PDA

View Full Version : Play Tennis magazine

Brαm
Apr 10th, 2002, 10:13 AM
Hey,

ff 'n paar vraagjes.. Eerst en vooral, hebben jullie de editie van april al ontvangen? Normaal gezien krijg ik 't magazine in de 1e week vd maand, maar nu heb 'k 't nog niet gekregen...

Mag 'k ook weten welke edities jullie hebben? (van welke jaren enz.). Ik heb alleen de magazines vanaf editie-8 van verleden jaar. Heeft iemand edities van vb. begin jaren 90 ofzo? Zo ja, kunnen jullie dan eens de belangrijkste artikels scannen of de titels geven?

Merci :)

theheninfan
Apr 10th, 2002, 12:03 PM
Sorry but can someone translate it into english...thanks! :wavey:

arn
Apr 10th, 2002, 01:19 PM
It's about a Belgian tennis magazine. I don't think you can help!

Ik heb die ook nog ni ontvangen :(
Ik heb het 'al' 2 jaar, ik kan dus ook niet echt helpen...

BelgianGirl
Apr 10th, 2002, 01:54 PM
Ik heb het ook nog maar zo'n 2 jaar, maar onlangs heeft het dak blijkbaar gelekt op mijn kamer en de doos met mijn Playtennissen was nat! De bovenste 10 of zo plakken helemaal aan mekaar! :mad:
Ik koop het elke maand ipv een abonnement, maar dan is het ook soms heel laat in de winkel!

Josh
Apr 10th, 2002, 01:57 PM
April is nog altijd niet toegekomen. :mad:

Ik heb een abonnement op Playtennis sinds juni 1994 maar ik heb wel geen scanner om artikels in te scannen. :sad:

Brαm
Apr 10th, 2002, 03:18 PM
Jammer van die natte boekjes, BelgianGirl :(

Jammer van die scanner, Josh :(

Toch bedankt :wavey:

noukie
Apr 11th, 2002, 08:59 AM
Ik heb het aprilnummer ook nog ni ontvange.

arn
Apr 11th, 2002, 10:08 AM
Kheb het vandaag gekregen :) :) :)

Josh
Apr 11th, 2002, 05:17 PM
Ik ook! :bounce:

Brαm
Apr 11th, 2002, 06:13 PM
Ik niet :(

arn
Apr 11th, 2002, 08:19 PM
Wel een grof artikel over Farina!!! amaai! Die doen precies dat da het meest simpele en saaiste meiske is dat er bestaat! :(

Josh
Apr 11th, 2002, 10:50 PM
En dat artikel over Seles vind ik ook heel grof en neerbuigend tegenover Graf. :mad:

Brαm
Apr 12th, 2002, 08:44 AM
Farina: "niet van de mooiste" :confused:

Seles: "veel beter dan Graf" (dat weet je toch niet! Misschien ging Seles te snel uitgespeeld zijn, moest ze geen 2 jaren van de tour geweest zijn...)

Ik heb 't ook gekregen nu ;)

per4ever
Apr 12th, 2002, 08:49 AM
en totaal niet mee akkoord ook..Graf was super, en ik vond haar beter dan Seles.

arn
Apr 12th, 2002, 10:07 AM
Er stond veeeeeel quatch in deze keer :( :( :( Da artikel over Seles heb ik nu ook juist gelezen... En dan die domme berekeningen daarbij om te bewijzen dat seles de beste aller tijden zou geweest zijn :fiery: Hoe kunt ge nu weten hoe dat zou verlopen hebben? Wie weet kreeg ze nog blessures of ging Graf nog beter haar best doen om beter te worden, etc....

En Hantuchova werd helemaal de lucht in geprezen als het nieuwe #1!

Brαm
Apr 12th, 2002, 11:42 AM
Er stond echt niet veel speciaals in deze keer! 't Wordt tijd at er een Belse speelster een toernooi wint ofzo! Allez ja buiten een challenger... Ah ja! Ook een stomme fout! "Els won haar eerste tornooi sedert 1999". Wat won ze dan in Bolton verleden jaar??? Een wasmachine? :mad:

Ik vind dat van Hantuchova ook overdreven. Dat mens wint 1 toptoernooi en ze is opeens klaar voor de top-3! :rolleyes:

Josh
Apr 12th, 2002, 01:03 PM
Ze mogen van mij een boos e-mailke verwachten in hun inbox. :fiery:

Justinator
Apr 12th, 2002, 01:58 PM
wasmachine :D lol@Bram

Ik ben altijd meer fan van Seles geweest, maar dat artikel is inderdaad grof.

Maar ja, ik vind Playtennis dan ook niet zo goe.

Heeft er iemand al dan nieuw tijdschrift gekocht? Wat is de naam nu weer, advantage tennis of zo?

gokimmie
Apr 12th, 2002, 04:08 PM
k vond die artikels over seles-graf heel erg stom ,dat over farina heel erg grof en dat over hantuchova ......hoe moet ik het zeggen,ze zijn haar zodanig de lucht aan t inprijzen dat ik haar opeens niet meer leuk vind,snap je wat ik bedoel?( het arme kind kan er wel niet aan doen maar ik kan het niet helpen,dat kort kleedje begint ook al op mn zenuwen te werken ,lol)...het is gewoon belachelijk en zeer overdreven!!!

E. Blackadder
Apr 13th, 2002, 12:01 PM
jeezus, wat hebben we sinds IW nog gehoord van die hantuchova??? NIKS, alleen early round exits!

En BTW: Farina is een heel sympathieke speelster, heed een goede techniek, maar mist alleen wat power! Ik versta nie waarom ze zo grof zijn over haar

arn
Apr 13th, 2002, 12:09 PM
lol@Bram!!!

Ik heb van da nieuw tijdschrift nog ni gehoord :(

Justinator
Apr 16th, 2002, 11:42 PM
Hey Arn, I think it's quite good. It is a Dutch magazine, but they also give a lot of attention to the Belgian players. It appears every two months. I saw it in the shop today, but there wasn't anything about Justine in it, so I didn't buy it. They also give attention to the juniors (one Belgian and one Dutch player each time), not a lot but there was a little bit about Kirsten in it (and what's her name again from that young Dutch girl who trains in the States) in the previous one. I saw this time it was about Niels Dessein.

It's named Advantage Racket Magazine or something. You should find it in The Press Shop/Relay

Brαm
May 19th, 2002, 11:01 AM
*bump* voor becoene :)

▀coene
May 19th, 2002, 11:29 AM
Originally posted by bram_born84
*bump* voor becoene :)

It's bcoene and what do you mean?

Brαm
May 19th, 2002, 11:34 AM
'k Heb deze thread gebumpt omdat dit de thread is waarover ik 't had in GM. Zoals je kan lezen, is Play Tennis nooit stipt.

▀coene
May 21st, 2002, 05:19 PM
Finally I received my Play Tennis magazine of May.
They are only a few days too late so I won't blame them!!!!!

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
:fiery: :fiery: :fiery: :fiery: :fiery: :fiery: :fiery: :fiery: :fiery: :fiery:

But of course I'm also happy now
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Brαm
May 21st, 2002, 05:24 PM
Ik ook :bounce:

Wel niks over de tornooizeges van Kim & Justine :(

kwartel
May 22nd, 2002, 08:32 AM
juist ontvangen (meinummer)

arn
May 22nd, 2002, 10:18 AM
Ik heb nog niks ontvangen :(

maar mijn abonnement moet nu ergen aflopen denk ik... Maar ge zou toch denken dat ze dan iets sturen om da te verlengen ipv gewoon stoppen met da magazine op te sturen?!?