PDA

View Full Version : a new french fan says HI!!

mat34
Jul 18th, 2005, 08:54 AM
Hi everybody !!!!

I am really happy to have the opportunity to chat with you about Mary who is my favourite player ! Thank to all of you for giving me such precious news about her !!!! She is so wonderful and I hope she will be on the court for a long time again.

:angel: l´unique :angel: : MARY PIERCE

flea
Jul 18th, 2005, 09:16 AM
two new french fans say HI!! :D :D ;)

atoutix
Jul 18th, 2005, 10:38 AM
Hello to you two and Welcome :)

Flea,i believe i met you in another french forum :D ,

Welcome Here :bounce:

flea
Jul 18th, 2005, 11:00 AM
oui oui, c'est moi...je suis partout..!!! :D :D ;)

Andy.
Jul 18th, 2005, 11:08 AM
Hello and welcome to the board

flea
Jul 18th, 2005, 11:12 AM
Thanks!!

Mary's 1st Fan
Jul 18th, 2005, 11:33 AM
Hello to you two and Welcome :)

Flea,i believe i met you in another french forum :D ,

Welcome Here :bounce:

Salut à vous deux!

C'est super de voir de plus en plus de monde ici, et en plus de francais.

ali
Jul 18th, 2005, 11:48 AM
Hi guys :wavey:

Welcome to the board :D

atoutix
Jul 18th, 2005, 12:13 PM
Salut à vous deux!

C'est super de voir de plus en plus de monde ici, et en plus de francais.

c'est clair :worship:

Allezzzzz la France !!!!! :bounce:

Lu_Weird
Jul 18th, 2005, 12:55 PM
Hi....please ask more French friens vote for Mary...Mary is second right now...Maxim :P

Mark Spruce
Jul 18th, 2005, 03:08 PM
Hello and welcome

take care

Mark

saby
Jul 18th, 2005, 04:50 PM
Bienvenue à vous deux, heureuse de voir que les fans de Mary se reveille enfin !!

Lu_weird demande si vous pouvez voter pour Mary sur une thread, Mary talonne Kim, on essai de la faire remonter au max, il n'y a que 7 petits votes entre....

http://www.wtaworld.com/showthread.php?t=178766 (http://www.wtaworld.com/showthread.php?t=178766)

A+

flea
Jul 18th, 2005, 05:28 PM
Bienvenue à vous deux, heureuse de voir que les fans de Mary se reveille enfin !!

Beh moi je suis fan de Mary depuis son tout premier match à RG en 1990, à l'époque de ses énormes lunettes :), ils en avait montré quelques minutes sur Antenne 2, je m'en rappelle comme si c'était hier... Et c'est vrai que pendant sa traversée du désert je m'étais un peu désintéressée du tennis.. Mais me v'là sortie de ma tanière pour de bon...!!! :) :) ;)

saby
Jul 18th, 2005, 05:37 PM
Beh moi je suis fan de Mary depuis son tout premier match à RG en 1990, à l'époque de ses énormes lunettes :), ils en avait montré quelques minutes sur Antenne 2, je m'en rappelle comme si c'était hier... Et c'est vrai que pendant sa traversée du désert je m'étais un peu désintéressée du tennis.. Mais me v'là sortie de ma tanière pour de bon...!!! :) :) ;)

Comme quoi tout arrive !!! bienvenue de nouveau, j'espère que tu resteras avec nous un moment, tu verras ici on se tape pas dessus comme dans d'autre forum on est aussi Zen que la Diva. LOL :lol:

flea
Jul 18th, 2005, 06:07 PM
j'espère que tu resteras avec nous un moment
...jusqu'à ce que mort s'en suive... :) ;) ;)

tu verras ici on se tape pas dessus comme dans d'autre forum on est aussi Zen que la Diva. LOL :lol:
J'ai déjà pu le constater, c'est fort agréable de se ballader par ici!! :drool:

MaryPierceFan
Jul 18th, 2005, 06:16 PM
Hi guys! I hope You'll have fun here with us! It's nice to see new fans! Have fun!

flea
Jul 18th, 2005, 06:19 PM
Hi guys! I hope You'll have fun here with us! It's nice to see new fans! Have fun!
Thanks a lot ! :)

jean marie
Jul 18th, 2005, 07:46 PM
bienvenue a toi j'espere qu'on arrivera un de ces jours a tous se voir moi je suis du sud de la france pres de salon de provence a bientot

MissTennisFan
Jul 18th, 2005, 08:20 PM
Welcome to the message board! I hope you guys have a good time here... :wavey: It's great to see more people supporting Mary Pierce, the best -- and nicest -- tennis player in the whole wide world!

mat34
Jul 19th, 2005, 08:23 AM
Many thanks to all of you !!!
Some of you will be in RG for the fed cup final ?
Do you know when it will be possible to buy the tickets ????
Merci pour tous les messages en Francais ! On est tellement content de pouvoir revoir Mary en particulier à la télévision, avant c´était impossible...! J´espère qu´elle va continuer à etre ce qu´elle a toujours vraiment été : La reine des cours !!!!

atoutix
Jul 19th, 2005, 09:32 AM
Many thanks to all of you !!!
Some of you will be in RG for the fed cup final ?
Do you know when it will be possible to buy the tickets ????
Merci pour tous les messages en Francais ! On est tellement content de pouvoir revoir Mary en particulier à la télévision, avant c´était impossible...! J´espère qu´elle va continuer à etre ce qu´elle a toujours vraiment été : La reine des cours !!!!

maybe i will go to the final fed cup ,i hope !! :hearts: :hearts:
for the tickets,i don t know they always say they will talk about in the next days.. :confused:

moi aussi j'espère qu'elle ne va pas s'arreter en si bon chemin !! surtout qu'elle peut encore faire de grandes choses !! :worship:

MissTennisFan
Jul 19th, 2005, 12:32 PM
Oh I would love to go... I am not sure I will be able to get tickets but I will definitely try. Roland-Garros is, of course, the perfect venue to hold this event; it would be great to see Mary play there... on her favorite court!

atoutix
Jul 19th, 2005, 12:36 PM
Oh I would love to go... I am not sure I will be able to get tickets but I will definitely try. Roland-Garros is, of course, the perfect venue to hold this event; it would be great to see Mary play there... on her favorite court!

yes ,you're right :)

i hope you will go too :worship:

MissTennisFan
Jul 19th, 2005, 12:39 PM
yes ,you're right :)

i hope you will go too :worship:

Thanks! :D

MPStylee
Jul 22nd, 2005, 06:30 AM
Welcome to the Message Board, dude!!!! Mary Rocks!!!

enci
Jul 23rd, 2005, 06:40 PM
Hello All! I Love You Mary! You Are The Best! Now where to live Mary? In French or in Usa?

Thank You: Enikő :kiss:

:clap2: :clap2: :clap2: :clap2: :clap2: