PDA

View Full Version : SATURDAY OOP and scores!


Pages : 1 2 3 [4]

amen
Oct 1st, 2005, 03:44 PM
Men's C1? Aussie won the World Title! :woohoo:

And the womens's K1 was I think a slovak! :angel: (it was on here at lunchtime). :p
Com'on,it's a tennis forum http://www.smiley-channel.de/grafiken/smiley/lesen/smiley-channel.de_lesen021.gif

Dexter
Oct 1st, 2005, 03:45 PM
Do you see dead people too? :eek:His "6th sense" kinda worries me :unsure:

SloKid
Oct 1st, 2005, 03:45 PM
:topic: C-1, men:
1. R. BELL AUS 209,26
2. T. ESTANGUET FRA + 0,21
3. M. MARTIKAN SVK 1,38
4. J. BENZIEN GER 4,86
5. S. PFANMÖLLER GER 5,24

K-1, women:
1. E. KALISKA SVK 219,86
2. M. PLANERT GER + 2,83
3. P. DICKENS FRA 9,52
4. Š. HILGERTOVA CZE 9,96
5. J. BONGARDT GER 12,36

DutchieGirl
Oct 1st, 2005, 03:45 PM
It's Tony Estanguet :angel:

hey I was close - and this is like the second time in my life I watched that stuff (the first time being at the same venue - Sydney Olympics). ;)

Dexter
Oct 1st, 2005, 03:45 PM
Com'on,it's a tennis forum http://www.smiley-channel.de/grafiken/smiley/lesen/smiley-channel.de_lesen021.gif:nerner:

hablo
Oct 1st, 2005, 03:46 PM
Let just say some inner instinct... or mayb my sixth sense... but forget it... what's the point of argueing some joke in here...

Let's discuss TENNIS !!! :bounce:
your inner instinct is lousy :haha:
some people have mistaken me for a guy but I'm a girl, so there !! :p

DutchieGirl
Oct 1st, 2005, 03:46 PM
Com'on,it's a tennis forum http://www.smiley-channel.de/grafiken/smiley/lesen/smiley-channel.de_lesen021.gif

:ras: Well half the time you only post smilies! :nerner: :p

hablo
Oct 1st, 2005, 03:46 PM
Do you see dead people too? :eek:
:haha: good one :haha:

DutchieGirl
Oct 1st, 2005, 03:46 PM
ad Kim on her serve...

Dexter
Oct 1st, 2005, 03:47 PM
:topic: C-1, men:
1. R. BELL AUS 209,26
2. T. ESTANGUET FRA + 0,21
3. M. MARTIKAN SVK 1,38
4. J. BENZIEN GER 4,86
5. S. PFANMÖLLER GER 5,24

K-1, women:
1. E. KALISKA SVK 219,86
2. M. PLANERT GER + 2,83
3. P. DICKENS FRA 9,52
4. Š. HILGERTOVA CZE 9,96
5. J. BONGARDT GER 12,36
Martikan only 3rd... :eek:

WD Aussie :eek:

amen
Oct 1st, 2005, 03:47 PM
:nerner:
http://fool.exler.ru/sm/hmm.gif

alibaby
Oct 1st, 2005, 03:47 PM
Do you see dead people too? :eek:
sorry guys?? :confused: this is a thread for bringing livescores,and not talking about your favourite movies or something!! :mad:
if you want to do so,please go to the NON-tennis thread!!its only fair for all,who cant watch it now,that someone brings up the scores.
thx

DutchieGirl
Oct 1st, 2005, 03:47 PM
1-0 Kim :D

Dexter
Oct 1st, 2005, 03:47 PM
ad Kim on her serve...Who cares :shrug: ;)


:haha:

Dexter
Oct 1st, 2005, 03:48 PM
Komm op Kim! :angel:

DutchieGirl
Oct 1st, 2005, 03:48 PM
sorry guys?? :confused: this is a thread for bringing livescores,and not talking about your favourite movies or something!! :mad:
if you want to do so,please go to the NON-tennis thread!!its only fair for all,who cant watch it now,that someone brings up the scores.
thx

I can;t watch it - I watch the scoreboard, and we do mostly post the scores!

SloKid
Oct 1st, 2005, 03:48 PM
Yay I can watch Kim through that live stream thingie.

DutchieGirl
Oct 1st, 2005, 03:49 PM
Who cares :shrug: ;)


:haha:

:haha: uhh.. Amen and some other dude apparantly! ;)

15-0 Dechy on serve

Dexter
Oct 1st, 2005, 03:49 PM
:ras: Well half the time you only post smilies! :nerner: :pGood point :lol:

amen
Oct 1st, 2005, 03:49 PM
Who cares :shrug: ;)


:haha:
I care http://ads.tennisuniverse.com/wtaworld/images/smilies/yawn.gif

DutchieGirl
Oct 1st, 2005, 03:49 PM
Yay I can watch Kim through that live stream thingie.

can't be bothered - it stops and starts on my puter! :sad:

hablo
Oct 1st, 2005, 03:49 PM
Komm op Kim! :angel:
so that's the german cheer I had forgotten :D
I'm watching the live stream but it keeps going into buffering mode :mad:

SloKid
Oct 1st, 2005, 03:49 PM
sorry guys?? :confused: this is a thread for bringing livescores,and not talking about your favourite movies or something!! :mad:
if you want to do so,please go to the NON-tennis thread!!its only fair for all,who cant watch it now,that someone brings up the scores.
thx

What are we supposed to do when there are no live matches in progress. No offense, but where is the fun if we write just the scores, it can get boring. And we do post the scores very regularly.
For example Kim leads 1:0*

Ceze
Oct 1st, 2005, 03:50 PM
2BP Kim :(

SloKid
Oct 1st, 2005, 03:50 PM
Kim breaks.

Ceze
Oct 1st, 2005, 03:51 PM
nathalie broken omg

DutchieGirl
Oct 1st, 2005, 03:51 PM
so that's the german cheer I had forgotten :D
I'm watching the live stream but it keeps going into buffering mode :mad:

and if you want the flemish/dutch one it's Kom op! ;)

DutchieGirl
Oct 1st, 2005, 03:51 PM
What are we supposed to do when there are no live matches in progress. No offense, but where is the fun if we write just the scores, it can get boring. And we do post the scores very regularly.
For example Kim leads 1:0*

ignore each other, obviously! :angel:

alibaby
Oct 1st, 2005, 03:52 PM
I can;t watch it - I watch the scoreboard, and we do mostly post the scores!i just found the HP of the tourney and the livescore,so i dont need any one of you(luckily :p )!hey,just jokin,ok? :)

DutchieGirl
Oct 1st, 2005, 03:52 PM
Kim serving: 15-30

hablo
Oct 1st, 2005, 03:52 PM
and if you want the flemish/dutch one it's Kom op! ;)
thanks. :yeah:

I need to revisit that thread with all the cheers in different languages listed ;)

Dexter
Oct 1st, 2005, 03:52 PM
Gotta go :wavey:

C'mon Kim!

Ceze
Oct 1st, 2005, 03:53 PM
3-0 Kim

DutchieGirl
Oct 1st, 2005, 03:53 PM
i just found the HP of the tourney and the livescore,so i dont need any one of you(luckily :p )!hey,just jokin,ok? :)

Good, one less person to whinge at us then... :p Hey, just jokin, ok? :)

hablo
Oct 1st, 2005, 03:53 PM
nathalie broken omg
elle joue Kim, après tt, non ?? :hug::wavey:

DutchieGirl
Oct 1st, 2005, 03:54 PM
thanks. :yeah:

I need to revisit that thread with all the cheers in different languages listed ;)

:haha: I know quite a few anyway! ;)

hablo
Oct 1st, 2005, 03:54 PM
Gotta go :wavey:

C'mon Kim!
:wavey:

DutchieGirl
Oct 1st, 2005, 03:54 PM
3-0 Kim

:wavey:

Ceze
Oct 1st, 2005, 03:54 PM
it will be a one-way match! :( (may i add as expected?)

Bероника
Oct 1st, 2005, 03:55 PM
Allez Nath!!!!!!

amen
Oct 1st, 2005, 03:55 PM
Gotta go :wavey:

C'mon Kim!
http://fool.exler.ru/sm/gy.gif
http://fool.exler.ru/sm/yaya.gif

Ceze
Oct 1st, 2005, 03:56 PM
elle joue Kim, après tt, non ?? :hug::wavey:je sais je sais, et à Luxembourg en plus! Je ne vois pas qui empêchera Kim d'avoir le titre ici :confused:

hablo
Oct 1st, 2005, 03:56 PM
you just never know with tennis!!!!

kom op Kim!!!

allez nathalie ;)

Ceze
Oct 1st, 2005, 03:56 PM
Gotta go :wavey:

C'mon Kim!Bye :wavey: (so noone to play with me in the chat threads?)

hablo
Oct 1st, 2005, 03:57 PM
je sais je sais, et à Luxembourg en plus! Je ne vois pas qui empêchera Kim d'avoir le titre ici :confused:
rien n'est impossible :p
mais je ne veux pas de miracle aujourd'hui :lol:

allez kom op, Kim :bounce:

SloKid
Oct 1st, 2005, 03:57 PM
In an hour I will be getting some money back from the Bank of Kim with 5% interest rate. Not bad.

Ceze
Oct 1st, 2005, 03:58 PM
you just never know with tennis!!!!

kom op Kim!!!

allez nathalie ;):lol: you have no fave for this match?

amen
Oct 1st, 2005, 03:58 PM
After Dex i have to go too http://fool.exler.ru/sm/ende.gif

DutchieGirl
Oct 1st, 2005, 03:58 PM
In an hour I will be getting some money back from the Bank of Kim with 5% interest rate. Not bad.

:haha: ;)

Ceze
Oct 1st, 2005, 03:58 PM
rien n'est impossible :p
mais je ne veux pas de miracle aujourd'hui :lol:

allez kom op, Kim :bounce:lol j'ai la réponse à ma question :p

hablo
Oct 1st, 2005, 03:59 PM
:lol: you have no fave for this match?
yes, I want Kimmie to win!! I want her to reclaim #1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :devil:

Ceze
Oct 1st, 2005, 03:59 PM
After Dex i have to go too http://fool.exler.ru/sm/ende.gif:lol: bye :wavey:

DutchieGirl
Oct 1st, 2005, 04:00 PM
3-1 Kim 30-15

Ceze
Oct 1st, 2005, 04:00 PM
40-30 Kim serving

Ceze
Oct 1st, 2005, 04:01 PM
4-1 Kim, Nat to serve now

DutchieGirl
Oct 1st, 2005, 04:01 PM
4-1 Kim :D

Bероника
Oct 1st, 2005, 04:04 PM
allez nath réagit!!!

hablo
Oct 1st, 2005, 04:06 PM
allez nath réagit!!!
elle a gardé sa mise en jeu ;)

c'est déjà ça :p

dylan24
Oct 1st, 2005, 04:06 PM
kim in trouble
i have a bad feeling about this match

DutchieGirl
Oct 1st, 2005, 04:06 PM
4-2 Kim 15-40 :help:

SloKid
Oct 1st, 2005, 04:06 PM
bp Dechy

SloKid
Oct 1st, 2005, 04:07 PM
but Kim saves, deuce

DutchieGirl
Oct 1st, 2005, 04:07 PM
4-3 Kim!

dylan24
Oct 1st, 2005, 04:07 PM
4-3
dammit kim

Ceze
Oct 1st, 2005, 04:07 PM
Do you know that if Kim wins tomorrow, it will be her 5th victory here, out of 6 participations? (her only lost was in 2000 to Anna Kournikova in QF)
Quite impressive!!!

peanuts
Oct 1st, 2005, 04:07 PM
Hmm, from 4-1 to 4-3. Lost of concentration perhaps from Kim?

hablo
Oct 1st, 2005, 04:08 PM
4-3 Kim!
:eek: nathalie putting up a fight!!! :eek:

allez I want another three setter :lol:

SloKid
Oct 1st, 2005, 04:08 PM
Dechy breaks back, can this be the black Saturday, the Bank of Kim breaking, new economic crisis?

SloKid
Oct 1st, 2005, 04:08 PM
Do you know that if Kim wins tomorrow, it will be her 5th victory here, out of 6 participations? (her only lost was in 2000 to Anna Kournikova in QF)
Quite impressive!!!

Yeah, all but losing to Anna K of all people. :rolleyes:

hablo
Oct 1st, 2005, 04:09 PM
Do you know that if Kim wins tomorrow, it will be her 5th victory here, out of 6 participations? (her only lost was in 2000 to Anna Kournikova in QF)
Quite impressive!!!
so Anna wasn't so bad after all :lol:

allez Kim, nathalie ;)

Bероника
Oct 1st, 2005, 04:09 PM
hmmm things are getting interesting allez!!!

SloKid
Oct 1st, 2005, 04:09 PM
:eek: nathalie putting up a fight!!! :eek:

allez I want another three setter :lol:

I`m fine with it as long as Kim wins in the end.

DutchieGirl
Oct 1st, 2005, 04:10 PM
Do you know that if Kim wins tomorrow, it will be her 5th victory here, out of 6 participations? (her only lost was in 2000 to Anna Kournikova in QF)
Quite impressive!!!

:lol: Yeah well it usually has pretty weak draws! ;) It was only a tier 3 up until this year!; ) But still a great achievement!

Ceze
Oct 1st, 2005, 04:10 PM
Dechy breaks back, can this be the black Saturday, the Bank of Kim breaking, new economic crisis?:lol: :p

hablo
Oct 1st, 2005, 04:10 PM
I`m fine with it as long as Kim wins in the end.
ditto! ;)

DutchieGirl
Oct 1st, 2005, 04:10 PM
I`m fine with it as long as Kim wins in the end.

I'm not coz I have to go to bed...hmm well I guess if I go now, then it doesn't matter how long it is! ;)

Ceze
Oct 1st, 2005, 04:11 PM
:eek: nathalie putting up a fight!!! :eek:

allez I want another three setter :lol:me too, even if Nat loses ;)

dylan24
Oct 1st, 2005, 04:11 PM
now how about an easy hold kim

dylan24
Oct 1st, 2005, 04:12 PM
kim having trouble holding all match long

hablo
Oct 1st, 2005, 04:12 PM
allez kimmie :bounce:

SloKid
Oct 1st, 2005, 04:12 PM
Kim will win this in two, that is my expert`s opinion of the day, free of charge, brought to you courtesy of wtaworld.com :D

Ceze
Oct 1st, 2005, 04:12 PM
5-3 Kim who has just broken back
30-15

SloKid
Oct 1st, 2005, 04:13 PM
2sps.

LostGlory
Oct 1st, 2005, 04:13 PM
Eurosports are liars, they said they will; transfer the game to EUROSPORT2 and now they have stupid Andreev vs Volundri Repeat from this morning

DutchieGirl
Oct 1st, 2005, 04:13 PM
Kim will win this in two, that is my expert`s opinion of the day, free of charge, brought to you courtesy of wtaworld.com :D

:haha: Well looks like the 1st set is done! ;)

SloKid
Oct 1st, 2005, 04:13 PM
First one saved.

SloKid
Oct 1st, 2005, 04:14 PM
But not the second won, Kim takes first set 6:3

Ceze
Oct 1st, 2005, 04:14 PM
Kim wins the 1st set 6-3

Fight Nathalie! I want 3 sets!!! :yippee: (http://www.wtaworld.com/misc.php?do=getsmilies&wysiwyg=1&forumid=290#):yippee: (http://www.wtaworld.com/misc.php?do=getsmilies&wysiwyg=1&forumid=290#):yippee: (http://www.wtaworld.com/misc.php?do=getsmilies&wysiwyg=1&forumid=290#):yippee: (http://www.wtaworld.com/misc.php?do=getsmilies&wysiwyg=1&forumid=290#):yippee: (http://www.wtaworld.com/misc.php?do=getsmilies&wysiwyg=1&forumid=290#)

DutchieGirl
Oct 1st, 2005, 04:14 PM
6-3 Kim! :woohoo:

RenaSlam.
Oct 1st, 2005, 04:14 PM
6-3 Kim first set...allez.

kim2307
Oct 1st, 2005, 04:14 PM
come on KIM

SloKid
Oct 1st, 2005, 04:15 PM
Eurosports are liars, they said they will; transfer the game to EUROSPORT2 and now they have stupid Andreev vs Volundri Repeat from this morning

You are not very good with last names, are you. It is Volandri and Clijsters and not Volundri and Clijesters. For god`s sake correct your signature. :D

peanuts
Oct 1st, 2005, 04:15 PM
Do you know that if Kim wins tomorrow, it will be her 5th victory here, out of 6 participations? (her only lost was in 2000 to Anna Kournikova in QF)
Quite impressive!!!

