just for lunch and souvenirs?

For a million dollars, I want an orgy with a couple of my faves all night long. :tape:

Fu*k No.

For $1,000,000 the player would have to so much things for me including sucking my dick & fu*king me all day long and even then I would not get my $1,000,000 worth.

I'd go with Anna Kournikova and I'd pay a million for my souvenir ;) I'd share my bed with her if you know what I mean :lol:

Just kidding.. With a million I'd a lot more stuff then with my fav!!

I knew much of this tennis talk was just a way for horny men to watch and fantasize about women, but it's refreshing to have you come right out and admit exactly what you want.

Sex, an orgy, sucking your dick, f*cking you all day long, sharing your bed, and a lot more stuff.

Appreciate the honesty, guys. :yeah: Now please do me a favor and drop the "but I like her tennis game, too" when listing your reasons for liking a player; it is sooo transparent. :rolleyes:

rockstar
Dec 18th, 2006, 06:20 AM
no. but not that i'll have that much money (yet ;) ) so there's no point talking :p

MrSerenaWilliams
Dec 18th, 2006, 06:21 AM
a million....NO, but I'd pay, if it were like an auction package for charity.

Jeff
Dec 18th, 2006, 06:24 AM
Actually I was going to say yes, if I had like $34 billion dollars. But no I wouldn't. If my favorite player required that much money for me to meet with them, it's not worth my time -- That is, I'm not going to fork out $1 million to meet with someone when I know I wouldn't be there at the moment if I didn't have the money, and the person would rather be doing something else. I'm satisfied with just being a fan.

ZeroSOFInfinity
Dec 18th, 2006, 06:45 AM
:lol: Seriosuly?

Btw, is the money going to charity?

Yeah sure... just place the money in Vogus' bank account, and he will pass me the money. I will then use the money to go on holiday and buy myself a car, before the balance I invest in stock-market shares.

And yeah, I'll pretend that I have given the money to charity.

jazar
Dec 18th, 2006, 06:57 AM
if i had enough money that i could throw away i would, but cos i don't stalking would be a cheaper option

jazzfuzion
Dec 18th, 2006, 07:28 AM
not a chance in hell...maybe if the souvenir was the player herself haha she could become my pet

CooCooCachoo
Dec 18th, 2006, 08:14 AM
Uhm.

No chance.

The Daviator
Dec 18th, 2006, 08:21 AM
No way :lol:

~Carsten~
Dec 18th, 2006, 08:47 AM
no way

VasVas
Dec 18th, 2006, 08:53 AM
if i put out a million dollars, i'm going to have sex with my fave all night long. Who would pay that kind of money just for lunch and souvenirs?

yeaa thats right, in addition 1 million is too much for 1 night :)

The Daviator
Dec 18th, 2006, 09:02 AM
Not even for Lindsay Dav?! :eek: If this package is for real, I'm defnitely doing it, and I'll probably choose Lindsay.

How are you not banned yet? :lol:

I love Lindsay, but there are better ways to spend $1m :p

Slumpsova
Dec 18th, 2006, 09:07 AM
it would be very weird to spend 24 hours with fave players :help:
i don't want anyone to call me a stalker or sicko :o

sapir1434
Dec 18th, 2006, 11:03 AM
No :tape:

shrOOf
Dec 18th, 2006, 11:09 AM
no chance

dreamgoddess099
Dec 18th, 2006, 01:07 PM
I would definitely pay $1,000,000 dollars................in ©Monopoly money.

Neptune
Dec 18th, 2006, 03:17 PM
it would be very weird to spend 24 hours with fave players :help:
i don't want anyone to call me a stalker or sicko :o

Lol,yeaaa,that's so...........odd!!!!!I wouldn't do that!:eek:

ioni
Dec 18th, 2006, 04:12 PM
NO way ...

Uranus
Dec 18th, 2006, 05:29 PM
No way! Maybe I would pay so much if Daniela agreed to marry me :D

AaronJoyB
Dec 18th, 2006, 05:30 PM
Absolutely NOT!

mashamaniac
Dec 18th, 2006, 05:45 PM
I'D PREFER SPENDING MY MONEY IN BETTER WAYS THAN SPENDING ONE DAY!!maybe if you wanna spend money to go to tournaments and have a meeting with your fav is even lesser than 1.000.000$!!!!

Princeza
Dec 18th, 2006, 05:54 PM
No because i saw martina, she smiled @ me (i know it because i was the only person in front of her for a few seconds lol) , i cant ask for more

anlavalle
Dec 18th, 2006, 05:56 PM
If I had a million $$$'s to throw away, naturally.

Otherwise, no fucking way. :scratch:

me too, if i had why not, but i don`t think momo need that much money

Mina Vagante
Dec 18th, 2006, 07:02 PM
hell yea:bounce: mind you it all depends on how much money i have. but yeah would be well good:lick:

AnneSo006
Dec 18th, 2006, 07:22 PM
No, because I think that if you ask Tati nicely she can do some things that are on the list for free... ;) (meet, photos...)

And I'm not interested at all in a limo... ;)

Kim's_fan_4ever
Dec 18th, 2006, 07:31 PM
Now way I'm gonna pay money for meeting anybody.

Drake1980
Dec 18th, 2006, 07:33 PM
:lol:

Tenis Srbija
Dec 18th, 2006, 07:40 PM
:haha: :haha:

What a sick question!!! Ofcourse NOT!!!
Who came up with this? :rolleyes:

IceHock
Dec 18th, 2006, 07:44 PM
Well, i'm not retarded so probably not.

hablo
Dec 18th, 2006, 07:52 PM
NOPE.

serenafan08
Dec 18th, 2006, 07:55 PM
All that in one day? For a million dollars? Are you crazy!?? If I pay that much money to meet anyone, then I better become part-owner of their estate or something else that they own!!! I better see some financial benefits for that - paying a million dollars isn't a price - it's an investment, and one I should see a return on!! All those things would be nice, but not for a million dollars.

*JR*
Dec 18th, 2006, 10:03 PM
if i put out a million dollars, i'm going to have sex with my fave all night long.
Who do you have in mind? :devil: (Some men might pimp out their woman for that kind of loot). :tape:

Sally Struthers
Dec 18th, 2006, 10:16 PM
Who do you have in mind? :devil: (Some men might pimp out their woman for that kind of loot). :tape:

I'd pimp myself out for a million bucks :tape: