PDA

View Full Version : Wimbledon will begin June 26, 2006 - My birthday!!!!


GracefulVenus
Jun 14th, 2006, 05:13 PM
What a wonderful birthday present. :D My family is not really into tennis like I am, so I hope they understand when I say I don't want to be bothered for my birthday. Just Wimby and Me; that's all I want!! :wavey:

:wavey: Good luck to all of your favorite players at this years Wimbledon!!!! :wavey:

GracefulVenus
Jun 14th, 2006, 05:16 PM
Happy Birthday to all others on June 26th also......aren't we just lucky!!

kalforpete, zero luv, Jimbobjoe (43), DannerCal (40), Ace626 (40), argentino (24), barusnikov (23), Energy (22), JONFINCH2 (22), Bina99 (21), Stefke (19), kumaranraven1 (18), Addicted_to_bass (17)

Williamsser
Jun 14th, 2006, 06:20 PM
Happy Brithday, mine is the 27th!

Viktymise
Jun 14th, 2006, 06:49 PM
Lucky You's

junlee_vee
Jun 14th, 2006, 07:37 PM
Mine is the 23rd...a little early, but hey...happy b-day to me! :cool:

GracefulVenus
Jun 14th, 2006, 10:30 PM
Yep, happy B-day junlee veeLove the name by the way

junlee_vee
Jun 16th, 2006, 04:20 AM
Happy b-day to you as well...and yes, Wimbledon starting on your birthday is awesome! :yeah:

Kenny
Jun 16th, 2006, 04:22 AM
Sounds like a good birthday present.. would be perfect if Venus played that day.. wouldn't it? :)

GracefulVenus
Jun 16th, 2006, 04:23 AM
junlee vee enlarge you signature - I just love that one

GracefulVenus
Jun 16th, 2006, 04:24 AM
Sounds like a good birthday present.. would be perfect if Venus played that day.. wouldn't it? :)
I'm praying, good chance since I don't expect her to be seeded high enough to get a bye.

junlee_vee
Jun 16th, 2006, 04:25 AM
I need more Vcash. :sad:

Junex
Jun 16th, 2006, 04:36 AM
Happy B-Day to all of you but the best B-day present from a WTA player to a fan would have been to me.

My B-day is June 10th the day Justine won her 3rd RG crown!!!!!

GracefulVenus
Jun 16th, 2006, 04:49 AM
Happy B-Day to all of you but the best B-day present from a WTA player to a fan would have been to me.

My B-day is June 10th the day Justine won her 3rd RG crown!!!!!
I bet were happy! Gemini huh! So are my Mom and Dad!

Veeko
Jun 16th, 2006, 04:53 AM
Happy birthday,i hope you can have a good time

Foot_Fault
Jun 16th, 2006, 04:54 AM
My B-day is June 28th, and my mother's is June 29th! Hey June Babies

VeeDaQueen
Jun 16th, 2006, 04:56 AM
omg, that is like SOOOOOOOOO freaking cool! OMG OMG OMG!!!

GracefulVenus
Jun 16th, 2006, 04:57 AM
My B-day is June 28th, and my mother's is June 29th! Hey June Babies
Hey Hun! Fellow Caner huh! Can I add you to my buddy list. I really like your posted Foot_Fault

junlee_vee
Jun 16th, 2006, 05:09 AM
Hey, uh....can somebody donate $45 to me so I can edit my signature? (as GracefulVenus gracefully suggested) I will pay it back as soon as I get it edited. :angel:

GracefulVenus
Jun 16th, 2006, 05:55 AM
Hey, uh....can somebody donate $45 to me so I can edit my signature? (as GracefulVenus gracefully suggested) I will pay it back as soon as I get it edited. :angel:
got ya covered

junlee_vee
Jun 16th, 2006, 06:20 AM
How does it look? Oh, and you are awesome! Thanks!

*gives Vcash back to GracefulVenus*

GracefulVenus
Jun 16th, 2006, 03:32 PM
How does it look? Oh, and you are awesome! Thanks!

*gives Vcash back to GracefulVenus*
It looks Fantastic!!

GracefulVenus
Jun 16th, 2006, 05:35 PM
Happy Birthday i hope Venus plays on the 1st day and gets a victory for you!

My Birthday is during Wimbledon also on the 4th of July
The fourth of July, how lucky are you!

GracefulVenus
Jun 21st, 2006, 06:33 PM
It's almost here............no, not my damn birthday:bdaycake:...........WIMBLDEDON!!!!!!:wooh oo:

vogus
Jun 21st, 2006, 06:35 PM
hey Graceful, instead of spamming wtaworld with this crap, couldn't you just post it on your livejournal or something? Thanks.

^bibi^
Jun 21st, 2006, 06:38 PM
This is great, happy birthday :) I usually have my bday for AO's final or SF which is very cool too :p

Natasha250688
Jun 21st, 2006, 06:42 PM
What a wonderful birthday present. :D My family is not really into tennis like I am, so I hope they understand when I say I don't want to be bothered for my birthday. Just Wimby and Me; that's all I want!! :wavey:


Same here, only mine is a day earlier - 25th.
Last year, 3 of my fav players lost in the 3rd round, on my birthday :( Good thing that it can't happen this year :D

GracefulVenus
Jun 22nd, 2006, 08:12 PM
hey Graceful, instead of spamming wtaworld with this crap, couldn't you just post it on your livejournal or something? Thanks.
Don't be jealous, be Graceful..................GracefulVenus!!:woohoo:

tonythetiger
Jun 22nd, 2006, 08:19 PM
Happy Brithday, mine is the 27th!

Oh my goodness, mine is the 27th too.

Happy birthday to all the June babies!! That's something we all share with Venus! :bounce:

Carmen Mairena
Jun 22nd, 2006, 08:39 PM
:childish: