PDA

View Full Version : Venus Williams vs Caroline Wozniacki in DK. Match cancelled!

Jorn
Oct 10th, 2006, 11:06 PM
Hi,

After 4 years they has again been able to get Venus to play in Copenhagen, Denmark. This time she'll play the danish raising star Caroline Wozniacki, Monday November 27. 4 years ago Venus played Hantuchova in Parken, but this time she will play in smallere arena KB Hallen.

Jorn

Bitmap
Oct 12th, 2006, 03:11 PM
Yes im going... :) I got 2 Tickets, and theres a legends double before the singles match!!! :bounce: Måske vi se derinde? Hej fra mig! :wavey:

Bitmap
Oct 12th, 2006, 03:15 PM
Did you see venus in parken in 2002? Jeg var der og betalte 450 kr for en plads som jeg ikke fik øv,da de havde spærret den sektion af....Det var ok men skide koldt!!! :eek: Jeg har billeder fra der!!! :lick:

Jorn
Oct 12th, 2006, 04:01 PM
Jeg var ikke i Parken i 2002 men jeg har set Venus i Hamburg et par gange (Da de havde en tourny)
Gav du virkely 450 Kr for en billet i 2002? :eek: jeg har købt en til 350 i år til den næste event. Jeg syntes at de 550 Kr var for dyre og 350 også dyrt for en kamp.

Jorn
Oct 14th, 2006, 04:53 PM
Still tix to buy.

http://www.billetnet.dk/html/artist.htmI?l=DK&artist=TENNIS+GALLA+2006

pierce0415
Oct 15th, 2006, 01:40 AM
I just hope Venus actually plays :tape:

Bitmap
Oct 15th, 2006, 02:52 PM
Jo tak, det var mange penge at give for en billet, men nu hvor endelig en WTA spiller ville komme til københavn, ja enda 2,så måtte jeg have den bedste plads, men sådan gik det førnævnt ik...Nå pyt nu glæder vi os til den 27 november... :bounce: Gad vide hvilken legender der kommer og spiller legends kampen.forhåbentligt også kvinder,..

Jeg tog dengang der var Copenhagen Open, ind og så tennis hvert år.ATP tennis...Jeg har også autografer fra Safin(samme år som han vandt Us Open 01),Fetterlein,Goe gamle Carlsen, og Henman!! Der er en challenger atp tournering i kolling, lidt for langt væk fra mig, men ellers kunne jeg godt havde tænkt mig at se noget tennis hvis det da havde været på kbs anlæg!!!

Ok vi er i WTA forummet, nok om ATP..Go fornøjelse D. 27.. :wavey:

Pierce0415, im sure Venus will play,shes very fund of our lovely capital and is brinning the whole family along..Bye ;)

Jorn
Oct 15th, 2006, 09:26 PM
Bitmap, Se på Caroline's website, I Calendar for Info about også mens senior doubles, Fetterlein/Michael Mortensen og to udlændinge spiller. www.carolinewozniacki.dk

Williams-forever
Oct 16th, 2006, 05:37 PM
Jeg har ogs billetter...Det bliver herre-nice at se Venus "in real life" :D :cool:
Håber bare at skaden ikke resulterer i et afbud :scared:
I formår virkelig at fucke dansk-engelsk up hva! :lol:

vesanto
Oct 23rd, 2006, 12:23 AM
I am not against Venus playing exhibition tournaments but having in mind that she barely plays in the professional circuit, I really think she should cut off these kind of appearances to rest her body. Otherwise, we will keep watching these seasons where she plays like 3 exhibition tournaments and only 7 or 8 with luck in the professional circuit. :sad:

Jorn
Nov 2nd, 2006, 08:17 PM
Good 3 weeks to go! Still tix to buy!

santhuruu
Nov 12th, 2006, 08:53 AM
Well Venus has just confirmed that her wrist is okay. And even though it was fine she didn't want to play any other tournaments left in 2006 on the WTA TOUR because she wants to prepare herself for 2007. Soo I think there is a big chance that Venus will play Copenhagen:D

Craigy
Nov 12th, 2006, 12:37 PM
Go Caro :)

santhuruu
Nov 17th, 2006, 07:49 PM
GOooo VENUS!

M-K
Nov 22nd, 2006, 04:15 PM
Venus ain't coming. It's on tv2 news. They're trying to get another big name to come, but I don't think it can happen, since it's just days away.

Jorn
Nov 22nd, 2006, 04:46 PM
Det hele er aflyst...Venus injured...I did fear to get that news.

On Text TV they write, they ask Justine, Momo, Serena and Hingis to play :eek: they should know that won't happen...

Jorn
Nov 22nd, 2006, 05:07 PM
match cancelled. :( Its sad they did not have a backup player ready...

Lukily I did not buy train tickets yet...

Jorn
Nov 24th, 2006, 01:46 PM
A question to people with tickets

Spørgsmål om billeter, nogen der ved hvordan og hvor vi får pengene retur?

Bitmap
Nov 25th, 2006, 06:22 PM
ØV-ØV, jeg så det i avisen her i torsdags...:eek: Jeg købte 2 billetter igennem billetnet, og jeg har fået refunderet begge, dog ik gebyret på 20 kr.:mad:pr billet. Så du må en tur på posthuset..Nå men vi må se om hun eller en anden evt.kommer igen næste år!!!:confused: Også ærgeligt for caroline..Når men hun giver den hele armen næste år på touren...:worship: