PDA

View Full Version : Justine will give birth to a baby daughter and fall into post-natal depression


pigam
Jan 4th, 2006, 10:56 AM
...
according to a clairvoyant in one of Belgium's most read magazines 'Dag Allemaal'.

:o :lol: :bolt: allez! :unsure:

KimC&MariaSNo1's
Jan 4th, 2006, 10:59 AM
Wtf?????

Nicjac
Jan 4th, 2006, 11:00 AM
...
according to a clairvoyant in one of Belgium's most read magazines 'Dag Allemaal'.

:o :lol: :bolt: allez! :unsure:

Well, there is a rumour that she already was pregnant, lost the child and suffered from depression. In 2004.

The Kaz
Jan 4th, 2006, 11:01 AM
Wtf!!!

skanky~skanketta
Jan 4th, 2006, 11:02 AM
and does tom cruise diss her after that?

Greenout
Jan 4th, 2006, 11:07 AM
:haha: Oh Shit!

Thanks for the second biggest laugh for the new year. The first is still that Yahoo! photo of Venus with name earring from Hong Kong, and Lindsay's name as the caption. :p

moby
Jan 4th, 2006, 11:09 AM
I always knew she was sexist.
Daughters are every bit as good as sons. ;)

Lemonskin.
Jan 4th, 2006, 11:16 AM
and does tom cruise diss her after that?
No Tom will jump on a couch and proclaim his love for Justine to the world ;)

Greenout
Jan 4th, 2006, 11:20 AM
No Tom will jump on a couch and proclaim his love for Justine to the world ;)


Actually, knowing Tom. He'll jump on a couch, and proclaim his love for Pierre-Yves to the world.

willrock
Jan 4th, 2006, 11:27 AM
:haha:
it could be true if... she didn't recover from her persisting injury(ies...).

Kenny
Jan 4th, 2006, 12:09 PM
Hilarious! :lol:

Dexter
Jan 4th, 2006, 12:12 PM
:unsure:

wateva
Jan 4th, 2006, 12:15 PM
are u sure it's justine and not pierre?
just joking! :p

nicky
Jan 4th, 2006, 12:36 PM
:lol: nice one!
At least, if it happens, the clearvoyant will have predicted something not-obvious :p

Do these magazines which run such articles actually look back on the predictions one year later? I mean - a lot of these clearvoyants would get embarrassed if they would do so, no? :devil:

Martian KC
Jan 4th, 2006, 02:29 PM
Win Wimby for the baby, Justine!

marmite1
Jan 4th, 2006, 02:40 PM
:lol: that is random.

ans
Jan 4th, 2006, 03:11 PM
Yeah, I've read that too:lol:

Cp6uja
Jan 4th, 2006, 04:00 PM
...
according to a clairvoyant in one of Belgium's most read magazines 'Dag Allemaal'.

:o :lol: :bolt: allez! :unsure:


I dont know nothing about Belgian press, but in my country most read means truthless source :tape: :tape: :tape: .

komorli
Jan 4th, 2006, 06:30 PM
:haha: too good!

creep
Jan 4th, 2006, 06:37 PM
The clairvoyant is none other than Kim Clijsters aunt. A lady named Miriam Fokker (yes KIM'S aunt).

pigam
Jan 4th, 2006, 09:56 PM
The clairvoyant is none other than Kim Clijsters aunt. A lady named Miriam Fokker (yes KIM'S aunt).
:lol:

volta
Jan 4th, 2006, 10:02 PM
Actually, knowing Tom. He'll jump on a couch, and proclaim his love for Pierre-Yves to the world.
:haha:

dinhd82
Jan 4th, 2006, 10:13 PM
Well maybe she'll get the boobs she'll never had from breast feeding.

fammmmedspin
Jan 4th, 2006, 10:13 PM
The chances of married women having children are high. The average is about two children. about half those children will be female.

That just leaves the probability of getting post natal depression which is relatively high too and difficult to define given everything else going on in new mothers. Given the virus and its possibly link to stress I would have thought Justine would be more at risk as she may already have had problems with her body reacting to stress.

I could make a living at this clairvoyant thing......

pigam
Jan 28th, 2006, 10:46 AM
BUMP :unsure:

Renaissance
Jan 28th, 2006, 10:58 AM
Well now I understand why she gave up in final...it explains her stomach upset... :lol:

Steadyniacki
Apr 16th, 2013, 02:14 AM
:spit:

I hope Justine is doing ok :awww:

fufuqifuqishahah
Apr 16th, 2013, 03:26 AM
z_z

danieln1
Apr 16th, 2013, 04:15 AM
The clairvoyant is none other than Kim Clijsters aunt. A lady named Miriam Fokker (yes KIM'S aunt).

So she was right, only 7 years late :haha:

Is Justine depressed/ :unsure:

tennisbum79
Apr 16th, 2013, 06:00 AM
This is really a tasteless thread, even if some crazy Belgian said it, it is not enough reason to create a thread.

Deestruction
Apr 16th, 2013, 06:04 AM
I can't......:happy:

lenas warriors
Apr 16th, 2013, 08:28 AM
Even Na Goat will surely think this is a thread too far...

Lord Choc Ice
Apr 16th, 2013, 09:40 PM
Predicting a woman will have a baby? :speakles: So impressive!