PDA

View Full Version : Paris Hilton is a Piece of Sh*t


Mrs. Peel
Nov 20th, 2006, 06:37 PM
So says Tina Fey form SNL.

What is it with bony white women calling each other fat? :confused:


http://www.usmagazine.com/tina_fey_paris_hilton_is_a_piece_of_sh_t

Tina Fey, the former head writer of Saturday Night Live, and creator and star of the new NBC show, 30 Rock, dropped by Howard Stern’s Sirius Satellite radio show on Wednesday to share her thoughts on various past SNL guest hosts.
She revealed (http://cityrag.blogs.com/main/2006/11/tina_fey_on_par.html) that Paris Hilton asked the writers to make a skit in which she could play Jessica Simpson "because I hate her…she's fat.” Fey also claims that Paris was so self-centered that staffers had a bet going on as to whether she would ask anyone something personal (like "How are you?") during her week on-set. They only lost when she asked, “Is Maya Rudolph Italian?" (she's half Black, half Jewish).

In excerpts from the interview below, Tina dishes more on Paris, Matthew McConaughey (See: personal hygiene, lack thereof) and losing her own virginity.

On her virginity:
TF: I was 24 when I lost my virginity. I was still a virgin when I met my husband.
HS: Why do you think that is, you were the hot girl on SNL?
TF: I don't know, I was a drama major, so it was me and 100 gay guys, so maybe that was my problem.
On Paris Hilton:
HS: What is Paris Hilton like?
TF: She's a piece of sh-t. The people at SNL were like maybe she'll be fun, maybe she won't take herself so seriously. She takes herself so seriously! She's unbelievably dumb and so proud of how dumb she is. She looks like a tranny up close.
HS: Was she bad on SNL, was she hard to deal with?
TF: She was awful. People never come in and say "I'm not doing that." So, this guy Jim Downey wrote a really really funny sketch, it was supposed to be Lorne Michaels just finding out that she had a sex tape and telling her she couldn't host the show because SNL has standards... So she was like "I'm not doing it!" and refused to come out of her dressing room. Also, you would walk down the hall and find what just looked like nasty wads of Barbie hair on the stairs... Her hair is like a Fraggle.
HS: Did she give you ideas for sketches?
TF: Yeah, she wanted to make fun of all the girls she hates. She was like "I want to play Jessica Simpson, I hate her." She would come in the room and say "you should do a show about Jessica Simpson because she's fat."
HS: What was the bet you guys had going about her?
TF: The cast had a bet if she would ask anyone on the cast anything about themselves, you know like how are you? where are you from? anything. I think Seth Meyers won because at one point, she asked him if Maya Rudolf was Italian.
On Matthew McCaughahey:
TF: He was a nice enough guy.
HS: I've noticed he always has his shirt off
TF: Yeah, he was always taking his shirt off, he's like "yeah, here's my deal, I'm hot." We had a meeting one day at like 11 o'clock, right before the show and he walks into the meeting shirtless wearing this like old musty sarong.
HS: He seems like he wouldn't smell very good, does he smell good?
TF: He doesn't smell great, no.

Rocketta
Nov 20th, 2006, 06:44 PM
aww, there's nothing wrong with a little man musk. :hearts:

Sally Struthers
Nov 20th, 2006, 06:46 PM
Matthew McCaughahey is just nasty. I never saw the appeal of him.

CrossCourt~Rally
Nov 20th, 2006, 06:48 PM
i guess Paris won't be back on SNL:lol: I am not surprised at what Tina Fey said about Paris whatsoever. I expected so much :rolleyes: Its still a funny read though :lol: :p

tennispro105
Nov 20th, 2006, 07:04 PM
i'm a big fan of tina fey and i support with what she said. the 'transcript' in that article isn't exactly what was said in the interview though. paris didn't call jessica fat. at least tina didn't say she did. what tina said was paris wanted to make fun of all these people she hates and then tina imitated paris and said "you guys should write a sketch where i play jessica simpson and she's fat." i'm not trying to defend paris or anything, it's just that's not what tina said. i noticed the original poster said something about this so i thought i'd clear it up.

No Name Face
Nov 20th, 2006, 07:06 PM
lmao, tina fey is hilarious.

kiwifan
Nov 20th, 2006, 07:07 PM
Damn, I'm gonna have to buy myself some Sirius Howard Stern for Christmas. :devil:

!<blocparty>!
Nov 20th, 2006, 07:26 PM
This is exactly why I think Paris is great. She is so entertaining. Everyone hates her GUTS. :D

She revealed that Paris Hilton asked the writers to make a skit in which she could play Jessica Simpson "because I hate her…she's fat.”

:hearts:

quasar
Nov 20th, 2006, 08:50 PM
Paris Hilton is a Piece of Shit
Why would someone go insulting shit like that!

Cheers,

Carlos

*JR*
Nov 20th, 2006, 09:54 PM
So says Tina Fey form SNL:

She looks like a tranny up close.

How did Ann Coulter get into the discussion? :tape:

Barrie_Dude
Nov 20th, 2006, 11:33 PM
How did Ann Coulter get into the discussion? :tape:
At least Ann Coulter has brains!:lol:

skanky~skanketta
Nov 21st, 2006, 02:55 AM
aww, there's nothing wrong with a little man musk. :hearts:
imagine his armpit all up in your face.

i'm gonna throw up.

Infiniti2001
Nov 21st, 2006, 03:14 AM
How did Ann Coulter get into the discussion? :tape:


http://img154.imageshack.us/img154/4152/lff3oj7.gif Meanwhile , I don't know why anyone is shocked that Matthew stinks. He announced to the world on Oprah, that he doesn't believe in wearing deodorant http://img166.imageshack.us/img166/2086/iconredfacehz6.gif

Infiniti2001
Nov 21st, 2006, 03:15 AM
At least Ann Coulter has brains!:lol:

you mean balls http://img154.imageshack.us/img154/4152/lff3oj7.gif:angel:

Rocketta
Nov 21st, 2006, 03:22 AM
imagine his armpit all up in your face.

i'm gonna throw up.

Why on earth would he put his armpit in my face? :eek:

stevos
Nov 21st, 2006, 03:22 AM
http://img154.imageshack.us/img154/4152/lff3oj7.gif Meanwhile , I don't know why anyone is shocked that Matthew stinks. He announced to the world on Oprah, that he doesn't believe in wearing deodorant http://img166.imageshack.us/img166/2086/iconredfacehz6.gif

Oh man, my gym teacher doesnt believe in it either. It is not nice. :tape: :mad:

Mrs. Peel
Nov 21st, 2006, 04:07 AM
http://img154.imageshack.us/img154/4152/lff3oj7.gif Meanwhile , I don't know why anyone is shocked that Matthew stinks. He announced to the world on Oprah, that he doesn't believe in wearing deodorant http://img166.imageshack.us/img166/2086/iconredfacehz6.gif

Really?!?!?:o

I always knew matthew m. was a little funky.

Jakeev
Nov 21st, 2006, 05:08 AM
aww, there's nothing wrong with a little man musk. :hearts:


Especially if it's coming of that body:lick: :lol:

go hingis
Nov 21st, 2006, 05:15 AM
Well I can see why some people chose not to wear it. Our bodies are made to perspire and blocking it in isn't good for you. Lol remember that email that went round. I did try deodorants that where not Anti perspirant but they're shit, so I still use them.

Paris = the heading of this thread

Drake1980
Nov 21st, 2006, 05:22 AM
:lol: I love Tina! I also love Paris though :lol:

Wigglytuff
Nov 21st, 2006, 05:27 AM
Why would someone go insulting shit like that!

Cheers,

Carlos

:lol: :lol: :lol: seriously.

Wigglytuff
Nov 21st, 2006, 05:30 AM
http://img154.imageshack.us/img154/4152/lff3oj7.gif Meanwhile , I don't know why anyone is shocked that Matthew stinks. He announced to the world on Oprah, that he doesn't believe in wearing deodorant http://img166.imageshack.us/img166/2086/iconredfacehz6.gif

ewwwww at least he should wear hippie deodorant.

you mean balls http://img154.imageshack.us/img154/4152/lff3oj7.gif:angel:

:tape: :tape: :lol: :lol: :lol: :tape: :tape:

Kunal
Nov 21st, 2006, 11:56 AM
paris is the dumbest thing that has made it in hollywood.

it is so godamn disheartening to see her everyday.

Cage
Nov 21st, 2006, 12:09 PM
Paris is awsome i dont have to comment on this other women even if she didnt like her why make such rude comments its horrible :tape:

Martian KC
Nov 21st, 2006, 12:21 PM
Wow, where are the rest of excerpts of Howard Stern show?

Ellery
Nov 21st, 2006, 02:45 PM
:lol:

Wannabeknowitall
Nov 21st, 2006, 03:38 PM
http://img154.imageshack.us/img154/4152/lff3oj7.gif Meanwhile , I don't know why anyone is shocked that Matthew stinks. He announced to the world on Oprah, that he doesn't believe in wearing deodorant http://img166.imageshack.us/img166/2086/iconredfacehz6.gif

Supposedly Mel Gibson doesn't either.

égalité
Nov 21st, 2006, 03:54 PM
How did Ann Coulter get into the discussion? :tape:

Ann Coulter looks like a tranny from all distances!

égalité
Nov 21st, 2006, 03:58 PM
AAAAH AND MATTHEW MCCONAUGHEY IS SO HOT *dies*

Dominic
Nov 21st, 2006, 06:40 PM
Does tina fey have anything positive to say about anyone. what a whining bitch! btw everyone who has met paris says she is the sweetest thing.

Crazy Canuck
Nov 21st, 2006, 07:39 PM
btw everyone who has met paris says she is the sweetest thing.

Um... what?

Cage
Nov 21st, 2006, 08:53 PM
Does tina fey have anything positive to say about anyone. what a whining bitch! btw everyone who has met paris says she is the sweetest thing.

All he producers and everyone who works with her says she is sweet i think i beleive thm over this woman :)

tennispro105
Nov 21st, 2006, 09:53 PM
^^ do you ever hear people who are co-workers in a movie or something say bad stuff about each other? almost never! if you thinking about people like at the simple life, of course they're going to say nice things about her. they don't want her to quit doing the show.
besides, tina has no reason to lie or make this stuff up. plus, amy poehler who also works at snl said paris was a terrible host too.

Shuji Shuriken
Nov 21st, 2006, 10:26 PM
Does tina fey have anything positive to say about anyone. what a whining bitch! btw everyone who has met paris says she is the sweetest thing.
death

kiwifan
Nov 21st, 2006, 10:47 PM
Just found out that a friend of mine works with "someone" so I have to delete my commentary (http://www.defamer.com/hollywood/paris-hilton/paris-hilton-pukesyncs-her-way-through-a-vegas-performance-216413.php):p for now.

Rocketta
Nov 21st, 2006, 10:54 PM
Does tina fey have anything positive to say about anyone. what a whining bitch! btw everyone who has met paris says she is the sweetest thing.

In which universe are you referring to? :help:

Cage
Nov 21st, 2006, 11:09 PM
^^ do you ever hear people who are co-workers in a movie or something say bad stuff about each other? almost never! if you thinking about people like at the simple life, of course they're going to say nice things about her. they don't want her to quit doing the show.
besides, tina has no reason to lie or make this stuff up. plus, amy poehler who also works at snl said paris was a terrible host too.

yes i have heard people who have worked with eachohter say horrid stuff :confused: :rolleyes:

Kunal
Nov 22nd, 2006, 06:32 AM
yuck.....

jochem
Nov 22nd, 2006, 09:50 AM
Can anyone just get that Paris girl out of the spotlights... why are they so stupid to put her on the show in the first place... Society is in a huge downfall with dumb and untalented people like this. I dont like it.

Kunal
Nov 22nd, 2006, 10:02 AM
gawd thats gross