PDA

View Full Version : I think Barbie is just a bitch....


S-T-E-V-E
Aug 22nd, 2005, 11:00 PM
...she shouldn't have slept with Ken's best friend...:sad::devil:

http://cyclone.yadda.net/~rfg/Funny/Redneck%20Barbie.jpg

~{X}~
Aug 22nd, 2005, 11:00 PM
...she shouldn't have slept with Ken's best friend...:sad::devil:

Damn right, the slut! :o

Helen Lawson
Aug 22nd, 2005, 11:01 PM
I loved that Barbie Girl song when it came out. I bought it for my granddaughter.

I think Barbie should have been a red-head, like me, though.

Sally Struthers
Aug 22nd, 2005, 11:02 PM
skipper is a whore

Sally Struthers
Aug 22nd, 2005, 11:04 PM
...she shouldn't have slept with Ken's best friend...:sad::devil:

http://cyclone.yadda.net/~rfg/Funny/Redneck%20Barbie.jpg

are you sure that's not the new britney doll? :o

S-T-E-V-E
Aug 22nd, 2005, 11:04 PM
skipper is a whore

OMG, she's like the biggest bitch of all time..like Shelly...

S-T-E-V-E
Aug 22nd, 2005, 11:05 PM
Yes, it's Barbie..she changed so much after "THAT NIGHT".....

Sally Struthers
Aug 22nd, 2005, 11:07 PM
OMG, she's like the biggest bitch of all time..like Shelly...

the whole family is slutty. wtf... barbie's parents are still popping out kids after decades?

Sally Struthers
Aug 22nd, 2005, 11:08 PM
barbie's friend Midge was a bitch too. Show me someone named Midge and I'll show you a bitch :o

S-T-E-V-E
Aug 22nd, 2005, 11:10 PM
the whole family is slutty. wtf... barbie's parents are still popping out kids after decades?

They do..it's terrible...like I don't know...you know, I think I should phone Barbie now..she has this new flat..or house..or whatever it is called...

http://www.thachers.org/Oct%202001%20files/house_bad.jpg

Sally Struthers
Aug 22nd, 2005, 11:11 PM
They do..it's terrible...like I don't know...you know, I think I should phone Barbie now..she has this new flat..or house..or whatever it is called...

http://www.thachers.org/Oct%202001%20files/house_bad.jpg

hon we call that a crack house

S-T-E-V-E
Aug 22nd, 2005, 11:11 PM
barbie's friend Midge was a bitch too. Show me someone named Midge and I'll show you a bitch :o

http://img.photobucket.com/albums/v357/vintageonlyplease/bubble9.jpg

She's like Alexis from Danver Clan...

S-T-E-V-E
Aug 22nd, 2005, 11:13 PM
hon we call that a crack house

You know what? She got that stuff from Shelly..Shelly is a prostitute now...OMG...

Sally Struthers
Aug 22nd, 2005, 11:13 PM
http://img.photobucket.com/albums/v357/vintageonlyplease/bubble9.jpg

She's like Alexis from Danver Clan...

defintely bitch.

Slap some red hair on her and it could be a Helen Lawson doll!

Sally Struthers
Aug 22nd, 2005, 11:13 PM
You know what? She got that stuff from Shelly..Shelly is a prostitute now...OMG...

is Ken her pimp?

S-T-E-V-E
Aug 22nd, 2005, 11:17 PM
is Ken her pimp?

OMG No, it's Baby Born...OMG

S-T-E-V-E
Aug 22nd, 2005, 11:19 PM
defintely bitch.

Slap some red hair on her and it could be a Helen Lawson doll!

http://thex-filesresource.com/images/x-files/barbies/barbie-scully-s.jpg http://images1.moviemarket.co.uk/thumbnails/120thumbs/211923.jpg

S-T-E-V-E
Aug 22nd, 2005, 11:25 PM
http://www.terrace.qld.edu.au/moo/barbie/mrsken.jpg

And she should definitly stop taking drugs...or the things Shelly gave her...

~{X}~
Aug 22nd, 2005, 11:31 PM
http://www.terrace.qld.edu.au/moo/barbie/mrsken.jpg

And she should definitly stop taking drugs...or the things Shelly gave her...

No wonder she is sleeping around. Look at her man! He's dressing like a woman. Such a crossdresser. Poor Barbie, the emotional trauma caused her to be a breeding slut! :lol:

Sally Struthers
Aug 22nd, 2005, 11:31 PM
http://www.terrace.qld.edu.au/moo/barbie/mrsken.jpg

And she should definitly stop taking drugs...or the things Shelly gave her...
when did Ken become a drag queen? I always knew he was a little fruity.

S-T-E-V-E
Aug 22nd, 2005, 11:32 PM
No wonder she is sleeping around. Look at her man! He's dressing like a woman. Such a crossdresser. Poor Barbie, the emotional trauma caused her to be a breeding slut! :lol:

This IS barbie, not Ken :devil:

*Karen*
Aug 22nd, 2005, 11:33 PM
Yeah barbie is a whore. BTW I used to have that barbie van in the pic when i was little.

Sally Struthers
Aug 22nd, 2005, 11:33 PM
are they havijg an outdoor orgy behind that thing Ken is standing in front of?

S-T-E-V-E
Aug 22nd, 2005, 11:34 PM
when did Ken become a drag queen? I always knew he was a little fruity.

http://gfx.dagbladet.no/kultur/2004/02/13/barbie04.jpg

Since he met him...and he wanted to look better than Barbie, because she stopped spleeping with him...

S-T-E-V-E
Aug 22nd, 2005, 11:36 PM
are they havijg an outdoor orgy behind that thing Ken is standing in front of?

Yup...even Shelly and Ciara were there...

Sally Struthers
Aug 22nd, 2005, 11:36 PM
there's defineitly some lesbian action going on behind that screen I tell you

S-T-E-V-E
Aug 22nd, 2005, 11:36 PM
Yeah barbie is a whore. BTW I used to have that barbie van in the pic when i was little.

OMG, Barbie also had you?

Sally Struthers
Aug 22nd, 2005, 11:37 PM
http://www.mtholyoke.edu/~ejknaus/web/hpim0423.jpg

see!

S-T-E-V-E
Aug 22nd, 2005, 11:37 PM
there's defineitly some lesbian action going on behind that screen I tell you

http://www.armstrongfiles.com/files/archives/Barbie.jpg

Sally Struthers
Aug 22nd, 2005, 11:39 PM
look at this whore!

http://spec.e-horizon.ru/stas/images/pic9.jpg

S-T-E-V-E
Aug 22nd, 2005, 11:39 PM
http://www.nrk.no/img/355631.jpegKen's new affaire...Janet Jackson...I mean, Michael doors are always open ;)

S-T-E-V-E
Aug 22nd, 2005, 11:40 PM
look at this whore!

http://spec.e-horizon.ru/stas/images/pic9.jpg

http://www.damnfunnypictures.com/images/Barbie_Hilton7.jpg

Sally Struthers
Aug 22nd, 2005, 11:41 PM
http://www.damnfunnypictures.com/images/Barbie_Hilton7.jpg

:haha: :haha:

Sally Struthers
Aug 22nd, 2005, 11:42 PM
http://www.envasion.net/2001/pix/barbie5.jpg

Barbie's into some BDSM :o

S-T-E-V-E
Aug 22nd, 2005, 11:53 PM
Barbie just phoned me and will release a statement...tomorrow..

~{X}~
Aug 23rd, 2005, 01:00 AM
Lmfao wow all these pictures had me cracking up. Barbie is someone who I could be best friends with, and shit get me with Ken! :D lol

skanky~skanketta
Aug 23rd, 2005, 01:11 AM
i'm laughing so much a client of ours just looked at me and went whaaaat. omg!

ROTFLMAO!

skanky~skanketta
Aug 23rd, 2005, 01:12 AM
*shrieking with laughter* at the paris hilton barbie!

TF Chipmunk
Aug 23rd, 2005, 01:14 AM
:haha: These are hilarious!!! Did you guys find these on the net or are you doing this with your own barbie dolls???

skanky~skanketta
Aug 23rd, 2005, 01:15 AM
blank

TF Chipmunk
Aug 23rd, 2005, 01:16 AM
:o Ok that one went a little too far :rolleyes:

skanky~skanketta
Aug 23rd, 2005, 01:17 AM
http://www.geocities.com/cherrybombmistress/B1.jpg

http://www.geocities.com/cherrybombmistress/B2.jpg

http://www.geocities.com/cherrybombmistress/B3.jpg

http://www.geocities.com/cherrybombmistress/B4.jpg

http://www.geocities.com/cherrybombmistress/B5.jpg

http://www.geocities.com/cherrybombmistress/B6.jpg

http://www.geocities.com/cherrybombmistress/B7.jpg

skanky~skanketta
Aug 23rd, 2005, 01:18 AM
:o Ok that one went a little too far :rolleyes:

post deleted.

Sally Struthers
Aug 23rd, 2005, 01:21 AM
omg barbie and Ken have an internet porno!

http://www.jokaroo.com/ecards/funny/barbiekensex.html

Bacardi
Aug 23rd, 2005, 01:31 AM
:rolls:

TF Chipmunk
Aug 23rd, 2005, 01:32 AM
:scared: I'm afrai to click on that link :scared:

S-T-E-V-E
Aug 23rd, 2005, 11:02 AM
:haha: These are hilarious!!! Did you guys find these on the net or are you doing this with your own barbie dolls???

Yup, www.google.de (http://www.google.de) :)

rebel_ffighter
Aug 23rd, 2005, 11:24 AM
I never liked that blonde plastic tart!

S-T-E-V-E
Aug 23rd, 2005, 11:42 AM
I never liked that blonde plastic tart!

Just like me ;)

GoClijsters
Aug 23rd, 2005, 11:59 AM
omg barbie and Ken have an internet porno!

http://www.jokaroo.com/ecards/funny/barbiekensex.html



WOW!!!! :lol:

go barbie and Ken :bounce: :bounce:

AjdeNate!
Aug 23rd, 2005, 12:03 PM
http://cyclone.yadda.net/%7Erfg/Funny/Redneck%20Barbie.jpg

Note to Britney Spears-Federline... Shar Jackson wants her kid back.

Chunchun
Aug 23rd, 2005, 12:12 PM
:haha:

Mateo Mathieu
Aug 23rd, 2005, 09:48 PM
:spit: @ the Paris Hilton barbie!

PaulieM
Aug 23rd, 2005, 09:51 PM
barbie is one of the oldest skanks in the game