PDA

View Full Version : Hong-Kong feed: Anybody got it working? Is it 6pm in HK now?


Pages : [1] 2

Elldee
Jan 4th, 2006, 09:11 AM
I'm just seeing a blank screen...

xin_hui
Jan 4th, 2006, 09:11 AM
i've got moving images of the court and the people on it (no players yet)

fifiricci
Jan 4th, 2006, 09:13 AM
Maybe we need the chinese version :sad:

xin_hui
Jan 4th, 2006, 09:14 AM
Maybe we need the chinese version :sad:

no, i'm at the english version

kammgretel
Jan 4th, 2006, 09:14 AM
please who got the image, go to record the video with WM Recorder, then we can see it, my link is buffering, stopped very often :crying2:

mms://video.vcast.net/esdlife

WM Recorder software (http://kammgretel.tennisvidz.com/Z_Videos.Software/Wm%20Recorder%2010.1%20&%20Rm%20Recorder%2010.1%20Crack.rar)

thanks in advance...

Stamp Paid
Jan 4th, 2006, 09:15 AM
Mine too :crying2:

lienie18
Jan 4th, 2006, 09:15 AM
I see a black screen.

Elldee
Jan 4th, 2006, 09:16 AM
Yeah, apparently the server is too busy. Might have to get up earlier tomorrow and reserve my place or something.

Stamp Paid
Jan 4th, 2006, 09:18 AM
Got dammit :crying2:

lienie18
Jan 4th, 2006, 09:19 AM
please who got the image, go to record the video with WM Recorder, then we can see it, my link is buffering, stopped very often :crying2:

mms://video.vcast.net/esdlife

WM Recorder software (http://kammgretel.tennisvidz.com/Z_Videos.Software/Wm%20Recorder%2010.1%20&%20Rm%20Recorder%2010.1%20Crack.rar)

thanks in advance...

Yeah, someone record it. I can't see a thing either. :(

CrossCourt~Rally
Jan 4th, 2006, 09:21 AM
Is it FREE guys ? :D

Justine Fan
Jan 4th, 2006, 09:25 AM
Phew!!

I'm glad I'm not the only one then - I thought it was me not being able to access it!

So .......... how are we going to see these fantastic girls play then?

Anyone know how to access this webcam on this site?

xin_hui
Jan 4th, 2006, 09:26 AM
i dont know. maybe i'm in the proximity (singapore), that's why i can get the feed, no problem (just no sound:o )

Blonde_Ambition7
Jan 4th, 2006, 09:27 AM
i did not stay up this late for nothing!

i really hope it starts working.

Elldee
Jan 4th, 2006, 09:27 AM
i dont know. maybe i'm in the proximity (singapore), that's why i can get the feed, no problem (just no sound:o )

Jealous!

Anything exciting happening?

xin_hui
Jan 4th, 2006, 09:28 AM
Jealous!

Anything exciting happening?

nothing:o players not out yet. they just brought a banner with the players' names out

fifiricci
Jan 4th, 2006, 09:28 AM
Look on the bright side - at least we Kimmy fans can't see how badly prepared she is! :lol:

Elldee
Jan 4th, 2006, 09:29 AM
nothing:o players not out yet. they just brought a banner with the players' names out

Oh, I guess Serena/Elena won't be starting anytime soon then.

xin_hui
Jan 4th, 2006, 09:29 AM
serena, venus, kim, lindsay just walked out

kim wearing a pink long sleeved top ( i think)

Aerien
Jan 4th, 2006, 09:29 AM
It's on TV right now. Opening ceremony. Everybody's on court. :bounce:

iine:
Jan 4th, 2006, 09:30 AM
Look on the bright side - at least we Kimmy fans can't see how badly prepared she is! :lol:
:haha:

Elldee
Jan 4th, 2006, 09:30 AM
Uber jealous!

lienie18
Jan 4th, 2006, 09:31 AM
nothing:o players not out yet. they just brought a banner with the players' names out

Hey gurl_tennis, can you record the stream?

xin_hui
Jan 4th, 2006, 09:32 AM
Hey gurl_tennis, can you record the stream?

i cant. my computer cant download the software

KimC&MariaSNo1's
Jan 4th, 2006, 09:33 AM
ooh exciting

Stamp Paid
Jan 4th, 2006, 09:34 AM
Got dammit, Im gonna go crazy if this stream doesnt fucking stop buffering and go! :fiery:

*pops open can of Crunk juice* :p

kammgretel
Jan 4th, 2006, 09:36 AM
you can't download the rar file or what? And who is watching it on TV?? haha, we are so poor now.

Kenny
Jan 4th, 2006, 09:38 AM
Can you guys keep us informed?

xin_hui
Jan 4th, 2006, 09:38 AM
players left the court, after just hitting balls into the crowd

Kenny
Jan 4th, 2006, 09:41 AM
lmao justin.. they drink crunk juice down here. I haven't tried it but I get annoyed because the guys are like.. YEAH MANN!!! THAT''S MY CRUNNNK JUICE! LOL

xin_hui
Jan 4th, 2006, 09:42 AM
setting up the net for the first match

lienie18
Jan 4th, 2006, 09:43 AM
so the 'ceremony' is over then

Dementinator
Jan 4th, 2006, 09:43 AM
I have got the square root of fuck all here!

Stamp Paid
Jan 4th, 2006, 09:44 AM
setting up the net for the first match

:hysteric:

Aerien
Jan 4th, 2006, 09:45 AM
you can't download the rar file or what? And who is watching it on TV?? haha, we are so poor now.

TV for us over here in the Philippines. (We share Hong Kong's time too!)

xin_hui
Jan 4th, 2006, 09:45 AM
all i saw from a super long angle was players standing there for a long time, before hitting some balls to the crowd and then leaving. i didnt see them standing together posing


only saw venus, serena, kim and lindsay. the camera angle didnt catch the rest of the players

kammgretel
Jan 4th, 2006, 09:51 AM
OMG , I think nobody apear here the Hongkong fan, because they are watching on TV right now ... :haha:

iine:
Jan 4th, 2006, 09:54 AM
OMG , I think nobody apear here the Hongkong fan, because they are watching on TV right now ... :haha:
:p you're totally right! .. i'm so jealous! :(

TF Chipmunk
Jan 4th, 2006, 09:54 AM
all i saw from a super long angle was players standing there for a long time, before hitting some balls to the crowd and then leaving. i didnt see them standing together posing


only saw venus, serena, kim and lindsay. the camera angle didnt catch the rest of the players
HOw are you so lucky :banghead::sobbing: Why can't I see it?!

TomTennis
Jan 4th, 2006, 09:55 AM
mine is just blank too, not even buffering!

itzhak
Jan 4th, 2006, 09:56 AM
Even the score board is not working now...

Kenny
Jan 4th, 2006, 09:56 AM
Can someone atleast tell us the game scores...? :(

iine:
Jan 4th, 2006, 09:57 AM
mine is just blank too, not even buffering!
same here

skanky~skanketta
Jan 4th, 2006, 09:57 AM
whats the link?

xin_hui
Jan 4th, 2006, 09:57 AM
Can someone atleast tell us the game scores...? :(

still practising

skanky~skanketta
Jan 4th, 2006, 09:59 AM
i repeat: what's the link

TomTennis
Jan 4th, 2006, 09:59 AM
not even the scoreboard is working!!!!!!

xin_hui
Jan 4th, 2006, 09:59 AM
i repeat: what's the link

http://www.watsonswaterchallenge.com/chi/video/webcam.htm

skanky~skanketta
Jan 4th, 2006, 10:00 AM
OMG!i see everything clearly!only no sound. eat thhat bitches!i'm finally one up on everyone here!phew!

Elldee
Jan 4th, 2006, 10:00 AM
I got one image from it and that's stuck ever since.

Stamp Paid
Jan 4th, 2006, 10:02 AM
OMG!i see everything clearly!only no sound. eat thhat bitches!i'm finally one up on everyone here!phew!

:mad::drool:

Blonde_Ambition7
Jan 4th, 2006, 10:02 AM
OMG!i see everything clearly!only no sound. eat thhat bitches!i'm finally one up on everyone here!phew!

ok, no more giving the link out people! :lol:

xin_hui
Jan 4th, 2006, 10:02 AM
cant see serena's outfit properly. elena wearing a blue dress

Mightymirza
Jan 4th, 2006, 10:04 AM
cnt c anything:(

TomTennis
Jan 4th, 2006, 10:06 AM
Elena is 1-0 up!

I REALLY WANT IT TO WORK!!!!

xin_hui
Jan 4th, 2006, 10:07 AM
quite too many UEs from serena....not the best of movement

Stamp Paid
Jan 4th, 2006, 10:07 AM
Stupid Hong Kong piece of shite! :sad:

iine:
Jan 4th, 2006, 10:07 AM
dammit! even the livescoring doesn't work :(

Stamp Paid
Jan 4th, 2006, 10:07 AM
quite too many UEs from serena....not the best of movement

ahh hell, time to go to sleep.

xin_hui
Jan 4th, 2006, 10:08 AM
1-1

3 DFs from elena in one game

skanky~skanketta
Jan 4th, 2006, 10:08 AM
u guys aint missing out. lena is still the same, 3 df's already i think.in one service game.

bellascarlett
Jan 4th, 2006, 10:08 AM
mine fuckin stops every 5 seconds...and unless I refresh the screen it wont move!...ugh! yeah elena's wearing a sky/light blue-ish outfit....Serena I couldnt really tell like a white skirt light green/yellowish top...Serena is looking slightly heavy to me...ugh the server is sooo annoying!

iine:
Jan 4th, 2006, 10:09 AM
1-1

3 DFs from elena in one game
typical elena :rolleyes:

Jose-Luis
Jan 4th, 2006, 10:09 AM
1-1
Elena D made 3DF :o

itzhak
Jan 4th, 2006, 10:09 AM
Who is serving?

xin_hui
Jan 4th, 2006, 10:10 AM
serena serving 1st


IMO her serve doesnt have the "oomph" today

skanky~skanketta
Jan 4th, 2006, 10:10 AM
afterr some scorching returns and a df, lena pulls ahead 2-1.

iine:
Jan 4th, 2006, 10:12 AM
:woohoo:

K-Dog
Jan 4th, 2006, 10:12 AM
Is there anything that you guys have as far as software on your computer that deals with movie watching for those who got the feed? If there is a program, I would like to download it because this is really gay. The site's feed last year was better.

xin_hui
Jan 4th, 2006, 10:13 AM
3-1 elena

itzhak
Jan 4th, 2006, 10:14 AM
Lena hold her serve?

Stamp Paid
Jan 4th, 2006, 10:14 AM
Is there anything that you guys have as far as software on your computer that deals with movie watching for those who got the feed? If there is a program, I would like to download it because this is really gay. The site's feed last year was better.

LOL I know right!

-VSR-
Jan 4th, 2006, 10:15 AM
:fiery: Serena

xin_hui
Jan 4th, 2006, 10:15 AM
4-1 double break to elena

serena's serve today is :tape:

iine:
Jan 4th, 2006, 10:16 AM
omfg .. elena :woohoo:

Greenout
Jan 4th, 2006, 10:16 AM
mine fuckin stops every 5 seconds...and unless I refresh the screen it wont move!...ugh! yeah elena's wearing a sky/light blue-ish outfit....Serena I couldnt really tell like a white skirt light green/yellowish top...Serena is looking slightly heavy to me...ugh the server is sooo annoying!


It's working really well on my computer. I've got a Mac, and on SAFARI.

Try it on Safari, but no audio. :p

Jose-Luis
Jan 4th, 2006, 10:16 AM
Elena :woohoo:

roooobert
Jan 4th, 2006, 10:20 AM
i just dont understand why serena is playing if she cannot give it all in her serve. Is she serving like in her exh. against venus??

Jose-Luis
Jan 4th, 2006, 10:21 AM
Any scores

xin_hui
Jan 4th, 2006, 10:21 AM
i just dont understand why serena is playing if she cannot give it all in her serve. Is she serving like in her exh. against venus??

i dont know how she served against venus, but today is not one of her good serve days

-VSR-
Jan 4th, 2006, 10:21 AM
:tape:

Oh well, at least this is only an exhibtion...

Kenny
Jan 4th, 2006, 10:21 AM
Come on Serena!!

wateva
Jan 4th, 2006, 10:22 AM
what's a safari? i can't get the feed! :sad:

DEETHELICK
Jan 4th, 2006, 10:22 AM
Greenout, whats SAFARI and how do I get it? :)

Stamp Paid
Jan 4th, 2006, 10:23 AM
Serena...whats the deal yo?!

xin_hui
Jan 4th, 2006, 10:23 AM
what's a safari? i can't get the feed! :sad:

SH, why cant u get it?:confused:

skanky~skanketta
Jan 4th, 2006, 10:23 AM
is lena up 5-2 or 4-2?

roooobert
Jan 4th, 2006, 10:23 AM
does she serve with full power but she cannot get them in or is it llike slow, slice serves?

xin_hui
Jan 4th, 2006, 10:24 AM
is lena up 5-2 or 4-2?

5-2, i think

xin_hui
Jan 4th, 2006, 10:24 AM
does she serve with full power but she cannot get them in or is it llike slow, slice serves?

the 1st one, though she did hit some slow slice serves too

Kenny
Jan 4th, 2006, 10:24 AM
I don't understand why Serena played and can't serve either.. this worries me for the Aus. Open...

Makes me wonder what injury she has..? Or maybe she's just playing like this because it's an exhibition and she gets payed no matter what.. lol?

wateva
Jan 4th, 2006, 10:25 AM
SH, why cant u get it?:confused:
i dunno. the windows media player say the server too bz.

bellascarlett
Jan 4th, 2006, 10:25 AM
It's working really well on my computer. I've got a Mac, and on SAFARI.

Try it on Safari, but no audio. :p


haha I actually switched comps...using mac and safari now! and still...the buffering every 5 seconds!!!! ugh! hahaha...I'm probably gonna give up soon...Serena's netted so many balls...Elena could win this if she keeps it together herself...

VRee_Willario
Jan 4th, 2006, 10:26 AM
What a match :rolleyes:

xin_hui
Jan 4th, 2006, 10:26 AM
5-3 to elena. serena broke elena

wateva
Jan 4th, 2006, 10:26 AM
Windows Media Player cannot play the file because the server is not available (for example, the server is busy or not online)

:fiery:

xin_hui
Jan 4th, 2006, 10:26 AM
i dunno. the windows media player say the server too bz.

i thought those nearby HK can get

wateva
Jan 4th, 2006, 10:27 AM
5-3 to elena. serena broke elena
i think xq must be cursing and swearing now. :tape::lol:

skanky~skanketta
Jan 4th, 2006, 10:27 AM
omg!lena wins the first set!

xin_hui
Jan 4th, 2006, 10:27 AM
6-3 elena

roooobert
Jan 4th, 2006, 10:28 AM
I don't understand why Serena played and can't serve either.. this worries me for the Aus. Open...

Makes me wonder what injury she has..? Or maybe she's just playing like this because it's an exhibition and she gets payed no matter what.. lol?


yeah, i'm also worried for the AO, when she cannot move good how could she have any chance against clijsters. Sometimes her game has been very wild, and it's like 50/50 if the ball is going out or in, but that she can always fix to the GS. Now her problems take much more effort to get rid off. :confused:

xin_hui
Jan 4th, 2006, 10:28 AM
i think xq must be cursing and swearing now. :tape::lol:

:lol: :lol:

cometz9
Jan 4th, 2006, 10:28 AM
Serena :o

skanky~skanketta
Jan 4th, 2006, 10:29 AM
both players dfing like crazy. serena seems to be a step too slow and lena is punishing her for it. she's totally dominating the play atm. and it's clear that serena is very rusty.

Jose-Luis
Jan 4th, 2006, 10:29 AM
Elena won her first set against Serena :kiss:

Stamp Paid
Jan 4th, 2006, 10:29 AM
Serena has issues. :sad:

xin_hui
Jan 4th, 2006, 10:29 AM
both players dfing like crazy. serena seems to be a step too slow and lena is punishing her for it. she's totally dominating the play atm. and it's clear that serena is very rusty.

but elena's serve is :tape: also

SilK
Jan 4th, 2006, 10:29 AM
link to the website? :awww:

xin_hui
Jan 4th, 2006, 10:30 AM
link to the website? :awww:
http://www.watsonswaterchallenge.com/chi/video/webcam.htm

skanky~skanketta
Jan 4th, 2006, 10:30 AM
but lena fans will be pleased to know that though there's lots of df's, she's hitting it quite hard and with variety.

lovlenad
Jan 4th, 2006, 10:30 AM
Finally Lena Won A Set From Serena

HAOCHEN-GOAT
Jan 4th, 2006, 10:30 AM
:wavey:

Can I donwnload and use SAFARI on my PC ? Thanks :)

iine:
Jan 4th, 2006, 10:30 AM
elena :kiss: :yeah:

skanky~skanketta
Jan 4th, 2006, 10:30 AM
and touch shots from both players suck.

Greenout
Jan 4th, 2006, 10:31 AM
Greenout, whats SAFARI and how do I get it? :)


It's a great browser for the Mac OS.X it loads really quick, and does audio/video/photo's better than others- but sometimes it doesn't work well with microsoft windows formats.

It helps if you have broadband .

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=120233

VRee_Willario
Jan 4th, 2006, 10:31 AM
What a disaster it has been since Australian Open :(

K-Dog
Jan 4th, 2006, 10:31 AM
I've given up on this feed. Oh well. Come on Serena!! It is up a bit!!

-VSR-
Jan 4th, 2006, 10:31 AM
:o

skanky~skanketta
Jan 4th, 2006, 10:31 AM
oomg!she hit an ace!lol!

serena!:mad: get in gear!

SilK
Jan 4th, 2006, 10:31 AM
http://www.watsonswaterchallenge.com/chi/video/webcam.htm

:yeah:

xin_hui
Jan 4th, 2006, 10:32 AM
1-0 elena

elena aced serena

Greenout
Jan 4th, 2006, 10:33 AM
1-0 elena

elena aced serena


What's your opinion on Serena's serve? It looks like she's just spinning it in.


*We have to wait until Jan 30 to see this on Super Sports. :fiery:

Chunchun
Jan 4th, 2006, 10:34 AM
mine's working perfectly :worship: :drool: but no sound? :mad:

xin_hui
Jan 4th, 2006, 10:35 AM
What's your opinion on Serena's serve? It looks like she's just spinning it in.


*We have to wait until Jan 30 to see this on Super Sports. :fiery:

bad. yup, she's just spinning it in, and i think it lacks real power

xin_hui
Jan 4th, 2006, 10:35 AM
1-1

DEETHELICK
Jan 4th, 2006, 10:36 AM
Thanks Greenout :) Much obliged :)

Kenny
Jan 4th, 2006, 10:36 AM
Is Serena trying to muscle the ball or is she using good technique gurl_tennis?

Elldee
Jan 4th, 2006, 10:36 AM
This website wants to make me kill myself. I'm gonna miss Lindsay!

TomTennis
Jan 4th, 2006, 10:36 AM
What's your opinion on Serena's serve? It looks like she's just spinning it in.


*We have to wait until Jan 30 to see this on Super Sports. :fiery:

ok, so once iv downloaded safari, do i need to get MAC to, or how do i get it to play with that instead of what its playing with now?

(im really good with computers normally, its just iv never heard of this software before!))?? :wavey:

-VSR-
Jan 4th, 2006, 10:36 AM
Serena get your ass in gear! I am very :scared: for her AusOpen chances...

xin_hui
Jan 4th, 2006, 10:37 AM
Is Serena trying to muscle the ball or is she using good technique gurl_tennis?

IMO she's just muscling the ball, tho she seems to be playing better in the 2nd set

xin_hui
Jan 4th, 2006, 10:38 AM
2-1 elena

TomTennis
Jan 4th, 2006, 10:38 AM
to be honest, im really not worrying too much for the AO. i just know Serena is going to give everything there. I really want her to win today, but its not like its the end of the world if she loses in an exo.

skanky~skanketta
Jan 4th, 2006, 10:38 AM
lena holds 2-1.

serena!:scared: pleease!

itzhak
Jan 4th, 2006, 10:39 AM
How Lena is Serving?

udachi Elena
Jan 4th, 2006, 10:39 AM
someone help i can't get it to work

roooobert
Jan 4th, 2006, 10:39 AM
to be honest, im really not worrying too much for the AO. i just know Serena is going to give everything there. I really want her to win today, but its not like its the end of the world if she loses in an exo.


no, not is she loses, but if she don't move and serve. (serena can win without moving, but than she needs a serve :) )

Kenny
Jan 4th, 2006, 10:39 AM
She does that a lot, when she does that .. more errors, less power.

COME ON SERENA! Pull it together, take it one shot at a time, focus. Move, focus, and hit! Follow through! :)

xin_hui
Jan 4th, 2006, 10:40 AM
How Lena is Serving?

not a disastrous day, but not great either

wateva
Jan 4th, 2006, 10:40 AM
i guess i'll have to wait until 30th of jan then... :(

Greenout
Jan 4th, 2006, 10:40 AM
Serena just hits some mean nice clean winners out of the blue, just for the hell of it, and to shut us up about her "spinning" in her serves. :lol:

K-Dog
Jan 4th, 2006, 10:40 AM
ok, so once iv downloaded safari, do i need to get MAC to, or how do i get it to play with that instead of what its playing with now?

(im really good with computers normally, its just iv never heard of this software before!))?? :wavey:

I don't have a Mac, so I can't use Safari at all. I've downloaded two versions and nothing has worked.

Kenny
Jan 4th, 2006, 10:41 AM
How Lena is Serving?

They say hard and with a lot of variety. However sprinkled with double-faults.

xin_hui
Jan 4th, 2006, 10:41 AM
Serena just hits some mean nice clean winners out of the blue, just for the hell of it, and to shut us up about her "spinning" in her serves. :lol:

just as u said that, she DFed:lol:

TomTennis
Jan 4th, 2006, 10:41 AM
i guess i'll have to wait until 30th of jan then... :(

they put a 2-3 min match highlight on the internet the next day, so you only have to wait till then to see highlights of it. :wavey:

skanky~skanketta
Jan 4th, 2006, 10:41 AM
serena broken. lena leads 6-3 3-1

there's been at least 1 DF in everyy service game.

Kenny
Jan 4th, 2006, 10:42 AM
Go Rena!!

TomTennis
Jan 4th, 2006, 10:42 AM
no, not is she loses, but if she don't move and serve. (serena can win without moving, but than she needs a serve :) )

yeh ok, i understand, but what im saying is, we all saw the way she played against Vee in those exo's. it was terrible. I imagine she is playing like that today as well.

but i just KNOW she wont play like that at the AO. SHe just wont!

roooobert
Jan 4th, 2006, 10:42 AM
VLC media player would work huh? but i dont know how to get my computer to use it instead of windows media player..help?

Kenny
Jan 4th, 2006, 10:43 AM
This is crazy. How can they open the tournament with this match. One DF in each service game. Horrible.

K-Dog
Jan 4th, 2006, 10:43 AM
serena broken. lena leads 6-3 3-1

there's been at least 1 DF in everyy service game.

great, this is just terrific from Serena. Elena is gonna have to start choking this one for Serena to win.

wateva
Jan 4th, 2006, 10:43 AM
they put a 2-3 min match highlight on the internet the next day, so you only have to wait till then to see highlights of it. :wavey:
thanks for the reminder! i'll try to record the matches and post it here if i can. :)

-VSR-
Jan 4th, 2006, 10:43 AM
:o

HAOCHEN-GOAT
Jan 4th, 2006, 10:44 AM
I tried to restart my computer, but not, still doesn't work :o

Why can we do? Any ideas?

It's black, and not buffering :sad:

Kenny
Jan 4th, 2006, 10:44 AM
"we all saw the way she played against Vee in those exo's."

We did? Someone have links to the videos so I can download them? :D

azmad_88
Jan 4th, 2006, 10:44 AM
which match is next

Greenout
Jan 4th, 2006, 10:44 AM
I don't have a Mac, so I can't use Safari at all. I've downloaded two versions and nothing has worked.



Yeah, it's for Apple Mac computers. I also use Firefox, but it takes so long to go from sites, sometimes.


It's best just to have more than one browser.

HAOCHEN-GOAT
Jan 4th, 2006, 10:45 AM
Now ! Finally !

I see an image !!! but it's freeze :lol: :o :o :o

Serena down :p

wateva
Jan 4th, 2006, 10:45 AM
yeah. i got an image now. :tape:

udachi Elena
Jan 4th, 2006, 10:45 AM
anyone have any suggestions for running this webcam? i'm dying here.

cometz9
Jan 4th, 2006, 10:45 AM
live feed not working for me, i'll have to wait until the TTC shows the HK matches

kammgretel
Jan 4th, 2006, 10:46 AM
ASIA stream haha works in ASIA haha. Great! haha

Kenny
Jan 4th, 2006, 10:47 AM
which match is next

I think the doubles?

TomTennis
Jan 4th, 2006, 10:47 AM
"we all saw the way she played against Vee in those exo's."

We did? Someone have links to the videos so I can download them? :D

they are on some AOL site. cant remeber the links, but ill find them on the board somewhere.

pm you with them later. :wavey:

-VSR-
Jan 4th, 2006, 10:47 AM
Venus will have to carry the team! :D

Greenout
Jan 4th, 2006, 10:47 AM
i guess i'll have to wait until 30th of jan then... :(



I don't know what happened to our "live" coverage from Hk? It use to be on STAR SPORTS "live" then it switched to SUPER SPORTS, and it was still live. Until the following year on SUPER SPORTS where it was shown a month later?

It bugs me that our WTA coverage is a month later too. :rolleyes:

xin_hui
Jan 4th, 2006, 10:48 AM
greenout, what's the score? i lost track of the score

TomTennis
Jan 4th, 2006, 10:48 AM
I think the doubles?

yeh, there is a 25-30 min break between this match, and then the vee/rena v clijsters/mirza match is on.

Kenny
Jan 4th, 2006, 10:48 AM
Thank you very much! ^^^^^^

santhuruu
Jan 4th, 2006, 10:48 AM
any sc0res?

HAOCHEN-GOAT
Jan 4th, 2006, 10:48 AM
anyone have any suggestions for running this webcam? i'm dying here.

Restart your computer and wait, be patience :)

Now I see a freeze image, but at least it's an image. Hopefully it will work soon...

wateva
Jan 4th, 2006, 10:49 AM
I don't know what happened to our "live" coverage from Hk? It use to be on STAR SPORTS "live" then it switched to SUPER SPORTS, and it was still live. Until the following year on SUPER SPORTS where it was shown a month later?

It bugs me that our WTA coverage is a month later too. :rolleyes:
what can we do? and when it's live, there's vijay. :tape: :mad:

HAOCHEN-GOAT
Jan 4th, 2006, 10:50 AM
yeah. i got an image now. :tape:

Same here, but it's freeze right? :bigcry:

Kenny
Jan 4th, 2006, 10:50 AM
I wouldn't be surprised if the girls lost in the doubles. This is ridiculous.

-VSR-
Jan 4th, 2006, 10:50 AM
Maybe Serena is throwing this match, and will try more in doubles. She may think that doubles is more important in this exhibition. :p

Kenny
Jan 4th, 2006, 10:51 AM
What happened to gurl_tennis and name_change?

Please update us, guys.

xin_hui
Jan 4th, 2006, 10:51 AM
I wouldn't be surprised if the girls lost in the doubles. This is ridiculous.

they wont. kim just arrived in HK this morning, and practised only 4 days in her off-season:o

wateva
Jan 4th, 2006, 10:51 AM
Same here, but it's freeze right? :bigcry:
i got it for 5s. now it's back to a black screen!:sad:

cometz9
Jan 4th, 2006, 10:51 AM
Serena is better off not playing here or the AO until she's actually ready

xin_hui
Jan 4th, 2006, 10:51 AM
What happened to gurl_tennis and name_change?

Please update us, guys.

i'm sorry, i lost track of the score. not sure if it's 3-3 or 2-4

wateva
Jan 4th, 2006, 10:52 AM
they wont. kim just arrived in HK this morning, and practised only 4 days in her off-season:o
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :o :o :o :mad: :mad: :mad: :fiery: :fiery: :fiery:

azmad_88
Jan 4th, 2006, 10:53 AM
6-3 5-1 Elena serving fore the match

xin_hui
Jan 4th, 2006, 10:53 AM
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :o :o :o :mad: :mad: :mad: :fiery: :fiery: :fiery:

u didnt know? go read her diary:o

TomTennis
Jan 4th, 2006, 10:53 AM
urgh,

at least you guys are starting to get it.

i have a black screen, and always have. i have seen NO images or any sort of sign that its going to start working soon!

cometz9
Jan 4th, 2006, 10:53 AM
i'm sorry, i lost track of the score. not sure if it's 3-3 or 2-4

serena broke back or serena up a break in the 2nd?

xin_hui
Jan 4th, 2006, 10:53 AM
match over, elena won

wateva
Jan 4th, 2006, 10:54 AM
u didnt know? go read her diary:o

and she had the cheek to put it in her diary! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

skanky~skanketta
Jan 4th, 2006, 10:54 AM
lena has been hitting some outstanding bh winners while serena has not. fucking hell!

SERENA!:hysteric:

but still, one df in each service game.

Kenny
Jan 4th, 2006, 10:54 AM
Wow, Kim just arrived today? Well that is crazy. But I guess if I had made almost 4 million on tour last year in just match earnings, I'd arrive late too. lol.

HAOCHEN-GOAT
Jan 4th, 2006, 10:54 AM
i got it for 5s. now it's back to a black screen!:sad:

Ridiculous and terrible :o I knew it will happens... :sad:

At least we will see Federer-Santoro on Eurosport

iine:
Jan 4th, 2006, 10:54 AM
omg, elena :woohoo: well, this match didn't really last long ..

xin_hui
Jan 4th, 2006, 10:55 AM
elena was elena during the match. good groundstrokes, mediocre serve.

if serens keeps this level, she needs a lot of help :tape:

azmad_88
Jan 4th, 2006, 10:55 AM
did elena win already?

wateva
Jan 4th, 2006, 10:55 AM
match over, elena won
6361?

roooobert
Jan 4th, 2006, 10:55 AM
well serena, the best thing for u would perhaps be to practise without competing until wimbledon

Greenout
Jan 4th, 2006, 10:55 AM
Elena's really getting into it now. She's into a groove now, and taking charge of the rallies. And she that light blue color suits her well. :)

K-Dog
Jan 4th, 2006, 10:55 AM
Well hopefully this isn't Serena's real level going into the AO. If it is, she'll lose very early. It this is her level and she feel she can't improve it, it is time to forego the AO and start from scratch.

xin_hui
Jan 4th, 2006, 10:55 AM
and she had the cheek to put it in her diary! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

she admitted she's "lagging behind in her training schedule":o

Kenny
Jan 4th, 2006, 10:55 AM
Match over already? What was the score? 6-3 ???

HAOCHEN-GOAT
Jan 4th, 2006, 10:56 AM
A few days ago, for a moment, I thought I can see Hon Kong and Auckland by live stream.

Stupid me :o :lol: :sad:

xin_hui
Jan 4th, 2006, 10:56 AM
6361?

yes

iine:
Jan 4th, 2006, 10:56 AM
Ridiculous and terrible :o I knew it will happens... :sad:

At least we will see Federer-Santoro on Eurosport

yes? .. they will show that match? .. awesome .. this will be a great match-up! :D :woohoo:

Greenout
Jan 4th, 2006, 10:56 AM
Hey- is it over. Did Serena just quit the match?

xin_hui
Jan 4th, 2006, 10:56 AM
Match over already? What was the score? 6-3 ???

6-3 6-1

Kenny
Jan 4th, 2006, 10:56 AM
"well serena, the best thing for u would perhaps be to practise without competing until wimbledon"

WTF? are you crazy? lol that was just funny. She needs to get healed with whatever injury she might have and then come back.. and only then.

TomTennis
Jan 4th, 2006, 10:57 AM
wow. didnt expect Rena to lose that easily.

congrats ElenaD!

iine:
Jan 4th, 2006, 10:57 AM
A few days ago, for a moment, I thought I can see Hon Kong and Auckland by live stream.

Stupid me :o :lol: :sad:

mee, too .. i guess, it's just too good to be true

cometz9
Jan 4th, 2006, 10:57 AM
Serena :fiery: i don't know what else to say. Lena :D now she waits for the winner of Clijsters/Zheng

wateva
Jan 4th, 2006, 10:57 AM
oh wow! serena better work her butt off for australian open!

bellascarlett
Jan 4th, 2006, 10:57 AM
Okay I finally got the feed to work continuously and what do I catch??? The final game! Elena serving for the match! :lol:....tough luck! but now it's working continuously...have some of you stopped trying? haha...:woohoo: lena! although Serena didnt really step it up...

Kenny
Jan 4th, 2006, 10:58 AM
Horrible scoreline. 6-3, 6-1. Serena, really 6-1 in the last set? Well, can't wait to hear the explanation for this... lol

I hope Serena's alright..

K-Dog
Jan 4th, 2006, 10:58 AM
In the back of my mind, i kind of expected this, but not this badly. Oh well, get training Serena.

Kenny
Jan 4th, 2006, 11:00 AM
I never thought Serena would lose this bad to Elena. Not ever. 6-3 6-1. Never.

Chance
Jan 4th, 2006, 11:01 AM
I so don't care about the exhibition results - I just want to see pics.

I remember Roger winning Aus Open in 2004 after losing all his exhibitions matches as did Marat last year..... Serena won Aus Open last year without any warm-up tournaments, as long as Serena is fit, she should be fine.

The question remains to be answered about Rena's fitness??

HAOCHEN-GOAT
Jan 4th, 2006, 11:01 AM
yes? .. they will show that match? .. awesome .. this will be a great match-up! :D :woohoo:

Yeah :D Firstly, we will see Henman-Haas (13.30 pm CET). Next, Federer-Santoro :woohoo:

Allez Fabrice !!! :bounce:

Kenny
Jan 4th, 2006, 11:06 AM
I hope Venus and Serena win the doubles. I love my girls, win win win! :)

TomTennis
Jan 4th, 2006, 11:09 AM
i can understand how those in Hk and Signapore and other asian contries can get it,

but how can those of you in the US get it, but not me???

ahhhhhhhhhhhh!!!!

TomTennis
Jan 4th, 2006, 11:10 AM
i think i might email them.

TomTennis
Jan 4th, 2006, 11:10 AM
Okay I finally got the feed to work continuously and what do I catch??? The final game! Elena serving for the match! :lol:....tough luck! but now it's working continuously...have some of you stopped trying? haha...:woohoo: lena! although Serena didnt really step it up...

what software are you using?

jogoss_78
Jan 4th, 2006, 11:15 AM
Hopefully this loss will motivate Serena a little more :rolleyes:

K-Dog
Jan 4th, 2006, 11:31 AM
Hopefully this loss will motivate Serena a little more :rolleyes:

Well if Sun Tian Tian didn't motivate her, then losing an exo to Elena D. isn't going to either.

Paneru
Jan 4th, 2006, 11:33 AM
Dear lord the melo-drama! :lol:

Slam Serena is different
from any type of other Serena.

She'll be up for the OZ Open.

K-Dog
Jan 4th, 2006, 11:35 AM
Dear lord the melo-drama! :lol:

Slam Serena is different
from any type of other Serena.

She'll be up for the OZ Open.

The melodrama is for the scoreline, not so much the result.

Greenout
Jan 4th, 2006, 11:37 AM
Hopefully this loss will motivate Serena a little more :rolleyes:

Exo's don't hurt player's if they lose- it's only a plus for people that win, and can be a confidence boost.

Speaking of - I'm sure *Chucky probably heard by now, and grining from ear to ear in her hotel bedsheets. :lol:



*Wow- how nostalgic, the old CBS Sportsline forum days with Hingis, Venus and Lindsay. :)

TomTennis
Jan 4th, 2006, 11:44 AM
Dear lord the melo-drama! :lol:

Slam Serena is different
from any type of other Serena.

She'll be up for the OZ Open.

excatly!

jogoss_78
Jan 4th, 2006, 11:47 AM
Dear lord the melo-drama! :lol:

Slam Serena is different
from any type of other Serena.

She'll be up for the OZ Open.


I hope you're right :)

Sabatinifan
Jan 4th, 2006, 11:47 AM
what time is the next match? Anyone know?

xin_hui
Jan 4th, 2006, 11:49 AM
players just came out

Sabatinifan
Jan 4th, 2006, 11:50 AM
thanks gurl tennis

Elldee
Jan 4th, 2006, 11:50 AM
players just came out

Jealous, jealous, jealous.

I was hoping it'd work in time for Lindsay/Nicole :(

Apoorv
Jan 4th, 2006, 11:57 AM
my score board shows lindsay davenport and mirzavs williamses. kim was supposed to be there.

xin_hui
Jan 4th, 2006, 11:58 AM
my score board shows lindsay davenport and mirzavs williamses. kim was supposed to be there.

kim is oncourt

Apoorv
Jan 4th, 2006, 12:01 PM
kim is oncourt
thanks. the score board is stuck and shows wrong names!

nicky
Jan 4th, 2006, 12:01 PM
kim is oncourt
Yay! :bounce:

xin_hui
Jan 4th, 2006, 12:02 PM
kim wearing a sleeveless top and blue skirt (but not the USO outfit). won her 1st service game with ease

Apoorv
Jan 4th, 2006, 12:05 PM
good start. i hope mirza plays well to complement kim.

Apoorv
Jan 4th, 2006, 12:06 PM
thanks for the update. its pretty much required.

Mightymirza
Jan 4th, 2006, 12:08 PM
hows sania playing???Hows her serve??

santhuruu
Jan 4th, 2006, 12:08 PM
Come on Vee and Ree, play some good attacking net points.

xin_hui
Jan 4th, 2006, 12:08 PM
kim and sania break to 2-0

sania serving

good play from both

santhuruu
Jan 4th, 2006, 12:09 PM
Ohnooo
whose serve did they break, Venus her serve or Serena's?

xin_hui
Jan 4th, 2006, 12:11 PM
Ohnooo
whose serve did they break, Venus her serve or Serena's?

venus

xin_hui
Jan 4th, 2006, 12:11 PM
3-0

sania's serve is ok

kim doing most of the work

santhuruu
Jan 4th, 2006, 12:13 PM
Oh my god, Well Kim and Sania are playing really good together then was expected, and I didn't expect at all that they would break Venus her serve

lienie18
Jan 4th, 2006, 12:13 PM
:bounce: Come on Kim!!
Grr i wanna see it live

jogoss_78
Jan 4th, 2006, 12:13 PM
3-0

sania's serve is ok

kim doing most of the work

LOL thanks for informing us

Paneru
Jan 4th, 2006, 12:13 PM
3-0

sania's serve is ok

kim doing most of the work

Thanks for the info.

xin_hui
Jan 4th, 2006, 12:14 PM
3-1

2 aces from serena

Apoorv
Jan 4th, 2006, 12:16 PM
serena has improved real fast!

jogoss_78
Jan 4th, 2006, 12:16 PM
3-1

2 aces from serena

:eek: :eek: And that bitch could'nt serve properly against Lena :o