PDA

View Full Version : New Haven 21 augustus 2006

Gerben
Aug 18th, 2006, 04:48 PM
Dit onderwerp kan dan nog veel korter worden, want Misa verliest hopeloos met 1-6 5-7 in de eerste kwalificatieronde van Rodionova. In deze vorm hoeft ze niet eens aan de US Open te beginnen. :o

chantie
Aug 18th, 2006, 08:46 PM
Misa :mad: :sad:

Het word tijd dat ze zich door een proffesionele coach laat trainen!! ;)

coachcarter
Aug 18th, 2006, 09:33 PM
Bedankt, maar ik ben niet beschikbaar.

DutchieGirl
Aug 18th, 2006, 09:46 PM
Bedankt, maar ik ben niet beschikbaar.

She said a professional coach, not a crazy loony!

:help: Misa... that's just terrible!

coachcarter
Aug 18th, 2006, 10:13 PM
Volgens mij helpt een echte coach niet eens. Misa heeft behoorlijke technische gebreken, die zijn dusdanig ingeslepen dat er maar heel weinig rek nog in zit. Al met al kan ze heel tevreden zijn met een stevige top 30 notering. Dat is dan toch nog knap gedaan met die beperkingen. De absolute top zit er helaas niet in.

DutchieGirl
Aug 18th, 2006, 10:19 PM
Yeah, we'll see.

Gerben
Aug 18th, 2006, 10:51 PM
Maar je kunt haar recente resultaten niet wijten aan haar gebrekkige techniek. Ze heeft al vaak genoeg laten zien dat ze makkelijk van speelsters als Rodionova kan winnen. En het is heus niet zo dat wat ze een paar maanden geleden wel kon, nu opeens niet meer mogelijk is. De enige logische verklaring is dat ze gewoon vreselijk uit vorm is. Het is heel goed mogelijk dat ze in het naseizoen gewoon weer lekker staat te spelen.

DutchieGirl
Aug 18th, 2006, 10:54 PM
Maar je kunt haar recente resultaten niet wijten aan haar gebrekkige techniek. Ze heeft al vaak genoeg laten zien dat ze makkelijk van speelsters als Rodionova kan winnen. En het is heus niet zo dat wat ze een paar maanden geleden wel kon, nu opeens niet meer mogelijk is. De enige logische verklaring is dat ze gewoon vreselijk uit vorm is. Het is heel goed mogelijk dat ze in het naseizoen gewoon weer lekker staat te spelen.

:lol: I hope she can win a couple of rounds at the US Open to save some points she's gonna lose afterwards (well I hope she can play well afterwards too, and not lose all those points). ;)

Gerben
Aug 21st, 2006, 07:12 PM
Eindelijk winst voor Misa in Amerika, al is het dan maar in het dubbel. De eerste ronde levert een winstpartij op tegen Huber en Kirilenko: 2-6 6-3 6-4.

Na een vroege break achterstand in de tweede set leek de wedstrijd gelopen, maar Misa en Moriaru kwamen sterk terug in het vervolg. De beslissing in de tweede set viel bij een 4-3 voorsprong op de service van Huber/Kirilenko. Een lange game met veel gemiste breekkansen werd toch winnend afgesloten. Daarna lag het initiatief voortdurend bij Misa en Moriaru en kwam de beslissende break op 3-3 in de derde set. De winst kwam daarna niet meer in gevaar.

DutchieGirl
Aug 22nd, 2006, 05:45 AM
:woohoo: Ik had het dus goed "gezegd"! :D