PDA

View Full Version : 1R Istanbul (499)Q Ula Radwanska def (57)Maria Elena Camerin 6:4 7:5!!!


A'DAM
May 23rd, 2006, 10:35 AM
Wow!!! :eek:

U go girl!!! :worship:

pla
May 23rd, 2006, 10:38 AM
Bravo Urszula :yeah: I want to see her play :D

New
May 23rd, 2006, 10:41 AM
Well done!:bounce:

Mana
May 23rd, 2006, 10:41 AM
Bravo Urszula :yeah: I want to see her play :D

Me too :D

LUXXXAS
May 23rd, 2006, 10:44 AM
Ula :rocker2: sistarz rockzzz :rocker: :devil::woohoo:

Pszczelny
May 23rd, 2006, 10:44 AM
she won :speakles: :cuckoo: :crazy:


isn't it too early? :confused: :lol: :p

pla
May 23rd, 2006, 10:48 AM
Me too :D

If she has as much variety as her sister, and such a smooth shot selection- I am a fan to death :lol:

forever_rafter
May 23rd, 2006, 10:49 AM
Brawo Ula :)

A'DAM
May 23rd, 2006, 10:50 AM
If she has as much variety as her sister, and such a smooth shot selection- I am a fan to death :lol:

She does have!!! And she is about 5 cm taller than Aga and 2 years younger :hearts:

SloKid
May 23rd, 2006, 10:51 AM
Holy crap! :eek: :worship:

pla
May 23rd, 2006, 10:53 AM
She does have!!! And she is about 5 cm taller than Aga and 2 years younger :hearts:

Wow :eek:

And does move as well as her sister? I mean Aga is not short at all ;) but moves very well :) I really can't wait to see her :D

A'DAM
May 23rd, 2006, 10:56 AM
She moves very well! And she is as smart on court as Aga!

IMO she will have better career than Aga but I see them both at least in top 30...

But it is JUST MO :)

KimC&MariaSNo1's
May 23rd, 2006, 10:56 AM
thats awesome for her

Drimal
May 23rd, 2006, 10:57 AM
:eek: Congrats! :yeah:

Bartek
May 23rd, 2006, 10:57 AM
Ula :bounce: :kiss:

mike/topgun
May 23rd, 2006, 11:04 AM
Siostry Radwańskie
they're both so talented...I don't know whether Ula should be a better player than Aga:p
Congrats for your first wta win Ula:bounce:.

Martian KC
May 23rd, 2006, 11:12 AM
Go Ula :banana:

Niunia
May 23rd, 2006, 11:23 AM
Ula:) Congrats !

Munchen
May 23rd, 2006, 11:42 AM
:eek: :eek: Maria :sad: :sad:

Derek.
May 23rd, 2006, 11:50 AM
Great job Aga! :D :bigclap:

Good luck in the next round! :yeah:

SloKid
May 23rd, 2006, 12:02 PM
Great job Aga! :D :bigclap:

Good luck in the next round! :yeah:
:secret: It's Ula this time ;)

adam_ads_n
May 23rd, 2006, 12:07 PM
:woohoo:

It's :eek:

dorotek23
May 23rd, 2006, 12:10 PM
Congratulation Ula :)
:worship: :worship:

ctan88
May 23rd, 2006, 12:13 PM
There is so much talk about these two girls ... I really hope to see a match or two at Roland Garros

~Carsten~
May 23rd, 2006, 12:13 PM
:eek: Ula Congrats

watchdogfish
May 23rd, 2006, 12:16 PM
Well done Ula! She's really rocketing up the rankings!

schris
May 23rd, 2006, 12:19 PM
Congrats Ula! Good luck in the next round :bounce:

xXSarajevoXx
May 23rd, 2006, 12:50 PM
Ula :eek: :eek: :yeah:

Maria Elena :sad: :o

jacobruiz
May 23rd, 2006, 12:58 PM
Keep going, Ula!:bounce:

Foot's Fingers
May 23rd, 2006, 01:00 PM
:woohoo:

Ellery
May 23rd, 2006, 01:01 PM
Ula :worship:
Maria Elena :o

Freakan
May 23rd, 2006, 01:46 PM
great win Ula :woohoo: :banana:

Corswandt
May 23rd, 2006, 01:50 PM
Let me guess: Camerin didn't hold serve once.

M&M
May 23rd, 2006, 02:09 PM
go ula!

-sugi-
May 23rd, 2006, 02:17 PM
OMG :bigclap:

Wojtek
May 23rd, 2006, 02:22 PM
Congarts Ula

Drake1980
May 23rd, 2006, 02:47 PM
sweet :banana:

chuCKnorris
May 23rd, 2006, 02:53 PM
:woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:
:woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Way to go Ula! I'm sooo happy!! :bounce: :bounce: :banana:

new-york
May 23rd, 2006, 02:56 PM
wow, we need to look close those sisters.

A'DAM
May 23rd, 2006, 03:34 PM
wow, we need to look close those sisters.

Yes we need ;)

Babyboi
May 23rd, 2006, 03:54 PM
Maria :sad: :o

Dexter
May 23rd, 2006, 03:58 PM
Holy crap Ula :speakles: :eek: :cuckoo:
Congrats on your first MD win on the Tour! and good luck with Shahar!!! :bounce: :bounce: :bounce:
There is so much talk about these two girls ... I really hope to see a match or two at Roland GarrosUnfortuantely they won't play RG :sad: only juniors.

N.M.
May 23rd, 2006, 04:02 PM
Ula won't play RG in juniors. She's taken out of the list. Her name is in the list to a 25.000$ tournament. Better check it in case I'm messing info.

Dexter
May 23rd, 2006, 04:24 PM
Ula won't play RG in juniors. She's taken out of the list. Her name is in the list to a 25.000$ tournament. Better check it in case I'm messing info.Hmmm maybe... All I know that for sure they won't play senior RG :sad:

Blackbeat
May 23rd, 2006, 04:27 PM
Big Congratz Ula...really impressive...

Freakan
May 23rd, 2006, 05:24 PM
Ula won't play RG because she has exams.

St.Sebastian
May 23rd, 2006, 06:13 PM
Well done Ula :yeah:

Carmen Mairena
May 23rd, 2006, 06:49 PM
Urszula :woohoo: :yeah: :woohoo: