PDA

View Full Version : Barrage Daviscup: Zimbabwe-BelgiŽ

BelgianGirl
Apr 10th, 2002, 01:44 PM
BelgiŽ heeft als tegenstander voor de barragewedstrijd voor de Daviscup Zimbabwe geloot. De ontmoeting vindt plaats in Zimbabwe in September!
Een haalbare kaart denk ik. :)

arn
Apr 10th, 2002, 01:46 PM
haalbaar maar niet te onderschatten, het zal waarschijnlijk op gras te doen zijn!

The Crow
Apr 10th, 2002, 02:15 PM
Uit op Zimbabwe vind ik helemaal geen haalbare kaart. Die Black broertjes kunnen een stukske tennissen als ze er zin in hebben...

Soit, GO Belgie!!

Justinator
Apr 10th, 2002, 06:47 PM
't Zal inderdaad niet gemakkelijk worden op gras tegen de Black broertjes.

Josh
Apr 10th, 2002, 08:08 PM
Een haalbare kaart...hmmm ik weet het zo nog niet. De gebroeders Black zijn erg goed op gras. Het dubbelspel zal denk ik een punt opleveren voor Zimbabwe en dat betekent dat ze nog 1 enkelwedstrijd mogen verliezen.....zeker niet gemakkelijk.

Succes BelgiŽ! :D

Lleyki
Apr 10th, 2002, 08:35 PM
GO BELGIUM!!!!:bounce:
tzal ni gemakkelijk worden maar 3-2 is volgens mij toch haalbaar!

BelgianGirl
Apr 10th, 2002, 10:34 PM
Gemakkelijk zal het zeker niet zijn, maar als Xavier en Olivier (of Christophe) echt op hun niveau spelen, is het toch te doen volgens mij! Natuurlijk zal het niet zo zijn zoals tegen Griekenland, maar ik verkies toch Zimbabwe boven bijvoorbeeld Marokko!
Maar we zullen moeten afwachten zeker, en zien hoe moeilijk/makkelijk het wordt, September is nog veraf!
Is het al zeker dat er op gras gespeeld wordt?

Hagar
Apr 10th, 2002, 10:36 PM
Hoogte kan een probleem zijn. Remember Agassi twee jaar geleden of zo. Hij werd ziek tijdens de wedstrijd.

Josh
Apr 10th, 2002, 10:39 PM
Zimbabwe won de kwalificatiematch op een snelle indoorbaan dus het is nog niet zeker of ze tegen BelgiŽ op gras zullen spelen.

2ace2
Apr 11th, 2002, 09:07 AM
Tzal wel lukken voor BelgÔe!
:D