PDA

View Full Version : Caption: Daniela calls Nicole!


nouf
Jan 11th, 2006, 02:33 AM
http://us.news2.yimg.com/us.yimg.com/p/ap/20060111/capt.xmb10701110309.australia_tennis_sydney_intern ational_xmb107.jpg

daniela:" plze Nicole, let me win! plze" :rolleyes:

SzavayFi
Jan 11th, 2006, 02:34 AM
" Umm yea Can you deliver 5 peperoni pizza's to my room tonight, and a 2 liter Pepsi."

azmad_88
Jan 11th, 2006, 02:55 AM
"Can u poison Nicole's Gatorade please....."

-VSR-
Jan 11th, 2006, 03:03 AM
:awww:

:sad:

I feel bad for her... :hug:

strawberry.babou
Jan 11th, 2006, 03:07 AM
:awww:

:sad:

I feel bad for her... :hug:
Why do you feel bad about her now? :shrug:

JDLover
Jan 11th, 2006, 03:11 AM
Dani: Listen byotch the agreement is that I beat Patty you let me win.
Nikki: No sweetie that wasnt it, I said one set thats it.
Dani: Ok then, make sure you put Patty in our burn book and dont forget to let it out.
Nikki: Coolness p.s I love that shorts on you
Dani: Yeah I know right, I do have the best legs and body on the tour

-VSR-
Jan 11th, 2006, 03:12 AM
Why do you feel bad about her now? :shrug:

What the hell does that mean?

RatedR Superstar
Jan 11th, 2006, 03:14 AM
Dani: Listen byotch the agreement is that I beat Patty you let me win.
Nikki: No sweetie that wasnt it, I said one set thats it.
Dani: Ok then, make sure you put Patty in our burn book and dont forget to let it out.
Nikki: Coolness p.s I love that shorts on you
Dani: Yeah I know right, I do have the best legs and body on the tour

:haha:

tennisjay
Jan 11th, 2006, 03:16 AM
Is she crying? :confused:

SzavayFi
Jan 11th, 2006, 03:17 AM
:haha:
thought u'd like this one ;)

nouf
Jan 11th, 2006, 03:17 AM
bigger:

http://img205.imageshack.us/img205/5378/dani16vt.jpg (http://imageshack.us)
http://img27.imageshack.us/img27/3973/daniphone4gn.jpg

-VSR-
Jan 11th, 2006, 03:18 AM
Is she crying? Cause that is what my intial reaction was for... :confused:

SelesFan70
Jan 11th, 2006, 03:20 AM
"...And Mommy, when I looked on WTAWorld.com, I saw some folks were making fun of Serena like they made fun of me and some new poster even made a thread about it, but I think he/she is a troll. That board is so much drama, I can't take it anymore!" :tape: :rolleyes: :devil:

Simplicity
Jan 11th, 2006, 03:20 AM
Dani: Listen byotch the agreement is that I beat Patty you let me win.
Nikki: No sweetie that wasnt it, I said one set thats it.
Dani: Ok then, make sure you put Patty in our burn book and dont forget to let it out.
Nikki: Coolness p.s I love that shorts on you
Dani: Yeah I know right, I do have the best legs and body on the tour
Omg! I love it!! :kiss: :bigclap:

-SheLL-
Jan 11th, 2006, 03:20 AM
Is she crying? Cause that is what my intial reaction was for... :confused:
yeh yeh..me too...

Meesh
Jan 11th, 2006, 03:24 AM
yeh yeh..me too...

Me three, she looks like she is crying. :sad:

RatedR Superstar
Jan 11th, 2006, 03:29 AM
she's not crying, its the heat..i think..

Mattographer
Jan 11th, 2006, 03:38 AM
"I can't handle it anymore!"
"What does you means, sweetheart?"
"Nicole never stop harassed me!"
"Oh, Ms. Pratt still want making love with you?"
"Nicole Pratt?! Ew! I was talking about Vaidisova, you fool!"

Aerien
Jan 11th, 2006, 03:42 AM
DaniH: "This call is coming from inside the housssse."
Nicole: " :eek: Nooooooooo!"
DaniH: "Teehee, see you on the court tomorrow."

Oriental_Rain
Jan 11th, 2006, 04:03 AM
DH: "mom I wanna go home"

ginger_fish668
Jan 11th, 2006, 04:06 AM
She either looks like she's crying....or laughing. :confused:

RatedR Superstar
Jan 11th, 2006, 07:39 AM
"Can u poison Nicole's Gatorade please....."

i think it happened the other way around

itzhak
Jan 11th, 2006, 07:57 AM
Well, look at this:
http://sports.yahoo.com/ten/photo?slug=xpm10801110809.australia_tennis_sydney_ international_xpm108&prov=ap

I think that the Crying theory is the truth.

KimC&MariaSNo1's
Jan 11th, 2006, 08:27 AM
i think she is laughing

Wiggly
Jan 11th, 2006, 09:29 AM
Crying :sad:

SilK
Jan 11th, 2006, 09:56 AM
she's not crying... the picture was just taken at a bad moment. but she's not crying. she just looks a little uncomfi.

switz
Jan 11th, 2006, 10:26 AM
Dani: Listen byotch the agreement is that I beat Patty you let me win.
Nikki: No sweetie that wasnt it, I said one set thats it.
Dani: Ok then, make sure you put Patty in our burn book and dont forget to let it out.
Nikki: Coolness p.s I love that shorts on you
Dani: Yeah I know right, I do have the best legs and body on the tour

:lol:

MisterMan
Jan 11th, 2006, 11:38 AM
"My tummy hurts and I have to poo".

Man, if she could have pulled it out and won she'd have a semi against Schiavone and a final against Svetlana.
She could have won this tourny.

mc8114
Jan 11th, 2006, 12:50 PM
"Hey Nicole, next time iŽll get you"

Alenyaa
Jan 11th, 2006, 02:31 PM
Kind of a strange position to be standing in when you're crying, don't you think? She is just having a call in my view, that's all.

Spirit
Jan 11th, 2006, 02:36 PM
http://us.news2.yimg.com/us.yimg.com/p/ap/20060111/capt.xmb10701110309.australia_tennis_sydney_intern ational_xmb107.jpg

"So anyway, the foreman said I had to stand here and hold the wall up until they finish the foundation repair on the other side."

kabuki
Jan 11th, 2006, 02:39 PM
http://us.news2.yimg.com/us.yimg.com/p/ap/20060111/capt.xmb10701110309.australia_tennis_sydney_intern ational_xmb107.jpg




"I said put the Visine in the water bottle on the RIGHT, not the LEFT, you idiot!!"

mc8114
Jan 12th, 2006, 12:53 AM
"i am not setting yo up with my brother so stop asking"

Hant11
Jan 12th, 2006, 12:54 AM
http://www.danielafrenchsite.com/pictures/albums/2006/danisydney/Hantu1%281%29.jpg

:D

shnit.
Jan 12th, 2006, 01:20 AM
http://www.danielafrenchsite.com/pictures/albums/2006/danisydney/Hantu1%281%29.jpg

:D
She was laughing. Thanks for posting this pic, Claire.

adam_ads_n
Jan 12th, 2006, 01:30 AM
Movie version:
Nicole: Hello
Dani: (Creepy) You'll die in a 7 days ha ha ha....

RatedR Superstar
Jan 12th, 2006, 01:58 AM
http://us.news2.yimg.com/us.yimg.com/p/ap/20060111/capt.xmb10701110309.australia_tennis_sydney_intern ational_xmb107.jpg

Daniela: "hello, top ten, is that you, ive heard youre looking for me..hello...hellooooo!!"

adam_ads_n
Jan 12th, 2006, 02:06 AM
http://us.news2.yimg.com/us.yimg.com/p/ap/20060111/capt.xmb10701110309.australia_tennis_sydney_intern ational_xmb107.jpg

Daniela: "hello, top ten, is that you, ive heard youre looking for me..hello...hellooooo!!"
:lol: :haha: :lol: NICE 1! :D

Derek.
Jan 12th, 2006, 02:53 AM
http://us.news2.yimg.com/us.yimg.com/p/ap/20060111/capt.xmb10701110309.australia_tennis_sydney_intern ational_xmb107.jpg

Daniela: "hello, top ten, is that you, ive heard youre looking for me..hello...hellooooo!!"

:worship: :lol: :bounce:

The slovak dream
Jan 12th, 2006, 04:18 PM
http://us.news2.yimg.com/us.yimg.com/p/ap/20060111/capt.xmb10701110309.australia_tennis_sydney_intern ational_xmb107.jpg



Like nouf posted in another thread about this pic:

Daniela: "slovak dream, can you come for dinner tonight?" :p
me: "Of course! IŽm already on the way to you"
So, pic was made a few days ago, so I already had the dinner with her :lol:

The slovak dream
Jan 12th, 2006, 04:20 PM
:worship: :lol: :bounce:

This one is cool, too :haha:

nouf
Jan 12th, 2006, 04:20 PM
oh i want pics! lol

The slovak dream
Jan 12th, 2006, 04:21 PM
oh i want pics! lol

youŽll get some soon ;)

nouf
Jan 12th, 2006, 04:26 PM
cool!

i will put mine with sharapova to dinner! lol

The slovak dream
Jan 12th, 2006, 04:29 PM
Wow, it seems you donŽt believe me. Like theŽmost guys donŽt believe me that I had a dinner with Nigel and Daniela in Linz...:rolleyes:

alfonsojose
Jan 12th, 2006, 05:01 PM
"Sesil, i told u. "Just the tip, Baby" is another lie they tell :rolleyes: " :tape: