PDA

View Full Version : For those who wanna see Misa Krajicek: Check this!


grmbl
Oct 28th, 2005, 06:22 PM
Voila:

http://www.misakrajicek.nl/beelden/dechy_sp.php

:wavey:

SloKid
Oct 28th, 2005, 06:31 PM
The kid is a little beast :lol:

hablo
Oct 28th, 2005, 06:32 PM
cool!! thanks :yeah:

grmbl
Oct 28th, 2005, 06:33 PM
Great point by Patty; 2bps
:lol:

Nicjac
Oct 28th, 2005, 06:34 PM
Great, thank you! Especially that "ace summary"!

SloKid
Oct 28th, 2005, 06:34 PM
Wrong thread guys :lol: Sorry about that.

Nicjac
Oct 28th, 2005, 06:35 PM
Disappointing end to a great rally, a week UE by Dani

:lol:

You seem to post in the wrong thread :D

SloKid
Oct 28th, 2005, 06:36 PM
Yeah I didn`t notice it immediately. Deleted the posts... :lol:

Dexter
Oct 28th, 2005, 06:38 PM
Thanks :worship: I have never seen Misa playing before

Nicjac
Oct 28th, 2005, 06:39 PM
Yeah I didn`t notice it immediately. Deleted the posts... :lol:

I'll switch right over to the scoring thread ...

iPatty
Oct 28th, 2005, 06:40 PM
Thanks! Misa got game ;).

spiceboy
Oct 28th, 2005, 06:50 PM
OMG Hasselt :help:

Top match and the stands...empty? I guess everyone will be attending Kim matches though!

Darop.
Oct 28th, 2005, 06:52 PM
Does she always have to roll herself on the floor? :p ;)

SloKid
Oct 28th, 2005, 06:55 PM
Does she always have to roll herself on the floor? :p ;)
It`s her signature celebration, I like, think it is cute.

grmbl
Oct 29th, 2005, 01:09 AM
Does she always have to roll herself on the floor? :p ;)
:lol:

LUIS9
Oct 29th, 2005, 02:13 AM
The kid is a little beast :lol:

Damn right! :lol: She sure learned how to serve from her half brother. :tape: Poor Dechy seemed so helpless.

drake3781
Oct 29th, 2005, 05:24 AM
Thanks :worship: I have never seen Misa playing before

Me too... thanks nice vid. :wavey:

Myggen
Oct 29th, 2005, 07:15 AM
And she certainly is beautiful... So innocent looking and so cute.

DutchieGirl
Oct 29th, 2005, 07:18 AM
Does she always have to roll herself on the floor? :p ;)

Only 2ce... :p

DutchieGirl
Oct 29th, 2005, 07:20 AM
It`s her signature celebration, I like, think it is cute.

:lol: Maybe only since Tashkent :p

and damn wokkel - I thought it was gonna be the whole match - I already saw the samenvatting! :p

@m@nd@
Oct 29th, 2005, 07:49 AM
misa...u monster!
shes got game :yeah:

CooCooCachoo
Oct 29th, 2005, 08:59 AM
OMG Hasselt :help:

Top match and the stands...empty? I guess everyone will be attending Kim matches though!

If it was the same as last year, there were no more than 100 people (if even that many) present on Monday, and the other days were very empty as well, except for the final days.

CooCooCachoo
Oct 29th, 2005, 09:00 AM
I have to say that her service is very impressive now :yeah: Can't say much about her actual baseline game here, because they obviously pick the best shots.

SloKid
Oct 29th, 2005, 09:11 AM
:lol: Maybe only since Tashkent :p

and damn wokkel - I thought it was gonna be the whole match - I already saw the samenvatting! :p
I forgot to add that it seems to be her signature celebration for winning tournaments and big matches :p

DutchieGirl
Oct 29th, 2005, 09:16 AM
I forgot to add that it seems to be her signature celebration for winning tournaments and big matches :p

ok - that sounds better! ;)

LostGlory
Oct 29th, 2005, 09:26 AM
Wow pretty impressive infront of Dechy on this sort of court...well Done Misa