PDA

View Full Version : The Anastasia Myskina Avenges her Crap Performance in Warsaw Cheering Thread


selyoink
May 11th, 2006, 04:27 AM
Objective in Rome is to not lose in the first round to a player ranked 300 places below you in the rankings. Since there may not be a player ranked that low in the field the objective is to not suck up the joint and win at least 2 matches.

You can do it Nastya! :bounce:

denine
May 11th, 2006, 08:16 AM
Love the title :lol:

anyway good luck nastya. :bounce:

cypher_88
May 11th, 2006, 01:00 PM
yup!!nastya do something!!!!win at least 3 matches (im more demanding than others:) )
:bounce:

selyoink
May 13th, 2006, 03:02 PM
Qualifier in the first round then either Arvidsson or Vinci. Third round is likely Kuznetsova then Sharapova by seeding.

So the objective is to win two matches and not get totally creamed by an in-form Kuznetsova.

ctan88
May 14th, 2006, 03:57 AM
YES! at least win 2 matches plz!

dorotek23
May 14th, 2006, 10:11 AM
Good luck. Start winning :)

Mana
May 14th, 2006, 11:28 AM
Good luck to Myskina & her fans! :smooch:

frenchie
May 14th, 2006, 03:20 PM
Nastya for the title......

Pszczelny
May 14th, 2006, 04:06 PM
:haha: @ the thread name

I think it was a good performance, Nastja won a set against Aga :hug:

frenchie
May 14th, 2006, 04:25 PM
:haha: @ the thread name

I think it was a good performance, Nastja won a set against Aga :hug:

:fiery: :fiery:
;)

selyoink
May 15th, 2006, 05:06 PM
Nastya narrowly averts disaster in round 1. What does round 2 have in store? Probably more drama and heartaches.

:inlove:
May 15th, 2006, 05:29 PM
Didn't really avenge her crap performance though...Her Round 1 practically ended in disaster...Very close! She needs to stop with these close shaves!!! :mad: :)

Who's next up? :unsure:

Belco
May 15th, 2006, 05:34 PM
i thought she was out
couldnt beleive it

vertigo
May 16th, 2006, 09:15 AM
love the title!!!

selyoink
May 17th, 2006, 04:03 PM
Objective complete. Nastya actually decided to win two matches. Now she gets Kuznetsova in a likely annihilation but maybe she can pull off a shocker.

ctan88
May 18th, 2006, 09:54 AM
Myskina has lived up to her seeding .. So, i guess she can lose now! BUT KEEP FIGHTING "Otlishna"

selyoink
May 18th, 2006, 04:09 PM
Well Nastya did well to live up to her seeding. Unfortunately her failure to win any of the last 18 points of the match will be the enduring image from this tournament.