Yeah I also just found out about it in the WTA Tour website but then again not to downplay Kim's feat but this event was a Tier III before so perhaps the competition is not as strong. But then again Kim has great records in Tier I events like Indian Wells so her record here in Luxembourg may pale in comparison. ;)

DutchieGirl
Oct 1st, 2005, 04:15 PM
OK... Hup Kimmeke - time for me to go :zzz: :wavey:

LostGlory
Oct 1st, 2005, 04:15 PM
Kim will win every tourney she plays...all the way to the Championships

SloKid
Oct 1st, 2005, 04:16 PM
Bye Sarah, sleep tight. :D

DutchieGirl
Oct 1st, 2005, 04:16 PM
You are not very good with last names, are you. It is Volandri and Clijsters and not Volundri and Clijesters. For god`s sake correct your signature. :D

:spit: :haha:

*gone*

SloKid
Oct 1st, 2005, 04:21 PM
Kim holds, 1:1* second set.

Ceze
Oct 1st, 2005, 04:22 PM
1-1 in the 2nd set

kim2307
Oct 1st, 2005, 04:23 PM
it's already a fatal break for dechy

gopher
Oct 1st, 2005, 04:23 PM
Kim should finish this match as quickly as possible to preserve energy for the final and especially next week where she might have to confront the behemoth in a match for the #1 ranking

kim2307
Oct 1st, 2005, 04:24 PM
2/1 kim

Ceze
Oct 1st, 2005, 04:24 PM
break Kim who leads 2-1 now :(

Happy928
Oct 1st, 2005, 04:24 PM
nat got broken again? :sad:

kim2307
Oct 1st, 2005, 04:25 PM
yes she is

Happy928
Oct 1st, 2005, 04:25 PM
let Nat win few games here....come on, u big bad bully :sad:

Ceze
Oct 1st, 2005, 04:25 PM
nat got broken again? :sad:yeah :sad:

kim2307
Oct 1st, 2005, 04:25 PM
kim to serve: 15/0

Happy928
Oct 1st, 2005, 04:26 PM
NAt needs to put her FEDERER mask on and break her back!.....

kim2307
Oct 1st, 2005, 04:26 PM
30/15

Happy928
Oct 1st, 2005, 04:27 PM
yeah :sad:

i didn't think she could beat kim today, but at least make it close to boost her confidence :sad:

gopher
Oct 1st, 2005, 04:27 PM
The French probably got used to being defeated by Belgians now.

Ceze
Oct 1st, 2005, 04:27 PM
NAt needs to put her FEDERER mask on and break her back!.....it seems she let it at home :sad:

SloKid
Oct 1st, 2005, 04:28 PM
Kim 3:1*

kim2307
Oct 1st, 2005, 04:28 PM
3/1 kim

gopher
Oct 1st, 2005, 04:28 PM
3-1 hurry up waste no energy

Ceze
Oct 1st, 2005, 04:28 PM
The French probably got used to being defeated by Belgians now.:smash: (http://www.wtaworld.com/misc.php?do=getsmilies&wysiwyg=1&forumid=557#)but i have to admit its true :(

Bероника
Oct 1st, 2005, 04:28 PM
:mad:

SloKid
Oct 1st, 2005, 04:29 PM
The French probably got used to being defeated by Belgians now.

Wow, that was below the belt, but I like it. :devil:

Happy928
Oct 1st, 2005, 04:29 PM
i want NAT to win 2 more games!

let's do a WTAWORLD.com WAVE!!!! ole ole....

Ceze
Oct 1st, 2005, 04:30 PM
Sesil Karatantcheva has lost to Stephanie Gehrlein in Filderstadt qualies

hablo
Oct 1st, 2005, 04:31 PM
nathalie : je veux 3 sets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o

Ceze
Oct 1st, 2005, 04:31 PM
i want NAT to win 2 more games!

let's do a WTAWORLD.com WAVE!!!! ole ole....
http://www.planetsmilies.com/smilies/party/party0019.gif http://www.planetsmilies.com/smilies/party/party0019.gif http://www.planetsmilies.com/smilies/party/party0019.gif

Happy928
Oct 1st, 2005, 04:31 PM
pt by pt anyone?

SloKid
Oct 1st, 2005, 04:31 PM
Sesil Karatantcheva has lost to Stephanie Gehrlein in Filderstadt qualies

Yeah, so I`ve heard, did not expect that one.

Ceze
Oct 1st, 2005, 04:32 PM
4-1 for Kim :(

hablo
Oct 1st, 2005, 04:33 PM
Sesil Karatantcheva has lost to Stephanie Gehrlein in Filderstadt qualies
:eek::devil:

Ceze
Oct 1st, 2005, 04:33 PM
6-3 4-1 Kim to serve 15-15

SloKid
Oct 1st, 2005, 04:33 PM
Kim *4:1 30:15

Happy928
Oct 1st, 2005, 04:33 PM
http://www.planetsmilies.com/smilies/party/party0019.gif http://www.planetsmilies.com/smilies/party/party0019.gif http://www.planetsmilies.com/smilies/party/party0019.gif
hehehe....thanks......

:haha:

Ceze
Oct 1st, 2005, 04:34 PM
30-15 Kim

SloKid
Oct 1st, 2005, 04:34 PM
40:15, forehand winner

kim2307
Oct 1st, 2005, 04:35 PM
5/1 kim

Happy928
Oct 1st, 2005, 04:35 PM
ouch! bye bye NAT :sad:

SloKid
Oct 1st, 2005, 04:35 PM
Kim holds; 5:1*

hablo
Oct 1st, 2005, 04:35 PM
http://www.planetsmilies.com/smilies/party/party0019.gif http://www.planetsmilies.com/smilies/party/party0019.gif http://www.planetsmilies.com/smilies/party/party0019.gif
toi et tes smilies :worship::haha:

Happy928
Oct 1st, 2005, 04:35 PM
kim can't be beaten.....too good :sad:

Ceze
Oct 1st, 2005, 04:36 PM
5-1 Kim
Nat to serve 30-0

Happy928
Oct 1st, 2005, 04:36 PM
if NAT loses today, it's all HABLO's fault.....:sad:

SloKid
Oct 1st, 2005, 04:36 PM
30:15

Ceze
Oct 1st, 2005, 04:36 PM
30-15 Nat

Happy928
Oct 1st, 2005, 04:36 PM
hold and break NAT! do it for your country.............:p

SloKid
Oct 1st, 2005, 04:37 PM
30:30, Kim is two points away from, ah you know already.

hablo
Oct 1st, 2005, 04:37 PM
if NAT loses today, it's all HABLO's fault.....:sad:
Happy928 :smash:

why is it my fault ?? :haha:

Ceze
Oct 1st, 2005, 04:37 PM
MP Kim!! :o

SloKid
Oct 1st, 2005, 04:38 PM
mp Kim

Ceze
Oct 1st, 2005, 04:38 PM
Kim wins 6-3 6-1 :)

SloKid
Oct 1st, 2005, 04:38 PM
K.Clijsters(Bel) def. N.Dechy(Fra) 6:3 6:1

LefandePatty
Oct 1st, 2005, 04:38 PM
:banana:

Ceze
Oct 1st, 2005, 04:39 PM
Congrats Kim, you rock girl :rocker: (http://www.wtaworld.com/misc.php?do=getsmilies&wysiwyg=1&forumid=557#)

Happy928
Oct 1st, 2005, 04:40 PM
Happy928 :smash:

why is it my fault ?? :haha:

ummmmmmmmmm....

*hiding* wasn't expecting you to see that comment :haha:

Steffy6094
Oct 1st, 2005, 04:41 PM
:mad: :mad: :mad:

hablo
Oct 1st, 2005, 04:44 PM
ummmmmmmmmm....

*hiding* wasn't expecting you to see that comment :haha:
tough luck!! :lol:

you're busted :p:devil:

Happy928
Oct 1st, 2005, 04:54 PM
tough luck!! :lol:

you're busted :p:devil:


Have a great weekend HAblo!!! I'm off to play some golf :)

LostGlory
Oct 1st, 2005, 05:30 PM
is it over yet?

SloKid
Oct 1st, 2005, 06:02 PM
Is what over yet?

SloKid
Oct 1st, 2005, 06:19 PM
L.Raymond/S.Stosur (USA/AUS) def. A.Medina Garrigues/D.Safina (ESP/RUS) 6:2 6:3 to reach the finals where they will play against Black/Stubbs.

nouf
Oct 1st, 2005, 06:32 PM
matchpoint versus safina by nouf! again lol

http://rapidshare.de/files/5756334/matchpoint_groenefeld_safina_lux2005_by_nouf.mpeg. html

lauryn
Oct 1st, 2005, 11:19 PM
Well done Kim! :yeah:

Dinara :(