PDA

View Full Version : Are tickets for Fed Cup already on sale?

Hagar
Apr 9th, 2002, 09:53 AM
Does anybody know where and how and a telephone number? Thank you in advance.

arn
Apr 9th, 2002, 02:08 PM
Ik heb het eens opgezocht :)

070/344544 is het telefoonnummer :)

prijs: 20€

zaterdag om 13.15
zondag om 12

:)

per4ever
Apr 9th, 2002, 03:38 PM
dat is idd het telefoonnr.

20€..valt gelukkig nog mee :D

Wie gaat er naar de Fed Cup??

Justinator
Apr 9th, 2002, 03:58 PM
Ik twijfel nog...

Cookie
Apr 9th, 2002, 05:26 PM
Ik heb mn kaarten besteld..

Hagar
Apr 9th, 2002, 07:51 PM
't Is op een kwartiertje te voet van bij mij thuis... ik zou wel gek zijn om niet te gaan.

Frau Antje
Apr 9th, 2002, 09:21 PM
ik ga :bounce:

per4ever
Apr 10th, 2002, 07:20 AM
het is 25€ aan de kassa...

2ace2
Apr 10th, 2002, 11:05 AM
En waar is het juist?

arn
Apr 10th, 2002, 01:20 PM
De Leopoldclub in Brussel. In een nogal sjieke buurt is da, wel een mooie club :) ze doen daar ook de Belgische kampioenschappen

BelgianGirl
Apr 10th, 2002, 01:49 PM
Ik heb mijn kaarten ook besteld! (voor zondag) :D
In een interview met Kim in Het Nieuwsblad is ze toch redelijk positief over haar blessure en wil ze echt proberen om mee te doen aan de Fedcup!
Ze zegt ook dat ze weer wil schitteren op Roland Garros dit jaar! :)

gokimmie
Apr 10th, 2002, 01:59 PM
intervieuw!!??
wil je dat eens posten aub ?????
please please please??
bedankt op voorhand he:kiss:

Justinator
Apr 10th, 2002, 06:49 PM
INTERVIEW. Kim Clijsters hoopt Fed Cup te kunnen spelen
TENNIS
Jos Segaert
10/04/2002

BREE - Speelt ze de Fed Cup of speelt ze hem niet? Geraakt ze tijdig fit voor Roland Garros, het tornooi dat haar meteen wereldberoemd maakte? En wat vindt ze van het niveau van vrouwentennis?

Het tenniscentrum Boneput waar Kim Clijsters oefent als ze niet in het buitenland is, straalt rust uit op het middaguur. De ex-coryfeeën die hier aan het werk zijn, Christophe Van Garsse en An Devries hebben vrij en ook Kim mag het nog even kalm aan doen. Anderhalf uur fitnessen en de algemene conditie op peil houden, dat is voorlopig het programma. Tussenin houdt ze zich beschikbaar voor goede doelen en een babbel met de pers.

Blessure
- Over je schouderblessure deden de wildste geruchten, ook hele negatieve, de ronde. Hoe zit het er eigenlijk mee?

,,Naar omstandigheden goed. Ik heb vorige donderdag foto's en een MNR laten nemen en die wezen op een gevoelige verbetering. Toch is de ontsteking nog niet weg. Dit is een chronisch letsel. Om er helemaal van af te geraken zou ik lang moeten rusten, maar dat is nu niet mogelijk als ik niet al mijn punten wil verliezen. Binnen anderhalve maand is er Roland Garros en daar wil ik weer schitteren. ''

- Wat betekent dat voor de Fed Cup? Speel je of niet?

,,Als het enigszins gaat, speel ik. Ik zou echt heel graag van de partij zijn eind april tegen Australië. Ik heb niets dan goede herinneringen aan die competitie. Eind vorig jaar wonnen we die beker. Maar het moet doenbaar zijn. Mijn schouder mag niet opspelen. De komende weken zullen uitwijzen of het mogelijk is. Vanaf volgende week hervat ik de tennistraining en eind deze maand is er het tornooi van Hamburg waar ik met de competitie wil heraanknopen. Voor het zover is, weten we meer.''

- Je speelt een tornooi en dan moet je weer rust nemen. Dat is niet ideaal om het goede ritme te vinden?

,,Dat is mijn grootste probleem. In Indian Wells kreeg ik meteen een stevige tegenstandster voor mijn eerste match. Als je dan pas de competitie hervat en ook niet topfit bent - ik had een oorontsteking - riskeer je een blauwtje te lopen, wat ook gebeurde. In Key Biscayne ging het stukken beter. Ik kreeg tijd om wat ritme op te doen. Tegen Monica Seles speelde ik één set uitstekend, daarna bleek dat mijn opslag minder precies was en ik mijn snelheid niet maximaal kon benutten.''

- Wat is dat toch met die blessures bij de vrouwen? In Melbourne ontbraken drie, vier topspeelsters en ook nu zijn er een aantal out?

,,Ik denk dat de kalender te zwaar is. Naast de WTA-tornooien is er nog de Fed Cup, die dit jaar over drie weken is uitgesmeerd. Wie die wil spelen, is bijna verplicht wedstrijden te laten vallen. Ik moet bijvoorbeeld de tweede ronde van de Fed Cup laten vallen omdat dan Stanford op het programma staat, het tornooi dat ik vorig jaar won. Er staan daar zoveel punten op het spel voor mij dat ik wel moet deelnemen. Jammer voor de Fed Cup, maar hier heb ik geen keus.

Een andere oorzaak is de voortdurende afwisseling van de terreinen. Er wordt eerst op hardcourt gespeeld, dan op gravel, dan op gras, dan weer op hardcourt. Je lichaam wordt steeds op een andere manier belast. De ballen worden zwaarder, de banen almaar sneller. Mooi voor het spektakel, maar de gewrichten van de speelsters worden wel erg zwaar op de proef gesteld.''

BelgianGirl
Apr 10th, 2002, 10:29 PM
Jij was me voor, Justinator ! :)

gokimmie
Apr 11th, 2002, 05:54 AM
:kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss:
thank you!!!!!!!!!!