PDA

View Full Version : Have a chat with God online.


Veritas
Feb 16th, 2006, 05:15 AM
http://www.titane.ca/concordia/dfar251/igod/main.html

:spit:

blerr
Feb 16th, 2006, 06:20 AM
:haha: that was fun:p

AjdeNate!
Feb 16th, 2006, 06:26 AM
She was bored with me.

blerr
Feb 16th, 2006, 06:27 AM
She was bored with me.
It told me it was a robot. lol..i actually talked to it for a long time haha

-SheLL-
Feb 16th, 2006, 06:37 AM
hilarious... :lol: ...

Mattographer
Feb 16th, 2006, 06:53 AM
Me:
wanna suck my dick?
God:
OK, I will suck your dick.

God is gay! :spit: :p

Veritas
Feb 16th, 2006, 07:59 AM
Me: Hi
God: Hello. What is your name?
Me: Gay
God: As a machine I am not really interested in sex.

:tape:

:spit:

Veritas
Feb 16th, 2006, 08:02 AM
God: Are you really a she?
Me: No
God: Are you serious?
Me: Yep
God: I can't believe it.

:tape:

AjdeNate!
Feb 16th, 2006, 08:02 AM
God:
What's your sign?
Me:
Stop sign.
God:
OK I'll try not to do it so much.
Me:
K.
God:
That's alright.

God tried picking me up.

Veritas
Feb 16th, 2006, 08:06 AM
Me:
wanna suck my dick?
God:
OK, I will suck your dick.

God is gay! :spit: :p

Oh shit :spit:

blerr
Feb 16th, 2006, 08:07 AM
Me:
So
God:
Ayuh.
Me:
What are you up to?
God:
The stars.
Me:
thats not what i meant
God:
What exactly did you mean?
Me:
What are you doing
God:
I am waiting for my botmaster.
Me:
and that is?
God:
Is that so.
Me:
No you idiot..who is your botmaster
God:
Are you serious? Call me the Global Village Idiot.
Me:
Pretty much..but i didn't say it exactly like that
God:
Sorry I misunderstood. What did you say?
Me:
I just called you an idiot
God:
Who?
Me:
YOU!
God:
" Who?"? Me, Budafuco ?
Me:
YES, YOU!
God:
Yay. "" Who?"? Me, Budafuco ?"? Me, Budafuco ?
Me:
YES, YES, YOU!
God:
Ahem. Dude! " Yay. "" Who?"? Me, Budafuco ?"? Me, Budafuco ?"? Me, Budafuco ?
Me:
YES!
God:
Hurrah!


Ya, he made no sense:p

Veritas
Feb 16th, 2006, 08:19 AM
Ya, he made no sense:p

Not true! God's very nicely phrased...

Me: Wanna have sex?
God: Perhaps you are a Category A client.
Me: Take me, please!
God: Your polite style is very nice. Where do you want me to take it?
Me: Up the...
God: I will take that under advisement.

:lol:

Brett.
Feb 16th, 2006, 08:41 AM
Me:
Hello my sexy god
God:
Hello there. Your sexy god?
Me:
Of course
God:
OK.
Me:
Is your manhole loose or tight?
God:
Is my manhole loose or tight? What if I say no?
Me:
Then i still fuck you hard and long
God:
What would make you stop fuck me hard and long? Why?: Brett said fuck you hard and long.
Me:
I won't stop, I will keep enjoying it
God:
What will you do instead?
Me:
Put my big cock in your mouth
God:
I am not interesed in your anatomy.
Me:
Do you like getting gag reflex?
God:
I like pets. I have a stimulating relationship with Myself.
Me:
Have you ever suck a doodle from a dog?
God:
I don't think I ever have suck a doodle from a dog. What's it like?
Me:
Salty
God:
And it like is Salty.
Me:
yes
God:
Alright then.
Me:
Are you going to do it?
God:
That was my original intention.

PamShriverRockz
Feb 16th, 2006, 08:55 AM
:lol:

God told me Elvis was ok.

Martian KC
Feb 16th, 2006, 09:15 AM
He kept saying he could ask his botmaster.:haha: And he actually said "Ayuh"!

PamShriverRockz
Feb 16th, 2006, 09:20 AM
God asked me if I was Robosexual?!

Think I need to get out more ;)

blerr
Feb 16th, 2006, 09:31 AM
God:
What do you do in your spare time?
Me:
Um talk to you
God:
I hear you. We are chatting right now.
Me:
Yep
God:
Take it easy.
Me:
u take it easy bitch
God:
You do not speak with respect. I try not to take anything too seriously.
Me:
Then don't tell me i dont speak with respect, bitch
God:
You do not speak with respect. Me either.






ummm hahaha :spit:

rebel_ffighter
Feb 16th, 2006, 10:48 AM
Me:
wanna suck my dick?
God:
OK, I will suck your dick.

God is gay! :spit: :p

AHA!!!I KNEW IT!!..... :lol:

Almalyk
Feb 17th, 2006, 05:09 AM
God is gay - YAY :)

marmite1
Feb 17th, 2006, 05:58 AM
:lol: funny :)

leeber
Feb 17th, 2006, 06:06 AM
i wonder whether they keep a database of all our responses? :shrug:

Erika_Angel
Feb 17th, 2006, 06:49 AM
Leeber, God actually told me his real name was Alice and that all conversations with Alice were recorded :)

AjdeNate!
Feb 17th, 2006, 06:50 AM
Leeber, God actually told me his real name was Alice and that all conversations with Alice were recorded :)
Blasphemy!

Erika_Angel
Feb 17th, 2006, 06:52 AM
Blasphemy!

Yes, I'm going to robotic computer hell ... :rolleyes:

AjdeNate!
Feb 17th, 2006, 07:06 AM
Yes, I'm going to robotic computer hell ... :rolleyes:
Hey you chastized me when I suggested God was a female.
Can't have it both ways.

Erika_Angel
Feb 17th, 2006, 07:27 AM
Hey you chastized me when I suggested God was a female.
Can't have it both ways.

.... no I didn't.

AjdeNate!
Feb 17th, 2006, 07:33 AM
.... no I didn't.
Yes, actually you did. http://www.wtaworld.com/showthread.php?p=6176471

Erika_Angel
Feb 17th, 2006, 07:39 AM
Yes, actually you did. http://www.wtaworld.com/showthread.php?p=6176471

That had nothing to do with you saying God was a female .... what are you on about. That post was in reference to some of the stupid posts in that thread.

If you scroll down further you'll see that I said "I don't give two hoots if you thought (seriously) that God was a black woman with long dreadlocks, if that is your belief that is fine by me, God in my opinion doesn't have a form and he or she appears to each person differently, and means different things to everyone."

So no actually ... I didn't.

AjdeNate!
Feb 17th, 2006, 07:39 AM
K.

Erika_Angel
Feb 17th, 2006, 07:42 AM
At least admit you were wrong making some blatent lie and then linking it to something I didn't even make reference to you in.

AjdeNate!
Feb 17th, 2006, 07:49 AM
At least admit you were wrong making some blatent lie and then linking it to something I didn't even make reference to you in.
the bad rep from that link speaks all it needs to. i don't need to prove i was wrong.
you're intolerant and unable to handle joking in religious threads.

blerr
Feb 17th, 2006, 07:50 AM
Talk about killing a thread Ayla.

Erika_Angel
Feb 17th, 2006, 07:55 AM
the bad rep from that link speaks all it needs to. i don't need to prove i was wrong.
you're intolerant and unable to handle joking in religious threads.

I badrepped you because you were mocking me after I made a simple comment which wasn't being nasty or mean to anyone at all.

Talk about killing a thread Ayla.

I didn't do anything at all, I made a simple comment in the thread and Athenaeum decided to pick a fight with me.
And who is Ayla?

new-york
Feb 17th, 2006, 10:05 PM
God's name is Yay and "there's a seeker born every minute."

Spread the words.