PDA

View Full Version : Stuttgart Tier II, 2 oktober 2006

Gerben
Sep 26th, 2006, 09:12 PM
Entry list so far:

1 F Mauresmo, Amelie FRA 1
2 F Dementiva, Elena RUS 5
3 F Petrova, Nadine RUS 6
4 F Kuznetsova, Svetlana RUS 7
5 F Schnyder, Patty SUI 8
6 F Myskina, Anastasia RUS 12
7 F Safina, Dinara RUS 13
8 F Pierce, Mary FRA 14
9 F Schiavone, Francesca ITA 15
10 F Groenefeld, Anna-Lena GER 16
11 F Ivanovic, Ana SCG 17
12 F Hantuchova, Daniela SVK 18
13 F Jankovic, Jelena SCG 20
14 F Peer, Shahar ISR 22
15 F Srebotnik, Katarina SLO 23
16 F Golovin, Tatiana FRA 28
17 F Rubin, Chanda USA 29
18 F Williams, Venus USA 31
19 F Dechy, Nathalie FRA 32
20 F Likhovtseva, Elena RUS 33
21 F Krajicek, Michaella NED 35
22 W Williams, Serena USA 93
23 W
24 W
25 Q
26 Q
27 Q
28 Q
29 B
30 B
31 B
32 B

So no qualifying. Let's hope for a first round match against players like Myskina or Dechy. But it will probably be Schnyder.

hollander
Sep 26th, 2006, 09:30 PM
Liever nog Golovin; daar heeft Misa in het juniorencircuit vaak van gewonnen.

obiku
Sep 26th, 2006, 09:42 PM
Liever nog Golovin; daar heeft Misa in het juniorencircuit vaak van gewonnen.

Nou..liever niet ,Golovin speelde erg goed op de US open.Als we toch mogen kiezen,een Q of dan maar Groenefeld s.v.p!

DutchieGirl
Sep 27th, 2006, 04:32 AM
Nou..liever niet ,Golovin speelde erg goed op de US open.Als we toch mogen kiezen,een Q of dan maar Groenefeld s.v.p!

Groenefeld of Dechy aub. ;)

Gerben
Oct 1st, 2006, 04:13 PM
Het is dus Stosur geworden, en mocht ze dat winnen, dan in de tweede ronde Mauresmo. Doet denken aan Wimbledon, maar liever geen herhaling.
Het wordt tijd dat Misa laat zien dat ze nog wel degelijk kan tennissen. Stosur is niet makkelijk - Misa speelde twee keer tegen haar en verloor beide keren in 2 sets - maar ook geen topper, dus er zijn zeker kansen.

DutchieGirl
Oct 1st, 2006, 06:53 PM
Hmm ja... en ondanks Bondarenko's win in Lux, Misa #34 vandaag, niet 33... Bondarenko is nu 33...met .75 meer dan Misa! :sad:

Gerben
Oct 2nd, 2006, 05:51 PM
Een diepe buiging voor Misa. Een zeer overtuigende 6-2 6-7(2) 6-1 overwinning op Stosur, ondanks een dipje in de tiebreak en enige moeite om het af te maken.
:worship:

Nou kijken wat er tegen Mauresmo mogelijk is. :D

DutchieGirl
Oct 3rd, 2006, 05:10 AM
:woohoo: Prima gedaan Mies!

Dinkie
Oct 3rd, 2006, 12:21 PM
She needed this win.:) Well done Misa, now, good luck and fight against Amelie.

DAVAJ MKirilenko
Oct 4th, 2006, 08:31 PM
Hopen dat ze morgen voor een stunt kan zorgen.
Volgens de stats serveerde ze erg goed tegen Stosur, Als dat morgen weer gebeurt........ wie weet :)
Succes Misa!!!!

chantie
Oct 5th, 2006, 12:01 PM
Mauresmo heeft zich teruggetrokken, Misa :angel: speelt nu tegen very LL Lisa Raymond!!
Kwartfinale te halen, misschien halve??? :D

AndriesWijma
Oct 5th, 2006, 12:04 PM
Volgens het schema van Eurosport zou haar wedstrijd niet worden uitgezonden en dat zal nu wel niet veranderen. Ze kiezen voor Golovin - Benesova en Peer - Schnyder.

DAVAJ MKirilenko
Oct 5th, 2006, 03:24 PM
Op eurosport kiezen ze gewoon voor het center court. Misa speelt op baan 1.
3-3 en 2 breakpoints nu voor Misa.
Ik denk dat ze de kwartfinale wel gaat halen. Zo kan het nog een mooi toernooi worden!

Dutch Women
Oct 5th, 2006, 04:14 PM
Misa!!!!! :bounce: :bounce: :bounce: Nu morgen tegen Golovin knallen! :worship:

Gerben
Oct 5th, 2006, 04:32 PM
6-4 6-2 is een redelijke uitslag tegen nummer 104 van de wereld, ze had wat mij betreft iets teveel moeite in de eerste set.
Maar morgen is weer een hele andere wedstrijd, erg benieuwd hoe ze zal spelen.

Maar in ieder geval, kwartfinale in een Tier II toernooi is altijd mooi! :)

Whatzup
Oct 5th, 2006, 06:14 PM
Netjes Misa! :D Al denk ik wel dat als ze op deze manier tegen Mauresmo had gespeeld, dat ze vrij kansloos onderuit gegaan was.
Morgen tegen Golovin kan een mooie wedstrijd gaan worden als haar service loopt en ze geen stomme fouten gaat maken, of zenuwachtig gaat worden. Ik denk dat ze zeker wel een kansje heeft, en een halve finale in Stuttgart zou wel heel mooi zijn, en opnieuw een kleine doorbraak zijn. Succes Misa! :D

DutchieGirl
Oct 5th, 2006, 06:45 PM
6-4 6-2 is een redelijke uitslag tegen nummer 104 van de wereld, ze had wat mij betreft iets teveel moeite in de eerste set.
Maar morgen is weer een hele andere wedstrijd, erg benieuwd hoe ze zal spelen.

Maar in ieder geval, kwartfinale in een Tier II toernooi is altijd mooi! :)

Misa is normaal een "slow starter" dus... ;)

hollander
Oct 5th, 2006, 07:10 PM
Mooie overwinning van Misa; 6-4/6-2 is niets mis mee.
Nu vol vertrouwen tegen Golovin, die in haar juniorentijd in ieder geval kansloos was tegen Misa. Succes !!!!!!!

DAVAJ MKirilenko
Oct 5th, 2006, 08:30 PM
Golovin is zeker te pakken en het verdere schema is ook gunstig, aangezien ze Petrova, Kuznetsova en Jankovic al ontloopt in de halve finale (als die er komt). Het zal morgen spannend worden denk ik.

Gerben
Oct 5th, 2006, 09:12 PM
Golovin is zeker te pakken en het verdere schema is ook gunstig, aangezien ze Petrova, Kuznetsova en Jankovic al ontloopt in de halve finale (als die er komt). Het zal morgen spannend worden denk ik.Ik weet anders niet of Misa wel zo blij is om bij winst tegen Dementieva of Schnyder te moeten spelen. Al ben ik al lang blij als ze die kans krijgt.

DutchieGirl
Oct 6th, 2006, 04:42 AM
Ik weet anders niet of Misa wel zo blij is om bij winst tegen Dementieva of Schnyder te moeten spelen. Al ben ik al lang blij als ze die kans krijgt.

bah - maakt niet uit. Met halve finales van een Tier 2 moet je blij zijn. ;) (Als ze van Golovin winst).

AndriesWijma
Oct 6th, 2006, 11:13 AM
Misa over een kwartiertje live op Eurosport!

DutchieGirl
Oct 6th, 2006, 01:15 PM
En ze heeft met 1-6 2-6 verloren - jammer, maar ze had een paar kansen.

Gerben
Oct 6th, 2006, 01:32 PM
:sad:
Ik heb het niet gezien, maar 1-6 2-6 is toch wel erg hard. Het lijkt me toch dat Golovin niet in de categorie Schnyder/Dementieva valt.
Hopelijk kan ze haar niveau nog een beetje opkrikken, want Linz is nog een stukje zwaarder dan Stuttgart.

DAVAJ MKirilenko
Oct 6th, 2006, 03:59 PM
Weinig kans gehad vandaag. 1e set was vooral goed van Golovin. Bij bij de 22e keer sloeg ze een 1e service niet in. Ze bewoog veel beter, kon Misa makkelijk onder druk zetten en maakte niet veel fouten.
Misa probeerde het wel, service was op zich niet slecht, maar ze kon moeilijk diepte krijgen in haar slagen en het voetenwerk was weer een probleem.

Toch is een kwartfinale natuurlijk best goed.
Hopen maar dat ze een goede loting krijgt in Linz of gewoon een topspeelster verslaat.

Gerben
Oct 6th, 2006, 07:44 PM
Dubbel ook verloren, maar 6-7(4) 4-6 tegen Raymond/Stosur is toch geen gekke uitslag.
Stuttgart is voorbij, op naar Linz. En nog even goed trainen.

Whatzup
Oct 6th, 2006, 08:12 PM
Misa moet eerst eens aan haar zwakke punten gaan werken! En ze moet denk ik maar even stoppen met het spelen van grote toernooien. Het is niet lekker voor je ritme en zelfvertrouwen om steeds partijen zwaar te verliezen. Ik denk dat ze het beste gewoon weer even terug kan gaat naar de Tier 3's. Daar weer ritme en vertrouwen op doen en dan kan ze het weer langzaam aan gaan proberen in de grotere toernooien. Op deze manier is ze ook nog eens haar ranking aan het vergooien. Met haar schema kan ze bijna onmogelijk de punten van vorig jaar verdedigen. Ik hoop dat alles snel beter gaat!

DutchieGirl
Oct 6th, 2006, 10:20 PM
Ja Tier 3's met een paar Tier 1's en 2's zouden goed zijn (want ze moet Miami spelen, en een paar tier 2's zijn niet slecht want ze wil ook tegen de toppers een beetje spelen om dat niveau te zien). Ik hoop eigenlijk daarom dat ze gaat Hobart spelen en NIET Sydney volgende jaar. In Sydney heeft ze weining kansen voor wins, maar bij Hobart kan ze wel ver gaan...

maar ze heeft haar programma een beetje dit jaar verandered...ze wilde eerste in Moscow en Zurich spelen, en dan heeft ze dat naar Stuttgart en Linz verandered, en ik denk dat was een beter keuze...